Lilianna Jabłońska
studentka mediaworkingu
II stopnia | Stacjonarne | Niestacjonarne

Mediaworking

Specjalizacje:

  • E-commerce manager
  • Dziennikarstwo internetowe

Zostań:

  • Specjalistą ds. e-commerce
  • Twórcą i administratorem sklepu internetowego
  • Dziennikarzem internetowym
  • Reporterem w nowych mediach
  • Content designerem

Opis

To interdyscyplinarne studia magisterskie, podczas których nabędziesz szereg umiejętności i zdobędziesz niezbędną wiedzę do pracy w zawodach przyszłości związanych z internetem. W zależności od wybranej specjalizacji (handel internetowy i dziennikarstwo internetowe) rozwiniesz kompetencje z zakresu komunikacji masowej i spersonalizowanej w projektowaniu systemów internetowych i/lub komunikatów internetowych w technologii XHTML, CSS, Java Script i PHP. Będziesz budować przestrzeń internetową w warstwie technologicznej (fizyczne serwisy i platformy internetowe) oraz w zakresie treści dostosowanych do docelowego odbiorcy (przedstawienie oferty i oprawa graficzna).

Kierunek powstał w ścisłej współpracy z Izbą Gospodarki Elektronicznej, która wyznacza trendy w branży e-commerce.

Dołącz do nas na FB Dołącz do nas na FB

Studia na kierunku Mediaworking II stopnia skierowane są do absolwentów dowolnych kierunków posiadających tytuł licencjata, inżyniera lub magistra, którzy na bazie wiedzy ekonomicznej i marketingowej chcą nabyć umiejętności i kompetencje niezbędne do prowadzenia handlu w internecie lub dziennikarstwa internetowego.

Kandydaci po innych kierunkach niż mediaworking I stopnia w celu uzupełnienia wiedzy, w pierwszym semestrze nauki wezmą udział w bezpłatnym module uzupełniającym: podstawy pracy mediaworkera.

W Collegium Da Vinci  możesz liczyć na zniżki w czesnym i stypendia, które sprawią, że studiowanie będzie łatwiejsze.

Studia to inwestycja, dlatego warto sprawdzić wszystkie możliwości, jakie daje uczelnia swoim byłym, aktualnym i przyszłym studentom!

Sprawdź Sprawdź

Atuty kierunku

  • Learning by Doing

    Wyznajemy zasadę „learning by doing” – 80% zajęć ma wymiar praktyczny. Wiedzę i doświadczenie zdobywasz podczas warsztatów, ćwiczeń, dodatkowych spotkań z praktykami oraz w ramach projektów indywidualnych lub grupowych.

  • Projektowe podejście do nauczania

    Umiejętności informatyczne nabędziesz pod opieką praktyków w nowoczesnych pracowniach komputerowych, a kompetencje tworzenia profesjonalnego contentu w studio fotograficznym oraz pracowni vlogowej.

  • Kompetencje miękkie i technologiczne

    Połączysz kompetencje miękkie z umiejętnościami technicznymi i informatycznymi, wykorzystując technologie takie jak: XHTML, CSS, Java Script, PHP.

  • Praktyki w staże

    Podczas studiów odbędziesz praktyki lub staże w wiodących firmach zajmujących się sprzedażą internetową lub w redakcjach internetowych.

  • Moduł uzupełniające wiedzę

    Kandydaci po innych kierunkach niż Mediaworking I stopnia w celu uzupełnienia wiedzy, w pierwszym semestrze nauki wezmą udział w bezpłatnym module uzupełniającym: podstawy pracy mediaworkera.

  • Microsoft Office ProPlus 365

    Jako student CDV otrzymasz bezpłatnie pakiet oprogramowania Microsoft Office ProPlus 365.

  • Dodatkowe przedmioty związane z innymi kierunkami

    Chcemy, aby studenci mogli rozwijać się całościowo i zgodnie ze swoją wizją, dlatego oprócz specjalizacji możesz wybrać dodatkowe przedmioty związane z innymi kierunkami dostępnymi w CDV, m.in. informatyką, zarządzaniem kreatywnym, grafiką, doradztwem i coachingiem, informatycznymi technikami zarządzania, lub Data Science.

  • Spotkania branżowe

    Możesz nie tylko uczestniczyć w ciekawych imprezach branżowych odbywających się cyklicznie na uczelni, takich jak m.in. konferencja „Marketing i technologia” czy Spotkania Biznesowe w Rotundzie, ale także je współtworzyć.

Zapisz się teraz i skorzystaj!

Ciekawe wydarzenia

Partnerzy kierunku

Specjalizacje

E-commerce manager

Jeśli chcesz:

  • tworzyć i wdrażać platformy sprzedażowe w internecie,
  • konstruować reklamy wideo oraz animacje reklamowe w mediach elektronicznych,
  • konstruować reklamy graficzne i tekstowe na potrzeby e-commerce,
  • wykorzystywać w praktyce podstawy makro- i mikroekonomii w handlu internetowym,
  • zarządzać finansami przedsiębiorstw internetowych,
  • zarządzać firmą internetową,
  • konstruować strategie reklamowe oraz strategie zarządzania mediami,
  • realizować badania marketingowe w internecie,
  • konstruować oferty sprzedażowe z wykorzystaniem najnowszych technologii i narzędzi analitycznych (m.in. eyetrackera).

Jaką pracę możesz podjąć?

  • E-commerce manager
  • Specjalista ds. e-commerce
  • Twórca i administrator sklepu internetowego
  • Administrator serwisów sprzedażowych
  • Specjalista ds. sprzedaży internetowej
  • Konsultant ds. sprzedaży internetowej
  • Specjalista ds. reklamy i promocji w przedsiębiorstwie internetowym
  • Specjalista ds. oferty sprzedaży internetowej

Pamiętaj, że:

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok umiejętności specjalistycznych, są tzw. umiejętności miękkie takie jak: zarządzanie projektem, skuteczna komunikacja, praca w zespole czy autoprezentacja, której nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Przeciętne wynagrodzenie osoby pracującej na stanowisku e-commerce managera wynosi 10 500 zł brutto i jest o 5900 zł wyższe od przeciętnego wynagrodzenia w Polsce.

Źródło: Pracuj.pl

Dziennikarstwo internetowe

Jeśli chcesz:

  • pracować jako dziennikarz internetowy,
  • realizować projekty audiowizualne,
  • tworzyć teksty kreatywne oraz dokumentalne,
  • projektować przekazy dźwiękowe,
  • zajmować się realizacją dźwięku i jego montażem,
  • pracować z kamerą w studio nagraniowym oraz w terenie,
  • stosować w praktyce prawo autorskie oraz prawo prasowe w mediach elektronicznych,
  • prezentować efekty swojej pracy zgodnie z zasadami wystąpień publicznych,
  • realizować zadania w zakresie media relations,
  • tworzyć autorskie dzieła zgodnie z podstawowymi gatunkami dziennikarskimi.

Jaką pracę możesz podjąć?

  • Dziennikarz internetowy (prasowy, telewizyjny, radiowy, audiowizualny)
  • Reporter w nowych mediach
  • Content designer
  • Specjalista PR i e-PR
  • Specjalista ds. kontaktu z mediami
  • Copywriter

Pamiętaj, że:

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok umiejętności specjalistycznych, są tzw. umiejętności miękkie takie jak: zarządzanie projektem, skuteczna komunikacja, praca w zespole czy autoprezentacja, której nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Przeciętne wynagrodzenie osoby pracującej na stanowisku e-commerce managera wynosi 10 500 zł brutto i jest o 5900 zł wyższe od przeciętnego wynagrodzenia w Polsce.

Źródło: Pracuj.pl

Program studiów w roku akademickim 2020/2021

Studia stacjonarne

  • 2 lata

    Czas trwania

  • 4

    Liczba semestrów

  • 1451

    Liczba godzin

  • 149

    Punkty 

Studia niestacjonarne

Zajęcia weekendowe wg. harmonogramu

  • 2 lata

    Czas trwania

  • 4

    Liczba semestrów

  • 1051

    Liczba godzin

  • 149

    Punkty 

Kadra

mgr Marek Banaszak

Kierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów

mgr Marek Banaszak

Kierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów

O mnie

rozwińKierownik Katedry Edukacji i Nowych Mediów w Collegium Da Vinci w Poznaniu, członek Rady Sektorowej ds. Kompetencji sektora Komunikacji Marketingowej, ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju ds. oceny merytorycznej wniosków dot. Szybkiej ścieżki, członek grupy roboczej ds. kompetencji cyfrowych w Ministerstwie Cyfryzacji, ekspert Sieci Edukacji Cyfrowej Komet@, metodyk w projekcie NCBiR „Podróż w przyszłość”.

rozwińWspółtwórca w Collegium Da Vinci praktycznych kierunków studiów:

rozwińOraz projektów:

  • modułu fakultatywnego Wybrane narzędzia marketingu internetowego – wdrażanego z sukcesem w Collegium Da Vinci na zasadzie modułu międzykierunkowego;
  • III misji Uczelni rozwijających kompetencje behawioralne i cyfrowe licealistów „Zawody przyszłości” finansowanego ze środków NCBiR.
  • III misji Uczelni rozwijających kompetencje cyfrowe dzieci w wieku przedszkolnym „Podróż w przyszłość” finansowanego ze środków NCBiR.

rozwińWcześniej zajmował się, zarówno jako pracownik etatowy oraz freelancer, różnymi działaniami z zakresu marketingu i kształcenia w zakresie kompetencji cyfrowych:

  • był członkiem redakcji internetowego wydania czasopisma Telewizji N (później NC+),
  • zajmował się współtworzeniem sklepów internetowych dla Multikina z zabawkami oraz materiałami okołofilmowymi,
  • przez kilka lat był członkiem zespołu wprowadzającego innowacyjny system reklamy natywnej smart55.com w serwisach Fakt, polki.pl, wizaz.pl, gazeta.pl , se.pl, mamadu.pl, autocentrum.pl, i innych.
  • pracę zawodową rozpoczął w Zespole Szkół z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Poznaniu, gdzie był odpowiedzialny za wdrożenie dziennika elektronicznego, strony www oraz profilu w social mediach – uczył również informatyki i fizyki.

Ciekawi mnie

rozwińCiekawią mnie technologie i ich możliwości – wszystkie, od nowych smartfonów poprzez komputery, okulary VR, tablety, aż do lodówek i mikrofalówek….

rozwińZarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym ciekawi mnie także, dlaczego ludziom się „nie chce”?! Może dlatego, że nigdy nie byłem w takiej sytuacji …

rozwińMoje ulubione słowa to DEDLAJN i ASAP 🙂

rozwiń 

Ewa Bujak

wykładowca

Ewa Bujak

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Politologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Były dziennikarz, rzecznik prasowy i Manager Public Relations.

rozwińOd ponad 10 lat pomagam budować reputację firm i marek osobistych, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Zarządzałam projektami Public Relations dla takich firm, jak: Kompania Piwowarska, Skoda Auto Polska, Volkswagen Group Polska, GlaxoSmithKline, Bank Pocztowy, Hicron, Grupa Nickel, Fibar Group. Obecnie wykładam i prowadzę szkolenia z komunikacji społecznej, wystąpień publicznych, public relations, komunikacji wewnętrznej, Employer Brandingu, CSR i komunikacji kryzysowej.

Ciekawi mnie

rozwińWszystko co związane jest z komunikacją między ludźmi oraz z komunikacją na linii…człowiek – sztuczna inteligencja (AI).

rozwińW wolnej chwili uciekam w góry. Lubię kabaret (ale tylko dobry!)

dr Mateusz Karatysz

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Mateusz Karatysz

wykładowca

O mnie

rozwińDziennikarz, fotograf freelancer, płynnie poruszający się pomiędzy nowymi i tradycyjnymi mediami, popularyzator low-costowego podejścia do fotografii. Absolwent Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa (obecnie CDV) oraz Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińRedaktor naczelny ogólnopolskiego czasopisma branżowego. Jego fotografie znajdziecie na Insta, FB, Pintereście oraz na www.mateuszkaratysz.pl

rozwińNa jego zajęciach posłuchacie dźwięku fotograficznej migawki, wyciśniecie pędzle w Photoshopie, poznacie tajniki dziennikarskiego języka, dzięki którym szpigiel, lead i szpalta staną się oczywistością.

Ciekawi mnie…

rozwińNaukowo zaciekawiony wszelkimi formami perswazyjności w komunikacji wizualnej. Oddany swojej pasji technik fotografii. Miłośnik zdjęć cyfrowych i analogowych oraz autor bloga fotograficznego i kanału YT, na których dzieli się swoimi fotograficznymi doświadczeniami. Zawodowo, od wielu lat redaktor naczelny ogólnopolskiego miesięcznika branżowego. Miłośnik psów rasy buldog francuski.

dr Sylwia Polcyn

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Sylwia Polcyn

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

O mnie

rozwińAbsolwentka Wydziału Ekonomiczno-Społecznego Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu na kierunku Polityka Społeczna, Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Pedagogika specjalność pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz na kierunku Pedagogika specjalność doradztwo zawodowe i personalne. W roku 2016 r. ukończyłam także studia podyplomowe na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ze Zintegrowanej Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej. Od 2013 roku byłam doktorantką w Zakładzie Dydaktyki Ogólnej na Wydziale Studiów Edukacyjnych, natomiast od 2017 roku nauczycielem-wychowawcą w Bursie Szkolnej nr 1 w Poznaniu oraz asystentem na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Doktoryzowałam się na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w 2018 roku pracą „Multimedialne gry edukacyjne w nauczaniu wczesnoszkolnym” pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego i dra Mariusza Przybyły. Jestem członkiem Wydziałowej Grupy Badawczej: Grupa Badawcza – Gamifikacji w edukacji na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, członkiem zespołu roboczego pt.: Młodzież i jej problemy w środowisku edukacyjnym pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego Zespołu Pedagogiki Młodzieży przy KNP PAN. Jestem także autorką i współautorką licznych artykułów naukowych i popularnonaukowych związanych z zastosowaniem nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zagrożeń związanych z nowoczesnymi technologiami i mediami.

Ciekawi mnie

rozwińKonstruktywne i destruktywne konteksty zastosowania nowoczesnych technologii i nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zastosowanie gier komputerowych w toku lekcji, zagrożenia cyfrowego świata.

dr Dagmara Moskwa

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Dagmara Moskwa

wykładowca

O mnie

rozwińJestem asystentem w Instytucie Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk, badaczem, historykiem, copywriterem i specjalistą ds. mediów społecznościowych. Doktoryzuję się w Instytucie Wschodnim Wydziału Historycznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Badania do pracy doktorskiej poświęcam polityce historycznej współczesnej Rosji z naciskiem na sposób interpretowania drugiej wojny światowej w rosyjskich podręcznikach do historii dla szkół szczebla średniego. Moje zainteresowania naukowe oscylują wokół memory studies, historii i nauk politycznych ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji polityczno-społecznej Federacji Rosyjskiej. Współpracuję z Instytutem Rosyjska Szkoła Antropologiczna Rosyjskiego Państwowego Uniwersytetu Humanistycznego w Moskwie. Posiadam dyplom magistra wschodoznawstwa (Wydział Historyczny UAM) oraz stosunków międzynarodowych o specjalności dyplomacja i stosunki konsularne (Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM).

rozwińWspółtworzę dwa czasopisma naukowe. Jestem redaktorem naczelnym rocznika „Kavkaz-Przeszłość-Teraźniejszość-Przyszłość” (Instytut Historii Uniwersytetu Rzeszowskiego) oraz członkiem redakcji rocznika „Forum Wschodnie. Rocznik interdyscyplinarny” (Stowarzyszenie Współpracy Polska-Wschód).

rozwińNapisałam ponad dwadzieścia artykułów naukowych i kilka popularnonaukowych. Wzięłam udział w ponad dwudziestu konferencjach naukowych, organizowałam debaty i spotkania autorskie. Pracowałam również jako wykonawca grantu Narodowego Centrum Nauki (2012/06/M/HS3/00284) pt.: Stosunki między władzą sowiecką a polskim państwem podziemnym 1943-1945 (Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia).

rozwińPosiadam także doświadczenie dziennikarskie (współpracowałam z Portalem Spraw Zagranicznych) i w marketingu internetowym. Obecnie pracuję w agencji marketingowej Lorens Design na stanowisku Copywriter/Social Media Manager, gdzie odpowiedzialna jestem za tworzenie nowatorskich tekstów, prowadzenie bloga oraz mediów społecznościowych. Współpracowałam również z agencją marketingową Nuntius Sp. Z o.o., dla której realizowałam projekty m.in. dla takich marek jak Allegro.pl. Bakoma, Almette, Netto, czy Empik School (content marketing). Działam także jako copywriter-freelancer (content marketing, SEO, język korzyści) pisząc teksty dla Multikina czy teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu.

Ciekawi mnie…

rozwińCiekawią mnie ludzie, ich mentalność, nawyki i spojrzenie na świat. Zastanawiam się też nad tym, dokąd doprowadzi nas rozwój technologii oraz zanik umiejętności szczerej rozmowy? Jestem zakochana we „wschodzie”, tym postsowieckim – ludziach, kulturze i krajobrazach.

rozwińRelaksuję się trenując Muay Thai, biegając, tańcząc i gotując. Nie wyobrażam sobie życia bez dobrej muzyki, wciągającej książki oraz dalekich i bliskich podróży. Czasem też coś narysuję.

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

Adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów, Pełnomocnik Dziekana ds. studentów z zagranicy

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

Adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów, Pełnomocnik Dziekana ds. studentów z zagranicy

O mnie

rozwińDoktor nauk humanistycznych, literaturoznawca, dziennikarka, nauczycielka języka polskiego jako obcego.

rozwińAbsolwentka filologii polskiej (specjalności: dziennikarska i nauczycielska) UAM w Poznaniu, w marcu 2014 roku z wyróżnieniem obroniła pracę doktorską Kreacje Judasza w prozie polskiej XX i początku XXI wieku na Uniwersytecie Wrocławskim.

rozwińProwadziła zajęcia na Uniwersytecie Wrocławskim i Przykarpackim Uniwersytecie Narodowym im. W. Stefanyka, a także lektoraty języka polskiego w placówkach oświatowych w Iwano-Frankiwsku i Odessie.

rozwińOd 11 lat związana z edukacją na różnych jej szczeblach, autorka licznych artykułów naukowych i wystąpień konferencyjnych z zakresu komparatystyki i glottodydaktyki.

Ciekawi mnie…

rozwińJej zainteresowania naukowe dotyczą przede wszystkim: dziennikarstwa i jego związku z literaturą,  glottodydaktyki, współczesnej literatury apokryficznej, bilingwizmu w środowisku polsko-ukraińskim, a także wychowania dziecka dwujęzycznego. Poza tym miłośniczka: podróży (najlepiej z plecakiem), filmów Marvela i gier planszowych.

prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

wykładowca

O mnie

rozwińJestem socjolożką i pedagożką. W roku 2002 ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki,a w roku 2004 z socjologii. W 2007 roku obroniłam pracę doktorską na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Habilitację uzyskałam w roku 2018 na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińMoje zainteresowania badawcze koncentrują się wokół problematyki krytycznych studiów nad męskościami i mężczyznami ze szczególnym uwzględnieniem społecznych kontekstów zdrowia mężczyzn, starości, sportu, medykalizacji męskości i seksualności mężczyzn, oraz męskości i opieki. Podejmuję również problematykę zawodów opiekuńczych, pracy emocjonalnej, a także zjawiska maskulinizacji i feminizacji profesji. Mój obszar badawczy obejmuje także kulturowo-społeczne analizy zjawisk związanych z przejawami dyskryminacji. Interesuje mnie również zastosowanie jakościowych metod badawczych w badaniach naukowych.

rozwińJestem autorką monografii naukowych: Mężczyźni w pielęgniarstwie. W stronę męskości opiekuńczej, (Wyd. UMP Poznań 2017), Metamorfozy tożsamości mężczyzn w kulturze współczesnej (Wyd. Adam Marszałek 2009), współautorką książki Poza schematem. Społeczny konstrukt płci i seksualności wraz z Wiktorem Dynarskim i Anną M. Kłonkowską (Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 2016). Współredagowałam trzy numery specjalne czasopism naukowych poświęconych tematyce męskości. Opublikowałam ponad czterdzieści artykułów z zakresu krytycznych studiów nad mężczyznami i męskościami w krajowych i zagranicznych czasopismach naukowych. Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Socjologicznego i Polskiego Towarzystwa Genderowego.

Ciekawi mnie…

rozwińInteresują mnie ludzie, relacje, zmiana. Praktykuję Tai Chi oraz Qigong styl Lecący Żuraw. Od piętnastu lat jeżdżę niemal cały rok rowerem (tym samym). Interesuję się zdrowym żywieniem, które wcielam w praktykę. Wybór „góry czy morze” nie jest moim dylematem – zawsze będą to góry. Relaksuję się przy pracach manualnych z użyciem drewna, wikliny, wełny, włóczki czy filcu. Lubię tworzyć coś z niczego. Nie biegam, bo nie lubię.

Joanna Flicińska-Turkiewicz

wykładowca

Joanna Flicińska-Turkiewicz

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJestem praktykiem w dziedzinie mediów społecznościowych i korzystania z narzędzi komunikacji on-line w celu budowania wizerunku.

rozwińPonadto posiadam doświadczenie w prowadzeniu badań społecznych, szczególnie w obszarze opieki zdrowotnej. Moje zainteresowania badawcze koncentrują głównie się wokół kampanii społecznych i odnoszeniu zarówno korzyści społecznych, jak i biznesowych z ich realizacji, czego dotyczyła moja praca doktorska. Wśród obszarów moich zainteresowań są także szeroko pojęty marketing, szczególnie marketing internetowy oraz metody i techniki badań marketingowych.

rozwińW ostatnim czasie zajmowałam się także internacjonalizacją na uczelni, w tym współpracą międzynarodową, projektami edukacyjnymi, mobilnością kadry i studentów.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawią mnie nowi ludzie i nowe miejsca. Lubię odkrywać, poznawać, uczyć się nowych rzeczy. Interesuję się poznawaniem nowych kultur, zwłaszcza pozaeuropejskich. Pasjonują mnie podróże, zarówno dalekie, jak i bardzo bliskie, szczególnie rowerowe.

dr Agata Karaśkiewicz

wykładowca

dr Agata Karaśkiewicz

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJęzykoznawczyni z zacięciem medialnym. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku Filologia, specjalność: etnolingwistyka.  Zainteresowania naukowe skupiają się wokół tzw. nowych mediów, w szczególności telewizji. Interesuje ją analiza dyskursu medialnego, problematyka rozumienia przekazów audiowizualnych oraz komunikacja za pośrednictwem mediów audiowizualnych. Dysertacja doktorska poświęcona zagadnieniu spójności telewizyjnych relacji na żywo.

rozwińŁączy wiedzę naukową z praktyką. Przez wiele lat współpracowała z lokalną telewizją, jako autorka, prowadząca i producentka programów. W 2013 roku założyła własną firmę producencką  – medioteka.biz, nastawioną na realizację nieszablonowych projektów wizualnych. Jej klientami są m.in Allegro All For Planet, Aquanet S.A. oraz Urząd Miasta Poznania.

Szymon Maćkowiak

wykładowca

Szymon Maćkowiak

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent Politechniki Poznańskiej. Doktor fizyki, inżynier i programista. Do tej pory pracował jako nauczyciel szkolny i akademicki, inżynier oprogramowania oraz prywatny przedsiębiorca. Jego naukowe zainteresowania wiążą się głównie z fizyką obliczeniową i komputerami. Ma doświadczenie w zakresie tworzenia symulacji komputerowych układów wielu ciał, przetwarzania danych za pomocą technik uczenia maszynowego oraz w zakresie komputerowego przetwarzania obrazów. Dodatkowo prowadzi warsztaty z programowania dla dzieci.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPoza fizyką i komputerami lubi historię, w szczególności biografie uczonych oraz poznawanie okoliczności, w których dochodzili do ważnych odkryć. W czasie jazdy samochodem, w trakcie spacerów lub po prostu w wolnych chwilach, lubi słuchać podcastów i audiobooków w klimatach powieści płaszcza i szpady.

James Behr

wykładowca

James Behr

wykładowca

rozwińProwadzi agencję Ad_Father zajmującą się budowaniem wizerunku marki na rozmaitych płaszczyznach marketingowych. Wcześniej zawodowo związany z agencjami: GPD Agency, JUST oraz Sixtyone Yards. Jako członek zespołów tworzących kampanie reklamowe na płaszczyznach ATL i BTL pracował przy tworzeniu projektów dla takich marek jak m.in. Credit Agricole, Lidl, Żywiec, Żabka, Coconaut®, Aviva, PGE, Tubądzin, PSB Mrówka, Purella, Stihl.

Agnieszka Walczak

wykładowca

Agnieszka Walczak

wykładowca

O mnie

rozwińEdukator, filolog, specjalista ds. zarządzania projektami i budowania zespołu.

rozwińMagister Filologii Angielskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz absolwentka studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami, zarządzania w oświacie i nowych technologii w kształceniu. Wiedzę i umiejętności pogłębiałam poprzez udział w szkoleniach i kursach obejmujących m.in. zwinne metodyki zarządzania projektami, coaching, tutoring, design thinking i content marketing.

rozwińDoświadczeniem dzieliłam się tworząc i prowadząc szkolenia oraz pisząc artykuły popularnonaukowe z zakresu wykorzystania elementów zarządzania projektami, nowych technologii i zwinnych metodyk zarządzania projektami w edukacji.

rozwińKierowałam lokalnymi oraz międzynarodowymi zespołami projektowymi w instytucjach państwowych i obsługowo-sprzedażowymi w sektorze prywatnym. Zarządzałam projektami, pozyskiwałam kontakty zagraniczne i koordynowałam działania operacyjne zespołów.

rozwińCiekawi mnie

rozwiń…jak wyglądałby świat, gdyby obecnie obowiązujące zasady szkolnictwa przewrócić do góry nogami. Pasjonuje mnie nowoczesna edukacja oraz budowanie relacji w zespołach.

rozwińPrywatnie poświęcam się odkrywaniu świata poprzez podróże i literaturę, kontaktowi z drugim człowiekiem bez pośrednictwa Internetu oraz ogrodnictwu i architekturze wnętrz w wersjach mini.

Magdalena Gajek

wykładowca

Magdalena Gajek

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińSpecjalizuje się w działaniach dotyczących komunikacji oraz budowania wizerunku marki. Kluczowe dla niej obszary to public relations oraz zintegrowana komunikacja marketingowa.

rozwińW mediach i przy promocji pracuje od 10 lat. Jest założycielką i właścicielką agencji Blend PR.

rozwińZ wykształcenia polonistka, doktorantka UAM w Poznaniu. Stypendystka zagranicznych uniwersytetów. Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji.

rozwińCiekawi mnie

rozwińNaukowo interesuje się komunikacją, współczesnym reportażem i geopoetyką (znaczeniem miejsca i przestrzeni w kulturze).

rozwińPrywatnie lubi podróże i aktywny wypoczynek.

Witold Janiszewski

wykładowca

Witold Janiszewski

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińSenior UX Specialist w Symetrii

rozwińZwiązany z UX i e-commerce od 11 lat. W swojej pracy zajmuje się zarówno projektowaniem serwisów internetowych jak i badaniami UX. Wykształcenie: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, specjalność: Psychologia oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, specjalność: Zarządzanie projektami. Wybrani klienci: Credit Agricole, BLIK, ING Bank Śląski, PWN, Santander Bank Polska.

rozwińCiekawi mnie

rozwińZawodowo: eye tracking i narzędzia pozwalające na niedeklaratywne badanie emocji.

rozwińPrywatnie: fotografia, druk 3D.

Wojciech Rosik

wykładowca - praktyk

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Wojciech Rosik

wykładowca - praktyk

O mnie

rozwińAnalityk finansowy zajmujący się wsparciem firm w podejmowaniu kluczowych decyzji, pomocy w tworzeniu strategii biznesowych oraz wyceną spółek na potrzeby fuzji i przejęć. Praktyk stawiający wiedzę praktyczną nad wiedzę teoretyczną.

rozwińInwestor na GPW z prawie 10-letnim doświadczeniem, specjalizujący się w wyszukiwaniu mniejszych podmiotów z wysokim potencjałem wzrostu.

Ciekawi mnie

rozwińFinanse behawioralne oraz psychologia – wpływ umysłu na zachowania oraz podejmowanie racjonalnych ekonomicznie decyzji.

Spotkajmy się na:

Mediaworking

O mnie

rozwińMarketing Manager w Tpay.com. Swoją przygodę z online marketingiem zaczął w 2009 roku od e-commerce. Pracując w Polsce i Holandii, współtworzył m.in. sklep MultiPerfumeria.pl, na polski rynek wprowadził holenderską markę vidaXL.nl, zaś w Booking.com poznawał sekrety testów A/B. Po powrocie, w SARE S.A zajmował się m.in. kreowaniem wizerunku brandu w internecie, tworzeniem strategii komunikacji marki oraz edukacją klientów w zakresie email marketingu.

rozwińW Agencji Performance mrTarget stworzył i rozwijał nowy produkt łączący komunikację email z kanałami social media i video marketingiem. W FIBARO jako Marketing Manager wspierał działania marki na ponad 100 rynkach, oraz rozwijał brand w punkcie styku z klientami. Dziś wspiera marketingowo operatora płatności online – markę Tpay.com i rozwija swój projekt Online Wizards.

rozwińJako członek grup roboczych IAB Polska współtworzył m.in. raport roczny oraz wytyczne dla wydawców. W Polsce przemawiał zarówno na Kongresach Online Marketing Polska jak i eventach typu np. eCommerce Summit. Jako autor publikował m.in. na portalach mamstartup i nowymarketing oraz w magazynach Online Marketing Polska, Marketing w Praktyce, Marketing Progress i innych. Prowadzi zajęcia z marketingu w Collegium DaVinci, oraz na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.

Ciekawi mnie

rozwińMarketingowiec z wyboru, sportowiec z pasji, w wolnych chwilach oddaje się swojemu wieloletniemu hobby – sportom walki i odkrywa nowe umiejętności na strzelnicy.

Spotkajmy się na

Mediaworking

O mnie

rozwińAbsolwent specjalizacji Komunikacja w Biznesie na Wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W latach  2011 – 2016 pracował jako Account Manager w poznańskiej agencji marketingu familijnego K&Y (dawniej Kid & Young). Współtworzył i koordynował wielokanałowe kampanie reklamowe dla największych marek FMCG w Polsce, takich jak Ferrero (Tic-Tac, Kinder, Kinder Niespodzianka), Danone (Danonki i Danone Global), Nestle, Hochland, Bobo Frut, Mokate czy Kubuś. Od roku 2016 Product Manager w start up’ie technologicznym Elephant Smart Safety. Odpowiedzialny za działania marketingowe oraz za koordynowanie prac zespołu projektowego, a przede wszystkim za wdrożenie produktu elephant door™ na rynek. W projekcie uczestniczy od fazy wczesnego rozwoju do uruchomienia sprzedaży na rynku Europejskim. Na CDV prowadzi zajęcia od roku akademickiego 2015/2016.

Ciekawi mnie

rozwińPrywatnie interesuje się nowymi technologiami, psychologią, behawioryzmem oraz sztukami walki i motoryzacją.

Ciekawi ludzie

Rekrutacja

Aby zapisać się na studia należy:

  • wypełnić elektroniczny formularz na stronie uczelni (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia)
  • oraz podpisać umowę online za pomocą serwisu UMOWNIK (Możesz podpisać umowę na studia przez 24h online! Bez wychodzenia z domu, drukowania dokumentów czy przesyłania ich pocztą. Zawarcie umowy online jest w pełni bezpieczne, realizowane za pośrednictwem kompleksowego narzędzia do zawierania umów online, jakim jest Umownik. Pozwala na potwierdzenie zawarcia umowy oraz weryfikację tożsamości bez konieczności składania tradycyjnego podpisu lub podpisu elektronicznego.)
  • lub dostarczyć do Centrum Organizacji Dydaktyki niezbędne dokumenty (pokój R038, parter Rotunda)

*Wolny słuchacz

Nie musisz czekać na obronę, by zapisać się na studia. Możesz uczestniczyć we wszystkich zajęciach jako WOLNY SŁUCHACZ.

Więcej szczegółów w Biurze Rekrutacji, tel. 61 271 11 01, rekrutacja@cdv.pl

Na początek przygotuj potrzebne dokumenty

  • dowód osobisty,
  • dyplom ukończenia min. studiów I stopnia (lic, inż),
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (wykonane zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych).

Wypełnij formularz rekrutacyjny

  • Po zalogowaniu do formularza rekrutacyjnego i uzupełnieniu niezbędnych danych osobowych wygenerują się wszystkie dokumenty wymagane do przyjęcia Ciebie na studia. (Znajdziesz je w zakładce DOKUMENTY formularza rekrutacyjnego.)
  • Dokumenty możesz dostarczyć online, nie wychodząc z domu, za pomocą serwisu UMOWNIK – po wypełnieniu wszystkich dokumentów w serwisie rekrutacja.cdv.pl będziesz mógł skorzystać z Umownika.
  • Dokumenty możesz dostarczyć osobiście do Centrum Organizacji Dydaktyki (pokój R038, parter Rotunda) – należy  je wydrukować  i podpisać na każdej stronie! Zwróć uwagę, że niektóre dokumenty wymagane są w dwóch egzemplarzach.

Opłatę rekrutacyjną* należy wpłacać na konto:

Collegium Da Vinci
ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750
[w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

 

*Sprawdź obowiązujące promocje

Online – za pomocą serwisu UMOWNIK

System wygeneruje dla Ciebie:

  • umowę o kształcenie
  • regulamin opłat
  • ślubowanie
  • ankietę osobową
  • podanie do Rektora

Musisz przygotować:

  • skan dyplomu ukończenia studiów I stopnia (lic, inż)

Osobiście

Zabierz ze sobą:

  • oryginał dyplomu ukończenia studiów I stopnia (lic, inż) lub jego odpis (do wglądu)
  • kserokopię dyplomu ukończenia studiów I stopnia (lic, inż)
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej (jeśli Ciebie obowiązuje) na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)

oraz wydrukowane z formularza rekrutacyjnego:

  • podpisaną ankietę osobową ze zdjęciem w wersji cyfrowej (wykonanym zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów)
  • podpisane przez Ciebie podanie do Rektora
  • dwa podpisane przez Ciebie egzemplarze umowy o kształcenie
  • dwa egzemplarze regulaminu opłat (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)
  • podpisane przez Ciebie ślubowanie

Przez osoby trzecie lub pocztą na adres Uczelni (z dopiskiem Centrum Organizacji Dydaktyki):

UWAGA. O kolejności przyjęć i promocji decyduje data nadania dokumentów. Pamiętaj, wymagany jest komplet dokumentów i dokumenty MUSZĄ być przez Ciebie podpisane!

Upewnij się, że skompletowałeś wszystkie dokumenty:

  • kserokopię dyplomu ukończenia studiów I stopnia (lic, inż)
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej (jeśli Ciebie obowiązuje) na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)

oraz wydrukowane przez Ciebie z formularza rekrutacyjnego:

  • podpisaną przez Ciebie ankietę osobową ze zdjęciem w wersji cyfrowej (wykonanym zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów)
  • podpisane przez Ciebie podanie do Rektora
  • dwa podpisane przez Ciebie egzemplarze Umowy o kształcenie
  • dwa egzemplarze regulaminu opłat (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)
  • podpisane przez Ciebie ślubowanie

Opłaty

Obowiązujące ceny studiów w roku akademickim 2020/2021.

Mediaworking

Studia II stopnia, stacjonarne/niestacjonarne. Czas trwania: 2 lata

Specjalna zniżka dla absolwentów CDV i WSNHiD!

  • 0 PLN
    wpisowe
  • 710 PLN
    zwolnienie z jednej z 12 rat

Wpisowe

  • 0 PLN
    do 10 lipca 2020
  • 85 PLN
    do 30 września 2020

Studia stacjonarne i niestacjonarne - czesne za jeden rok studiów

  • 8520 PLN
    płatne jednorazowo z góry

    85 zł taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 2x
    4260 PLN
    płatne w dwóch ratach

    85 zł taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 12x
    710 PLN
    płatne w 12 ratach

    85 zł taniej

    bez opłaty wpisowej

Zniżki i promocje

W CDV możesz liczyć na zniżki w czesnym i stypendia, które sprawią, że studiowanie będzie łatwiejsze.

Sprawdź, ile możesz zaoszczędzić.

Preferencyjny kredyt studencki w CDV

CDV, przy współpracy z instytucjami finansowymi, przygotowała pomoc w zakresie uzyskania preferencyjnych kredytów studenckich.

Poznaj program stypendialny w Collegium Da Vinci.

Stypendia Stypendia

Za co płacisz:

  • zajęcia prowadzą uznani na rynku praktycy, Twoi potencjalni pracodawcy
  • pracujesz w małych grupach
  • masz dostęp do nowoczesnego sprzętu i oprogramowania
  • 50% zajęć z wyjątkiem modułów do wyboru i seminariów poprowadzą praktycy
  • realne wsparcie Biura Karier w poszukiwaniu praktyk, staży i pracy
  • liczne zajęcia dodatkowe w postaci spotkań branżowych i warsztatów
  • udział w projektach biznesowych
  • kontakt z międzynarodową społecznością

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Anioł CDV

Karolina Bobko

Pok. A412

Rekrutacja - Informacje

Izabella Bekas - Kwaśniewska

Poznaj inne kierunki

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.