Lider zarządzający sprzedażą (Chief Sales Officer) – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA – Collegium Da Vinci Poznań
Nowość
Podyplomowe | Dla Biznesu | Poznań | Wszystkie | Zarządzanie

Lider zarządzający sprzedażą (Chief Sales Officer) – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

„Przeprowadzimy Ciebie przez elitarny proces stawania się Liderem sprzedaży w firmie poprzez systematyczne doskonalenie postaw liderskich, zarządzania poprzez wartości i znajomości najlepszych systemów zarządzania sprzedażą sprawdzonych w firmach na całym świecie oraz udoskonalimy umiejętność budowania zaangażowanych zespołów sprzedażowych strategii sprzedażowych i budowania zdrowia organizacji. Wierzę, że po tych studiach wygrasz jako lider, wygrasz w biznesie i zarobisz. I to dużo.”

Kierownik merytoryczny kierunku
Piotr Strzyżewski

Adresaci studiów

Kształcimy liderów i dyrektorów zespołów sprzedaży, po to by wygrywali na dynamicznie zmieniającym się rynku, budując skuteczne strategie sprzedaży i opierając się na zmianie myślenia o biznesie i sprzedaży (Challanger i Sandler) oraz postawach liderskich (świadome zarządzanie).

Studia mają charakter praktyczny a zajęcia prowadzone są przez wykładowców, trenerów, menadżerów, którzy są cały czas aktywni zawodowo poza uczelnią, pracują w biznesie, prowadzą własne firmy i projekty usprawniające zarządzanie i zwiększające sprzedaż. Na tym kierunku zatrudniamy tylko praktyków zarządzania, komunikacji i sprzedaży! Priorytetem jest nastawienie na umocowaną w gruntownej wiedzy pracę projektową, zwiększającą poziom kompetencji – w trakcie studiów realizowane są projekty symulacyjne: indywidualne i zespołowe zwiększające sprzedaż i budujące postawy liderskie w firmach i podległych zespołach.

Dlaczego warto:

  • studia mają charakter procesu mentoringowego, w trakcie którego doskonalisz samego siebie, własną osobowość (wg typów osobowości MBTI, Facet5 i 4 kolorów Disc) i umiejętności sprzedażowo-liderskie oraz budowanie zdrowych i mocnych zespołów,
  • priorytetem jest praca projektowa, zwiększająca poziom kompetencji poprzez realizowanie projektów symulacyjnych dotyczących usprawnienia zarządzania i wzrostu sprzedaży, zarówno indywidulanych, jak i zespołowych,
  • w trakcie studiów realizujemy intensywne warsztaty w rożnych ciekawych miejscach:
    • przemawianie i inspirowanie ludzi (sprzedaż 1 do wielu) wg jednego z najlepszych systemów przemawiania – na dachu stadionu Poznań,
    • warsztat całodniowy z zaawansowanych technik relaksacyjnych zwiększających efektywność i wydajność pracy ludzi w zespole sprzedażowym,
    • zaawansowany moduł pracy ze stresem i trudnymi emocjami w trakcie sprzedaży i w pracy z dużym zespołem sprzedażowym.

Ile jest warte dla Ciebie, firmy i twojego zespołu, kiedy zbudujesz skuteczny zespół, strategię działania i podniesiesz sprzedaż o kilkadziesiąt procent?

Opis

  • będziesz znał zaawansowane techniki negocjacji i systemy sprzedażowe (od Sandlera przez 3XW do systemu Challenger Sales) oraz będzie potrafił skutecznie wykorzystać je w praktyce,
  • nabędziesz wiedzę z zakresu budowania, planowania i wdrażania strategii sprzedażowych w firmie aby osiągnąć wyznaczony cel,
  • nauczysz się pracować z ludźmi poprzez świadome zarządzanie zdrowiem organizacji oraz wykorzystanie systemów zarządzania opartych o wartości. Są to umiejętności wskazywane przez największe światowe autorytety jako najważniejsze, aby zostać liderem w XXI wieku,
  • zdobędziesz wiedzę z zakresu doboru osób do zespołu sprzedażowego wg systemu pomiaru osobowości Facet5,
  • będziesz potrafił zbudować zdrowy zespół sprzedażowy, uwzględniając jego różnorodność pokoleniową i osobowościową oraz efektywnie i skutecznie nim zarządzać,
  • zdobędziesz wiedzę z zakresu e-commerce oraz budowania wizerunku firmy i sprzedaży w social mediach,
  • poznasz użyteczne narzędzia redukcji stresu i będziesz potrafił wykorzystać je w zespole sprzedażowym (praca z emocjami w grupie), podnosząc poziom zadowolenia pracowników,
  • staniesz się świadomym liderem sprzedaży znającym i potrafiącym rozwijać potencjał swojego zespołu i firmy wg najlepszych światowych systemów, sprawdzonych także w Polsce.
  • Dyrektor zarządzający średnim/dużym zespołem sprzedaży
  • Członek Zarządu ds. Sprzedaży (Chief Sales Officer)
  • Lider zarządzający firmą i strategią rozwoju biznesu
  • Manager sprzedaży

Program studiów

Studia podyplomowe

Studia podyplomowe trwają 9 miesięcy. Zajęcia są realizowane w trakcie 10 zjazdów i trwają od soboty do niedzieli (godz.9.00-17.30). Spotkania odbywają się w budynku Collegium Da Vinci przy ul. gen. T. Kutrzeby 10.

  • 2 semestry

    Czas trwania (od października 2020 r.)

  • 168

    Liczba godzin dydaktycznych

MODUŁ 1

  • Cele studiów i wprowadzenie.
  • Formowanie zespołów, metaprogramy i typy osobowości w sprzedaży.
  • 4 rewolucje w sprzedaży – najskuteczniejsze systemy sprzedaży: Sandler, 3xW, Challenger Sales.
  • Jak zmieni się sprzedaż w 5-10 lat – jak wygrać w gospodarce wykładniczej.
  • Postawy liderskie – wprowadzenie.
  • Sprzedaż wg Sandlera – czyli jak zrobić, aby klient sam sprzedał sobie Twoje usługi?

MODUŁ 2

  • Manager sprzedaży i LIDER.
  • Zaawansowane narzędzia negocjacyjne i gry psychologiczne w negocjacjach sprzedażowych.

MODUŁ 3

  • Budowa osobistej strategii dyrektora sprzedaży i strategii dla firmy.
  • Jak wprowadzić mistrzowskie nawyki w sprzedaży w zespołach?

MODUŁ 4

  • Zaawansowane narzędzia negocjacyjne i gry psychologiczne w negocjacjach – cz. 2
  • Budowa osobistej strategii dyrektora sprzedaży cz. 2

MODUŁ 5

  • Model liderski oparty o szczerość w komunikacji i zdrowie organizacji.
  • Narzędzia coachingowe szefa i lidera
  • Seminarium – przygotowanie do zaliczenia 6 celów indywidualnych i 1 grupowego.
  • Praca grupowa – omówienie strategii wzrostu sprzedaży i pomoc uczestników w pozyskaniu kontaktów, budowanie kontraktów win-win.
  • Zarządzanie wielkimi zespołami i różnice pokoleniowe.

MODUŁ 6

  • Zarządzanie zespołem handlowców w kontekście ich predyspozycji zawodowych na podstawie badań osobowości zawodowej FACET5.
  • Nowoczesne uwarunkowania rynku sprzedaży i zarządzanie oczekiwaniami klientów.

MODUŁ 7

  • Super system sprzedaży jeden do wielu i inspirowania i przemawiania do ludzi – zaawansowany i extremalny warsztat na dachu Stadiony w Poznaniu.
  • Budowa sprzedaży w oparciu o wartości firmy i sprzedawcy.

MODUŁ 8

  • Emocje w sprzedaży i w zespołach sprzedażowych – zaawansowane warsztaty z doświadczania, rozumienia i oswajania emocji.
  • Zrozumienie emocji szefa i zespołu – jak pracować z emocjami w zespołach?
  • Zarządzanie sprzedażą, budowanie i motywowanie zespołów sprzedażowych przez wartości.

MODUŁ 9

  • Praca z redukcją stresu w sprzedaży. Budowanie odporności na stres i rezyliencji. Co szef powinien wiedzieć o stresie w zespołach?
  • Budowa wizerunku i sprzedaż w social media i e-commmerce.

MODUŁ 10

  • Wizerunek firmy i pracowników w sprzedaży.
  • Zaliczenie studiów – prezentacje uczestników z wynikami

Warunki zaliczenia

Prezentacja dotycząca wybranego tematu w obszarze studiów, realizowana indywidualnie lub zespołowo. Absolwenci uzyskują, przewidziane ustawą, świadectwo ukończenia Studiów Podyplomowych CDV.

Kadra

Piotr Strzyżewski

CEO w Consulting+33

Piotr Strzyżewski

CEO w Consulting+33

rozwińKierownik merytoryczny studiów Lider zarządzający sprzedażą (Chief Sales Officer)

rozwińO mnie

  • Dyrektor i trener sprzedaży, doradca biznesowy i właściciel firmy consultingowej. Doradzał ponad 100 firmom, w tym największym organizacjom w Polsce.
  • Pomaga właścicielom i Zarządom w podwojeniu sprzedaży i wartości firmy poprzez podniesienie efektywności zarządzania, komunikacji wewnętrznej oraz wdrożenie modelu Zdrowia Organizacji.
  • Realizował projekty po stronie agencji reklamowych i consultingowych oraz w Grupie Aviva, BZ WBK i Santander. Uczestniczył w międzynarodowych projektach w ponad 10 krajach w Europie i Ameryce Południowej.
  • Zarządzał budżetem sprzedaży generując zysk powyżej 200 mln zł/rok i sprzedażą blisko 1 miliona produktów rocznie. Budował i skutecznie motywował zespoły sprzedażowe liczące ponad 3000 osób.
  • Uczestnik prestiżowego rocznego programu mentoringu wewnętrzne MBA w BZ WBK dla kadry managerskiej „Lider Przyszłości”.
  • Współautor książki „Być Sobą – żyć tak, by niczego nie żałować” – Sensus 2019.

rozwińWykształcenie:

  • Mgr Ekonomii – Wydział Zarządzania Przedsiębiorstwami, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Uczestnik 4 studiów podyplomowych – w tym Negocjacje i Mediacje na SWPS

rozwińSpecjalizacje obszarowe:

  • Sprzedaż B2B / B2C
  • Zarządzanie Sprzedażą
  • Zarządzanie Zdrowiem Organizacji
  • Budowanie motywacji i efektywnych zespołów

Andrzej Twarowski

CEO w Sandler Training TPSI

Andrzej Twarowski

CEO w Sandler Training TPSI

rozwińO mnie

rozwińCEO – Sandler Training – TPSI

  • Partner i prezes zarządu Sandler Training – TPSI Autoryzowanym Centrum Szkoleniowym Sandlera. Zrealizował projekty dla czołowych firm doradczych, kancelarii prawnych, agencji rekrutacyjnych, dostawców usług biznesowych i integratorów IT w Polsce. Zarządzał sprzedażą w start-up’ie bankowości internetowej, tanich liniach lotniczych i największej firmie szkoleniowej w Polsce. Wysłany w pierwszym „desancie” konsultantów, którzy uczyli się Sandlera za Wielką Wodą w 2005 roku.
  • Prowadził zajęcia na MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz podyplomowych studiach z zarządzania sprzedażą na Akademii Leona Koźmińskiego.
  • Ekspert sprzedaży w ramach programów akceleracyjnych dla start-upów: MIT Enterprise Forum CEE, Krakowski Park Technologiczny.

rozwińWykształcenie

  • Executive MBA – Akademia Leona Koźmińskiego
  • Mgr Ekonomii – Wydział Nauk Ekonomicznych, Uniwersytet Warszawski

rozwińSpecjalizacje obszarowe

  • Sprzedaż B2B
  • Zarządzanie Sprzedażą
  • Zarządzanie Firmą Usług Profesjonalnych dla Biznesu
  • Negocjacje

Mariusz Frątczak

Dyrektor Działu Sprzedaży Collegium Da Vinci, ekspert ds. Strategii i Zarządzania Wartością Sprzedaży, doradca biznesowy startupów z branży e- commerce

Mariusz Frątczak

Dyrektor Działu Sprzedaży Collegium Da Vinci, ekspert ds. Strategii i Zarządzania Wartością Sprzedaży, doradca biznesowy startupów z branży e- commerce

rozwińO mnie

rozwińMam 22 lata doświadczenia zawodowego w marketingu i sprzedaży.

rozwińPrzeprowadziłem ponad 200 projektów badawczo – konsultingowych w sektorze bankowości, usług finansowych, usług edukacyjnych, energii odnawialnej (farm wiatrowych) czy FMCG.

rozwińZdobywałem doświadczenie w takich firmach jak mBank, TEB SA, RB Expert SA, Goldenegg SA, Windway sp. z o.o., Conneco sp. z o.o., Molok Polska sp. z o.o. czy Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia sp. z o.o, Collegium Da Vinci.

rozwińProwadziłem projekty dla takich klientów jak mBank, MultiBank, PKO Bank Polski, Millennium,  Jubiler Bukowscy, Stomatologie Dental, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, TEB Akademia, portale Umownik.pl, czy Załap.pl.

rozwińDoradzałem czołowym polskim bankom oraz instytucjom edukacyjnym w kwestiach wdrażania strategii sprzedaży, a w ostatnich latach polityki cenowej.

rozwińSpecjalizacje obszarowe:

  • Obsługa klienta
  • Strategie sprzedaży
  • Negocjacje biznesowe

Łukasz Kuciński

Prezes Zarządu AMS Prestige

Łukasz Kuciński

Prezes Zarządu AMS Prestige

rozwińO mnie

rozwińPrezes Zarządu AMS PRESTIGE – Akademia Menedżera Sprzedaży.

rozwińPosiadam ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania, sprzedaży i marketingu.

rozwińW latach 2003 – 2011 byłem Dyrektorem Działu Nauczania Języków Obcych w WSiP. Organizowałem konferencje na temat sprzedaży i przedsiębiorczości. Występowałem jako prelegent i mówca na konferencjach: Nowoczesne Techniki Sprzedaży.

rozwińPartner merytoryczny studiów podyplomowych Akademia Menedżera Sprzedaży.

rozwińProwadzę bloga o Sprzedaży, Zarządzaniu i Marketingu, jestem stałym autorem magazynu World Business Class.

rozwińJestem współautorem książki „Firma Jako Całość – Porządkowanie Chaosu Korporacyjnego”, Onepress 2019.

rozwińSpecjalizacje obszarowe

  • Marketing
  • Sprzedaż
  • Zarządzanie

Tomasz Witt

Manager Obsługi Multikanałowej w Santander Bank Polska

Tomasz Witt

Manager Obsługi Multikanałowej w Santander Bank Polska

rozwińO mnie

rozwińMenadżer obsługi Mulitkanałowej, Santander Bank Polska

rozwińOd początku związany z usługami i handlem. Handel odzieżą dla marek takich jak Karl Lagerfeld, Morgan czy Cottonfield, 4U. Współpraca z agencjami marketingowymi w obszarze merchendisingu np. dla Empik. Od ponad 20 lat związany z bankowością. Bank Zachodni WBK SA, Santander Bank Polska. Pracujący także dla Polkomtel SA w projekcie tworzenia Plus Banku.

rozwińWykształcenie

  • Wyższa Szkoła Komunkacji i Zarządzania  -marketing i zarządzanie.
  • Uniwersytet Ekonomiczny  – zarządzania sprzedażą.
  • Schola Posnaniensis – Wyższa Szkoła Sztuki Stosowanej – architektura wnętrze.
  • Trener Binzesu  – ATUT.

rozwińSpecjalizacje obszarowe

  • Zarządzanie sprzedażą
  • Obsługa multikanałowa klienta
  • Retencja klienta i utrzymanie
  • Komunikacja
  • Pokolenia XYZ – jak zarządzać różnicami kulturowymi w sprzedaży i motywować pracowników z różnych pokoleń w zespole
  • Zarządzanie dużymi strukturami sprzedażowymi

Joanna Janowicz

Właściciel w THINK BIG Consulting

Joanna Janowicz

Właściciel w THINK BIG Consulting

rozwińKierownik merytoryczna studiów Happiness & Employer Branding

rozwińO mnie

rozwińWłaściciel w THINK BIG.

rozwińJestem autorką książki „ByćSobą. Żyć tak, by niczego nie żałować” i 1. w Europie warsztatu z wystąpień i skutecznej komunikacji na koronie stadionu: Extreme Public Speaking.

rozwińRazem z mężem stworzyła ogólnopolski projekt edukacyjny Mind & Business Academy – czyli roczny mentoring z ŻYCIA i emocji. Występuję i wprowadzam efektywne programy dla firm. Odpowiadałam za komunikację 2 największych wydarzeń sportowo-kulturalnych: EURO 2012 w Poznaniu i rozwój Stadionu Narodowego. Jako ekspert oraz  rzecznik i szef komunikacji UEFA Fan Zone, ponad 500 razy występowałam dla mediów w Polsce i za granicą, m.in. w dokumencie dla Discovery Int. Laureatka „Złotych Spinaczy”, nominowana do nagrody człowieka roku BRIEF.

rozwińSpecjalizacje obszarowe

  • Komunikacja i personal branding
  • Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
  • Rozwój potencjału w biznesie i życiu: flow, wartości, powołanie.

Paweł Zawisza

Business Development Director w Starter24

Paweł Zawisza

Business Development Director w Starter24

rozwińO mnie

rozwińMenedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym (bankowość, ubezpieczenia, fundusze), twórca firm i przedsięwzięć (w tym green field) osiągających sukcesy rynkowe (Santander TFI, Santander-Aviva TU). Dobry organizator, z „żyłką” innowacyjnego przedsiębiorcy (Alliance Partners), skutecznie zarządzający sprzedażą i marketingiem, zorientowany na wyniki przekraczające oczekiwania.

  • 11.2015 – obecnie: Alliance Partners – Paweł Zawisza Consulting, właściciel, dyrektor zarządzający.
  • 06.2019 – obecnie: Starter24, business development director
  • 10.2016 – 12.2018: Concordia Ubezpieczenia, członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż i marketing
  • 03.2008 – 02.2015: BZWBK-Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń (obecnie Santander-Aviva TU), członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż i marketing

rozwiń12.2004 – 02.2008: Bank Zachodni WBK SA (obecnie: Santander Bank Polska), dyrektor bancassurance

rozwiń03.2001 – 03.2015: Brytyjsko-Polskie Towarzystwo Finansowe WBK-CU sp. z o.o., prezes zarządu

rozwiń10.1996 – 03.2001: Grupa Wielkopolskiego Banku Kredytowego SA (obecnie Santander Bank Polska) – różne funkcje: od analityka finansowego do kierownika w Departamencie Sprzedaży

rozwińWykształcenie

  • 1991 – 1996, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział: Prawo i Administracja. Kierunek: Zarządzanie i Marketing, Magister.
  • 1992 – 1995, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział: Prawo i Administracja. Kierunek: Prawo, Magister.

rozwińSpecjalizacje obszarowe

  • Bankowość
  • Ubezpieczenia
  • Zarządzanie Zespołami i dużymi Projektami

Magdalena Strózik

Dyrektor ds. Marketingu w Red Snake

Magdalena Strózik

Dyrektor ds. Marketingu w Red Snake

rozwińO mnie

rozwińDyrektor ds. Marketingu w firmie Red Snake Sp. z o.o.

rozwińW branży marketingowej od 2012 roku. Pełniła funkcję Rzecznika Prasowego, organizowała eventy z najbardziej wpływowymi blogerami i prowadziła komunikację online dla Miasta Szczecin.W ramach współpracy z agencją reklamową kreowała wizerunek marek w sieci (social media, strona www, SEO) z sektora fashion, e-commerce, spożywczego i budowlanego.

rozwińOd 2018 roku współpracuje z producentem inteligentnego ogrzewania Red Snake i Fundacją Czyste Powietrze. Zarządza komunikacją online i działaniami PR.  Generuje leady sprzedażowe w kampaniach online. Buduje i angażuje społeczność skupioną wokół marki. Odpowiada za stworzenie i realizację strategii marketingowej B2C i B2B. Wykorzystuje narzędzia marketingu online do zarządzania wiedzą i motywacją 200 partnerów i dystrybutorów z sieci biznesowej marki.

rozwińSpecjalizacje obszarowe

  • social media

Radomir Potok

Trener Oddechu Transmodalnego

Radomir Potok

Trener Oddechu Transmodalnego

rozwińO mnie

rozwińPrzez kilkanaście lat pracowałem w korporacjach w branży paliwowej, bankowej i ubezpieczeniowej.

rozwińOd 7 lat prowadzę własną firmę zajmującą się handlem.

rozwińJestem Praktykiem i Trenerem Oddechu Transmodalnego. Prowadzę indywidualne sesje oddechowe,a także warsztaty grupowe w tym również dla firm – techniki antystresowe, jak łapać balans pomiędzy pracą a życiem prywatnym i odnajdywać się tu i tu w pełni.

rozwińMam już za sobą ponad 800 godzin profesjonalnego treningu w Instytucie Oddechu Michała Godlewskiego, w tym wiele własnych sesji oraz z klientami. Prowadzę również sesje masażu holistycznego Pulsing, oraz sesje pracy z podosobowościami – Dialog z Głosem (Voice Dialoque ), praca na linii czasu Time Line oraz Konstelacje.

rozwińWykształcenie

  • Animator społeczno – kulturalny, specjalizacja teatr

rozwińSpecjalizacje obszarowe

  • Praktyk i Trener Oddechu Transmodalnego, Terapia masażem – Pulsing

dr Maciej Antkowiak

Trener i Terapeuta Grupowy wg Possibility Management

dr Maciej Antkowiak

Trener i Terapeuta Grupowy wg Possibility Management

rozwińO mnie

rozwiń2007-2017 Międzynarodowa kariera akademicka w roli wykładowcy i kierownika zespołu badawczego.

rozwińUniversite Libre Bruxelles (Belgia),
University of St Andrews (UK),
Stanford University (USA)
Od 2017 pracuję z ludźmi jako trener i terapeuta grupowy.

rozwińSpecjalizacje obszarowe

  • trening grupowy,
  • rozwój osobisty,
  • praca z emocjami w procesach grupowych,
  • cel i skuteczność działania,
  • relacje międzyludzkie

Wykładowcy o kierunku

Opłaty

Ceny studiów podyplomowych obowiązujące w roku akademickim 2020/2021.

Lider zarządzający sprzedażą (Chief Sales Officer)

Studia podyplomowe w Poznaniu. Czas trwania: 2 semestry.

Całkowita opłata za studia w roku akademickim 2020/21 składa się z jednorazowej opłaty rekrutacyjnej oraz czesnego.

Wpisowe

  • 0 PLN
    do 31 sierpnia 2020

    przy zapisie online, za pomocą serwisu Umownik

  • 85 PLN
    do 30 września 2020

Czesne

  • 7940 PLN
    płatność jednorazowa
  • 2x
    3970 PLN
    płatność w 2 ratach
  • 10x
    794 PLN
    płatność w 10 ratach

Zniżki absolwenckie

  • 0 PLN
    wpisowego
  • 794 PLN
    Zwolnienie z 1 z 10 rat

Zniżki

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła dofinansowanie na cele edukacyjne min. studia podyplomowe.

Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia. Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia.

W CDV możesz liczyć na zniżki w czesnym i stypendia, które sprawią, że studiowanie będzie łatwiejsze.

Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia. Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia.

Ministerstwo Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój uruchomiło nieoprocentowane pożyczki na cele edukacyjne min. studia podyplomowe.

Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia. Sprawdź o ile mogą być tańsze Twoje studia.

Rekrutacja

Aby zapisać się na studia należy:

  • wypełnić elektroniczny formularz na stronie uczelni (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia)
  • oraz podpisać umowę online za pomocą serwisu UMOWNIK (Możesz podpisać umowę na studia przez 24h online! Bez wychodzenia z domu, drukowania dokumentów czy przesyłania ich pocztą. Zawarcie umowy online jest w pełni bezpieczne, realizowane za pośrednictwem kompleksowego narzędzia do zawierania umów online, jakim jest Umownik. Pozwala na potwierdzenie zawarcia umowy oraz weryfikację tożsamości bez konieczności składania tradycyjnego podpisu lub podpisu elektronicznego.)
  • lub dostarczyć do Centrum Organizacji Dydaktyki niezbędne dokumenty (pokój R038, parter Rotunda)

Na początek przygotuj potrzebne dokumenty

  • dowód osobisty,
  • dyplom ukończenia studiów wyższych (lic., inż., mgr)

Wypełnij formularz rekrutacyjny

  • Po zalogowaniu do formularza rekrutacyjnego i uzupełnieniu niezbędnych danych osobowych wygenerują się wszystkie dokumenty wymagane do przyjęcia Ciebie na studia. (Znajdziesz je w zakładce DOKUMENTY formularza rekrutacyjnego.)
  • Dokumenty możesz dostarczyć online, nie wychodząc z domu, za pomocą serwisu UMOWNIK – po wypełnieniu wszystkich dokumentów w serwisie rekrutacja.cdv.pl będziesz mógł skorzystać z Umownika.
  • Dokumenty możesz dostarczyć osobiście do Centrum Organizacji Dydaktyki (pokój R038, parter Rotunda) – należy  je wydrukować  i podpisać na każdej stronie! Zwróć uwagę, że niektóre dokumenty wymagane są w dwóch egzemplarzach.

Opłatę rekrutacyjną* należy wpłacać na konto:

Collegium Da Vinci
ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750
[w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

 

*Sprawdź obowiązujące promocje

Online – za pomocą serwisu UMOWNIK

System wygeneruje dla Ciebie:

  • umowę o kształcenie
  • regulamin opłat
  • ankietę osobową
  • podanie do Rektora

Musisz przygotować:

  • skan dyplomu ukończenia studiów wyższych (lic., inż., mgr) – do wglądu

Osobiście

Zabierz ze sobą:

  • dyplom ukończenia studiów wyższych (lic., inż., mgr)
  • kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych (lic., inż., mgr)
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej (jeśli Ciebie obowiązuje) na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)

oraz wydrukowane z formularza rekrutacyjnego:

  • podpisaną przez Ciebie ankietę osobową
  • podpisane przez Ciebie podanie do Rektora
  • dwa podpisane przez Ciebie egzemplarze umowy o kształcenie
  • dwa egzemplarze regulaminu opłat (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)

Przez osoby trzecie lub pocztą na adres Uczelni (z dopiskiem Centrum Organizacji Dydaktyki):

UWAGA. O kolejności przyjęć i promocji decyduje data nadania dokumentów. Pamiętaj, wymagany jest komplet dokumentów i dokumenty MUSZĄ być przez Ciebie podpisane!

Upewnij się, że skompletowałeś wszystkie dokumenty:

  • kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych (lic., inż., mgr)
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej (jeśli Ciebie obowiązuje) na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)

oraz wydrukowane z formularza rekrutacyjnego:

  • podpisaną przez Ciebie ankietę osobową
  • podpisane przez Ciebie podanie do Rektora
  • dwa podpisane przez Ciebie egzemplarze Umowy o kształcenie
  • dwa egzemplarze regulaminu opłat (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Umownik – dowiedz się więcej o sposobie zawierania umowy z uczelnią online

Ważne dokumenty:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.