Nowość
Szkolenia | Modułowe

Fashion Branding & Trendwatching

Zarządzanie marką modową na miarę XXI wieku.

Szkolenie w kompleksowy i praktyczny sposób wprowadza w tajniki pracy w branży fashion w szerokim kontekście: praktycznego, zarówno biznesowego jak i kreatywnego zarządzania marką modową, analizy trendów i tworzenia scenariuszy przyszłości w kontekście strategii marki oraz twórczej analizy wyzwań projektowych metodą design thinking.

Dużym atutem szkolenia są osoby prowadzące zajęcia, wybitni eksperci i ekspertki w swoich dziedzinach, z dużym doświadczeniem praktycznym w obszarze fashion w Polsce i za granicą.

Dla kogo?

  • Szkolenie dedykowane jest dla osób, które interesują się rynkiem mody oraz branżą kreatywną, chcących pracować / rozwijać swoje kompetencje w branży fashion. Mile widziane jest zainteresowanie ze strony Słuchaczy / Słuchaczek kwestiami kreatywnymi (projektowanie, tworzenie kolekcji, analiza trendów, trendwatching, techniki kreatywne) jaki i biznesowymi (zarządzanie marką, marketing, sprzedaż).
  • Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli i menedżerów marek modowych, właścicieli/pracowników modowych startupów, projektantów, stylistów, dziennikarzy, blogerów, absolwentów i studentów kierunków projektowych, humanistycznych i ekonomicznych, pracowników firm odzieżowych i wszystkich chcących rozwijać swoje kompetencje w dynamicznie zmieniającym się obszarze fashion, brandingu i prognozowania trendów.

Kompetencje

Uczestnik/czka szkolenia pozyskuje kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania branży fashion w Polsce i na świecie, tym samym świadomie uczestniczy w globalnym rynku mody. Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i narzędzi z obszaru:

budowania i zarządzania marką modową, rozszerzonych o zagadnienia trendwatchingu

analizy trendów i metodologii design thinking

Kompetencje, które wzmocnisz i rozwiniesz podczas szkolenia:

  • świadomy i kompetentny udział w globalnym rynku mody
  • nabycie nowych umiejętności z obszarów kreatywnych i biznesowych
  • zarządzanie marką modową
  • tworzenie i zarządzanie biznesplanem w branży mody
  • tworzenie planów budżetowych
  • metody planowania i projektowania kolekcji
  • zdobycie wiedzy z zakresu procesu powstawania trendów, metod ich obserwacji, określania kierunków zmian, identyfikacji zmieniających się potrzeb i systemu wartości konsumentów oraz implementacji trendów we właściwych dla klienta czasie w odniesieniu do DNA marki
  • analiza trendów estetycznych, kulturowo-społecznych, ekonomicznych, technologicznych
  • tworzenie scenariuszy przyszłości
  • umiejętność pracy metodą design thinking

Wiedza

szeroka, kompleksowa wiedza o zarządzaniu i prowadzeniu marki modowej w Polsce

znajomość zachowań społecznych w branży fashion

mechanizmy i specyfika branży modowej w kontekście lokalnym i globalnym

 

wiedza o trendach w kontekście strategii marki, produktu i komunikacji

praktyczny wymiar metodologii design thinking w branży fashion

Umiejętności

rozwijanie i omówienie procesów planowania i metod projektowania (zarządzanie marką modową)

umiejętność identyfikacji kierunków zmian (trendów) i osadzania w ich kontekście strategii marki, produktu i komunikacji

 

umiejętność tworzenia scenariuszy przyszłości w kontekście strategii marki, produktu i komunikacji

 

umiejętność identyfikacji, formułowania i rozwiązywania wyzwań projektowych metodą design thinking

 

umiejętność kreatywnego myślenia i działania

Postawa

otwartość na polski i zagraniczny rynek mody

pewność siebie, pomysłowość, kreatywność

umiejętność pracy w grupie

analityczne, głębokie spojrzenie na zależności rynku mody, ekonomii i kwestii społeczno-kulturowych (trendwatching)

empatyczne rozumienie problemów projektowych i umiejętność twórczej reakcji

Prowadzący

Agata Kiedrowicz

wykładowca

Agata Kiedrowicz

wykładowca

rozwińO mnie
Kierowniczka merytoryczna kierunku Fashion & New Media
, projektantka, kuratorka i edukatorka, współautorka programu studiów,

rozwińProjektuje treści, koncepty i strategie w obszarze mody, dizajnu, sztuki. Projektantka, kuratorka interdyscyplinarnych projektów i wystaw w Polsce i za granicą (m.in. w ramach Vienna Design Week, Design Brussels September czy Łódź Design Festival), dziennikarka, edukatorka. Autorka publikacji i wywiadów z obszaru dizajnu, mody i sztuki na łamach branżowej prasy (m.in. FUTU, Monitor Magazine, Design Alive, KUKBUK), prowadzi autorską rubrykę „Smaki Dizajnu” w tygodniku KulturaLiberalna.pl. oraz w publikacjach naukowych. Interesuje ją szeroko rozumiane projektowanie jako narzędzie eksploracji i krytyki rzeczywistości oraz sensoryczny wymiar dizajnu i mody. Współzałożycielka (wraz z Martą Szostek) studia projektowego SUPERGIRLS DO DESIGN. Wykładowczyni, współpracuje ze School of Form Uniwersytetu SWPS oraz ASP Gdańsk i Akademią Sztuki w Szczecinie. Prowadzi autorskie projekty edukacyjne z obszaru mody, dizajnu i projektowania marki, m.in w Szkole FORMA, gdzie współodpowiada (razem z założycielką Anną Joniak) za kreatywny rozwój i strategię. Współpracuje z projektantami, artystami, instytucjami kultury i sztuki (m.in. BWA Wrocław, Łódź Design Festival, Next Nature, Design Festival Szczecin, Malta Festival, Galeria Miejska Arsenał, Teatr Polski w Poznaniu, Centrum Kultury w Lublinie). Działa na pograniczu dziedzin; w swojej praktyce łączy myśl projektową (absolwentka wzornictwa na School of Form) oraz oraz refleksję humanistyczną (ukończyła studia filozoficzne na Uniwersytecie Szczecińskim). Zajmuje się także researchem trendów, kreatywną strategią oraz publikacjami wizerunkowymi dla marek z obszaru mody i dizajnu (m.in. YES, PURO Hotels).

Szymon Mrózek i Marta Pospieszna, Duet DILIGENT

wykładowcy

Szymon Mrózek i Marta Pospieszna, Duet DILIGENT

wykładowcy

Szymon Mrózek

rozwińSzymon Mrózek, absolwent poznańskiej Szkoły Form na wydziale Projektowania Mody. Swoje doświadczenie zdobywał na arenie międzynarodowej podczas licznych staży i warsztatów.

rozwińSwoją przygodę z branżą projektową rozpoczął na Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu, gdzie specjalizował się w projektowaniu produktów.

rozwińW 2014 roku założył markę Diligent. Główna inspiracja i podejście projektowe to obserwacja problemów społecznych, które często są później wykorzystywane jako część procesu twórczego. Tworząc, często przekracza standardy i inspiruje się modą ulicy, wychodząc poza własną strefę komfortu.

Marta Pospieszna

rozwińMarta Pospieszna, absolwentka Poznań School of Form na wydziale projektowania mody, rozpoczęła współpracę z Diligent w 2015 roku.

rozwińRozwijała swoje umiejętności projektowe w kraju i za granicą, zdobywając doświadczenie w branży kreatywnej.

rozwińW kolekcjach ważne jest, by łączyła aspekty sztuki współczesnej z formą i kolorem, a następnie przekształcać je w sylwetkę.

Diligent

rozwińKolor, niebanalny fason i odwaga projektowa, to połączenie, które opisuje stylistykę marki DILIGENT, za którą od 2015 roku stoi duet Szymon Mrózek i Marta Pospieszna.

rozwińDiligent, to przede wszystkim kobiece formy, osadzone na pograniczu pojęć determinujących stylistykę współczesnego „luksusu”, zainspirowane modą ulicy kosmopolitycznych miast, współczesną sztuką oraz naturą.

rozwińW portfolio marki znajduje się również linia męska, która często determinuje elementy mody kobiecej. Męskie projekty, są  obecnie dopełnieniem, występując najczęściej na wybiegach i w ofercie Made to Measure.

rozwińW sezonie 2020, Diligent przewiduje premierę swojej nowej lini UNIFORM, której estetyka będzie połączeniem mody codziennej w stylu ready-to-wear z elementami charakterystycznej dla marki awangardy.

rozwińProjektanci, realizują limitowane kolekcje, które dzięki swojej konceptualnej, artystycznej formie, zwracając uwagę na jednostkę, poszukującą w modzie indywidualizmu i silniejszego wyrazu.

Agnieszka Polkowska

wykładowca

Agnieszka Polkowska

wykładowca

O mnie

rozwińZ wykształcenia projektantka wzornictwa, z powołania trendwatcherka i strateżka. Doktorantka gdańskiej ASP. Założycielka pierwszego w Polsce studio obserwacji i wdrażania trendów TRENDSPOT. Wykłada m.in. na studiach Total Design Management i współpracuje z takimi instytucjami jak Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia oraz Łódź Design Festival. Przez prawie 10 lat pracowała w LPP. W latach 2015-2018 współtworzyła POP UP GRUPĘ na stanowisku Head of Trends – pierwszy w Polsce kolektyw strategiczny, gdzie zajmowała się rozwojem takich marek jak Loft37, BOHOBOCO, Fiore, TOVA czy Abriga. Obecnie realizuje projekty badawcze i wdrożeniowe m.in. dla MTV, Play, born2be. Jej unikatowe podejście do budowania scenariuszów przyszłości docenił m.in. holenderski think tank MARE Amsterdam oraz portal trendwatching.com, dla których Agnieszka pracuje w charakterze eksperta. Członkini rady ekspertów plebiscytu must have na Łódź Design Festival. W 2017 roku zasiadała w jury konkursu Dobry Wzór.

Program

Szkolenie dwudniowe

  • Liczba godzin

    20 h

  • Termin

    21.03 – 22.03.2020

  • Cena

    850 zł

21.03.2020         

  • Fashion Management
  • Design thinking / Agata Kiedrowicz

22.03.2020

  • Fashion Future. Foresight strategiczny

Zniżki

Studia i szkolenia to inwestycja, dlatego warto sprawdzić wszystkie możliwości, jakie daje uczelnia swoim byłym, aktualnym i przyszłym studentom!

Zniżki dla uczestników szkoleń modułowych w CDV.

Promocja dla Uczestników szkoleń modułowych na studia podyplomowe

  • 1 z 10 rat czesnego zwolnienie z ostatniej raty

Promocja dla Absolwentów, Studentów i Słuchaczy studiów podyplomowych

  • 10 % zniżki PLN
    na szkolenie modułowe

Uczestnik zapisując się na szkolenie, każdorazowo akceptuje Regulamin szkoleń.

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Biuro Sprzedaży Usług Edukacyjnych

+48 61 271 11 06

+48 697 960 749

 

Zapoznaj się także z kierunkiem studiów podyplomowych w CDV:

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.