HR Meeting – Nowa rzeczywistość pracy – Collegium Da Vinci Poznań

HR Meeting – Nowa rzeczywistość pracy

To już trzecia edycja HR Meeting, drugi raz w formule zdalnej i po roku  z sytuacją pandemiczną.

HR Meeting – Nowa rzeczywistość pracy

Data

10.06.2021

Godzina

09:00 - 13:30

Miejsce

Spotkanie online

Bilety

Bezpłatnie, ale obowiązuje formularz zapisów

Podziel się

To już trzecia edycja HR Meeting, drugi raz w formule zdalnej i po roku  z sytuacją pandemiczną. Tegoroczna edycja HR Meetingu nosi nazwę „Nowa rzeczywistość pracy”, ponieważ wszyscy musieli przyzwyczaić się do nowych standardów, które trwają i nie wiadomo, kiedy się skończą. Organizacje i pracownicy ciągle zmieniają i poszukują rozwiązań w obszarach motywacji, rekrutacji, zarządzania czy poszukiwania nowych kompetencji.

Czy organizacje przekuły zagrożenie w szansę? Jak się dostosowały? Czy wciąż należy pracować nad ulepszaniem? Wyróżnione obszary HR Meeting- Nowa rzeczywistość pracy odnoszą się zarówno do organizacji, jak i do pracownika. Zmiany w stosowanych praktykach są widoczne na każdej płaszczyźnie i dotyczą one prawa, nowych technologii oraz oczekiwanych na rynku pracy kompetencji. Podczas spotkania dowiesz się jak utrzymać własną motywację i motywację pracownika po tak długim czasie funkcjonowania w świecie zmian.

Czy trudno zostać przedsiębiorcą? Jak rozmawiać z programistą o emocjach?
Pierwsze dni pracy w trybie zdalnym mogą przynieść pozorną radość i poczucie większego luzu. Zastanowimy się, jak ta sytuacja wygląda po upływie roku. Wraz z rozwojem rzeczywistości wirtualnej i robotyzacji jesteśmy świadkami kolejnej rewolucji. Z czym wiąże się ta rewolucja i nowa rzeczywistość pracy? HR Meeting pozwala spojrzeć na rynek HR z kilku perspektyw.

Weź udział i dołącz do spotkania, podczas którego będziesz miał szansę posłuchać różnorodnych case studies, wystąpień praktyków i przedstawicieli firm. Zainspiruj się i wykorzystaj wyjątkową okazję poznania najlepszych praktyk, narzędzi i rozwiązań w obszarze HR.

Ważnymi tematami poruszanymi na tegorocznym HR Meetingu będą:

  • Raport „Przyszłość edukacji. Scenariusze 2046” stworzony przez specjalistów z infuture.institute i Collegium Da Vinci
  • Kompetencje przyszłości.
  • Zwinna organizacja czy to możliwe? Analiza przypadku na przykładzie VOX
  • Nowy wymiar EB – jak budować programy employee advocacy?
  • Rekrutacja w nowej rzeczywistości
  • Przedsiębiorca, firma, a rzeczywistość prawna. Czy trudno zostać przedsiębiorcą?
  • Zmiana w organizacji – coaching, mentoring i co jeszcze?
  • Dlaczego z programistami trudno rozmawiać o emocjach? Introwertyk przed komputerem.
  • Coachingowe narzędzia wspierania zespołu.

Prelegenci

Krzysztof Patkowski

Dziekan Wydziału Nauk Społecznych. Politolog, manager edukacji z wieloletnim doświadczeniem, akredytowany coach ICF (ACC), certyfikowany tutor Collegium Wratislaviense, facylitator i moderator Design Thinking, trener oraz wykładowca akademicki.

Absolwent jednolitych studiów magisterskich na kierunku politologia (specjalizacje: marketing polityczny i dziennikarstwo). Doktor nauk społecznych w zakresie nauki o polityce.

Współautor stale rozwijanej w CDV koncepcji kształcenia modułowego opartego o ścisłą współpracę z biznesem, prowadzenie zajęć warsztatowych przez praktyków, kształcenie i kształtowanie kompetencji zawodowych i społecznych kluczowych dla studenta i absolwenta wkraczającego na dynamicznie zmieniający się rynek pracy. Edukacji spersonalizowanej opartej o rozbudowane programy stażowe, tutoringowe i mentoringowe.

Autor i współautor koncepcji i programów kształcenia kilkunastu nowych, praktycznych i innowacyjnych w skali kraju kierunków studiów, realizowanych w ścisłej współpracy z partnerami biznesowymi, stale modyfikowanych i podążających za zmianami zachodzącymi na rynku pracy, takich jak np.: Doradztwo i coaching, Zarządzanie kreatywne, Mediaworking, Data Science, czy IT Project Management.

Prywatnie miłośnik gór stara się każdą wolną chwilę spędzać przemierzając szlaki górskie w całej Europie, od niedawna również w towarzystwie syna Mikołaja i córki Michaliny.

Marek Banaszak

Kierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów w Collegium Da Vinci w Poznaniu, członek Rady Sektorowej ds. Kompetencji sektora Komunikacji Marketingowej, ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju ds. oceny merytorycznej wniosków dot. Szybkiej ścieżki, członek grupy roboczej ds. kompetencji cyfrowych w Ministerstwie Cyfryzacji, ekspert Sieci Edukacji Cyfrowej Komet@, metodyk w projekcie NCBiR „Podróż w przyszłość”.

Agata Polak

Head od HR w Grupie Kapitałowej VOX, a także certyfikowany coach i facylitator. Od 8 lat związana z Concordią Design w roli konsultanta i trenera w projektach doradczych. Wszystkie działania zawodowe, które prowadzi dotyczą pracy z ludźmi, z zespołami i liderami w obszarze rozwoju kompetencji, potencjału. Moderuje warsztaty i projekty dotyczące innowacji, wdrażania zmian i rozwiązań w organizacji.

Ulubione obszary pracy to kultura organizacyjna, komunikacja, praca z liderami i zespołami oraz edukacja w organizacji.
W swojej praktyce korzysta z szeregu narzędzi, jak coaching (CoachWise Equipped). Moderuje warsztaty przy użyciu narzędzi facylitacyjnych (Certyfikat Process Iceberg Brytyjskiego Insytutu Zarządzania ILM), Design Thinking czy mentoring.

Wierzy, że można szczególnie dziś w tak dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości pracować w sposób zrównoważony, osiągając najlepsze efekty i satysfakcję. Wierzy, że warto uczyć się zatrzymywać, przyglądać temu czego doświadczamy, aby zmieniać na bieżąco kierunki i sposoby pracy. Rozwój dobrego środowiska to cel jej pracy.

Katarzyna Rząsa-Frońska

EB Digital Lead w Socjomania – buduje pomosty między strategią HR, a strategią firmy. Pracuje z klientami nad rozpoznawaniem i współtworzeniem DNA organizacji i jej wartości z perspektywy potrzeb dzisiaj/jutro. Specjalizuje się w procesach z obszaru employer branding, kulturą organizacji i strategią HR. Jej pasją są projekty, których efektem jest wypracowanie nowych rozwiązań, produktów i usług. Współpracuje z największymi pracodawcami w Wielkopolsce – doświadczenie zdobyła m.in. w Volkswagen Poznań i IKEA.

W wolnej chwili dzieli się wiedzą podczas konferencji oraz wykładów dla studentów (Collegium Da Vinci).

Piotr Ruszkiewicz

Prawnik, adwokat, mediator, kurator, wykładowca akademicki, partner zarządzający i założyciel Spółki Partnerskiej Machyński Ruszkiewicz i Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni Sp. p. z siedzibą w Poznaniu, prowadzący również indywidualną Kancelarię Adwokacką i Mediacyjną. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując od 2007 roku w kancelariach adwokackich, kancelariach radców prawnych tak w Poznaniu jak i w Częstochowie oraz współpracując z Kancelariami z Krakowa, Warszawy, Wrocławia, Bydgoszczy i innych miast Polski.

Studia prawnicze ukończył w roku 2007 na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Pracę magisterską na temat statusu prawnego starosty napisał pod kierunkiem prof. dr hab. Zbigniewa Janku.

W roku 2012 ukończył aplikację adwokacką w Wielkopolskiej Izbie Adwokackiej w Poznaniu, a w roku 2013 z wynikiem pozytywnym zdał egzamin adwokacki i rozpoczął indywidualną praktykę adwokacką.

W trakcie odbywania aplikacji adwokackiej aktywnie uczestniczył w funkcjonowaniu samorządu aplikanckiego przy Wielkopolskiej Izbie Adwokackiej w Poznaniu, czego efektem były liczne jego wystąpienia i prelekcje na ogólnopolskich spotkaniach i konferencjach aplikantów adwokackich, na których m.in. tworzono postulaty zmian w ustawie prawo
o adwokaturze czy postulaty zmian regulaminu odbywania aplikacji adwokackich.

Specjalizuje się w prawie rodzinnym, problematyce rozwodowej, kontaktów rodziców z dziećmi i alimentacyjnej. Nie mniej, równie bliskie są mu zagadnienia prawa pracy i odpowiedzialności dyscyplinarnej wśród lekarzy, adwokatów i radców prawnych. Z uwagi na wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu, obsłudze i doradztwie prawnym podmiotów gospodarczych swobodnie porusza się w obszarach bieżącej jak i stałej obsługi prawnej średnich i małych przedsiębiorstw. Wielokrotnie występował w procesie karnym w charakterze obrońcy jak i pełnomocnika oskarżycieli posiłkowych, dzięki czemu uchodzi za specjalistę z zakresu prawa karnego.

Po ukończeniu równie aktywny członek samorządu adwokackiego i to w strukturach Okręgowej Rady Adwokackiej w Poznaniu jak i Naczelnej Rady Adwokackiej w Warszawie. Od 2021r. członek Okręgowej Rady Adwokackiej w Poznaniu, delegat na Krajowy Zjazd Adwokatury, jak i członek Komisji Wizerunkowej przy Naczelnej Radzie Adwokackiej. W latach 2016-2021 pełnił funkcję Zastępcy Rzecznika Dyscyplinarnego Wielkopolskiej Izby Adwokackiej w Poznaniu, jest członkiem Komisji ds. Mediacji przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Poznaniu jak i członkiem Komisji ds. Sportu, Wiceprezesem Centrum Mediacji przy Wielkopolskiej Izbie Adwokackiej w Poznaniu. W roku 2019 powołany na Wiceprezesa Centrum Mediacji przy Wielkopolskiej Izbie Adwokackiej w Poznaniu jak i na członka Rady Konsultacyjnej Centrum Mediacji przy Naczelnej Radzie Adwokackiej. Uczestnik i prelegent wielu konferencji organizowanych m.in. przez Centrum Mediacji przy Naczelnej Radzie Adwokackiej w Warszawie, Polskie Centrum Arbitrażu i Mediacji oraz Wielkopolską Izbę Przemysłowo Handlową czy Wyższą Szkołę Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim.

Poza pracą zawodową i aktywnością w strukturach samorządu adwokackiego aktywny wykładowca i wykładowca akademicki m.in. na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu, Collegium da Vinci w Poznaniu, Wielkopolskiej Wyższej Szkole Społeczno Ekonomicznej w Środzie Wielkopolskiej. Prowadzący zajęcia szkoleniowe z aplikantami adwokackimi Wielkopolskiej Izby Adwokackiej w Poznaniu.

Agnieszka Deja

 

Akredytowany coach PCC ICF – Professional Certified Coach International Coaching Federation, członek ICF Global, członek Zarządu ICF Polska (2017-2020), przewodnicząca Komisji Rewizyjnej ICF Polska w kadencji 2017/2018, dyrektor Poznańskiego Oddziału ICF Polska (2015-2020), obecnie Prezes ICF Polska; trener biznesu – certyfikowany trener VCC, certyfikowany trener modelu FRIS, Facylitator oraz moderator Design Thinking. Wykształcenie zdobywała na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza (Prawo), Collegium da Vinci (Doradztwo i Coaching) oraz Wyższej Szkole Bezpieczeństwa (Psychologia). Doświadczony trener, mentor oraz asesor w akredytowanych przez ICF programach szkoleniowych ACSTH oraz ACTP, wykładowca akademicki. Specjalizuje się w pozytywnej komunikacji, oferując ludziom odkrywanie, poznawanie i rozwijanie własnych umiejętności.

W pracy z zespołami oraz w organizacjach wdraża kulturę partnerstwa – m.in. w oparciu o Analizę Transakcyjną (101) – i współtworzenia. Entuzjastka zarządzania innowacją oraz pracy z metaforą (Clean Coaching, Points of You).

Humor, pasja życia i dystans do siebie to klucz, którym otwiera wiele drzwi.

Przemysław Starosta

Specjalista z zakresu baz danych, trener programowania i analizy danych, właściciel firmy informatycznej oraz kierownik projektów informatycznych. Współpracował z takimi firmami jak GSK, T-Mobile, Lidl, Volvo czy Santander Bank. Można go poznać również poprzez kursy i publikacje na stronie udemy.

W kwestii zawodowej interesuje się każdym tematem związanym z danymi – od prostych raportów poprzez ETL i BigData, kończąc na modelowaniu procesów z wykorzystaniem machine learning.

Na styku życia zawodowego i pasji jest edukacja. Lubi się uczyć, szuka nowych sposobów uczenia się i uczenia innych. Edukacja go uwodzi.

Małgorzata Chełkowska-Dorna

Absolwentka studiów magisterskich na UAM  i  Collegium Da Vinci oraz podyplomowych na WSHiU. Właścicielka i twórca marek Rewolucja i Brain Solutions, a także HR Ninja.

Dla największych marek w Poznaniu i Polsce projektuje procesy Assessment Center, a także reorganizuje systemy motywacji obniżając skutecznie rotację pracowników. Projektuje scenariusze szkoleń rozwojowych i wspiera w wyłapywaniu talentów. Prowadzi procesy executive coachingu, szkoli i doradza w kwestii budowania efektywnych zespołów.  Prowadzi mediacje wewnątrz organizacji.

Projektuje gry szkoleniowe dla biznesu w ramach marki HR Ninja s.c, wykorzystując doświadczenie zdobyte jako szkoleniowiec i coach zewnętrzny w branżach: hotelarskiej, gastronomicznej, motoryzacyjnej, kosmetycznej, spożywczej, lotniczej, usługowej i w oświacie, a także płynące z pracy w międzynarodowej korporacji.

Drugim, poza biznesem obszarem zainteresowań zawodowych jest edukacja. Jest autorką kursów zawodowych przygotowanych dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Zawodowego. Certyfikowana trener efektywnej nauki i szybkiego czytania; stworzyła własny program efektywnej nauki. Szkoliła nauczycieli i dyrektorów wielkopolskich placówek oświatowych, a obecnie jako główny trener koordynuje projekt zakładający przeszkolenie z zakresu efektywnej nauki kadrę pedagogiczną poznańskich placówek oświatowych.

  • Coach ACC ICF na ścieżce akredytacji PCCMediator VCC
  • Absolwentka Szkoły Coachingu Grupowego i Zespołowego
  • Certyfikowany Trener FRIS
  • Założycielka Spółki HR Ninja s.c. w ramach której aktywnie działa na rynku biznesowym projektując i wydając gry szkoleniowe dla biznesu.

Program wydarzenia

Zapoznaj się z programem wydarzenia!
  • HR Meeting online
    • Powitanie

      9:00 – 9:10

    • Krzysztof Patkowski, Marek Banaszak: Przyszłość edukacji. Scenariusze 2046.

      9:10 – 9:40

    • Q&A

      9:40 – 9:45

    • Agnieszka Deja: Zmiana w organizacji - coaching, mentoring i co jeszcze?

      9:45 – 10:15

    • Q&A

      10:15 – 10:20

    • Katarzyna Rząsa-Frońska: Nowy wymiar EB - jak budować programy employee advocacy

      10:20 – 10:50

    • Q&A

      10:50 – 10:55

    • Agata Polak: Zwinna organizacja czy to możliwe. Analiza przypadku na przykładzie VOX.

      10:55 – 11:25

    • Q&A

      11:25 – 11:30

    • Piotr Ruszkiewicz: Przedsiębiorca, firma, a rzeczywistość prawna. Czy trudno zostać przedsiębiorcą?

      11:30 – 12:00

    • Q&A

      12:00 – 12:05

    • PRZERWA

      12:05 – 12:15

    • Przemysław Starosta: Dlaczego z programistami trudno porozmawiać o emocjach. Introwertyk przed komputerem.

      12.15 – 12.45

    • Q&A

      12:45 – 12:50

    • Małgorzata Chełkowska-Dorna: Coachingowe narzędzia wspierania zespołu

      12:50 – 13:20

    • Q&A

      13:20 – 13:25

    • Zakończenie

      13:25 – 13:30

Masz pytania? Odezwij się do nas!

Izabela Grabowska

695 282 293

Kinga Zinkowska

606 492 769

Organizatorzy

Partnerzy wydarzenia