Nowość
Podyplomowe | Dla Biznesu | Poznań | Wszystkie | Zarządzanie

Happiness & Employer Branding

„Wierzę w to, że każdy jest wyjątkowy, ma jakiś talent i misję do spełnienia, a życie w zgodzie z powołaniem, prowadzi do szczęścia. Wierzę też, że flow jednostki wpływa na flow całej struktury. Szczęśliwe organizacje wyprzedzają konkurencję i mają zaangażowanych, dojrzałych pracowników, którzy najlepiej promują dobrego pracodawcę. Zarządzanie szczęściem organizacji i satysfakcją pracowników wyznacza dziś drogę do sukcesu w biznesie i cenionej marki. Te studia stworzyliśmy dla świadomych liderów, którzy promują wartości i wpływają na świat”.

Kierownik merytoryczna kierunku
Joanna Janowicz

Adresaci studiów

Kształcimy liderów, którzy wytyczają kierunki rozwoju poprzez reprezentowanie sobą postawy odpowiedzialnego człowieka, który świadomie dba o otaczającą go społeczność. Liderzy H&EB wspierają budowanie szczęśliwych organizacji, w których szczęśliwi ludzie budują markę dobrego i mądrego pracodawcy.

Pracują na wartościach, wśród których cenią m.in.:

  • autentyczność
  • radość życia
  • rozwój świata przez rozwój indywidualny

Studia są skierowane do:

  • Właścicieli firm, dyrektorów zarządzających, kadry managerskiej, którzy biznes opierają na zaangażowanych i efektywnych pracownikach, tzw. wyznawcach marki oraz ekspozycji własnej marki osobistej jako inspiracji wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
  • Ekspertów HR, którzy realizują cel przyciągania najlepszych ekspertów na rynku oraz utrzymania frekwencji i zaangażowania pracowników.
  • Szefów działów komunikacji, których kompetencje zmieniają się/precyzują w kierunku budowania wizerunku pracodawcy i zarządzania szczęściem w organizacji.

Dlaczego warto:

  • Pierwsze studia w Polsce łączące najważniejsze biznesowe trendy: zarządzanie szczęściem pracownika i budowanie marki dobrego pracodawcy.
  • Wykładowcy budują ze słuchaczami relacje partnerów biznesowych i pokazują „od kuchni” rzeczywiste doświadczenia i działania w firmach.
  • Studia gwarantują Ci rozwój i zmianę przekonań na wspierające na 3 poziomach:
    • ty,
    • zespół,
    • firma.
  • Studia mają charakter praktyczny – zdobywaną wiedzę i umiejętności wykorzystujesz w działaniu przenosząc ją na własne doświadczenia zawodowe, biznesowe i prywatne.
  • Priorytetem jest praca projektowa – zwiększasz poziom kompetencji realizując projekty symulacyjne indywidualne i zespołowe.

Opis

  • zarządzanie przez wartości
  • komunikacja społeczna
  • employer branding
  • happiness employee
  • budowanie wizerunku marki
  • zarządzanie szczęściem w organizacji
  • customer experience & hospitality
  • neurobiologia przekonań
  • turkusowa doktryna jakości i samoorganizacja
  • autoprezentacja i autorytet
  • komunikacja marketingowa
  • work life balance
  • mindfulness
  • possibility management
  • personal branding
  • public i media relations
  • wolontariat w biznesie
  • systemy motywacyjne i lojalnościowe
  • negocjacje i mediacje
  • zarządzanie rekrutacją
  • zarządzanie strategiczne
  • umiejętność inspirowania i prowadzenia ludzi
  • umiejętność tworzenia strategii w zakresie happiness&employer branding
  • budowanie efektywnych relacji z pracownikami, interesariuszami i mediami
  • budowanie aliansów grupa-jednostka- organizacja
  • swobodne i efektywne przemawianie do grup
  • świadome zarządzanie marką osobistą i autorytetem
  • zarządzanie wizerunkiem i marką organizacji w kontekście EB
  • umiejętność zarządzania satysfakcją pracownika w organizacji
  • kompetencje budowania zespołów marzeń
  • zarządzanie emocjami własnymi i w grupie
  • zarządzanie projektami międzypokoleniowo
  • znajomość systemów pozabiznesowego motywowania
  • zdolność strategicznego wsparcia dla efektywnego zarządzania projektami, zespołami i organizacją przez wartości.
  • Employer brand manager
  • Chief happiness officer (CHO)
  • HR ekspert
  • Dyrektor komunikacji i PR
  • Członek zarządu odpowiedzialny za komunikację, sprzedaż i rozwój organizacji.

Program studiów

Studia podyplomowe

Studia podyplomowe trwają 9 miesięcy. Zajęcia są realizowane w trakcie 10 zjazdów i trwają od soboty do niedzieli (godz.9.00-17.30). Spotkania odbywają się w budynku Collegium Da Vinci przy ul. gen. T. Kutrzeby 10.

  • 2 semestry

    Czas trwania (od października 2020 r.)

  • 160

    Liczba godzin dydaktycznych

HAPPINESS & EMPLOYER BRANDING

  • Trendy H&EB na świecie i w Europie. Employee Happiness.
  • Customer Experience & Hospitality – najlepsze praktyki.
  • Motywacja, efekty a różnice pokoleniowe. Radość z bycia w pracy.
  • Public relations i współpraca z mediami.
  • Programy rozwojowe i działanie strategiczne.
  • Wolontariat i biznes – korzyści grupowe i indywidualne.

KOMUNIKACJA I PERSONAL BRANDING

  • Komunikacja w organizacji oparta na wartościach, talentach i misji.
  • Personal branding w organizacji. Autentyczny ambasador marki i inspirator.
  • SuperSystem przemawiania we flow. Trening komunikowania się i inspirowania.

ORGANIZACJA I WARTOŚCI

  • Turkusowa samoorganizacja.
  • Typy osobowości w komunikacji.
  • Motywacja i zaangażowanie. Zmiana przekonań.
  • Zarządzanie przez wartości. Etyka w biznesie.

ZARZĄDZANIE RÓWNOWAGĄ I STRESEM

  • Work-life balance. Mindfulness.
  • Zarządzanie emocjami i wykorzystywanie ich potencjału.

NEGOCJACJE WYGRANYCH

  • Negocjacje. Budowanie długofalowych, zaangażowanych relacji.

STRATEGIA I EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ

  • Strategia działań Employer Branding i rekrutacja. Candidate Experience.
  • Badanie EVP.
  • Monitoring mediów. Cele i mierzalność.

ZALICZENIE SEMESTRÓW

  • Seminarium zaliczeniowe
  • Obrona prac dyplomowych

Rozmowa kwalifikacyjna

Przed rozpoczęciem nauki obowiązuje krótka telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna (ok. 15 min), która ma na celu poznanie motywacji kandydatów na studia.

Warunki zaliczenia

  • Prezentacja statusu realizacji celów osobistych i biznesowych w 7 obszarach realizowanych w ciągu roku akademickiego na kierunku Happiness & Employer Branding.
  • Absolwenci uzyskują, przewidziane ustawą, świadectwo ukończenia Studiów Podyplomowych CDV.

Kadra

Joanna Janowicz

Właściciel w THINK BIG Consulting

Joanna Janowicz

Właściciel w THINK BIG Consulting

rozwińKierownik merytoryczna studiów Happiness & Employer Branding

rozwińO mnie

rozwińWłaściciel w THINK BIG.

rozwińJestem autorką książki „ByćSobą. Żyć tak, by niczego nie żałować” i 1. w Europie warsztatu z wystąpień i skutecznej komunikacji na koronie stadionu: Extreme Public Speaking.

rozwińRazem z mężem stworzyła ogólnopolski projekt edukacyjny Mind & Business Academy – czyli roczny mentoring z ŻYCIA i emocji. Występuję i wprowadzam efektywne programy dla firm. Odpowiadałam za komunikację 2 największych wydarzeń sportowo-kulturalnych: EURO 2012 w Poznaniu i rozwój Stadionu Narodowego. Jako ekspert oraz  rzecznik i szef komunikacji UEFA Fan Zone, ponad 500 razy występowałam dla mediów w Polsce i za granicą, m.in. w dokumencie dla Discovery Int. Laureatka „Złotych Spinaczy”, nominowana do nagrody człowieka roku BRIEF.

rozwińSpecjalizacje obszarowe

  • Komunikacja i personal branding
  • Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
  • Rozwój potencjału w biznesie i życiu: flow, wartości, powołanie.

Piotr Strzyżewski

CEO w Consulting+33

Piotr Strzyżewski

CEO w Consulting+33

rozwińKierownik merytoryczny studiów Lider zarządzający sprzedażą (Chief Sales Officer)

rozwińO mnie

  • Dyrektor i trener sprzedaży, doradca biznesowy i właściciel firmy consultingowej. Doradzał ponad 100 firmom, w tym największym organizacjom w Polsce.
  • Pomaga właścicielom i Zarządom w podwojeniu sprzedaży i wartości firmy poprzez podniesienie efektywności zarządzania, komunikacji wewnętrznej oraz wdrożenie modelu Zdrowia Organizacji.
  • Realizował projekty po stronie agencji reklamowych i consultingowych oraz w Grupie Aviva, BZ WBK i Santander. Uczestniczył w międzynarodowych projektach w ponad 10 krajach w Europie i Ameryce Południowej.
  • Zarządzał budżetem sprzedaży generując zysk powyżej 200 mln zł/rok i sprzedażą blisko 1 miliona produktów rocznie. Budował i skutecznie motywował zespoły sprzedażowe liczące ponad 3000 osób.
  • Uczestnik prestiżowego rocznego programu mentoringu wewnętrzne MBA w BZ WBK dla kadry managerskiej „Lider Przyszłości”.
  • Współautor książki „Być Sobą – żyć tak, by niczego nie żałować” – Sensus 2019.

rozwińWykształcenie:

  • Mgr Ekonomii – Wydział Zarządzania Przedsiębiorstwami, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Uczestnik 4 studiów podyplomowych – w tym Negocjacje i Mediacje na SWPS

rozwińSpecjalizacje obszarowe:

  • Sprzedaż B2B / B2C
  • Zarządzanie Sprzedażą
  • Zarządzanie Zdrowiem Organizacji
  • Budowanie motywacji i efektywnych zespołów

prof. Andrzej Jacek Blikle

Profesor zwyczajny matematyki i informatyki. Członek Sekcji Informatyki Europejskiej Akademii Nauk. Doradca w zakresie zarządzania.

prof. Andrzej Jacek Blikle

Profesor zwyczajny matematyki i informatyki. Członek Sekcji Informatyki Europejskiej Akademii Nauk. Doradca w zakresie zarządzania.

rozwińO mnie

rozwińProfesor zwyczajny matematyki i informatyki. Członek Sekcji Informatyki Europejskiej Akademii Nauk (Academia Europaea).

rozwińW latach 1990-2010 prezes zarządu firmy rodzinnej A.Blikle Sp. z o.o., którą rozwinąłem z jednej cukierni do 10 cukierni własnych, 3 kawiarnio-restauracji i 2 sklepów delikatesowych w Warszawie plus 8 cukierni w sieci franczyzy poza Warszawą.

rozwińOd roku 1997 prowadzę szkolenia w obszarze TQM, a obecnie też samoorganizacji turkusowej.

rozwińMoja książka „Doktryna jakości — Rzecz o skutecznym zarządzaniu” (wyd. Helion One Press) zajęła I miejsce w kategorii „Najlepszy poradnik ekonomiczny” w konkukrencji „Economicus 2015” organizowanej  przez „Dziennik Gazeta Prawna”, oraz nagroda Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie „za najlepszą pracę z zakresu nauk o przedsiębiorstwie w latach 2014 – 2015”.

rozwińSpecjalizacje obszarowe:

  • Zarządzanie kompleksową jakością (TQM)
  • Organizacje turkusowe

dr Karolina Adamska-Woźniak

Prezes Fundacji Mam Marzenie, Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o.

dr Karolina Adamska-Woźniak

Prezes Fundacji Mam Marzenie, Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o.

rozwińO mnie

rozwiń16 lat – wolontariat w Fundacji Mam Marzenie pozyskiwanie i współpraca z partnerami ogólnopolskimi, strategia rozwoju fundacji, zmiana przekonań biznesu w zakresie pomagania, zmiana przekonań społecznych dotyczących wolontariatu, reprezentowanie fundacji, budowanie zespołów, organizowanie koncertów, tworzenie kampanii promujących zdrowie, stworzenie organu doradczego fundacji – Rady Ekspertów, współpraca z Ambasadorką fundacji Małgorzatą Kożuchowską, realizacja marzeń chorych dzieci
Grand Prix Konkursu Bizneswoman Roku w kategorii Działalność Społeczna Sukcesu Pisanego Szminką
8 lat – praca w Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o. Wsparcie merytoryczne przy zabiegach medycznych
3 lata – Teaching Assistant w Center for Leadership. Wsparcie procesu edukacyjnego uczestników Leadership Academy for Poland

rozwińSpecjalizacje obszarowe:

  • Leadership
  • Motywacja/motywowanie
  • Promowanie postaw wrażliwości na drugiego człowieka
  • Promowanie pomagania i wolontariatu
  • Sprzedaż idei spełniania marzeń chorych dzieci
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu

dr Maciej Antkowiak

Trener i Terapeuta Grupowy wg Possibility Management

dr Maciej Antkowiak

Trener i Terapeuta Grupowy wg Possibility Management

rozwińO mnie

rozwiń2007-2017 Międzynarodowa kariera akademicka w roli wykładowcy i kierownika zespołu badawczego.

rozwińUniversite Libre Bruxelles (Belgia),
University of St Andrews (UK),
Stanford University (USA)
Od 2017 pracuję z ludźmi jako trener i terapeuta grupowy.

rozwińSpecjalizacje obszarowe

  • trening grupowy,
  • rozwój osobisty,
  • praca z emocjami w procesach grupowych,
  • cel i skuteczność działania,
  • relacje międzyludzkie

Magdalena Eliasz

Dyrektor Generalny Hotelu Sheraton w Poznaniu

Magdalena Eliasz

Dyrektor Generalny Hotelu Sheraton w Poznaniu

rozwińO mnie

rozwińSwoją karierę w hotelarstwie rozpoczęłam już  podczas studiów w 2006 roku. W przeciągu ostatnich 14 lat zdobyłam doświadczenie w 4 krajach, w  3 różnych międzynarodowych sieciach hotelarskich, począwszy  od stanowiska recepcjonistki, a dziś zajmując stanowisko Dyrektora Generalnego w hotelu Sheraton Poznań.

rozwińDo moich największych osiągnięć należą: 

  • otwarcie nowych hoteli dla sieci Marriott Int. w Szkocji i w Turcji,
  • zdobycie tytułu „Worlds Leading Airport Hotel”  przez Hilton Heathrow Hotel, który powadziłam przez dwa lata jako Dyrektor Operacyjny;
  • nagrody zdobyte za podwyższenie wskaźników biznesowych, a w szczególności wyróżnienia zdobyte za wysokie wskaźniki zaangażowania pracowników.

rozwińSpecjalizacje obszarowe:

  • Wdrażanie Nowych Konceptów Food & Beverage
  • Zarządzane dużymi zespołami
  • Motywacja i Zarządzanie Efektywnością Zespołu
  • Szkolenia w Zakresie Obsługi Klienta
  • Innowacje w Hotelarstwie

Mariusz Frątczak

Dyrektor Działu Sprzedaży Collegium Da Vinci, ekspert ds. Strategii i Zarządzania Wartością Sprzedaży, doradca biznesowy startupów z branży e- commerce

Mariusz Frątczak

Dyrektor Działu Sprzedaży Collegium Da Vinci, ekspert ds. Strategii i Zarządzania Wartością Sprzedaży, doradca biznesowy startupów z branży e- commerce

rozwińO mnie

rozwińMam 22 lata doświadczenia zawodowego w marketingu i sprzedaży.

rozwińPrzeprowadziłem ponad 200 projektów badawczo – konsultingowych w sektorze bankowości, usług finansowych, usług edukacyjnych, energii odnawialnej (farm wiatrowych) czy FMCG.

rozwińZdobywałem doświadczenie w takich firmach jak mBank, TEB SA, RB Expert SA, Goldenegg SA, Windway sp. z o.o., Conneco sp. z o.o., Molok Polska sp. z o.o. czy Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia sp. z o.o, Collegium Da Vinci.

rozwińProwadziłem projekty dla takich klientów jak mBank, MultiBank, PKO Bank Polski, Millennium,  Jubiler Bukowscy, Stomatologie Dental, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, TEB Akademia, portale Umownik.pl, czy Załap.pl.

rozwińDoradzałem czołowym polskim bankom oraz instytucjom edukacyjnym w kwestiach wdrażania strategii sprzedaży, a w ostatnich latach polityki cenowej.

rozwińSpecjalizacje obszarowe:

  • Obsługa klienta
  • Strategie sprzedaży
  • Negocjacje biznesowe

Wojciech Jabczyński

Rzecznik prasowy Orange Polska

Wojciech Jabczyński

Rzecznik prasowy Orange Polska

rozwińO mnie

rozwińPonad 20 lat doświadczenia w branży public relations. Wcześniej 5 lat dziennikarz i redaktor „Gazety Wyborczej”. Realizował wiele projektów z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i zarządzania kryzysowego. Był jednym z pierwszych rzeczników w Polsce, który prowadził z sukcesami blog firmowy. Prelegent na najważniejszych w Polsce kongresach i wydarzeniach branży PR. Entuzjasta wykorzystania social mediów w komunikacji firmowej i personal branding.

rozwińSpecjalizacje obszarowe:

  • public relations
  • komunikacja korporacyjna
  • komunikacja wewnętrzna
  • media
  • personal branding

Edyta Pawlik

Kierownik Wydziału Projektów Rekrutacyjnych i Wizerunku Pracodawcy w Orange Polska

Edyta Pawlik

Kierownik Wydziału Projektów Rekrutacyjnych i Wizerunku Pracodawcy w Orange Polska

rozwińO mnie

rozwińOdpowiadam za strategię rekrutacji, standard oraz narzędzia wykorzystywane w procesach rekrutacyjnych Orange Polska. Aktualne zadania koncentrują się wokół Employer Branding, Candidate Experience oraz projektach wspierających rozwój innowacyjnej, digitalnej rekrutacji. Związana jestem z rekrutacją (byłam rekruterem, znam narzędzia, rynek i trendy), a moją pasją jest doradztwo zawodowe. Swoją pracę z ludźmi opieram na ich mocnych stronach, przygotowuje ich do rozmów rekrutacyjnych, uczę opowiadać o swoich doświadczeniach.

rozwińJestem certyfikowanym asesorem Assessment/Development Centre. Rozwijam się również w zakresie coachingu indywidualnego, zespołowego i grupowego.

rozwińSpecjalizacje obszarowe:

  • Employer Branding
  • Rekrutacja
  • Doradztwo zawodowe
  • Coaching

Radomir Potok

Trener Oddechu Transmodalnego

Radomir Potok

Trener Oddechu Transmodalnego

rozwińO mnie

rozwińPrzez kilkanaście lat pracowałem w korporacjach w branży paliwowej, bankowej i ubezpieczeniowej.

rozwińOd 7 lat prowadzę własną firmę zajmującą się handlem.

rozwińJestem Praktykiem i Trenerem Oddechu Transmodalnego. Prowadzę indywidualne sesje oddechowe,a także warsztaty grupowe w tym również dla firm – techniki antystresowe, jak łapać balans pomiędzy pracą a życiem prywatnym i odnajdywać się tu i tu w pełni.

rozwińMam już za sobą ponad 800 godzin profesjonalnego treningu w Instytucie Oddechu Michała Godlewskiego, w tym wiele własnych sesji oraz z klientami. Prowadzę również sesje masażu holistycznego Pulsing, oraz sesje pracy z podosobowościami – Dialog z Głosem (Voice Dialoque ), praca na linii czasu Time Line oraz Konstelacje.

rozwińWykształcenie

  • Animator społeczno – kulturalny, specjalizacja teatr

rozwińSpecjalizacje obszarowe

  • Praktyk i Trener Oddechu Transmodalnego, Terapia masażem – Pulsing

Marcin Szczupak

Kierownik Działu Raportów Medialnych w PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Marcin Szczupak

Kierownik Działu Raportów Medialnych w PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

rozwińO mnie

Kierownik działu raportów medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
Współtworzył pierwszą w Polsce agencję specjalizującą się w analizie mediów – Media Navigator. Specjalista w zakresie badań mediów. Konsultant medialny, autor analiz marketingowych i badań public relations. Pracował nad projektami dla kilkuset korporacji międzynarodowych, ministerstw, urzędów, agencji marketingowych i PR. Absolwent Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu na kierunku public relations oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu na kierunku zarządzanie i marketing. Interesują go nowe media, rozwój i wykorzystanie technologii w przekazie informacji, zagadnienia public relations i marketingu, sprzedaży i zarządzania. Występował w charakterze eksperta opracowującego standard kompetencji dla zawodu: analityk informacji i raportów medialnych oraz jako ewaluator i członek komisji dla zawodów: analityk ruchu na stronach internetowych, broker informacji (researcher), menedżer zawartości serwisów internetowych i specjalista zarządzania informacją.

rozwińSpecjalizacje obszarowe

  1. Badania mediów i komunikacji
  2. Marketing i public relations

Tomasz Witt

Manager Obsługi Multikanałowej w Santander Bank Polska

Tomasz Witt

Manager Obsługi Multikanałowej w Santander Bank Polska

rozwińO mnie

rozwińMenadżer obsługi Mulitkanałowej, Santander Bank Polska

rozwińOd początku związany z usługami i handlem. Handel odzieżą dla marek takich jak Karl Lagerfeld, Morgan czy Cottonfield, 4U. Współpraca z agencjami marketingowymi w obszarze merchendisingu np. dla Empik. Od ponad 20 lat związany z bankowością. Bank Zachodni WBK SA, Santander Bank Polska. Pracujący także dla Polkomtel SA w projekcie tworzenia Plus Banku.

rozwińWykształcenie

  • Wyższa Szkoła Komunkacji i Zarządzania  -marketing i zarządzanie.
  • Uniwersytet Ekonomiczny  – zarządzania sprzedażą.
  • Schola Posnaniensis – Wyższa Szkoła Sztuki Stosowanej – architektura wnętrze.
  • Trener Binzesu  – ATUT.

rozwińSpecjalizacje obszarowe

  • Zarządzanie sprzedażą
  • Obsługa multikanałowa klienta
  • Retencja klienta i utrzymanie
  • Komunikacja
  • Pokolenia XYZ – jak zarządzać różnicami kulturowymi w sprzedaży i motywować pracowników z różnych pokoleń w zespole
  • Zarządzanie dużymi strukturami sprzedażowymi

Paweł Zawisza

Business Development Director w Starter24

Paweł Zawisza

Business Development Director w Starter24

rozwińO mnie

rozwińMenedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym (bankowość, ubezpieczenia, fundusze), twórca firm i przedsięwzięć (w tym green field) osiągających sukcesy rynkowe (Santander TFI, Santander-Aviva TU). Dobry organizator, z „żyłką” innowacyjnego przedsiębiorcy (Alliance Partners), skutecznie zarządzający sprzedażą i marketingiem, zorientowany na wyniki przekraczające oczekiwania.

  • 11.2015 – obecnie: Alliance Partners – Paweł Zawisza Consulting, właściciel, dyrektor zarządzający.
  • 06.2019 – obecnie: Starter24, business development director
  • 10.2016 – 12.2018: Concordia Ubezpieczenia, członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż i marketing
  • 03.2008 – 02.2015: BZWBK-Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń (obecnie Santander-Aviva TU), członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż i marketing

rozwiń12.2004 – 02.2008: Bank Zachodni WBK SA (obecnie: Santander Bank Polska), dyrektor bancassurance

rozwiń03.2001 – 03.2015: Brytyjsko-Polskie Towarzystwo Finansowe WBK-CU sp. z o.o., prezes zarządu

rozwiń10.1996 – 03.2001: Grupa Wielkopolskiego Banku Kredytowego SA (obecnie Santander Bank Polska) – różne funkcje: od analityka finansowego do kierownika w Departamencie Sprzedaży

rozwińWykształcenie

  • 1991 – 1996, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział: Prawo i Administracja. Kierunek: Zarządzanie i Marketing, Magister.
  • 1992 – 1995, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział: Prawo i Administracja. Kierunek: Prawo, Magister.

rozwińSpecjalizacje obszarowe

  • Bankowość
  • Ubezpieczenia
  • Zarządzanie Zespołami i dużymi Projektami

Wykładowcy o kierunku

Opłaty

Ceny studiów podyplomowych obowiązujące w roku akademickim 2020/2021.

Happiness & Employer Branding

Studia podyplomowe w Poznaniu. Czas trwania: 2 semestry.

Całkowita opłata za studia w roku akademickim 2020/21 składa się z jednorazowej opłaty rekrutacyjnej oraz czesnego.

Wpisowe

  • 0 PLN
    do 10 lipca 2020
  • 85 PLN
    od 11 lipca 2020

Czesne

  • 7640 PLN
    płatność jednorazowa
  • 2x
    3820 PLN
    płatność w 2 ratach
  • 10x
    764 PLN
    płatność w 10 ratach

Zniżki absolwenckie

  • 0 PLN
    wpisowego
  • 794 PLN
    Zwolnienie z 1 z 10 rat

Zniżki

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła dofinansowanie na cele edukacyjne min. studia podyplomowe.

Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia. Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia.

W CDV możesz liczyć na zniżki w czesnym i stypendia, które sprawią, że studiowanie będzie łatwiejsze.

Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia. Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia.

Ministerstwo Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój uruchomiło nieoprocentowane pożyczki na cele edukacyjne min. studia podyplomowe.

Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia. Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia.

Rekrutacja

Aby zapisać się na studia należy:

  • wypełnić elektroniczny formularz na stronie uczelni (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia)
  • oraz podpisać umowę online za pomocą serwisu UMOWNIK (Możesz podpisać umowę na studia przez 24h online! Bez wychodzenia z domu, drukowania dokumentów czy przesyłania ich pocztą. Zawarcie umowy online jest w pełni bezpieczne, realizowane za pośrednictwem kompleksowego narzędzia do zawierania umów online, jakim jest Umownik. Pozwala na potwierdzenie zawarcia umowy oraz weryfikację tożsamości bez konieczności składania tradycyjnego podpisu lub podpisu elektronicznego.)
  • lub dostarczyć do Centrum Organizacji Dydaktyki niezbędne dokumenty (pokój R038, parter Rotunda)

Na początek przygotuj potrzebne dokumenty

  • dowód osobisty,
  • dyplom ukończenia studiów wyższych (lic., inż., mgr)

Wypełnij formularz rekrutacyjny

  • Po zalogowaniu do formularza rekrutacyjnego i uzupełnieniu niezbędnych danych osobowych wygenerują się wszystkie dokumenty wymagane do przyjęcia Ciebie na studia. (Znajdziesz je w zakładce DOKUMENTY formularza rekrutacyjnego.)
  • Dokumenty możesz dostarczyć online, nie wychodząc z domu, za pomocą serwisu UMOWNIK – po wypełnieniu wszystkich dokumentów w serwisie rekrutacja.cdv.pl będziesz mógł skorzystać z Umownika.
  • Dokumenty możesz dostarczyć osobiście do Centrum Organizacji Dydaktyki (pokój R038, parter Rotunda) – należy  je wydrukować  i podpisać na każdej stronie! Zwróć uwagę, że niektóre dokumenty wymagane są w dwóch egzemplarzach.

Opłatę rekrutacyjną* należy wpłacać na konto:

Collegium Da Vinci
ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750
[w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

 

*Sprawdź obowiązujące promocje

Online – za pomocą serwisu UMOWNIK

System wygeneruje dla Ciebie:

  • umowę o kształcenie
  • regulamin opłat
  • ankietę osobową
  • podanie do Rektora

Musisz przygotować:

  • skan dyplomu ukończenia studiów wyższych (lic., inż., mgr) – do wglądu

Osobiście

Zabierz ze sobą:

  • dyplom ukończenia studiów wyższych (lic., inż., mgr)
  • kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych (lic., inż., mgr)
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej (jeśli Ciebie obowiązuje) na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)

oraz wydrukowane z formularza rekrutacyjnego:

  • podpisaną przez Ciebie ankietę osobową
  • podpisane przez Ciebie podanie do Rektora
  • dwa podpisane przez Ciebie egzemplarze umowy o kształcenie
  • dwa egzemplarze regulaminu opłat (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)

Przez osoby trzecie lub pocztą na adres Uczelni (z dopiskiem Centrum Organizacji Dydaktyki):

UWAGA. O kolejności przyjęć i promocji decyduje data nadania dokumentów. Pamiętaj, wymagany jest komplet dokumentów i dokumenty MUSZĄ być przez Ciebie podpisane!

Upewnij się, że skompletowałeś wszystkie dokumenty:

  • kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych (lic., inż., mgr)
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej (jeśli Ciebie obowiązuje) na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)

oraz wydrukowane z formularza rekrutacyjnego:

  • podpisaną przez Ciebie ankietę osobową
  • podpisane przez Ciebie podanie do Rektora
  • dwa podpisane przez Ciebie egzemplarze Umowy o kształcenie
  • dwa egzemplarze regulaminu opłat (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Umownik – dowiedz się więcej o sposobie zawierania umowy online z uczelnią.

Ważne dokumenty:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.