30.11.2021
Godzina09:00 - 16:00
MiejscePoznań, ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, Aula Artis
Bilety60 zł / 80 zł / 120 zł
O wydarzeniu
Już 30 listopada w godzinach 9:00 – 16:00 zapraszamy na jubileuszową dziesiątą edycję konferencji Marketing i Technologia! Spotkamy się – jak co roku – w gościnnych przestrzeniach Auli Artis przy ul. Kutrzeby 10, by dyskutować o najnowszych trendach w marketingu.
W tym roku motywem przewodnim konferencji są zmysły!
- Jak kształtować mogą nasze decyzje zakupowe?
- Jak zmysły w swojej pracy wykorzystuje się w budowaniu strategii, projektowaniu, sprzedaży?
- Jak technologia pomóc może w multizmysłowym odbiorze kampanii marketingowych?
Konferencja MiT w Collegium Da Vinci to zastrzyk wiedzy, ale również szansa na nawiązanie nowych kontaktów. Podobnie jak w poprzednich edycjach przygotujemy dla Was przestrzeń do wymiany doświadczeń i zadawania pytań.
Jeśli jakimś cudem, nie znasz jeszcze naszego wydarzenia, sprawdź, co się działo w poprzednich edycjach. Później już wiesz, co robić.
Zapisz się! 🙂
Jak mogę wziąć udział w konferencji Marketing i Technologia 2021?
Jak zawsze – w Auli Artis Collegium Da Vinci.
Będzie czarna scena, będą prelegenci, będą inni uczestnicy, będzie też czas na networking!
Będą też pewne ograniczenia:
- mniej uczestników,
- zwiększony dystans społeczny,
- obowiązkowe maseczki lub przyłbice na terenie uczelni,
- konieczność dezynfekcji rąk.
Prelegenci poprzednich edycji MiT
Wśród prelegentów dotychczasowych edycji znalazły się cenione nazwiska z obszaru marketingu i nowych technologii, m.in.: Natalia Hatalska, Agata Romaniuk, Michał Sadowski, Maciej Budzich, Jacek Kotarbiński, Bartłomiej Rak, Marcin Pyszora, Hubert Tworkowski, Aleksandra Przegalińska, Karolina Kałużna, Anna Kuropatwa, Dawid Papież, Marek Broda, Tytus Klepacz i Marcin Pyszora.
Prelegenci 10. edycji MiT
Małgorzata Bieroza
Founder & Lead Designer Wyraz
Designerka, art directorka i ilustratorka z szerokim, ponad 10-letnim doświadczeniem. Pracowała zarówno dla agencji reklamowych jak i designerskich. Dzięki doświadczeniu w różnych rolach projektowych tworzy skuteczne rozwiązania dla marek takich jak m.in.: Audi, Książęce, Decathlon, Nałęczowianka, Plush, Nutella, Grupa Żywiec, Generali, BNP Paribas, WWF, Netia, Wedel, Citi Group, BASF. Różne pasje: projektowanie, tworzenie identyfikacji wizualnych i ilustracja dały początek założonej przez nią w 2019 roku agencji Wyraz, w której integruje doświadczenia z wielu źródeł by tworzyć skuteczny design oparty na wiedzy.
Absolwentka Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Supraślu, kolejne doświadczenia zdobywała na Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, wykładowczyni Komunikacji Wizualnej na Podyplomowych Studiach Marketingu Internetowego. Wolne chwile spędza głaszcząc psa albo tworząc ilustracje.
Dawid Kaźmierczak
Social Media & PR Director 180heartbeats + Jung V Matt
Od 21. roku życia zdobywa doświadczenie w międzynarodowych agencjach reklamowych oraz PR, m.in. Edelman, Ogilvy, DDB Warszawa, McCANN. Tam pokochał kreatywność, pracując dla takich marek jak: PLL LOT, Microsoft, IKEA, Decathlon, Coca-Cola, KFC, Burger King, Google, BNP Paribas oraz Mastercard. Obecnie Social Media & PR Director 180heartbeats + Jung V Matt. Entuzjasta komunikacji w social mediach ze specjalizacją w pionowym wideo.
Twórca i prowadzący audycję ADventures na antenie newonce.radio, członek kapituły konkursu Papaya Young Directors oraz przewodniczący kategorii konkursu: Instagram Stories. Kampanie, które współtworzył, zdobywały najwyższe wyróżnienia na takich festiwalach jak: Effie, KTR, Innovation Awards oraz nagrody i nominacje na Cannes Lions, Golden Drum oraz Eurobest.
Prywatnie kocha deskorolkę, jedzenie i włoskie napoje gazowane o smaku pomarańczowym.
Aleksandra Kulińska
Future change analyst w infuture.institute.
Antropolożka i badaczka. Autorka wielu badań i raportów m.in. „Gen Z. Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra?”, „Miasto 2070”, „Przyszłość rozrywki”, współautorka comiesięcznego raportu Trend Signals.
W instytucie odpowiedzialna za opracowywanie koncepcji i realizację projektów i procesów badawczych z obszaru antropologii i jej subdyscyplin, w tym niestandardów badawczych. Tworzy autorskie metody jak: Live it Bingo czy badania dźwiękowe z wykorzystaniem fieldrecordingu. Fanka projektowania being-centrycznego.
Paweł Loedl
Chief Strategy Officer w VMLY&R Poland, największym europejskim oddziale sieciowej agencji reklamowej VMLY&R z holdingu WPP.
Wcześniej Strategy Director w ING Bank Śląski. Współpracował z takimi markami jak Philips, Żywiec, Warka, Johnnie Walker, Bacardi, Tic Tac, Żywiec Zdrój, Red Bull, ING, Danone. Ale i tak woli grać w koszykówkę.
Roman Łoziński
Strateg marketingowy z 20 letnim doświadczeniem w sprzedaży i komunikacji.
Założyciel agencji strategicznej Think ECO, która pracuje dla marek LEGO, Nurofen, 3M, Bonduelle, Whilrpool, Kujawski i innych liderów rynku. Wyznaje zasadę, że gdy wszyscy patrzą w prawo, trzeba spojrzeć w lewo.
Specjalizuje się w strategiach out of the box.
Maciej Mach
Grafik, projektant stron internetowych oraz aplikacji mobilnych.
Od ponad 16 lat związany z branżą interaktywną w Polsce. Pracował jako grafik oraz Art Director w poznańskich agencjach interaktywnych, gdzie wraz z zespołem specjalistów z branży IT wykonywał projekty dla takich marek, jak: Volkswagen, Skoda, Honda, BP, KPMG czy Avon. Od 2013 wykładowca na School of Form odpowiedzialny za zajęcia z projektowania interfejsów użytkownika. Od 2018 partner w Uniforma Studio.
Michał Mierzwa
Partner w Uniforma Studio.
Michał Mierzwa ukończył poznańską Akademię Sztuk Pięknych z dyplomem w pracowni typografii. Jest projektantem z 12-letnim stażem i partnerem w Uniforma Studio. Od początku swojej zawodowej praktyki nie tylko projektował identyfikacje, ale również organizował wydarzenia kulturalne i festiwale. We współpracy z muzykami tworzył audiowizualne występy w klubach i galeriach sztuki.
Branding postrzega jako bardzo złożone i wrażeniowe doświadczanie marki, mocno osadzone w kulturze. Z tego powodu w projekty identyfikacji wizualnych angażuje nie tylko tradycyjne projektowanie 2D, ale także interakcje, fotografię, animacje i 3D.
Ojciec dwóch córek.
Wacław Mikłaszewski
Co-founder w Kubota
Absolwent PWSFTviT w Łodzi. Doktor sztuki w dyscyplinie sztuki filmowe i teatralne. Zajmuje się badaniem i rozwijaniem nurtu improwizacji oraz form digitalowych w działaniach performatywnych.
Wykładowca gościnny na Wydziale Teatralnym Konserwatorium Królewskiego, Ecole Superieure Des Arts w Mons, w Belgii. Realizuje również strategie, szkolenia i programy warsztatowe w zakresie nowoczesnych środków wyrazu w działalności artystycznej oraz przy kampaniach wizerunkowych i marketingowych m.in dla Roberta Lewandowskiego, Uniwersytetu Łódzkiego czy Szkoły Filmowej w Łodzi. Współpracuje z łódzkim Teatrem Szwalnia. Laureat Grand Prix 28 Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu.
Działa niezależnie. Eksperymentuje z różnymi dziedzinami sztuki: pisze i rysuje.
Paweł Pieróg
The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, od 2005 roku związany z firmą The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o., odpowiedzialny za obszar Analiz i Wsparcia Sprzedaży od strony operacyjnej i technologicznej.
Posiada doświadczenie w realizacji projektów optymalizacyjnych i rozwojowych m.in. w zakresie zmian organizacyjnych, wdrażania systemów ERP, zmian systemów raportujących oraz sprzedażowych, a także szeroko pojętej automatyzacji procesów. Zaangażowany w inicjatywy i działania związane z wykorzystaniem nowych technologii w organizacjach.
Marta Siembab
Pierwszy polski senselier, multidyscyplinarny ekspert w dziedzinie zapachu.
Niekwestionowany autorytet szkoleniowy w branży beauty. Dwukrotny prelegent TEDx Conference, stały partner merytoryczny Esxence w Mediolanie, jedyny polski juror międzynarodowego konkursu perfum artystycznych i niszowych Institute for Art and Olfaction z Los Angeles.
Pozostaje w bliskim kontakcie z telewizją, prasą i nowoczesnymi mediami popularyzując wiedzę o zapachu. Pracuje w całej Europie przekładając język zmysłów na praktyczne rozwiązania dla biznesu. Tworzy angażujące zmysły rozwiązania w obszarze sprzedaży, marketingu i komunikacji. Projektuje krajobrazy zapachowe dla budynków, kreuje indywidualne zapachy dla marek.
W portfolio klientów między innymi: Dior, Guerlain, Givenchy, Tom Ford, Sephora, Douglas, ING, PZU, Generali, mBank, General Electric, BP, Enea, Siemens, Panasonic, Samsung, MasterCard, Bayer, Johnson&Johnson, Procter and Gamble, Unilever, Volvo, Volkswagen.
Program wydarzenia
-
30 listopada 2021, Aula Artis
Rejestracja uczestników
9:00 – 10:00
Powitanie uczestników
10:00 – 10:05
Rozgrzewka
10:05 – 10:15
Paweł Loedl
Czemu próbujemy być mądrzejsi od nas samych?
10:15 – 10:45
Dawid Kaźmierczak i Małgorzata Bieroza
jak $PRZEDAĆ jpg. za kilkana$cie tysięcy dolarów
10:45 – 11:15
Przerwa kawowa & networking
11:15 – 11:55
Paweł Pieróg
Magia głosu. Voiceboty w sprzedaży online
12:00 – 12:30
Roman Łoziński
Temat prelekcji Romana jak zawsze pozostanie niespodzianką 😉
12:30 – 13:00Wacław Mikłaszewski
Zmysły w klapkach Kubota
13:00 – 13:30
Przerwa kawowa
13:30 – 14:15
Maciej Mach i Michał Mierzwa
Identyfikacja wizualna/sensualna
14:15 – 14:45
Marta Siembab
Między gadzim mózgiem a nosem elektronicznym – innowacje wokół zmysłu węchu
14:45 – 15:15
Aleksandra Kulińska
Wielozmysłowość w świecie fizycznym i cyfrowym | wystąpienie online
15:15 – 15:45
Finał i pożegnanie
15:45 – 15:50
Bilety i rejestracja
60 zł
- bilety tylko dla studentów I i II stopnia w CDV
- w sprzedaży od 29 października do 18 listopada
- wstęp na wydarzenie
- pakiet powitalny
90 zł
- w sprzedaży od 29 października do 18 listopada
- wstęp na wydarzenie
- pakiet powitalny
120 zł
- cena regularna
- w sprzedaży od 15 listopada do dnia konferencji
- wstęp na wydarzenie
- pakiet powitalny
Uwaga! Zakupiony bilet nie podlega zwrotowi.
Sprzedaż biletów rozpoczynamy 29 października.