Szkolenia | Dla firm | Obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klienta i reklamacje

Szkolenie skierowane do prawdziwych pasjonatów sprzedaży i pracowników działów obsługi klienta. Dowiedz się jak wykształcić samoświadomość w zakresie kompetencji obsługi klienta.

Dla kogo?

Jeśli jesteś:

  • Pracownikiem obsługi klienta
  • Doradcą handlowym
  • Koordynatorem sprzedaży
  • Sprzedawcą
  • Osobą, która przygotowuje się do pracy w sprzedaży
  • Pracownikiem będącym w bezpośrednim kontakcie z klientem

… szkolenie Profesjonalna obsługa klienta i reklamacje jest właśnie dla Ciebie!

Skorzystaj z dofinansowania

Umiejętności

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

Poznać zalety postawy asertywnej w obsłudze klienta

Odkryć, że obsługa klienta jest doradztwem i działaniem na rzecz zadowolenia klienta

Podnieść poziom motywacji do obsługi klienta

Kształtować podejście, że reklamacja może być pomostem do budowania lepszych relacji z klientami

Świadomie zarządzać emocjami w procesie reklamacyjnym oraz zrozumieć, że reklamacja jest najlepszą i darmową informacją zwrotną o naszym biznesie

Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje potwierdzenie nabycia kompetencji.

Program

Szkolenie dwudniowe

  • Liczba godzin

    16h

  • Czas trwania szkolenia

    2 dni

Rozwiń swoje umiejętności pod okiem najlepszych ekspertów!

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Biuro Sprzedaży Usług Edukacyjnych

Inni wybrali także

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.