[Online ] Feedback jest komunikacją – Komunikacja jest relacją – Collegium Da Vinci Poznań
Nowość
Szkolenia

[Online ] Feedback jest komunikacją – Komunikacja jest relacją

Celem szkolenia jest rozwój kompetencji miękkich w zakresie udzielania i przyjmowania feedbacku oraz doceniania.

Wspiera ono kształtowanie współpracy i komunikacji.

Po  zakończeniu szkolenia, uczestnik:

  • będzie otwarty na na przyjmowanie informacji zwrotnej,
  • będzie potrafił zrozumieć inny niż własny punkt widzenia, oceny danej sytuacji czy zachowania

W związku z panującą sytuacją związaną z COVID-19 wszystkie szkolenia otwarte w Collegium Da Vinci odbywają się w formie zdalnej.

Grupa szkoleniowa  może liczyć maksymalnie 15 uczestników, co pozwala na swobodną interakcję z prowadzącym i innymi Uczestnikami szkolenia.

Szkolenie formie zdalnej, mimo, że wymuszone przez obecną sytuację, ma zdecydowanie wiele zalet. Najważniejszą z nich jest bezpieczeństwo prowadzących i uczestników w czasie epidemii.  Dodatkowo w szkoleniu mogą wziąć udział osoby nawet z najodleglejszych zakątków Polski i nie martwić się o koszty dojazdu i czas. Wystarczy urządzenie z dostępem do Internetu.

Szkolenie łączy w sobie funkcje poznawcze (czym jest feedback) i praktyczne (odbieranie, dawanie, narzędzia), oscyluje wokół tematów:

  • informacja zwrotna: czym jest i jak kształtuje relacje między ludźmi,
  • jak budować kulturę pracy, zespołu czy organizacji otwartą na feedback,
  • jak go dawać – jak odbierać, jakie są blokady w dawaniu i odbieraniu feedbacku, jakie są preferencje osobiste w dawaniu i przyjmowaniu feedbacku,
  • doświadczenie blokad w komunikacji i tzw. killerów komunikacji i empatii,
  • diagnozowanie własnej preferencji vs feedback – poszukiwania i proszenia o niego/lub unikania,
  • doświadczenie emocji jakie towarzyszą feedbackowi i narzędzi do pracy z nimi,
  • doświadczenie wartości i akceptacji dla ludzkiej różnorodności, przećwiczenie narzędzi w tzw. trudnych sytuacjach – nieprzyjmowania feedbacku

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • kadry zarządzającej
  • grup i zespołów projektowych,
  • zespołów rozproszonych,
  • działów powstałych w ramach struktury hierarchicznej,
  • scrum masterów,
  • kierowników projektów,
  • project managerów,
  • biznes ownerów/ product ownerów,
  • leaderów; managerów, dla prowadzenia rozmów rozwojowych czy tzw rozmów oceniających, podsumowań projektowych, retrospektyw i codziennej komunikacji.

Umiejętności

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna:

konstrukcje i narzędzia do udzielania feedbacku

konstrukcje doceniania

narzędzia wpierające przyjmowanie konstruktywnej (rozwojowej) informacji zwrotnej

Prowadząca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

O mnie

rozwińCertyfikowany coach w pracy indywidualnej i grupowej, coach Action Learning, trener rozwoju osobistego, menadżer z wieloletnim doświadczeniem w biznesie.

rozwińJestem absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku nauki polityczne, specjalizacja marketing polityczny. Ukończyłam również Szkołę Coachingu Indywidualnego i Grupowego akredytowaną przez ICF. Posiadam certyfikat trenera uzyskany w firmie szkoleniowej Gamma oraz certyfikat coacha Action Learning WIAL Poland.

rozwińPrzez 10 lat pełniłam rolę menedżera zarządzającego zespołami obsługi klienta, sprzedażowymi, projektowymi  i technologicznymi, realizując cele dla czołowych agencji reklamowych w Polsce dla klientów międzynarodowych. Wielokrotnie tworzyłam i wdrażałam nowe struktury obsługi klienta, budowałam zespoły projektowe i technologiczne, procesy oraz procedury wspierające i rozwijające biznes w zakresie sprzedaży usług agencji reklamowych. Zarządzałam zespołami lokalnymi i zdalnymi.

rozwińW pracy trenera i coacha wykorzystuję praktyczne doświadczenia, które zdobyłam pracując na stanowisku menadżerskim, zarówno w obszarze zarządzania zespołem, jak i realizowania celów biznesowych.

Ciekawi mnie

rozwińSzczególnie bliskie są mi tematy takie jak: rozwój organizacji w kierunku turkusu, coaching transformacyjny oraz Action Learning. W wolnym czasie piszę artykuły o różnorodnych aspektach coachingu i rozwoju osobistego na moim blogu: Umysł na detoksie.

Małgorzata Ziarko

Trener, coach

Małgorzata Ziarko

Trener, coach

rozwińO mnie

rozwińTrener, coach, manager, konsultant ds. rozwoju pracowników, koordynator procesów szkoleniowych z ponad 20-letnim doświadczeniem managerskim w pracy z ludźmi, z czego ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi Zespołami, głownie w branży mediowej (sprzedaż). Tworzyła i prowadziła zespoły projektowe łączące Specjalistów z różnych dziedzin, o różnym temperamencie, przyzwyczajeniach i kulturze pracy, pochodzących z różnych kultur organizacyjnych. Zawsze blisko HR, praktykując tematy z obszaru zarządzania w zmianie, kultury organizacyjnej, wdrażania feedbacku (budowania kultury organizacji otwartej na feedback) i komunikacji, rozwoju kompetencji, oceny pracowniczej, motywacji, zarządzania zespołem, procesu grupowego oraz dysfunkcji w pracy zespołowej. Jest także mentorem – szczególnie dla wdrażających się managerów w nową rolę zarządczą, czy w nowym obszarze odpowiedzialności, pracujących w zmieniającym się środowisku organizacyjnym, trenerem biznesu, coachem w procesie akredytacji ICF.

rozwińWspiera Pracowników Organizacji, Zespoły, Managerów poszukujących kierunku doskonalenia swojego zawodowego warsztatu oraz zarządzanie procesem zmian, transformacji i zmiany kultury w Organizacjach.

rozwińAbsolwentka UJ, SWPS (w tym Psychologia Społeczna w zarządzaniu rozwojem organizacji, Uczelni Łazarskiego (Coaching), trener biznesu, coach w procesie akredytacji PCC ICF, obecnie rozwija się w kierunku Analizy Transakcyjnej jako narzędzia pozwalającego badać i usprawniać sposoby komunikacji jednostek jak i procesy komunikacyjne całych organizacji.

Program

Szkolenie jednodniowe  –  zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu zostanie przesłane do uczestnika pocztą tradycyjną po zakończonym szkoleniu.

Przed udziałem w warsztacie uczestnicy otrzymają zadanie do wykonania, nawiązujące do aspektu przyjmowania i udzielania feedbacku

  • Liczba godzin

    10 h (po 45 minut)

  • Czas trwania szkolenia

    1 dzeiń (8 godzin): 9:00 – 17:00

  • Terminy

    10.10.2020

  • Cena

    520 zł

Program

Część teoretyczna

  • Czym jest feedback a czym nie jest – fakty, przekonania, mity
  • Czym jest relacja feedbacowa i czego potrzebuje
  • Feedback a docenienie – podobieństwa i różnice
  • Killery empatii, komunikacji i feedbacku – rozpoznanie i zrozumienie potrzeb jakie za nimi stoją
  • Jak bronimy się przed feedbackiem (mechanizmy obronne)

Część praktyczna

  • Poznanie i praktyczne stosowanie narzędzi feedbacowych  (różnorodność narzędzi / konstrukcji umożliwiająca docelowy wybór szczególnie preferowanego)
  • Poznanie i przećwiczenie narzędzi do pracy z trudniejszymi emocjami w przypadku przyjmowania/nie informacji zwartych w rozmowie feedbackowej
  • Zespołowe wypracowanie elementów jakie wspierają wdrożenie kultury otwartej na feedback w zespole
  • Zbudowanie indywidulanego planu działania rozwoju kompetencji feedbacku oraz  pracy z mechanizmami obronnymi
  • Grupowa sesja doceniania (korzystanie z narzędzia wspierającego Retrospektywę i pracę zespołów zwinnych)

Jak wygląda szkolenie online.

  1. Uczestnik otrzyma na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail zaproszenie z linkiem do spotkania wideo najpóźniej 1 dzień przed ustaloną datą szkolenia.
  2. Po otwarciu linku w ustalonym dniu szkolenia oraz o ustalonej godzinie, wystarczy po otwarciu okna Google Meet kliknąć „Dołącz do spotkania”.
  3. Google Meet działa w następujących przeglądarkach:
    • Przeglądarka Google Chrome
    • Przeglądarka Firefox
    • Przeglądarka Microsoft Edge
  4. Z Google Meet można również korzystać za pośrednictwem aplikacji, którą można pobrać na urządzenia mobilne w Google Play lub iTunes Store.
  5. Uczestnik nie potrzebuje konta G Suite, aby wziąć udział w szkoleniu.

W razie jakichkolwiek problemów i/lub pytań można poszukać rozwiązania na  Google Meet – Pomoc lub skontaktować się telefonicznie z organizatorem szkolenia: 697 690 749.

Każdy z Uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej.

Uczestnik zapisując się na szkolenie, każdorazowo akceptuje Regulamin szkoleń.

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Biuro Sprzedaży Usług Edukacyjnych

Inni wybrali także

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.