Szkolenie: Fashion PR & Social Media Marketing | Collegium Da Vinci Poznań
Nowość
Szkolenia | Modułowe

Fashion PR & Social Media Marketing

Marketing mody na miarę XXI wieku.

Szkolenie w kompleksowy i praktyczny sposób wprowadza w tajniki pracy w branży fashion w szerokim kontekście: od analizy funkcjonowania mediów i tworzenia strategii PR, przez zagadnienia content marketingu i skutecznego działania w obszarze social media, po praktyczny wymiar dziennikarstwa modowego i nauki tworzenia atrakcyjnych i komunikatywnych treści.

Dużym atutem szkolenia są prowadzące, wybitne ekspertki w swoich dziedzinach, z wieloletnim doświadczeniem praktycznym w obszarze fashion w Polsce i za granicą.

Pigułka wiedzy o rynku mody wraz z analizą case studies (w obszarach: content marketing, PR, social media, branding, e-commerce) oraz nauką dziennikarstwa modowego. Szkolenie wprowadza w obszar fashion w maksymalnie praktycznym wymiarze, skupiając się na tworzeniu skutecznych strategii PR, planów medialnych, komunikatywnych i atrakcyjnych treści, łącząc kreatywny obszar mody z biznesowymi założeniami.

Dzięki nabytej wiedzy i umiejętnościom Uczestnik/Uczestniczka szkolenia w świadomy i kompetentny sposób potrafi poruszać się po rynku mody w Polsce i za granicą.

Dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest dla osób, które interesują się rynkiem mody oraz branżą kreatywną, chcących pracować / rozwijać swoje kompetencje w branży fashion, szczególnie w obszarach związanych z marketingiem, social media, PR, dziennikarstwem.

Szkolenie przeznaczone jest szczególnie dla:

  • właścicieli i menedżerów marek modowych, właścicieli/pracowników modowych startupów oraz agencji PR/kreatywnych
  • specjalistów od wizerunku/PR, social media, dziennikarzy, blogerów pragnących rozszerzyć kompetencje i zdobyć aktualną wiedzę
  • projektantów i stylistów
  • absolwentów i studentów kierunków projektowych, humanistycznych i ekonomicznych chcących rozwijać się na rynku mody
  • pracowników firm i marek odzieżowych
  • wszystkich chcących rozwijać swoje kompetencje w dynamicznie zmieniającym się obszarze fashion, PR i marketingu.

Umiejętności, które wzmocnisz i rozwiniesz podczas szkolenia:

  • Zapoznanie z podstawami content marketingu oraz e-commerce, budowaniem strategii sprzedażowo-wizerunkowych w internecie
  • Poznanie schematu budowania ścieżek customer journey; umiejętność dobierania narzędzi
  • Nabycie wiedzy i umiejętności z obszaru PR (z uwzględnieniem Digital PR) w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości nowych mediów
  • Zdobycie praktycznej wiedzy o rynku mediów i możliwościach jakie stwarzają dla rozwoju biznesu
  • Zdobycie wiedzy na temat specyfiki organizacji wydarzeń medialnych ze szczególnym uwzględnieniem wydarzeń  modowych
  • Zdobycie wiedzy na temat podstawowych mechanizmów (technik wpływu, perswazji) wykorzystywanych w działaniach komunikacyjnych
  • Media tradycyjne vs. wirtualne, media luksusowe vs. demokratyczne – analiza case studies
  • Warsztat dziennikarstwa modowego. Umiejętność tworzenia atrakcyjnych i komunikatywnych treści
  • Fashion & Critical Writing. Krytyka i analiza mody. Jak tworzyć angażujące teksty?

Wiedza

kompleksowa, praktyczna wiedza o rynku mody wraz z analizą case studies (w obszarach: content marketing, PR, social media, branding, e-commerce)

praktyczna wiedza o rynku mediów i możliwościach jakie stwarza dla rozwoju biznesu w branży fashion

szeroka wiedza z obszaru PR, rynku mediów z uwzględnieniem obszaru Digital PR i nowych mediów

podstawowe mechanizmy i schematy komunikacyjne

funkcjonowanie luksusowej prasy modowej w erze digital

tajniki tworzenia angażujących tekstów fashion

Umiejętności

budowania strategii medialnych i PR, odpowiadających na realne założenia biznesowe

 

umiejętność tworzenia wizerunku marki

praktyczna orientacja w możliwościach jakie stwarzają  działania public relations dla biznesu

podstawy organizacji wydarzeń medialnych ze szczególnym uwzględnieniem branży fashion

podstawowe umiejętności tworzenia i przetwarzania komunikatów perswazyjnych

tworzenie strategii marketingowych opartych o social media

formułowanie spójnej, komunikatywnej wypowiedzi w formie tekstu (relacji, recenzji, komunikatu prasowego etc.)

krytyczne czytanie i tworzenie tekstów mody

Postawa

rozwój kompetencji interpersonalnych i komunikacyjnych: autonalizy, świadomości wypowiedzi, asertywności

 

krytyczna, analityczna postawa w czytaniu i tworzeniu treści mody

otwartość na polski i zagraniczny rynek mody

pewność siebie, pomysłowość, kreatywność

umiejętność pracy w grupie

Prowadzący

Patrycja Sawicka – Sikora

wykładowca

Patrycja Sawicka – Sikora

wykładowca

O mnie

rozwińPR-owiec z ponad 20-letnim doświadczeniem.

rozwińOd 10 lat prowadzi agencje PRIMOLOKO i BWPR.PL. W tym czasie pracowała m.in. dla BOHOBOCO, TOMAOTOMO, TOMASZ OSSOLIŃSKI, JOANNA KLIMAS, LOFT37, LIDIA KALITA, SPARK SILVER JEWERLY, CISOWIANKA PERLAGE etc. Na swoim koncie ma  nominacje do  najważniejszej, branżowej nagrody w dziedzinie public relations – Złotych Spinaczy. Absolwentka Psychologii Biznesu na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Od kilku lat z sukcesami prowadzi szkolenia z zakresu budowania wizerunku, marki, public relations i komunikacji, a także z coraz bardziej istotnych w codziennym życiu umiejętności miękkich takich jak: efektywność osobista, asertywność, radzenie sobie ze stresem, kreatywność, kompetencje komunikacyjne i interpersonalne etc. Od niedawna prowadzi bloga psychologiapr.pl.

Dominika Olszyna

wykładowca

Dominika Olszyna

wykładowca

O mnie

rozwińKulturoznawca z wykształcenia. Dziennikarka specjalizująca się w tematach architektury, designu, kultury oraz mody. Od 2011 roku pełniła funkcję zastępcy redaktor naczelnej „M jak mieszkanie”. W 2016 roku awansowała na stanowisko redaktor naczelnej serwisu urzadzamy.pl. Prowadzi własną firmę konsultingową dla marek związanych z branżą mody oraz wnętrz. Jest członkiem rady ekspertów plebiscytu must have Łódź Design Festival. Od 2018 roku zarządza zespołami: Strategów Kontentu, Redakcji Natywnej oraz WP Dom w Wirtualnej Polsce. Na stałe współpracuje z redakcją vogue.pl.

Hanna Rydlewska

wykładowca

Hanna Rydlewska

wykładowca

rozwińDziennikarka i redaktorka.

rozwińObecnie Dyrektor Działu Digital i szefowa Działu Reportażu „Vogue Polska”. Wcześniej była m.in. szefową newsroomu i Zastępcą Dyrektor Serwisów Informacyjnych Gazeta.pl, pełniła też funkcję redaktor naczelnej Weekend.gazeta.pl, wicenaczelnej „Przekroju” oraz serwisu NaTemat.pl, przez kilka lat kierowała magazynem „Exklusiv”.

rozwińJest autorką książki „Po prostu przyjaźń” i współautorką bestsellera „Slow Sex. Uwolnij miłość”. W radiu Chilli ZET prowadziła autorską audycję „Hani Bal”. Razem z Marcinem Różycem organizowała warsztaty Fashion Writing w ramach Art & Fashion Festival. Brała udział w kilku wystawach, m.in. w BWA w Tarnowie.

Program

Szkolenie dwudniowe

  • Liczba godzin

    20 h

  • Termin

    18.04 – 19.04.2020

  • Cena

    850 zł

18.04.2020    

  • Content marketing & social media
  • Fashion Writing

19.04.2020         

  • PR & Produkcja wydarzeń modowych

Zniżki

Studia i szkolenia to inwestycja, dlatego warto sprawdzić wszystkie możliwości, jakie daje uczelnia swoim byłym, aktualnym i przyszłym studentom!

Zniżki dla uczestników szkoleń modułowych w CDV.

Promocja dla Uczestników szkoleń modułowych na studia podyplomowe

  • 1 z 10 rat czesnego zwolnienie z ostatniej raty

Promocja dla Absolwentów, Studentów i Słuchaczy studiów podyplomowych

  • 10 % zniżki na szkolenie modułowe

Uczestnik zapisując się na szkolenie, każdorazowo akceptuje Regulamin szkoleń.

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Biuro Sprzedaży Usług Edukacyjnych

+48 61 271 11 06

+48 697 960 749

 

Zapoznaj się także z kierunkiem studiów podyplomowych w CDV:

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.