Grzegorz Zengota
student kierunku doradztwo i coaching
I stopnia | Stacjonarne | Niestacjonarne

Doradztwo i coaching

Specjalizacje:

  • Psychologia w biznesie
  • Psychologia pozytywna w coachingu

Zostań:

  • Specjalistą ds. ds. szkoleń
  • Coachem
  • Trenerem kompetencji miękkich
  • Facylitatorem
  • Konsultantem ds. samorozwoju

Opis

Doradztwo i coaching jest dla osób zainteresowanych pracą z ludźmi nad ich osobistym rozwojem i poszerzaniem umiejętności społecznych takich jak: skuteczna komunikacja, zarządzanie grupą, czy współpraca zespołowa w przedsiębiorstwach i organizacjach. Kandydaci powinni być gotowi do pracy z drugą osobą i sobą samym.

W 2016 r. kierunek dradztwo i coaching został nagrodzony w Ogólnopolskim Konkursie i Programie Akredytacyjnym „Studia z Przyszłością” oraz znalazł się na szczycie listy studiów coachingowych w Polsce według magazynu „Cogito”.

Kierunek doradztwo i coaching to pierwsze w Polsce studia licencjackie o takim profilu.

dołącz do na na FB dołącz do na na FB

Coaching to proces, który pomaga pojedynczym osobom i organizacjom w osiągnięciu celów indywidualnych i biznesowych. Program studiów został opracowany z udziałem uznanych na rynku praktyków z obszaru psychologii, coachingu i konsultingu.

W Polsce tylko CDV ma patronat najbardziej liczących się międzynarodowych organizacji rozwoju osobistego: International Coach Federation i REFA. Ponadto jako jedyni w kraju mamy autorski program szkoleniowy stworzony przez naszych wykładowców i akredytowany przez ICF.

Ważne!

Nie należy mylić coachingu z mowami motywacyjnymi, które często mają znamiona manipulacji. Zdarza się też, że mianem coachów określają się osoby nieposiadające w tym kierunku żadnego wykształcenia.

Wizytacja Polskiej Komisji Akredytacyjnej w CDV.

Komisja, która nadzoruje jakość kształcenia na wszystkich uczelniach w kraju, przeprowadziła audyt jakości kształcenia na kierunku doradztwo i coaching – studia spełniają wszystkie kryteria oceny programowej. W szczególny sposób doceniła kierunek za koncepcję kształcenia, program studiów, kadrę dydaktyczną, w tym praktyków oraz skuteczność zapewniania najwyższych standardów kształcenia i ich jakości.

Matura już niebawem, a Ty wciąż masz mętlik w głowie?

Skorzystaj z naszych porad i dowiedz się między innymi:

  • Czy warto iść na studia?
  • Jak wybrać kierunek?
  • Jak zdobyć pieniądze na studiowanie?

Pobierz nasz (Nie)poradnik Maturzysty, z którym wszystko stanie się łatwiejsze!

dr inż. Alicja Rytelewska

Kierownik Katedry Coachingu i Zarządzania

Administratorem danych jest Collegium Da Vinci z siedzibą przy ul. gen. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań. Pełny dokument Polityki Prywatności znajdziesz tutaj

Atuty kierunku

  • Akredytacje

    W Polsce tylko CDV ma patronat najbardziej liczących się międzynarodowych organizacji rozwoju osobistego: International Coach Federation i REFA. Ponadto jako jedyni w kraju mamy autorski program szkoleniowy stworzony przez naszych wykładowców i akredytowany przez ICF.

  • 90% zajęć praktycznych

    Ponad 90% zajęć w programie studiów to zajęcia praktyczne! W tym: warsztat pracy doradcy i coacha (ponad 550 godzin) oraz warsztat pracy trenera (ponad 300 godzin).

  • Certyfikat ICF

    W ramach studiów bez dodatkowych opłat odbędziesz kurs przygotowujący do najbardziej rozpoznawalnej na świecie akredytacji coachingowej International Coach Federation. Cena rynkowa kursu to ponad 6000 zł. Wśród wykładowców są coachowie o najwyższych poziomach akredytacji PCC (Professional Cerfified Coach) i MCC (Master Certified Coach).

  • Wykładowcy praktycy

    Zajęcia prowadzą uznani doradcy, trenerzy i coachowie z wieloletnim stażem i doświadczeniem w pracy dla biznesu, administracji publicznej i samorządowej oraz doradcy zawodowi. Program studiów został opracowany z udziałem 15 uznanych na rynku praktyków z obszaru psychologii, coachingu i konsultingu.

  • Pracownia fokusowa

    Podczas zajęć będziesz przeprowadzać sesje coachingowe z wykorzystaniem profesjonalnej sali fokusowej z lustrem weneckim, umożliwiającej oglądanie i analizę sesji „na żywo”.

  • Uzyskasz gruntowną wiedzę psychologiczną

    Wśród wykładowców jest trener-superwizor Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

  • Możesz wybrać dodatkowe przedmioty związane z innymi kierunkami

    Chcemy, aby studenci mogli rozwijać się całościowo i zgodnie ze swoją wizją, dlatego oprócz specjalizacji możesz wybrać dodatkowe przedmioty związane z innymi kierunkami dostępnymi w Collegium Da Vinci, m.in. grafiką, informatyką, mediaworkingiem,, zarządzaniem kreatywnym, czy Data Science.

  • Bezpłatne oprogramowanie

    Jako studentka/student CDV otrzymasz bezpłatnie pakiet najnowszego oprogramowania Microsoft Office ProPlus 365.

  • Koło Na ukowe

    Poza zajęciami możesz także poszerzać wiedzę i doskonalić umiejętności w niezwykle aktywnym kole naukowym „Ears Vinci”.

Centrum networkingowe dla coachów i trenerów

Warsztaty i spotkania

Wraz z International Coach Federation tworzymy przestrzeń, w której spotkają się miłośnicy coachingu, organizując cykliczne warsztaty i spotkania branżowe „Coaching Cafe” i „Learning forum”.

O ICF O ICF

Międzynarodowy Tydzień Coachingu

Jesteśmy współorganizatorem warsztatów w ramach Międzynarodowego Tygodnia Coachingu”Coaching Week”

Szczegóły Szczegóły

Katedra Coachingu i Zarządzania jest organizatorem otwartych spotkań KOMPAS, w ramach których praktycy z zakresu rozwoju osobistego i zarządzania dzielą się z uczestnikami swoim doświadczeniem.

Youtube Youtube

Współorganizujemy z Brain Solutions cykliczne spotkania z serii Babki w Proszku i Jajka na Twardo.

Facebook Facebook

Zapisz się teraz i skorzystaj!

Przy zapisie do 12 lipca, wpisowe 0 zł.

Oszczędzasz 85 zł!

Partnerzy kierunku

Specjalizacje

Opis

Struktura i specyfika współczesnych organizacji wskazuje, że jednym z kluczowych czynników sukcesu rynkowego jest ich zdolność do rozwoju i zmiany, która dokonuje się dzięki świadomości i zdolnościom komunikacyjnym pracowników. Specjalność Psychologia w biznesieskupia się na przygotowaniu studentów do pracy w organizacjach nastawionych na rozwój.

Jeśli chcesz:

  • inicjować, wspierać i usprawniać rozwój w firmach i organizacjach,
  • wspomagać firmy i pracowników w procesie zmiany,
  • nauczyć się metodologii i nabyć praktyczne umiejętności prowadzenia szkoleń i warsztatów,
  • poprawiać komunikację i współpracę w organizacji, by efektywnie realizować cele,
  • rozwiązywać trudne sytuacje interpersonalne w organizacji.

Jaką pracę możesz podjąć?

  • Specjalista ds. szkoleń
  • Specjalista ds. rozwoju pracowników
  • Specjalista wspierający procesy rozwojowe w organizacjach
  • Manager/pracownik działu personalnego
  • Trener wewnętrzny i zewnętrzny
  • Facylitator

Pamiętaj, że:

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok umiejętności specjalistycznych, są tzw. umiejętności miękkie takie jak: zarządzanie projektem, skuteczna komunikacja, praca w zespole czy autoprezentacja, której nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Ważne!

Nie należy mylić coachingu z mowami motywacyjnymi, które często mają znamiona manipulacji. Zdarza się też, że mianem coachów określają się osoby nieposiadające w tym kierunku żadnego wykształcenia.

Opis

To specjalność uwzględniająca trendy w psychologii, które akcentują znaczenie pozytywnych aspektów życia człowieka w jego rozwoju, takich jak: dobrostan, szczęście, spełnienie, kreatywność, inteligencja emocjonalna, humor. W ramach specjalności uczymy, jak wykorzystać w praktyce pozytywne podejście w psychologii w procesach coachingowych.

Jeśli chcesz:

  • wspierać innych, aby brali odpowiedzialność za swoje decyzje i skutecznie wpływali na swoje życie,
  • pomagać ludziom w dostrzeganiu ich mocnych stron i podążaniu za własnymi marzeniami,
  • rozwijać w innych inteligencję emocjonalną, kreatywność i pozytywne spojrzenie na świat,
  • towarzyszyć ludziom w projektowaniu i wdrażaniu zmian życiowych,
  • wspierać ludzi w osiąganiu dobrostanu, szczęścia, spełnienia i harmonii.

Jaką pracę możesz podjąć?

  • Coach (life, executive, biznes, wewnętrzny w organizacji)
  • Właściciel firmy świadczącej usługi coachingowe
  • Trener kompetencji miękkich

Pamiętaj, że:

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok umiejętności specjalistycznych, są tzw. umiejętności miękkie takie jak: zarządzanie projektem, skuteczna komunikacja, praca w zespole czy autoprezentacja, której nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Ważne!

Nie należy mylić coachingu z mowami motywacyjnymi, które często mają znamiona manipulacji. Zdarza się też, że mianem coachów określają się osoby nieposiadające w tym kierunku żadnego wykształcenia.

Program

Studia stacjonarne

Model 3+2 pozwalający studiować dziennie i zbierać doświadczenie w pracy.

  • 3 lata

    Czas trwania

  • 6

    Liczba semestrów

  • 2088

    Liczba godzin

  • 210

    Punkty 

Studia niestacjonarne

Zajęcia weekendowe co dwa tygodnie.

  • 3 lata

    Czas trwania

  • 6

    Liczba semestrów

  • 1498

    Liczba godzin

  • 210

    Punkty 

Kadra

“Uczę przede wszystkim skutecznego wspierania rozwoju szeroko rozumianych kompetencji psychospołecznych, przybliżając proces zmiany i zaznajamiając studentów ze sposobami jej facylitowania. Ponieważ najlepiej doświadczać tego osobiście, staram się inspirować uczestniczki i uczestników zajęć, aby przyglądali się sobie i swojemu rozwojowi. Podczas moich warsztatów nabywanie umiejętności zachodzi nie tylko dzięki zabiegom nauczyciela (np. instruowaniu, wskazywaniu, wzmacnianiu, informowaniu o efektach), ale przede wszystkim dzięki aktywności, poszukiwaniom samych uczących się i ich przeżyć. Swoim studentom dostarczam naukowych inspiracji oraz narzędzi do refleksji i analizy tego, jak wchodzą w relacje z innymi i w jaki sposób pracują.”
dr Joanna Krajewska
Trenerka umiejętności psychospołecznych, akredytowany coach International Coach Federation. Uczestniczka szkoleń zaawansowanych w zakresie analizy transakcyjnej dla osób pracujących z organizacjami. Członkini Polskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej oraz European Association of Transactional Analysis.

dr Alicja Rytelewska

Kierownik Katedry Coachingu i Zarządzania

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

Zarządzanie Kreatywne

Informatyczne Techniki Zarządzania

dr Alicja Rytelewska

Kierownik Katedry Coachingu i Zarządzania

O mnie

rozwińKierownik Katedry Coachingu i Zarządzania, Absolwentka Politechniki Poznańskiej oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Studiowała także zarządzanie i marketing na NHL Hogesschool w Holandii. W 2013 roku obroniła rozprawę doktorska, napisaną w Katedrze Pracy i Polityki Społecznej UE w Poznaniu, dotyczącą kompetencji menedżerów oraz ich wpływu na wyniki ekonomiczne przedsiębiorstw IT. Od 2004 roku jest wykładowcą akademickim, prowadząc zajęcia w Polsce i za granicą. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach oraz rozwojem organizacji. W swoich publikacjach i wydanej w 2015 roku monografii porusza zagadnienia dotyczące kompetencji i kwalifikacji pracowników, ich rozwoju oraz wpływu czynnika ludzkiego na wyniki przedsiębiorstw. Prowadzi także badania nad efektywnym zarządzaniem talentami. Była uczestnikiem i współorganizatorem wielu konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych.

rozwińOd kilkunastu lat związana z biznesem. Doświadczenie zawodowe zdobywała także prowadząc własną działalność gospodarczą w zakresie zarządzania, zarządzania ludźmi czy rozwojem talentów.

Ciekawi mnie

rozwińPrywatnie entuzjastka sportu, szczególnie tenisa ziemnego. W wolnej chwili lubi pograć w bridga z rodziną i przyjaciółmi.

dr Krzysztof Patkowski

Dziekan Wydziału Nauk Społecznych

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

dr Krzysztof Patkowski

Dziekan Wydziału Nauk Społecznych

rozwińAbsolwent studiów magisterskich w Instytucie Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM, specjalizacje: marketing polityczny i dziennikarstwo i studiów doktoranckich na Wydziale Nauk Politycznych UAM. Autor pracy doktorskiej napisanej pod kierunkiem prof. dr hab. Józefa Orczyka, poświęconej problemom prywatyzacji w krajach Grupy Wyszehradzkiej, ze szczególnym uwzględnieniem politycznych i ideologicznych aspektów tego procesu.

rozwińZainteresowania naukowe dr Patkowskiego koncentrują się wokół problemów transformacji systemowej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej po 1989 roku, kształtowania systemu partyjnego w tych państwach i odrodzenia społeczeństwa obywatelskiego. W kręgu jego zainteresowań naukowych pozostają również zagadnienia związane z public relations i marketingiem politycznym.

rozwińPrywatnie miłośnik gór stara się każdą wolną chwilę spędzać przemierzając szlaki górskie w całej Europie, od niedawna również w towarzystwie syna Mikołaja.

prof. CDV dr hab. Bogusława Dorota Gołębniak

Pełnomocnik Dziekana ds. Kierunku Edukacja Prorozwojowa

Spotkajmy się na:

Edukacja prorozwojowa (I i II st.)

Doradztwo i Coaching

Mediaworking

Zarządzanie kreatywne

studia podyplomowe: Przygotowanie pedagogiczne

prof. CDV dr hab. Bogusława Dorota Gołębniak

Pełnomocnik Dziekana ds. Kierunku Edukacja Prorozwojowa

O mnie

rozwińPedagog, ekspert w dziedzinie edukacji nauczycieli, dydaktyce szkolnej oraz metodologii społecznych badań jakościowych, promotorka edukacyjnych badań  w działaniu i innych projektów służących oddolnej profesjonalizacji działalności związanej ze wspomaganiem całożyciowego uczenia się –  takich jak na przykład: edukator, tutor czy coach.

rozwińPosiada doświadczenia z międzynarodowych projektów badawczo-rozwojowych, realizowanych zarówno w okresie pracy w UAM, jak i Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu, gdzie pełniła, przez kilka kadencji, funkcję prorektora ds nauki i współpracy z zagranicą. Wykorzystuje nowatorskie sposoby pracy ze studentami i nauczycielami, np. peer-tutoring z zastosowaniem mikronauczania, poszukiwania w terenie i studiowanie case’ów, portfolio dokumentujące rozwój kompetencji refleksyjno-krytycznych, itp.

rozwińZwiązana z ogólnopolskimi i międzynarodowymi organizacjami i stowarzyszeniami naukowymi (ISCAR, PTP, ACTEE). Przez kilka kadencji była członkiem z wyboru Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN. Obecnie zasiada w Radzie Naukowej Instytutu Badań Edukacyjnych w Warszawie. Jest redaktorem naczelnym czasopisma Forum Oświatowe. W dorobku publikacyjnym mieści się też, obok monografii  i publikacji naukowych, kilka podręczników naukowych -wyróżnianych nagrodami, zarówno Ministra Edukacji, jak i Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Ciekawi mnie

rozwińCo z nauczaniem, wobec ekspansji wspomaganego technologią pozainstytucjonalnego uczenia się? Stąd zainteresowania związane ze społeczno-kulturowymi kontekstami edukacji oraz socjologią profesji i profesjonalizmu, a także związane z transformatywnym uczeniem się i nauczaniem; jak przekładają się na poszukiwanie strategii pracy edukacyjnej służących rozwojowi i kształceniu – nie tylko pedagogów i nauczycieli, ale i wyłaniającym się nowym specjalnościom pedagogicznym, typu inkluzja czy uczenie interkulturowe.

prof. dr hab. Wanda Krzemińska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

prof. dr hab. Wanda Krzemińska

wykładowca

O mnie

Przebieg pracy: Absolwentka Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu; w tymże uniwersytecie pracowała jako pracownik naukowo-dydaktyczny do uzyskania profesury. Wykładała równolegle na Uniwersytecie Warszawskim (1998-2001),  a jako visiting profesor, również we Francji (Paryż, Lyon, Saint Nazaire, Besancon) i w Rosji (Moskwa). W latach 2005-2017 pracowała w Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu, a od roku 2016 – w Colegium Da Vinci w Poznaniu.

rozwińDokonania: w latach 90., w ramach prac ministerialnej komisji ds. reformy szkolnictwa wyższego ówczesnego MEN, współtworzyła nowy system edukacji dla uczelni wyższych (3+2).  Opublikowała ok 80 publikacji naukowych, w większości artykułów, w dziedzinach glottodydaktyki, lingwistyki stosowanej (do 1989) i nauk o komunikowaniu (od 1990); wypromowała 6 doktorów i 230 magistrów.  Przez 18 lat zarządzała strukturami uczelnianymi, głównie w Poznaniu i Wrocławiu. Kierowała zakładami naukowymi w UAM i DSW,  współkierowała dwoma  instytutami naukowymi UAM. Była też viceprzewodniczącym Polskiego Towarzystwa Lingwistyki Stosowanej oraz senatorem (DSW). W latach 1994-1997 pracowała w Paryżu jako vice dyrektor,  w Stacji Naukowej Polskiej Akademii Nauk;  promowała naukę polską we Francji oraz budowała zręby  współpracy pomiędzy uczelniami polskimi i francuskimi. W ramach projektu UE przez 12 lat współpracowała z francuską organizacją ARAPEN na rzecz integracji kulturowej młodzieży europejskiej i jej przygotowania do ochrony środowiska.

rozwińWiedza i zainteresowania naukowe – obszary: języki i ich funkcjonowanie, komunikowanie  językowe, wielojęzyczność i wielokulturowość, nowe media, komunikacja wizualna,  zmiany zachowań językowych zachodzące pod wpływem cyfryzacji,  przyszłość narzędzi komunikowania, prognozowanie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, kompresja przekazów językowych i multimedialnych, europejska polityka językowa.

rozwińUmiejętności: 1/ edukacja, w tym kształcenie: głównie dorosłych – studentów i doktorantów, w grupach polskich, francuskich i międzynarodowych, w j polskim i francuskim; 2/ komunikowanie i praca z ludźmi, w tym kierowanie zespołami ludzkimi i  zarządzanie, 3/ praca w środowisku dwu- i wielokulturowym (kontekst międzynarodowy).

rozwińNagrody i odznaczenia: 2 nagrody Rektora UAM za osiągnięcia dydaktyczne (1986, 1991), nagroda naukowa Rektora UAM (1989), Medal Komisji Edukacji Narodowej (1994).

rozwińZainteresowania i hobby: historia kultury materialnej w Europie (architektura, szczeg. gotyk francuski, secesja, pruskie budownictwo z cegły), ceramika (w tym szczeg. stara porcelana), rozwój pisma (typografia i grafika), wystrój wnętrz (historia mebli, gobeliny), filmy on line, oglądane pod kątem środków gry aktorskiej (jako formy komunikacji niewerbalnej) i efektów (re)konstrukcji cyfrowej starych taśm filmowych.  Ulubiona forma relaksu: rower.

dr Joanna Krajewska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

dr Joanna Krajewska

wykładowca

O mnie

Doktor nauk humanistycznych, coach, trenerka umiejętności psychospołecznych, entuzjastka Analizy Transakcyjnej i Non-Violent Communication.

Łączy przygotowanie akademickie z licznymi kursami i szkołami z zakresu psychologii, dzięki czemu prowadzi z powodzeniem różnorodne formy uczenia – od wykładów, poprzez konwersatoria i seminaria do warsztatów i treningów umiejętności interpersonalnych. Ukończyła Studium Umiejętności Osobistych Trenera i Lidera w Szkole Trenerów Komunikacji Opartej na Empatii, Studium Trenerskie w Pracowni Psychologicznej Spotkanie, kurs Trener Zmian przygotowujący do przeprowadzania klientów indywidualnych i instytucjonalnych przez zmiany kompetencyjne i rozwojowe, Szkołę Analizy Transakcyjnej (zdała test 101), kurs Akredytowany Coach International Coach Federation, kurs Mindfulness Based Stress Reduction, jest certyfikowaną trenerką i facylitatorką DiSC. Uczestniczka zaawansowanego programu szkoleniowego Praktyk Analizy Transakcyjnej dla osób pracujących z organizacjami.

Prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu rozwijania kompetencji psychospołecznych (specjalizuje się w komunikacji interpersonalnej, zarządzaniu stresem i asertywności) oraz sesje Assessment Center i Development Center. Szkoliła między innymi kadrę menadżerską Poczty Polskiej S.A., Ministerstwa Finansów, pracowników Urzędów Marszałkowskich w Kielcach i Katowicach, kadrę naukowo-dydaktyczną Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Politechniki Poznańskiej oraz European University Viadrina Frankfurt, pracowników przedsiębiorstw oraz studentów. W ramach projektu Wielkopolska Akademia HR zrealizowała ponad 600 godzin doradczych w wielkopolskich małych i średnich przedsiębiorstwach, badając potrzeby rozwojowe tych organizacji oraz projektując działania szkoleniowe (badania fokusowe, badania kultury organizacyjnej, sesje DC, przegląd/przygotowanie opisów stanowisk i siatek kompetencji).

Na co dzień związana z Centrum Psychologiczno-Coachingowym inspeerio, gdzie prowadzi coachingi oraz warsztaty rozwoju kompetencji interpersonalnych, koordynuje projekty psychoedukacyjne, a także – na portalu inspeerio – publikuje artykuły popularyzujące psychologię, coaching i rozwój osobisty.

Skupia się na szukaniu zasobów. Wierzy, że zmiana przekonań zmienia rzeczywistość.

mgr Adam Bekier

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

mgr Adam Bekier

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwent zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i ekonomii na Uniwersytecie Burgundzkim we Francji. Prezes zarządu InnerSource, wiceprezes zarządu Fundacji na rzecz rozwoju Politechniki Poznańskiej.
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach zarządczych. Akredytowany coach ICF, trener i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w tematyce przywództwa w biznesie i budowania zespołu. Prowadził z tego zakresu gościnne wykłady m.in. na ESCP Europe w Paryżu i UE w Poznaniu. Od lat uczy studentów Politechniki Poznańskiej komunikacji i przywództwa. Jako coach pracuje głównie z kadrą zarządzającą dużych przedsiębiorstw.

mgr Anita Orzechowska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

mgr Anita Orzechowska

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Collegium Da Vinci Doradztwa i Coachingu, studiów podyplomowych WSG; Właściciel Instytucji Szkoleniowej CST Coaching, partner FRIS®, współtwórca: marki Spichlerze Rozwoju oraz Pracowni Rozwoju Coachingu przy UKW Bydgoszcz.

rozwińWspółpracuje z Wyższą Szkołą Europejską (Studia Podyplomowe: Zarzadzanie Sprzedażą) i Uniwersytetem Kazimierza Wielkiego (Studia Podyplomowe Coaching)

rozwińPropagatorka rozwoju osobistego, od stycznia 2018 zasiada we władzach Izby Coachingu – jest członkiem Prezydium IC, zaangażowana w profesjonalizację zawodu coacha. Wspomaga również oddział kujawsko-pomorski, jako Dyrektor.

rozwińWykorzystując 20 lat pracy z biznesem, obecnie głównie pracuje z MMŚ. Od 2002 roku pracuje narzędziami coachingowymi w obszarze zarzadzania i sprzedaży.

rozwińOd 2013 roku prowadzi sesje coachingu indywidualnego i grupowego oraz usługi rozwojowe.

rozwińAutor i trener wielu warsztatów z zakresu sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, zarządzania i coachingu, pracuje w autorskim stylu: #PoMistrzwskuRozwińSkrzydła.

rozwińCoach, prowadzący sesje indywidualne i grupowe: biznes, managerskie, przywódczy (executive), sprzedaż, life, kariery dla młodzieży w tym (NEED) i dorosłych (w tym wykluczenie społeczne). Superwizor pracy coacha praca indywidulana i grupowa.

  • Akredytowany Coach Izby Coachingu,
  • Akredytowany Coach ICF na ACC,
  • Certyfikowany Praktyk NLP, Certyfikowany Master NLP,
  • Certyfikowany Superwizor Coachingu,
  • Licencjonowany użytkownik kwestionariusza MTQ48 do diagnozy odporności psychicznej

rozwińWłaściciel firmy posiadającej certyfikat jakości Standard Usług Szkoleniowych SUS 2,0.

Ciekawi mnie

rozwińWszystko co jest nieprzewidywalne, przyroda i jej moc,  kreowanie, które nie ma ograniczeń. Kim będzie moja córka? Dokąd zmierza mój syn, ten świat? Jak zmieni się człowiek, organizacja po przejściu procesu….

mgr Małgorzata Chełkowska-Dorna

wykładowca

Spotkajmy się na:

Zarządzanie Kreatywne

Doradztwo i Coaching

mgr Małgorzata Chełkowska-Dorna

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka studiów magisterskich na UAM  i  Collegium Da Vinci oraz podyplomowych na WSHiU. Właścicielka i twórca marek Rewolucja i Brain Solutions, a także HR Ninja.

rozwińDla największych marek w Poznaniu i Polsce projektuje procesy Assessment Center, a także reorganizuje systemy motywacji obniżając skutecznie rotację pracowników. Projektuje scenariusze szkoleń rozwojowych i wspiera w wyłapywaniu talentów. Prowadzi procesy executive coachingu, szkoli i doradza w kwestii budowania efektywnych zespołów.  Prowadzi mediacje wewnątrz organizacji.

rozwińProjektuje gry szkoleniowe dla biznesu w ramach marki HR Ninja s.c, wykorzystując doświadczenie zdobyte jako szkoleniowiec i coach zewnętrzny w branżach: hotelarskiej, gastronomicznej, motoryzacyjnej, kosmetycznej, spożywczej, lotniczej, usługowej i w oświacie, a także płynące z pracy w międzynarodowej korporacji.

rozwińDrugim, poza biznesem obszarem zainteresowań zawodowych jest edukacja. Jest autorką kursów zawodowych przygotowanych dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Zawodowego. Certyfikowana trener efektywnej nauki i szybkiego czytania; stworzyła własny program efektywnej nauki. Szkoliła nauczycieli i dyrektorów wielkopolskich placówek oświatowych, a obecnie jako główny trener koordynuje projekt zakładający przeszkolenie z zakresu efektywnej nauki kadrę pedagogiczną poznańskich placówek oświatowych.

rozwińAkredytowany Coach ACC International Coach Federation. Twórca cyklu spotkań coachingowych dla kobiet: Babki w proszku.

rozwińCertyfikowany Madiator VCC

Ciekawi mnie

rozwiń…zmienność ludzkiej natury, każdy kolejny zakręt dróg i rzek, każdy dzień. Ciekawi mnie co myślą i czują moje psy. Ciekawi mnie las, nieustająco…

mgr Hanna Caplewska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

mgr Hanna Caplewska

wykładowca

O mnie

rozwińCertyfikowany coach ACC ICF leadership&career coach, doradca zawodowy, doradca biznesu w ekonomi społecznej, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w pracy w obszarze marketingu i sprzedaży. Jest mentorem przygotowującym do egzaminu ACC w ramach ICF.

rozwińWspółtwórczyni i właścicielka programu szkoleniowego dla coachów aprobowanego przez ICF Global – „Kluczowe kompetencje w praktyce profesjonalnego coacha (ACSTH)”. Dyrektor wielkopolskich struktur International Coaching Federation w latach 2012-2016, Członek Zarządu ICF od 2016 roku.

rozwińPosiada doświadczenie w prowadzeniu sesji coachingowych indywidualnych, warsztatów dla firm handlowych i produkcyjnych, wyższych uczelni, organizacji pozarządowych oraz osób indywidualnych, bezrobotnych i niepełnosprawnych.

rozwińW swojej pracy coachingowej koncentruje się na ludzkich nawykach, przekonaniach i wartościach. Pracuje przede wszystkim w obszarach takich jak: rozwój kompetencji menedżerów, przywództwo, poszukiwanie własnego stylu lidera, wzrost efektywności pracy liderów, definiowanie i wykorzystywanie własnych talentów.

rozwińW ramach funkcji doradcy biznesowego współtworzy podmioty ekonomii społecznej m. in. spółdzielnie socjalne w subregionie pilskim.

dr Karolina Janiszewska

Pełnomocnik Dziekana ds. kierunku Zarządzanie Kreatywne

Spotkajmy się na:

Zarządzanie Kreatywne

Doradztwo i Coaching

dr Karolina Janiszewska

Pełnomocnik Dziekana ds. kierunku Zarządzanie Kreatywne

rozwińO mnie

rozwińEkspert w zakresie strategii reklamowej i zarządzania marką. Od wielu lat przygotowuje autorskie szkolenia i warsztaty strategiczne dla biznesu. Przez wiele lat współpracowała z agencjami reklamowymi m.in. agencją Just, tworząc strategie i koncepcje wielu reklam. Przygotowywała koncepcje strategii komunikacyjnych oraz strategii zarządzania markami zarówno dla biznesu, jak i marek terytorialnych.

rozwińWspółautorka książek „Strategia reklamowa”, „Wiedza o reklamie”, „Zarządzanie marką” oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z komunikacją i zarządzaniem marką. Łączy wiedzę naukową z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku.

Ciekawi mnie

rozwińLubię ciekawe wyzwania. Inspirują mnie marki, które potrafią przejść przemianę i rozwijać się w zgodzie z obowiązującymi trendami. Podpisuję się pod zdaniem Alberta Einsteina „wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona”. Do każdego problemu podchodzę z zaangażowaniem, optymizmem i kreatywnością, szukając niebanalnych rozwiązań, które są istotne z punktu widzenia projektowania przekazów reklamowych i koncepcji tożsamości marki.

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

Zarządzanie kreatywne

O mnie

rozwińCzołowy polski specjalista w zakresie marketingu usług prawniczych, doradca w zakresie wizerunku, jakości oraz kształtowania relacji z klientem praktyki prawniczej. Członek – założyciel Service Design Polska. Wykładowca Collegium Da Vinci i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, członek Service Design Network, European Academy of Marketing i współzałożyciel SDN Polska (Service Design Network Polish Chapter), jeden z pionierów nurtu projektowania usług w Europie. Stworzył metodologię wzornictwa usług (service design management) dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Zasiadał w jury konkursu Dobry Wzór. Jest autorem kilkudziesięciu artykułów naukowych, poradnikowych i kilku książek.

rozwiń„Skończyłem szkołę muzyczną w klasie fortepianu, a teraz gram na klawiszach w zespole rockowym, od czasu do czasu. Jestem też zawodnikiem drużyny hokejowej (na lodzie), która bierze udział w rozgrywkach ligowych, na szczęście bez większych sukcesów. 😉 Siłownia męczy mnie bardziej, niż wykłady na uczelni.”

Ciekawi mnie

rozwińCiekawi mnie każdy kolejny dzień, spotkani ludzie, nowe miejsca, absurdalne (na pozór) pomysły, no i na końcu, niektóre rzeczy. Inspiruje mnie muzyka, wysokie góry i mądrzy ludzie. Bez wątpienia, to ludzie – rozmowa z nimi, wymiana myśli, spotkania – są źródłem moich najlepszych pomysłów i przedsięwzięć.

rozwińZawodową higienę utrzymuję dzięki wyprawom do innych światów, takich jak Chile, Ekwador, Kolumbia, Boliwia, Tanzania, Kenia, ZEA czy Indie, albo w miejsca jak z innego świata – jak np. Grossglockner w Austrii, Wysokie Tatry, rafting na Ottawa River w Kanadzie itp.

dr Łukasz Fojutowski

Prorektor

dr Łukasz Fojutowski

Prorektor

O mnie

rozwińAbsolwent ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Studiował na specjalnościach „Polityka gospodarcza i strategie przedsiębiorstw” na uczelni macierzystej oraz „Economie et Gestion des Entreprises” na Université de Rennes I. Rozprawa doktorska, napisana w Katedrze Polityki Gospodarczej i Planowania Rozwoju UE w Poznaniu, dotyczyła strategii przedsiębiorstw krajowych wobec ekspansji korporacji transnarodowych.

rozwińZainteresowania badawcze obejmują problematykę polityki handlu zagranicznego, międzynarodowych stosunków gospodarczych, działalności korporacji transnarodowych i jej wpływu na gospodarkę światową, a także oddziaływania otoczenia regionalnego i lokalnego na strategie przedsiębiorstw. Badania z tego zakresu realizował w ramach stypendium badawczego Rządu Francuskiego na Université Aix-Marseille, a także w ramach projektów badawczych Centrum Badania Gospodarki Regionalnej Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

dr Jolanta Jaworska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

dr Jolanta Jaworska

wykładowca

O mnie

rozwińPsycholog, coach, trener, konsultant.

rozwińOd 20 lat zajmuje się prowadzeniem szkoleń, a od 15 lat jako trener biznesu. Specjalizuje się w zagadnieniach praktyki menedżerskiej, zarządzania ludźmi, psychologicznych aspektów relacji interpersonalnych, wspierania procesu sprzedaży i obsługi klienta.

rozwińPosiada bogate i wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i konsultacji również z zakresu: komunikacji interpersonalnej i usprawniania współpracy i komunikacji wewnątrz zespołów, wykorzystywania perswazyjnej komunikacji dla osiągania obustronnych korzyści, negocjacji w biznesie oraz negocjacji handlowych, a także radzenia sobie ze stresem, rozwijaniem asertywności  oraz organizacji siebie w czasie.

rozwińW obrębie jej zainteresowań jest także rozwijanie osobistych umiejętności pracowników wszystkich szczebli poprzez coaching, w tym  budowanie adekwatnej samooceny oraz rozwijanie sposobów motywowania klienta do osiągania celów zawodowych i osobistych.

rozwińJej dużym atutem jest łatwość nawiązywania kontaktu i skuteczność w komunikacji, a także indywidualne podejście do każdego klienta.

rozwińPosiada liczne certyfikaty: Certyfikat Coacha  i Certyfikat Trenera Biznesu  (Polska Szkoła Trenerów  KONTRAKT OSH), Europejski  Certyfikat 101 z Analizy Transakcyjnej, tytuł Mistrza Praktyka w Neurolingwistycznym Programowaniu.

Jest akredytowanym konsultantem w zakresie Success Insights, także ukończyła Akademię Teorii Ograniczeń – wykorzytywaną w edukacji i terapii, jako narzędzie poprawy organizacji i planowania, nadaną przez TOC Consulting i Goldratt school, USA.

rozwińW pracy wykorzystuje także metody Miltona Eriksona, oraz  Non- Violent Communication (Marshall’a Rosenberg’a).

rozwińAktualnie w trakcie szkoleń Analiza Transakcyjna w organizacji. Członek Polskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej.

dr Lena Staś

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

Zarządzanie kreatywne

 

dr Lena Staś

wykładowca

O mnie

rozwińDoktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie Nauki Organizacji i Zarządzania (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu). Wieloletni trener i moderator w polsko-szwajcarskim programie dla poparcia wolnej przedsiębiorczości. Doświadczenie w zakresie prowadzenia warsztatów z pracownikami administracji publicznej oraz organizacjami biznesowymi w zakresie zarządzania zespołami, przywództwa, procesów decyzyjnych w organizacjach i rozwoju osobistego. Wykładowca podyplomowych studiów MBA w Wielkopolskiej Szkole Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu z zakresu skutecznego zarządzania organizacją i zarządzania operacjami. Trener w programie Train and Education In Strategically Significant Areas (Uniwersytet Ekonomiczny). Autorka wielu artykułów naukowych na podstawie prowadzonych badań i analiz poświęconych zarządzaniu, ostatnio wielopokoleniowości w zespołach oraz wykorzystaniu coachingu w organizacjach.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawi mnie życie, a moje motto brzmi: możesz wszystko.

dr inż. Leszek Wanat

wykładowca

Spotkajmy się na:

Informatyka

Informatyczne Techniki Zarządzania

Zarządzanie Kreatywne

Doradztwo i Coaching

dr inż. Leszek Wanat

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwent Uniwersytetu Przyrodniczego i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Doktor nauk ekonomicznych, nauczyciel akademicki i praktyk zarządzania w zakresie gospodarki elektronicznej i informatyki ekonomicznej.

Ciekawi mnie

rozwińCzłowiek, informatyka i taniec towarzyski

mgr inż. Kinga Zinkowska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

mgr inż. Kinga Zinkowska

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Akademii Rolniczej w Szczecinie. Ukończyła również Studium Marketingowego Zarządzania Przedsiębiorstwem, Studia Podyplomowe z zakresu Pedagogiki i Akademię Trenera. Certyfikowany trener efektywnej nauki i szybkiego czytania oraz integracji sensorycznej. Słuchaczka wielu kursów i szkoleń z zakresu elementów zarządzania i coachingu.

rozwińWykładowca akademicki z ponad 12 letnim doświadczeniem. Obszar zainteresowań to motywacja i coaching w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz andragogika.

rozwińDoświadczenie zdobywała jako właścicielka firmy edukacyjnej i kontraktor firm szkoleniowych. Autorka wielu programów szkoleniowych dla zróżnicowanych grup odbiorców.

rozwińDziałaczka społeczna w lokalnej społeczności, inicjatorka i organizatorka akcji propagującej czytelnictwo wśród dzieci, młodzieży i dorosłych.

rozwińPasjonatka gier planszowych i karcianych niekolekcjonerskich, do których zachęca rodzinę i przyjaciół.

dr Anna Michniuk

lecturer

dr Anna Michniuk

lecturer

O mnie

rozwińPedagog, psycholog. Członkini Polskiego Towarzystwa Technologii i Mediów Edukacyjnych. Studia doktoranckie ukończyła na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Do niedawna nauczyciel języka angielskiego w klasach 0-3 SP w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego nr 2 w Poznaniu. W latach 2008-2014 współpracowała z mediami. Najpierw pracowała w Radiu Eska, później w Telewizji Polskiej. Autorka wielu publikacji naukowych i popularno-naukowych dotyczących edukacyjnych kontekstów nowych mediów.

Ciekawi mnie

rozwiń…dokąd zabrnie człowiek kontynuując ewolucję technologiczną; co na tym zyska, a co straci?

Magdalena Ignaczak

wykładowca

Psycholog, doradca, szkoleniowiec. Celem pracy we wszystkich obszarach, którymi się zajmuje jest dzielenie się aktualną wiedzą oraz doświadczeniem z osobami i podmiotami koncentrującymi się na rozwoju, dawanie inspiracji do zmian i ulepszeń, umacnianie pozytywnego myślenia a także postawy aktywnej. Kieruje się przekonaniem, że życie z pasją daje największą satysfakcję i spełnienie zarówno w pracy zawodowej jak i sferze osobistej.

Doświadczenie trenerskie obejmuje ponad 3 000 godzin przeprowadzonych szkoleń realizowanych dla przedsiębiorstw i administracji publicznej. Jest specjalistą w obszarach budowania wizerunku, zarządzania zróżnicowanymi zespołami i komunikacji wewnętrznej, umiejętności menedżerskich i kompetencji interpersonalnych istotnych w pracy zawodowej. Pasjonują ją zagadnienia partnerstwa lokalnego, CSR, etyki w pracy zawodowej.

Jest aktywnym i docenianym wykładowcą akademickim, jej głównym atutem jest szerokie doświadczenie biznesowe i administracyjne, dlatego realizowała zajęcia praktyczne dotyczące zarządzania firmą i zasobami ludzkimi, psychologii, budowania wizerunku, wymogów rynku pracy i przedsiębiorczości – ponad 2 200 godzin.

Posiadane wykształcenie oraz doświadczenia zawodowe pozwalają jej na realizowanie szeroko pojętego doradztwa psychologicznego, zawodowego oraz związanego z budowaniem ścieżki karier. W tym zakresie zrealizowała 4400 godzin spotkań dla właścicieli i pracowników MSP, nauczycieli i pracowników sektora oświaty, pracowników i wolontariuszy organizacji wspierających niepełnosprawnych, studentów, osób poszukujących pracy, a także młodzieży.

Aktywnie działa na rzecz rozwoju przedsiębiorczości, promowania idei równowagi życiowej oraz uczenia się przez całe życie poprzez swoją działalność pro bono – doradztwo dla osób zakładających własną firmę, autorstwo artykułów dotyczących budowania wizerunku, wystąpienia konferencyjne oraz warsztaty dla młodzieży, a także organizację gry miejskiej, konferencji i targów pracy.

Magdalena Ignaczak

wykładowca

dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska

wykładowca

dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Politechniki Poznańskiej, w której obroniła pracę inżynierską na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz pracę magisterską ze specjalizacji Systemy Projakościowe i Ergonomia. Uzyskała tytuł magistra ekonomii na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu. Ukończyła studia podyplomowe Zarządzanie Bezpieczeństwem i Higieną Pracy na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W 2017 roku obroniła rozprawę doktorską, napisaną w Katedrze Przedsiębiorczości i Komunikacji w Biznesie, dotyczącą determinantów zachowań klientów przedsiębiorstw pożyczkowych. Przez dłuższy czas związana z biznesem, gdzie zajmowała stanowiska m.in. Kierownika zespołu sprzedaży, Kierownika ds. marketingu czy Specjalisty ds. rozwoju rynku. Od kilku lat jest wykładowcą akademickim. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem przedsiębiorstwem, rynkiem pożyczek pozabankowych, społeczną odpowiedzialnością biznesu czy oceną ryzyka zawodowego. Jest autorką publikacji dotyczących zagadnień zarówno z zakresu ergonomii, jak i problematyki rynku przedsiębiorstw pożyczkowych.

prof. dr hab. Krzysztof Czyrka

wykładowca

prof. dr hab. Krzysztof Czyrka

wykładowca

rozwińAbsolwent Uniwersytetu Szczecińskiego. W 2010 roku uzyskał stopień naukowy doktora w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, otrzymując wyróżnienie przez Uniwersytet Szczeciński za dysertację doktorską „Zarządzanie potencjałem ludzkim osób niepełnosprawnych w organizacjach ZPCh. W roku 2016 uzyskał stopień naukowy doktora habilitowanego w obszarze nauk ekonomicznych w dyscyplinie zarządzanie i organizacja. W latach 2007-2018 pracował w Akademii Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim. W latach 2011-2016 doradca Zarządu następnie Członek Rady Nadzorczej Browaru Witnica S.A.

rozwińJego zainteresowania naukowe i badawcze lokują się w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów zarządzania kapitałem ludzkim, rozwoju organizacji a także gospodarowania potencjałem ludzkim osób z niepełnosprawnościami. Autor szeregu publikacji i
ekspertyz z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim. Szczególne pozycje naukowe stanowią książki „Zarządzanie potencjałem ludzkim osób niepełnosprawnych w organizacjach ZPCh” a także „The specificity of management of the human capital of the persons with disabilities in Poland- the perspective of enterprises of the open labor market”.

Izabella Grabowska

wykładowca

Izabella Grabowska

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińSpecjalista HR, Trener,

Specjalista HR z wieloletnim doświadczeniem w realizacji polityki i strategii personalnych organizacji; konsultant, wykładowca. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu dedykowanych systemów motywacyjnych w sektorze małych oraz mikro-przedsiębiorstw. Doradztwo w procesach rekrutacyjnych w firmach branży B2B. Konsulting w zakresie zmian procesowych w obszarze HR w spółce giełdowej. Autorka publikacji z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, ze szczególnym uwzględnieniem kapitału ludzkiego w procesach wprowadzanych zmian organizacyjnych.

prof. dr hab. Danuta Krzemińska

wykładowca

Spotkajmy się na :

Zarządzanie kreatywne

Doradztwo i coaching

Informatyczne techniki zarządzania

prof. dr hab. Danuta Krzemińska

wykładowca

O mnie

rozwińOd wielu lat związana byłam z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu i Katedrą Finansów Przedsiębiorstw.

rozwińNa moje wykształcenie składa się: uzyskanie tytułu profesora nauk ekonomicznych za książkę, Wiarygodność kontrahenta w kredycie kupieckim (2007), stopnia doktora habilitowanego nauk ekonomicznych za książkę, Finansowe znaczenie odpowiedzialności przedsiębiorstwa w stosunkach umownych (1995) oraz stopnia doktora (1980). Zainteresowania naukowe koncentrowałam wokół finansów małych i dużych przedsiębiorstw, funkcjonowania kredytu kupieckiego oraz zarządzania płynnością finansową. Dorobek naukowy liczący ponad 100 pozycji obejmuje książki, rozdziały w książkach i artykuły. Głównie odnosi się do badań przeprowadzonych w przedsiębiorstwach przy pomocy kwestionariuszy ankietowych. Ponadto napisałam kilkanaście recenzji prac doktorskich, kilka prac habilitacyjnych i na tytuł naukowy profesora. Otrzymałam nagrody Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu za książkę profesorską (2006), habilitacyjną (1995), Nagrodę Zespołową Ministra Nauki I Szkolnictwa Wyższego (1986). Brałam udział w projektach badawczych. Zarządzanie finansami ( od 2008),  Gospodarowanie majątkiem obrotowym w przedsiębiorstwie (2008), Znaczenie źródeł krótkoterminowego finansowania przedsiębiorstwa (2004) oraz Strategia kapitałowa przedsiębiorstwa (2000). Uczestniczyłam w bardzo wielu konferencjach ogólnopolskich i międzynarodowych.

rozwińZainteresowania i hobby:
Muzyka i sport

Ciekawi ludzie

Rekrutacja

Aby zapisać się na studia należy:

  • wypełnić elektroniczny formularz na stronie uczelni (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia) oraz dostarczyć do Centrum Organizacji Dydaktyki niezbędne dokumenty (pokój R038, parter Rotunda).

Na początek przygotuj potrzebne dokumenty

  • dowód osobisty,
  • świadectwo maturalne
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (wykonane zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych)
  • Wypełnij formularz rekrutacyjny
  • Po dniu 15 kwietnia po zalogowaniu do formularza rekrutacyjnego wygenerują się wszystkie dokumenty wymagane do przyjęcia Ciebie na studia. (Znajdziesz je w zakładce DOKUMENTY formularza rekrutacyjnego.)
  • Dokumenty należy  wydrukować  i podpisać na każdej stronie! Zwróć uwagę, że niektóre dokumenty wymagane są w dwóch egzemplarzach.

Opłatę rekrutacyjną należy wpłacać na konto:

Collegium Da Vinci
ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750
[w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwa kierunku]

Dostarcz komplet dokumentów do CENTRUM ORGANIZACJI DYDAKTYKI pokój R038, parter Rotunda.

Osobiście:

pamiętaj zabierz ze sobą:

  • dowód osobisty (do wglądu)
  • świadectwo dojrzałości lub oryginalny odpis świadectwa dojrzałości (do wglądu)
  • kserokopię świadectwa dojrzałości
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)

oraz wydrukowane przez Ciebie z formularza rekrutacyjnego:

  • podpisaną przez Ciebie ankietę osobową ze zdjęciem w wersji cyfrowej (wykonanym zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów)
  • podpisane przez Ciebie podanie do Rektora
  • dwa egzemplarze umowy o kształcenie (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)
  • dwa egzemplarze regulaminu opłat (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)
  • podpisane przez Ciebie ślubowanie
  • podpisaną przez Ciebie zgodę na komunikowanie się drogą elektroniczną
  • podpisaną przez Ciebie deklarację ws. nauki języka obcego

 

Przez osoby trzecie lub pocztą na adres Uczelni (z dopiskiem Centrum Organizacji Dydaktyki):

UWAGA! O kolejności przyjęć i promocji decyduje data nadania dokumentów. Pamiętaj, wymagany jest komplet dokumentów i dokumenty MUSZĄ być przez Ciebie podpisane!

Upewnij się, że skompletowałeś wszystkie dokumenty:

  • kserokopię dowodu osobistego (w celu weryfikacji zgodności danych podanych przez Ciebie w formularzu rekrutacyjnym)
  • kserokopię świadectwa dojrzałości
  • świadectwo dojrzałości lub oryginalny odpis wydawany przez szkołę średnią do wglądu. Oryginał świadectwa dojrzałości przysłany pocztą jest zwracany przez Centrum Organizacji Dydaktyki
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)

oraz wydrukowane przez Ciebie z formularza rekrutacyjnego:

  • podpisaną przez Ciebie ankietę osobową ze zdjęciem w wersji cyfrowej (wykonanym zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów)
  • podpisane przez Ciebie podanie do Rektora
  • dwa egzemplarze Umowy o kształcenie (podpisane na każdej stronie)
  • dwa egzemplarze regulaminu opłat (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)
  • podpisane przez Ciebie ślubowanie
  • podpisaną przez Ciebie zgodę na komunikowanie się drogą elektroniczną
  • podpisaną przez Ciebie deklarację ws. nauki języka obcego

Opłaty

Obowiązujące ceny studiów

Doradztwo i coaching

Studia I stopnia, stacjonarne/niestacjonarne. Czas trwania: 3 lata

Wpisowe

  • 0 PLN
    do 12 lipca 2019
  • 85 PLN
    do 30 września 2019

Studia stacjonarne i niestacjonarne - czesne za jeden rok studiów

  • 6600 PLN

    85 zł taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 2x 3300 PLN

    85 zł taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 12x 550 PLN

    85 zł taniej

    bez opłaty wpisowej

Specjalna zniżka dla absolwentów CDV!

  • 550 PLN taniej!
    zwolnienie z jednej z 12 rat

Poznaj program stypendialny w Collegium Da Vinci.

Stypendia Stypendia

Za co płacisz:

  • zajęcia prowadzą uznani na rynku praktycy, Twoi potencjalni pracodawcy!
  • pracujesz w małych grupach
  • prowadzisz własne sesje coachingowe
  • otrzymujesz konsultacje mentorskie
  • masz dostęp do nowoczesnego sprzętu i oprogramowania
  • nad Twoim rozwojem czuwa mentor – opiekun kierunku
  • realne wsparcie Biura Karier w poszukiwaniu praktyk, staży i pracy
  • liczne zajęcia dodatkowe w postaci spotkań branżowych i warsztatów: KOMPASAULA POZNAŃ
  • udział w projektach biznesowych

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Anioł CDV

Karolina Bobko

Pok. A412

Biuro Sprzedaży Usług Edukacyjnych

Pok. 034 na parterze w Rotundzie

Poznaj inne kierunki

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.