Marketing i Technologia 2012 – Collegium Da Vinci Poznań

Marketing i Technologia 2012

Praktycy o praktyce!

Marketing i Technologia 2012

Data

27.11.2012

Godzina

09:30 - 17:30

Miejsce

WSNHiD (obecnie CDV)

Bilety

Bezpłatne

Podziel się

O wydarzeniu

Marketing i Technologia mogą się lubić. Mogą być nawet dobrymi przyjaciółmi. Wszystko jednak zależy od umiejętnego podejścia i dobrego wyważenia działań, które planujemy. O tym jak korzystać ze zdobyczy nowych technologii i jak mogą na tym zyskać konsumenci opowiedzą specjaliści podczas konferencji Marketing i Technologia, która 27 listopada 2012 r. odbędzie się w WSNHiD Poznaniu.

Zachowanie odpowiednich proporcji przekłada się na sukces podejmowanych działań i zadowolenie konsumentów. O tym, jak skutecznie wykorzystywać nowe technologie będą mówić ci, którzy mają z nimi do czynienia na co dzień. Nie będzie tu miejsca na teorię. Czysta praktyka i mnóstwo wskazówek. Będzie można dowiedzieć się, jak tradycyjny marketing możemy wesprzeć innowacją i jak dopasować komunikację do świata zdominowanego przez nowe technologie, a co najważniejsze – jak na tym zyskają konsumenci i marki, które reprezentujemy.

Konferencja będzie skupiona wokół tematów związanych z aplikacjami mobilnymi, grami i grywalizacją, użytecznością, mailingiem a także zwyczajami współczesnych konsumentów. Wśród prelegentów znajdą się takie osoby jak Jacek Jankowski (Nasza Klasa Sp. z o.o.), Maciej Budzich (Mediafun), Monika Mikowska (jestem.mobi, mobee dick), Michał Sadowski (Brand24) czy Roman Łoziński (K2). Dlaczego warto wziąć w niej udział? Choćby dla tego, aby dowiedzieć się z jakich narzędzi warto korzystać, jakich błędów unikać i jak walczyć z technologicznymi talibami.

Konferencja kierowana jest do praktyków zajmujących się szeroko pojętą komunikacją – marketingiem i Public Relations oraz do studentów ostatnich lat studiów kierunkowych.

Konferencja jest bezpłatna.

Prelegenci

Maciej Budzich

Fan mediów – mediafan. Autor blog.mediafun.pl

Jest pasjonatem, obserwatorem i komentatorem nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocją firmy i przedsiębiorczością. Pojawia się często na wielu konferencjach branżowych (Forum IAB, InternetBeta), wykładam m.in. w Szkole Mistrzów Reklamy, Collegium Civitas, Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, Akademii Sztuk Komunikacji. Organizuje inicjatywy związane z mediami, internetem i społeczeństwem informacyjnym: konferencje TUBA, MediafunLAB, debata ZapytajPremiera, popularyzuje idee barcampów, współorganizuje Aula Polska. Jest jurorem w konkursach branżowych (MediaTrendy, Blog Roku, StartupFest). Internet Standard uznał go za Człowieka Roku 2009, a Onet (organizator konkursu Blog Roku) przyznał mu specjalne wyróżnienie za popularyzację blogów. Przygląda się kampaniom reklamowym, działaniom public relations, mniej lub bardziej udanym akcjom wirusowym, tropi nieetyczny marketing „szemrany”, wykorzystuje i testuje większość dostępnych narzędzi społecznościowych. Nadal nie wie czy reklama kłamie.

Monika Mikowska

Absolwentka poznańskiej Akademii Ekonomicznej, na której ukończyła publicystykę ekonomiczną i public relations. Manager sprzedaży, konsultantka, blogerka. W branży interaktywnej od 9 lat. Prowadzi własną agencję marketingu mobilnego, mobee dick, która skupia się na projektach mobile web i mobile commerce. Wcześniej pracowała w międzynarodowej agencji technologicznej Janmedia. Współpracowała m.in. z NIVEA Polska, Orange, Raiffeisen Bank Polska, Kredyt Bank, Pkt.pl, Lukas Bank, BZ WBK, Wp.pl, Nexto.pl, Masterfoods. Orędowniczka użytecznej bankowości mobilnej. Pomysłodawczyni i redaktorka pierwszego w Polsce raportu użyteczności mobilnych aplikacji bankowych. Prelegentka na konferencjach poświęconych tematyce rozwiązań mobilnych. Autorka bloga jestem.mobi, na którym popularyzuje wiedzę o rozwiązaniach mobilnych i przybliża ich rozwój czytelnikom spoza branży IT. Monika specjalizuje się w zagadnieniach użyteczności aplikacji i stron mobilnych oraz strategiach mobile marketingu.

Kamil Brzeziński

Człowiek z pogranicza IT i biznesu 

Współwłaściciel i członek zarządu w firmie Redexperts. Od wielu lat związany z rynkiem mobilnym. Pracował w takich firmach jak T-Mobile (sprzedaż i marketing), Motorola (testy), Alcatel-Lucent (dokumentacja), GG Network (programista aplikacji mobilnych i szef zespołu) oraz ostatnio w Grupie Allegro, gdzie odpowiadał za zbudowanie 40 osobowego zespołu mobilnego w trzech miastach. Od kilku lat prowadzi też własną działalność (szkolenia, kampanie marketingowe i tworzenie aplikacji mobilnych). Dzięki zdobytemu doświadczeniu zna praktycznie wszystkie platformy mobilne, ich interfejs użytkownika i przede wszystkim zalety oraz wady. Bierze udział w różnego typu konferencjach i spotkaniach dotyczących rynku mobilnego dzieląc się swoją ponad 10-letnią wiedzą i doświadczeniem w sprzedaży i technologiach. Uwielbia testować sprzęt, a jeszcze bardziej aplikacje.

Michał Sadowski

Założyciel i Prezes Brand24 S. A. 

Współtwórca serwisów Patrz.pl, PinoTV.pl, Moblo.pl, Slajdzik.pl, Finansosfera.pl – odwiedzanych każdego miesiąca przez ponad 2 miliony unikalnych użytkowników. Programista i grafik. Bloger i komentator zjawisk związanych z Internetem. Autor videocastu technologicznego Digerati.pl. Absolwent studiów magisterskich na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Prywatnie fan sportów ekstremalnych, gier online i kebaba z frytkami.

Bartosz Mozyrko

User Experience Researcher i współzałożyciel Cogision

Zajmuje się badaniem doświadczeń użytkowników w obszarze usług i produktów interaktywnych. Fan procesowego prowadzenia projektów. Swoją wiedzę i obserwacje stara się porządkować i przekuwać w praktyczne rozwiązania. Od dwóch lat pełni funkcję Product Ownera pierwszej polskiej platformy do zdalnych badań użyteczności – UsabilityTools.com.

Maciej Syroczyński

Ekspert z wieloletnim doświadczeniem biznesowym w dziedzinie e-marketingu i social marketingu

Dla wielu sklepów internetowych zarządza bazami klientów oraz tworzy systemy komunikacji z klientami z wykorzystaniem newsletterów. W Meble Vox jest odpowiedzialny za kompleksowe działania w Internecie promujące innowacyjne kolekcje mebli. Członek zespołu zdobywców nagrody za na ogólnopolskim festiwalu reklamy Złote Orły 2011 (wprowadzenie produktu na rynek w dużej mierze z wykorzystaniem social media).

Roman Łoziński

Head of Business Innovation Agencja K2

Od 2010 roku związany ze Strategią K2, gdzie zawodowo zajmuje się myśleniem out of the box. Stojąc w rozkroku między światem nowych technologii a psychologią, sieje zamęt i innowacje. Idealista gawędziarz, wirtuoz flip charta i minister PowerPointa. W wolnych chwilach myśli nad rzeczami, na które nie szkoda czasu tylko dzieciom i wariatom.

Maciej Górski

Ekspert ds. Edukacji GetResponse

Maciej odpowiada za współpracę z kluczowymi klientami na rynku polskim i amerykańskim. Ma na swoim koncie współpracę m.in. z takimi klientami jak: Mariott, Intercontinental, Carrefour, Cyfrowe.pl, czy Intymnie.com. Czynnie wspomaga klientów GetResponse w planowaniu kampanii email marketingowych, przeprowadza szkolenia z obsługi platformy oraz polityki email marketingu, kształcąc klientów z zakresu najlepszych praktyk w branży e-marketingu, komunikacji z klientem, budowania baz adresowych oraz przestrzegania przyjętych regulacji prawnych w komunikacji drogą elektroniczną. Maciej na co dzień jest częścią departamentu Edukacji, gdzie tworzy rozmaite materiały edukacyjne oraz tworzy kompleksowe strategie programów email marketingowych dla klientów GetResponse.

Jacek Jankowski

Games and Applications Advisor w Nasza-Klasa Sp. z o.o.

Specjalizuje się w wykorzystaniu gier i aplikacji w działaniach marketingowych głownie na platformach społecznościowych. Jest związany z marketingiem internetowym od lat 90-tych. Od zawsze obecny w social media i grach reklamowych, Wprowadzał na rynek marki zajmujące się produkcją gier reklamowych i zastosowań gier w marketingu, zarządzał wykorzystaniem gier w portalach internetowych. Obecnie rozwija platformę gier i aplikacji w serwisie NK.pl oraz prowadzi zajęcia z wykorzystania gier w marketingu na uczelniach (m.in. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie, Collegium Civitas i Uczelnia Łazarskiego w Warszawie).

Program

Program zrealizowany bez zmian.
  • 27 listopada 2012
    • Rejestracja uczestników

      09:30 – 10:00

    • Przybliżenie tematu nowych technologii w marketingu

      Maciej Budzich

      10.00 – 10.30

       

    • Trendy w monitoringu internetu i interakcji z klientem w social media

      Michał Sadowski

      10.45 – 11.15

    • Technologiczni talibowie są bliżej niż myślisz.

      Roman Łoziński

      11.20 – 11.50

    • Czy aplikacje mobilne wciąż są sexy? Jak mądrze korzystać z dobrodziejstw technologii mobilnych, planując działania marketingowe.

      Monika Mikowska

      11.55 – 12.25

    • Jakość ponad wszystko - aplikacje marketingu mobilnego też muszą być testowane.

      Kamil Brzeziński

      12.30 – 13.00

    • przerwa obiadowa

      13.00 – 14.00

    • Gry - jak wykorzystać je jako narzędzie marketingowe?

      Jacek Jankowski

      14.15 – 14.45

       

    • Poznaj swojego klienta - trendy w badaniach marketingowych.

      Bartosz Mozyrko

      14.50 – 15.20

    • Jak rozmawiać z klientami poprzez email czyli skuteczne sposoby na budowanie relacji.

      Maciej Górski

      15.25 – 16.00

    • Newsletter - efektywna komunikacja w Internecie

      Maciej Syroczyński

      16.05 – 16.35

    • zakończenie konferencji

      17.15

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego DOTACJE NA INNOWACJE

  

Organizatorzy

Organizatorzy

Partnerzy

Partnerzy

Inne ciekawe wydarzenia