Szkolenia | Dla firm | Obsługa klienta

Mapa doświadczeń klienta z elementami Design Thinking

Szkolenie skierowane do prawdziwych pasjonatów sprzedaży i pracowników działów obsługi klienta. Dowiedz się jak wykształcić samoświadomość w zakresie kompetencji obsługi klienta.

Dla kogo?

  • Dla tych co chcą usprawnić relację pomiędzy marką a klientem
  • Doradców klienta
  • Koordynatorów sprzedaży
  • Dla osób łączących wiedzę z różnych dziedzin: marketingu, sprzedaży, reklamy, IT
  • Pracowników będących w bezpośrednim kontakcie z klientem

… szkolenie Mapa doświadczeń klienta z elementami Design Thinking jest właśnie dla Ciebie!

Skorzystaj z dofinansowania

Umiejętności

Dzięki szkoleniu uczestnik pozna sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:

Projektować produkty/usługi zgodnie z metodologią Design Thinking

Zdiagnozować kluczowe punkty styku klienta z marką w czasie „podróży zakupowej” i opracować plan poprawy doświadczenia zakupowego klienta

Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje potwierdzenie nabycia kompetencji.

Program

Szkolenie dwudniowe

  • Liczba godzin

    16h

  • Czas trwania szkolenia

    2 dni

Rozwiń swoje umiejętności pod okiem najlepszych ekspertów!

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Biuro Sprzedaży Usług Edukacyjnych

Inni wybrali także

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.