Digital marketing online | studia podyplomowe | CDV Poznań

Nowy marketing

Nowy marketing

Digital Online Marketing | studia podyplomowe Poznań

Trzymaj rękę na pulsie! Dzisiaj Marketing online  to nie tylko tradycyjne już narzędzia SEO/SEM, PPC, social media marketing czy reklama display. Ewolucja Internetu niesie ze sobą rosnącą siłę mediów społecznościowych oraz powstające i dochodzące do głosu nowe dziedziny: content marketing, mobile marketing, marketing automation, lean marketing, growth hacking, video marketing, marketing 3.0 czy marketing społecznościowy.

  • Podczas studiów w Collegium Da Vinci, w ramach zajęć prowadzonych w formie warsztatów, zdobędziesz strategiczne kompetencje, które wykorzystasz w planowaniu i realizowaniu działań w internecie dla każdej branży i na każdym polu zawodowej aktywności.
  • Poznasz również podstawy projektowania graficznego, programowania, analityki i komunikacji społecznej.

Studia skierowane są do:

  • absolwentów studiów w zakresie marketingu, PR czy mediaworkingu
  • osób pracujących już w branży, które potrzebują zdobyć lub ugruntować wiedzę na temat nowych narzędzi marketingu online, strategii marketingowych czy analizy danych w internecie oraz które chcą zbudować świadomość nowych technologii i spotkać ekspertów z branży
  • osób, które ukończyły kierunki humanistyczne z podstawami komunikacji społecznej, oraz informatyczne, od których oczekuje się kompleksowej wiedzy i świadomości przy budowaniu nowych aplikacji i usług w środowisku online

Opis

  • Będziesz się uczył i pracował z praktykami – osobami, które są aktywne zawodowo poza uczelnią, działają w biznesie, prowadzą własne firmy.
  • Precyzyjnie przygotowany program przybliży Ci takie dziedziny, jak social media, video i content marketing.
  • Będziesz miał możliwość poznania nowości i trendów w digital marketingu oraz obcowania z nimi.
  • Będziesz miał możliwość przetestowania najważniejszych narzędzi marketingowych niezbędnych w pracy zawodowej (Sotrender, Brand24, Salesmanago).
  • Będziesz w kontakcie z ekspertami, nie tylko w czasie zajęć, ale również podczas spotkań w formie online, konsultacji oraz zapytań na dedykowanej grupie dyskusyjnej.
  • Będziesz się uczył od rozpoznawalnej kadry złożonej z ekspertów – praktyków w branży, czyli m.in. od: Katarzyny Młynarczyk (Socjomania), Pawła Loedla (VMLY&R Poland), Łukasza Majewskiego (VMLY&R Poland) czy Kamila Bolka (LifeTube, TalentMedia, Gameset).
  • Marketing online nie będzie miał dla Ciebie tajemnic
  • specjalista ds. marketingu
  • social media marketer
  • digital marketer
  • e-mail marketing specialist

Studia podyplomowe są przeznaczone dla wszystkich absolwentów studiów wyższych i nie ma znaczenia, czy posiadasz tytuł licencjata, inżyniera lub magistra.

“To wyjątkowy kierunek studiów. Przez pryzmat doświadczenia widzę, że osobom działającym w social mediach często brakuje podstaw marketingu internetowego i informacji z innych dziedzin, a osobom działającym w marketingu internetowym – nowej, aktualnej wiedzy i świadomości szybkiego rozwoju narzędzi. Na tych studiach nacisk położony jest na formę warsztatową, spotkania z ekspertami i pasjonatami, dodatkowe konsultacje online z wykładowcami. A moim osobistym celem jest wykształcenie osób, które wniosą wiele do prężnie rozwijającej się branży nowego marketingu w Polsce.”
Katarzyna Młynarczyk
CEO Socjomanii

Program studiów

Nowy Marketing studia podyplomowe

Studia podyplomowe trwają 9 miesięcy. Zajęcia są realizowane w trakcie 10 zjazdów, w trybie sobota – niedziela (w godz. 9:00-16.00). Spotkania odbywają się w budynku Collegium Da Vinci przy ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10.

  • 2 semetry

    Czas trwania (start: jesień 2022r.)

  • 192

    Liczba godzin dydaktycznych

Program

Tradycyjne formy marketingu internetowego (24 godz.)

  • Google Ads, PPC
  • SEO/SEM
  • E-mail Marketing

Analiza danych w Internecie (24 godz.)

  • Google Analytics
  • Netnografia
  • Analiza danych i monitoring Internetu

Content marketing i taktyki dotarcia do grupy docelowej (8 godz.)

Strategia marketingowa – analityka, projektowanie grupy (8 godz.)

Najpopularniejsze techniki programowania (8 godz.)

  • Język środowiska online, interfejsy aplikacji
  • Marketing Automation

Projektowanie graficzne – niezbędnik marketingowca (8 godz.)

Social Media Marketing (24 godz.)

  • Serwisy społecznościowe
  • Employer branding i employee advocacy
  • Reklama w mediach społecznościowych

Nowe formy marketingu internetowego (16 godz.)

  • Video Marketing
  • Influencer Marketing

Projektowanie doświadczeń użytkownika – UX (8 godz.)

Tworzenie landing page’y (warsztat z landingi.com) (8 godz.)

Zarządzanie zadaniami i procesami w marketingu (8 godz.)

Metody PR w Internecie (8 godz.)

Warsztaty strategiczne i konsultacje (16 godz.)

Egzamin i obrona pracy dyplomowej – projektu

Warunki zaliczenia

  • punkty za aktywność na zajęciach (na podstawie uczestnictwa w warsztatach i oceny wartości wykonywanych zadań i aktywności)
  • test końcowy
  • praca dyplomowa w formie projektu zaliczeniowego, polegającego na przygotowaniu strategii e-marketingu dla wybranego podmiotu

Kadra

Szymon Głogowski

Wykładowca

Szymon Głogowski

Wykładowca

O mnie

rozwińKierownik merytoryczny kierunku Nowy Marketing

rozwińTrener, konsultant ds. marketingu i właściciel agencji marketingowej. Zafascynowany marketingiem w Internecie oraz tworzeniem strategii dla firm małych i trochę większych. Człowiek, który uwielbia grzebanie w panelu reklamowym, czytanie danych w Google Analytics i optymalizację działań na bazie zgromadzonych
danych. W wolnych chwilach nagrywa przystępne poradniki i wrzuca je do sieci. Mówiąc w ogromnym skrócie. Mam na imię Szymon, pomagam firmom tworzyć skuteczne działania marketingowe w Internecie.

Łukasz Majewski

wykładowca

Łukasz Majewski

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińHead of PR & Communications at VMLY&R Poland | PR Pro | Strategic Communicator | Communications Trainer | Lecturer

rozwińHead of PR & Communications polskiego oddziału agencji VMLY&R. Trener biznesu i konsultant z zakresu komunikacji. Wykładowca akademicki i przez 10 lat opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „Nowy PR” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Pomysłodawca i współorganizator spotkań dla praktyków PR oraz projektów badawczych branży PR – Komu Komunikacja. Stały prelegent konferencji branżowych oraz autor artykułów eksperckich. Odpowiadał za działania PR-owe kampanii nagradzanych m.in. statuetkami konkursów Cannes Lions, D&AD, Innovation, KTR, MIXX Awards czy Kampania Społeczna Roku. Z branżą PR związany od 2003 roku. Wierzy, że w public relations najważniejsze są relacje, a podejście H2H powinno być wpisane we wszelkie działania komunikacyjne.

Lena Mitkowa

Wykładowca

Lena Mitkowa

Wykładowca

O mnie

rozwińCreative in Chief w Leniva° Studio, Członkini Zarządu STGU, Członkini zespołu IBRA Instytut Brandingowy

rozwińStrateżka i facylitatorka. Od 2009 współprowadzi Leniva Studio, specjalizujące się w połączeniu komunikacji i projektowania graficznego. Wśród klientów znajdują się m.in. EY, Deloitte, Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Goethe-Institut, Konica Minolta.
Członkini zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. W STGU koncentruje się na komunikacji procesu projektowego, w tym organizacją dużych procesów brandingowych w instytucjach. Autorka projektu Past Present Print, zajmującego się etyką w projektowaniu oraz zrównoważoną produkcją.

Katarzyna Młynarczyk

wykładowca

Katarzyna Młynarczyk

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińCEO Socjomanii

rozwińKonsultantka ds. marketingu internetowego, specjalizuje się w branży social media. Prezes Socjomanii – firmy konsultingowo-szkoleniowej. Od ponad 7 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm i marek z różnych sektorów. Certyfikowany trener Digital Marketingu (certyfikacja Digital Marketing Institute, którego partnerem w Polsce jest Socjomania). Przeprowadziła ponad 1800 godzin szkoleniowych i konsultingowych, w jej portfolio są marki z sektorów B2B i B2C: Cartoon Network, Polkomtel, Raben Group, Coty, Danone, Polska Spółka Gazownictwa, Coccodrillo, Tygodnik Polityka, K Mag. Prowadzi szkolenia również w języku angielskim dla działów marketingu spółek globalnych. Z wykształcenia edytorka (Uniwersytet Jagielloński), z pasji – marketingowiec, redaktorka i szkoleniowiec. Posiada dyplom Design Thinkers Academy z zakresu umiejętności projektowania usług (service design) i wykorzystywania praktycznego oraz prowadzenia warsztatów z narzędzi takich jak projektowanie grupy docelowej, business model canvas, itd. Pasjonatka nowych mediów i wpływu social media na ich rozwój.

Magdalena Szyjka

Wykładowca

Magdalena Szyjka

Wykładowca

O mnie

rozwińStrategy Manager

rozwińOd 4 lat zawodowo związana z email marketingiem we FreshMailu. W zespole strategii przekuwa marzenia klientów na realne działania, skutecznie eliminując słowo „problem”. Email marketing to dla niej zaangażowanie, relacja i skuteczność, która wymaga dobrego planu i odwagi do eksperymentów.

rozwińDoświadczenie zdobywała szczególnie działając w SF BCC – organizacji studenckiej, w której tworzyła pion FR, a następnie pełniła funkcję członka Zarządu.

rozwińPrywatnie – podróżnik „po godzinach” z zamiłowaniem do road tripów, noclegów pod gołym niebem i niekończących się wędrówek górskich.

Karolina Wójtowicz-Mielnicka

wykładowca

Spotkajmy się na:

Nowy marketing

Karolina Wójtowicz-Mielnicka

wykładowca

O mnie

rozwińKierownik merytoryczny kierunku nowy marketing

rozwińStrateg oraz konsultant ds. marketingu internetowego. Od ponad 5 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm w internecie. Posiada wysokie praktyczne kompetencje w zakresie narzędzi marketingu internetowego, w szczególności dotyczących komunikacji w social media, reklamy w mediach społecznościowych oraz content marketingu.

rozwińW jej portfolio są marki z sektorów B2B i B2C, reprezentujące różne branże (m.in. FMCG, telekomunikacja, nieruchomości, branża motoryzacyjna, medyczna, urodowa, fashion) takie, jak m.in.: Kompania Piwowarska, INEA, Grupa Energa, Subway, Kaczmarek Electric.

rozwińW codziennej pracy łączy doświadczenie, strategiczne podejście, znajomość narzędzi ze specyfiką branży, potrzebami użytkowników i celami marki. Wyznaje zasadę, że skuteczny marketing internetowy to ekosystem kanałów podporządkowanych strategii – gwarantującej dobór właściwych taktyk i realizującej konkretne cele.

rozwińOd 2016 roku prowadzi własną firmę consultingowo-szkoleniową LIKEMOTIVE – doradza firmom, jak skutecznie działać w digitalu oraz szkoli zespoły z efektywnego wykorzystania narzędzi marketingu internetowego. Jest również strategiem w agencji Double Brand.

rozwińAbsolwentka pierwszej edycji studiów podyplomowych nowy marketing na CDV (dyplom z wyróżnieniem).

Ciekawi mnie

rozwińZ wykształcenia filolog (UAM w Poznaniu) oraz… pianistka (AM w Poznaniu). Entuzjastka humanistycznych nurtów w marketingu (ekonomia behawioralna), wykorzystania nowych mediów jako metod badawczych służących zrozumieniu użytkowników w sieci (netnografia) oraz twórczego podejścia do komunikacji w internecie.

rozwińCiągle coś czyta i czegoś słucha – jeśli nie kolejnego podcastu to Szostakowicza lub Beethovena.

Jan Zając

wykładowca

Jan Zając

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińWspółzałożyciel i prezes Sotrendera

rozwińjedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Badacz i psycholog. Adiunkt na Wydziale Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych. Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych. Zna 6 języków, odwiedził 40 krajów – w większości na rowerze.

Martyna Żądło

Wykładowca

Martyna Żądło

Wykładowca

O mnie

rozwińKonsultantka marketingowa i trener, Digital Marketing Lead w Socjomanii

rozwińDoświadczenie zdobywała w agencji digital marketingowej, gdzie jako team leader zespołów media planning i onboarding współpracowała z szerokim zakresem branż w różnych pod kątem złożoności projektach. W Socjomanii wspiera proces digitalizacji przedsiębiorstw, specjalizuje się głównie w pracy z e-commerce, planując i nadzorując realizację kampanii w różnych platformach i systemach digital marketingowych. Ma w swoim portfolio marki działające na ponad 20 światowych rynkach. Aktywnie wspiera klientów od momentu badań i tworzenia strategii, aż do egzekucji planów oraz weryfikacji początkowych założeń. Absolwentka kierunku Marketing i komunikacja rynkowa na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie

Opłaty

Składając komplet dokumentów do 12 lipca⠀⠀⠀
jesteś zwolniony z opłaty wpisowej!

Specjalna zniżka dla absolwentów CDV i WSNHiD

  • 0 PLN
    wpisowego
  • 645 PLN
    Zwolnienie z 1 z 10 rat

Wpisowe

  • 0 PLN
    do 12 lipca
  • 200 PLN
    od 13 lipca

Czesne

  • 1x
    6450 PLN
    płatność jednorazowa
  • 2x
    3225 PLN
    płatność w 2 ratach
  • 10x
    645 PLN
    płatność w 10 ratach

Zniżki

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła dofinansowanie na cele edukacyjne min. studia podyplomowe.

Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia. Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia.

W CDV możesz liczyć na zniżki w czesnym i stypendia, które sprawią, że studiowanie będzie łatwiejsze.

Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia. Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia.

Ministerstwo Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój uruchomiło nieoprocentowane pożyczki na cele edukacyjne min. studia podyplomowe.

Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia. Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia.

Rekrutacja

Wejdź na stronę rekrutacja.cdv.pl i zarejestruj się. Podaj swoje kontaktowe oraz wybierz swoje wymarzone studia.

Uzupełnij wszystkie dane osobowe i dane o wykształceniu. Potrzebne Ci będą:

  • dokument tożsamości
  • dyplom ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich lub magisterskich)

Opłatę wpisową należy wpłacać na konto:

Collegium Da Vinci

ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań

02 1090 1476 0000 0001 3627 5750

[w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

*Sprawdź obowiązujące promocje we wpisowym!

Wymagane dokumenty rekrutacyjne:

  • ankieta osobowa
  • podanie do Rektora
  • umowa o warunkach odpłatności za studia wraz z załącznikami (dyplom ukończenia studiów wyższych, potwierdzenie dokonania opłaty wpisowej)
  • regulamin opłat

Dokumenty możesz podpisać na trzy sposoby:

  • on-line – za pomocą serwisu Umownik
  • osobiście – dokumenty pobrane z formularza rekrutacyjnego dostarcz do biura rekrutacji, pokój R.005
  • pocztą – dokumenty pobrane z formularza rekrutacyjnego dostarcz na adres Collegium Da Vinci, ul. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań, z dopiskiem „rekrutacja, pokój R.005, rotunda”

Wszelkie informacje dotyczące planu zajęć, harmonogramu zjazdów i opłat będą dla Ciebie dostępne w serwisie Wirtualna Uczelnia 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu z nami!

Dowiedz się więcej o sposobie zawierania umowy online z uczelnią!

Zapoznaj się z ważnymi dokumentami:

Partnerzy kierunku

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Izabella Bekas – Kwaśniewska

​Specjalista ds. rekrutacji na studia podyplomowe

Adres i godziny otwarcia biura rekrutacji

ul. Kutrzeby 10

61-719 Poznań

Pokój R005, piętro 0

Rotunda

poniedziałek 8.30-15.00

wtorek 8.30-15.00

środa 8.30-15.00

czwartek 8.30-15.00

piątek 8.30-15.00

sobota: nieczynne

niedziela: nieczynne

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.