Opis
Program studiów
Kadra
Szymon Głogowski
Wykładowca
Szymon Głogowski
Wykładowca
O mnie
rozwińKierownik merytoryczny kierunku Nowy Marketing
rozwińTrener, konsultant ds. marketingu i właściciel agencji marketingowej. Zafascynowany marketingiem w Internecie oraz tworzeniem strategii dla firm małych i trochę większych. Człowiek, który uwielbia grzebanie w panelu reklamowym, czytanie danych w Google Analytics i optymalizację działań na bazie zgromadzonych
danych. W wolnych chwilach nagrywa przystępne poradniki i wrzuca je do sieci. Mówiąc w ogromnym skrócie. Mam na imię Szymon, pomagam firmom tworzyć skuteczne działania marketingowe w Internecie.
Andrzej Bieda
Wykładowca
Andrzej Bieda
Wykładowca
O mnie
rozwińChief Marketing Officer w Landingi
rozwińAbsolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, gdzie ukończył kierunek Informatyka i Ekonometria ze stopniem magistra. Andrzej od prawie 10 lat zajmuje się marketingiem internetowym, landing page’ami i optymalizacją konwersji. Zaczynał jako projektant stron internetowych, później koordynował kampanie generowania leadów, a obecnie odpowiada za to, aby jak najwięcej firm, marketerów i agencji osiągało bardzo wysokie wyniki dzięki wykorzystaniu landing page’y i rozwiązań Landingi.
Aleksandra Bis
Wykładowca
Aleksandra Bis
Wykładowca
O mnie
rozwińProduct Design Lead & Manager | Co-Founderka Dare IT
rozwińDesign Lead & Manager w AirHelp, firmie wspieranej przez YCombinator, gdzie na codzień odpowiada za rozwój produktu oraz zarządzenie interdyscyplinarnym zespołem product designerów, badaczy UX i UX writerów. Co-founder’ka DareIT, gdzie działa na rzecz zwiększenia reprezentacji kobiet w IT. Doktorantka programu programu ICT & Psychology na SWPS & PJATK. Na codzień związana z berlińską oraz norweską sceną technologiczną, gdzie odpowiada za rozwój produktów cyfrowych oraz zarządzanie zespołem. Absolwentka m.in. EM Strasbourg Business School, SGH w Warszawie i Harvard Online Business School. W swojej karierze pracowała dla takich firm jak Varner, Booksy, Benefit Systems, WP oraz wielu startupów.
Kamil Bolek
wykładowca
Kamil Bolek
wykładowca
rozwińO mnie
rozwińCMO, członek zarządu LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset)
rozwińPR-owiec, marketer, psycholog, członek zarządu, wykładowca MBA, mówca, autor badań, itp. itd. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest trochę dziwne i czas coś z tym zrobić. Dlatego całe swoje doświadczenie postanowił skrócić do: „Dzielę się wiedzą o YouTube, wideo i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)”
Łukasz Dębski
wykładowca
Łukasz Dębski
wykładowca
O mnie
rozwińSocial Media Manager
rozwińOd 14 lat związany z branżą mediów społecznościowych. Swoją karierę rozpoczynał w agencji social media 121PR a następnie pracował w Isobar Polska. Po 8 latach pracy w agencjach rozpoczął pracę w Socjomanii, firmie szkoleniowo – konsultingowej, gdzie prowadził szkolenia z prowadzenia kanałów social media oraz tworzył strategie i audyty.
Aktualnie Social Media Manager w OVHcloud, gdzie zajmuje się promocją firmy i produktów w mediach społecznościowych za pomocą działań organicznych jak i płatnych
Karol Dziedzic
wykładowca
Karol Dziedzic
wykładowca
O mnie
rozwińTrener i Specjalista Google Ads & Google Analytics
rozwińW branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci oraz krakowskim AGH. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 1000 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, motoryzacji, FMCG, e-commerce oraz startupami. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.
Piotr Grabski-Gradziński
wykładowca
Piotr Grabski-Gradziński
wykładowca
rozwińO mnie
rozwińTechnology director w VML Poland
rozwińManager, szkoleniowiec, programista. Na co dzień jako technology director w VML Poland zarządza zespołem specjalistów odpowiedzialnych za tworzenie, testowanie i wdrażanie projektów oraz przygotowuje rozwiązania technologiczne dla największych polskich i zagranicznych firm. Należą do nich m.in. PZU, Danone, Orange, Colgate-Palmolive. Od 2010 roku prowadzi w ALX szkolenia z zakresu technologii webowych, programowania i frontendu przygotowujące uczestników do pracy w zawodzie programisty. Absolwent informatyki stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz MBA na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Razem z żoną uwielbia gotować i spędzać wolny czas aktywnie – żeglując i nurkując.
Paweł Loedl
wykładowca
Paweł Loedl
wykładowca
rozwińO mnie
rozwińStrategy Director w krakowskim biurze VML Poland
rozwińWspółpracował z takimi markami jak Philips, Żywiec, Warka, Johnnie Walker, Bacardi, TVN, Żywiec Zdrój, Unilever, Nutricia, ING, Danone. W agencji łączy kompetencje dotyczące tradycyjnej strategii komunikacyjnej z wykorzystaniem (rozsądnym!) narzędzi digital. Bardziej niż w trendy i #nextbigthing wierzy w insighty, realne, ludzkie potrzeby i dostarczanie wartościowych, użytecznych rozwiązań.
Łukasz Majewski
wykładowca
Łukasz Majewski
wykładowca
rozwińO mnie
rozwińHead of PR & Communications at VMLY&R Poland | PR Pro | Strategic Communicator | Communications Trainer | Lecturer
rozwińHead of PR & Communications polskiego oddziału agencji VMLY&R. Trener biznesu i konsultant z zakresu komunikacji. Wykładowca akademicki i przez 10 lat opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „Nowy PR” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Pomysłodawca i współorganizator spotkań dla praktyków PR oraz projektów badawczych branży PR – Komu Komunikacja. Stały prelegent konferencji branżowych oraz autor artykułów eksperckich. Odpowiadał za działania PR-owe kampanii nagradzanych m.in. statuetkami konkursów Cannes Lions, D&AD, Innovation, KTR, MIXX Awards czy Kampania Społeczna Roku. Z branżą PR związany od 2003 roku. Wierzy, że w public relations najważniejsze są relacje, a podejście H2H powinno być wpisane we wszelkie działania komunikacyjne.
Lena Mitkowa
Wykładowca
Lena Mitkowa
Wykładowca
O mnie
rozwińCreative in Chief w Leniva° Studio, Członkini Zarządu STGU, Członkini zespołu IBRA Instytut Brandingowy
rozwińStrateżka i facylitatorka. Od 2009 współprowadzi Leniva Studio, specjalizujące się w połączeniu komunikacji i projektowania graficznego. Wśród klientów znajdują się m.in. EY, Deloitte, Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Goethe-Institut, Konica Minolta.
Członkini zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. W STGU koncentruje się na komunikacji procesu projektowego, w tym organizacją dużych procesów brandingowych w instytucjach. Autorka projektu Past Present Print, zajmującego się etyką w projektowaniu oraz zrównoważoną produkcją.
Katarzyna Młynarczyk
wykładowca
Katarzyna Młynarczyk
wykładowca
rozwińO mnie
rozwińCEO Socjomanii
rozwińKonsultantka ds. marketingu internetowego, specjalizuje się w branży social media. Prezes Socjomanii – firmy konsultingowo-szkoleniowej. Od ponad 7 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm i marek z różnych sektorów. Certyfikowany trener Digital Marketingu (certyfikacja Digital Marketing Institute, którego partnerem w Polsce jest Socjomania). Przeprowadziła ponad 1800 godzin szkoleniowych i konsultingowych, w jej portfolio są marki z sektorów B2B i B2C: Cartoon Network, Polkomtel, Raben Group, Coty, Danone, Polska Spółka Gazownictwa, Coccodrillo, Tygodnik Polityka, K Mag. Prowadzi szkolenia również w języku angielskim dla działów marketingu spółek globalnych. Z wykształcenia edytorka (Uniwersytet Jagielloński), z pasji – marketingowiec, redaktorka i szkoleniowiec. Posiada dyplom Design Thinkers Academy z zakresu umiejętności projektowania usług (service design) i wykorzystywania praktycznego oraz prowadzenia warsztatów z narzędzi takich jak projektowanie grupy docelowej, business model canvas, itd. Pasjonatka nowych mediów i wpływu social media na ich rozwój.
Szymon Słowik
wykładowca
Szymon Słowik
wykładowca
O mnie
rozwińSpecjalista SEO, marketer z doświadczeniem w realizacji projektów po stronie klienta, w agencji, a także w ramach własnego zespołu i jako freelancer.
rozwińDo tematyki SEO podchodzi kompleksowo uwzględniając wszelkie obszary oddziaływania na algorytmy Google, czyli przede wszystkim link building, technical SEO oraz content marketing i UX.
rozwińZaangażowany w edukowanie branży marketingowej poprzez blogi (osobisty – https://www.szymonslowik.pl oraz agencyjny – https://takaoto.pro), publikacje w prasie specjalistycznej (Marketer+, Magazyn Online Marketing, Sprawny.Marketing); liczne wystąpienia na konferencjach, studiach podyplomowych oraz bezpośrednio – w formie konsultacji i szkoleń zamkniętych dla działów marketingu. Autor rozdziału poświęconemu digital marketingowi w „Projektowaniu strategii marki” Macieja Tesławskiego.
Spotkajmy się na:
Nowy marketing
O mnie
rozwińKierownik merytoryczny kierunku nowy marketing
rozwińStrateg oraz konsultant ds. marketingu internetowego. Od ponad 5 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm w internecie. Posiada wysokie praktyczne kompetencje w zakresie narzędzi marketingu internetowego, w szczególności dotyczących komunikacji w social media, reklamy w mediach społecznościowych oraz content marketingu.
rozwińW jej portfolio są marki z sektorów B2B i B2C, reprezentujące różne branże (m.in. FMCG, telekomunikacja, nieruchomości, branża motoryzacyjna, medyczna, urodowa, fashion) takie, jak m.in.: Kompania Piwowarska, INEA, Grupa Energa, Subway, Kaczmarek Electric.
rozwińW codziennej pracy łączy doświadczenie, strategiczne podejście, znajomość narzędzi ze specyfiką branży, potrzebami użytkowników i celami marki. Wyznaje zasadę, że skuteczny marketing internetowy to ekosystem kanałów podporządkowanych strategii – gwarantującej dobór właściwych taktyk i realizującej konkretne cele.
rozwińOd 2016 roku prowadzi własną firmę consultingowo-szkoleniową LIKEMOTIVE – doradza firmom, jak skutecznie działać w digitalu oraz szkoli zespoły z efektywnego wykorzystania narzędzi marketingu internetowego. Jest również strategiem w agencji Double Brand.
rozwińAbsolwentka pierwszej edycji studiów podyplomowych nowy marketing na CDV (dyplom z wyróżnieniem).
Ciekawi mnie
rozwińZ wykształcenia filolog (UAM w Poznaniu) oraz… pianistka (AM w Poznaniu). Entuzjastka humanistycznych nurtów w marketingu (ekonomia behawioralna), wykorzystania nowych mediów jako metod badawczych służących zrozumieniu użytkowników w sieci (netnografia) oraz twórczego podejścia do komunikacji w internecie.
rozwińCiągle coś czyta i czegoś słucha – jeśli nie kolejnego podcastu to Szostakowicza lub Beethovena.
Jan Zając
wykładowca
Jan Zając
wykładowca
rozwińO mnie
rozwińWspółzałożyciel i prezes Sotrendera
rozwińjedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Badacz i psycholog. Adiunkt na Wydziale Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych. Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych. Zna 6 języków, odwiedził 40 krajów – w większości na rowerze.
Martyna Żądło
Wykładowca
Martyna Żądło
Wykładowca
O mnie
rozwińKonsultantka marketingowa i trener, Digital Marketing Lead w Socjomanii
rozwińDoświadczenie zdobywała w agencji digital marketingowej, gdzie jako team leader zespołów media planning i onboarding współpracowała z szerokim zakresem branż w różnych pod kątem złożoności projektach. W Socjomanii wspiera proces digitalizacji przedsiębiorstw, specjalizuje się głównie w pracy z e-commerce, planując i nadzorując realizację kampanii w różnych platformach i systemach digital marketingowych. Ma w swoim portfolio marki działające na ponad 20 światowych rynkach. Aktywnie wspiera klientów od momentu badań i tworzenia strategii, aż do egzekucji planów oraz weryfikacji początkowych założeń. Absolwentka kierunku Marketing i komunikacja rynkowa na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie