Podyplomowe | Dla Biznesu | Nowe media i technologie | Nowość

Game development

REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

Celem studiów na kierunku Game development jest praktyczne przygotowanie do podjęcia pracy w branży gier bądź pochodnej lub założenie własnej działalności twórczej (Indie Development). Kierunek koncentruje się na rozszerzeniu zdobytych już umiejętności, zdobyciu doświadczenia tworzenia prototypów gier, pracy w grupach oraz budowaniem portfolio.

Kierunek obejmuje proces tworzenia gier i jego uwarunkowania biznesowe – marketing gier i badania potencjału sprzedażowego. Celem kierunku jest stworzyć prawdziwe środowisko przedsiębiorczości  finansowej. Wyjaśnione będą specyficzne wymagania rynku pracy. Student będzie również rozwijał swoje umiejętności miękkie, takie jak komunikacja, praca zespołowa, odpowiedzialność, samoorganizacja i automotywacja.

Naszym celem jest stworzenie profesjonalnej atmosfery, w której słuchacz uczy i przygotowuje się do współpracy, organizacji wewnątrz zespołowej, planowania zadań i dotrzymywania terminów, podziału obowiązków i wspólnej odpowiedzialności za projekt.

Dla kogo?

Oferta studiów skierowana jest do osób zainteresowanych grami, chętnymi do rozszerzenia posiadanej wiedzy i doświadczeń tworzenia gier. Uczestnicy zainteresowani programowaniem powinni posiadać podstawowe umiejętności programowania w językach wysokiego poziomu. Zalecane jest, aby zainteresowani grafiką gier przyswoili sobie podstawowe umiejętności pracy w aplikacjach 2D i 3D (Photoshop, 3ds Max). Dodatkowymi atrybutami są ciekawość, kreatywność i automotywacja. Ze względu na charakter studiów kładziemy nacisk na rozwój osobisty.

Opis

Słuchacz zapozna się z podstawowymi regułami projektowania i tworzenia gier analogowych i cyfrowych. Posiądzie wiedzę z zakresu projektowania poziomów (level design), projektowania rozgrywki i prowadzenia play-testów, zapozna się z technikami programowania gameplayu, sztucznej inteligencji i narzędzi edytora Unity. Po ukończeniu studiów będzie mógł pracować na stanowisku Junior Unity Developera, Programisty Gier lub Junior Level Designera.

Słuchacz będzie miał okazję poznać systemy tworzenia grafiki 2D i 3D do gier, tworzyć animacje, poznać specyficzne wymagania platformowe oraz proces integrowania rekwizytów i animacji w silnikach gier (Unity i Unreal Engine). Absolwenci tego kierunku będą mogli pracować na stanowisku Junior Grafik, Grafik Konceptów do Gier, Junior Animator czy Grafik Interfejsu Użytkownika (UI).

Dodatkowo kierunek obejmuje projektowanie, tworzenie i przetwarzanie dźwięków do gier. Absolwenci będą mogli pracować na stanowisku Junior Projektant Efektów Dźwiękowych.

Wychodzimy naprzeciw dynamicznie i ciągle zwiększającemu się zainteresowaniu branżą gier i mediów interaktywnych. Na świecie branża ta wykazuje prężność finansową, która dorównuje branży filmowej. W Polsce, rozwój i znaczenie sektora gier wideo jest znaczące co potwierdza Raport „Kondycja polskiej branży gier 2017”. Ta gwałtownie ciągle rozrastająca się dziedzina oznacza realne możliwości pracy – wymagającej ale też kreatywnej i pochłaniającej. Stawiamy na praktyczność, konkretność, rzeczowość, program obejmujący to co niezbędne w biznesie gier – program tworzony z praktykami. Program dla pasjonatów i chętnych przygody.

Program studiów

Studia podyplomowe

Studia podyplomowe trwają 9 miesięcy. Zajęcia są realizowane w trakcie 10 zjazdów, w trybie sobota – niedziela (w godz.8.30 – 17.00 ). Spotkania odbywają się średnio raz w miesiącu w budynku Collegium Da Vinci przy ul. gen. T. Kutrzeby 10.

  • 2 semetry

    Czas trwania (od października 2018r.)

  • 180

    Liczba godzin dydaktycznych

Program

1. Programowanie (60 godzin)

  • Programowanie w Unity (C#)
  • Programowanie Wizualne w Unreal Engine (Blueprints)

2. Grafika (20h)

  • Grafika 2D i 3D
  • Animacja 2D i 3D
  • FX
  • UI

3. Projektowanie Gier (60h)

  • Projektowanie Poziomów
  • Projektowanie Interakcji (Game Play)
  • Projektowanie Narracji
  • Gamifikacja i Gry Edukacyjne

4. Audio (20h)

  • Efekty i Dźwięki do Gier
  • Nagrania Terenowe
  • Elementy Muzyki
  • Edytowanie Ścieżek Dźwiękowych

5. Gry i Busines (20h)

  • Badanie Potencjału Sprzedażowego
  • Marketing Gier Wideo
  • Networking
Warunki zaliczenia

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest:

  • aktywność i obecność na zajęciach (wykonywanie zadań i aktywności)
  • praca dyplomowa w formie projektu indywidualnego lub zespołowego z wykorzystaniem poznanych metod i narzędzi

 

Kadra

Jarosław Kowalczyk

wykładowca

Jarosław Kowalczyk

wykładowca

rozwińO mnie
Kierownik merytoryczny kierunku Game development.

rozwińDyrektor artystyczny z wieloletnim stażem w branży gier komputerowych w Stanach Zjednoczonych. Pracował między innymi nad światowymi hitami gier: Medal of Honor i Call of Duty. Jego doświadczenie i zainteresowania obejmują szeroki zakres produkcji gier a w szczególności sztuka graficzna do gier, organizacja pracy zespołowej oraz systemy produkcyjne. Wykładał i prowadził wydział Game Art and Design w Art Institute w Los Angeles. Jego najlepsi studenci pracują obecnie w najbardziej renomowanych firmach gier komputerowych takich jak Bilzzard, Infinity Ward, Treyarch oraz Electronic Arts.

rozwińObecnie jest wykładowcą i opiekunem specjalizacji Gier na wydziale Informatyki w Collegium Da Vinci oraz wykładowcą na wydziale Communication Design w School of Form w Poznaniu.

rozwiń 

Krzysztof Lewicki

wykładowca

Krzysztof Lewicki

wykładowca

rozwińO mnie
Programista i projektant gier, pasjonat gier planszowych i game jamów. Pracował przy kilku projektach na Gear VR, obecnie developer w jednym z Poznańskich studiów. Wykładowca Tworzenia Gier na Collegium Da Vinci, a także gościnny prelegent na imprezach takich jak Pyrkon, Poznań Game Jam, PGG Jam, czy spotkania Poznań Unity User Group.

mgr Przemysław Matejko

wykładowca

mgr Przemysław Matejko

wykładowca

O mnie

Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w poznaniu na wydziale Grafiki. od 2004 roku prowadzi szkolenia z grafiki 3D i animacji dla przedsiębiorstw z branży grafiki, architektury, reklamy, wystawiennictwa. Wykładowca Akademicki w dziedzinie projektowania graficznego, oprogramowania 2D/3D, animacji i postprodukcji.

Ciekawi mnie

rozwińPasjonuje się wszystkim co jest związane z grafiką 3D. Jest kolekcjonerem filmów i literatury związanej z produkcją filmową i tworzeniem efektów specjalnych.

rozwińPoza nauką ciekawi go fizyką teoretyczna, filozofia i religioznawstwo.

dr Michał Mochocki

wykładowca

dr Michał Mochocki

wykładowca

rozwińO mnie
Adiunkt na filologii angielskiej i organizator specjalizacji „Gamedec – badanie i projektowanie gier” na Humanistyce 2.0 Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Współzałożyciel i członek zarządu Polskiego Towarzystwa Badania Gier. Naukowo specjalizuje się w niekomputerowych grach fabularnych, zwłaszcza od strony transmediacji i aktywizacji dziedzictwa kulturowego. Odznaczony Medalem Komisji Edukacji Narodowej, bada i popularyzuje wykorzystanie gier i gamifikacji w kształceniu. Przez kilka lat współpracował z wydawnictwem Nowa Era jako konsultant ds. edu-gier. Projektowaniem teatralnych (live action role play) i narracyjnych (tabletop RPG) gier fabularnych zajmuje się od 1999 r.

Łukasz Szalankiewicz

wykładowca

Łukasz Szalankiewicz

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińArtysta dźwiękowy,członek Polskiego Stowarzyszenia Muzyki Elektroakustycznej oraz Polskiego Towarzystwa Muzyki Współczesnej. W swojej pracy skupia się w równej mierze na sferze muzycznej, jak i wizualnej. Jego działalność artystyczna oscyluje również wokół interaktywnych instalacji. Posiada także wieloletnie doświadczenie kuratorskie, zarówno jako kurator cyklu audio-wizualnego w Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia Gdańsk (2007-2015), jak i uczestnik wielu międzynarodowych projektów. Jest współtwórcą wydawnictwa i platformy Audiotong. W latach 2016-2017 pracował jako kurator projektów specjalnych, ze szczególnym naciskiem na promocję gier komputerowych oraz mediów interaktywnych w Instytucie Kultury Polskiej w Nowym Jorku, misji dyplomatycznej Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Twórca modułu kultury cyfrowej na Wydziale Grafiki Akademi Sztuk Pięknych w Krakowie.

rozwińAktualnie zajmuje się udźwiękowieniem gier komputerowych oraz badaniem ruchu demosceny w Polsce i na świecie.

Dofinansowanie nauki!

Collegium Da Vinci prezentuje swoją ofertę w Biurze Usług Rozwojowych, dzięki czemu studenci mogą uzyskać dofinansowanie z EFS.

Istnieje również możliwość skorzystania z nieoprocentowanej i bezprowizyjnej pożyczki na kształcenie osób dorosłych – www.open.frp.pl

Opłaty

Ceny studiów podyplomowych obowiązujące w roku akademickim 2018/2019.

Game Development

REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

Opłata rekrutacyjna

  • 0PLN
    do 31.07.2018
  • 100PLN
    do 31.08.2018
  • 150PLN
    do 30.09.2018
  • 300PLN
    od 01.10.2018

Czesne

  • 5500PLN
    płatność jednorazowa
  • 2x2750PLN
    płatność w 2 ratach
  • 10x550PLN
    płatność w 10 ratach

Zniżki absolwenckie

  • 300PLN

    Absolwenci CDV zostają zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.

  • 550PLN

    Absolwenci CDV otrzymują zniżkę w czesnym (wielkości pierwszej z dziesięciu rat).

Rekrutacja

REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

 

Aby zapisać się na studia podyplomowe, należy wypełnić internetowy formularz rekrutacyjny, dokonać opłaty rekrutacyjnej – KROK 2 oraz  złożyć wymagane dokumenty – KROK 3.

Opłatę rekrutacyjną należy wpłacać na konto:

Collegium Da Vinci
ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750
[w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwa kierunku]

 

Wpłaty czesnego każdy słuchacz będzie dokonywał na indywidualny numer konta bankowego (numer jest generowany automatycznie podczas wypełniania internetowego formularza, widoczny w umowie).

Wymagane dokumenty:

  • podanie do J.M. Rektora CDV (wydrukowane z formularza rekrutacyjnego),
  • kwestionariusz osobowy (wydrukowany z formularza rekrutacyjnego),
  • dwa egzemplarze Umowy o kształcenie wraz z załącznikami podpisane na każdej stronie (wydrukowane z formularza rekrutacyjnego),
  • dyplom ukończenia uczelni wyższej (wymagany tylko do wglądu),
  • potwierdzenie opłaty rekrutacyjnej.

Na dwa tygodnie przed rozpoczęciem nauki każdy słuchacz otrzyma drogą elektroniczną informacje dotyczące pierwszego zjazdu.

Komplet dokumentów należy złożyć w Biurze Rekrutacji, ul. gen. T. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań (parter, pokój R034) najpóźniej w terminie 14 dni od momentu wypełnienia formularza rekrutacyjnego – osobiście, przez osoby trzecie lub wysłać pocztą.

Uczelnia zastrzega sobie prawo do nieuruchomienia kierunku w przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń.

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.