O szkoleniu
Uczestnicy zostaną wprowadzeni w serię ćwiczeń pogłębiających zrozumienie, jak istotnym elementem pracy w organizacji, jest prawidłowa komunikacja. Poznamy istotne bariery w komunikacji, a także sposoby na jej upłynnianie w organizacji, a także na linii firma – klient.
Wszystkie elementy warsztatu nastawione są na diagnozę i doświadczanie, zatem część wykładowa jest ograniczana do niezbędnego, procesowego minimum, a wszelka wiedza o komunikacji przyswojona zostanie poprzez wnioski z każdego ćwiczenia.
Uczestnicy przejdą przez wiele ćwiczeń dotykających różnych obszarów, opisanych w zakresie szkolenia. Uczestnicy będą mierzyć się z zadaniami, których zakończenie sukcesem będzie możliwe tylko przy pełnej i przemyślanej współpracy komunikacyjnej.
- Umiejętność planowania strategicznego w taki sposób, by nie generowało sytuacji konfliktowych
- Wzmocnienie kompetencji zarządzania zespołem w czasie w oparciu o mądre planowanie, a nie o nerwowe wymyślanie planów awaryjnych
- Metody indywidualnej analizy problemów zarządzanych działów i model szkicowania rozwiązań
- Budowanie kultury współpracy w oparciu o wiedzę, że każda osoba ma inny styl myślenia i działania, a komunikaty wysyła i odbiera właśnie przez pryzmat swojego indywidualnego stylu
- Wypracowanie metod na zmianę perspektywy w konflikcie, w celu osiągnięcia porozumienia
- Poznanie konsekwencji błędów i barier komunikacyjnych
- Umiejętność spojrzenia na siebie oczami innych, także drugiej strony konfliktu
Dlaczego warto
Szkolenie stacjonarne
2 dni | 16 godzin zajęć
Zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu
Trener z wieloletnim doświadczeniem
Materiały szkoleniowe dla uczestników
Porozmawiajmy o rozwiązaniu dedykowanemu Twojej firmie
Kontakt
Manager ds. klienta biznesowego
+48 697 690 454