Marketing i Technologia 2015 – Collegium Da Vinci Poznań

Marketing i Technologia 2015

KOMUNIKACJA!

Marketing i Technologia 2015

Data

27.11.2015

Godzina

08:30 - 15:30

Miejsce

Collegium Da Vinci

Bilety

Bezpłatne

Podziel się

O wydarzeniu

27 listopada 2015 roku odbyła się 4. edycja konferencji Marketing i Technologia,
organizowana przez Collegium Da Vinci i SpeedUp Group.

W tym roku podejmujemy temat komunikacji. Dlaczego? Dlatego, że coraz trudniej jest skutecznie komunikować się z klientem. Szybki rozwój mediów masowych umożliwił zaawansowaną personalizację przekazów w czasie rzeczywistym, a Internet oferuje wiele efektywnych form komunikacji. Mamy coraz więcej narzędzi do tego stworzonych, mamy coraz nowsze platformy, wiemy dlaczego i jak, ale kiedy przychodzi do skutecznej komunikacji z klientem, pojawiają się problemy.

Swoimi doświadczeniami w zakresie skutecznego nawiązywania relacji, zarówno za pomocą najnowszych, jak i starszych technologii, podzielą się z Wami nasi goście.

Prelegenci

Karolina Liberka

Zastępca redaktora naczelnego Marketing w praktyce

Odpowiedzialna jest za dobór kontentu do miesięcznika, zawartość tematyczną i działania promocyjne. Ukończyła The Chartered Institute of Marketing. Mocno związana z tematyką kobiecej przedsiębiorczości, kilka lat działała w Stowarzyszeniu Aktywne Kobiety, gdzie pomagała rozwinąć skrzydła małym firmom.
Regularna mentorka na warsztatach startupowych, na których zajmuje się tematyką marketingu i komunikacji. Zaangażowana w temat działań marketingowych, skierowanych do grupy wiekowej 50+ i seniorów. Prowadzi zajęcia z marketingu dla osób po 50. roku życia, które założyły własne firmy. Po godzinach biega, podróżuje i czyta… niezliczone strony prasy i książek.

Szeran Millo

Operations Director, Agencja UX Symetria

Związany z Symetrią od 2004 roku, najpierw jako Senior Project Manager, by w roku 2005 objąć funkcję Dyrektora Marketingu. Obecnie zarządza Symetrią oraz aktywnie współtworzy strategię marki i wspiera rozwój nowych obszarów działalności firmy. Posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji badań usability, projektowaniu UX, planowaniu kampanii internetowych i tworzeniu kreacji reklamowych. Realizował projekty dla m.in. takich marek jak: Volkswagen, BZWBK, WN PWN, PGNiG, T-Mobile, Orange.

dr Marcin Chłodnicki

Adiunkt Collegium Da Vinci, wykładowca na kierunku Zarządzanie Kreatywne, członek Service Design Network (SDN), European Academy of Marketing oraz współzałożyciel SDN Polska

Twórca metodologii wzornictwa usług (service design management) dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, członek jury konkursu Dobry Wzór. Autor kilkudziesięciu artykułów naukowych, poradnikowych i kilku książek. Współpracuje z projektantami na całym świecie przy tworzeniu banków, ubezpieczeń, sieci handlowych, salonów dla telekomów oraz kancelarii prawnych i podatkowych, poradni lekarskich. Inicjator projektu Global Service Jam w Polsce.

Szymon Kubicki

Inżynier, który przekształcił się w przedsiębiorcę

Pracując przez lata w przemyśle zdobył praktyczną wiedzę z zakresu elektroniki, układów zasilania, konstrukcji mechanicznych i całego procesu produkcyjnego hardwaru. Miał okazję pracować w międzynarodowym zespole z inżynierami Siemensa przy pociągu Inspiro dla Metra Warszawskiego. Praktyczna wiedza, umiejętność nawiązywania kontaktów i pozytywnych relacji z ludźmi z różnych branż sprawiła, że otworzył własne biuro projektowe Kilohertz.io. Pod koniec 2014 roku zajął się hardwarem w jednym najbardziej innowacyjnych polskich startupów IoT – Ifinity. W Ifinity odpowiada za całą linię produktów hardwarowych.

Hubert Tworkowski

VP, Partner w Sotrender

Od ponad 7 lat związany z biznesami internetowymi; zaczynał w GG Network jako wsparcie działu promocji i marketingu. Po drodze przeszedł przez kilka agencji reklamowych i wydawców. Na dłużej został w Sotrenderze, gdzie od początku działalności firmy zajmował się pozyskiwaniem nowych klientów i ich dalszą obsługą. W tej chwili odpowiedzialny za całościowy rozwój firmy ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych ze sprzedażą i marketingiem.

Mateusz Paszkiewicz

Freelancer

Od ponad 7 lat zajmuje się marketingiem. Prowadził własne dwujęzyczne media skierowane do młodego odbiorcy. Był odpowiedzialny za planowanie i realizację działań marketingowych dla marek obuwniczych, odzieżowych oraz brytyjskiej firmy IT. Miał przyjemność wdrażać Snapchata dla TVN24, którego aktualnie prowadzi (strategia i treści).
Jego snapowa przygoda rozpoczęła się na prywatnym koncie, gdzie dociera do 1500 osób (matpaszkiewicz).
Cyklicznie publikuje materiały o Snapchacie oraz tematach pokrewnych na swoim Linkedin.

Roman Łoziński

Dyrektor strategii w Ars Thanea

Zawodowo związany z reklamą, zajmuje się myśleniem out of the box. Idealista gawędziarz, wirtuoz flip charta i minister PowerPointa. W wolnych chwilach myśli nad rzeczami, na które nie szkoda czasu tylko dzieciom i wariatom. Wykładowca podyplomowych studiów „Psychologia Reklamy” na Uniwersytecie Warszawskim, Szkoły Strategii Marki oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych.

Marcin Pyszora

Strategy Director VML Polska

Normalny chłopak z Grudziądza. Lubi słuchać ludzkich historii, dlatego gdyby nie był strategiem, jeździłby na taryfie. Od 9 lat robi Internety. Współtworzył kampanie dla marek: Tyskie, Żubr, Durex, Chivas Regal, Tymbark, Lidl, Axe, Activia, Żywiec Zdrój, mBank. Szczęśliwy posiadacz kilku branżowych nagród i wyróżnień, m. in. Grand Prix Effie 2013 za kampanię „5 Stadion” dla marki Tyskie.

Bartłomiej Rak

The Vice @Socjomania

Człowiek zafascynowany internetem i prawie uzależniony od komunikacji za jego pośrednictwem. Od najbliższego roku akademickiego również wykładowca na studiach podyplomowych na kierunku Nowy marketing w naszej uczelni.
Zajmie się tematem komunikacji pomiędzy agencjami a klientem.

Program

Program zrealizowany bez zmian.
  • 27 listopada 2015
    • Rejestracja uczestników

      08:30 – 09:30

    • Czy UX to nowy marketing?

      Szeran Millo, Agencja UX Symetria

      09:30 – 10:00

    • Mobile Etnography - komunikacja doświadczeń klientów w procesie usługowym.

      Marcin Chłodnicki, Collegium Da Vinci

      10:00 – 10:30

    • Internet of Things

      Szymon Kubicki, kilohertz.io

      10:30 – 11:00

    • Business Speed Dating/Przerwa kawowa

      11:00 – 11:30

    • Jak wiele o zachowaniach konsumentów wiemy dzięki social media?

      Hubert Tworkowski, Sotrender

      11:30 – 12:00

    • Interakcja, treści, dystrybucja - jak budować społeczność na Snapchacie?

      Mateusz Paszkiewicz

      12:00 – 12:30

    • Kto dba o komunikację w Polsce i na jakich warunkach - czyli pomiędzy agencjami, a klientami.

      Bartłomiej Rak, Socjomania

      12:30 – 13:00

    • Przerwa kawowa

      13:00 – 13:30

    • Jak zwykle wielki znak zapytania :)

      Romek Łoziński, Ars Thanea

      13:30 – 14:00

    • Konsument 50+.

      Karolina Liberka, Marketing w praktyce

      14:00 – 14:30

    • How consumer intelligence influence communication relevance

      Marcin Pyszora, VML

      14:30 – 15:00

Business Speed Dating

Dajemy Wam możliwość zaprezentowania swojego biznesu zupełnie nieznanym, ale działających w branży osobom. Każdy z osób ma minutę, aby przekonać rozmówcę do swojego pomysłu na biznes, przedstawić ofertę współpracy, posłuchać co u konkurencji, lub po prostu porozmawiać o trendach w marketingu

Zasady BSD są proste: Macie 2 minuty na rozmowę przy jednym stoliku (każda osoba – 1 minuta). Podczas rozmów w parach prezentujecie swoje pomysły, biznesy, składacie propozycje współpracy. W przypadku zainteresowania „randką”, możecie wymienić się wizytówkami, umówić na dalszy kontakt lub współpracę. Koniec spotkania sygnalizuje gong – po jego usłyszeniu przechodzicie do następnego stolika. Nie ma „ale”! Po usłyszeniu gongu przechodzicie dalej 🙂

Na spotkanie warto się wcześniej przygotować, żeby opowiedzieć o tym, co ważne:

  • Co wyjątkowego oferujesz?
  • Co wyróżnia Cię na tle konkurencji?
  • Co zyska Twój rozmówca na współpracy z Tobą?

Dlaczego warto zapisać się na BSD:

  • w krótkim czasie poznasz wiele ciekawych osób, otwartych na współpracę
  • osoby przychodzące na takie spotkania z reguły są pozytywnie nastawione na poznawanie nowych ludzi i aktywne słuchanie, więc rozmowy są konkretne i konstruktywne
  • ze spotkania wyjdziesz z wartościowymi kontaktami do potencjalnych klientów, kontrahentów czy partnerów biznesowych

Ze względu na ramy czasowe, w BSD może wziąć udział ograniczona liczba osób. Na początek 20 osób.

Podsumowanie 2015

Patron:

Inne ciekawe wydarzenia