Posłuchaj wykładowców kierunku Happiness & Employer Branding
Opis
Program studiów
Kadra
Joanna Janowicz
Właściciel w THINK BIG Consulting
Joanna Janowicz
Właściciel w THINK BIG Consulting
rozwińKierownik merytoryczna studiów Happiness & Employer Branding
rozwińO mnie
rozwińWłaściciel w THINK BIG.
rozwińJestem autorką książki „ByćSobą. Żyć tak, by niczego nie żałować” i 1. w Europie warsztatu z wystąpień i skutecznej komunikacji na koronie stadionu: Extreme Public Speaking.
rozwińRazem z mężem stworzyła ogólnopolski projekt edukacyjny Mind & Business Academy – czyli roczny mentoring z ŻYCIA i emocji. Występuję i wprowadzam efektywne programy dla firm. Odpowiadałam za komunikację 2 największych wydarzeń sportowo-kulturalnych: EURO 2012 w Poznaniu i rozwój Stadionu Narodowego. Jako ekspert oraz rzecznik i szef komunikacji UEFA Fan Zone, ponad 500 razy występowałam dla mediów w Polsce i za granicą, m.in. w dokumencie dla Discovery Int. Laureatka „Złotych Spinaczy”, nominowana do nagrody człowieka roku BRIEF.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Komunikacja i personal branding
- Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
- Rozwój potencjału w biznesie i życiu: flow, wartości, powołanie.
rozwińKierownik merytoryczny studiów Lider zarządzający sprzedażą (Chief Sales Officer)
rozwińO mnie
- Dyrektor i trener sprzedaży, doradca biznesowy i właściciel firmy consultingowej. Doradzał ponad 100 firmom, w tym największym organizacjom w Polsce.
- Pomaga właścicielom i Zarządom w podwojeniu sprzedaży i wartości firmy poprzez podniesienie efektywności zarządzania, komunikacji wewnętrznej oraz wdrożenie modelu Zdrowia Organizacji.
- Realizował projekty po stronie agencji reklamowych i consultingowych oraz w Grupie Aviva, BZ WBK i Santander. Uczestniczył w międzynarodowych projektach w ponad 10 krajach w Europie i Ameryce Południowej.
- Zarządzał budżetem sprzedaży generując zysk powyżej 200 mln zł/rok i sprzedażą blisko 1 miliona produktów rocznie. Budował i skutecznie motywował zespoły sprzedażowe liczące ponad 3000 osób.
- Uczestnik prestiżowego rocznego programu mentoringu wewnętrzne MBA w BZ WBK dla kadry managerskiej „Lider Przyszłości”.
- Współautor książki „Być Sobą – żyć tak, by niczego nie żałować” – Sensus 2019.
rozwińWykształcenie:
- Mgr Ekonomii – Wydział Zarządzania Przedsiębiorstwami, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
- Uczestnik 4 studiów podyplomowych – w tym Negocjacje i Mediacje na SWPS
rozwińSpecjalizacje obszarowe:
- Sprzedaż B2B / B2C
- Zarządzanie Sprzedażą
- Zarządzanie Zdrowiem Organizacji
- Budowanie motywacji i efektywnych zespołów
prof. Andrzej Jacek Blikle
Profesor zwyczajny matematyki i informatyki. Członek Sekcji Informatyki Europejskiej Akademii Nauk. Doradca w zakresie zarządzania.
prof. Andrzej Jacek Blikle
Profesor zwyczajny matematyki i informatyki. Członek Sekcji Informatyki Europejskiej Akademii Nauk. Doradca w zakresie zarządzania.
rozwińO mnie
rozwińProfesor zwyczajny matematyki i informatyki. Członek Sekcji Informatyki Europejskiej Akademii Nauk (Academia Europaea).
rozwińW latach 1990-2010 prezes zarządu firmy rodzinnej A.Blikle Sp. z o.o., którą rozwinąłem z jednej cukierni do 10 cukierni własnych, 3 kawiarnio-restauracji i 2 sklepów delikatesowych w Warszawie plus 8 cukierni w sieci franczyzy poza Warszawą.
rozwińOd roku 1997 prowadzę szkolenia w obszarze TQM, a obecnie też samoorganizacji turkusowej.
rozwińMoja książka „Doktryna jakości — Rzecz o skutecznym zarządzaniu” (wyd. Helion One Press) zajęła I miejsce w kategorii „Najlepszy poradnik ekonomiczny” w konkukrencji „Economicus 2015” organizowanej przez „Dziennik Gazeta Prawna”, oraz nagroda Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie „za najlepszą pracę z zakresu nauk o przedsiębiorstwie w latach 2014 – 2015”.
rozwińSpecjalizacje obszarowe:
- Zarządzanie kompleksową jakością (TQM)
- Organizacje turkusowe
dr Karolina Adamska-Woźniak
Prezes Fundacji Mam Marzenie, Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o.
dr Karolina Adamska-Woźniak
Prezes Fundacji Mam Marzenie, Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o.
rozwińO mnie
rozwiń16 lat – wolontariat w Fundacji Mam Marzenie pozyskiwanie i współpraca z partnerami ogólnopolskimi, strategia rozwoju fundacji, zmiana przekonań biznesu w zakresie pomagania, zmiana przekonań społecznych dotyczących wolontariatu, reprezentowanie fundacji, budowanie zespołów, organizowanie koncertów, tworzenie kampanii promujących zdrowie, stworzenie organu doradczego fundacji – Rady Ekspertów, współpraca z Ambasadorką fundacji Małgorzatą Kożuchowską, realizacja marzeń chorych dzieci
Grand Prix Konkursu Bizneswoman Roku w kategorii Działalność Społeczna Sukcesu Pisanego Szminką
8 lat – praca w Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o. Wsparcie merytoryczne przy zabiegach medycznych
3 lata – Teaching Assistant w Center for Leadership. Wsparcie procesu edukacyjnego uczestników Leadership Academy for Poland
rozwińSpecjalizacje obszarowe:
- Leadership
- Motywacja/motywowanie
- Promowanie postaw wrażliwości na drugiego człowieka
- Promowanie pomagania i wolontariatu
- Sprzedaż idei spełniania marzeń chorych dzieci
- Społeczna odpowiedzialność biznesu
dr Maciej Antkowiak
Trener i Terapeuta Grupowy wg Possibility Management
dr Maciej Antkowiak
Trener i Terapeuta Grupowy wg Possibility Management
rozwińO mnie
rozwiń2007-2017 Międzynarodowa kariera akademicka w roli wykładowcy i kierownika zespołu badawczego.
rozwińUniversite Libre Bruxelles (Belgia),
University of St Andrews (UK),
Stanford University (USA)
Od 2017 pracuję z ludźmi jako trener i terapeuta grupowy.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- trening grupowy,
- rozwój osobisty,
- praca z emocjami w procesach grupowych,
- cel i skuteczność działania,
- relacje międzyludzkie
Magdalena Eliasz
Dyrektor Generalny Hotelu Sheraton w Poznaniu
Magdalena Eliasz
Dyrektor Generalny Hotelu Sheraton w Poznaniu
rozwińO mnie
rozwińSwoją karierę w hotelarstwie rozpoczęłam już podczas studiów w 2006 roku. W przeciągu ostatnich 14 lat zdobyłam doświadczenie w 4 krajach, w 3 różnych międzynarodowych sieciach hotelarskich, począwszy od stanowiska recepcjonistki, a dziś zajmując stanowisko Dyrektora Generalnego w hotelu Sheraton Poznań.
rozwińDo moich największych osiągnięć należą:
- otwarcie nowych hoteli dla sieci Marriott Int. w Szkocji i w Turcji,
- zdobycie tytułu „Worlds Leading Airport Hotel” przez Hilton Heathrow Hotel, który powadziłam przez dwa lata jako Dyrektor Operacyjny;
- nagrody zdobyte za podwyższenie wskaźników biznesowych, a w szczególności wyróżnienia zdobyte za wysokie wskaźniki zaangażowania pracowników.
rozwińSpecjalizacje obszarowe:
- Wdrażanie Nowych Konceptów Food & Beverage
- Zarządzane dużymi zespołami
- Motywacja i Zarządzanie Efektywnością Zespołu
- Szkolenia w Zakresie Obsługi Klienta
- Innowacje w Hotelarstwie
Mariusz Frątczak
Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu Collegium Da Vinci, ekspert ds. Strategii i Zarządzania Wartością Sprzedaży, doradca biznesowy startupów z branży e- commerce
Mariusz Frątczak
Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu Collegium Da Vinci, ekspert ds. Strategii i Zarządzania Wartością Sprzedaży, doradca biznesowy startupów z branży e- commerce
rozwińO mnie
rozwińMam 22 lata doświadczenia zawodowego w marketingu i sprzedaży.
rozwińPrzeprowadziłem ponad 200 projektów badawczo – konsultingowych w sektorze bankowości, usług finansowych, usług edukacyjnych, energii odnawialnej (farm wiatrowych) czy FMCG.
rozwińZdobywałem doświadczenie w takich firmach jak mBank, TEB SA, RB Expert SA, Goldenegg SA, Windway sp. z o.o., Conneco sp. z o.o., Molok Polska sp. z o.o. czy Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia sp. z o.o, Collegium Da Vinci.
rozwińProwadziłem projekty dla takich klientów jak mBank, MultiBank, PKO Bank Polski, Millennium, Jubiler Bukowscy, Stomatologie Dental, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, TEB Akademia, portale Umownik.pl, czy Załap.pl.
rozwińDoradzałem czołowym polskim bankom oraz instytucjom edukacyjnym w kwestiach wdrażania strategii sprzedaży, a w ostatnich latach polityki cenowej.
rozwińSpecjalizacje obszarowe:
- Obsługa klienta
- Strategie sprzedaży
- Negocjacje biznesowe
Wojciech Jabczyński
Rzecznik prasowy Orange Polska
Wojciech Jabczyński
Rzecznik prasowy Orange Polska
rozwińO mnie
rozwińPonad 20 lat doświadczenia w branży public relations. Wcześniej 5 lat dziennikarz i redaktor „Gazety Wyborczej”. Realizował wiele projektów z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i zarządzania kryzysowego. Był jednym z pierwszych rzeczników w Polsce, który prowadził z sukcesami blog firmowy. Prelegent na najważniejszych w Polsce kongresach i wydarzeniach branży PR. Entuzjasta wykorzystania social mediów w komunikacji firmowej i personal branding.
rozwińSpecjalizacje obszarowe:
- public relations
- komunikacja korporacyjna
- komunikacja wewnętrzna
- media
- personal branding
Edyta Pawlik
Kierownik Wydziału Projektów Rekrutacyjnych i Wizerunku Pracodawcy w Orange Polska
Edyta Pawlik
Kierownik Wydziału Projektów Rekrutacyjnych i Wizerunku Pracodawcy w Orange Polska
rozwińO mnie
rozwińOdpowiadam za strategię rekrutacji, standard oraz narzędzia wykorzystywane w procesach rekrutacyjnych Orange Polska. Aktualne zadania koncentrują się wokół Employer Branding, Candidate Experience oraz projektach wspierających rozwój innowacyjnej, digitalnej rekrutacji. Związana jestem z rekrutacją (byłam rekruterem, znam narzędzia, rynek i trendy), a moją pasją jest doradztwo zawodowe. Swoją pracę z ludźmi opieram na ich mocnych stronach, przygotowuje ich do rozmów rekrutacyjnych, uczę opowiadać o swoich doświadczeniach.
rozwińJestem certyfikowanym asesorem Assessment/Development Centre. Rozwijam się również w zakresie coachingu indywidualnego, zespołowego i grupowego.
rozwińSpecjalizacje obszarowe:
- Employer Branding
- Rekrutacja
- Doradztwo zawodowe
- Coaching
Radomir Potok
Trener Oddechu Transmodalnego
Radomir Potok
Trener Oddechu Transmodalnego
rozwińO mnie
rozwińPrzez kilkanaście lat pracowałem w korporacjach w branży paliwowej, bankowej i ubezpieczeniowej.
rozwińOd 7 lat prowadzę własną firmę zajmującą się handlem.
rozwińJestem Praktykiem i Trenerem Oddechu Transmodalnego. Prowadzę indywidualne sesje oddechowe,a także warsztaty grupowe w tym również dla firm – techniki antystresowe, jak łapać balans pomiędzy pracą a życiem prywatnym i odnajdywać się tu i tu w pełni.
rozwińMam już za sobą ponad 800 godzin profesjonalnego treningu w Instytucie Oddechu Michała Godlewskiego, w tym wiele własnych sesji oraz z klientami. Prowadzę również sesje masażu holistycznego Pulsing, oraz sesje pracy z podosobowościami – Dialog z Głosem (Voice Dialoque ), praca na linii czasu Time Line oraz Konstelacje.
rozwińWykształcenie
- Animator społeczno – kulturalny, specjalizacja teatr
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Praktyk i Trener Oddechu Transmodalnego, Terapia masażem – Pulsing
Marcin Szczupak
Kierownik Działu Raportów Medialnych w PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
Marcin Szczupak
Kierownik Działu Raportów Medialnych w PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
rozwińO mnie
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Badania mediów i komunikacji
- Marketing i public relations
Tomasz Witt
Manager Obsługi Multikanałowej w Santander Bank Polska
Tomasz Witt
Manager Obsługi Multikanałowej w Santander Bank Polska
rozwińO mnie
rozwińMenadżer obsługi Mulitkanałowej, Santander Bank Polska
rozwińOd początku związany z usługami i handlem. Handel odzieżą dla marek takich jak Karl Lagerfeld, Morgan czy Cottonfield, 4U. Współpraca z agencjami marketingowymi w obszarze merchendisingu np. dla Empik. Od ponad 20 lat związany z bankowością. Bank Zachodni WBK SA, Santander Bank Polska. Pracujący także dla Polkomtel SA w projekcie tworzenia Plus Banku.
rozwińWykształcenie
- Wyższa Szkoła Komunkacji i Zarządzania -marketing i zarządzanie.
- Uniwersytet Ekonomiczny – zarządzania sprzedażą.
- Schola Posnaniensis – Wyższa Szkoła Sztuki Stosowanej – architektura wnętrze.
- Trener Binzesu – ATUT.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Zarządzanie sprzedażą
- Obsługa multikanałowa klienta
- Retencja klienta i utrzymanie
- Komunikacja
- Pokolenia XYZ – jak zarządzać różnicami kulturowymi w sprzedaży i motywować pracowników z różnych pokoleń w zespole
- Zarządzanie dużymi strukturami sprzedażowymi
Paweł Zawisza
Business Development Director w Starter24
Paweł Zawisza
Business Development Director w Starter24
rozwińO mnie
rozwińMenedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym (bankowość, ubezpieczenia, fundusze), twórca firm i przedsięwzięć (w tym green field) osiągających sukcesy rynkowe (Santander TFI, Santander-Aviva TU). Dobry organizator, z „żyłką” innowacyjnego przedsiębiorcy (Alliance Partners), skutecznie zarządzający sprzedażą i marketingiem, zorientowany na wyniki przekraczające oczekiwania.
- 11.2015 – obecnie: Alliance Partners – Paweł Zawisza Consulting, właściciel, dyrektor zarządzający.
- 06.2019 – obecnie: Starter24, business development director
- 10.2016 – 12.2018: Concordia Ubezpieczenia, członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż i marketing
- 03.2008 – 02.2015: BZWBK-Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń (obecnie Santander-Aviva TU), członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż i marketing
rozwiń12.2004 – 02.2008: Bank Zachodni WBK SA (obecnie: Santander Bank Polska), dyrektor bancassurance
rozwiń03.2001 – 03.2015: Brytyjsko-Polskie Towarzystwo Finansowe WBK-CU sp. z o.o., prezes zarządu
rozwiń10.1996 – 03.2001: Grupa Wielkopolskiego Banku Kredytowego SA (obecnie Santander Bank Polska) – różne funkcje: od analityka finansowego do kierownika w Departamencie Sprzedaży
rozwińWykształcenie
- 1991 – 1996, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział: Prawo i Administracja. Kierunek: Zarządzanie i Marketing, Magister.
- 1992 – 1995, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział: Prawo i Administracja. Kierunek: Prawo, Magister.
rozwińSpecjalizacje obszarowe
- Bankowość
- Ubezpieczenia
- Zarządzanie Zespołami i dużymi Projektami