Szkolenia | Dla edukacji

Jak rozwijać myślenie matematyczne?

Tematyka warsztatu obejmuje zagadnienia związane z codzienną pracą każdego nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej. Kształcenie myślenia matematycznego jest wyzwaniem dla wielu nauczycieli, a dyskusja na lekcji matematyki jest metodą rzadko spotykaną. Metoda lekcji rotacyjnej (praca na różnych poziomach) jest słabo znana i może być atrakcyjna także dla nauczycieli o sporym doświadczeniu poszukujących nowych metod indywidualizacji pracy.

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla nauczycieli:

  • uczących w klasach I-III, zainteresowanych kształceniem myślenia matematycznego u dzieci
  • edukacji wczesnoszkolnej, otwartych na nowe metody pracy
  • chcących uczyć swoich uczniów myślenia i prowadzić matematykę w innowacyjny sposób

… szkolenie „Jak rozwijać myślenie matematyczne” jest właśnie dla Ciebie!

 Skorzystaj z dofinansowania

Umiejętności

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą na:

Rozwijanie umiejętności myślenia matematycznego w oparciu o nietypowe zadania

Budowanie sytuacji sprzyjających zadawaniu pytań i konstruowaniu hipotez

Wykorzystanie dyskusji do kształtowania umiejętności uzasadniania

Organizację pracy na różnych poziomach (lekcje rotacyjne)

Otwarcie się na nietypowe zadania i rozwiązania oraz na pomysły uczniów

Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje potwierdzenie nabycia kompetencji.

Program

Szkolenie jednodniowe

  • Liczba godzin

    5h lekcyjnych

  • Czas trwania szkolenia

    1 dzień

Rozwiń swoje umiejętności pod okiem najlepszych ekspertów!

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Biuro Sprzedaży Usług Edukacyjnych

Inni wybrali także

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.