Paweł Klockiewicz
student zarządzania kreatywnego
II stopnia | Stacjonarne | Niestacjonarne

Zarządzanie kreatywne

Specjalizacje:

  • Design management
  • User experience (UX) design

Zostań:

  • UX designerem
  • Specjalistą ds. badania UX i jakości usług
  • Managerem ds. promocji i komunikacji wizualnej
  • Design leaderem

Opis

Zarządzanie kreatywne to innowacyjny kierunek, uwzględniający szybkość zachodzących we współczesnym świecie zmian i łączący wiedzę z zakresu zarządzania, rozwoju osobistego i nowych technologii. Program studiów, kadra oraz sam proces nauczania zostały przygotowane we współpracy ze światowymi liderami w zakresie innowacji w biznesie, tak, by nie odbiegały od najwyższych standardów zachodnich uczelni.

Studia te zostały nagrodzone w Ogólnopolskim Konkursie i Programie Akredytacyjnym „Studia z Przyszłością” w roku akademickim 2015/2016 za najwyższe standardy jakościowe obowiązujące w szkolnictwie wyższym.

więcej więcej

Zarządzanie kreatywne to studia skierowane do obecnych i przyszłych innowatorów, którzy w ramach zarządzania firmą będą potrafili wykorzystać potencjał gospodarki elektronicznej, umiejętności projektantów i nowoczesne metody zarządzania projektami. To studia dla osób, które zdobyły dyplom licencjata w ramach innych kierunków, a chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie kreatywnego spojrzenia na prowadzenie biznesu i dostrzegają znaczenie twórczego, zespołowego i interdyscyplinarnego rozwiązywania problemów. Kierunek ten stanowi
też doskonałą kontynuację kształcenia dla osób po kierunkach artystycznych, informatycznych, humanistycznych i społecznych, gdzie kompetencje profesjonalne wymagają dopełnienia umiejętnościami managerskimi i projektowymi.

Atuty kierunku

  • Learning by Doing

    Wyznajemy zasadę „learning by doing” – 70% zajęć to zajęcia praktyczne. Nie będziesz tracił czasu na nudne wykłady, bo takich u nas nie ma! Wiedzę zdobywasz,
    realizując projekty grupowe, biorąc udział w warsztatach i realizując zadania i projekty badawczo-rozwojowe we współpracy z firmami partnerskimi takimi jak: YouNick, Microsoft IT Academy Program, Service Design Polska.

  • Projektowe podejście do nauczania

    Stawiamy na projektowe i zindywidualizowane podejście do nauczania. Zajęcia są często prowadzone przez praktyków biznesu w małych grupach zadaniowych.

  • Zagraniczne praktyki

    Umożliwimy Ci odbycie zagranicznych praktyk, staży i wyjazdów studyjnych, gdyż współpracujemy z międzynarodowymi organizacjami, np. Service Design Network.

  • Certyfikaty dla studentów

    W trakcie studiów masz możliwość zdobycia certyfikatów biznesowych, które potwierdzą Twoje kompetencje i wzbogacą Twoje CV, np. w ramach zajęć studenci odbywają kurs przygotowujący do uzyskania europejskiego certyfikatu European Business Competence Licence (EBC*L) potwierdzającego wiedzę ekonomiczną oraz kompetencje biznesowe.

  • Projektowe podejście w procesie dydaktycznym

    Nauka w modułach, składających się z pakietu wiedzy, zadania do realizacji oraz prezentacji wyników zadania pozwalają studentom na osiągnięcie określonych sprawności menedżerskich. Nauka w modułach, składających się z pakietu wiedzy, zadania do realizacji oraz prezentacji wyników zadania pozwalają studentom na osiągnięcie określonych sprawności menedżerskich. Nauka w modułach, składających się z pakietu wiedzy, zadania do realizacji oraz prezentacji wyników zadania pozwalają studentom na osiągnięcie określonych sprawności menedżerskich.

  • Microsoft Office ProPlus 365

    Jako student CDV otrzymasz bezpłatnie pakiet oprogramowania Microsoft Office ProPlus 365.

  • Nowoczesne programy studiów

    Program studiów został przygotowany i realizowany jest przez przedstawicieli firm Service Design Network Polish Chapter, YouNick, czy StartUp Poznań.

  • Dodatkowe przedmioty związane z innymi kierunkami

    Chcemy, aby studenci mogli rozwijać się całościowo i zgodnie ze swoją wizją, dlatego oprócz specjalizacji możesz wybrać dodatkowe przedmioty związane z innymi
    kierunkami dostępnymi w CDV, takimi jak np. grafika, informatyka, mediaworking, doradztwo i coaching, informatyczne techniki zarządzania oraz Data Science.

Zapisz się teraz i skorzystaj!

Przy zapisie do 12 lipca, wpisowe 0 zł.

Oszczędzasz 85 zł!

Projekty studentów

W ramach zajęć oraz poza uczelnią studenci realizują projekty, którymi chcemy się pochwalić. Nasi studenci, nasza duma!

Partnerzy kierunku

Specjalizacje

Opis

Specjalizacja dedykowana osobom pragnącym rozwinąć swój warsztat menedżerski – biznesowy (hard-skills) oraz osobisty (soft skills). Specjalizacja umożliwia poznanie możliwości metod projektowych w zarządzaniu projektem lub organizacjami.  Kształcenie na tej specjalizacji uwzględni na pewno wymagania współczesnego rynku oraz przewidywane zmiany. Zagadnienia zwinnego zarządzania, współtworzenia wartości, technologii mobilnych, internetu rzeczy, czy kształtowania relacji partnerskich to tylko przykłady poruszanych problemów.

Jeśli chcesz:

  • poznać biznesową stronę designu
  • zaznajomić się ze specyfiką pracy w sektorze kreatywnym
  • realizować swój potencjał twórczy w wolnym zawodzie czy też w przedsiębiorstwie
  • nauczyć się zarządzać kreatywnym zespołem
  • projektować marki
  • budować wizerunek organizacji.

Jaką pracę możesz podjąć?

  • UX designer
  • Specjalista ds. badania UX i jakości usług
  • Project manager
  • Design leader
  • Manager zespołu ds. obsługi klienta
  • Key account manager
  • Manager ds. badań i rozwoju
  • Manager ds. promocji i komunikacji wizualnej
  • Manager ds. marketingu

Pamiętaj, że:

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok umiejętności specjalistycznych, są tzw. umiejętności miękkie takie jak: zarządzanie projektem, skuteczna komunikacja, praca w zespole czy autoprezentacja, której nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Średnie miesięczne wynagrodzenie brutto w działach innowacji:

  • specjalista ds. badań i rozwoju – 6759 zł brutto,
  • lider zespołu ds. badań i rozwoju – 8379 zł brutto,
  • kierownik ds. badań i rozwoju – 12 452 zł brutto.

Przeciętne wynagrodzenie UX designera wynosi 9200 zł brutto!

Źródła: raporty płacowe AG TEST HR Jesień 2017 i Pracuj.pl

Opis

Na specjalizacji User experience (UX) design zajmujemy się całościowo tematyką projektowania doświadczeń korzystania z produktów i usług. Studia adresowane są do osób, które zaczynają swoją przygodę z projektowaniem jak również osób, które na co dzień badają i projektują rozwiązania digitalowe.

Jeśli chcesz:

  • projektować doświadczenia użytkownika
  • poznać architekturę informacji
  • wyspecjalizować się w projektowaniu interakcji i interfejsów użytkownika
  • zostać ekspertem od tzw. usability, czyli użyteczności
  • zdobyć kompetencje projektanta wszelkich interakcji użytkownika z firmą, jej usługami i produktami.

Jaką pracę możesz podjąć?

  • UX designer
  • Specjalista ds. badania UX i jakości usług
  • Project manager
  • Design leader
  • Manager zespołu ds. obsługi klienta
  • Key account manager
  • Manager ds. badań i rozwoju
  • Manager ds. promocji i komunikacji wizualnej
  • Manager ds. marketingu

Pamiętaj, że:

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok umiejętności specjalistycznych, są tzw. umiejętności miękkie takie jak: zarządzanie projektem, skuteczna komunikacja, praca w zespole czy autoprezentacja, której nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Średnie miesięczne wynagrodzenie brutto w działach innowacji:

  • specjalista ds. badań i rozwoju – 6759 zł brutto,
  • lider zespołu ds. badań i rozwoju – 8379 zł brutto,
  • kierownik ds. badań i rozwoju – 12 452 zł brutto.

Przeciętne wynagrodzenie UX designera wynosi 9200 zł brutto!

Źródła: raporty płacowe AG TEST HR Jesień 2017 i Pracuj.pl

Program

Studia stacjonarne

Model 3+2 pozwalający studiować dziennie i zbierać doświadczenie w pracy.

  • 2 lata

    Czas trwania

  • 4

    Liczba semestrów

  • 1319

    Liczba godzin

  • 145

    Punkty 

Studia niestacjonarne

Zajęcia weekendowe co dwa tygodnie.

  • 2 lata

    Czas trwania

  • 4

    Liczba semestrów

  • 889

    Liczba godzin

  • 145

    Punkty 

Kadra

“Kreatywność stanowi dziś pożądaną cechę nie tylko w kulturze, ale i w biznesie. Zakres kompetencji i umiejętności wymaganych od skutecznego menadżera stawia ten zawód wśród najbardziej wymagających i odpowiedzialnych. Skuteczne firmy wykorzystują w XXI wieku pracę zespołów zadaniowych, wizualizację i szybkie prototypowanie rozwiązań. To wszystko wymaga jednak planu, harmonogramu, podziału ról i odpowiedzialności, narzędzi wspomagających pracę zespołową – czyli zarządzania – zarządzania kreatywnego.”
dr Marcin Chłodnicki
Współzałożyciel thinktanku Service Design Polska, członek Service Design Network, European Academy of Marketing i Design Thinkers Network. Współzałożyciel Service Design Network Polish Chapter. Jeden z pionierów Service Design – nurtu projektowania usług w Europie. Stworzył metodologię wzornictwa usług (service design management) dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Zasiadał w jury konkursu Dobry Wzór. Jest autorem kilkudziesięciu artykułów naukowych, poradnikowych i kilku książek.

dr Karolina Janiszewska

Pełnomocnik Dziekana ds. kierunku Zarządzanie Kreatywne

Spotkajmy się na:

Zarządzanie Kreatywne

Doradztwo i Coaching

dr Karolina Janiszewska

Pełnomocnik Dziekana ds. kierunku Zarządzanie Kreatywne

rozwińO mnie

rozwińEkspert w zakresie strategii reklamowej i zarządzania marką. Od wielu lat przygotowuje autorskie szkolenia i warsztaty strategiczne dla biznesu. Przez wiele lat współpracowała z agencjami reklamowymi m.in. agencją Just, tworząc strategie i koncepcje wielu reklam. Przygotowywała koncepcje strategii komunikacyjnych oraz strategii zarządzania markami zarówno dla biznesu, jak i marek terytorialnych.

rozwińWspółautorka książek „Strategia reklamowa”, „Wiedza o reklamie”, „Zarządzanie marką” oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z komunikacją i zarządzaniem marką. Łączy wiedzę naukową z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku.

Ciekawi mnie

rozwińLubię ciekawe wyzwania. Inspirują mnie marki, które potrafią przejść przemianę i rozwijać się w zgodzie z obowiązującymi trendami. Podpisuję się pod zdaniem Alberta Einsteina „wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona”. Do każdego problemu podchodzę z zaangażowaniem, optymizmem i kreatywnością, szukając niebanalnych rozwiązań, które są istotne z punktu widzenia projektowania przekazów reklamowych i koncepcji tożsamości marki.

Paweł Buszko

wykładowca

Spotkajmy się na:

Zarządzanie kreatywne

Paweł Buszko

wykładowca

O mnie:

rozwińAbsolwent ASP w Poznaniu. Projektant, właściciel Pracowni Projektowo Badawczej Designworks & Research LAB, w której współpracuje z firmami produkcyjnymi jako projektant i ekspert. Od 2017 udziałowiec Eryngium Sp z o. o., która zajmuje się badaniami naukowymi i pracami rozwojowymi w dziedzinie biotechnologii. Biegły sądowy w zakresie projektowania produktu.

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

Zarządzanie kreatywne

O mnie

rozwińCzołowy polski specjalista w zakresie marketingu usług prawniczych, doradca w zakresie wizerunku, jakości oraz kształtowania relacji z klientem praktyki prawniczej. Członek – założyciel Service Design Polska. Wykładowca Collegium Da Vinci i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, członek Service Design Network, European Academy of Marketing i współzałożyciel SDN Polska (Service Design Network Polish Chapter), jeden z pionierów nurtu projektowania usług w Europie. Stworzył metodologię wzornictwa usług (service design management) dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Zasiadał w jury konkursu Dobry Wzór. Jest autorem kilkudziesięciu artykułów naukowych, poradnikowych i kilku książek.

rozwiń„Skończyłem szkołę muzyczną w klasie fortepianu, a teraz gram na klawiszach w zespole rockowym, od czasu do czasu. Jestem też zawodnikiem drużyny hokejowej (na lodzie), która bierze udział w rozgrywkach ligowych, na szczęście bez większych sukcesów. 😉 Siłownia męczy mnie bardziej, niż wykłady na uczelni.”

Ciekawi mnie

rozwińCiekawi mnie każdy kolejny dzień, spotkani ludzie, nowe miejsca, absurdalne (na pozór) pomysły, no i na końcu, niektóre rzeczy. Inspiruje mnie muzyka, wysokie góry i mądrzy ludzie. Bez wątpienia, to ludzie – rozmowa z nimi, wymiana myśli, spotkania – są źródłem moich najlepszych pomysłów i przedsięwzięć.

rozwińZawodową higienę utrzymuję dzięki wyprawom do innych światów, takich jak Chile, Ekwador, Kolumbia, Boliwia, Tanzania, Kenia, ZEA czy Indie, albo w miejsca jak z innego świata – jak np. Grossglockner w Austrii, Wysokie Tatry, rafting na Ottawa River w Kanadzie itp.

Iza Bernau-Ławniczak

wykładowca

Spotkajmy się na:

Zarządzanie kreatywne

Badania UX

Iza Bernau-Ławniczak

wykładowca

O mnie

rozwińProjektantka, doświadczona moderatorka procesów kreatywnych i projektowych w oparciu o human-centered design, design thinking i service design. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z innowacją tworzoną w oparciu o potrzeby ludzi w firmach i organizacjach. Drugi kluczowy obszar jej zainteresowań to profilowanie behawioralne klientów i użytkowników w oparciu o technikę person, rozumianych jako rezultat przeprowadzonych badań i analiz. Takie podejście pozwala projektować zarówno wyróżniające się na rynku rozwiązania, jak i przede wszystkim wartościowe, bo dopasowane do realnych potrzeb czy celów odbiorców. Ponadto od dziewiętnastu lat skutecznie przekazuje kompetencje reagowania na zmiany zachodzące na rynku. Popularyzuje sens innowacji, by ludziom żyło i pracowało się lepiej.

rozwińWspółautorka i realizatorka nagrodzonego w 2017 roku projektu wdrożenia kultury innowacji na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Pomysłodawczyni projektu Futurefoods.pl.

rozwińStypendystka Universität Hannover, absolwentka Design Management oraz Dietetyki na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu, Członek Service Design Polska, współwłaścicielka Very Human Services.

Wojciech Jagodziński

wykładowca

Spotkajmy się na:

Zarządzanie kreatywne

Badania UX

Wojciech Jagodziński

wykładowca

O mnie

Socjolog i researcher z dwunastoletnim doświadczeniem pełni funkcję Head of Research w Very Human Services. Ma na swoim koncie projekty zarówno jakościowe, jak i ilościowe wspierające projektowanie usług i produktów (UX research & testing, design research, customer experience, passenger experience, audyty organizacji) czy ekspertyzy społeczno-gospodarcze na styku przemysłu – rynku pracy – edukacji (rozwój regionalny i gospodarczy, sektor MSP, systemy edukacyjne).
Z jego perspektywy zarówno niedobór, jak i nadmiar informacji mogą prowadzić do niewłaściwych wniosków czy złych decyzji strategicznych. Tymczasem skuteczność w biznesie, zespołach eksperckich i nauce wymaga dogłębnego zrozumienia ludzi, rynków, trendów, danych, konkurencji czy po prostu tych, którym chce się pomóc.
Uwielbia szkolić, przekazuje wiedzę i praktyczne umiejętności także z wykorzystaniem nowatorskich metod i technik. Współpracował z agencjami konsultingowo-badawczymi, marketingowymi, uczelniami wyższymi oraz organizacjami gospodarczymi.
Jest absolwentem Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ekspertem ds. pracodawców w Polskiej Komisji Akredytacyjnej (PKA), członkiem Service Design Polska (SDP) oraz Polskiego Towarzystwa Socjologicznego (PTS). Wykładał na  Collegium Da Vinci w Poznaniu przedmioty badawcze.

Dominik Postaremczak

wykładowca

Spotkajmy się na:

Zarządzanie kreatywne

Badania UX

Dominik Postaremczak

wykładowca

O mnie

rozwińsocjolog, badacz, analityk, doradca zawodowy, ekspert i koordynator ds. współpracy Polskiej Komisji Akredytacyjnej (PKA) z organizacjami pracodawców. Uczestniczył w naukowych i komercyjnych projektach badawczych. Współpracuje z Very Human Services od początku istnienia i współprowadzi projekty badawcze, strategiczne, kreatywne czy szkolenia. Od 2010 roku zawodowo zajmuje się badaniami rynku pracy, edukacji i administracji publicznej oraz doradztwem zawodowym. Współtworzy zespoły projektujące procesy, usługi i produkty.

rozwińW swojej praktyce badawczej i doradczej wykorzystuje zarówno standardowe, jak i niestandardowe oraz innowacyjne techniki i narzędzia.

rozwińProwadził szkolenia i warsztaty dla pracodawców, przedsiębiorców, nauczycieli i przedstawicieli władz samorządowych, m.in.: z zakresu dostosowywania się do zmian społeczno-gospodarczych, stosowania multimediów w procesie dydaktycznym, unowocześniania procesu doradztwa edukacyjno-zawodowego, monitorowania potrzeb rynku pracy i edukacji, rozwoju lokalnego, komunikacji społecznej, diagnozowania potrzeb, oczekiwań i źródeł problemów użytkowników, klientów, pasażerów (UX, CX, PaX). Autor i współautor analiz i publikacji poświęconych tematyce rynku pracy, edukacji, polityki społecznej, samorządu terytorialnego, polityce rozwoju lokalnego czy aktywizacji zawodowej.

rozwińJest absolwentem Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (socjologia) oraz Instytutu Psychologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (doradztwo zawodowe), członkiem Service Design Polska. Prowadził zajęcia z zakresu socjologii przedsiębiorstwa na Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu (WSNHiD), oraz przedmioty badawcze na Collegium Da Vinci w Poznaniu.

dr Katarzyna Walkowiak - Markiewicz

wykładowca

dr Katarzyna Walkowiak - Markiewicz

wykładowca

O mnie

rozwińDoświadczony manager, trener, konsultant oraz wykładowca akademicki. Posiada ponad 20-letni staż w biznesie. Doświadczenie zdobywała na stanowiskach managerskich w korporacjach finansowych i w konsultingu oraz pracując jako wykładowca akademicki (praca doktorska z zakresu jakości usług.  Specjalizacja: strategie marketingowe, voice of customers, badania marketingowe, procesy obsługi klienta, planowanie marketingowe, strategie w handlu.

rozwińSpecjalizuje się w doradztwie strategicznym, procesowym: zarządzanie jakością i doświadczeniem klienta (voice of cutomers) oraz w badaniach marketingowych: ilościowych i jakościowych i ich zastosowaniu m.in. w mierzeniu efektów skuteczności strategii marketingowej w przedsiębiorstwach.

rozwińOd wielu lat prowadzi projekty strategiczne oraz warsztaty dla biznesu i szkolenia. Współautorka książek (Podstawy marketingu – ćwiczenia dla studentów kierunków ekonomicznych, Perspektywy rozwoju branży meblarskiej w Wielkopolsce) oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z doświadczeniami klientów, voice of customers, badaniami marketingowymi, zarządzaniem jakością.

rozwińŁączy wszechstronną wiedzę naukową w zakresie marketingu, badań marketingowych, zarządzania strategicznego, zarządzania projektami i jakością z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku.

rozwińJej wielką pasją są podróże, literatura, polityka i sport – tenis, narty, bieganie, wycieczki górskie.

Ciekawi ludzie

Rekrutacja

Aby zapisać się na studia należy:

  • wypełnić elektroniczny formularz na stronie uczelni (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia) oraz dostarczyć do Centrum Organizacji Dydaktyki niezbędne dokumenty (pokój R038, parter Rotunda).

Na początek przygotuj potrzebne dokumenty

  • dowód osobisty,
  • dyplom ukończenia studiów I stopnia,
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (wykonane zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych).
  • Wypełnij formularz rekrutacyjny
  • Po dniu 15 kwietnia po zalogowaniu do formularza rekrutacyjnego wygenerują się wszystkie dokumenty wymagane do przyjęcia Ciebie na studia. (Znajdziesz je w zakładce DOKUMENTY formularza rekrutacyjnego.)
  • Dokumenty należy  wydrukować  i podpisać na każdej stronie! Zwróć uwagę, że niektóre dokumenty wymagane są w dwóch egzemplarzach.

Opłatę rekrutacyjną należy wpłacać na konto:

Collegium Da Vinci
ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750
[w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwa kierunku]

Dostarcz komplet dokumentów do CENTRUM ORGANIZACJI DYDAKTYKI pokój R038, parter Rotunda.

Osobiście:

pamiętaj zabierz ze sobą:

  • dowód osobisty (do wglądu)
  • dyplom ukończenia studiów I stopnia
  • kserokopię dyplomu ukończenia studiów I stopnia
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)

oraz wydrukowane przez Ciebie z formularza rekrutacyjnego:

  • podpisaną przez Ciebie ankietę osobową ze zdjęciem w wersji cyfrowej (wykonanym zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów)
  • podpisane przez Ciebie podanie do Rektora
  • dwa egzemplarze umowy o kształcenie (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)
  • dwa egzemplarze regulaminu opłat (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)
  • podpisane przez Ciebie ślubowanie
  • podpisaną przez Ciebie zgodę na komunikowanie się drogą elektroniczną
  • podpisaną przez Ciebie deklarację ws. nauki języka obcego

 

Przez osoby trzecie lub pocztą na adres Uczelni (z dopiskiem Centrum Organizacji Dydaktyki):

UWAGA! O kolejności przyjęć i promocji decyduje data nadania dokumentów. Pamiętaj, wymagany jest komplet dokumentów i dokumenty MUSZĄ być przez Ciebie podpisane!

Upewnij się, że skompletowałeś wszystkie dokumenty:

  • kserokopię dowodu osobistego (w celu weryfikacji zgodności danych podanych przez Ciebie w formularzu rekrutacyjnym)
  • dyplom ukończenia studiów I stopnia
  • dyplom ukończenia studiów I stopnia – oryginał  przysłany pocztą jest zwracany przez Centrum Organizacji Dydaktyki
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)

oraz wydrukowane przez Ciebie z formularza rekrutacyjnego:

  • podpisaną przez Ciebie ankietę osobową ze zdjęciem w wersji cyfrowej (wykonanym zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów)
  • podpisane przez Ciebie podanie do Rektora
  • dwa egzemplarze Umowy o kształcenie (podpisane na każdej stronie)
  • dwa egzemplarze regulaminu opłat (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)
  • podpisane przez Ciebie ślubowanie
  • podpisaną przez Ciebie zgodę na komunikowanie się drogą elektroniczną
  • podpisaną przez Ciebie deklarację ws. nauki języka obcego

Opłaty

Obowiązujące ceny studiów.

Zarządzanie kreatywne

Studia II stopnia, stacjonarne/niestacjonarne. Czas trwania: 2 lata

Opłata rekrutacyjna

  • 0 PLN
    do 12 lipca 2019
  • 85 PLN
    do 30 września 2019

Studia stacjonarne i niestacjonarne - czesne za jeden rok studiów

  • 6600 PLN
    płatne jednorazowo z góry

    85 zł taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 2x 3300 PLN
    płatne w dwóch ratach

    85 zł taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 12x 550 PLN
    płatne w 12 ratach

    85 zł taniej

    bez opłaty wpisowej

Specjalna zniżka dla absolwentów CDV!

  • 550 PLN taniej!
    zwolnienie z jednej z 12 rat

Poznaj program stypendialny w Collegium Da Vinci.

Stypendia Stypendia

Za co płacisz:

  • zajęcia prowadzą uznani na rynku praktycy, Twoi potencjalni pracodawcy!
  • pracujesz w małych grupach
  • masz dostęp do nowoczesnego sprzętu i oprogramowania
  • 100% zajęć z wyjątkiem modułów do wyboru i seminariów poprowadzą praktycy
  • realne wsparcie Biura Karier w poszukiwaniu praktyk, staży i pracy
  • liczne zajęcia dodatkowe w postaci spotkań branżowych i warsztatów
  • udział w projektach biznesowych
  • kontakt z międzynarodową społecznością

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Anioł CDV

Karolina Bobko

Pok. A412

Biuro Sprzedaży Usług Edukacyjnych

Pok. 034 na parterze w Rotundzie

Poznaj inne kierunki

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.