Nowość
Szkolenia | Otwarte

Trening Managerski

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności kierowniczych: zdobycie wiedzy, odwagi i motywacji do stosowania narzędzi kierowniczych w sprawnym kierowaniu zespołem.

Zrozumienie wpływu systemu komunikacji i współpracy na jakość relacji z ludźmi, ich zaangażowanie i efektywność pracy.

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Menadżerów, którzy pełnią funkcję kierowniczą, zarządzają zespołami,
  • Pracowników przygotowujący się do pełnienia ról kierowniczych.

Umiejętności

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

Udoskonalić umiejętności budowania i rozwijania zespołu.

 

Określić rodzaj komunikowania się z zespołem.

Określić swoje mocne i słabe strony w roli menedżera.

Poznać nowe metody organizacji pracy zespołu i udoskonalić dotychczasowe.

 

Poznać metody skutecznego planowania, wyznaczania celów dla siebie i zespołu oraz metod ich realizacji.

Nauczyć się lepszego motywowania pracowników.

Efekty kształcenia

Uczestnik używając nowoczesnych narzędzi, sprecyzuje swój naturalny styl przewodzenia ludziom oraz opracuje własny kierunek rozwoju silnych stron i pokonywania wyzwań.

W praktyce zacznie komunikować się w sposób przejrzysty i zrozumiały ze swoimi ludźmi.

Pozna nowe koncepcie zarządzania, kierowania ludźmi, a także wzmocni umiejętności rozwiązywania trudnych sytuacji.

Prowadząca

Marta Dyda

trener

Marta Dyda

trener

rozwińO mnie

rozwińCertyfikowany trener biznesu, certyfikowany partner FRIS, coach narzędziowy, praktyk sprzedaży, prowadzi programy szkoleniowe w obszarze biznesu.

rozwińAbsolwentka kierunku reklama i PR, studiów z obszaru Organizacji i Kierownictwa, Akademii Trenera i Szkoły Coachów Biznesu ( Akademia SET®). Jako certyfikowany trener FRIS®, doskonale rozumie mechanizmy zachodzące w biznesie i relacjach międzyludzkich, w swoich szkoleniach koncentruje się na rozwoju umiejętności i kształtowaniu postaw uczestników, pokazując naturalny sposób funkcjonowania w rzeczywistości.

rozwińDoświadczenie w obszarze szkoleniowym zdobyła podczas praktyki zawodowej, pracując w różnych strukturach i środowiskach od prężnie działających firm szkoleniowo-doradczych przez wydawnictwo prawnicze, dzięki czemu ma szeroki ogląd na procesy zachodzące w firmach, zna potrzeby i oczekiwania każdej ze stron, przyjmuje różne perspektywy w projektowaniu szkoleń. Była odpowiedzialna za działania sprzedażowe, wspierała procesy rozwojowe, planowała i organizowała pracę zespołu. Definiowała zakres przedsięwzięcia i obszar do realizacji, wyznaczała zadania prowadzące do osiągnięcia wyznaczonego celu, określała obowiązujące terminy, zarządzała budżetem, tworzyła strukturę i standardy pracy w zespole.

Program

Szkolenie jednodniowe  – po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia.

  • Liczba godzin

    8 h (po 45 minut)

  • Czas trwania szkolenia

    9.00-16.00

  • Terminy

    16.05.2020

  • Cena

    590 zł

Program

Jaki jest i czego powinien oczekiwać szef?

  • Co to znaczy skuteczny szef?
  • Co nie działa w zarządzaniu ludźmi?
  • Jak pracownik ma spełniać oczekiwania szefa?

Zespół jako sprawnie działający organizm

  • Narzędzia pozwalająca dobrze i sprawnie zarządzać ludźmi
  • Jakie warunki powinna spełniać skuteczna komunikacja?
  • Zasady budujące odpowiedzialność wśród ludzi
  • Czy masz procedury ułatwiające Ci postępowanie w różnych sytuacjach

Czego oczekuje współczesne zarządzanie od szefa?

  • Postawa Szefa jako Coacha co to właściwie znaczy?
  • Skuteczna autoprezentacja i autorytet szefa
  • Skuteczność narzędzi w praktyce i efektywność szefa
  • Pracuj z ludźmi czyli „miękkie prawa zarządzania”.

Motywacja we współczesnych organizacjach, co ma znaczenie?

  • Czego oczekuje Twój pracownik?
  • Co bardziej motywuje „wizja piekła” czy „wizja nieba”?
  • Nagradzanie rzeczowe i emocjonalne
  • Mity i fakty na temat motywacji

Jak wyznaczać cele swoim pracownikom?

  • Jak wyznaczać cele, które zainspirują Twoich pracowników?
  • Podejście do wyznaczania celów
  • Unikaj de motywacji swoich pracowników
  • Wyznaczanie celu i rozliczanie zespołu

Monitorowanie – cele i narzędzia monitorowania działań zespołu

  • Kontraktowanie współpracy
  • Rozmowa dyscyplinująca – stopniowanie i adekwatność sytuacyjna
  • Od komunikatu „ja” do sankcji – asertywność i koncentracja na faktach
  • Rodzaje sankcji – realność i adekwatność

Uczestnik zapisując się na szkolenie, każdorazowo akceptuje Regulamin szkoleń.

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Biuro Sprzedaży Usług Edukacyjnych

Inni wybrali także

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.