Doradztwo i coaching w biznesie – Collegium Da Vinci Poznań
Marek Cukras
student
II stopnia | Niestacjonarne

Doradztwo i coaching w biznesie

Zdobędziesz dyplom ukończenia studiów magisterskich już w 3 semestry!

Zdobędziesz wiedzę i kompetencje do:

  • Założenia firmy i świadczenia usług consultingowych, szkoleniowych i rozwojowych w organizacjach
  • Pracy jak rektuter, trener, coach wewnętrzny w organizacji
  • Pracy jako manager wyposażony w wiedzę o najnowszych trendach w zarządzaniu uzupełnioną narzędziami
Przeciętne zarobki na stanowisku trenera biznesu wynoszą 8000 zł brutto. Źródło: pracuj.pl

Opis

W trakcie studiów organizujemy studentom możliwość praktykowania w największych organizacjach w Poznaniu dzięki czemu już w trakcie studiów poznają realia rynkowe, budują swoje portfolio i mają przestrzeń do praktykowania zdobytej wiedzy i nowoczesnych narzędzi do podnoszenia efektywności zespołów. Psychologia biznesu pozwala zrozumieć jakimi prawami rządzi się skuteczne przywództwo, coaching natomiast to proces, który pomaga pojedynczym osobom i organizacjom w osiągnięciu celów indywidualnych i biznesowych.

Program studiów został opracowany z udziałem uznanych na rynku praktyków z obszaru psychologii, coachingu i konsultingu. W Polsce tylko CDV ma patronat najbardziej liczące się międzynarodowej organizacji zrzeszającej profesjonalnych coachów: International Coach Federation Ponadto jako jedyni w kraju mamy autorski program szkoleniowy stworzony przez naszych wykładowców i akredytowany przez ICF.

Cały program studiów zostanie zrealizowany tylko  w 3 semestry!

Studia skierowane są do:

  • Managerów, którzy chcą nabyć nowe umiejętności, zweryfikować swoje dotychczasowe przekonania na temat zarządzania i uzyskać nową wiedzę i narzędzia z obszaru psychologii zarządzania.
  • Osób, które prowadzą lub chcą założyć firmę, której zadaniem będzie wspieranie managerów, zespołów i całych organizacji w diagnozowaniu obszarów do zmiany, potencjału i maksymalizowanie efektywności biznesowej.
  • Osób, które zarządzają zespołami sprzedażowymi lub odpowiadają za strategię sprzedaży w organizacji.
  • Organizacji, które chcą przeszkolić swoich pracowników na stanowiskach : trenera wewnętrznego, coacha wewnętrznego, rekrutera, lidera zespołu, tym samym redukując koszty outsorcingowanych usług.

W programie oferujemy między innymi uznawany na całym świecie kurs największej organizacji coachingowej International Coach Federation, przygotowanie do akredytacji, w tym analiza sesji, mentoring oraz egzamin.

Izabela Grabowska

Kierownik Katedry Coachingu i Zarządzania

Administratorem danych jest Collegium Da Vinci z siedzibą przy ul. gen. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań. Pełny dokument Polityki Prywatności znajdziesz tutaj

Atuty kierunku

  • Zajęcia praktyczne

    Ponad 90% zajęć w programie studiów to zajęcia praktyczne.

  • Specjalistyczne, konkretne umiejętności

    Nabędziesz specjalistyczne, konkretne umiejętności oraz kompetencje społeczne, które, jak podkreślają pracodawcy, są dla nich najważniejsze przy podejmowaniu decyzji
    o zatrudnieniu.

  • Gruntowna wiedza psychologiczna

    Uzyskasz gruntowną wiedzę psychologiczną. Wśród wykładowców jest trener-superwizor Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

  • Akredytacja International Coach Federation

    Na studiach możesz uzyskać najbardziej rozpoznawalną na świecie akredytację coachingową International Coach Federation. Wśród wykładowców są coachowie o najwyższych poziomach akredytacji PCC (Professional Certified Coach) i MCC (Master Certified Coach).

  • Bezpłatne oprogramowanie

    Jako studentka/student CDV otrzymasz bezpłatnie pakiet najnowszego oprogramowania Microsoft Office ProPlus 365.

  • Możesz wybrać dodatkowe przedmioty związane z innymi kierunkami

    Chcemy, aby studenci mogli rozwijać się całościowo i zgodnie ze swoją wizją, dlatego oprócz specjalizacji możesz wybrać dodatkowe przedmioty związane z innymi kierunkami dostępnymi w Collegium Da Vinci, m.in. grafiką, informatyką, mediaworkingiem, edukacją prorozwojową, zarządzaniem kreatywnym.

  • Certyfikaty

    W Polsce tylko CDV ma patronat najbardziej liczących się międzynarodowych organizacji rozwoju osobistego: International Coach Federation i REFA. Ponadto jako jedyni w kraju mamy autorski program szkoleniowy stworzony przez naszych wykładowców i akredytowany przez ICF.

Dlaczego warto:

  • Studia ułożone są w taki sposób, abyś mógł sam kierować swoją ścieżką rozwoju. Oprócz bloku podstawowego, masz do wyboru również moduły dodatkowe, które stanowią uzupełnienie Twoich kompetencji w wybranych obszarach.
  • Blok podstawowy zapewnia zagłębienie się w wiedzę psychologiczną, która stanowi podstawę do zrozumienia mechanizmów rządzących jednostką, zespołami i organizacjami.
  • Przedmioty konsultowane były nie tylko ze strategicznymi partnerami kierunku, ale również kluczowymi organizacjami na rynku oraz praktykami aktywnie działającymi w danych obszarach, aby w efekcie przekazywana wiedza i umiejętności wpasowały się w oczekiwania rynku i pomogły Ci znaleźć stanowisko, które jest pożądane na rynku pracy.
  • W ramach studiów oferujemy możliwość odbycia praktyk zawodowych, które pomogą Ci zdobyć doświadczenie zawodowe pod okiem profesjonalistów.
  • Nasza uczelnia to centrum networkingowe dla coachów i trenerów z całej Polski. Organizujemy cykliczne warsztaty i spotkania branżowe „Coaching Cafe”, „Learning Forum”. Umożliwiamy pracę konsultingową, diagnostyczną i coachingową, a także prowadzenie procesów AC na każdym szczeblu w największych organizacjach w Poznaniu.
  • Jesteśmy gospodarzem międzynarodowego święta coachingu „Coaching Week” organizowanego przez ICF.

Jakie kursy są w cenie studiów?

W 3 semestry zdobędziesz wiedzę która obejmują poniższe kursy. Wartość kursów to: 15000-20000 zł.

Uznawany na całym świecie kurs największej organizacji coachingowej International Coach Federation: przygotowanie do akredytacji, w tym analiza sesji, mentoring oraz egzamin (cena rynkowa ok. 7000 zł netto).

Psychologia w biznesie 30h

(cena rynkowa ok. 3800 netto)

Strategia w biznesie 30h

(cena rynkowa ok. 3300 netto)

Przywództwo w organizacji 30h

(cena rynkowa ok. 4900 zł brutto)

Trendy HR i Employer Branding 30h

(cena rynkowa 870 zł netto)

Wizytacja Polskiej Komisji Akredytacyjnej w CDV.

Komisja, która nadzoruje jakość kształcenia na wszystkich uczelniach w kraju, przeprowadziła audyt jakości kształcenia na kierunku – studia spełniają wszystkie kryteria oceny programowej. W szczególny sposób doceniła kierunek za koncepcję kształcenia, program studiów, kadrę dydaktyczną, w tym praktyków oraz skuteczność zapewniania najwyższych standardów kształcenia i ich jakości.

Doświadczenia studentów

Centrum networkingowe dla coachów i trenerów

Warsztaty i spotkania

Wraz z International Coach Federation tworzymy przestrzeń, w której spotkają się miłośnicy coachingu, organizując cykliczne warsztaty i spotkania branżowe „Coaching Cafe” i „Learning forum”.

O ICF O ICF

Międzynarodowy Tydzień Coachingu

Jesteśmy współorganizatorem warsztatów w ramach Międzynarodowego Tygodnia Coachingu”Coaching Week”

Szczegóły Szczegóły

Katedra Coachingu i Zarządzania jest organizatorem otwartych spotkań KOMPAS, w ramach których praktycy z zakresu rozwoju osobistego i zarządzania dzielą się z uczestnikami swoim doświadczeniem.

Youtube Youtube

Współorganizujemy z Brain Solutions cykliczne spotkania z serii Babki w Proszku i Jajka na Twardo wymyślone przez absolwentkę i wykładowczynię kierunku doradztwo i coaching.

Facebook Facebook

Ciekawe wydarzenia

Program studiów w roku akademickim 2020/2021

Studia niestacjonarne

Zajęcia weekendowe wg. harmonogramu

  • 1,5 roku

    Czas trwania

  • 3

    Liczba semestrów

  • 870

    Liczba godzin

  • 120

    Punkty 

Kadra

dr Krzysztof Patkowski

Dziekan Wydziału Nauk Społecznych

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

dr Krzysztof Patkowski

Dziekan Wydziału Nauk Społecznych

rozwińAbsolwent studiów magisterskich w Instytucie Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM, specjalizacje: marketing polityczny i dziennikarstwo i studiów doktoranckich na Wydziale Nauk Politycznych UAM. Autor pracy doktorskiej napisanej pod kierunkiem prof. dr hab. Józefa Orczyka, poświęconej problemom prywatyzacji w krajach Grupy Wyszehradzkiej, ze szczególnym uwzględnieniem politycznych i ideologicznych aspektów tego procesu.

rozwińZainteresowania naukowe dr Patkowskiego koncentrują się wokół problemów transformacji systemowej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej po 1989 roku, kształtowania systemu partyjnego w tych państwach i odrodzenia społeczeństwa obywatelskiego. W kręgu jego zainteresowań naukowych pozostają również zagadnienia związane z public relations i marketingiem politycznym.

rozwińPrywatnie miłośnik gór stara się każdą wolną chwilę spędzać przemierzając szlaki górskie w całej Europie, od niedawna również w towarzystwie syna Mikołaja.

dr Joanna Krajewska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

dr Joanna Krajewska

wykładowca

O mnie

Doktor nauk humanistycznych, coach, trenerka umiejętności psychospołecznych, entuzjastka Analizy Transakcyjnej i Non-Violent Communication.

Łączy przygotowanie akademickie z licznymi kursami i szkołami z zakresu psychologii, dzięki czemu prowadzi z powodzeniem różnorodne formy uczenia – od wykładów, poprzez konwersatoria i seminaria do warsztatów i treningów umiejętności interpersonalnych. Ukończyła Studium Umiejętności Osobistych Trenera i Lidera w Szkole Trenerów Komunikacji Opartej na Empatii, Studium Trenerskie w Pracowni Psychologicznej Spotkanie, kurs Trener Zmian przygotowujący do przeprowadzania klientów indywidualnych i instytucjonalnych przez zmiany kompetencyjne i rozwojowe, Szkołę Analizy Transakcyjnej (zdała test 101), kurs Akredytowany Coach International Coach Federation, kurs Mindfulness Based Stress Reduction, jest certyfikowaną trenerką i facylitatorką DiSC. Uczestniczka zaawansowanego programu szkoleniowego Praktyk Analizy Transakcyjnej dla osób pracujących z organizacjami.

Prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu rozwijania kompetencji psychospołecznych (specjalizuje się w komunikacji interpersonalnej, zarządzaniu stresem i asertywności) oraz sesje Assessment Center i Development Center. Szkoliła między innymi kadrę menadżerską Poczty Polskiej S.A., Ministerstwa Finansów, pracowników Urzędów Marszałkowskich w Kielcach i Katowicach, kadrę naukowo-dydaktyczną Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Politechniki Poznańskiej oraz European University Viadrina Frankfurt, pracowników przedsiębiorstw oraz studentów. W ramach projektu Wielkopolska Akademia HR zrealizowała ponad 600 godzin doradczych w wielkopolskich małych i średnich przedsiębiorstwach, badając potrzeby rozwojowe tych organizacji oraz projektując działania szkoleniowe (badania fokusowe, badania kultury organizacyjnej, sesje DC, przegląd/przygotowanie opisów stanowisk i siatek kompetencji).

Na co dzień związana z Centrum Psychologiczno-Coachingowym inspeerio, gdzie prowadzi coachingi oraz warsztaty rozwoju kompetencji interpersonalnych, koordynuje projekty psychoedukacyjne, a także – na portalu inspeerio – publikuje artykuły popularyzujące psychologię, coaching i rozwój osobisty.

Skupia się na szukaniu zasobów. Wierzy, że zmiana przekonań zmienia rzeczywistość.

Adam Bekier

Prezes zarządu Inner Source sp. z o.o.

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

EMBA

Adam Bekier

Prezes zarządu Inner Source sp. z o.o.

rozwińPrezes zarządu Inner Source sp. z o.o., wiceprezes zarządu Fundacji na rzecz rozwoju Politechniki Poznańskiej, członek zarządu Polskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej,  Coach ICF PCC, trener i psychoterapeuta.

O mnie

rozwińPosiadam kilkunastoletnie doświadczenie na stanowiskach zarządczych i nadzorczych. Byłem najmłodszym w Polsce prezesem spółki akcyjnej prowadzącej ekstraklasową drużynę sportową (PBG Basket Poznań, 2008 rok), Od 2013 swoje doświadczenie wykorzystuję w obszarze wspierania ludzi i organizacji w procesach rozwojowych. Prowadzę procesy diagnozy organizacji w zakresie kultury organizacyjnej i systemów komunikacji. Zrealizowałem wiele projektów z zakresu coachingu, szkoleń i rozwoju potencjału pracowników. Łącznie przeprowadziłem ponad 1200 godzin sesji coachingowych z osobami na średnich i wyższych szczeblach zarządzania. Od 15 lat jestem nauczycielem akademickim.

rozwińSpecjalizacje obszarowe

  • coaching,
  • executive coaching,
  • praca z grupą,
  • psychologia zarządzania.

Małgorzata Chełkowska-Dorna

wykładowca

Spotkajmy się na:

Zarządzanie Kreatywne

Doradztwo i Coaching

Małgorzata Chełkowska-Dorna

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka studiów magisterskich na UAM  i  Collegium Da Vinci oraz podyplomowych na WSHiU. Właścicielka i twórca marek Rewolucja i Brain Solutions, a także HR Ninja.

rozwińDla największych marek w Poznaniu i Polsce projektuje procesy Assessment Center, a także reorganizuje systemy motywacji obniżając skutecznie rotację pracowników. Projektuje scenariusze szkoleń rozwojowych i wspiera w wyłapywaniu talentów. Prowadzi procesy executive coachingu, szkoli i doradza w kwestii budowania efektywnych zespołów.  Prowadzi mediacje wewnątrz organizacji.

rozwińProjektuje gry szkoleniowe dla biznesu w ramach marki HR Ninja s.c, wykorzystując doświadczenie zdobyte jako szkoleniowiec i coach zewnętrzny w branżach: hotelarskiej, gastronomicznej, motoryzacyjnej, kosmetycznej, spożywczej, lotniczej, usługowej i w oświacie, a także płynące z pracy w międzynarodowej korporacji.

rozwińDrugim, poza biznesem obszarem zainteresowań zawodowych jest edukacja. Jest autorką kursów zawodowych przygotowanych dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Zawodowego. Certyfikowana trener efektywnej nauki i szybkiego czytania; stworzyła własny program efektywnej nauki. Szkoliła nauczycieli i dyrektorów wielkopolskich placówek oświatowych, a obecnie jako główny trener koordynuje projekt zakładający przeszkolenie z zakresu efektywnej nauki kadrę pedagogiczną poznańskich placówek oświatowych.

  • Coach ACC ICF na ścieżce akredytacji PCCMediator VCC
  • Absolwentka Szkoły Coachingu Grupowego i Zespołowego
  • Certyfikowany Trener FRIS
  • Założycielka Spółki HR Ninja s.c. w ramach której aktywnie działa na rynku biznesowym projektując i wydając gry szkoleniowe dla biznesu.

Ciekawi mnie

rozwiń…zmienność ludzkiej natury, każdy kolejny zakręt dróg i rzek, każdy dzień. Ciekawi mnie co myślą i czują moje psy. Ciekawi mnie las, nieustająco…

mgr Hanna Caplewska

wykładowca

Spotkajmy się na:

doradztwo i coaching

mgr Hanna Caplewska

wykładowca

O mnie

rozwińWspółtwórczyni i współwłaścicielka  akredytowanego programu praktycznej nauki coachingu w CDV. Prowadziła warsztaty coachingowe również w UAM, WSB.

rozwińPosiada wieloletnie doświadczenie jako mentor coach w pracy indywidualnej i grupowej. Jest również doradcą biznesowym dla osób z niepełnosprawnościami, zagrożonych wykluczeniem, menedżerów. W ramach projektu przywraca ich na rynek pracy, pisze biznesplany, wdraża plany rozwoju firm, zajmuje się planowaniem strategicznym, analizą efektywności gospodarczej firm, mentoringiem.

rozwińCoach akredytowany ICF,  menedżerski, executive, doradca zawodowy. Rozwija kompetencje pracowników, pomaga swoim klientom przygotować się do wejścia na rynek pracy, do zmiany zawodu, awansu, definiować i wykorzystywać talenty, wspiera ich w pracy nad ich efektywnością.

rozwińTrener kompetencji miękkich. Najbardziej lubi pracować w obszarze przywództwa, zarządzania, komunikacji, asertywności, motywacji, rozwiązywania konfliktów, budowania relacji. W roli Marketing Menedżera budowała i zarządzała zespołami marketingowymi.

rozwińCiekawi mnie

rozwińJest ciekawa ludzi. Aby ich lepiej poznać i móc z nimi pracować na wielu płaszczyznach podjęła naukę psychoterapii systemowo-ericsonowskiej.
Ciekawią ją obszary i problemy związane ze zmianami klimatu oraz wyzwania związane z zagadnieniem zrównoważonej gospodarki.

dr inż. Alicja Rytelewska

Zastępca Dziekana Wydziału Nauk Społecznych

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

Zarządzanie Kreatywne

Informatyczne Techniki Zarządzania

dr inż. Alicja Rytelewska

Zastępca Dziekana Wydziału Nauk Społecznych

O mnie

rozwińKierownik Katedry Coachingu i Zarządzania, Absolwentka Politechniki Poznańskiej oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Studiowała także zarządzanie i marketing na NHL Hogesschool w Holandii. W 2013 roku obroniła rozprawę doktorska, napisaną w Katedrze Pracy i Polityki Społecznej UE w Poznaniu, dotyczącą kompetencji menedżerów oraz ich wpływu na wyniki ekonomiczne przedsiębiorstw IT. Od 2004 roku jest wykładowcą akademickim, prowadząc zajęcia w Polsce i za granicą. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach oraz rozwojem organizacji. W swoich publikacjach i wydanej w 2015 roku monografii porusza zagadnienia dotyczące kompetencji i kwalifikacji pracowników, ich rozwoju oraz wpływu czynnika ludzkiego na wyniki przedsiębiorstw. Prowadzi także badania nad efektywnym zarządzaniem talentami. Była uczestnikiem i współorganizatorem wielu konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych.

rozwińOd kilkunastu lat związana z biznesem. Doświadczenie zawodowe zdobywała także prowadząc własną działalność gospodarczą w zakresie zarządzania, zarządzania ludźmi czy rozwojem talentów.

Ciekawi mnie

rozwińPrywatnie entuzjastka sportu, szczególnie tenisa ziemnego. W wolnej chwili lubi pograć w bridga z rodziną i przyjaciółmi.

dr Karolina Janiszewska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Zarządzanie Kreatywne

Doradztwo i Coaching

dr Karolina Janiszewska

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińEkspert w zakresie strategii reklamowej i zarządzania marką. Od wielu lat przygotowuje autorskie szkolenia i warsztaty strategiczne dla biznesu. Przez wiele lat współpracowała z agencjami reklamowymi m.in. agencją Just, tworząc strategie i koncepcje wielu reklam. Przygotowywała koncepcje strategii komunikacyjnych oraz strategii zarządzania markami zarówno dla biznesu, jak i marek terytorialnych.

rozwińWspółautorka książek „Strategia reklamowa”, „Wiedza o reklamie”, „Zarządzanie marką” oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z komunikacją i zarządzaniem marką. Łączy wiedzę naukową z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku.

Ciekawi mnie

rozwińLubię ciekawe wyzwania. Inspirują mnie marki, które potrafią przejść przemianę i rozwijać się w zgodzie z obowiązującymi trendami. Podpisuję się pod zdaniem Alberta Einsteina „wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona”. Do każdego problemu podchodzę z zaangażowaniem, optymizmem i kreatywnością, szukając niebanalnych rozwiązań, które są istotne z punktu widzenia projektowania przekazów reklamowych i koncepcji tożsamości marki.

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

Zarządzanie kreatywne

O mnie

rozwińCzołowy polski specjalista w zakresie marketingu usług prawniczych, doradca w zakresie wizerunku, jakości oraz kształtowania relacji z klientem praktyki prawniczej. Członek – założyciel Service Design Polska. Wykładowca Collegium Da Vinci i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, członek Service Design Network, European Academy of Marketing i współzałożyciel SDN Polska (Service Design Network Polish Chapter), jeden z pionierów nurtu projektowania usług w Europie. Stworzył metodologię wzornictwa usług (service design management) dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Zasiadał w jury konkursu Dobry Wzór. Jest autorem kilkudziesięciu artykułów naukowych, poradnikowych i kilku książek, w tym książki pt. „Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów”.

rozwiń„Skończyłem szkołę muzyczną w klasie fortepianu, a teraz gram na klawiszach w zespole rockowym, od czasu do czasu. Jestem też zawodnikiem drużyny hokejowej (na lodzie), która bierze udział w rozgrywkach ligowych, na szczęście bez większych sukcesów. 😉 Siłownia męczy mnie bardziej, niż wykłady na uczelni.”

Ciekawi mnie

rozwińCiekawi mnie każdy kolejny dzień, spotkani ludzie, nowe miejsca, absurdalne (na pozór) pomysły, no i na końcu, niektóre rzeczy. Inspiruje mnie muzyka, wysokie góry i mądrzy ludzie. Bez wątpienia, to ludzie – rozmowa z nimi, wymiana myśli, spotkania – są źródłem moich najlepszych pomysłów i przedsięwzięć.

rozwińZawodową higienę utrzymuję dzięki wyprawom do innych światów, takich jak Chile, Ekwador, Kolumbia, Boliwia, Tanzania, Kenia, ZEA czy Indie, albo w miejsca jak z innego świata – jak np. Grossglockner w Austrii, Wysokie Tatry, rafting na Ottawa River w Kanadzie itp.

dr Łukasz Fojutowski

Prorektor

dr Łukasz Fojutowski

Prorektor

O mnie

rozwińAbsolwent ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Studiował na specjalnościach „Polityka gospodarcza i strategie przedsiębiorstw” na uczelni macierzystej oraz „Economie et Gestion des Entreprises” na Université de Rennes I. Rozprawa doktorska, napisana w Katedrze Polityki Gospodarczej i Planowania Rozwoju UE w Poznaniu, dotyczyła strategii przedsiębiorstw krajowych wobec ekspansji korporacji transnarodowych.

rozwińZainteresowania badawcze obejmują problematykę polityki handlu zagranicznego, międzynarodowych stosunków gospodarczych, działalności korporacji transnarodowych i jej wpływu na gospodarkę światową, a także oddziaływania otoczenia regionalnego i lokalnego na strategie przedsiębiorstw. Badania z tego zakresu realizował w ramach stypendium badawczego Rządu Francuskiego na Université Aix-Marseille, a także w ramach projektów badawczych Centrum Badania Gospodarki Regionalnej Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

dr Jolanta Jaworska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

dr Jolanta Jaworska

wykładowca

O mnie

rozwińPsycholog, coach, trener, konsultant.

rozwińOd 20 lat zajmuje się prowadzeniem szkoleń, a od 15 lat jako trener biznesu. Specjalizuje się w zagadnieniach praktyki menedżerskiej, zarządzania ludźmi, psychologicznych aspektów relacji interpersonalnych, wspierania procesu sprzedaży i obsługi klienta.  (CX – Customer Experience).

rozwińPosiada bogate i wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i konsultacji również z zakresu: komunikacji interpersonalnej i usprawniania współpracy i komunikacji wewnątrz zespołów, wykorzystywania perswazyjnej komunikacji dla osiągania obustronnych korzyści, negocjacji w biznesie oraz negocjacji handlowych, a także radzenia sobie ze stresem, rozwijaniem asertywności  oraz organizacji siebie w czasie.

rozwińInteresują ją zachowania ludzi w kontekście organizacji oraz usługowym z perspektywy nurtu poznawczo – behawioralnego w psychologii. Dla ich zrozumienia konieczna jest znajomość reguł odbioru i przetwarzania informacji, działania pamięci, czy powstawania emocji.

rozwińW obrębie jej zainteresowań jest także rozwijanie osobistych umiejętności pracowników wszystkich szczebli poprzez coaching, w tym  budowanie adekwatnej samooceny oraz rozwijanie sposobów motywowania klienta do osiągania celów zawodowych i osobistych.

rozwińJej dużym atutem jest łatwość nawiązywania kontaktu i skuteczność w komunikacji, a także indywidualne podejście do każdego klienta.

rozwińPosiada liczne certyfikaty: Certyfikat Coacha  i Certyfikat Trenera Biznesu  (Polska Szkoła Trenerów  KONTRAKT OSH), Europejski  Certyfikat 101 z Analizy Transakcyjnej, tytuł Mistrza Praktyka w Neurolingwistycznym Programowaniu.

Jest akredytowanym konsultantem w zakresie Success Insights, także ukończyła Akademię Teorii Ograniczeń – wykorzytywaną w edukacji i terapii, jako narzędzie poprawy organizacji i planowania, nadaną przez TOC Consulting i Goldratt school, USA.

rozwińW pracy wykorzystuje także metody Miltona Eriksona, oraz  Non- Violent Communication (Marshall’a Rosenberg’a).

rozwińAktualnie w trakcie szkoleń Analiza Transakcyjna w organizacji. Członek Polskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej.

dr Lena Staś

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

Zarządzanie kreatywne

 

dr Lena Staś

wykładowca

O mnie

rozwińDoktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie Nauki Organizacji i Zarządzania (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu). Wieloletni trener i moderator w polsko-szwajcarskim programie dla poparcia wolnej przedsiębiorczości. Doświadczenie w zakresie prowadzenia warsztatów z pracownikami administracji publicznej oraz organizacjami biznesowymi w zakresie zarządzania zespołami, przywództwa, procesów decyzyjnych w organizacjach i rozwoju osobistego. Wykładowca podyplomowych studiów MBA w Wielkopolskiej Szkole Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu z zakresu skutecznego zarządzania organizacją i zarządzania operacjami. Trener w programie Train and Education In Strategically Significant Areas (Uniwersytet Ekonomiczny). Autorka wielu artykułów naukowych na podstawie prowadzonych badań i analiz poświęconych zarządzaniu, ostatnio wielopokoleniowości w zespołach oraz wykorzystaniu coachingu w organizacjach.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawi mnie życie, a moje motto brzmi: możesz wszystko.

Kinga Zinkowska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

Kinga Zinkowska

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Akademii Rolniczej w Szczecinie. Ukończyła również Studium Marketingowego Zarządzania Przedsiębiorstwem, Studia Podyplomowe z zakresu Pedagogiki i Akademię Trenera. Certyfikowany trener efektywnej nauki i szybkiego czytania oraz integracji sensorycznej. Słuchaczka wielu kursów i szkoleń z zakresu elementów zarządzania i coachingu.

rozwińWykładowca akademicki z ponad 12 letnim doświadczeniem. Obszar zainteresowań to motywacja i coaching w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz andragogika.

rozwińDoświadczenie zdobywała jako właścicielka firmy edukacyjnej i kontraktor firm szkoleniowych. Autorka wielu programów szkoleniowych dla zróżnicowanych grup odbiorców.

rozwińDziałaczka społeczna w lokalnej społeczności, inicjatorka i organizatorka akcji propagującej czytelnictwo wśród dzieci, młodzieży i dorosłych.

rozwińPasjonatka gier planszowych i karcianych niekolekcjonerskich, do których zachęca rodzinę i przyjaciół.

Magdalena Ignaczak

wykładowca, doradca zawodowy

Psycholog, doradca, szkoleniowiec. Celem pracy we wszystkich obszarach, którymi się zajmuje jest dzielenie się aktualną wiedzą oraz doświadczeniem z osobami i podmiotami koncentrującymi się na rozwoju, dawanie inspiracji do zmian i ulepszeń, umacnianie pozytywnego myślenia a także postawy aktywnej. Kieruje się przekonaniem, że życie z pasją daje największą satysfakcję i spełnienie zarówno w pracy zawodowej jak i sferze osobistej.

Doświadczenie trenerskie obejmuje ponad 3 000 godzin przeprowadzonych szkoleń realizowanych dla przedsiębiorstw i administracji publicznej. Jest specjalistą w obszarach budowania wizerunku, zarządzania zróżnicowanymi zespołami i komunikacji wewnętrznej, umiejętności menedżerskich i kompetencji interpersonalnych istotnych w pracy zawodowej. Pasjonują ją zagadnienia partnerstwa lokalnego, CSR, etyki w pracy zawodowej.

Jest aktywnym i docenianym wykładowcą akademickim, jej głównym atutem jest szerokie doświadczenie biznesowe i administracyjne, dlatego realizowała zajęcia praktyczne dotyczące zarządzania firmą i zasobami ludzkimi, psychologii, budowania wizerunku, wymogów rynku pracy i przedsiębiorczości – ponad 2 200 godzin.

Posiadane wykształcenie oraz doświadczenia zawodowe pozwalają jej na realizowanie szeroko pojętego doradztwa psychologicznego, zawodowego oraz związanego z budowaniem ścieżki karier. W tym zakresie zrealizowała 4400 godzin spotkań dla właścicieli i pracowników MSP, nauczycieli i pracowników sektora oświaty, pracowników i wolontariuszy organizacji wspierających niepełnosprawnych, studentów, osób poszukujących pracy, a także młodzieży.

Aktywnie działa na rzecz rozwoju przedsiębiorczości, promowania idei równowagi życiowej oraz uczenia się przez całe życie poprzez swoją działalność pro bono – doradztwo dla osób zakładających własną firmę, autorstwo artykułów dotyczących budowania wizerunku, wystąpienia konferencyjne oraz warsztaty dla młodzieży, a także organizację gry miejskiej, konferencji i targów pracy.

Magdalena Ignaczak

wykładowca, doradca zawodowy

dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska

Zastępca Kierownika Katedry Coachingu i Zarządzania

dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska

Zastępca Kierownika Katedry Coachingu i Zarządzania

O mnie

rozwińAbsolwentka Politechniki Poznańskiej oraz Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Przez dłuższy czas związana z biznesem, gdzie zajmowała stanowiska m.in. Kierownika zespołu sprzedaży, Kierownika ds. marketingu czy Specjalisty ds. rozwoju rynku. Od kilku lat jest wykładowcą akademickim. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem przedsiębiorstwem, zarządzaniem strategicznym, zarządzaniem jakością oraz społeczną odpowiedzialnością biznesu.

prof. dr hab. Krzysztof Czyrka

wykładowca

prof. dr hab. Krzysztof Czyrka

wykładowca

rozwińAbsolwent Uniwersytetu Szczecińskiego. W 2010 roku uzyskał stopień naukowy doktora w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, otrzymując wyróżnienie przez Uniwersytet Szczeciński za dysertację doktorską „Zarządzanie potencjałem ludzkim osób niepełnosprawnych w organizacjach ZPCh. W roku 2016 uzyskał stopień naukowy doktora habilitowanego w obszarze nauk ekonomicznych w dyscyplinie zarządzanie i organizacja. W latach 2007-2018 pracował w Akademii Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim. W latach 2011-2016 doradca Zarządu następnie Członek Rady Nadzorczej Browaru Witnica S.A.

rozwińJego zainteresowania naukowe i badawcze lokują się w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów zarządzania kapitałem ludzkim, rozwoju organizacji a także gospodarowania potencjałem ludzkim osób z niepełnosprawnościami. Autor szeregu publikacji i
ekspertyz z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim. Szczególne pozycje naukowe stanowią książki „Zarządzanie potencjałem ludzkim osób niepełnosprawnych w organizacjach ZPCh” a także „The specificity of management of the human capital of the persons with disabilities in Poland- the perspective of enterprises of the open labor market”.

Izabela Grabowska

Kierownik Katedry Coachingu i Zarządzania

Izabela Grabowska

Kierownik Katedry Coachingu i Zarządzania

rozwińO mnie

rozwińSpecjalista HR, Trener,

Specjalista HR z wieloletnim doświadczeniem w realizacji polityki i strategii personalnych organizacji; konsultant, wykładowca. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu dedykowanych systemów motywacyjnych w sektorze małych oraz mikro-przedsiębiorstw. Doradztwo w procesach rekrutacyjnych w firmach branży B2B. Konsulting w zakresie zmian procesowych w obszarze HR w spółce giełdowej. Autorka publikacji z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, ze szczególnym uwzględnieniem kapitału ludzkiego w procesach wprowadzanych zmian organizacyjnych.

Paweł Jasiński

Pełnomocnik Rektora ds. zapewnienia jakości kształcenia

Paweł Jasiński

Pełnomocnik Rektora ds. zapewnienia jakości kształcenia

Rekrutacja

Aby zapisać się na studia należy:

  • wypełnić elektroniczny formularz rekrutacyjny na stronie uczelni (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia)
  • oraz podpisać umowę online za pomocą serwisu UMOWNIK (Możesz podpisać umowę na studia przez 24h online! Bez wychodzenia z domu, drukowania dokumentów czy przesyłania ich pocztą. Zawarcie umowy online jest w pełni bezpieczne, realizowane za pośrednictwem kompleksowego narzędzia do zawierania umów online, jakim jest Umownik. Pozwala na potwierdzenie zawarcia umowy oraz weryfikację tożsamości bez konieczności składania tradycyjnego podpisu lub podpisu elektronicznego.)
  • lub dostarczyć do Collegium Da Vinci niezbędne dokumenty (pokój R034, parter, rotunda)

Na początek przygotuj potrzebne dokumenty

  • dowód osobisty,
  • dyplom ukończenia min. studiów I stopnia (lic, inż),
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (wykonane zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych. Twarz widziana en face (na wprost), patrząca w obiektyw, uszy po obu stronach twarzy widoczne, na jasnym tle).

*Wolny słuchacz

Nie musisz czekać na obronę, by zapisać się na studia. Możesz uczestniczyć we wszystkich zajęciach jako WOLNY SŁUCHACZ.

Więcej szczegółów w Biurze Rekrutacji, tel. 697230138, rekrutacja@cdv.pl

Zaloguj się do formularza rekrutacyjnego (zapisz się) i uzupełnij dane wymagane w procesie rekrutacji.

Wypełniony formularz rekrutacyjny wygeneruje dla Ciebie dokumenty niezbędne do przyjęcia na studia:

  • umowę o kształcenie
  • regulamin opłat
  • ślubowanie
  • ankietę osobową
  • podanie do Rektora

Opłatę wpisową* należy wpłacać na konto:

Collegium Da Vinci
ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750
[w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

*Sprawdź obowiązujące promocje

Wypełniony formularz rekrutacyjny wygeneruje dla Ciebie dokumenty niezbędne do przyjęcia na studia:

  • umowę o kształcenie
  • regulamin opłat
  • ślubowanie
  • ankietę osobową
  • podanie do Rektora

Powyższe dokumenty należy dostarczyć do CDV. Wybierz jedną z możliwości:

  • ONLINE (najwygodniejsza forma, w rekrutacji 2020/2021 wybrana przez 90% kandydatów) – korzystając z serwisu UMOWNIK – opcja dostępna w zakładce DOKUMENTY formularza rekrutacyjnego
  • OSOBIŚCIE – dokumenty pobrane z formularza rekrutacyjnego oraz dyplom (ksero, odpis) ukończenia min. studiów I stopnia (lic, inż)  dostarcz do Collegium Da Vinci (pokój R034, parter, rotunda)
  • POCZTĄ – dokumenty pobrane z formularza rekrutacyjnego oraz dyplom (ksero, odpis) ukończenia min. studiów I stopnia (lic, inż) dostarcz na adres Collegium Da Vinci, ul. Kutrzeby 10, 62-719 Poznań, z dopiskiem „rekrutacja, pokój R034, parter, rotunda”

FAQ

Przeczytaj najczęściej zadawane pytania dotyczące rekrutacji w Collegium Da Vinci.

Opłaty

Obowiązujące ceny studiów w roku akademickim 2021/2022.

Doradztwo i coaching w biznesie

Studia II stopnia, stacjonarne/niestacjonarne. Czas trwania: 1,5 roku

Specjalna zniżka dla absolwentów CDV i WSNHiD!

  • 0 PLN
    wpisowe
  • 730 PLN
    zwolnienie z jednej z 12 rat

Wpisowe

  • 0 PLN
    do 12 lipca 2021
  • 85 PLN
    po 12 lipca 2021

Studia stacjonarne i niestacjonarne - czesne za jeden rok studiów

  • 8760 PLN
    płatne w 1 racie
  • 2x
    4380 PLN
    płatne w 2 ratach
  • 12x
    730 PLN
    płatne w 12 ratach

Zniżki i promocje

W CDV możesz liczyć na zniżki w czesnym i stypendia, które sprawią, że studiowanie będzie łatwiejsze.

Sprawdź, ile możesz zaoszczędzić.

Preferencyjny kredyt studencki w CDV

CDV, przy współpracy z instytucjami finansowymi, przygotowała pomoc w zakresie uzyskania preferencyjnych kredytów studenckich.

Poznaj program stypendialny w Collegium Da Vinci.

Stypendia Stypendia

Partnerzy kierunku

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Anioł CDV

Karolina Bobko

Pokój A412

Rekrutacja - Informacje

Izabella Bekas - Kwaśniewska

Masz pytania odnośnie programu i sposobu wykorzystania wiedzy w praktyce? 

Zadzwoń do praktyka biznesu i współtwórcy programu.

Małgorzata Chełkowska-Dorna

tel.: 503331511

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.