EDU-kac-JA

Bezpłatna konferencja dla nauczycieli.

EDU-kac-JA

Data

30.05.2019

Godzina

12:30 - 16:30

Miejsce

Aula Artis

Bilety

bezpłatne

Podziel się

O wydarzeniu

Szkoły Da Vinci zapraszają na bezpłatną konferencję, której celem jest skłonienie nas do refleksji nad współczesną polską edukacją. Podczas konferencji będzie mowa o tym, dlaczego warto, a nawet trzeba zmienić swoją optykę postrzegania współczesnego świata oraz roli edukacji.

Collegium Da Vinci jest partnerem tego spotkania.

Dla kogo?

Konferencja skierowana jest do nauczycieli i rodziców.

Jej celem jest przedstawienie możliwych dróg, jakimi może/powinna podążać współczesna edukacja, aby zniwelować wśród dorosłych obecny „kac edukacyjny”, stąd nazwa konferencji „EDU-kac-JA” – bo głównym tematem jest EDU, czyli edukacja, która zawsze odbija się na jakimś, czyimś „JA” i niestety wielokrotnie z tego powodu społeczeństwo może dopaść kac moralny. Nie możemy pozwolić aby w XXI wieku stosowane były wzorce pruskiego, XIX-wiecznego systemu edukacyjnego.

Program

Uwaga! Program Konferencji może ulec zmianom.  
  • Harmonogram | czwartek, 30 maja 2019
    • 12:30 – 12:45

      Rozpoczęcie konferencji – Szymon Gogolewski, Dyrektor Szkoły Podstawowej Da Vinci

    • 12:45 – 13:30

      Aleksander Pawlicki – „O zwykłych dzieciach i o programach, które je zmieniają w dziwne dzieci”

    • 13:30 – 14:15

      Marek Chojnacki – „Jak podać trafny przykład? O sztuce stosowanie fabuł, gestów i odręcznych ilustracji…..

    • 14:40 – 15:30

      Krzysztof Wojewodzic – „Rozszerzona i wirtualna rzeczywistość – gadżet czy narzędzie edukacyjne”

    • 15:30 – 16:30

      Marzena Żylińska – ”Oczywistość czy herezja – w poszukiwaniu nowego modelu szkoły”

Partnerzy

Organizatorzy

Partnerzy

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.