Szkolenia

Szkolenie modułowe to wyodrębniony temat (moduł) z programu studiów podyplomowych, który w pojedynczej formie zapewni uczestnikowi wystarczającą dawkę praktycznej wiedzy w konkretnym obszarze oraz pozwoli pozyskać lub wzmocnić wskazane w danym szkoleniu umiejętności.

Uczestnicząc w szkoleniu modułowym:

  • zdobędziesz praktyczną wiedzę w określonym obszarze
  • przybliżysz sobie konkretny kierunek studiów podyplomowych
  • otrzymasz zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia

Jeżeli jesteś studentem lub absolwentem CDV, otrzymasz 10% zniżki na szkolenie modułowe.

Jedno- lub dwudniowe szkolenia modułowe realizowane są wyłącznie w weekendy.

Obowiązuje ograniczona ilość miejsc.

Nowość
Modułowe

Termin: 21.03 – 22.03.2020

Cena: 850 zł

Fashion Branding & Trendwatching

Zarządzanie marką modową na miarę XXI wieku.

Szkolenie w kompleksowy i praktyczny sposób wprowadza w tajniki pracy w branży fashion w szerokim kontekście: praktycznego, zarówno biznesowego jak i kreatywnego zarządzania marką modową, analizy trendów i tworzenia scenariuszy przyszłości w kontekście strategii marki oraz twórczej analizy wyzwań projektowych metodą design thinking.

Nowość
Modułowe

Termin: 18.04 – 19.04.2020

Cena: 850 zł

Fashion PR & Social Media Marketing

Pigułka wiedzy o rynku mody wraz z analizą case studies (w obszarach: content marketing, PR, social media, branding, e-commerce) oraz nauką dziennikarstwa modowego.

Szkolenie wprowadza w obszar fashion w maksymalnie praktycznym wymiarze, skupiając się na tworzeniu skutecznych strategii PR, planów medialnych, komunikatywnych i atrakcyjnych treści, łącząc kreatywny obszar mody z biznesowymi założeniami.

Nowość
Modułowe

Termin: 25.04.2020

Cena: 450 zł

Personal branding profesjonalisty ZZL

Szkolenie koncentruje się na pracy warsztatowej, ma charakter warsztatu zbliżonego do realiów trening „In the job”. Jest oparte o symulacje z życia realnych organizacji, w których wykorzystuje się techniki autoprezentacji i wpływu społecznego. Podłoże szkolenia stanowi połączona wiedza z zakresu psychologii społecznej i PR.

Całość pracy koncentruje się na podnoszeniu kluczowych dla sprawnego oddziaływania społecznego kompetencji uczestnika tak by po szkoleniu był gotów do uruchamiania adekwatnych technik i zachowań by torować drogę ideom i celom realizowanym w oparciu o siłę własnego wizerunku. Efektem kluczowym jest gotowość do swobodnej kreacji obrazu własnej osoby – w odbiorze innych dla uzyskania zamierzonych efektów (np.: bycia autorytetem, agentem zmiany i wpływu, charyzmatycznym prezenterem.)

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.