Nowość!
Szkolenia | Dla firm | Marketing i PR | Sprzedaż

Akademia digital marketingu dla firm

Podczas zajęć w ramach Akademii digital marketingu chcemy przybliżyć uczestnikom podstawy dotyczące budowania wizerunku w przestrzeni social media, optymalizacji reklam, pozycjonowania stron, tworzenia strategii komunikacji oraz przygotowywania contentu. W tym celu zaangażujemy nie tylko etatowych pracowników uczelni, ale także praktyków, którzy podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem.

Żyjemy w czasach, w których media społecznościowe stały się alternatywnym światem, to tego który nas otacza. W wirtualnej przestrzeni znajdujemy rozrywkę, przyjaciół, a także rozmaite usługi. Chcąc skutecznie prowadzić działania biznesowe należy poznać zasady funkcjonowania w tym świecie. Nie posiadając konta w mediach społecznościowych stajesz się pewnego rodzaju analfabetą. Cyfrowym, ale jednak analfabetą.

Myśląc o social media większość od razu oczami wyobraźni widzi logo Facebooka. I słusznie. To największa platforma. Niemniej nie jedyna, a światowe trendy pokazują, że wśród młodych ludzi coraz popularniejszy staje się także Instagram. Kiedy w kwietniu 2012 roku Facebook postanowił kupić za miliard dolarów prawa do Instagrama korzystało z niego ok. 30 milionów użytkowników. Dziś miliard kont jest aktywnych na Instagramie każdego miesiąca. 500 milionów każdego dnia. Ponad 400 mln kont korzysta codziennie z Instagram Stories. W czerwcu ubiegłego roku mogliśmy przeczytać, że tempo wzrostu popularności Instagrama oscyluje wokół 5 proc. na kwartał. W przypadku Facebooka, to ponad 3 proc.

Podczas zajęć przybliżymy uczestnikom podstawy dotyczące budowania wizerunku w przestrzeni social media, optymalizacji reklam, pozycjonowania stron, tworzenia strategii komunikacji oraz przygotowywania contentu.

Akademia digital marketingu kierowana jest do:

  • właścicieli mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą wykorzystać social media w komunikacji swojej marki
  • pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, szczególnie pracowników zajmujących się marketingiem, sprzedażą i budowaniem wizerunku marki w sieci
  • freelancerów, chcących wykonywać zlecenia z zakresu budowania komunikacji w social media oraz prowadzić tę komunikację

Umiejętności

Podczas kursu zdobędziesz kompleksową wiedzę na temat:

wykorzystania social media w budowaniu komunikacji marki

tworzenia tekstów, które sprzedają w social mediach

konstruowania skutecznych graficznych komunikatów internetowych

budowania swojej marki osobistej w Sieci

pozycjonowania swoich treści w Internecie

Uczestnik po ukończeniu kursu otrzymuje certyfikat ukończenia kursu wydany przez instytucję organizującą zajęcia: Collegium Da Vinci w Poznaniu.

Warunkiem ukończenia kursu jest udział w minimum 80% zajęć.

Program

Termin zajęć

Zajęcia odbywają się w cyklach piątek-niedziela.

  • 48

    Liczba godzin

  • 6 dni

    Czas trwania szkolenia

  • 8

    Ilość modułów

Szczegółowy program

6 dni x 8 godzin szkoleniowych | 13-15.09 i 20-22.09 | Kolejność wystąpień  może ulec zmianie.
  • MODUŁ I | 5h
    • Wprowadzenie do reklamy na Facebooku i Instagramie
      • Jak wykorzystać trendy na Instagramie oraz Facebooku
      • Jak budować wizerunek marki na Instagramie oraz Facebooku
      • Jak skutecznie angażować fanów profilu
      • Jak tworzyć strategię oraz dobrać odpowiednią grupę docelową
  • MODUŁ II | 5h
    • Tworzenie reklam w serwisach Facebook oraz Instagram
      • Jakie są dostępne formaty reklamowe na Facebooku oraz Instagramie
      • Jakie posty są dobrze pozycjonowane przez algorytmy FB i IG
      • Jak skutecznie wykorzystać budżet reklamowy
      • Jak dobrać rodzaj dostępnych reklam do celu
  • MODUŁ III | 3h
    • Neuromarketing w przestrzeni Social Media
      • Jak wykorzystać wiedzę psychologiczną w komunikacji internetowej
      • Jak mózg odbiera podstawowe komunikaty internetowe
      • Jak tworzyć komunikaty internetowe, które będą skuteczne
  • MODUŁ IV | 10h
    • Copywriting internetowy
      • Jak tworzyć przyciągające i intrygujące nagłówki
      • Jak układać skuteczną architekturę informacyjną dłuższych tekstów
      • Jak używać słów, aby mocniej oddziaływać na zmysły
      • Jak pisać inspirujące i wiarygodne historie o Tobie, Twojej marce i produkcie
  • MODUŁ V | 10h
    • Komunikacja wizualna
      • Dlaczego komunikacja wizualna jest ważna dla Twojej marki
      • Jak dbać o prawa autorskie
      • Jak tworzyć i edytować grafiki na potrzeby komunikacji internetowej za pomocą oprogramowania Photoshop
  • MODUŁ VI | 8h
    • Jak skutecznie pozycjonować stronę w Google
      • Jak skutecznie pozycjonować stronę w wyszukiwarce (SEO)
      • Czym jest i jak stosować PPC (pay per click)
      • Jak wykorzystywać w swojej pracy marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM)
      • Jakie korzyści płyną z marketingu efektywnościowego
  • MODUŁ VII | 5h
    • Pracownik w przestrzeni Linkedin
      • Jak łączyć strategię Employer Branding ze strategią firmy
      • Jak przygotować strategię Employer braniding
      • Jak komunikować się z grupą docelową
      • Jak przeciwdziałać kryzysom w social media
  • MODUŁ SPECJALNY | 2h
    • Spotkanie z Vipami, czyli panel dyskusyjny z prekursorami branży

      Panel dyskusyjny dotyczący trendów w branży oraz przyszłości marketingu internetowego.

Prowadzący kurs

James Behr

wykładowca

James Behr

wykładowca

rozwińAbsolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunkach dziennikarstwo oraz stosunki międzynarodowe. Ukończył specjalności reklama i promocja oraz gospodarka światowa i biznes międzynarodowy. Właściciel agencji adfather zajmującej się budowaniem wizerunku i strategii komunikacji dostosowanej do indywidualnych potrzeb klientów, a także tworzącej koncepty kreatywne na rozmaitych płaszczyznach marketingowych. Wcześniej zawodowo związany z agencjami reklamowymi: GPD Agency, JUST oraz Sixtyone Yards. Jest współautorem kilkuset spotów reklamowych dla marki Lidl na terenie całej Europy. Począwszy od koncepcji, przez realizację, casting, dobór lokacji na postprodukcji kończąc. Jako członek zespołów tworzących kampanie reklamowe na płaszczyznach ATL i BTL pracował przy tworzeniu projektów dla takich marek jak Credit Agricole, Lidl, Żywiec, Żabka, Coconaut®, Aviva, PGE, Tubądzin.

rozwińJest także reżyserem klipu do utworu Rosalie. „Pozwól”, który zdobył trzecią nagrodę w kategorii teledysk na Bydgoskim Festiwalu Młodych Twórców „Klaps”

mgr Ewa Bujak

wykładowca

mgr Ewa Bujak

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Politologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Były dziennikarz, rzecznik prasowy i Manager Public Relations.

rozwińOd ponad 10 lat pomagam budować reputację firm i marek osobistych, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Zarządzałam projektami Public Relations dla takich firm, jak: Kompania Piwowarska, Skoda Auto Polska, Volkswagen Group Polska, GlaxoSmithKline, Bank Pocztowy, Hicron, Grupa Nickel, Fibar Group. Obecnie wykładam i prowadzę szkolenia z komunikacji społecznej, wystąpień publicznych, public relations, komunikacji wewnętrznej, Employer Brandingu, CSR i komunikacji kryzysowej.

Ciekawi mnie

rozwińWszystko co związane jest z komunikacją między ludźmi oraz z komunikacją na linii…człowiek – sztuczna inteligencja (AI).

rozwińW wolnej chwili uciekam w góry. Lubię kabaret (ale tylko dobry!)

dr Mateusz Karatysz

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Mateusz Karatysz

wykładowca

O mnie

rozwińDziennikarz, fotograf freelancer, płynnie poruszający się pomiędzy nowymi i tradycyjnymi mediami, popularyzator low-costowego podejścia do fotografii. Absolwent Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa (obecnie CDV) oraz Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińRedaktor naczelny ogólnopolskiego czasopisma branżowego. Jego fotografie znajdziecie na Insta, FB, Pintereście oraz na www.mateuszkaratysz.pl

rozwińNa jego zajęciach posłuchacie dźwięku fotograficznej migawki, wyciśniecie pędzle w Photoshopie, poznacie tajniki dziennikarskiego języka, dzięki którym szpigiel, lead i szpalta staną się oczywistością.

Ciekawi mnie…

rozwińNaukowo zaciekawiony wszelkimi formami perswazyjności w komunikacji wizualnej. Oddany swojej pasji technik fotografii. Miłośnik zdjęć cyfrowych i analogowych oraz autor bloga fotograficznego i kanału YT, na których dzieli się swoimi fotograficznymi doświadczeniami. Zawodowo, od wielu lat redaktor naczelny ogólnopolskiego miesięcznika branżowego. Miłośnik psów rasy buldog francuski.

dr Dagmara Moskwa

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Dagmara Moskwa

wykładowca

O mnie

rozwińJestem asystentem w Instytucie Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk, badaczem, historykiem, copywriterem i specjalistą ds. mediów społecznościowych. Doktoryzuję się w Instytucie Wschodnim Wydziału Historycznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Badania do pracy doktorskiej poświęcam polityce historycznej współczesnej Rosji z naciskiem na sposób interpretowania drugiej wojny światowej w rosyjskich podręcznikach do historii dla szkół szczebla średniego. Moje zainteresowania naukowe oscylują wokół memory studies, historii i nauk politycznych ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji polityczno-społecznej Federacji Rosyjskiej. Współpracuję z Instytutem Rosyjska Szkoła Antropologiczna Rosyjskiego Państwowego Uniwersytetu Humanistycznego w Moskwie. Posiadam dyplom magistra wschodoznawstwa (Wydział Historyczny UAM) oraz stosunków międzynarodowych o specjalności dyplomacja i stosunki konsularne (Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM).

rozwińWspółtworzę dwa czasopisma naukowe. Jestem redaktorem naczelnym rocznika „Kavkaz-Przeszłość-Teraźniejszość-Przyszłość” (Instytut Historii Uniwersytetu Rzeszowskiego) oraz członkiem redakcji rocznika „Forum Wschodnie. Rocznik interdyscyplinarny” (Stowarzyszenie Współpracy Polska-Wschód).

rozwińNapisałam ponad dwadzieścia artykułów naukowych i kilka popularnonaukowych. Wzięłam udział w ponad dwudziestu konferencjach naukowych, organizowałam debaty i spotkania autorskie. Pracowałam również jako wykonawca grantu Narodowego Centrum Nauki (2012/06/M/HS3/00284) pt.: Stosunki między władzą sowiecką a polskim państwem podziemnym 1943-1945 (Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia).

rozwińPosiadam także doświadczenie dziennikarskie (współpracowałam z Portalem Spraw Zagranicznych) i w marketingu internetowym. Obecnie pracuję w agencji marketingowej Lorens Design na stanowisku Copywriter/Social Media Manager, gdzie odpowiedzialna jestem za tworzenie nowatorskich tekstów, prowadzenie bloga oraz mediów społecznościowych. Współpracowałam również z agencją marketingową Nuntius Sp. Z o.o., dla której realizowałam projekty m.in. dla takich marek jak Allegro.pl. Bakoma, Almette, Netto, czy Empik School (content marketing). Działam także jako copywriter-freelancer (content marketing, SEO, język korzyści) pisząc teksty dla Multikina czy teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu.

Ciekawi mnie…

rozwińCiekawią mnie ludzie, ich mentalność, nawyki i spojrzenie na świat. Zastanawiam się też nad tym, dokąd doprowadzi nas rozwój technologii oraz zanik umiejętności szczerej rozmowy? Jestem zakochana we „wschodzie”, tym postsowieckim – ludziach, kulturze i krajobrazach.

rozwińRelaksuję się trenując Muay Thai, biegając, tańcząc i gotując. Nie wyobrażam sobie życia bez dobrej muzyki, wciągającej książki oraz dalekich i bliskich podróży. Czasem też coś narysuję.

Cena promocyjna kursu to 3510, wybierając wszystkie moduły oszczędzasz 900 zł!

Zniżka dla studentów CDV – 10%!

Oszczędzasz dodatkowo 351 zł

Ceny poszczególnych modułów

Zapisz się na wybrany przez siebie moduł, lub cały kurs. Zapisując się na cały kurs, zaoszczędzisz 900 zł!

Moduł I

Wprowadzenie do reklamy na Facebooku i Instagramie

  • 13.09 | 5h | 670 zł

Moduł II

Tworzenie reklam w serwisach Facebook oraz Instagram

  • 14.09 | 5h | 670 zł

Moduł IV

Copywriting internetowy

  • 15.09 | 10h | 860 zł

Moduł V

Komunikacja wizualna

  • 20.09 | 10h | 860 zł

Moduł VI

Jak skutecznie pozycjonować stronę w Google

  • 21.09 | 8h | 720 zł

Moduł VII

Pracownik w przestrzeni LinkedIn

  • 22.09 | 5h | 670 zł

Kompletny kurs

Koszt udziału w pojedynczych modułach to 4450 zł.

  • cena promocyjna to 3510 zł
  • cena promocyjna dla studentów CDV to 3159 zł

Koszt udziału w pojedynczych modułach to 4450 zł.
W przypadku zapisania się na cały kurs (48h) cena promocyjna to 3510 zł.

W ramach zapisu na cały kurs dodatkowo, oprócz ceny promocyjnej, uczestnik otrzymuje:

1. udział w module dotyczącym neuromarketingu

2.udział w  spotkaniu z VIPem – spotkaniu podsumowującym

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.