Szkolenia | Dla firm | Marketing i PR

Od produktu do sprzedaży – wprowadzenie nowych produktów na rynek

Szkolenie skierowane do prawdziwych pasjonatów marketingu i PR. Wypracuj przewagę konkurencyjną zdobywając wiedzę praktyczną z zarządzania marką i produktem. Poznaj nowe narzędzia marketingu online, strategii marketingowych oraz analizy danych w internecie.

Dla kogo?

Dla:

  • Pracowników działów marketingu
  • Pracowników odpowiedzialnych za strategię rozwoju produktu/sprzedaży
  • Przedsiębiorców oraz osób planujących działalność biznesową

… szkolenie Od produktu do sprzedaży – wprowadzenie nowych produktów na rynek jest właśnie dla Ciebie!

Skorzystaj z dofinansowania

Umiejętności

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

Ograniczyć ryzyko związane z wprowadzeniem nowego produktu

Efektywnie zaplanować strategię rozwoju produktu na rynku

Realizować spójne, planowe działania zwiększające szanse powodzenia wprowadzanego produktu

Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje potwierdzenie nabycia kompetencji.

Program

Szkolenie dwudniowe

  • Liczba godzin

    16h

  • Czas trwania szkolenia

    2 dni

Rozwiń swoje umiejętności pod okiem najlepszych ekspertów!

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Biuro Sprzedaży Usług Edukacyjnych

Inni wybrali także

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.