Poznaj wykładowców kierunku
Szymon Głogowski
Wykładowca
Szymon Głogowski
Wykładowca
O mnie
rozwińKierownik merytoryczny kierunku Nowy Marketing
rozwińTrener, konsultant ds. marketingu i właściciel agencji marketingowej. Zafascynowany marketingiem w Internecie oraz tworzeniem strategii dla firm małych i trochę większych. Człowiek, który uwielbia grzebanie w panelu reklamowym, czytanie danych w Google Analytics i optymalizację działań na bazie zgromadzonych danych.
rozwińW wolnych chwilach nagrywa przystępne poradniki i wrzuca je do sieci.
rozwińJak sam o sobie mówi w ogromnym skrócie: „Mam na imię Szymon, pomagam firmom tworzyć skuteczne działania marketingowe w Internecie”.
Łukasz Majewski
Wykładowca
Łukasz Majewski
Wykładowca
rozwińO mnie
rozwińHead of PR & Communications at VMLY&R Poland | PR Pro | Strategic Communicator | Communications Trainer | Lecturer
rozwińHead of PR & Communications polskiego oddziału agencji VMLY&R. Trener biznesu i konsultant z zakresu komunikacji. Wykładowca akademicki i przez 10 lat opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „Nowy PR” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Pomysłodawca i współorganizator spotkań dla praktyków PR oraz projektów badawczych branży PR – Komu Komunikacja. Stały prelegent konferencji branżowych oraz autor artykułów eksperckich. Odpowiadał za działania PR-owe kampanii nagradzanych m.in. statuetkami konkursów Cannes Lions, D&AD, Innovation, KTR, MIXX Awards czy Kampania Społeczna Roku. Z branżą PR związany od 2003 roku. Wierzy, że w public relations najważniejsze są relacje, a podejście H2H powinno być wpisane we wszelkie działania komunikacyjne.
Lena Mitkowa
Wykładowca
Lena Mitkowa
Wykładowca
O mnie
rozwińCreative in Chief w Leniva° Studio, Członkini Zarządu STGU, Członkini zespołu IBRA Instytut Brandingowy
rozwińStrateżka i facylitatorka. Od 2009 współprowadzi Leniva Studio, specjalizujące się w połączeniu komunikacji i projektowania graficznego. Wśród klientów znajdują się m.in. EY, Deloitte, Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Goethe-Institut, Konica Minolta.
Członkini zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. W STGU koncentruje się na komunikacji procesu projektowego, w tym organizacją dużych procesów brandingowych w instytucjach. Autorka projektu Past Present Print, zajmującego się etyką w projektowaniu oraz zrównoważoną produkcją.
Katarzyna Młynarczyk
Wykładowca
Katarzyna Młynarczyk
Wykładowca
rozwińO mnie
rozwińCEO Socjomanii
rozwińKonsultantka ds. marketingu internetowego, specjalizuje się w branży social media. Prezes Socjomanii – firmy konsultingowo-szkoleniowej. Od ponad 7 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm i marek z różnych sektorów. Certyfikowany trener Digital Marketingu (certyfikacja Digital Marketing Institute, którego partnerem w Polsce jest Socjomania). Przeprowadziła ponad 1800 godzin szkoleniowych i konsultingowych, w jej portfolio są marki z sektorów B2B i B2C: Cartoon Network, Polkomtel, Raben Group, Coty, Danone, Polska Spółka Gazownictwa, Coccodrillo, Tygodnik Polityka, K Mag. Prowadzi szkolenia również w języku angielskim dla działów marketingu spółek globalnych. Z wykształcenia edytorka (Uniwersytet Jagielloński), z pasji – marketingowiec, redaktorka i szkoleniowiec. Posiada dyplom Design Thinkers Academy z zakresu umiejętności projektowania usług (service design) i wykorzystywania praktycznego oraz prowadzenia warsztatów z narzędzi takich jak projektowanie grupy docelowej, business model canvas, itd. Pasjonatka nowych mediów i wpływu social media na ich rozwój.
Magdalena Szyjka
Wykładowca
Magdalena Szyjka
Wykładowca
O mnie
rozwińStrategy Manager
rozwińOd 4 lat zawodowo związana z email marketingiem we FreshMailu. W zespole strategii przekuwa marzenia klientów na realne działania, skutecznie eliminując słowo „problem”. Email marketing to dla niej zaangażowanie, relacja i skuteczność, która wymaga dobrego planu i odwagi do eksperymentów.
rozwińDoświadczenie zdobywała szczególnie działając w SF BCC – organizacji studenckiej, w której tworzyła pion FR, a następnie pełniła funkcję członka Zarządu.
rozwińPrywatnie – podróżnik „po godzinach” z zamiłowaniem do road tripów, noclegów pod gołym niebem i niekończących się wędrówek górskich.
O mnie
rozwińKierownik merytoryczny kierunku nowy marketing
rozwińStrateg oraz konsultant ds. marketingu internetowego. Od ponad 5 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm w internecie. Posiada wysokie praktyczne kompetencje w zakresie narzędzi marketingu internetowego, w szczególności dotyczących komunikacji w social media, reklamy w mediach społecznościowych oraz content marketingu.
rozwińW jej portfolio są marki z sektorów B2B i B2C, reprezentujące różne branże (m.in. FMCG, telekomunikacja, nieruchomości, branża motoryzacyjna, medyczna, urodowa, fashion) takie, jak m.in.: Kompania Piwowarska, INEA, Grupa Energa, Subway, Kaczmarek Electric.
rozwińW codziennej pracy łączy doświadczenie, strategiczne podejście, znajomość narzędzi ze specyfiką branży, potrzebami użytkowników i celami marki. Wyznaje zasadę, że skuteczny marketing internetowy to ekosystem kanałów podporządkowanych strategii – gwarantującej dobór właściwych taktyk i realizującej konkretne cele.
rozwińOd 2016 roku prowadzi własną firmę consultingowo-szkoleniową LIKEMOTIVE – doradza firmom, jak skutecznie działać w digitalu oraz szkoli zespoły z efektywnego wykorzystania narzędzi marketingu internetowego. Jest również strategiem w agencji Double Brand.
rozwińAbsolwentka pierwszej edycji studiów podyplomowych nowy marketing na CDV (dyplom z wyróżnieniem).
Ciekawi mnie
rozwińZ wykształcenia filolog (UAM w Poznaniu) oraz… pianistka (AM w Poznaniu). Entuzjastka humanistycznych nurtów w marketingu (ekonomia behawioralna), wykorzystania nowych mediów jako metod badawczych służących zrozumieniu użytkowników w sieci (netnografia) oraz twórczego podejścia do komunikacji w internecie.
rozwińCiągle coś czyta i czegoś słucha – jeśli nie kolejnego podcastu to Szostakowicza lub Beethovena.
Jan Zając
Wykładowca
Jan Zając
Wykładowca
rozwińO mnie
rozwińWspółzałożyciel i prezes Sotrendera
rozwińjedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Badacz i psycholog. Adiunkt na Wydziale Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych. Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych. Zna 6 języków, odwiedził 40 krajów – w większości na rowerze.
Martyna Żądło
Wykładowca
Martyna Żądło
Wykładowca
O mnie
rozwińKonsultantka marketingowa i trener, Digital Marketing Lead w Socjomanii
rozwińDoświadczenie zdobywała w agencji digital marketingowej, gdzie jako team leader zespołów media planning i onboarding współpracowała z szerokim zakresem branż w różnych pod kątem złożoności projektach. W Socjomanii wspiera proces digitalizacji przedsiębiorstw, specjalizuje się głównie w pracy z e-commerce, planując i nadzorując realizację kampanii w różnych platformach i systemach digital marketingowych. Ma w swoim portfolio marki działające na ponad 20 światowych rynkach. Aktywnie wspiera klientów od momentu badań i tworzenia strategii, aż do egzekucji planów oraz weryfikacji początkowych założeń. Absolwentka kierunku Marketing i komunikacja rynkowa na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie