Podyplomowe | Dla Biznesu | Human resources | Nowość | Zarządzanie

Employer Branding Manager

„Zapraszam Was w podróż po wiedzę, doświadczenie i praktykę. Podróż, która zaczyna się już tuż po wakacjach letnich, na studiach podyplomowych „Employer Branding Manager”. Do jego współtworzenia zaprosiłem partnera biznesowego – największego prywatnego pracodawcę w Wielkopolsce, firmę Volkswagen Poznań Sp. z o.o. oraz znakomitych gości, na co dzień związanych z tematyką Employer Branding. W trakcie naszej 9 miesięcznej przygody, doświadczeni managerowie i praktycy podzielą się z swoimi sukcesami, a także porażkami; które to – jestem przekonany – przybliżą Państwa do budowy unikalnej, konkurencyjnej i innowacyjnej marki pracodawcy, dla której chcą pracować wszyscy. A Wy – drodzy Państwo – zyskacie unikalną wiedzę, kompetencje i narzędzia niezbędne od zarządzania i rozwijania tego obszaru w swojej firmie, organizacji czy instytucji”.

Do zobaczenia w październiku!

Łukasz Smolarek

Założyciel, ekspert CSR, employer i personal brandingu w firmie doradczej White Leaf. Kierownik i opiekun merytoryczny studiów Employer Branding Manager.

Studia skierowane są do:

  • Osób zawodowo związanych z szeroko pojętą dziedziną HR, dla których budowa i kształtowanie wizerunku marki pracodawcy na stałe wpisana jest w codzienne zadania w miejscu pracy (m.in.: HR Bussines Partner, Coach, specjalista ds. kadrowych, HR Manager).
  • Absolwentów studiów wyższych oraz osób pracujących zawodowo, dla których pasją są takie dziedziny jak: CSR, PR, komunikacja marketingowa, social media, relacje inwestorskie, rozwój biznesu, komunikacja społeczna i szkolenia.
  • Osób, których pasjonuje zarządzanie, budowa i rozwój marki (m.in.: produkt manager, product owner, brand manager, marketing manager).
  • Osób zarządzających firmami oraz tych, którzy w najbliższym czasie planują założenie nowej firmy, rebranding obecnej lub inwestycje w rozwój.

Opis

  • Zdobędziesz wiedzę i umiejętności niezbędne do pracy na stanowisku Employer Branding Manager.
  • Zapoznasz się ze światowymi trendami oraz dobrymi praktykami globalnych marek, innowacyjnych start-upów, firm rodzinnych, organizacji pozarządowych i prężnie działających instytucji publicznych.
  • W trakcie wizyty studyjnej w fabryce Volkswagen Poznań Sp. z o.o. poznasz co w praktyce oznacza budowa wizerunku marki pracodawcy.
  • Doświadczysz zajęć praktycznych, opartych o model warsztatów, symulacji, projektowania doświadczeń pracownika i projektowe podejście.
  • Odkryjesz nowe spojrzenie na dzielenie się wiedzą, czego praktycznym potwierdzeniem będą – osoby, które są aktywne zawodowo poza uczelnią, pracują w biznesie, zajmują się na co dzień Employer Brandingiem oraz prowadzą własne firmy.
  • Będziesz tworzył własne projekty w oparciu o pracę projektową – w trakcie studiów realizowane są projekty indywidualne oraz zespołowe.
  • Dowiesz się jak unikając błędów i zbędnych wydatków, zbudować strategię Employer Branding w swojej firmie, organizacji, instytucji.
  • Poznasz skuteczne i sprawdzone narzędzia wspierające pracę Employer Branding Managera (m.in.: CSR, event marketing, wolontariat pracowniczy i kompetencyjny, design thinking, zarządzanie różnorodnością).
  • Nauczysz się formułować skuteczne insighty oraz budować EVP (ang. Employee Value Proposition).
  • Dowiesz się jak efektywnie prowadzić dialog społeczny i zarządzać oczekiwaniami interesariuszy.
  • Poznasz prawne aspekty niezbędne do efektywnego zarządzania wizerunkiem marki pracodawcy.
  • Zrozumiesz siłę pomiaru efektywności działań, projektów i programów, co w praktyce przełoży się na budowę  trwałych przewag konkurencyjnych.
  • Dowiesz się jak budować markę personalną (ang. Personal Branding) i jak zarządzać wizerunkiem managera wewnątrz i na zewnątrz.

Program studiów

Studia podyplomowe

Studia podyplomowe trwają 9 miesięcy. Zajęcia są realizowane w trakcie 12 zjazdów i trwają od soboty do niedzieli. Spotkania odbywają się średnio raz w miesiącu w budynku Collegium Da Vinci przy ul. gen. T. Kutrzeby 10.

  • 2 semestry

    Czas trwania (od października 2019r.)

  • 192

    Liczba godzin dydaktycznych

Program

Moduł I – Employer Branding – wprowadzenie (8 godz.)

  • Zrozumieć Employer Branding – koszt czy zysk?
  • Trendy w Employer Brandingu, czyli co i jak robią najlepsze marki na świecie?

Moduł II – Employer Branding – zmiany i oczekiwania społeczne (8 godz.)

  • Zmiany na rynku pracy, czyli jak wygląda współczesny rynek pracy?
  • Zarządzanie poprzez wartości – psychologia współczesnego pracownika, czyli co mówią badania?

Moduł III – Employer Branding – strategia i zarządzanie (16 godz.)

  • Budowa Strategii Employer Brandingu od A do Z, czyli jak planować, zarządzać i mierzyć efekty?
  • EVP (ang. Employee Value Proposition), czyli fundament strategii to podstawa.
  • Sposoby budowania przewagi konkurencyjnej – ROI,  analiza benchmarkingowa, BSC.
  • Strategia CSR a EB, czyli jak budować wizerunek i zarządzać odpowiedzialnością społeczną przedsiębiorstwa.

Moduł IV – Employer Branding – narzędzia i metody (56 godz.)

  • Project Management, czyli jak zarządzać projektem i programem w praktyce?
  • Event marketing i programy społeczne jako narzędzie angażowania i rozwoju pracowników.
  • Dialog z pracownikami – jak prowadzić i czego uczą sesje dialogowe?
  • Wolontariat kompetencyjny – wizerunek firmy czy rozwój pracowników?
  • Wspieranie pasji pracowniczych – sposoby i metody.
  • Design management, czyli jak i po co projektować nowoczesne przestrzenie i miejsca pracy?
  • Symbole i znaki – rola grafiki, infografiki, koloru, dźwięku w budowie legendy marki.
  • Różnorodność i zarządzanie zespołami wielopokoleniowymi.

Moduł V – Employer Branding – prawne aspekty (16 godz.)

  • Wolontariat pracowniczy w praktyce.
  • Wolontariat projektów masowych.
  • Prawne aspekty działań wspierających strategię Employer Brandingu.

Moduł VI – Employer branding – innowacje i współczesny HR (24 godz.)

  • Trendy w HR na świecie, czyli onboarding, technologia 4.0, rekrutacja, selekcja, wdrożenie, rozwój pracowników itd.
  • Szkolnictwo zawodowe, budowa programów studenckich i ambasadorskich- odpowiedź na wyzwania rynku pracy?
  • HR Bussines Partner a Employer Branding Manager – efektywna współpraca dla dobra wspólnego.
  • Pakiety korzyści, czyli jak zmieniają się oczekiwania obecnych pracowników i wymagania nowych.

Moduł VII – Employer Branding – manager/ka zawodem przyszłości (32 godz.)

  • Jak wspierać pasje pracowników i angażować zespoły w oparciu o modele pracy projektowej?
  • Rola Zarządu, lidera, managera w kształtowaniu kultury turkusowej organizacji.
  • Personal branding – komunikacja, autoprezentacja i kreowanie wizerunku.
  • Coaching sprzedaży emocji, czyli jak budować wizerunek marki personalnej.
  • Video warsztat – kamera Cię kocha, czyli jak nagrywać i mówić, aby być słyszalnym (kamera, smartfon).

Moduł VIII – Employer Branding –  komunikacja i social media (32 godz.)

  • Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna – rola insightów, a spójność przekazu.
  • Marketing internetowy jako narzędzie budowy wizerunku marki pracodawcy.
  • Internel i external influcencer marekting – szansa czy zagrożenie?
  • Copywriting, content marketing i nowe technologie, czyli dlaczego warto i jak bardzo się opłaca?
  • Portale społecznościowe i e-targi pracy – jak pozycjonować i targetować przekazy.
  • Kampanie employer brandingowe w internecie –  analiza przypadków.
  • Monitoring mediów a efektywność działań komunikacyjnych.
  • PR i komunikacja społeczna na przykładzie firmy rodzinnej.

Warunki zaliczenia

  • Udział we wszystkich zajęciach (dopuszczamy możliwość jednej nieobecności).
  • Obrona indywidualnej pracy projektowej polegającej na prezentacji  wybranego projektu związanego z programem studiów (tematy projektu zostaną wybrane przez słuchaczy oraz skonsultowane z kierownikiem merytorycznym kierunku w trakcie pierwszych 3 zjazdów).
  • Kryterium oceny podczas sesji egzaminacyjnej będzie wykazanie się umiejętnościami rozwijanymi w trakcie trwania kierunku.
  • Absolwenci uzyskują, przewidziane ustawą, świadectwo ukończenia Studiów Podyplomowych CDV.

Kadra

Łukasz Smolarek

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Employer Branding Manager

 

Łukasz Smolarek

wykładowca

O mnie

rozwińKierownik merytoryczny kierunku Employer Branding Manager. Założyciel, ekspert CSR, employer i personal brandingu w firmie doradczej White Leaf.

rozwińPo pierwsze: lubi ludzi i szanuję ich różnorodność. Po drugie: odważnie stawia na dialog i efektywność działań. Po trzecie: manager, coach i mentor. Po czwarte: właśnie dlatego od 12 lat kreuje strategie CSR, Employer & Personal Brandingu oraz komunikacji marek. Słucha i wspiera zarządy, liderów, start-upy i firmy rodzinne. Współpracuje z ponad 20 markami, m.in. z Volkswagen Poznań, Grupą Raben, ERGO Hestia czy OTOMOTO. Doświadczenie zdobywał w Polsce, Wielkiej Brytanii, Austrii, Litwie, Ukrainie, Rumuni i Mołdawii.

rozwińJestem pomysłodawcą i kierownikiem merytorycznym studiów podyplomowych „CSR Management” oraz „Employer Branding” w CDV w Poznaniu. Piszę doktorat, dzielę się wiedzą ze studentami, organizuję i prowadzę warsztaty, zarządzam zmianą i kreuję projekty w myśl podejścia design thinking.

Ciekawi mnie

rozwińRóżnorodność ludzi, świata, pasji, kultur, kuchni i obyczajów.

Natalia Kaczorowska

Wykładowca

Natalia Kaczorowska

Wykładowca

O mnie

rozwińReferent ds. Personalnych, Volkswagen Poznań Sp. z o.o.

rozwińZ wykształcenia pedagog, doradca zawodowy i personalny. Od 10 lat nieprzerwanie związana z obszarem HR. W Volkswagen Poznań odpowiedzialna za onboarding  kilkuset pracowników rocznie, opiekę nad programami praktyk studenckich i politykę prorodzinną. Aktywnie uczestniczy w projektach rekrutacyjnych VWP. Na co dzień wspiera współpracę firmy z uczelniami wyższymi i działania z zakresu Employer Branding.

Leszek Kurycyn

wykładowca

Leszek Kurycyn

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińDyrektor Zarządzający, Jobhouse

rozwińAbsolwent Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej oraz INSEAD Business School Senior Executive Program. Posiada ugruntowane doświadczenie zawodowe w organizacji i rozwoju przedsięwzięć komercyjnych, a w szczególności w obszarach tworzenia i zarządzania strukturami rozproszonymi. Współtworzył i uczestniczył w realizacji wielu międzynarodowych projektów w zakresie transformacji strategicznych, fuzji i przejęć oraz wdrażania inicjatyw podnoszących sprawność organizacyjną firm.  Autor programów szkoleniowych w zakresie doskonalenia umiejętności sprzedażowych, negocjacji handlowych i umiejętności komunikacyjnych. W roku 2004 podjął pracę w ManpowerGroup będąc odpowiedzialnym za rozwój firmy na rynku polskim oraz w Rumunii. W ramach Grupy wprowadził na rynek markę Experis. Z początkiem 2012 roku dołączył do firmy Randstad Polska, gdzie objął stanowisko Dyrektora Operacyjnego – Członka Zarządu. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego Spółki Jobhouse, dostarczającej udoskonalone rozwiązania w zakresie rekrutacji i outsourcingu kadr oraz konsultingu HR. Ekspert rynku pracy, z branżą doradztwa personalnego związany od 20 lat.

Jakub Krzewina

wykładowca

Jakub Krzewina

wykładowca

O mnie

rozwińManager CSR i komunikacji wewnętrznej, Grupa Raben

rozwińAbsolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od początku kariery zawodowej zajmuje się bardziej lub mniej komunikacją marketingową. Początkowo, będąc po agencyjnej „stronie mocy”, realizował projekty dla jednego z największych koncernów piwowarskich w Polsce – m.in. angażując studentów w Juwenalia, ale też wprowadzając nowe produkty na rynek. Po kilku latach przeszedł na korporacyjną „stronę mocy” do Grupy Raben, gdzie pracuje do dzisiaj. Zaczynał jako specjalista, aby po roku wyjechać jako manager do Holandii na 2 lata i później wrócić z powrotem do centrali lidera branży logistycznej w Polsce. Od 3 lat odpowiada za CSR i komunikację wewnętrzną. Angażujące środowisko pracy, transparentna komunikacja i dialog z pracownikami to dla niego podstawa.  Najbardziej ceni sobie motywowanie pracowników tak, aby nie realizowali odgórnie zleconych projektów tylko tworzyli własne – oddolnie.  Uważa, że są wówczas dużo bardziej prawdziwe, trwałe, a ostatecznie również wiarygodne i efektywne. Prywatnie ogranicza spożywanie mięsa, ubiera się głównie w second hand’ach i rzadko marnuje jedzenie. Lubi dziką przyrodę i podróże, a kiedy cisza mu doskwiera  – chętnie wychodzi potańczyć przy solidnym techno lub electro.

Paweł Lemański

wykładowca

Paweł Lemański

wykładowca

O mnie

rozwińDyrektor Sklepu, Decathlon Sp. z o.o. Manager z wieloletnim doświadczeniem, coach, pasjonat sportu, szkoleniowiec z zakresu managementu oraz instruktor nurkowania. Ukończył Akademię Wychowania Fizycznego w Poznaniu na wydziale Turystyki i Rekreacji oraz Uniwersytet Ekonomiczny ze specjalizacją E-commerce. Od 10 lat związany zawodowo z firmą Decathlon Sp. z o. o., na stanowisku Dyrektor Sklepu. W tym czasie otworzył dwa sklepy w Wielkopolsce, zwiększając rozpoznawalność marki i zdobywając nowych użytkowników. Jako pełnomocnik Decathlon jednego z poznańskich sklepów, współtworzył wizję sportu dostępnego dla wszystkich mieszkańców Poznania. Dzięki sportowej kulturze firmy łączy pasję z rozwojem zawodowym. Zwolennik propagowania biznesu poprzez nadawanie sensu i dzielenie się odpowiedzialnością. Jest przekonany, iż wyniki są tylko konsekwencją jakościowej pracy w obszarze HR.  Jego misją jest zarządzanie projektem  w duchu pełnej autonomii dla pracowników. Pasjonat omnichannel, nowych technologii oraz idei work-life balance.

Agata Maciołek

wykładowca

Agata Maciołek

wykładowca

O mnie

rozwińKoordynator wolontariatu pracowniczego i Starszy Specjalista ds. Zarządzania Środowiskowego, AQUANET SA

rozwińW roku 2004 ukończyła studia na Politechnice Poznańskiej i od tego czasu związana jest zawodowo ze spółką Aquanet SA. Przez  ponad 10 lat  pracowała na stanowisku Technologa ds. Produkcji Wody, a od 4 lat zajmuje się Zarządzaniem Środowiskowym. W 2018 roku objęła funkcję koordynatora Wolontariatu w Aquanet SA tj. od momentu, gdy zaczął on funkcjonować w spółce. Od tego czasu dzięki zaangażowaniu Wolontariuszy wspierała realizację kilkunastu akcji, których beneficjentami były społeczności lokalne, osoby w trudnej sytuacji socjalnej a także fundacje zajmujące się opieką nad zwierzętami.

Dorota Raczkiewicz

wykładowca

Dorota Raczkiewicz

wykładowca

O mnie

rozwińPolitolog, dziennikarka, prezeska Fundacji „Dar Szpiku”, szefowa Drużyny Szpiku.

rozwińSiedmiokrotnie wraz z Drużyną Szpiku otrzymała tytuł Poznański Wolontariusz Roku, a w 2012 roku wyróżnienie w Konkursie Wielkopolski Człowiek Roku oraz Srebrny Krzyż Zasługi przyznany przez Prezydenta Bronisława Komorowskiego. Jest laureatką  nagrody za „Uratowanie ludzkiego życia” przyznawanej  przez Fundację im. Hanki Bożyk. Trzykrotnie nominowana w Konkursie „Zwykły bohater”, „Kobieta Przedsiębiorcza” i  „Współczesny patriota”. W 2017 roku otrzymała tytuł „Giganta Roku” przyznawany przez Gazetę Wyborczą. Najważniejszym dla niej wyróżnieniem jest Specjalna „Anka” nagroda za stworzenie i prowadzenie Drużyny Szpiku, kierowanie wolontariuszami i projektami oraz pomoc chorym.

rozwińJest zakochana w ludziach, w spotkaniach z nimi, rozmowach, w słuchaniu ich. Trudne tematy, to jej specjalność. Zarządzanie ludźmi to pasja i wyzwanie.

Katarzyna Rząsa-Frońska

wykładowca

Katarzyna Rząsa-Frońska

wykładowca

O mnie

rozwińSpecjalista w dziale HR, Volkswagen Poznań Sp. z o.o.

rozwińSpecjalizuje się w Employer Brandingu i komunikacji HR. Od 10 lat w Volkswagen Poznań. Swoją przygodę z największym pracodawcą w regionie rozpoczęła w dziale komunikacji wewnętrznej.  Aktualnie koordynuje aktywności Employer Brandingowe. Uwielbia kontakt z działami produkcyjnymi, bo tam według niej znajduje się prawdziwe serce fabryki. Zafascynowana projektami  związanymi  z innowacją i design thinking. Prywatnie fanka Herculesa Poirot, Grecji i swojego syna.

Kuba Rutkowski

wykładowca

Kuba Rutkowski

wykładowca

O mnie

rozwińBrand Designer/Kommunikat

rozwińZnany także jako Enzowski. Swoje wykształcenie zdobył w Danii na kierunku Communication Design, które przeniósł na praktyczne zastosowanie w brand designie. Działa w branży prawie 15 lat zbierając doświadczenie w studiach i agencjach brandingowych tj. Diagram, czy Dragon Rouge. Specjalizuje się w budowaniu systemów identyfikacji wizualnych z mocnym naciskiem na ich pragmatyzm i standaryzację. Od niemal dekady prowadzi własne studio brandingowe Kommunikat, które opracowało takie projekty jak standaryzacja Allegro, rebranding Asseco, Otomoto, czy też ostatnio serwisu Eduweb, dla którego także przygotował Kurs Brand Designu. Poza dużymi brandami Kommunikat kreuje też marki bardziej lokalne nadając im unikalny charakter przy zachowaniu praktycznego wymiaru. Kuba jest także współorganizatorem poznańskiej konferencji dla projektantów graficznych – Projekcje.

Marcin Szczupak

wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Marcin Szczupak

wykładowca

O mnie

Kierownik działu raportów medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Współtworzył pierwszą w Polsce agencję specjalizującą się w analizie mediów – Media Navigator. Specjalista w zakresie badań mediów – ma ponad dwunastoletnie doświadczenie w tej dziedzinie. Konsultant medialny, autor analiz marketingowych i badań public relations. Pracował nad projektami dla kilkuset korporacji międzynarodowych, ministerstw, urzędów, agencji marketingowych i PR.
Absolwent Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu na kierunku public relations oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu na kierunku zarządzanie i marketing.
Interesują go nowe media, rozwój i wykorzystanie technologii w przekazie informacji, zagadnienia public relations i marketingu, sprzedaży i zarządzania. Występował w charakterze eksperta (przy Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej) opracowującego standard kompetencji dla zawodu: analityk informacji i raportów medialnych oraz jako ewaluator i członek komisji dla zawodów: analityk ruchu na stronach internetowych, broker informacji (researcher), manager zawartości serwisów internetowych i specjalista zarządzania informacją.

Magdalena Urbaniak

wykładowca

Magdalena Urbaniak

wykładowca

O mnie

rozwińBrand Manager w Brand24, Założycielka MaxTractor.agency

rozwińW public relations od blisko 10 lat. Doradza, pomaga i buduje strategie komunikacyjne dla firm i osób prywatnych. Specjalistka ds. influencer marketingu. Autorka bloga magdaurbaniak.com o marketingu i tractormania.pl o ciągnikach rolniczych. Współzałożycielka projektu Marketing Inspire i Content Espresso. Uwielbia organizować spotkania dla osób pracujących w marketingu, PR i rolnictwie. Wykładowca na DSW i WSH we Wrocławiu oraz WSEI w Krakowie. Quora Top Writer 2017 i 2018.

Anna Wróblewska

wykładowca

Anna Wróblewska

wykładowca

O mnie

rozwińLider, mentor

rozwińZałożycielka Metaphor, biznesu partnerskiego, który tworzy sieć osób o interdyscyplinarnych kompetencjach połączonych ideą humanizacji biznesu. Partner i szef Concordia Design Consulting – usług doradczych w obszarze innovation&design management. Jedna z pierwszych w Polsce konsultantek Design Management. Od 12 lat zajmuje się budowaniem strategii firm i marek, rozwojem oraz wdrażaniem nowych produktów oraz usług, usprawnianiem pracy zespołów projektowych w oparciu o autorską koncepcję łączenia kilku metodologii m.in.: design management, design thinking, user experience, service design, coaching w branży wyposażenia wnętrz, fashion, FMCG, IT oraz dla organizacji, instytucji rządowych i pozarządowych. Wśród jej klientów są m.in. VOX, ENEA, Kronopol, Leroy Merlin, Classen, Międzychód, Sagra Technology, SITAG Formy Siedzenia, ALVO Medical, Quiosque, Tatrzański Park Narodowy, Ministerstwo Środowiska, LIDL, Gazeta Wyborcza, ENEA, BZ WBK, Urząd Miasta Poznania. Produkty dla kilku marek zaprojektowane w wyniku procesów pod jej kierownictwem prowadzonych zgodnie z metodologią design management zyskały prestiżowe nagrody w Polsce i za granicą stając się hitami sprzedażowymi m.in.: myjnia medyczna Alvo Medical dla marki Alvo otrzymała nagrody I-Novo Award oraz I-Wielkopolska. Z kolei kolekcja mebli Young Users dla marki Vox została uhonorowana nagrodą „Dobry Wzór” Instytutu Wzornictwa Przemysłowego jako najlepszy nowy produkt w Polsce w 2011 r, a także nagrodą Must Have na Łódź Design Festival. Za stworzoną przez Anną Wróblewską strategię rozwoju, firma Meble Vox została wyróżniona w konkursie Design Management Europe Award 2009 jako jedyna firma z Europy Środkowo-Wschodniej.

rozwińKonsultant w największym w Polsce projekcie dla Firm Rodzinnych. Autorka i kierownik merytoryczny pierwszych w Polsce studiów podyplomowych „Zarządzanie innowacją. Design Management” na Uniwersytecie SWPS. Wykładowca w School of Form.

rozwińJest trenerem – coachem ICF PCC (International Coach Federation – największej ogólnoświatowej organizacji coachingowej reprezentującej środowisko profesjonalnych coachów). Techniki coachingowe włącza w autorską metodologię pracy nad strategiami dla firm. Członek jury prestiżowych konkursów z zarządzania designem m.in. Design Management Europe Awards, Young Design – konkurs organizowany przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego i inne.

rozwiń 

rozwiń 

Partnerzy

Szkolenie strategia Employer Branding – krok po kroku

Zapisz się na szkolenie i poznaj uczelnię oraz opiekuna kierunku Employer Branding Manager.

Opłaty

Ceny studiów podyplomowych obowiązujące w roku akademickim 2019/2020.

Employer Branding Manager

Studia podyplomowe w Poznaniu. Czas trwania: 2 semestry.

Całkowita opłata za studia w roku akademickim 2019/20 składa się z jednorazowej opłaty rekrutacyjnej oraz czesnego.

Opłata rekrutacyjna

  • 0 PLN
    do 12.07.2019
  • 85 PLN
    od 13.07.2019

Czesne

  • 6 900 PLN
    płatność jednorazowa
  • 2x 3 450 PLN
    płatność w 2 ratach
  • 10x 690 PLN
    płatność w 10 ratach

Zniżki absolwenckie

  • 85 PLN

    Absolwenci CDV i WSNHiD zostają zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.

  • 690 PLN

    Absolwenci CDV i WSNHiD otrzymują zniżkę w czesnym (wielkości pierwszej z dziesięciu rat).

Zniżki i promocje

W CDV możesz liczyć na zniżki w czesnym i stypendia, które sprawią, że studiowanie będzie łatwiejsze.

Sprawdź, ile możesz zaoszczędzić.

Rekrutacja

Aby zapisać się na studia podyplomowe, należy wypełnić internetowy formularz rekrutacyjny, dokonać opłaty rekrutacyjnej – KROK 2 oraz  złożyć wymagane dokumenty – KROK 3.

Opłatę rekrutacyjną należy wpłacać na konto:

Collegium Da Vinci
ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750
[w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwa kierunku]

 

Wpłaty czesnego każdy słuchacz będzie dokonywał na indywidualny numer konta bankowego (numer jest generowany automatycznie podczas wypełniania internetowego formularza, widoczny w umowie).

Wymagane dokumenty:

  • podpisane podanie do J.M. Rektora CDV (wydrukowane z formularza rekrutacyjnego),
  • kwestionariusz osobowy (wydrukowany z formularza rekrutacyjnego),
  • dwa egzemplarze Umowy o kształcenie wraz z załącznikami podpisane na każdej stronie (wydrukowane z formularza rekrutacyjnego),
  • podpisana zgoda na komunikację elektroniczną (wydrukowana z formularza rekrutacyjnego)
  • oryginał lub odpis dyplomu ukończenia uczelni wyższej (wymagany tylko do wglądu),
  • potwierdzenie opłaty rekrutacyjnej

Na dwa tygodnie przed rozpoczęciem nauki każdy słuchacz otrzyma drogą elektroniczną informacje dotyczące pierwszego zjazdu.

Komplet dokumentów należy złożyć w Centrum Organizacji Dydaktyki , ul. gen. T. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań (parter, Rotunda, pokój R038) osobiście, przez osoby trzecie lub wysłać pocztą.

Uczelnia zastrzega sobie prawo do nieuruchomienia kierunku w przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń.

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.