Podyplomowe | Dla Biznesu | Marketing | Nowe media i technologie

Nowy marketing

Marketing internetowy dzisiaj to nie tylko tradycyjne już narzędzia SEO/SEM, PPC, Social Media Marketing, czy reklama display. Ewolucja Internetu niesie za sobą rosnącą siłę mediów społecznościowych oraz powstające i dochodzące do głosu nowe dziedziny: Content Marketing, Mobile Marketing, Marketing Automation, Lean Marketing, Growth Hacking, Video Marketing, Marketing 3.0 marketing społecznościowy.

„To wyjątkowy kierunek studiów ze względu na program i kadrę. Przez pryzmat doświadczenia widzę, że osobom działającym w social media często brakuje podstaw marketingu internetowego i innych dziedzin, a osobom działającym w marketingu internetowym – nowej, aktualnej wiedzy i świadomości szybkiego rozwoju narzędzi.
Nacisk położony jest na formę warsztatową, spotkania z ekspertami i pasjonatami, dodatkowe konsultacje online z wykładowcami
, a moim osobistym celem jest wykształcenie osób, które wniosą wiele do prężnie rozwijającej się branży nowego marketingu w Polsce.”

Katarzyna Młynarczyk,
Prezes Socjomanii

 

Studia skierowane są do:

  • Absolwenów studiów w zakresie marketingu/PR/mediaworkingu.
  • Dla osób pracujących już w branży marketingowej/PR, które potrzebują poznać/ugruntować wiedzę na temat nowych narzędzi marketingu online, strategii marketingowych, analizy danych w internecie oraz zbudować świadomość nowych technologii i spotkać ekspertów z branży.
  • Dla osób, które ukończyły kierunki humanistyczne (polonistyka, edytorstwo, socjologia) z podstawami komunikacji społecznej oraz informatyczne, od których coraz częściej – na stanowiskach w agencjach interaktywnych lub w firmach IT oczekuje się kompleksowej wiedzy i świadomości przy budowaniu nowych aplikacji i usług w środowisku online (Social Media Marketing, Marketing 3.0, marketing społecznościowy).

Osoba pracująca w branży marketingowej powinna ponadto posiadać podstawowe umiejętności z zakresu projektowania graficznego, analizy danych w internecie, strategii marketingowej, programowania, analityki i komunikacji społecznej. Aby móc planować kampanię marketingową niezbędna jest również znajomość nowych technologii i ich wpływu na marketing.

Opis

  • duży nacisk na kierunku Nowy Marketing położyliśmy na takie dziedziny, jak social media, video i content marketing,
  • będziesz miał możliwość poznania i obcowania z nowościami, trendami w digital marketingu,
  • stworzyliśmy możliwość przetestowania różnych narzędzi (Sotrender, Brand24, Salesmanago),
  • kontakt z ekspertami, wymiana doświadczeń (nie tylko w czasie zajęć, ale również w formie spotkań online, konsultacji oraz zapytań na grupie),
  • rozpoznawalna kadra złożona z ekspertów – praktyków w branży m.in.: Katarzyna Młynarczyk, Chirs Kwacz, Paweł Loedl, Bartłomiej Rak, Michał Sadowski.

Program studiów

Studia podyplomowe

Studia podyplomowe trwają 9 miesięcy. Zajęcia są realizowane w trakcie 10 zjazdów, w trybie sobota – niedziela (w godz.09:00 – 15.00 ). Spotkania odbywają się średnio raz w miesiącu w budynku Collegium Da Vinci przy ul. gen. T. Kutrzeby 10.

  • 2 semestry

    Czas trwania (od października 2019r.)

  • 180

    Liczba godzin dydaktycznych

Program

1. Tradycyjne formy marketingu internetowego (24 godz.)

2.  Analiza danych w Internecie (24 godz.)

  • Google Analytics
  • Netnografia
  • Narzędzia analityczne w praktyce

3. Content marketing i taktyki dotarcia do grupy docelowej (8 godz.)

4. Strategia marketingowa (18 godz.)

  • Analityka i projektowanie grupy docelowej
  • Cele,  budżetowanie

5. Najpopularniejsze techniki programowania (8 godz.)

  • Język środowiska online, interfejsy aplikacji
  • Język środowiska mobile

6. Projektowanie graficzne – niezbędnik marketingowca (15 godz.)

7. Social Media Marketing (24 godz.)

  • Narzędzia
  • Projektowanie komunikacji
  • Reklama w mediach społecznościowych

8. Nowe formy marketingu internetowego (23 godz.)

  • Video Marketing
  • Mobile Marketing

9. Trendy w tworzeniu stron internetowych, UX (9 godz.)

10. Konsultacje strategiczne (6 godz.)

11. Egzamin i obrona pracy dyplomowej – projektu (16 godz.) 

 

 

Warunki zaliczenia
  • punkty za aktywność na zajęciach (na podstawie uczestnictwa w warsztatach i oceny wartości wykonywanych zadań i aktywności)
  • test końcowy
  • praca dyplomowa w formie projektu zaliczeniowego, polegającego na przygotowaniu strategii e-marketingu dla wybranego podmiotu

Kadra

Karolina Wójtowicz-Mielnicka

wykładowca

Spotkajmy się na:

Nowy marketing

Karolina Wójtowicz-Mielnicka

wykładowca

O mnie

rozwińKierownik merytoryczny kierunku nowy marketing

rozwińStrateg oraz konsultant ds. marketingu internetowego. Od ponad 5 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm w internecie. Posiada wysokie praktyczne kompetencje w zakresie narzędzi marketingu internetowego, w szczególności dotyczących komunikacji w social media, reklamy w mediach społecznościowych oraz content marketingu.

rozwińW jej portfolio są marki z sektorów B2B i B2C, reprezentujące różne branże (m.in. FMCG, telekomunikacja, nieruchomości, branża motoryzacyjna, medyczna, urodowa, fashion) takie, jak m.in.: Kompania Piwowarska, INEA, Grupa Energa, Subway, Kaczmarek Electric.

rozwińW codziennej pracy łączy doświadczenie, strategiczne podejście, znajomość narzędzi ze specyfiką branży, potrzebami użytkowników i celami marki. Wyznaje zasadę, że skuteczny marketing internetowy to ekosystem kanałów podporządkowanych strategii – gwarantującej dobór właściwych taktyk i realizującej konkretne cele.

rozwińOd 2016 roku prowadzi własną firmę consultingowo-szkoleniową LIKEMOTIVE – doradza firmom, jak skutecznie działać w digitalu oraz szkoli zespoły z efektywnego wykorzystania narzędzi marketingu internetowego. Jest również strategiem w agencji Double Brand.

rozwińAbsolwentka pierwszej edycji studiów podyplomowych nowy marketing na CDV (dyplom z wyróżnieniem).

Ciekawi mnie

rozwińZ wykształcenia filolog (UAM w Poznaniu) oraz… pianistka (AM w Poznaniu). Entuzjastka humanistycznych nurtów w marketingu (ekonomia behawioralna), wykorzystania nowych mediów jako metod badawczych służących zrozumieniu użytkowników w sieci (netnografia) oraz twórczego podejścia do komunikacji w internecie.

rozwińCiągle coś czyta i czegoś słucha – jeśli nie kolejnego podcastu to Szostakowicza lub Beethovena.

Katarzyna Młynarczyk

wykładowca

Katarzyna Młynarczyk

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińPrezes Socjomanii.

rozwińKonsultantka ds. marketingu internetowego, specjalizuje się w branży social media. Prezes Socjomanii – firmy konsultingowo-szkoleniowej. Od ponad 7 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm i marek z różnych sektorów. Certyfikowany trener Digital Marketingu (certyfikacja Digital Marketing Institute, którego partnerem w Polsce jest Socjomania). Przeprowadziła ponad 1800 godzin szkoleniowych i konsultingowych, w jej portfolio są marki z sektorów B2B i B2C: Cartoon Network, Polkomtel, Raben Group, Coty, Danone, Polska Spółka Gazownictwa, Coccodrillo, Tygodnik Polityka, K Mag. Prowadzi szkolenia również w języku angielskim dla działów marketingu spółek globalnych. Z wykształcenia edytorka (Uniwersytet Jagielloński), z pasji – marketingowiec, redaktorka i szkoleniowiec. Posiada dyplom Design Thinkers Academy z zakresu umiejętności projektowania usług (service design) i wykorzystywania praktycznego oraz prowadzenia warsztatów z narzędzi takich jak projektowanie grupy docelowej, business model canvas, itd. Pasjonatka nowych mediów i wpływu social media na ich rozwój.

Kamil Bolek

wykładowca

Kamil Bolek

wykładowca

rozwińO mnie

rozwiństrategic planner w LifeTube

rozwińTworzy strategie komunikacji, łączy PR, psychologię i nowe technologie. Pomaga opowiedzieć historie, zarazić innych ideą, przeprowadzić odbiorcę od zainteresowania – przez entuzjazm – do zaufania. W pracy wykorzystuje wiedzę z zakresu psychologii marki, zachowań konsumenckich i computer-mediated-communication. Poza murami Psychologii UW, swoje badania dot. osobowości marki prezentował m.in. w Ministerstwie Gospodarki oraz na Forum Gospodarczym. Oprócz wideo marketingu zajmuje się tworzeniem prezentacji – szkoli, tworzy, doradza. Na co dzień zasłuchany w muzykę Jacka Kaczmarskiego i planujący kolejną wyprawę w góry.

Łukasz Dębski

wykładowca

Łukasz Dębski

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińDigital Marketing Consultant w Socjomanii

rozwińOd 8 lat związany zawodowo z obszarem nowych mediów. Pracował w Agencji 121PR oraz Socializer (obecnie Isobar Poland), gdzie zajmował się tworzeniem strategii obecności marki w social media (szczególnie Facebook), analizami, raportami oraz kontaktem z liderami opinii. Pracował dla takich firm jak: TVN, Jantoń, Raiffeisen Bank, SGH, Macmillan, Coty, Ferrero, Lego, Fisher Price, PKO BP. Od 5 lat aktywny trener w tematyce social media, ma na swoim koncie ponad 600 godzin szkoleń. Aktualnie Digital Marketing Consultant w Socjomanii, gdzie prowadzi szkolenia z zakresu marketingu internetowego. Prowadzi również projekty dedykowane. W ostatnim czasie w ramach tego typu zadań szkolił zespoły m.in.: Shimano Polska, Dalkia Services, ITM Polska Sp. z o.o. (Grupa Muszkieterów). Autor bloga Infosocialmedia.pl, w którym porusza tematykę popularnych serwisów społecznościowych.

Karol Dziedzic

wykładowca

Karol Dziedzic

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińDirector of Online Marketing w Brandman Agency

rozwińCertyfikowany specjalista Google Analytics oraz Google Adwords. Na co dzień realizuje się w szeroko zakrojonych działaniach e-commerce. Zajmuje się prowadzeniem działań SEO & SEM głównie w branży finansowej oraz FMCG. Dodatkowo pomaga startupom w wejściu na rynek globalny. Prelegent na licznych eventach związanych z branżą internetową. Aktywny szkoleniowiec z zakresu marketingu internetowego. Dzieli się również swoją wiedzą i doświadczeniem jako Pasjonat na forum Google dla Webmasterów oraz w społeczności SEO Poland na Google+. Jest również organizatorem Polskich SEO Hangout’ów, gdzie poruszana jest tematyka związana z reklamą w wyszukiwarkach, pozycjonowaniem oraz analityką internetową.

Piotr Grabski-Gradziński

wykładowca

Piotr Grabski-Gradziński

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińTechnology director w VML Poland

rozwińManager, szkoleniowiec, programista. Na co dzień jako technology director w VML Poland zarządza zespołem specjalistów odpowiedzialnych za tworzenie, testowanie i wdrażanie projektów oraz przygotowuje rozwiązania technologiczne dla największych polskich i zagranicznych firm. Należą do nich m.in. PZU, Danone, Orange, Colgate-Palmolive. Od 2010 roku prowadzi w ALX szkolenia z zakresu technologii webowych, programowania i frontendu przygotowujące uczestników do pracy w zawodzie programisty. Absolwent informatyki stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz MBA na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Razem z żoną uwielbia gotować i spędzać wolny czas aktywnie – żeglując i nurkując.

Jacek Kłosiński

wykładowca

Jacek Kłosiński

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińWspółzałożyciel i dyrektor kreatywny w agencji brandingowej ENGRAM

rozwińWspółtwórca marki Pan Wizualny wyspecjalizowanej w tworzeniu infografik oraz pomysłodawca gdańskiego coworkingu O TU_ Autor bloga dla kreatywnych klosinski.net. Wykształcenie marketingowe łączy z pasją projektowania. Z branżą związany zawodowo od 2005 roku, początkowo jako freelancer. Jako projektant pracował nad wizerunkiem m.in. takich marek, jak: BP, Signal Iduna, Bank Ochrony Środowiska, SKOK, ERGO Hestia, ASSECO, PBS, Diverse, Blog Forum Gdańsk, Miasto Gdańsk czy Miasto Sosnowiec. Dwa lata z rzędu wyróżniony w konkursie graficznym Projekt Roku. Członek Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych, opowiada na szkoleniach i branżowych konferencjach. Miłośnik piłki kopanej, gitarowej muzyki i Nowego Jorku.

Krzysztof Kwacz

wykładowca

Krzysztof Kwacz

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińDigital Director w Agencji VMR

rozwińSpędził pięć lat w strukturach Grupy Allegro, gdzie odpowiedzialny był za strategię i rozwój wszystkich kanałów Social Media. Współtwórca Agencji Get More Social. Organizator Konferencji Internet Trends oraz trzech edycji Konferencji E-nnovation. Wielokrotny Mentor Startup Weekend, DemoCamp i Startup Sprint. Autor bloga o bieganiu – On The Move. Fan alternatywnej muzyki elektronicznej.

Paweł Loedl

wykładowca

Paweł Loedl

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińStrategy Director w krakowskim biurze VML Poland

rozwińWspółpracował z takimi markami jak Philips, Żywiec, Warka, Johnnie Walker, Bacardi, TVN, Żywiec Zdrój, Unilever, Nutricia, ING, Danone. W agencji łączy kompetencje dotyczące tradycyjnej strategii komunikacyjnej z wykorzystaniem (rozsądnym!) narzędzi digital. Bardziej niż w trendy i #nextbigthing wierzy w insighty, realne, ludzkie potrzeby i dostarczanie wartościowych, użytecznych rozwiązań.

Michał Sadowski

wykładowca

Michał Sadowski

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińZałożyciel i Prezes Brand24 S.A.

rozwińfirmy zajmującej się monitoringiem Internetu i jednego z laureatów konkursu Aulery 2012 oraz Ekomersy 2012. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Autor bestsellerowej książki „Rewolucja Social Media”. Programista i grafik. Bloger i komentator zjawisk związanych z Internetem. W wolnym czasie gitarzysta w zespole Band24.

Szymon Słowik

wykładowca

Szymon Słowik

wykładowca

O mnie

rozwińSpecjalista SEO, marketer z doświadczeniem w realizacji projektów po stronie klienta, w agencji, a także w ramach własnego zespołu i jako freelancer.

rozwińDo tematyki SEO podchodzi kompleksowo uwzględniając wszelkie obszary oddziaływania na algorytmy Google, czyli przede wszystkim link building, technical SEO oraz content marketing i UX.

rozwińZaangażowany w edukowanie branży marketingowej poprzez blogi (osobisty – https://www.szymonslowik.pl oraz agencyjny – https://takaoto.pro), publikacje w prasie specjalistycznej (Marketer+, Magazyn Online Marketing, Sprawny.Marketing); liczne wystąpienia na konferencjach, studiach podyplomowych oraz bezpośrednio – w formie konsultacji i szkoleń zamkniętych dla działów marketingu. Autor rozdziału poświęconemu digital marketingowi w „Projektowaniu strategii marki” Macieja Tesławskiego.

Jan Zając

wykładowca

Jan Zając

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińWspółzałożyciel i prezes Sotrendera

rozwińjedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Badacz i psycholog. Adiunkt na Wydziale Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych. Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych. Zna 6 języków, odwiedził 40 krajów – w większości na rowerze.

Partnerzy

Opłaty

Ceny studiów podyplomowych obowiązujące w roku akademickim 2019/2020.

Nowy marketing

Studia podyplomowe w Poznaniu. Czas trwania: 2 semestry.

Całkowita opłata za studia w roku akademickim 2019/20 składa się z jednorazowej opłaty rekrutacyjnej oraz czesnego.

Opłata rekrutacyjna

  • 0 PLN
    do 12.07.2019
  • 85 PLN
    od 13.07.2019

Czesne

  • 6 100 PLN
    płatność jednorazowa
  • 2x 3 050 PLN
    płatność w 2 ratach
  • 10x 610 PLN
    płatność w 10 ratach

Zniżki absolwenckie

  • 85 PLN

    Absolwenci CDV zostają zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.

  • 610 PLN

    Absolwenci CDV otrzymują zniżkę w czesnym (wielkości pierwszej z dziesięciu rat).

Rekrutacja

Aby zapisać się na studia podyplomowe, należy wypełnić internetowy formularz rekrutacyjny, dokonać opłaty rekrutacyjnej – KROK 2 oraz  złożyć wymagane dokumenty – KROK 3.

Opłatę rekrutacyjną należy wpłacać na konto:

Collegium Da Vinci
ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750
[w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwa kierunku]

 

Wpłaty czesnego każdy słuchacz będzie dokonywał na indywidualny numer konta bankowego (numer jest generowany automatycznie podczas wypełniania internetowego formularza, widoczny w umowie).

Wymagane dokumenty:

  • podpisane podanie do J.M. Rektora CDV (wydrukowane z formularza rekrutacyjnego),
  • kwestionariusz osobowy (wydrukowany z formularza rekrutacyjnego),
  • dwa egzemplarze Umowy o kształcenie wraz z załącznikami podpisane na każdej stronie (wydrukowane z formularza rekrutacyjnego),
  • podpisana zgoda na komunikację elektroniczną (wydrukowana z formularza rekrutacyjnego)
  • oryginał lub odpis dyplomu ukończenia uczelni wyższej (wymagany tylko do wglądu),
  • potwierdzenie opłaty rekrutacyjnej

Na dwa tygodnie przed rozpoczęciem nauki każdy słuchacz otrzyma drogą elektroniczną informacje dotyczące pierwszego zjazdu.

Komplet dokumentów należy złożyć w Centrum Organizacji Dydaktyki , ul. gen. T. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań (parter, Rotunda, pokój R038) osobiście, przez osoby trzecie lub wysłać pocztą.

Uczelnia zastrzega sobie prawo do nieuruchomienia kierunku w przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń.

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.