O szkoleniu
Uczestnik utrwali i usystematyzuje wiedzę dot. sprzedaży. Dodatkowo nauczy się dobierać prawidłowe techniki sprzedaży do sytuacji, odkrywać prawdziwe intencje Klienta, unikać błędów popełnianych przez ekspertów, budować biznesowe relacje z Klientami. Wypracuje również u siebie prawidłowe podejście do pracy sprzedawcy ułatwiające osiąganie sukcesów.
Celem szkolenia jest:
- Dostarczenie uczestnikom kompleksowej wiedzy na temat sprzedaży;
- Praktyczne przećwiczenie wybranych elementów;
- Wyrobienie prawidłowych nawyków sprzedażowych i postawy pro-sprzedażowej;
- Wypracowanie odpowiedniego nastawienia do negatywnych sytuacji (np. odmów klientów), które często wpływają na obniżenie motywacji;
- Nauczenie jak prawidłowo budować relacje biznesowe z Klientami.
Dlaczego warto
Szkolenie
stacjonarne/online
3 dni | 24 godziny zajęć
Zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu
Trener z wieloletnim doświadczeniem
Materiały szkoleniowe dla uczestników
Porozmawiajmy o rozwiązaniu dedykowanemu Twojej firmie
Kontakt
Marta Zajchowska
Manager ds. klienta biznesowego
+48 697 690 454