Marketing i Technologia 2021 – Collegium Da Vinci Poznań

Marketing i Technologia 2021

Zapraszamy na dziesiątą edycję Konferencji Marketing i Technologia w Collegium Da Vinci!

Marketing i Technologia 2021

Data

30.11.2021

Godzina

09:00 - 16:00

Miejsce

Poznań, ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, Aula Artis

Bilety

60 zł / 80 zł / 120 zł

Podziel się

O wydarzeniu

Już 30 listopada w godzinach 9:00 – 16:00 zapraszamy na jubileuszową dziesiątą edycję konferencji Marketing i Technologia! Spotkamy się – jak co  roku – w gościnnych przestrzeniach Auli Artis przy ul. Kutrzeby 10, by dyskutować o najnowszych trendach w marketingu.

W tym roku motywem przewodnim konferencji są zmysły!

  • Jak kształtować mogą nasze decyzje zakupowe?
  • Jak zmysły w swojej pracy wykorzystuje się w budowaniu strategii, projektowaniu, sprzedaży?
  • Jak technologia pomóc może w multizmysłowym odbiorze kampanii marketingowych?

Konferencja MiT w Collegium Da Vinci to zastrzyk wiedzy, ale również szansa na nawiązanie nowych kontaktów. Podobnie jak w poprzednich edycjach przygotujemy dla Was przestrzeń do wymiany doświadczeń i zadawania pytań.

Jeśli jakimś cudem, nie znasz jeszcze naszego wydarzenia, sprawdź, co się działo w poprzednich edycjach. Później już wiesz, co robić.
Zapisz się! 🙂

Organizatorzy i partnerzy

Organizatorzy

Partnerzy

Jak mogę wziąć udział w konferencji Marketing i Technologia 2021?

Jak zawsze – w Auli Artis Collegium Da Vinci.

Będzie czarna scena, będą prelegenci, będą inni uczestnicy, będzie też czas na networking!

Będą też pewne ograniczenia:

  • mniej uczestników,
  • zwiększony dystans społeczny,
  • obowiązkowe maseczki lub przyłbice na terenie uczelni,
  • konieczność dezynfekcji rąk.

­­­

Prelegenci poprzednich edycji MiT

Wśród prelegentów dotychczasowych edycji znalazły się cenione nazwiska z obszaru marketingu i nowych technologii, m.in.: Natalia Hatalska, Agata Romaniuk, Michał Sadowski, Maciej Budzich, Jacek Kotarbiński, Bartłomiej Rak, Marcin Pyszora, Hubert Tworkowski, Aleksandra Przegalińska, Karolina Kałużna, Anna Kuropatwa, Dawid Papież, Marek Broda, Tytus Klepacz i Marcin Pyszora.

Prelegenci 10. edycji MiT

Małgorzata Bieroza

Founder & Lead Designer Wyraz

Designerka, art directorka i ilustratorka z szerokim, ponad 10-letnim doświadczeniem. Pracowała zarówno dla agencji reklamowych jak i designerskich. Dzięki doświadczeniu w różnych rolach projektowych tworzy skuteczne rozwiązania dla marek takich jak m.in.: Audi, Książęce, Decathlon, Nałęczowianka, Plush, Nutella, Grupa Żywiec, Generali, BNP Paribas, WWF, Netia, Wedel, Citi Group, BASF. Różne pasje: projektowanie, tworzenie identyfikacji wizualnych i ilustracja dały początek założonej przez nią w 2019 roku agencji Wyraz, w której integruje doświadczenia z wielu źródeł by tworzyć skuteczny design oparty na wiedzy.

Absolwentka Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Supraślu, kolejne doświadczenia zdobywała na Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, wykładowczyni Komunikacji Wizualnej na Podyplomowych Studiach Marketingu Internetowego. Wolne chwile spędza głaszcząc psa albo tworząc ilustracje.

Znajdziesz mnie na

Dawid Kaźmierczak

Social Media & PR Director 180heartbeats + Jung V Matt

Od 21. roku życia zdobywa doświadczenie w międzynarodowych agencjach reklamowych oraz PR, m.in. Edelman, Ogilvy, DDB Warszawa, McCANN.  Tam pokochał kreatywność, pracując dla takich marek jak: PLL LOT, Microsoft, IKEA, Decathlon, Coca-Cola, KFC, Burger King, Google, BNP Paribas oraz Mastercard. Obecnie Social Media & PR Director 180heartbeats + Jung V Matt. Entuzjasta komunikacji w social mediach ze specjalizacją w pionowym wideo.

Twórca i prowadzący audycję ADventures na antenie newonce.radio, członek kapituły konkursu Papaya Young Directors oraz przewodniczący kategorii konkursu: Instagram Stories.  Kampanie, które współtworzył, zdobywały najwyższe wyróżnienia na takich festiwalach jak: Effie, KTR, Innovation Awards oraz nagrody i nominacje na Cannes Lions, Golden Drum oraz Eurobest.

Prywatnie kocha deskorolkę, jedzenie i włoskie napoje gazowane o smaku pomarańczowym.

Znajdziesz mnie na

Aleksandra Kulińska

Future change analyst w infuture.institute.

Antropolożka i badaczka. Autorka wielu badań i raportów m.in. „Gen Z. Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra?”, „Miasto 2070”, „Przyszłość rozrywki”, współautorka comiesięcznego raportu Trend Signals.

W instytucie odpowiedzialna za opracowywanie koncepcji i realizację projektów i procesów badawczych z obszaru antropologii i jej subdyscyplin, w tym niestandardów badawczych. Tworzy autorskie metody jak: Live it Bingo czy badania dźwiękowe z wykorzystaniem fieldrecordingu. Fanka projektowania being-centrycznego.

Znajdziesz mnie na

Paweł Loedl

Chief Strategy Officer w VMLY&R Poland, największym europejskim oddziale sieciowej agencji reklamowej VMLY&R z holdingu WPP.

Wcześniej Strategy Director w ING Bank Śląski. Współpracował z takimi markami jak Philips, Żywiec, Warka, Johnnie Walker, Bacardi, Tic Tac, Żywiec Zdrój, Red Bull, ING, Danone. Ale i tak woli grać w koszykówkę.

Znajdziesz mnie na

Roman Łoziński

Strateg marketingowy z 20 letnim doświadczeniem w sprzedaży i komunikacji.

Założyciel agencji strategicznej Think ECO, która pracuje dla marek LEGO, Nurofen, 3M, Bonduelle, Whilrpool, Kujawski i innych liderów rynku. Wyznaje zasadę, że gdy wszyscy patrzą w prawo, trzeba spojrzeć w lewo.

Specjalizuje się w strategiach out of the box.

Znajdziesz mnie na

Maciej Mach

Grafik, projektant stron internetowych oraz aplikacji mobilnych.

Od ponad 16 lat związany z branżą interaktywną w Polsce. Pracował jako grafik oraz Art Director w poznańskich agencjach interaktywnych, gdzie wraz z zespołem specjalistów z branży IT wykonywał projekty dla takich marek, jak: Volkswagen, Skoda, Honda, BP, KPMG czy Avon. Od 2013 wykładowca na School of Form odpowiedzialny za zajęcia z projektowania interfejsów użytkownika. Od 2018 partner w Uniforma Studio.

Znajdziesz mnie na

Michał Mierzwa

Partner w Uniforma Studio.

Michał Mierzwa ukończył poznańską Akademię Sztuk Pięknych z dyplomem w pracowni typografii. Jest projektantem z 12-letnim stażem i partnerem w Uniforma Studio. Od początku swojej zawodowej praktyki nie tylko projektował identyfikacje, ale również organizował wydarzenia kulturalne i festiwale. We współpracy z muzykami tworzył audiowizualne występy w klubach i galeriach sztuki.

Branding postrzega jako bardzo złożone i wrażeniowe doświadczanie marki, mocno osadzone w kulturze. Z tego powodu w projekty identyfikacji wizualnych angażuje nie tylko tradycyjne projektowanie 2D, ale także interakcje, fotografię, animacje i 3D.

Ojciec dwóch córek.

Znajdziesz mnie na

Wacław Mikłaszewski

Co-founder w Kubota

Absolwent PWSFTviT w Łodzi. Doktor sztuki w dyscyplinie sztuki filmowe i teatralne.  Zajmuje się badaniem i rozwijaniem nurtu improwizacji oraz form digitalowych w działaniach performatywnych.

Wykładowca gościnny na Wydziale Teatralnym Konserwatorium Królewskiego, Ecole Superieure Des Arts w Mons, w Belgii. Realizuje również strategie, szkolenia i programy warsztatowe w zakresie nowoczesnych środków wyrazu w działalności artystycznej oraz przy kampaniach wizerunkowych i marketingowych m.in dla Roberta Lewandowskiego, Uniwersytetu Łódzkiego czy Szkoły Filmowej w Łodzi. Współpracuje z łódzkim Teatrem Szwalnia. Laureat Grand Prix 28 Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu.

Działa niezależnie. Eksperymentuje z różnymi dziedzinami sztuki: pisze i rysuje.

Znajdziesz mnie na

Paweł Pieróg

The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, od 2005 roku związany z firmą The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o., odpowiedzialny za obszar Analiz i Wsparcia Sprzedaży od strony operacyjnej i technologicznej.

Posiada doświadczenie w realizacji projektów optymalizacyjnych i rozwojowych m.in. w zakresie  zmian organizacyjnych, wdrażania systemów ERP, zmian systemów raportujących oraz sprzedażowych, a także szeroko pojętej automatyzacji procesów. Zaangażowany w inicjatywy i działania związane z wykorzystaniem nowych technologii w organizacjach.

Marta Siembab

Pierwszy polski senselier, multidyscyplinarny ekspert w dziedzinie zapachu.

Niekwestionowany autorytet szkoleniowy w branży beauty. Dwukrotny prelegent TEDx Conference, stały partner merytoryczny Esxence w Mediolanie, jedyny polski juror międzynarodowego konkursu perfum artystycznych i niszowych Institute for Art and Olfaction z Los Angeles.

Pozostaje w bliskim kontakcie z telewizją, prasą i nowoczesnymi mediami popularyzując wiedzę o zapachu. Pracuje w całej Europie przekładając język zmysłów na praktyczne rozwiązania dla biznesu. Tworzy angażujące zmysły rozwiązania w obszarze sprzedaży, marketingu i komunikacji. Projektuje krajobrazy zapachowe dla budynków, kreuje indywidualne zapachy dla marek.

W portfolio klientów między innymi: Dior, Guerlain, Givenchy, Tom Ford, Sephora, Douglas, ING, PZU, Generali, mBank, General Electric, BP, Enea, Siemens, Panasonic, Samsung, MasterCard, Bayer, Johnson&Johnson, Procter and Gamble, Unilever, Volvo, Volkswagen.

Program wydarzenia

Kolejność wystąpień naszych prelegentów może ulec zmianie.
  • 30 listopada 2021, Aula Artis
    • Rejestracja uczestników

      9:00 – 10:00

    • Powitanie uczestników

      10:00 – 10:05

    • Rozgrzewka

      10:05 – 10:15

    • Paweł Loedl

      Czemu próbujemy być mądrzejsi od nas samych?

      10:15 – 10:45

    • Dawid Kaźmierczak i Małgorzata Bieroza

      jak $PRZEDAĆ jpg. za kilkana$cie tysięcy dolarów

      10:45 – 11:15

    • Przerwa kawowa & networking

      11:15 – 11:55

    • Paweł Pieróg

      Magia głosu. Voiceboty w sprzedaży online

      12:00 – 12:30

    • Roman Łoziński

      Temat prelekcji Romana jak zawsze pozostanie niespodzianką 😉
      12:30 – 13:00

    • Wacław Mikłaszewski

      Zmysły w klapkach Kubota

      13:00 – 13:30

    • Przerwa kawowa

      13:30 – 14:15

    • Maciej Mach i Michał Mierzwa

      Identyfikacja wizualna/sensualna

      14:15 – 14:45

    • Marta Siembab

      Między gadzim mózgiem a nosem elektronicznym – innowacje wokół zmysłu węchu

      14:45 – 15:15

    • Aleksandra Kulińska

      Wielozmysłowość w świecie fizycznym i cyfrowym | wystąpienie online

      15:15 – 15:45

    • Finał i pożegnanie

      15:45 – 15:50

Bilety i rejestracja

Sprawdź ceny biletów na MiT 2021. Pełny program zaprezentujemy już niebawem!

60 zł

  • bilety tylko dla studentów I i II stopnia w CDV
  • w sprzedaży od 29 października do 18 listopada
  • wstęp na wydarzenie
  • pakiet powitalny

90 zł

  • w sprzedaży od 29 października do 18 listopada
  • wstęp na wydarzenie
  • pakiet powitalny

120 zł

  • cena regularna
  • w sprzedaży od 15 listopada do dnia konferencji
  • wstęp na wydarzenie
  • pakiet powitalny

Uwaga! Zakupiony bilet nie podlega zwrotowi.
Sprzedaż  biletów rozpoczynamy 29 października. 

Kontakt

Masz pytania? Odezwij się do nas!

Inne ciekawe wydarzenia w CDV