Nowość
Szkolenia | Otwarte

Trening asertywności

Szkolenie skierowane do osób ciekawych świata dla których rozwój własny i innych jest ważny. Celem szkolenia jest pogłębienie i doskonalenie własnego rozwoju zawodowego i osobistego.

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Osób mających  trudność w ekspresji prawdziwego „siebie” – mówieniu, proszeniu, pytaniu, itp.
  • Osób mających trudność w wyegzekwowaniu od innych potrzebnych  rzeczy, prac, zaangażowania
  • Osób nieasertywnych, którym trudno  przychodzi stawianie granic
  • Osób bardzo „asertywnych”, którym przychodzi mówić „nie”, ale współpraca zespołowa na tym cierpi

Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności zachowań asertywnych w relacjach zawodowych i prywatnych. Podczas szkolenia uczestnik będzie miał możliwość przećwiczyć asertywne sposoby komunikowania się w trudnych sytuacjach. 

Umiejętności

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

Poprawić umiejętności  komunikacyjne w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami w pracy.

Rozwinąć umiejętności otwartego i stanowczego wyrażani własnych opinii i emocji, egzekwowania swoich praw oraz podejmowania decyzji.

Rozwinąć umiejętności wyrażania krytyki i pochwały w celu pozytywnego motywowania do bardziej efektywnego działania.

Nabyć umiejętności właściwej reakcji na krytykę, agresję i próby manipulacji, asertywnego wyrażania swoich oczekiwań i uwag.

Efekty kształcenia

Podczas szkolenia uczestnik dowie się w jaki sposób  porozumiewać się w sposób stanowczy i konkretny.

Poszerzy świadomość własnych praw osobistych, a także tych dotyczących stawiania granic.

Uczestnik powinien zwiększyć swoje szanse na dochodzenie do konsensusu.

Prowadząca

Marta Dyda

trener

Marta Dyda

trener

rozwińO mnie

rozwińCertyfikowany trener biznesu, certyfikowany partner FRIS, coach narzędziowy, praktyk sprzedaży, prowadzi programy szkoleniowe w obszarze biznesu.

rozwińAbsolwentka kierunku reklama i PR, studiów z obszaru Organizacji i Kierownictwa, Akademii Trenera i Szkoły Coachów Biznesu ( Akademia SET®). Jako certyfikowany trener FRIS®, doskonale rozumie mechanizmy zachodzące w biznesie i relacjach międzyludzkich, w swoich szkoleniach koncentruje się na rozwoju umiejętności i kształtowaniu postaw uczestników, pokazując naturalny sposób funkcjonowania w rzeczywistości.

rozwińDoświadczenie w obszarze szkoleniowym zdobyła podczas praktyki zawodowej, pracując w różnych strukturach i środowiskach od prężnie działających firm szkoleniowo-doradczych przez wydawnictwo prawnicze, dzięki czemu ma szeroki ogląd na procesy zachodzące w firmach, zna potrzeby i oczekiwania każdej ze stron, przyjmuje różne perspektywy w projektowaniu szkoleń. Była odpowiedzialna za działania sprzedażowe, wspierała procesy rozwojowe, planowała i organizowała pracę zespołu. Definiowała zakres przedsięwzięcia i obszar do realizacji, wyznaczała zadania prowadzące do osiągnięcia wyznaczonego celu, określała obowiązujące terminy, zarządzała budżetem, tworzyła strukturę i standardy pracy w zespole.

Program

Szkolenie jednodniowe  – po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia.

  • Liczba godzin

    8 h (po 45 minut)

  • Czas trwania szkolenia

    9.00-16.00

  • Terminy

    7.05.2020

  • Cena

    390 zł

Program

Czym jest asertywność?

  • Definicja asertywności.
  • Dlaczego warto być asertywnym?
  • Jakie są warunki asertywności?

Rozpoznanie asertywności:

  • Jak ocenić swój poziom asertywności? Autodiagnoza własnych silnych i słabych obszarów.
  • Jak rozpoznać asertywność w biznesie?

Poczucie własnej wartości w asertywności:

  • Jak wyznaczać osobiste terytorium psychologiczne?

Trening asertywności- komunikacja asertywna:

  • Analiza transakcyjna a poziom asertywności. Asertywność a głos dorosłego, głos dziecka i głos rodzica.
  • Jak budować komunikaty asertywne- komunikaty Ja OK., Ty OK.

Trening asertywności- docenianie:

  • Jak wyrażać uznanie na dobrym poziomie asertywności?
  • Jak budować, przekazywać i przyjmować pochwały?

Trening asertywności- przyjmowanie krytyki:

  • Jak przygotować się do udzielanie negatywnych informacji zwrotnych?
  • Kiedy krytykujemy a kiedy budujemy most porozumienia?
  • Jak asertywnie przyjmować negatywne informacje zwrotne?
  • Jak radzić sobie z niesłusznym oskarżeniem ze strony klienta, współpracownika, przełożonego?

Trening asertywności- wyrażanie opinii:

  • Jak asertywnie wymieniać poglądy oraz opinie?
  • Jak radzić sobie z barierami przed wyrażeniem własnego zdania?
  • Kiedy nie warto wchodzić w dyskusję?

Trening asertywności- egzekwowanie:

  • Jak asertywnie prosić bądź egzekwować?

Trening asertywności- odmawianie:

  • Jak asertywnie odmawiać?
  • Kiedy nie warto odmawiać i jak zadbać o swój interes?

Uczestnik zapisując się na szkolenie, każdorazowo akceptuje Regulamin szkoleń.

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Biuro Sprzedaży Usług Edukacyjnych

Inni wybrali także

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.