Szkolenia | Dla firm

Techniki zdobywania i utrzymywania klientów B2B

Klient biznesowy różni się od klienta indywidualnego. Na szkoleniu pokażemy na czym konkretnie polegają różnice i jaka jest specyfika tego klienta. Pokażemy jak efektywnie do niego docierać ze swoją ofertą oraz  w jaki sposób ją skutecznie prezentować. A także w jaki sposób z nim pracować aby w pełni wykorzystać potencjał handlowy tej relacji.

Dla kogo?

Jeśli jesteś:

  • Handlowcem pracującym w kanale B2B
  • Key Account Managerem
  • Doradcą lub Opiekunem  Klienta biznesowego
  • Koordynatorem sprzedaży

… szkolenie Techniki zdobywania i utrzymywania klientów B2B jest właśnie dla Ciebie!

Umiejętności

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

Projektować skuteczne kanały dotarcia do klienta

Diagnozować potencjał sprzedażowy klientów

Budować komunikację dostosowaną do specyfiki branży

Analizować proces sprzedaży pod kątem jego skuteczności

Szkolenie kończy się uzyskaniem indywidualnego zaświadczenia.

Program

  • Liczba godzin

    16h

  • Czas trwania szkolenia

    Szkolenie dwudniowe

Nasza oferta szkoleń zamkniętych kierowana jest do przedsiębiorstw.

Ceny oraz terminy ustalane są indywidualnie.

Rozwiń swoje umiejętności pod okiem najlepszych ekspertów!

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Biuro Sprzedaży Usług Edukacyjnych

Inni wybrali także

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.