Szkolenia | Dla firm | Sprzedaż

Techniki zdobywania i utrzymywania klientów B2B

Klient biznesowy różni się od klienta indywidualnego. Szkolenie konkretnie wyjaśnia na czym te różnice polegają
i jaka jest specyfika tego klienta. Szkolenie ponadto pokazuje jak ze swoją ofertą efektywnie do takiego klienta dotrzeć oraz w jaki sposób ją skutecznie zaprezentować. Każdy uczestnik dowie się, w jaki sposób współpracować z klientem biznesowym, aby w pełni wykorzystać potencjał handlowy tej relacji.

Dla kogo?

Jeśli jesteś:

  • Handlowcem pracującym w kanale B2B
  • Key Account Managerem
  • Doradcą lub Opiekunem  Klienta biznesowego
  • Koordynatorem sprzedaży

… szkolenie Techniki zdobywania i utrzymywania klientów B2B jest właśnie dla Ciebie!

Skorzystaj z dofinansowania

Umiejętności

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

Projektować skuteczne kanały dotarcia do klienta biznesowego

Diagnozować potencjał sprzedażowy klientów biznesowych

Budować komunikację dostosowaną do specyfiki branży

Analizować proces sprzedaży pod kątem jego skuteczności

Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje potwierdzenie nabycia kompetencji.

Program

Szkolenie dwudniowe

  • Liczba godzin

    16h

  • Czas trwania szkolenia

    2 dni

Rozwiń swoje umiejętności pod okiem najlepszych ekspertów!

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Biuro Sprzedaży Usług Edukacyjnych

Inni wybrali także

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.