Zarządzanie kreatywne – Collegium Da Vinci Poznań
Sandra Ratajska
studentka zarządzania kreatywnego
II stopnia | Stacjonarne | Niestacjonarne

Zarządzanie kreatywne

Zostań:

  • UX designerem
  • Specjalistą ds. badania UX i jakości usług
  • Managerem ds. promocji i komunikacji wizualnej
  • Design leaderem
  • Project managerem

 

  • Managerem zespołu ds. obsługi klienta
  • Key account managerem
  • Managerem ds. badań i rozwoju
  • Managerem ds. marketingu
  • Managerem rozwoju produktu lub usługi

Opis

Zarządzanie kreatywne to innowacyjny kierunek, uwzględniający szybkość zachodzących we współczesnym świecie zmian i łączący wiedzę z zakresu zarządzania, rozwoju osobistego i nowych technologii. Program studiów, kadra oraz sam proces nauczania zostały przygotowane we współpracy ze światowymi liderami w zakresie innowacji w biznesie, tak, by nie odbiegały od najwyższych standardów zachodnich uczelni.

Studia te zostały nagrodzone w Ogólnopolskim Konkursie i Programie Akredytacyjnym „Studia z Przyszłością” w roku akademickim 2015/2016 za najwyższe standardy jakościowe obowiązujące w szkolnictwie wyższym.

więcej więcej

Zarządzanie kreatywne to studia skierowane do obecnych i przyszłych innowatorów, którzy w ramach zarządzania firmą będą potrafili wykorzystać potencjał gospodarki elektronicznej, umiejętności projektantów i nowoczesne metody zarządzania projektami. To studia dla osób, które zdobyły dyplom licencjata w ramach innych kierunków, a chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie kreatywnego spojrzenia na prowadzenie biznesu i dostrzegają znaczenie twórczego, zespołowego i interdyscyplinarnego rozwiązywania problemów. Kierunek ten stanowi
też doskonałą kontynuację kształcenia dla osób po kierunkach artystycznych, informatycznych, humanistycznych i społecznych, gdzie kompetencje profesjonalne wymagają dopełnienia umiejętnościami managerskimi i projektowymi.

Atuty kierunku

  • Dodatkowe zaświadczenia o nabyciu kompetencji w Twoim CV

    Podczas studiów, po ukończeniu konkretnych modułów, oprócz dyplomu otrzymasz bezpłatnie zaświadczenia o nabyciu kompetencji w ramach wybranych przedmiotów które poszerzą Twoje CV.

  • Learning by Doing

    Wyznajemy zasadę „learning by doing” – 80% zajęć praktycznych w formie ćwiczeń i warsztatów jest prowadzonych przez specjalistów i ekspertów, głównie z firm partnerskich Collegium Da Vinci takich jak: YouNick, Microsoft IT Academy Program, Service Design Polska.

  • Certyfikaty dla studentów

    W trakcie studiów masz możliwość zdobycia certyfikatów biznesowych, które potwierdzą Twoje kompetencje i wzbogacą Twoje CV, na przykład certyfikat moderatora Design Thinking.

  • Projektowe podejście do nauczania

    Stawiamy na projektowe i zindywidualizowane podejście do nauczania. Zajęcia są często prowadzone przez praktyków biznesu w małych grupach zadaniowych.

  • Moduły do wyboru

    W ramach studiów możesz wybrać moduły, które są zgodne zgodnie twoimi zainteresowaniami oraz planami zawodowymi studenta.

  • Zagraniczne praktyki

    Umożliwimy Ci odbycie zagranicznych praktyk, staży i wyjazdów studyjnych, gdyż współpracujemy z międzynarodowymi organizacjami, np. Service Design Network.

  • Projektowe podejście w procesie dydaktycznym

    Nauka w modułach, składających się z pakietu wiedzy, zadania do realizacji oraz prezentacji wyników zadania pozwalają studentom na osiągnięcie określonych sprawności menedżerskich. Nauka w modułach, składających się z pakietu wiedzy, zadania do realizacji oraz prezentacji wyników zadania pozwalają studentom na osiągnięcie określonych sprawności menedżerskich. Nauka w modułach, składających się z pakietu wiedzy, zadania do realizacji oraz prezentacji wyników zadania pozwalają studentom na osiągnięcie określonych sprawności menedżerskich.

  • Microsoft Office ProPlus 365

    Jako student CDV otrzymasz bezpłatnie pakiet oprogramowania Microsoft Office ProPlus 365.

  • Dyplomowe prace projektowe

    Praca dyplomowa to projekt, podczas którego student opracowuje rozwiązania rzeczywistych problemów.

  • Nowoczesne programy studiów

    Program studiów został przygotowany i realizowany jest przez przedstawicieli firm Service Design Network Polish Chapter, YouNick, czy StartUp Poznań.

Zapisz się teraz i skorzystaj!

Ciekawe wydarzenia

Projekty studentów

W ramach zajęć oraz poza uczelnią studenci realizują projekty, którymi chcemy się pochwalić. Nasi studenci, nasza duma!

Partnerzy kierunku

Emce kwadrat partnerem zarządzania kreatywnego w CDV.

Emce kwadrat i CDV łączy bardzo wiele, w tym naczelna spośród zasad życia według Leonarda da Vinci – curiosita, oznaczająca nienasyconą ciekawość życia i nieugaszone pragnienie ciągłej nauki. Swoją działalność na Youtube twórcy kanału oparli o wciąż zadawane sobie pytanie: czym zaciekawić widzów? Postawili przede wszystkim na zapewnienie odbiorcy jak najbardziej przydatnej wiedzy, przekazywanej w przyjazny i interesujący sposób.

Również i my w CDV wierzymy, że ciekawość jest najpotężniejszą cechą ludzką, która popycha ludzi do ciągłego rozwoju.

Więcej o współpracy z emce kwadrat Więcej o współpracy z emce kwadrat

Program studiów w roku akademickim 2020/2021

Studia stacjonarne

Model 3+2 pozwalający studiować dziennie i zbierać doświadczenie w pracy.

  • 2 lata

    Czas trwania

  • 4

    Liczba semestrów

  • 1319

    Liczba godzin

  • 145

    Punkty 

Studia niestacjonarne

Zajęcia weekendowe wg. harmonogramu

  • 2 lata

    Czas trwania

  • 4

    Liczba semestrów

  • 889

    Liczba godzin

  • 145

    Punkty 

Kadra

“Kreatywność stanowi dziś pożądaną cechę nie tylko w kulturze, ale i w biznesie. Zakres kompetencji  i umiejętności wymaganych od skutecznego managera stawia ten zawód wśród najbardziej wymagających  i odpowiedzialnych. Skuteczne firmy wykorzystują w XXI w. pracę zespołów zadaniowych, wizualizację  i szybkie prototypowanie rozwiązań. To wszystko wymaga jednak planu, harmonogramu, podziału ról i odpo- wiedzialności, narzędzi wspomagających pracę zespołową, czyli zarządzania – zarządzania kreatywnego. ”
dr Marcin Chłodnicki
Współzałożyciel thinktanku Service Design Polska, członek Service Design Network, European Academy of Marketing i Design Thinkers Network. Współzałożyciel Service Design Network Polish Chapter. Jeden z pionierów Service Design – nurtu projektowania usług w Europie. Stworzył metodologię wzornictwa usług (service design management) dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Zasiadał w jury konkursu Dobry Wzór. Jest autorem kilkudziesięciu artykułów naukowych, poradnikowych i kilku książek.

dr Karolina Janiszewska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Zarządzanie Kreatywne

Doradztwo i Coaching

dr Karolina Janiszewska

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińEkspert w zakresie strategii reklamowej i zarządzania marką. Od wielu lat przygotowuje autorskie szkolenia i warsztaty strategiczne dla biznesu. Przez wiele lat współpracowała z agencjami reklamowymi m.in. agencją Just, tworząc strategie i koncepcje wielu reklam. Przygotowywała koncepcje strategii komunikacyjnych oraz strategii zarządzania markami zarówno dla biznesu, jak i marek terytorialnych.

rozwińWspółautorka książek „Strategia reklamowa”, „Wiedza o reklamie”, „Zarządzanie marką” oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z komunikacją i zarządzaniem marką. Łączy wiedzę naukową z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku.

Ciekawi mnie

rozwińLubię ciekawe wyzwania. Inspirują mnie marki, które potrafią przejść przemianę i rozwijać się w zgodzie z obowiązującymi trendami. Podpisuję się pod zdaniem Alberta Einsteina „wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona”. Do każdego problemu podchodzę z zaangażowaniem, optymizmem i kreatywnością, szukając niebanalnych rozwiązań, które są istotne z punktu widzenia projektowania przekazów reklamowych i koncepcji tożsamości marki.

Paweł Buszko

wykładowca

Spotkajmy się na:

Zarządzanie kreatywne

Paweł Buszko

wykładowca

O mnie:

rozwińAbsolwent ASP w Poznaniu. Projektant, właściciel Pracowni Projektowo Badawczej Designworks & Research LAB, w której współpracuje z firmami produkcyjnymi jako projektant i ekspert. Od 2017 udziałowiec Eryngium Sp z o. o., która zajmuje się badaniami naukowymi i pracami rozwojowymi w dziedzinie biotechnologii. Biegły sądowy w zakresie projektowania produktu.

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

Zarządzanie kreatywne

O mnie

rozwińCzołowy polski specjalista w zakresie marketingu usług prawniczych, doradca w zakresie wizerunku, jakości oraz kształtowania relacji z klientem praktyki prawniczej. Członek – założyciel Service Design Polska. Wykładowca Collegium Da Vinci i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, członek Service Design Network, European Academy of Marketing i współzałożyciel SDN Polska (Service Design Network Polish Chapter), jeden z pionierów nurtu projektowania usług w Europie. Stworzył metodologię wzornictwa usług (service design management) dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Zasiadał w jury konkursu Dobry Wzór. Jest autorem kilkudziesięciu artykułów naukowych, poradnikowych i kilku książek, w tym książki pt. „Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów”.

rozwiń„Skończyłem szkołę muzyczną w klasie fortepianu, a teraz gram na klawiszach w zespole rockowym, od czasu do czasu. Jestem też zawodnikiem drużyny hokejowej (na lodzie), która bierze udział w rozgrywkach ligowych, na szczęście bez większych sukcesów. 😉 Siłownia męczy mnie bardziej, niż wykłady na uczelni.”

Ciekawi mnie

rozwińCiekawi mnie każdy kolejny dzień, spotkani ludzie, nowe miejsca, absurdalne (na pozór) pomysły, no i na końcu, niektóre rzeczy. Inspiruje mnie muzyka, wysokie góry i mądrzy ludzie. Bez wątpienia, to ludzie – rozmowa z nimi, wymiana myśli, spotkania – są źródłem moich najlepszych pomysłów i przedsięwzięć.

rozwińZawodową higienę utrzymuję dzięki wyprawom do innych światów, takich jak Chile, Ekwador, Kolumbia, Boliwia, Tanzania, Kenia, ZEA czy Indie, albo w miejsca jak z innego świata – jak np. Grossglockner w Austrii, Wysokie Tatry, rafting na Ottawa River w Kanadzie itp.

Iza Bernau-Ławniczak

wykładowca

Spotkajmy się na:

Zarządzanie kreatywne

Badania UX

Iza Bernau-Ławniczak

wykładowca

O mnie

rozwińProjektantka, doświadczona moderatorka procesów kreatywnych i projektowych w oparciu o human-centered design, design thinking i service design. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z innowacją tworzoną w oparciu o potrzeby ludzi w firmach i organizacjach. Drugi kluczowy obszar jej zainteresowań to profilowanie behawioralne klientów i użytkowników w oparciu o technikę person, rozumianych jako rezultat przeprowadzonych badań i analiz. Takie podejście pozwala projektować zarówno wyróżniające się na rynku rozwiązania, jak i przede wszystkim wartościowe, bo dopasowane do realnych potrzeb czy celów odbiorców. Ponadto od dziewiętnastu lat skutecznie przekazuje kompetencje reagowania na zmiany zachodzące na rynku. Popularyzuje sens innowacji, by ludziom żyło i pracowało się lepiej.

rozwińWspółautorka i realizatorka nagrodzonego w 2017 roku projektu wdrożenia kultury innowacji na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Pomysłodawczyni projektu Futurefoods.pl.

rozwińStypendystka Universität Hannover, absolwentka Design Management oraz Dietetyki na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu, Członek Service Design Polska, współwłaścicielka Very Human Services.

Wojciech Jagodziński

wykładowca

Spotkajmy się na:

Zarządzanie kreatywne

Badania UX

Wojciech Jagodziński

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińKierownik merytoryczny kierunku Badania UX.

rozwińSocjolog i researcher z dwunastoletnim doświadczeniem pełni funkcję Head of Research w Very Human Services. Ma na swoim koncie projekty zarówno jakościowe, jak i ilościowe wspierające projektowanie usług i produktów (UX research & testing, design research, customer experience, passenger experience, audyty organizacji) czy ekspertyzy społeczno-gospodarcze na styku przemysłu – rynku pracy – edukacji (rozwój regionalny i gospodarczy, sektor MSP, systemy edukacyjne).
Z jego perspektywy zarówno niedobór, jak i nadmiar informacji mogą prowadzić do niewłaściwych wniosków czy złych decyzji strategicznych. Tymczasem skuteczność w biznesie, zespołach eksperckich i nauce wymaga dogłębnego zrozumienia ludzi, rynków, trendów, danych, konkurencji czy po prostu tych, którym chce się pomóc.
Uwielbia szkolić, przekazuje wiedzę i praktyczne umiejętności także z wykorzystaniem nowatorskich metod i technik. Współpracował z agencjami konsultingowo-badawczymi, marketingowymi, uczelniami wyższymi oraz organizacjami gospodarczymi.
Jest absolwentem Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ekspertem ds. pracodawców w Polskiej Komisji Akredytacyjnej (PKA), członkiem Service Design Polska (SDP) oraz Polskiego Towarzystwa Socjologicznego (PTS). Wykładał na  Collegium Da Vinci w Poznaniu przedmioty badawcze.

Dominik Postaremczak

wykładowca

Spotkajmy się na:

Zarządzanie kreatywne

Badania UX

Dominik Postaremczak

wykładowca

O mnie

rozwińsocjolog, badacz, analityk, doradca zawodowy, ekspert i koordynator ds. współpracy Polskiej Komisji Akredytacyjnej (PKA) z organizacjami pracodawców. Uczestniczył w naukowych i komercyjnych projektach badawczych. Współpracuje z Very Human Services od początku istnienia i współprowadzi projekty badawcze, strategiczne, kreatywne czy szkolenia. Od 2010 roku zawodowo zajmuje się badaniami rynku pracy, edukacji i administracji publicznej oraz doradztwem zawodowym. Współtworzy zespoły projektujące procesy, usługi i produkty.

rozwińW swojej praktyce badawczej i doradczej wykorzystuje zarówno standardowe, jak i niestandardowe oraz innowacyjne techniki i narzędzia.

rozwińProwadził szkolenia i warsztaty dla pracodawców, przedsiębiorców, nauczycieli i przedstawicieli władz samorządowych, m.in.: z zakresu dostosowywania się do zmian społeczno-gospodarczych, stosowania multimediów w procesie dydaktycznym, unowocześniania procesu doradztwa edukacyjno-zawodowego, monitorowania potrzeb rynku pracy i edukacji, rozwoju lokalnego, komunikacji społecznej, diagnozowania potrzeb, oczekiwań i źródeł problemów użytkowników, klientów, pasażerów (UX, CX, PaX). Autor i współautor analiz i publikacji poświęconych tematyce rynku pracy, edukacji, polityki społecznej, samorządu terytorialnego, polityce rozwoju lokalnego czy aktywizacji zawodowej.

rozwińJest absolwentem Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (socjologia) oraz Instytutu Psychologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (doradztwo zawodowe), członkiem Service Design Polska. Prowadził zajęcia z zakresu socjologii przedsiębiorstwa na Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu (WSNHiD), oraz przedmioty badawcze na Collegium Da Vinci w Poznaniu.

dr Katarzyna Walkowiak - Markiewicz

wykładowca

dr Katarzyna Walkowiak - Markiewicz

wykładowca

O mnie

rozwińDoświadczony manager, trener, konsultant oraz wykładowca akademicki. Posiada ponad 20-letni staż w biznesie. Doświadczenie zdobywała na stanowiskach managerskich w korporacjach finansowych i w konsultingu oraz pracując jako wykładowca akademicki (praca doktorska z zakresu jakości usług.  Specjalizacja: strategie marketingowe, voice of customers, badania marketingowe, procesy obsługi klienta, planowanie marketingowe, strategie w handlu.

rozwińSpecjalizuje się w doradztwie strategicznym, procesowym: zarządzanie jakością i doświadczeniem klienta (voice of cutomers) oraz w badaniach marketingowych: ilościowych i jakościowych i ich zastosowaniu m.in. w mierzeniu efektów skuteczności strategii marketingowej w przedsiębiorstwach.

rozwińOd wielu lat prowadzi projekty strategiczne oraz warsztaty dla biznesu i szkolenia. Współautorka książek (Podstawy marketingu – ćwiczenia dla studentów kierunków ekonomicznych, Perspektywy rozwoju branży meblarskiej w Wielkopolsce) oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z doświadczeniami klientów, voice of customers, badaniami marketingowymi, zarządzaniem jakością.

rozwińŁączy wszechstronną wiedzę naukową w zakresie marketingu, badań marketingowych, zarządzania strategicznego, zarządzania projektami i jakością z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku.

rozwińJej wielką pasją są podróże, literatura, polityka i sport – tenis, narty, bieganie, wycieczki górskie.

dr Andrzej Ranke

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i coaching

Zarządzanie kreatywne

dr Andrzej Ranke

wykładowca

O mnie

rozwińPolitolog, medioznawca. W latach 1993-1998 studia na kierunku Politologia w Instytucie Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu. Następnie doktorant na Wydziale Nauk Społecznych UAM, w 2002 r. obrona dysertacji doktorskiej poświęconej relacjom polsko-niemieckim w latach 1945-1989. W latach 2002-2007 adiunkt w Instytucie Politologii i Europeistyki (Zakład Badań Niemcoznawczych oraz Ruchów Społecznych i Politycznych) na Uniwersytecie Szczecińskim. W latach 2009-2015 wykładowca na Wydziale Administracji i Bezpieczeństwa Narodowego PWSZ im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim. Od października 2007 r. adiunkt na Wydziale Nauk Społecznych WSNHiD – obecnie CDV w Poznaniu. Od wielu lat koordynator praktyk studenckich na kierunkach – najpierw Politologia i Stosunki międzynarodowe, a obecnie Doradztwo i coaching oraz Zarządzanie kreatywne.

rozwińZainteresowania badawcze: analiza dyskursu medialnego – zwłaszcza publicystycznego, polska scena polityczna, samorządność i rozwój społeczeństwa obywatelskiego, wyzwania współczesnego bezpieczeństwa oraz rola religii i Kościoła w warunkach sekularyzacji. Autor kilkudziesięciu publikacji – w tym trzech monografii: Stosunki polsko-niemieckie w polskiej publicystyce katolickiej 1945-1989, Toruń 2004; Polityka zagraniczna i strategie bezpieczeństwa w międzynarodowych stosunkach politycznych, Gorzów Wielkopolski 2012 (wraz z J.J. Piątkiem i R. Podgórzańską) i Polska prasowa publicystyka polityczna wobec Kościoła rzymskokatolickiego w pierwszej dekadzie XXI wieku. Studium politologiczno-prasoznawcze, Poznań 2016.) oraz wielu innych publikacji, a także wystąpień na międzynarodowych i krajowych kongresach, konferencjach i seminariach naukowych. Członek Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych.

Ciekawi mnie

rozwińInteresuje mnie analiza procesów związanych z przemianami życia społecznego zarówno w układzie makro – jak i mikrostruktur. Stale jest mi bliska także problematyka regionalistyczna dotycząca Wielkopolski, a zwłaszcza Ziemi Krotoszyńskiej. Lubię angażować się w przedsięwzięcia, w których łączyć można zapał i entuzjazm związany z współdziałaniem oraz realizację interesującego przedsięwzięcia.

Kinga Zinkowska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

Kinga Zinkowska

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Akademii Rolniczej w Szczecinie. Ukończyła również Studium Marketingowego Zarządzania Przedsiębiorstwem, Studia Podyplomowe z zakresu Pedagogiki i Akademię Trenera. Certyfikowany trener efektywnej nauki i szybkiego czytania oraz integracji sensorycznej. Słuchaczka wielu kursów i szkoleń z zakresu elementów zarządzania i coachingu.

rozwińWykładowca akademicki z ponad 12 letnim doświadczeniem. Obszar zainteresowań to motywacja i coaching w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz andragogika.

rozwińDoświadczenie zdobywała jako właścicielka firmy edukacyjnej i kontraktor firm szkoleniowych. Autorka wielu programów szkoleniowych dla zróżnicowanych grup odbiorców.

rozwińDziałaczka społeczna w lokalnej społeczności, inicjatorka i organizatorka akcji propagującej czytelnictwo wśród dzieci, młodzieży i dorosłych.

rozwińPasjonatka gier planszowych i karcianych niekolekcjonerskich, do których zachęca rodzinę i przyjaciół.

dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska

Zastępca Kierownika Katedry Coachingu i Zarządzania

dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska

Zastępca Kierownika Katedry Coachingu i Zarządzania

O mnie

rozwińAbsolwentka Politechniki Poznańskiej oraz Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Przez dłuższy czas związana z biznesem, gdzie zajmowała stanowiska m.in. Kierownika zespołu sprzedaży, Kierownika ds. marketingu czy Specjalisty ds. rozwoju rynku. Od kilku lat jest wykładowcą akademickim. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem przedsiębiorstwem, zarządzaniem strategicznym, zarządzaniem jakością oraz społeczną odpowiedzialnością biznesu.

Małgorzata Chełkowska-Dorna

wykładowca

Spotkajmy się na:

Zarządzanie Kreatywne

Doradztwo i Coaching

Małgorzata Chełkowska-Dorna

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka studiów magisterskich na UAM  i  Collegium Da Vinci oraz podyplomowych na WSHiU. Właścicielka i twórca marek Rewolucja i Brain Solutions, a także HR Ninja.

rozwińDla największych marek w Poznaniu i Polsce projektuje procesy Assessment Center, a także reorganizuje systemy motywacji obniżając skutecznie rotację pracowników. Projektuje scenariusze szkoleń rozwojowych i wspiera w wyłapywaniu talentów. Prowadzi procesy executive coachingu, szkoli i doradza w kwestii budowania efektywnych zespołów.  Prowadzi mediacje wewnątrz organizacji.

rozwińProjektuje gry szkoleniowe dla biznesu w ramach marki HR Ninja s.c, wykorzystując doświadczenie zdobyte jako szkoleniowiec i coach zewnętrzny w branżach: hotelarskiej, gastronomicznej, motoryzacyjnej, kosmetycznej, spożywczej, lotniczej, usługowej i w oświacie, a także płynące z pracy w międzynarodowej korporacji.

rozwińDrugim, poza biznesem obszarem zainteresowań zawodowych jest edukacja. Jest autorką kursów zawodowych przygotowanych dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Zawodowego. Certyfikowana trener efektywnej nauki i szybkiego czytania; stworzyła własny program efektywnej nauki. Szkoliła nauczycieli i dyrektorów wielkopolskich placówek oświatowych, a obecnie jako główny trener koordynuje projekt zakładający przeszkolenie z zakresu efektywnej nauki kadrę pedagogiczną poznańskich placówek oświatowych.

  • Coach ACC ICF na ścieżce akredytacji PCCMediator VCC
  • Absolwentka Szkoły Coachingu Grupowego i Zespołowego
  • Certyfikowany Trener FRIS
  • Założycielka Spółki HR Ninja s.c. w ramach której aktywnie działa na rynku biznesowym projektując i wydając gry szkoleniowe dla biznesu.

Ciekawi mnie

rozwiń…zmienność ludzkiej natury, każdy kolejny zakręt dróg i rzek, każdy dzień. Ciekawi mnie co myślą i czują moje psy. Ciekawi mnie las, nieustająco…

Krzysztof Miotk

wykładowca

Krzysztof Miotk

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińUX Researcher i współtwórca podcastu branżowego „UX po Godzinach”. W swojej pracy wykorzystuję doświadczenie biznesowe zdobyte m.in. jako strateg marki szkoleniowej i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadziłem badania dla takich firm jak: BLIK, Asseco, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile.

rozwińCiekawi mnie

rozwiń…każdy projekt, bo uważam, że ciekawość to cecha nie do zaspokojenia. Z tego powodu zawsze podchodzę do nowego projektu z otwartą głową.

rozwińPrywatnie interesuję się technologią, ratownictwem, survivalem i sportami wodnymi. Uwielbiam spędzać czas przy ognisku.

Rafał Szenrok

wykładowca

Rafał Szenrok

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińWspółzałożyciel Morski Studio Graficzne. Absolwent UAM. Specjalista od komunikacji i organizacji prac kreatywnych. Z branżą reklamową związany od 1995 roku. Strateg w agencji about ad. Zajmuje się tworzeniem strategii marek, wydawnictwami specjalnymi, czasopismami, wydarzeniami oraz promocją sprzedaży.

rozwińInicjator i współtwórca Art & Fashion Festival (AFF). Odpowiedzialny m.in. za program pierwszej edycji obejmujący prezentacje projektantów mody, warsztaty krawieckie oraz imprezy towarzyszące. Dyrektor wydawniczy magazynu „Br&” (Brand) poświęconego modzie i kulturze oraz magazynu shopingowego „Faboo” przygotowywanych na zlecenie Starego Browaru. Brał udział w tworzeniu komunikacji dla marek Carry, Quiosque oraz rebrandingu marki Argos. Ponadto twórca tożsamości marek, m.in. (Fawor, Stomil Poznań, Grecos, Politechnika Poznańska, PUMS, York, ADS, Terlan, Simet, Akademia Muzyczna, Argos, Teccon, Hannex), wydarzeń (polska premiera Skody Superb, obchody 750-lecia lokacji Poznania, Jarocin Festiwal), zaangażowany w promocję sprzedaży (Skoda, Vox) oraz marketing polityczny.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPraca nad wyzwaniami, które wymagają zejścia z przetartego szlaku. Wiedza i dobre wzory są ważne, ale kluczowa jest elastyczność. Zmienność okoliczności i oczekiwań wymuszają kreatywność polegająca na ciągłym dostosowywaniu komunikacji do aktualnych potrzeb. Dlatego najciekawsze są świeże pomysły — te, na które wpadniemy razem podczas pracy nad nowym projektem.

Katarzyna Andrzejczyk-Briks

wykładowca

Katarzyna Andrzejczyk-Briks

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińZ wykształcenia jestem pedagogiem i historykiem sztuki, który pokochał historię designu. Uczę historii sztuki i designu w szkole wzornictwa School of Form, prowadzę zajęcia dotyczące architektury i wnętrz na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS i w Collegium da Vinci.

rozwińKiedyś fascynowała mnie przeszłość, ale od kilku lat moją uwagę pochłania nasza przyszłość. Obserwuję, analizuję i tłumaczę trendy w designie – od technologii i materiałów po zmiany społeczne.

rozwińWspieram swoją wiedzą projektantów, managerów firm produkcyjnych i usługowych oraz przedstawicieli jednostek samorządowych. Prowadzę wykłady, szkolenia, warsztaty oraz relacje z targów branżowych. Opracowuję raporty dotyczące  rendów konsumenckich i wzorniczych.

rozwińJestem konsultantem i trenerem creativity thinking w Concordia Design w Poznaniu. Piszę o designie, architekturze i trendach dla magazynu Design Alive.

rozwińJestem współwłaścicielką pracowni Briks Architekci.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawi mnie…niemal wszystko, myślę, że to właśnie ciekawość prowadzi mnie przez życie.

rozwińInspirują mnie ludzie, ich opowieści, świat, który tworzą wokół siebie od przedmiotów po przestrzeń.

rozwińOdpoczynku i nowych sił szukam w kontakcie z naturą i muzyką.

Walery Lach

wykładowca

Walery Lach

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińEkspert – praktyk w zakresie strategii marketingowych oraz strategii marek. Pracował dla międzynarodowych oraz krajowych marek takich jak Knorr, Hellmann’s, Nestle – Winiary, Morliny, Animex, Almarai – Arabia Saudyjska, Laufer Group – Ukraina. Wdrażał wprowadzenie nowych kategorii oraz marek na wymienionych rynkach. Zarządzał zespołami marketingu i sprzedaży. Prowadzi szkolenia i warsztaty z dziedziny zarządzania marketingowego oraz zarządzania marką.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawi mnie sposób podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów. Ale również ciekawi mnie sposób podejmowania decyzji przez managerów. Jak te dwa procesy prowadzą do satysfakcji obu sfer. Ciekawi mnie świat: kraje, ludzie, zwyczaje, różnice kulturowe także te w obrębie biznesu. Dobra książka, film oraz muzyka rockowa dopełniają zaspokajanie mojej ciekawości.

Ciekawi ludzie

Rekrutacja

Aby zapisać się na studia należy:

  • wypełnić elektroniczny formularz rekrutacyjny na stronie uczelni (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia)
  • oraz podpisać umowę online za pomocą serwisu UMOWNIK (Możesz podpisać umowę na studia przez 24h online! Bez wychodzenia z domu, drukowania dokumentów czy przesyłania ich pocztą. Zawarcie umowy online jest w pełni bezpieczne, realizowane za pośrednictwem kompleksowego narzędzia do zawierania umów online, jakim jest Umownik. Pozwala na potwierdzenie zawarcia umowy oraz weryfikację tożsamości bez konieczności składania tradycyjnego podpisu lub podpisu elektronicznego.)
  • lub dostarczyć do Collegium Da Vinci niezbędne dokumenty (pokój R034, parter, rotunda)

Na początek przygotuj potrzebne dokumenty

  • dowód osobisty,
  • dyplom ukończenia min. studiów I stopnia (lic, inż),
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (wykonane zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych. Twarz widziana en face (na wprost), patrząca w obiektyw, uszy po obu stronach twarzy widoczne, na jasnym tle).

*Wolny słuchacz

Nie musisz czekać na obronę, by zapisać się na studia. Możesz uczestniczyć we wszystkich zajęciach jako WOLNY SŁUCHACZ.

Więcej szczegółów w Biurze Rekrutacji, tel. 697230138, rekrutacja@cdv.pl

Zaloguj się do formularza rekrutacyjnego (zapisz się) i uzupełnij dane wymagane w procesie rekrutacji.

Wypełniony formularz rekrutacyjny wygeneruje dla Ciebie dokumenty niezbędne do przyjęcia na studia:

  • umowę o kształcenie
  • regulamin opłat
  • ślubowanie
  • ankietę osobową
  • podanie do Rektora

Opłatę wpisową* należy wpłacać na konto:

Collegium Da Vinci
ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750
[w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

*Sprawdź obowiązujące promocje

Wypełniony formularz rekrutacyjny wygeneruje dla Ciebie dokumenty niezbędne do przyjęcia na studia:

  • umowę o kształcenie
  • regulamin opłat
  • ślubowanie
  • ankietę osobową
  • podanie do Rektora

Powyższe dokumenty należy dostarczyć do CDV. Wybierz jedną z możliwości:

  • ONLINE (najwygodniejsza forma, w rekrutacji 2020/2021 wybrana przez 90% kandydatów) – korzystając z serwisu UMOWNIK – opcja dostępna w zakładce DOKUMENTY formularza rekrutacyjnego
  • OSOBIŚCIE – dokumenty pobrane z formularza rekrutacyjnego oraz dyplom (ksero, odpis) ukończenia min. studiów I stopnia (lic, inż)  dostarcz do Collegium Da Vinci (pokój R034, parter, rotunda)
  • POCZTĄ – dokumenty pobrane z formularza rekrutacyjnego oraz dyplom (ksero, odpis) ukończenia min. studiów I stopnia (lic, inż) dostarcz na adres Collegium Da Vinci, ul. Kutrzeby 10, 62-719 Poznań, z dopiskiem „rekrutacja, pokój R034, parter, rotunda”

FAQ

Przeczytaj najczęściej zadawane pytania dotyczące rekrutacji w Collegium Da Vinci.

Opłaty

Obowiązujące ceny studiów w roku akademickim 2021/2022.

Zarządzanie kreatywne

Studia II stopnia, stacjonarne/niestacjonarne. Czas trwania: 2 lata

Specjalna zniżka dla absolwentów CDV i WSNHiD!

  • 0 PLN
    wpisowe
  • 640 PLN
    zwolnienie z jednej z 12 rat

Wpisowe

  • 0 PLN
    do 12 lipca 2021
  • 85 PLN
    po 12 lipca 2021

Studia stacjonarne i niestacjonarne - czesne za jeden rok studiów

  • 7680 PLN
    płatne w 1 racie
  • 2x
    3840 PLN
    płatne w 2 ratach
  • 12x
    640 PLN
    płatne w 12 ratach

Zniżki i promocje

W CDV możesz liczyć na zniżki w czesnym i stypendia, które sprawią, że studiowanie będzie łatwiejsze.

Sprawdź, ile możesz zaoszczędzić.

Preferencyjny kredyt studencki w CDV

CDV, przy współpracy z instytucjami finansowymi, przygotowała pomoc w zakresie uzyskania preferencyjnych kredytów studenckich.

W Collegium Da Vinci  możesz liczyć na zniżki w czesnym i stypendia, które sprawią, że studiowanie będzie łatwiejsze.

Studia to inwestycja, dlatego warto sprawdzić wszystkie możliwości, jakie daje uczelnia swoim byłym, aktualnym i przyszłym studentom!

Sprawdź Sprawdź

Za co płacisz:

  • zajęcia prowadzą uznani na rynku praktycy, Twoi potencjalni pracodawcy!
  • pracujesz w małych grupach
  • masz dostęp do nowoczesnego sprzętu i oprogramowania
  • realne wsparcie Biura Karier w poszukiwaniu praktyk, staży i pracy
  • liczne zajęcia dodatkowe w postaci spotkań branżowych i warsztatów
  • udział w projektach biznesowych
  • kontakt z międzynarodową społecznością

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Anioł CDV

Karolina Bobko

Pokój A412

Rekrutacja - Informacje

Izabella Bekas - Kwaśniewska

Poznaj inne kierunki

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.