Szkolenia | Dla firm | Sprzedaż

Telefoniczna sprzedaż usług i obsługa klienta

Szkolenie kształtuje zasady oraz umiejętności
posługiwania się zwrotami i słownictwem
ukierunkowanych na poszczególne typy Klientów,
niezbędnych w telefonicznej sprzedaży i obsłudze
klienta. Zasadą tego szkolenia jest nauka poprzez
nabywanie praktycznych umiejętności
i doświadczeń oraz trening nowo poznanych
zestawów zachowań w sprzedaży i obsłudze
klienta.

Dla kogo?

Jeśli jesteś:

  • Handlowcem
  • Telemarketerem i pracownikiem call center
  • Pracownikiem działu obsługi klienta, bądź działu sprzedaży

… szkolenie Telefoniczna sprzedaż usług i obsługa klienta jest właśnie dla Ciebie!

Skorzystaj z dofinansowania

Umiejętności

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

Prowadzić i kontrolować rozmowy z klientami

Budować długotrwałe relacje z rozmówcą

Świadomie używać narzędzi komunikacyjnych wspierających budowanie relacji z klientami

Efektywnie przekształcać cele strategiczne na konkretne cele do osiągnięcia

Umiejętnie zaprezentować firmę w relacjach z klientem

Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje potwierdzenie nabycia kompetencji.

Program

Szkolenie dwudniowe

  • Liczba godzin

    16 h

  • Czas trwania szkolenia

    2 dni

Rozwiń swoje umiejętności pod okiem najlepszych ekspertów!

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Biuro Sprzedaży Usług Edukacyjnych

Inni wybrali także

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.