Bariery komunikacyjne i zarządzanie konfliktem w zespole i między zespołami – Collegium Da Vinci Poznań

O szkoleniu

Uczestnicy zostaną wprowadzeni w serię ćwiczeń pogłębiających zrozumienie, jak istotnym elementem pracy w organizacji, jest prawidłowa komunikacja. Poznamy istotne bariery w komunikacji, a także sposoby na jej upłynnianie w organizacji, a także na linii firma – klient.

Wszystkie elementy warsztatu nastawione są na diagnozę i doświadczanie, zatem część wykładowa jest ograniczana do niezbędnego, procesowego minimum, a wszelka wiedza o komunikacji przyswojona zostanie poprzez wnioski z każdego ćwiczenia.

Uczestnicy przejdą przez wiele ćwiczeń dotykających różnych obszarów, opisanych w zakresie szkolenia. Uczestnicy będą mierzyć się z zadaniami, których zakończenie sukcesem będzie możliwe tylko przy pełnej i przemyślanej współpracy komunikacyjnej.

  • Umiejętność planowania strategicznego w taki sposób, by nie generowało sytuacji konfliktowych
  • Wzmocnienie kompetencji zarządzania zespołem w czasie w oparciu o mądre planowanie, a nie o nerwowe wymyślanie planów awaryjnych
  • Metody indywidualnej analizy problemów zarządzanych działów i model szkicowania rozwiązań
  • Budowanie kultury współpracy w oparciu o wiedzę, że każda osoba ma inny styl myślenia i działania, a komunikaty wysyła i odbiera właśnie przez pryzmat swojego indywidualnego stylu
  • Wypracowanie metod na zmianę perspektywy w konflikcie, w celu osiągnięcia porozumienia
  • Poznanie konsekwencji błędów i barier komunikacyjnych
  • Umiejętność spojrzenia na siebie oczami innych, także drugiej strony konfliktu

Dlaczego warto

Szkolenie stacjonarne

2 dni | 16 godzin zajęć

Zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu

Trener z wieloletnim doświadczeniem

Materiały szkoleniowe dla uczestników

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dedykowanemu Twojej firmie

Kontakt

Marta Zajchowska

Manager ds. klienta biznesowego

+48 697 690 454