Szkolenia | Dla firm | Obsługa klienta

Obsługa reklamacji

Szkolenie skierowane do prawdziwych pasjonatów sprzedaży i pracowników działów obsługi klienta. Dowiedz się jak wykształcić samoświadomość w zakresie kompetencji obsługi klienta.

Dla kogo?

Jeśli jesteś:

  • Pracownikiem obsługi klienta
  • Doradcą handlowym
  • Sprzedawcą

… szkolenie Obsługa reklamacji jest właśnie dla Ciebie!

Skorzystaj z dofinansowania

Umiejętności

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

Budować strategię reklamacyjną

Radzić sobie z trudnymi klientami

Odpowiadać na reklamacje pisemne

Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje potwierdzenie nabycia kompetencji.

Program

Szkolenie jednodniowe

  • Liczba godzin

    8h

  • Czas trwania szkolenia

    1 dzień

Rozwiń swoje umiejętności pod okiem najlepszych ekspertów!

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Biuro Sprzedaży Usług Edukacyjnych

Inni wybrali także

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.