Nowy marketing – Collegium Da Vinci Poznań
Podyplomowe | Dla Biznesu | Marketing | Nowe media i technologie | Poznań

Nowy marketing

Marketing internetowy dzisiaj to nie tylko tradycyjne już narzędzia SEO/SEM, PPC, Social Media Marketing, czy reklama display. Ewolucja Internetu niesie za sobą rosnącą siłę mediów społecznościowych oraz powstające i dochodzące do głosu nowe dziedziny: Content Marketing, Mobile Marketing, Marketing Automation, Lean Marketing, Growth Hacking, Video Marketing, Marketing 3.0 marketing społecznościowy.

„To wyjątkowy kierunek studiów ze względu na program i kadrę. Przez pryzmat doświadczenia widzę, że osobom działającym w social media często brakuje podstaw marketingu internetowego i innych dziedzin, a osobom działającym w marketingu internetowym – nowej, aktualnej wiedzy i świadomości szybkiego rozwoju narzędzi.
Nacisk położony jest na formę warsztatową, spotkania z ekspertami i pasjonatami, dodatkowe konsultacje online z wykładowcami
, a moim osobistym celem jest wykształcenie osób, które wniosą wiele do prężnie rozwijającej się branży nowego marketingu w Polsce.”

Katarzyna Młynarczyk,
CEO Socjomanii

 

Rekrutacja na rok akademicki 2021/2022 trwa! Zarezerwuj miejsce dla siebie już dziś.

Studia skierowane są do:

  • Absolwenów studiów w zakresie marketingu/PR/mediaworkingu.
  • Dla osób pracujących już w branży marketingowej/PR, które potrzebują poznać/ugruntować wiedzę na temat nowych narzędzi marketingu online, strategii marketingowych, analizy danych w internecie oraz zbudować świadomość nowych technologii i spotkać ekspertów z branży.
  • Dla osób, które ukończyły kierunki humanistyczne (polonistyka, edytorstwo, socjologia) z podstawami komunikacji społecznej oraz informatyczne, od których coraz częściej – na stanowiskach w agencjach interaktywnych lub w firmach IT oczekuje się kompleksowej wiedzy i świadomości przy budowaniu nowych aplikacji i usług w środowisku online (Social Media Marketing, Marketing 3.0, marketing społecznościowy).

Osoba pracująca w branży marketingowej powinna ponadto posiadać podstawowe umiejętności z zakresu projektowania graficznego, analizy danych w internecie, strategii marketingowej, programowania, analityki i komunikacji społecznej. Aby móc planować kampanię marketingową niezbędna jest również znajomość nowych technologii i ich wpływu na marketing.

Opis

  • duży nacisk na kierunku Nowy Marketing położyliśmy na takie dziedziny, jak social media, video i content marketing,
  • będziesz miał możliwość poznania i obcowania z nowościami, trendami w digital marketingu,
  • stworzyliśmy możliwość przetestowania różnych narzędzi (Sotrender, Brand24, Salesmanago),
  • kontakt z ekspertami, wymiana doświadczeń (nie tylko w czasie zajęć, ale również w formie spotkań online, konsultacji oraz zapytań na grupie),
  • rozpoznawalna kadra złożona z ekspertów – praktyków w branży m.in.: Katarzyna Młynarczyk, Chirs Kwacz, Paweł Loedl, Bartłomiej Rak, Michał Sadowski.

Program studiów

Studia podyplomowe

Studia podyplomowe trwają 9 miesięcy. Zajęcia są realizowane w trakcie 10 zjazdów, w trybie sobota – niedziela (w godz.09:00 – 17.00 ). Spotkania odbywają się  w budynku Collegium Da Vinci przy ul. gen. T. Kutrzeby 10.

  • 2 semestry

    Czas trwania (od października 2021r.)

  • 180

    Liczba godzin dydaktycznych

Program

1. Tradycyjne formy marketingu internetowego (24 godz.)

2.  Analiza danych w Internecie (24 godz.)

  • Google Analytics
  • Netnografia
  • Narzędzia analityczne w praktyce

3. Content marketing i taktyki dotarcia do grupy docelowej (8 godz.)

4. Strategia marketingowa (18 godz.)

  • Analityka i projektowanie grupy docelowej
  • Cele,  budżetowanie

5. Najpopularniejsze techniki programowania (8 godz.)

  • Język środowiska online, interfejsy aplikacji
  • Język środowiska mobile

6. Projektowanie graficzne – niezbędnik marketingowca (15 godz.)

7. Social Media Marketing (24 godz.)

  • Narzędzia
  • Projektowanie komunikacji
  • Reklama w mediach społecznościowych

8. Nowe formy marketingu internetowego (23 godz.)

  • Video Marketing
  • Mobile Marketing

9. Trendy w tworzeniu stron internetowych, UX (9 godz.)

10. Konsultacje strategiczne (6 godz.)

11. Egzamin i obrona pracy dyplomowej – projektu (16 godz.) 

 

 

Warunki zaliczenia
  • punkty za aktywność na zajęciach (na podstawie uczestnictwa w warsztatach i oceny wartości wykonywanych zadań i aktywności)
  • test końcowy
  • praca dyplomowa w formie projektu zaliczeniowego, polegającego na przygotowaniu strategii e-marketingu dla wybranego podmiotu

Kadra

Szymon Głogowski

Wykładowca

Szymon Głogowski

Wykładowca

O mnie

rozwińKierownik merytoryczny kierunku Nowy Marketing

rozwińTrener, konsultant ds. marketingu i właściciel agencji marketingowej. Zafascynowany marketingiem w Internecie oraz tworzeniem strategii dla firm małych i trochę większych. Człowiek, który uwielbia grzebanie w panelu reklamowym, czytanie danych w Google Analytics i optymalizację działań na bazie zgromadzonych
danych. W wolnych chwilach nagrywa przystępne poradniki i wrzuca je do sieci. Mówiąc w ogromnym skrócie. Mam na imię Szymon, pomagam firmom tworzyć skuteczne działania marketingowe w Internecie.

Andrzej Bieda

Wykładowca

Andrzej Bieda

Wykładowca

O mnie

rozwińChief Marketing Officer w Landingi

rozwińAbsolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, gdzie ukończył kierunek Informatyka i Ekonometria ze stopniem magistra. Andrzej od prawie 10 lat zajmuje się marketingiem internetowym, landing page’ami i optymalizacją konwersji. Zaczynał jako projektant stron internetowych, później koordynował kampanie generowania leadów, a obecnie odpowiada za to, aby jak najwięcej firm, marketerów i agencji osiągało bardzo wysokie wyniki dzięki wykorzystaniu landing page’y i rozwiązań Landingi.

Aleksandra Bis

Wykładowca

Aleksandra Bis

Wykładowca

O mnie

rozwińProduct Design Lead & Manager  |  Co-Founderka Dare IT

rozwińDesign Lead & Manager w AirHelp, firmie wspieranej przez YCombinator, gdzie na codzień odpowiada za rozwój produktu oraz zarządzenie interdyscyplinarnym zespołem product designerów, badaczy UX i UX writerów. Co-founder’ka DareIT, gdzie działa na rzecz zwiększenia reprezentacji kobiet w IT. Doktorantka programu programu ICT & Psychology na SWPS & PJATK. Na codzień związana z berlińską oraz norweską sceną technologiczną, gdzie odpowiada za rozwój produktów cyfrowych oraz zarządzanie zespołem. Absolwentka m.in. EM Strasbourg Business School, SGH w Warszawie i Harvard Online Business School. W swojej karierze pracowała dla takich firm jak Varner, Booksy, Benefit Systems, WP oraz wielu startupów.

Kamil Bolek

wykładowca

Kamil Bolek

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińCMO, członek zarządu LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset)

rozwińPR-owiec, marketer, psycholog, członek zarządu, wykładowca MBA, mówca, autor badań, itp. itd. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest trochę dziwne i czas coś z tym zrobić. Dlatego całe swoje doświadczenie postanowił skrócić do: „Dzielę się wiedzą o YouTube, wideo i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)”

Łukasz Dębski

wykładowca

Łukasz Dębski

wykładowca

O mnie

rozwińSocial Media Manager

rozwińOd 14 lat związany z branżą mediów społecznościowych. Swoją karierę rozpoczynał w agencji social media 121PR a następnie pracował w Isobar Polska. Po 8 latach pracy w agencjach rozpoczął pracę w Socjomanii, firmie szkoleniowo – konsultingowej, gdzie prowadził szkolenia z prowadzenia kanałów social media oraz tworzył strategie i audyty.
Aktualnie Social Media Manager w OVHcloud, gdzie zajmuje się promocją firmy i produktów w mediach społecznościowych za pomocą działań organicznych jak i płatnych

Karol Dziedzic

wykładowca

Karol Dziedzic

wykładowca

O mnie

rozwińTrener i Specjalista Google Ads & Google Analytics

rozwińW branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci oraz krakowskim AGH. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 1000 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, motoryzacji, FMCG, e-commerce oraz startupami. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.

Piotr Grabski-Gradziński

wykładowca

Piotr Grabski-Gradziński

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińTechnology director w VML Poland

rozwińManager, szkoleniowiec, programista. Na co dzień jako technology director w VML Poland zarządza zespołem specjalistów odpowiedzialnych za tworzenie, testowanie i wdrażanie projektów oraz przygotowuje rozwiązania technologiczne dla największych polskich i zagranicznych firm. Należą do nich m.in. PZU, Danone, Orange, Colgate-Palmolive. Od 2010 roku prowadzi w ALX szkolenia z zakresu technologii webowych, programowania i frontendu przygotowujące uczestników do pracy w zawodzie programisty. Absolwent informatyki stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz MBA na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Razem z żoną uwielbia gotować i spędzać wolny czas aktywnie – żeglując i nurkując.

Paweł Loedl

wykładowca

Paweł Loedl

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińStrategy Director w krakowskim biurze VML Poland

rozwińWspółpracował z takimi markami jak Philips, Żywiec, Warka, Johnnie Walker, Bacardi, TVN, Żywiec Zdrój, Unilever, Nutricia, ING, Danone. W agencji łączy kompetencje dotyczące tradycyjnej strategii komunikacyjnej z wykorzystaniem (rozsądnym!) narzędzi digital. Bardziej niż w trendy i #nextbigthing wierzy w insighty, realne, ludzkie potrzeby i dostarczanie wartościowych, użytecznych rozwiązań.

Łukasz Majewski

wykładowca

Łukasz Majewski

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińHead of PR & Communications at VMLY&R Poland | PR Pro | Strategic Communicator | Communications Trainer | Lecturer

rozwińHead of PR & Communications polskiego oddziału agencji VMLY&R. Trener biznesu i konsultant z zakresu komunikacji. Wykładowca akademicki i przez 10 lat opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „Nowy PR” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Pomysłodawca i współorganizator spotkań dla praktyków PR oraz projektów badawczych branży PR – Komu Komunikacja. Stały prelegent konferencji branżowych oraz autor artykułów eksperckich. Odpowiadał za działania PR-owe kampanii nagradzanych m.in. statuetkami konkursów Cannes Lions, D&AD, Innovation, KTR, MIXX Awards czy Kampania Społeczna Roku. Z branżą PR związany od 2003 roku. Wierzy, że w public relations najważniejsze są relacje, a podejście H2H powinno być wpisane we wszelkie działania komunikacyjne.

Lena Mitkowa

Wykładowca

Lena Mitkowa

Wykładowca

O mnie

rozwińCreative in Chief w Leniva° Studio, Członkini Zarządu STGU, Członkini zespołu IBRA Instytut Brandingowy

rozwińStrateżka i facylitatorka. Od 2009 współprowadzi Leniva Studio, specjalizujące się w połączeniu komunikacji i projektowania graficznego. Wśród klientów znajdują się m.in. EY, Deloitte, Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Goethe-Institut, Konica Minolta.
Członkini zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. W STGU koncentruje się na komunikacji procesu projektowego, w tym organizacją dużych procesów brandingowych w instytucjach. Autorka projektu Past Present Print, zajmującego się etyką w projektowaniu oraz zrównoważoną produkcją.

Katarzyna Młynarczyk

wykładowca

Katarzyna Młynarczyk

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińCEO Socjomanii

rozwińKonsultantka ds. marketingu internetowego, specjalizuje się w branży social media. Prezes Socjomanii – firmy konsultingowo-szkoleniowej. Od ponad 7 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm i marek z różnych sektorów. Certyfikowany trener Digital Marketingu (certyfikacja Digital Marketing Institute, którego partnerem w Polsce jest Socjomania). Przeprowadziła ponad 1800 godzin szkoleniowych i konsultingowych, w jej portfolio są marki z sektorów B2B i B2C: Cartoon Network, Polkomtel, Raben Group, Coty, Danone, Polska Spółka Gazownictwa, Coccodrillo, Tygodnik Polityka, K Mag. Prowadzi szkolenia również w języku angielskim dla działów marketingu spółek globalnych. Z wykształcenia edytorka (Uniwersytet Jagielloński), z pasji – marketingowiec, redaktorka i szkoleniowiec. Posiada dyplom Design Thinkers Academy z zakresu umiejętności projektowania usług (service design) i wykorzystywania praktycznego oraz prowadzenia warsztatów z narzędzi takich jak projektowanie grupy docelowej, business model canvas, itd. Pasjonatka nowych mediów i wpływu social media na ich rozwój.

Szymon Słowik

wykładowca

Szymon Słowik

wykładowca

O mnie

rozwińSpecjalista SEO, marketer z doświadczeniem w realizacji projektów po stronie klienta, w agencji, a także w ramach własnego zespołu i jako freelancer.

rozwińDo tematyki SEO podchodzi kompleksowo uwzględniając wszelkie obszary oddziaływania na algorytmy Google, czyli przede wszystkim link building, technical SEO oraz content marketing i UX.

rozwińZaangażowany w edukowanie branży marketingowej poprzez blogi (osobisty – https://www.szymonslowik.pl oraz agencyjny – https://takaoto.pro), publikacje w prasie specjalistycznej (Marketer+, Magazyn Online Marketing, Sprawny.Marketing); liczne wystąpienia na konferencjach, studiach podyplomowych oraz bezpośrednio – w formie konsultacji i szkoleń zamkniętych dla działów marketingu. Autor rozdziału poświęconemu digital marketingowi w „Projektowaniu strategii marki” Macieja Tesławskiego.

Karolina Wójtowicz-Mielnicka

wykładowca

Spotkajmy się na:

Nowy marketing

Karolina Wójtowicz-Mielnicka

wykładowca

O mnie

rozwińKierownik merytoryczny kierunku nowy marketing

rozwińStrateg oraz konsultant ds. marketingu internetowego. Od ponad 5 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm w internecie. Posiada wysokie praktyczne kompetencje w zakresie narzędzi marketingu internetowego, w szczególności dotyczących komunikacji w social media, reklamy w mediach społecznościowych oraz content marketingu.

rozwińW jej portfolio są marki z sektorów B2B i B2C, reprezentujące różne branże (m.in. FMCG, telekomunikacja, nieruchomości, branża motoryzacyjna, medyczna, urodowa, fashion) takie, jak m.in.: Kompania Piwowarska, INEA, Grupa Energa, Subway, Kaczmarek Electric.

rozwińW codziennej pracy łączy doświadczenie, strategiczne podejście, znajomość narzędzi ze specyfiką branży, potrzebami użytkowników i celami marki. Wyznaje zasadę, że skuteczny marketing internetowy to ekosystem kanałów podporządkowanych strategii – gwarantującej dobór właściwych taktyk i realizującej konkretne cele.

rozwińOd 2016 roku prowadzi własną firmę consultingowo-szkoleniową LIKEMOTIVE – doradza firmom, jak skutecznie działać w digitalu oraz szkoli zespoły z efektywnego wykorzystania narzędzi marketingu internetowego. Jest również strategiem w agencji Double Brand.

rozwińAbsolwentka pierwszej edycji studiów podyplomowych nowy marketing na CDV (dyplom z wyróżnieniem).

Ciekawi mnie

rozwińZ wykształcenia filolog (UAM w Poznaniu) oraz… pianistka (AM w Poznaniu). Entuzjastka humanistycznych nurtów w marketingu (ekonomia behawioralna), wykorzystania nowych mediów jako metod badawczych służących zrozumieniu użytkowników w sieci (netnografia) oraz twórczego podejścia do komunikacji w internecie.

rozwińCiągle coś czyta i czegoś słucha – jeśli nie kolejnego podcastu to Szostakowicza lub Beethovena.

Jan Zając

wykładowca

Jan Zając

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińWspółzałożyciel i prezes Sotrendera

rozwińjedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Badacz i psycholog. Adiunkt na Wydziale Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych. Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych. Zna 6 języków, odwiedził 40 krajów – w większości na rowerze.

Martyna Żądło

Wykładowca

Martyna Żądło

Wykładowca

O mnie

rozwińKonsultantka marketingowa i trener, Digital Marketing Lead w Socjomanii

rozwińDoświadczenie zdobywała w agencji digital marketingowej, gdzie jako team leader zespołów media planning i onboarding współpracowała z szerokim zakresem branż w różnych pod kątem złożoności projektach. W Socjomanii wspiera proces digitalizacji przedsiębiorstw, specjalizuje się głównie w pracy z e-commerce, planując i nadzorując realizację kampanii w różnych platformach i systemach digital marketingowych. Ma w swoim portfolio marki działające na ponad 20 światowych rynkach. Aktywnie wspiera klientów od momentu badań i tworzenia strategii, aż do egzekucji planów oraz weryfikacji początkowych założeń. Absolwentka kierunku Marketing i komunikacja rynkowa na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie

Partnerzy

Opłaty

Ceny studiów podyplomowych obowiązujące w roku akademickim 2021/2022.

Nowy marketing

Studia podyplomowe w Poznaniu. Czas trwania: 2 semestry.

Wpisowe

  • 0 PLN
    do 12 lipca 2021
  • 85 PLN
    po 12 lipca 2021

Czesne w roku akademickim 2021/2022

  • 6 450 PLN
    płatność jednorazowa
  • 2x
    3 225 PLN
    płatność w 2 ratach
  • 10x
    645 PLN
    płatność w 10 ratach

Specjalna zniżka dla absolwentów CDV i WSNHiD

  • 0 PLN
    wpisowego
  • 615 PLN
    Zwolnienie z 1 z 10 rat

Zniżki

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła dofinansowanie na cele edukacyjne min. studia podyplomowe.

Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia. Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia.

W CDV możesz liczyć na zniżki w czesnym i stypendia, które sprawią, że studiowanie będzie łatwiejsze.

Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia. Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia.

Ministerstwo Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój uruchomiło nieoprocentowane pożyczki na cele edukacyjne min. studia podyplomowe.

Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia. Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia.

Rekrutacja

Aby zapisać się na studia należy:

  • wypełnić elektroniczny formularz rekrutacyjny na stronie uczelni (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia)
  • oraz podpisać umowę online za pomocą serwisu UMOWNIK (Możesz podpisać umowę na studia przez 24h online! Bez wychodzenia z domu, drukowania dokumentów czy przesyłania ich pocztą. Zawarcie umowy online jest w pełni bezpieczne, realizowane za pośrednictwem kompleksowego narzędzia do zawierania umów online, jakim jest Umownik. Pozwala na potwierdzenie zawarcia umowy oraz weryfikację tożsamości bez konieczności składania tradycyjnego podpisu lub podpisu elektronicznego.)
  • lub dostarczyć do Collegium Da Vinci niezbędne dokumenty (pokój R034, parter, rotunda)

Na początek przygotuj potrzebne dokumenty

  • dowód osobisty,
  • dyplom ukończenia studiów wyższych (lic., inż., mgr)

Zaloguj się do formularza rekrutacyjnego (zapisz się) i uzupełnij dane wymagane w procesie rekrutacji.

Wypełniony formularz rekrutacyjny wygeneruje dla Ciebie dokumenty niezbędne do przyjęcia na studia:

  • umowę o kształcenie
  • regulamin opłat
  • ankietę osobową
  • podanie do Rektora

Opłatę wpisową* należy wpłacać na konto:

Collegium Da Vinci
ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750
[w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

*Sprawdź obowiązujące promocje

Wypełniony formularz rekrutacyjny wygeneruje dla Ciebie dokumenty niezbędne do przyjęcia na studia:

  • umowę o kształcenie
  • regulamin opłat
  • ankietę osobową
  • podanie do Rektora

Powyższe dokumenty należy dostarczyć do CDV. Wybierz jedną z możliwości:

  • ONLINE (najwygodniejsza forma, w rekrutacji 2020/2021 wybrana przez 90% kandydatów) – korzystając z serwisu UMOWNIK – opcja dostępna w zakładce DOKUMENTY formularza rekrutacyjnego
  • OSOBIŚCIE – dokumenty pobrane z formularza rekrutacyjnego oraz dyplom (ksero, odpis) ukończenia min. studiów I stopnia (lic, inż)  dostarcz do Collegium Da Vinci (pokój R034, parter, rotunda)
  • POCZTĄ – dokumenty pobrane z formularza rekrutacyjnego oraz dyplom (ksero, odpis) ukończenia min. studiów I stopnia (lic, inż) dostarcz na adres Collegium Da Vinci, ul. Kutrzeby 10, 62-719 Poznań, z dopiskiem „rekrutacja, pokój R034, parter, rotunda”

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Umownik – dowiedz się więcej o sposobie zawierania umowy online z uczelnią.

Ważne dokumenty:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Rekrutacja - Informacje

Izabella Bekas - Kwaśniewska

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.