Bartosz Kulisz
student kierunku doradztwo i coaching
I stopnia | Stacjonarne | Niestacjonarne

Doradztwo i coaching

Specjalizacje:

  • Psychologia w organizacji
  • Neuromarketing
  • Psychologia pozytywna w coachingu

Zostań:

  • Specjalistą ds. ds. szkoleń
  • Coachem
  • Menedżerem innowacji
  • Facylitatorem
  • Konsultant ds. samorozwoju

Opis

Doradztwo i coaching jest dla osób zainteresowanych pracą z ludźmi nad ich osobistym rozwojem i poszerzaniem umiejętności społecznych takich jak: skuteczna komunikacja, zarządzanie grupą, czy współpraca zespołowa w przedsiębiorstwach i organizacjach. Kandydaci powinni być gotowi do pracy z drugą osobą i sobą samym.

W 2016 r. kierunek dradztwo i coaching został nagrodzony w Ogólnopolskim Konkursie i Programie Akredytacyjnym „Studia z Przyszłością” oraz znalazł się na szczycie listy studiów coachingowych w Polsce według magazynu „Cogito”.

Kierunek doradztwo i coaching to pierwsze w Polsce studia licencjackie o takim profilu.

dołącz do na na FB dołącz do na na FB

Coaching to proces, który pomaga pojedynczym osobom i organizacjom w osiągnięciu celów indywidualnych i biznesowych. Program studiów został opracowany z udziałem uznanych na rynku praktyków z obszaru psychologii, coachingu i konsultingu.

W Polsce tylko CDV ma patronat najbardziej liczących się międzynarodowych organizacji rozwoju osobistego: International Coach Federation i REFA. Ponadto jako jedyni w kraju mamy autorski program szkoleniowy stworzony przez naszych wykładowców i akredytowany przez ICF.

Ważne!

Nie należy mylić coachingu z mowami motywacyjnymi, które często mają znamiona manipulacji. Zdarza się też, że mianem coachów określają się osoby nieposiadające w tym kierunku żadnego wykształcenia.

Wizytacja Polskiej Komisji Akredytacyjnej w CDV.

Komisja, która nadzoruje jakość kształcenia na wszystkich uczelniach w kraju, przeprowadziła audyt jakości kształcenia na kierunku doradztwo i coaching – studia spełniają wszystkie kryteria oceny programowej. W szczególny sposób doceniła kierunek za koncepcję kształcenia, program studiów, kadrę dydaktyczną, w tym praktyków oraz skuteczność zapewniania najwyższych standardów kształcenia i ich jakości.

dr inż. Alicja Rytelewska

Kierownik Katedry Coachingu i Zarządzania

Polityka prywatności

Atuty kierunku

  • Akredytacje

    W Polsce tylko CDV ma patronat najbardziej liczących się międzynarodowych organizacji rozwoju osobistego: International Coach Federation i REFA. Ponadto jako jedyni w kraju mamy autorski program szkoleniowy stworzony przez naszych wykładowców i akredytowany przez ICF.

  • 90% zajęć praktycznych

    Ponad 90% zajęć w programie studiów to zajęcia praktyczne! W tym: warsztat pracy doradcy i coacha (ponad 550 godzin) oraz warsztat pracy trenera (ponad 300 godzin).

  • Certyfikat ICF

    Na studiach możesz uzyskać najbardziej rozpoznawalną na świecie akredytację coachingową International Coach Federation. Wśród wykładowców są coachowie o najwyższych poziomach akredytacji PCC (Professional Certified Coach) i MCC (Master Certified Coach). 2 moduły zrealizowane w ciągu dwóch semestrów o wartości rynkowej 12 000 zł przygotują Cię do zdobycia certyfikatu ICF. U nas masz to w cenie studiów!

  • Wykładowcy praktycy

    Zajęcia prowadzą uznani doradcy, trenerzy i coachowie z wieloletnim stażem i doświadczeniem w pracy dla biznesu, administracji publicznej i samorządowej oraz doradcy zawodowi. Program studiów został opracowany z udziałem 15 uznanych na rynku praktyków z obszaru psychologii, coachingu i konsultingu.

  • Pracownia fokusowa

    Studenci mają dostęp do najnowocześniejszej w Poznaniu pracowni fokusowej wyposażonej w urządzenia do eyetrackingu i EEG Biofeedback, przeznaczonej m.in. do prowadzenia profesjonalnych badań jakościowych i sesji coachingowych

  • Uzyskasz gruntowną wiedzę psychologiczną

    Wśród wykładowców jest trener-superwizor Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

  • Możesz wybrać dodatkowe przedmioty związane z innymi kierunkami

    Chcemy, aby studenci mogli rozwijać się całościowo i zgodnie ze swoją wizją, dlatego oprócz specjalizacji możesz wybrać dodatkowe przedmioty związane z innymi kierunkami dostępnymi w Collegium Da Vinci, m.in. grafiką, informatyką, mediaworkingiem, edukacją prorozwojową, zarządzaniem kreatywnym.

  • Bezpłatne oprogramowanie

    Jako studentka/student CDV otrzymasz bezpłatnie pakiet najnowszego oprogramowania Microsoft Office ProPlus 365.

Certyfikowane szkolenia

Wybierając kierunek Doradztwo i coaching w cenie studiów dostajesz możliwość skorzystania z certyfikowanych szkoleń. Dla najlepszych studentów są one bezpłatne w ramach Projektu „Wzmocnienie potencjału Collegium Da Vinci poprzez podniesienie jakości kształcenia”, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój.

KURS TRENERA FAMILY LAB

Dla 20 najlepszych studentów kierunków Edukacja prorozwojowa oraz Doradztwo i coaching.

 

Wartość rynkowa: 5800 zł

KURS TUTORSKI I STOPNIA

Dla 20 najlepszych studentów kierunków Edukacja prorozwojowa oraz Doradztwo i coaching.

 

Wartość rynkowa: 700 zł

AKREDYTOWANY KURS COACHINGU ICF ACC Z CERTYFIKATEM

Dla 25 najlepszych studentów kierunków Edukacja prorozwojowa,  Doradztwo i coaching oraz Zarządzanie kreatywne.

 

Wartość rynkowa: 3500zł

BUSINESS ENGLISH CERTIFICATE (BEC) PRELIMINARY

Dla 30 najlepszych studentów kierunków Informatyczne Techniki Zarzadzania,  Doradztwo i coaching oraz Zarządzanie kreatywne.

 

Wartość rynkowa: 350zł

KURS EDUKATORA W ZAKRESIE PRZEDSIĘBIORCZOŚCI DZIECI I MŁODZIEŻY

Dla 30 najlepszych studentów kierunków Doradztwo i coaching oraz Zarządzanie kreatywne.

 

Wartość rynkowa: 560zł

KURS DORADCY MMŚP

Dla 30 najlepszych studentów kierunków Edukacja prorozwojowa,  Doradztwo i coaching, Zarządzanie kreatywne oraz Mediaworking.

 

Wartość rynkowa: 560zł

KURS MENTORINGU

Dla 30 najlepszych studentów kierunków Informatyczne Techniki Zarzadzania,  Doradztwo i coaching oraz Zarządzanie kreatywne.

 

Wartość rynkowa: 480 zł

Chcesz SPRAWDZIĆ doradztwo i coaching, zanim zadecydujesz czy jest to odpowiedni kierunek dla Ciebie?
Zapraszamy na szkolenia, przybliżające naszą ofertę!

Centrum networkingowe dla coachów i trenerów

Warsztaty i spotkania

Wraz z International Coach Federation tworzymy przestrzeń, w której spotkają się miłośnicy coachingu, organizując cykliczne warsztaty i spotkania branżowe „Coaching Cafe” i „Learning forum”.

O ICF O ICF

Międzynarodowy Tydzień Coachingu

Jesteśmy współorganizatorem warsztatów w ramach Międzynarodowego Tygodnia Coachingu”Coaching Week”

Szczegóły Szczegóły

Katedra Coachingu i Zarządzania jest organizatorem otwartych spotkań KOMPAS, w ramach których praktycy z zakresu rozwoju osobistego i zarządzania dzielą się z uczestnikami swoim doświadczeniem.

Youtube Youtube

Współorganizujemy z Brain Solutions cykliczne spotkania z serii Babki w Proszku i Jajka na Twardo.

Facebook Facebook

Zapisz się teraz i skorzystaj!

Przy zapisie do 31 lipca, wpisowe 0 zł.

Oszczędzasz 300 zł!

Partnerzy kierunku

Specjalizacje

Opis

Struktura i specyfika współczesnych organizacji wskazuje, że jednym z kluczowych czynników sukcesu rynkowego jest ich zdolność do rozwoju i zmiany, która dokonuje się dzięki świadomości i zdolnościom komunikacyjnym pracowników. Specjalność Psychologia w organizacji skupia się na przygotowaniu studentów do pracy w organizacjach nastawionych na rozwój.

Jeśli chcesz:

  • inicjować, wspierać i usprawniać rozwój w firmach i organizacjach,
  • wspomagać firmy i pracowników w procesie zmiany,
  • nauczyć się metodologii i nabyć praktyczne umiejętności prowadzenia szkoleń i warsztatów,
  • poprawiać komunikację i współpracę w organizacji w celu efektywnej realizacji celów,
  • rozwiązywać trudne sytuacje interpersonalne w organizacji.

Jaką pracę możesz podjąć?

  • Specjalista ds. szkoleń
  • Specjalista ds. rozwoju pracowników
  • Specjalista wspierający procesy rozwojowe w organizacjach
  • Manager/pracownik działu personalnego
  • Trener wewnętrzny i zewnętrzny
  • Facylitator

Pamiętaj, że:

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok umiejętności specjalistycznych, są tzw. umiejętności miękkie takie jak: zarządzanie projektem, skuteczna komunikacja, praca w zespole czy autoprezentacja, której nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Ważne!

Nie należy mylić coachingu z mowami motywacyjnymi, które często mają znamiona manipulacji. Zdarza się też, że mianem coachów określają się osoby nieposiadające w tym kierunku żadnego wykształcenia.

Opis

To innowacyjna specjalność, bazująca na najnowszych badaniach i praktykach dotyczących zachowań konsumentów oraz funkcjonowania ludzkiego mózgu w kontekście projektowania skutecznych i efektywnych działań marketingowych. Dzięki infrastrukturze i narzędziom badawczym dostępnym na uczelni studenci mogą weryfikować zdobytą wiedzę w praktyce.

Firmy i organizacje poszukują pracowników, którzy sprawnie posługują się badaniami rynkowymi i potrafią wnioski z tych badań wykorzystać w projektowaniu innowacyjnych rozwiązań marketingowych.

Jeśli chcesz:

  • poznać, jak funkcjonuje ludzki mózg w kontekście podejmowania decyzji rynkowych,
  • kreować skuteczne komunikaty w mediach społecznościowych,
  • projektować innowacyjne i efektywne działania marketingowe,
  • sprawnie posługiwać się badaniami rynkowymi i wyciągać przydatne wnioski,
  • usprawniać procesy sprzedażowe.

Jaką pracę możesz podjąć?

  • Specjalista ds. neuromarketingu
  • Trener neuronauki w biznesie
  • Specjalista ds. wsparcia procesów sprzedaży
  • Specjalista ds. komunikacji w mediach społecznościowych
  • Specjalista ds. komunikacji marketingowej w agencjach kreatywnych, reklamowych, PR, digitalowych
  • Specjalista ds. marketingu

Pamiętaj, że:

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok umiejętności specjalistycznych, są tzw. umiejętności miękkie takie jak: zarządzanie projektem, skuteczna komunikacja, praca w zespole czy autoprezentacja, której nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Ważne!

Nie należy mylić coachingu z mowami motywacyjnymi, które często mają znamiona manipulacji. Zdarza się też, że mianem coachów określają się osoby nieposiadające w tym kierunku żadnego wykształcenia.

Opis

To specjalność uwzględniająca trendy w psychologii, które akcentują znaczenie pozytywnych aspektów życia człowieka w jego rozwoju, takich jak: dobrostan, szczęście, spełnienie, kreatywność, inteligencja emocjonalna, humor. W ramach specjalności uczymy, jak wykorzystać w praktyce pozytywne podejście w psychologii w procesach coachingowych.

Jeśli chcesz:

  • wspierać ludzi w osiąganiu, dobrostanu, szczęścia, spełnienia i harmonii,
  • pomagać ludziom w dostrzeganiu swoich mocnych stron i podążaniu za swoimi marzeniami,
  • rozwijać w innych inteligencję emocjonalną, kreatywność i pozytywne spojrzenie na świat,
  • wspierać innych, aby brali odpowiedzialność za swoje decyzje i skutecznie wpływali na swoje życie,
  • towarzyszyć ludziom w projektowaniu i wdrażaniu zmian życiowych.

Jaką pracę możesz podjąć?

  • Coach wewnętrzny w organizacji
  • Właściciel firmy świadczącej usługi coachingowe
  • Trener kompetencji miękkich
  • Life coach
  • Konsultant ds. samorozwoju
  • Ekspert w zakresie work-life balance

Pamiętaj, że:

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok umiejętności specjalistycznych, są tzw. umiejętności miękkie takie jak: zarządzanie projektem, skuteczna komunikacja, praca w zespole czy autoprezentacja, której nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Ważne!

Nie należy mylić coachingu z mowami motywacyjnymi, które często mają znamiona manipulacji. Zdarza się też, że mianem coachów określają się osoby nieposiadające w tym kierunku żadnego wykształcenia.

Program

Studia stacjonarne

Model 3+2 pozwalający studiować dziennie i zbierać doświadczenie w pracy.

  • 3 lata

    Czas trwania

  • 6 semestrów

    Liczba semestrów

  • 1955

    Liczba godzin

  • 206

    Punkty 

Studia niestacjonarne

Zajęcia weekendowe co dwa tygodnie.

  • 3 lata

    Czas trwania

  • 6 semestrów

    Liczba semestrów

  • 1375

    Liczba godzin

  • 206

    Punkty 

Kadra

“Uczę przede wszystkim skutecznego wspierania rozwoju szeroko rozumianych kompetencji psychospołecznych, przybliżając proces zmiany i zaznajamiając studentów ze sposobami jej facylitowania. Ponieważ najlepiej doświadczać tego osobiście, staram się inspirować uczestniczki i uczestników zajęć, aby przyglądali się sobie i swojemu rozwojowi. Podczas moich warsztatów nabywanie umiejętności zachodzi nie tylko dzięki zabiegom nauczyciela (np. instruowaniu, wskazywaniu, wzmacnianiu, informowaniu o efektach), ale przede wszystkim dzięki aktywności, poszukiwaniom samych uczących się i ich przeżyć. Swoim studentom dostarczam naukowych inspiracji oraz narzędzi do refleksji i analizy tego, jak wchodzą w relacje z innymi i w jaki sposób pracują.”
dr Joanna Krajewska
Trenerka umiejętności psychospołecznych, akredytowany coach International Coach Federation. Uczestniczka szkoleń zaawansowanych w zakresie analizy transakcyjnej dla osób pracujących z organizacjami. Członkini Polskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej oraz European Association of Transactional Analysis.

dr inż. Alicja Rytelewska

Kierownik Katedry Coachingu i Zarządzania

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

Zarządzanie Kreatywne

Informatyczne Techniki Zarządzania

dr inż. Alicja Rytelewska

Kierownik Katedry Coachingu i Zarządzania

O mnie

rozwińKierownik Katedry Coachingu i Zarządzania, Absolwentka Politechniki Poznańskiej oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Studiowała także zarządzanie i marketing na NHL Hogesschool w Holandii. W 2013 roku obroniła rozprawę doktorska, napisaną w Katedrze Pracy i Polityki Społecznej UE w Poznaniu, dotyczącą kompetencji menedżerów oraz ich wpływu na wyniki ekonomiczne przedsiębiorstw IT. Od 2004 roku jest wykładowcą akademickim, prowadząc zajęcia w Polsce i za granicą. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach oraz rozwojem organizacji. W swoich publikacjach i wydanej w 2015 roku monografii porusza zagadnienia dotyczące kompetencji i kwalifikacji pracowników, ich rozwoju oraz wpływu czynnika ludzkiego na wyniki przedsiębiorstw. Prowadzi także badania nad efektywnym zarządzaniem talentami. Była uczestnikiem i współorganizatorem wielu konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych.

rozwińOd kilkunastu lat związana z biznesem. Doświadczenie zawodowe zdobywała także prowadząc własną działalność gospodarczą w zakresie zarządzania, zarządzania ludźmi czy rozwojem talentów.

Ciekawi mnie

rozwińPrywatnie entuzjastka sportu, szczególnie tenisa ziemnego. W wolnej chwili lubi pograć w bridga z rodziną i przyjaciółmi.

dr Krzysztof Patkowski

Dziekan Wydziału Nauk Społecznych

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

dr Krzysztof Patkowski

Dziekan Wydziału Nauk Społecznych

rozwińAbsolwent studiów magisterskich w Instytucie Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM, specjalizacje: marketing polityczny i dziennikarstwo i studiów doktoranckich na Wydziale Nauk Politycznych UAM. Autor pracy doktorskiej napisanej pod kierunkiem prof. dr hab. Józefa Orczyka, poświęconej problemom prywatyzacji w krajach Grupy Wyszehradzkiej, ze szczególnym uwzględnieniem politycznych i ideologicznych aspektów tego procesu.

rozwińZainteresowania naukowe dr Patkowskiego koncentrują się wokół problemów transformacji systemowej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej po 1989 roku, kształtowania systemu partyjnego w tych państwach i odrodzenia społeczeństwa obywatelskiego. W kręgu jego zainteresowań naukowych pozostają również zagadnienia związane z public relations i marketingiem politycznym.

rozwińPrywatnie miłośnik gór stara się każdą wolną chwilę spędzać przemierzając szlaki górskie w całej Europie, od niedawna również w towarzystwie syna Mikołaja.

prof. CDV dr hab. Bogusława Dorota Gołębniak

Pełnomocnik Dziekana ds. Kierunku Edukacja Prorozwojowa

Spotkajmy się na:

Edukacja prorozwojowa (I i II st.)

Doradztwo i Coaching

Mediaworking

Zarządzanie kreatywne

studia podyplomowe: Przygotowanie pedagogiczne

prof. CDV dr hab. Bogusława Dorota Gołębniak

Pełnomocnik Dziekana ds. Kierunku Edukacja Prorozwojowa

O mnie

rozwińPedagog, ekspert w dziedzinie edukacji nauczycieli, dydaktyce szkolnej oraz metodologii społecznych badań jakościowych, promotorka edukacyjnych badań  w działaniu i innych projektów służących oddolnej profesjonalizacji działalności związanej ze wspomaganiem całożyciowego uczenia się –  takich jak na przykład: edukator, tutor czy coach.

rozwińPosiada doświadczenia z międzynarodowych projektów badawczo-rozwojowych, realizowanych zarówno w okresie pracy w UAM, jak i Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu, gdzie pełniła, przez kilka kadencji, funkcję prorektora ds nauki i współpracy z zagranicą. Wykorzystuje nowatorskie sposoby pracy ze studentami i nauczycielami, np. peer-tutoring z zastosowaniem mikronauczania, poszukiwania w terenie i studiowanie case’ów, portfolio dokumentujące rozwój kompetencji refleksyjno-krytycznych, itp.

rozwińZwiązana z ogólnopolskimi i międzynarodowymi organizacjami i stowarzyszeniami naukowymi (ISCAR, PTP, ACTEE). Przez kilka kadencji była członkiem z wyboru Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN. Obecnie zasiada w Radzie Naukowej Instytutu Badań Edukacyjnych w Warszawie. Jest redaktorem naczelnym czasopisma Forum Oświatowe. W dorobku publikacyjnym mieści się też, obok monografii  i publikacji naukowych, kilka podręczników naukowych -wyróżnianych nagrodami, zarówno Ministra Edukacji, jak i Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Ciekawi mnie

rozwińCo z nauczaniem, wobec ekspansji wspomaganego technologią pozainstytucjonalnego uczenia się? Stąd zainteresowania związane ze społeczno-kulturowymi kontekstami edukacji oraz socjologią profesji i profesjonalizmu, a także związane z transformatywnym uczeniem się i nauczaniem; jak przekładają się na poszukiwanie strategii pracy edukacyjnej służących rozwojowi i kształceniu – nie tylko pedagogów i nauczycieli, ale i wyłaniającym się nowym specjalnościom pedagogicznym, typu inkluzja czy uczenie interkulturowe.

prof. dr hab. Wanda Krzemińska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

prof. dr hab. Wanda Krzemińska

wykładowca

O mnie

Przebieg pracy: Absolwentka Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu; w tymże uniwersytecie pracowała jako pracownik naukowo-dydaktyczny do uzyskania profesury. Wykładała równolegle na Uniwersytecie Warszawskim (1998-2001),  a jako visiting profesor, również we Francji (Paryż, Lyon, Saint Nazaire, Besancon) i w Rosji (Moskwa). W latach 2005-2017 pracowała w Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu, a od roku 2016 – w Colegium Da Vinci w Poznaniu.

rozwińDokonania: w latach 90., w ramach prac ministerialnej komisji ds. reformy szkolnictwa wyższego ówczesnego MEN, współtworzyła nowy system edukacji dla uczelni wyższych (3+2).  Opublikowała ok 80 publikacji naukowych, w większości artykułów, w dziedzinach glottodydaktyki, lingwistyki stosowanej (do 1989) i nauk o komunikowaniu (od 1990); wypromowała 6 doktorów i 230 magistrów.  Przez 18 lat zarządzała strukturami uczelnianymi, głównie w Poznaniu i Wrocławiu. Kierowała zakładami naukowymi w UAM i DSW,  współkierowała dwoma  instytutami naukowymi UAM. Była też viceprzewodniczącym Polskiego Towarzystwa Lingwistyki Stosowanej oraz senatorem (DSW). W latach 1994-1997 pracowała w Paryżu jako vice dyrektor,  w Stacji Naukowej Polskiej Akademii Nauk;  promowała naukę polską we Francji oraz budowała zręby  współpracy pomiędzy uczelniami polskimi i francuskimi. W ramach projektu UE przez 12 lat współpracowała z francuską organizacją ARAPEN na rzecz integracji kulturowej młodzieży europejskiej i jej przygotowania do ochrony środowiska.

rozwińWiedza i zainteresowania naukowe – obszary: języki i ich funkcjonowanie, komunikowanie  językowe, wielojęzyczność i wielokulturowość, nowe media, komunikacja wizualna,  zmiany zachowań językowych zachodzące pod wpływem cyfryzacji,  przyszłość narzędzi komunikowania, prognozowanie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, kompresja przekazów językowych i multimedialnych, europejska polityka językowa.

rozwińUmiejętności: 1/ edukacja, w tym kształcenie: głównie dorosłych – studentów i doktorantów, w grupach polskich, francuskich i międzynarodowych, w j polskim i francuskim; 2/ komunikowanie i praca z ludźmi, w tym kierowanie zespołami ludzkimi i  zarządzanie, 3/ praca w środowisku dwu- i wielokulturowym (kontekst międzynarodowy).

rozwińNagrody i odznaczenia: 2 nagrody Rektora UAM za osiągnięcia dydaktyczne (1986, 1991), nagroda naukowa Rektora UAM (1989), Medal Komisji Edukacji Narodowej (1994).

rozwińZainteresowania i hobby: historia kultury materialnej w Europie (architektura, szczeg. gotyk francuski, secesja, pruskie budownictwo z cegły), ceramika (w tym szczeg. stara porcelana), rozwój pisma (typografia i grafika), wystrój wnętrz (historia mebli, gobeliny), filmy on line, oglądane pod kątem środków gry aktorskiej (jako formy komunikacji niewerbalnej) i efektów (re)konstrukcji cyfrowej starych taśm filmowych.  Ulubiona forma relaksu: rower.

dr Joanna Krajewska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

dr Joanna Krajewska

wykładowca

O mnie

Doktor nauk humanistycznych, coach, trenerka umiejętności psychospołecznych, entuzjastka Analizy Transakcyjnej i Non-Violent Communication.

Łączy przygotowanie akademickie z licznymi kursami i szkołami z zakresu psychologii, dzięki czemu prowadzi z powodzeniem różnorodne formy uczenia – od wykładów, poprzez konwersatoria i seminaria do warsztatów i treningów umiejętności interpersonalnych. Ukończyła Studium Umiejętności Osobistych Trenera i Lidera w Szkole Trenerów Komunikacji Opartej na Empatii, Studium Trenerskie w Pracowni Psychologicznej Spotkanie, kurs Trener Zmian przygotowujący do przeprowadzania klientów indywidualnych i instytucjonalnych przez zmiany kompetencyjne i rozwojowe, Szkołę Analizy Transakcyjnej (zdała test 101), kurs Akredytowany Coach International Coach Federation, kurs Mindfulness Based Stress Reduction, jest certyfikowaną trenerką i facylitatorką DiSC. Uczestniczka zaawansowanego programu szkoleniowego Praktyk Analizy Transakcyjnej dla osób pracujących z organizacjami.

Prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu rozwijania kompetencji psychospołecznych (specjalizuje się w komunikacji interpersonalnej, zarządzaniu stresem i asertywności) oraz sesje Assessment Center i Development Center. Szkoliła między innymi kadrę menadżerską Poczty Polskiej S.A., Ministerstwa Finansów, pracowników Urzędów Marszałkowskich w Kielcach i Katowicach, kadrę naukowo-dydaktyczną Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Politechniki Poznańskiej oraz European University Viadrina Frankfurt, pracowników przedsiębiorstw oraz studentów. W ramach projektu Wielkopolska Akademia HR zrealizowała ponad 600 godzin doradczych w wielkopolskich małych i średnich przedsiębiorstwach, badając potrzeby rozwojowe tych organizacji oraz projektując działania szkoleniowe (badania fokusowe, badania kultury organizacyjnej, sesje DC, przegląd/przygotowanie opisów stanowisk i siatek kompetencji).

Na co dzień związana z Centrum Psychologiczno-Coachingowym inspeerio, gdzie prowadzi coachingi oraz warsztaty rozwoju kompetencji interpersonalnych, koordynuje projekty psychoedukacyjne, a także – na portalu inspeerio – publikuje artykuły popularyzujące psychologię, coaching i rozwój osobisty.

Skupia się na szukaniu zasobów. Wierzy, że zmiana przekonań zmienia rzeczywistość.

mgr Adam Bekier

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

mgr Adam Bekier

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwent zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i ekonomii na Uniwersytecie Burgundzkim we Francji. Prezes zarządu InnerSource, wiceprezes zarządu Fundacji na rzecz rozwoju Politechniki Poznańskiej.
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach zarządczych. Akredytowany coach ICF, trener i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w tematyce przywództwa w biznesie i budowania zespołu. Prowadził z tego zakresu gościnne wykłady m.in. na ESCP Europe w Paryżu i UE w Poznaniu. Od lat uczy studentów Politechniki Poznańskiej komunikacji i przywództwa. Jako coach pracuje głównie z kadrą zarządzającą dużych przedsiębiorstw.

mgr Anita Orzechowska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

mgr Anita Orzechowska

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Collegium Da Vinci (kierunek Doradztwo i Coaching) oraz kursu akredytacyjnego ICF na ACC, WSG Coaching, WSB Zarządzanie, praktyk NLP oraz kilkudziesięciu kursów i warsztatów. W ciągłym rozwoju szuka odpowiedzi na nurtujące pytania.

rozwińDoświadczenie w sprzedaży, zarządzaniu firmą, zarządzaniu ZL, rekrutacji, coachingu managerskim i sprzedaży, w prowadzeniu warsztatów – w ramach obowiązków służbowych zdobyła w ponad 20 firmach różnych branż, począwszy od akwizytora, agenta ubezpieczeniowego przez przedstawiciela handlowego, managera sprzedaży, KAM, kierownika działu, kierownika sieci sklepów, kierownika regionalnego, współwłaściciela firmy handlowej.

rozwińObecnie freelancer, właściciel CST Coaching. Od 3 lat intensywnie zajmuje się coachingiem, szkoleniami w biznesie i z młodzieżą. Współpracuje w charakterze mentora z AIP Bydgoszcz. Po zrealizowanym rocznym projekcie „Coaching dla młodzieży” przy CEiPM OHP, została Partnerem na rzecz wypracowania rekomendacji w projekcie „Efektywnie dla młodzieży – nowe standardy na rynku pracy w województwie kujawsko-pomorskim”. Wyniki prac trafią do Ministerstwa Rodziny Pracy i Polityki Społecznej, WUP, OHP i regionalnych instytucji rynku pracy.

rozwińMa silne poczucie celu i skupia się na rozwiązaniach, co bardzo pomogło jej w trudnych momentach życia osobistego jak i w rozwoju zawodowym.

Ciekawi mnie

rozwińUwielbia pracę z drugim człowiekiem; patrzeć jak się rozwija, zmienia – nieważne czy to dziecko, manager, zagubiony rodzic, pracownik poszukujący własnej drogi, nastolatek czy prezes firmy szukający właściwej strategii…

rozwińPo pracy uwielbia wielogodzinne ciche „grzebanie” w ziemi, bliskość z naturą, medytacje, czytanie książek albo odjechaną imprezę w stylu transowym, wspinaczkę górską, godzinne opowieści nastoletniej córki o problemach egzystencjonalnych, wygłupy z synem i wyjazdy turystyczne z mężem.

mgr Małgorzata Chełkowska-Dorna

wykładowca

Spotkajmy się na:

Zarządzanie Kreatywne

Doradztwo i Coaching

mgr Małgorzata Chełkowska-Dorna

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka studiów magisterskich na UAM  i  Collegium Da Vinci oraz podyplomowych na WSHiU. Właścicielka i twórca marek Rewolucja i Brain Solutions, a także HR Ninja.

rozwińDla największych marek w Poznaniu i Polsce projektuje procesy Assessment Center, a także reorganizuje systemy motywacji obniżając skutecznie rotację pracowników. Projektuje scenariusze szkoleń rozwojowych i wspiera w wyłapywaniu talentów. Prowadzi procesy executive coachingu, szkoli i doradza w kwestii budowania efektywnych zespołów.  Prowadzi mediacje wewnątrz organizacji.

rozwińProjektuje gry szkoleniowe dla biznesu w ramach marki HR Ninja s.c, wykorzystując doświadczenie zdobyte jako szkoleniowiec i coach zewnętrzny w branżach: hotelarskiej, gastronomicznej, motoryzacyjnej, kosmetycznej, spożywczej, lotniczej, usługowej i w oświacie, a także płynące z pracy w międzynarodowej korporacji.

rozwińDrugim, poza biznesem obszarem zainteresowań zawodowych jest edukacja. Jest autorką kursów zawodowych przygotowanych dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Zawodowego. Certyfikowana trener efektywnej nauki i szybkiego czytania; stworzyła własny program efektywnej nauki. Szkoliła nauczycieli i dyrektorów wielkopolskich placówek oświatowych, a obecnie jako główny trener koordynuje projekt zakładający przeszkolenie z zakresu efektywnej nauki kadrę pedagogiczną poznańskich placówek oświatowych.

rozwińAkredytowany Coach ACC International Coach Federation. Twórca cyklu spotkań coachingowych dla kobiet: Babki w proszku.

rozwińCertyfikowany Madiator VCC

Ciekawi mnie

rozwiń…zmienność ludzkiej natury, każdy kolejny zakręt dróg i rzek, każdy dzień. Ciekawi mnie co myślą i czują moje psy. Ciekawi mnie las, nieustająco…

mgr Hanna Caplewska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

mgr Hanna Caplewska

wykładowca

O mnie

rozwińCertyfikowany coach ACC ICF leadership&career coach, doradca zawodowy, doradca biznesu w ekonomi społecznej, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w pracy w obszarze marketingu i sprzedaży. Jest mentorem przygotowującym do egzaminu ACC w ramach ICF.

rozwińWspółtwórczyni i właścicielka programu szkoleniowego dla coachów aprobowanego przez ICF Global – „Kluczowe kompetencje w praktyce profesjonalnego coacha (ACSTH)”. Dyrektor wielkopolskich struktur International Coaching Federation w latach 2012-2016, Członek Zarządu ICF od 2016 roku.

rozwińPosiada doświadczenie w prowadzeniu sesji coachingowych indywidualnych, warsztatów dla firm handlowych i produkcyjnych, wyższych uczelni, organizacji pozarządowych oraz osób indywidualnych, bezrobotnych i niepełnosprawnych.

rozwińW swojej pracy coachingowej koncentruje się na ludzkich nawykach, przekonaniach i wartościach. Pracuje przede wszystkim w obszarach takich jak: rozwój kompetencji menedżerów, przywództwo, poszukiwanie własnego stylu lidera, wzrost efektywności pracy liderów, definiowanie i wykorzystywanie własnych talentów.

rozwińW ramach funkcji doradcy biznesowego współtworzy podmioty ekonomii społecznej m. in. spółdzielnie socjalne w subregionie pilskim.

dr Karolina Janiszewska

Pełnomocnik Dziekana ds. kierunku Zarządzanie Kreatywne

Spotkajmy się na:

Zarządzanie Kreatywne

Doradztwo i Coaching

dr Karolina Janiszewska

Pełnomocnik Dziekana ds. kierunku Zarządzanie Kreatywne

rozwińO mnie

rozwińEkspert w zakresie strategii reklamowej i zarządzania marką. Od wielu lat przygotowuje autorskie szkolenia i warsztaty strategiczne dla biznesu. Przez wiele lat współpracowała z agencjami reklamowymi m.in. agencją Just, tworząc strategie i koncepcje wielu reklam. Przygotowywała koncepcje strategii komunikacyjnych oraz strategii zarządzania markami zarówno dla biznesu, jak i marek terytorialnych.

rozwińWspółautorka książek „Strategia reklamowa”, „Wiedza o reklamie”, „Zarządzanie marką” oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z komunikacją i zarządzaniem marką. Łączy wiedzę naukową z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku.

Ciekawi mnie

rozwińLubię ciekawe wyzwania. Inspirują mnie marki, które potrafią przejść przemianę i rozwijać się w zgodzie z obowiązującymi trendami. Podpisuję się pod zdaniem Alberta Einsteina „wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona”. Do każdego problemu podchodzę z zaangażowaniem, optymizmem i kreatywnością, szukając niebanalnych rozwiązań, które są istotne z punktu widzenia projektowania przekazów reklamowych i koncepcji tożsamości marki.

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

Zarządzanie kreatywne

O mnie

rozwińCzołowy polski specjalista w zakresie marketingu usług prawniczych, doradca w zakresie wizerunku, jakości oraz kształtowania relacji z klientem praktyki prawniczej. Członek – założyciel Service Design Polska. Wykładowca Collegium Da Vinci i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, członek Service Design Network, European Academy of Marketing i współzałożyciel SDN Polska (Service Design Network Polish Chapter), jeden z pionierów nurtu projektowania usług w Europie. Stworzył metodologię wzornictwa usług (service design management) dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Zasiadał w jury konkursu Dobry Wzór. Jest autorem kilkudziesięciu artykułów naukowych, poradnikowych i kilku książek.

rozwiń„Skończyłem szkołę muzyczną w klasie fortepianu, a teraz gram na klawiszach w zespole rockowym, od czasu do czasu. Jestem też zawodnikiem drużyny hokejowej (na lodzie), która bierze udział w rozgrywkach ligowych, na szczęście bez większych sukcesów. 😉 Siłownia męczy mnie bardziej, niż wykłady na uczelni.”

Ciekawi mnie

rozwińCiekawi mnie każdy kolejny dzień, spotkani ludzie, nowe miejsca, absurdalne (na pozór) pomysły, no i na końcu, niektóre rzeczy. Inspiruje mnie muzyka, wysokie góry i mądrzy ludzie. Bez wątpienia, to ludzie – rozmowa z nimi, wymiana myśli, spotkania – są źródłem moich najlepszych pomysłów i przedsięwzięć.

rozwińZawodową higienę utrzymuję dzięki wyprawom do innych światów, takich jak Chile, Ekwador, Kolumbia, Boliwia, Tanzania, Kenia, ZEA czy Indie, albo w miejsca jak z innego świata – jak np. Grossglockner w Austrii, Wysokie Tatry, rafting na Ottawa River w Kanadzie itp.

dr Łukasz Fojutowski

Prorektor

dr Łukasz Fojutowski

Prorektor

O mnie

rozwińAbsolwent ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Studiował na specjalnościach „Polityka gospodarcza i strategie przedsiębiorstw” na uczelni macierzystej oraz „Economie et Gestion des Entreprises” na Université de Rennes I. Rozprawa doktorska, napisana w Katedrze Polityki Gospodarczej i Planowania Rozwoju UE w Poznaniu, dotyczyła strategii przedsiębiorstw krajowych wobec ekspansji korporacji transnarodowych.

rozwińZainteresowania badawcze obejmują problematykę polityki handlu zagranicznego, międzynarodowych stosunków gospodarczych, działalności korporacji transnarodowych i jej wpływu na gospodarkę światową, a także oddziaływania otoczenia regionalnego i lokalnego na strategie przedsiębiorstw. Badania z tego zakresu realizował w ramach stypendium badawczego Rządu Francuskiego na Université Aix-Marseille, a także w ramach projektów badawczych Centrum Badania Gospodarki Regionalnej Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

dr Jolanta Jaworska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

dr Jolanta Jaworska

wykładowca

O mnie

rozwińPsycholog, coach, trener, konsultant.

rozwińOd 20 lat zajmuje się prowadzeniem szkoleń, a od 15 lat jako trener biznesu. Specjalizuje się w zagadnieniach praktyki menedżerskiej, zarządzania ludźmi, psychologicznych aspektów relacji interpersonalnych, wspierania procesu sprzedaży i obsługi klienta.

rozwińPosiada bogate i wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i konsultacji również z zakresu: komunikacji interpersonalnej i usprawniania współpracy i komunikacji wewnątrz zespołów, wykorzystywania perswazyjnej komunikacji dla osiągania obustronnych korzyści, negocjacji w biznesie oraz negocjacji handlowych, a także radzenia sobie ze stresem, rozwijaniem asertywności  oraz organizacji siebie w czasie.

rozwińW obrębie jej zainteresowań jest także rozwijanie osobistych umiejętności pracowników wszystkich szczebli poprzez coaching, w tym  budowanie adekwatnej samooceny oraz rozwijanie sposobów motywowania klienta do osiągania celów zawodowych i osobistych.

rozwińJej dużym atutem jest łatwość nawiązywania kontaktu i skuteczność w komunikacji, a także indywidualne podejście do każdego klienta.

rozwińPosiada liczne certyfikaty: Certyfikat Coacha  i Certyfikat Trenera Biznesu  (Polska Szkoła Trenerów  KONTRAKT OSH), Europejski  Certyfikat 101 z Analizy Transakcyjnej, tytuł Mistrza Praktyka w Neurolingwistycznym Programowaniu.

Jest akredytowanym konsultantem w zakresie Success Insights, także ukończyła Akademię Teorii Ograniczeń – wykorzytywaną w edukacji i terapii, jako narzędzie poprawy organizacji i planowania, nadaną przez TOC Consulting i Goldratt school, USA.

rozwińW pracy wykorzystuje także metody Miltona Eriksona, oraz  Non- Violent Communication (Marshall’a Rosenberg’a).

rozwińAktualnie w trakcie szkoleń Analiza Transakcyjna w organizacji. Członek Polskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej.

dr Lena Staś

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

Zarządzanie kreatywne

 

dr Lena Staś

wykładowca

O mnie

rozwińDoktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie Nauki Organizacji i Zarządzania (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu). Wieloletni trener i moderator w polsko-szwajcarskim programie dla poparcia wolnej przedsiębiorczości. Doświadczenie w zakresie prowadzenia warsztatów z pracownikami administracji publicznej oraz organizacjami biznesowymi w zakresie zarządzania zespołami, przywództwa, procesów decyzyjnych w organizacjach i rozwoju osobistego. Wykładowca podyplomowych studiów MBA w Wielkopolskiej Szkole Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu z zakresu skutecznego zarządzania organizacją i zarządzania operacjami. Trener w programie Train and Education In Strategically Significant Areas (Uniwersytet Ekonomiczny). Autorka wielu artykułów naukowych na podstawie prowadzonych badań i analiz poświęconych zarządzaniu, ostatnio wielopokoleniowości w zespołach oraz wykorzystaniu coachingu w organizacjach.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawi mnie życie, a moje motto brzmi: możesz wszystko.

dr inż. Leszek Wanat

wykładowca

Spotkajmy się na:

Informatyka

Informatyczne Techniki Zarządzania

Zarządzanie Kreatywne

Doradztwo i Coaching

dr inż. Leszek Wanat

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwent Uniwersytetu Przyrodniczego i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Doktor nauk ekonomicznych, nauczyciel akademicki i praktyk zarządzania w zakresie gospodarki elektronicznej i informatyki ekonomicznej.

Ciekawi mnie

rozwińCzłowiek, informatyka i taniec towarzyski

mgr inż. Kinga Zinkowska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

mgr inż. Kinga Zinkowska

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Akademii Rolniczej w Szczecinie. Ukończyła również Studium Marketingowego Zarządzania Przedsiębiorstwem, Studia Podyplomowe z zakresu Pedagogiki i Akademię Trenera. Certyfikowany trener efektywnej nauki i szybkiego czytania oraz integracji sensorycznej. Słuchaczka wielu kursów i szkoleń z zakresu elementów zarządzania i coachingu.

rozwińWykładowca akademicki z ponad 12 letnim doświadczeniem. Obszar zainteresowań to motywacja i coaching w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz andragogika.

rozwińDoświadczenie zdobywała jako właścicielka firmy edukacyjnej i kontraktor firm szkoleniowych. Autorka wielu programów szkoleniowych dla zróżnicowanych grup odbiorców.

rozwińDziałaczka społeczna w lokalnej społeczności, inicjatorka i organizatorka akcji propagującej czytelnictwo wśród dzieci, młodzieży i dorosłych.

rozwińPasjonatka gier planszowych i karcianych niekolekcjonerskich, do których zachęca rodzinę i przyjaciół.

dr Anna Michniuk

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

Spotkajmy się na:

Mediaworking

Edukacja prorozwojowa (I i II st.)

Doradztwo i coaching

studia podyplomowe:

  • Przygotowanie pedagogiczne,
  • Nauczanie informatyki

szkolenia i kursy

dr Anna Michniuk

adiunkt w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów

O mnie

rozwińPedagog, psycholog. Członkini Polskiego Towarzystwa Technologii i Mediów Edukacyjnych. Studia doktoranckie ukończyła na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Do niedawna nauczyciel języka angielskiego w klasach 0-3 SP w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego nr 2 w Poznaniu. W latach 2008-2014 współpracowała z mediami. Najpierw pracowała w Radiu Eska, później w Telewizji Polskiej. Autorka wielu publikacji naukowych i popularno-naukowych dotyczących edukacyjnych kontekstów nowych mediów.

Ciekawi mnie

rozwiń…dokąd zabrnie człowiek kontynuując ewolucję technologiczną; co na tym zyska, a co straci?

Magdalena Ignaczak

wykładowca

Psycholog, doradca, szkoleniowiec. Celem pracy we wszystkich obszarach, którymi się zajmuje jest dzielenie się aktualną wiedzą oraz doświadczeniem z osobami i podmiotami koncentrującymi się na rozwoju, dawanie inspiracji do zmian i ulepszeń, umacnianie pozytywnego myślenia a także postawy aktywnej. Kieruje się przekonaniem, że życie z pasją daje największą satysfakcję i spełnienie zarówno w pracy zawodowej jak i sferze osobistej.

Doświadczenie trenerskie obejmuje ponad 3 000 godzin przeprowadzonych szkoleń realizowanych dla przedsiębiorstw i administracji publicznej. Jest specjalistą w obszarach budowania wizerunku, zarządzania zróżnicowanymi zespołami i komunikacji wewnętrznej, umiejętności menedżerskich i kompetencji interpersonalnych istotnych w pracy zawodowej. Pasjonują ją zagadnienia partnerstwa lokalnego, CSR, etyki w pracy zawodowej.

Jest aktywnym i docenianym wykładowcą akademickim, jej głównym atutem jest szerokie doświadczenie biznesowe i administracyjne, dlatego realizowała zajęcia praktyczne dotyczące zarządzania firmą i zasobami ludzkimi, psychologii, budowania wizerunku, wymogów rynku pracy i przedsiębiorczości – ponad 2 200 godzin.

Posiadane wykształcenie oraz doświadczenia zawodowe pozwalają jej na realizowanie szeroko pojętego doradztwa psychologicznego, zawodowego oraz związanego z budowaniem ścieżki karier. W tym zakresie zrealizowała 4400 godzin spotkań dla właścicieli i pracowników MSP, nauczycieli i pracowników sektora oświaty, pracowników i wolontariuszy organizacji wspierających niepełnosprawnych, studentów, osób poszukujących pracy, a także młodzieży.

Aktywnie działa na rzecz rozwoju przedsiębiorczości, promowania idei równowagi życiowej oraz uczenia się przez całe życie poprzez swoją działalność pro bono – doradztwo dla osób zakładających własną firmę, autorstwo artykułów dotyczących budowania wizerunku, wystąpienia konferencyjne oraz warsztaty dla młodzieży, a także organizację gry miejskiej, konferencji i targów pracy.

Magdalena Ignaczak

wykładowca

dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska

wykładowca

dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Politechniki Poznańskiej, w której obroniła pracę inżynierską na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz pracę magisterską ze specjalizacji Systemy Projakościowe i Ergonomia. Uzyskała tytuł magistra ekonomii na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu. Ukończyła studia podyplomowe Zarządzanie Bezpieczeństwem i Higieną Pracy na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W 2017 roku obroniła rozprawę doktorską, napisaną w Katedrze Przedsiębiorczości i Komunikacji w Biznesie, dotyczącą determinantów zachowań klientów przedsiębiorstw pożyczkowych. Przez dłuższy czas związana z biznesem, gdzie zajmowała stanowiska m.in. Kierownika zespołu sprzedaży, Kierownika ds. marketingu czy Specjalisty ds. rozwoju rynku. Od kilku lat jest wykładowcą akademickim. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem przedsiębiorstwem, rynkiem pożyczek pozabankowych, społeczną odpowiedzialnością biznesu czy oceną ryzyka zawodowego. Jest autorką publikacji dotyczących zagadnień zarówno z zakresu ergonomii, jak i problematyki rynku przedsiębiorstw pożyczkowych.

dr hab Krzysztof Czyrka

wykładowca

dr hab Krzysztof Czyrka

wykładowca

rozwińAbsolwent Uniwersytetu Szczecińskiego. W 2010 roku uzyskał stopień naukowy doktora w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, otrzymując wyróżnienie przez Uniwersytet Szczeciński za dysertację doktorską „Zarządzanie potencjałem ludzkim osób niepełnosprawnych w organizacjach ZPCh. W roku 2016 uzyskał stopień naukowy doktora habilitowanego w obszarze nauk ekonomicznych w dyscyplinie zarządzanie i organizacja. W latach 2007-2018 pracował w Akademii Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim. W latach 2011-2016 doradca Zarządu następnie Członek Rady Nadzorczej Browaru Witnica S.A.

rozwińJego zainteresowania naukowe i badawcze lokują się w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów zarządzania kapitałem ludzkim, rozwoju organizacji a także gospodarowania potencjałem ludzkim osób z niepełnosprawnościami. Autor szeregu publikacji i
ekspertyz z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim. Szczególne pozycje naukowe stanowią książki „Zarządzanie potencjałem ludzkim osób niepełnosprawnych w organizacjach ZPCh” a także „The specificity of management of the human capital of the persons with disabilities in Poland- the perspective of enterprises of the open labor market”.

Izabella Grabowska

wykładowca

Izabella Grabowska

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińSpecjalista HR, Trener,

Specjalista HR z wieloletnim doświadczeniem w realizacji polityki i strategii personalnych organizacji; konsultant, wykładowca. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu dedykowanych systemów motywacyjnych w sektorze małych oraz mikro-przedsiębiorstw. Doradztwo w procesach rekrutacyjnych w firmach branży B2B. Konsulting w zakresie zmian procesowych w obszarze HR w spółce giełdowej. Autorka publikacji z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, ze szczególnym uwzględnieniem kapitału ludzkiego w procesach wprowadzanych zmian organizacyjnych.

Ciekawi ludzie

Rekrutacja

Aby zapisać się na studia należy:

  • wypełnić elektroniczny formularz na stronie uczelni (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia)
  • oraz dostarczyć do Centrum Organizacji Dydaktyki niezbędne dokumenty (pokój R038, parter Rotunda).

Dlatego przygotuj potrzebne dokumenty

  • dowód osobisty,
  • świadectwo maturalne
  • zdjęcie w wersji cyfrowej

Po wypełnieniu formularza rekrutacyjnego, otrzymasz dostęp do wszystkich wymaganych dokumentów.

Opłatę rekrutacyjną należy wpłacać na konto:

Collegium Da Vinci
ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750
[w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwa kierunku]

Dostarcz komplet dokumentów do CENTRUM ORGANIZACJI DYDAKTYKI pokój R038, parter Rotunda:

Osobiście

Wówczas wszystkie formularze i umowa o kształceniu zostaną wydrukowane przez pracownika biura.

Pamiętaj zabierz ze sobą:

  • dowód osobisty
  • kserokopię świadectwa dojrzałości oraz oryginał lub oryginalny odpis świadectwa dojrzałości do wglądu
  • kserokopię dowodu wniesienia opłaty wpisowej na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)

Przez osoby trzecie lub pocztą na adres Uczelni (z dopiskiem Centrum Organizacji Dydaktyki)

UWAGA! Decyduje data wpłynięcia dokumentów. Pamiętaj aby podpisać dokumenty!

Sprawdź, czy skompletowałeś wszystkie dokumenty:

  • kserokopia dowodu osobistego
  • kserokopia świadectwa dojrzałości (UWAGA! oryginał lub oryginalny odpis wydawany przez szkołę średnią musisz dostarczyć do wglądu lub przesłać pocztą. Oryginały dokumentów są zwracane przez Centrum Organizacji Dydaktyki.)
  • podpisane podanie do Rektora – do pobrania w formularzu rekrutacyjnym
  • podpisaną ankietę osobową ze zdjęciem w wersji cyfrowej (wykonane zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów) – do pobrania w formularzu rekrutacyjnym
  • kserokopia dowodu wniesienia opłaty wpisowej na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)
  • dwa egzemplarze Umowy o kształcenie wraz z załącznikami podpisane na każdej stronie – do pobrania w formularzu rekrutacyjnym

Opłaty

Ceny studiów obowiązujące w roku akademickim 2018/2019.

Doradztwo i coaching

Studia I stopnia, stacjonarne/niestacjonarne. Czas trwania: 3 lata

Opłata rekrutacyjna

  • 100 PLN
    1-31 sierpnia 2018
  • 150 PLN
    1-30 września 2018
  • 300 PLN
    po 30 września 2018

Studia stacjonarne i niestacjonarne - czesne za jeden rok studiów

  • 6000 PLN

    300 zł taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 2x 3000 PLN

    300 zł taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 12x 500 PLN

    300 zł taniej

    bez opłaty wpisowej

Specjalna zniżka dla absolwentów CDV!

  • 500 PLN taniej!
    zwolnienie z jednej z 12 rat

Poznaj program stypendialny w Collegium Da Vinci.

Stypendia Stypendia

Za co płacisz:

  • zajęcia prowadzą uznani na rynku praktycy, Twoi potencjalni pracodawcy!
  • pracujesz w małych grupach
  • prowadzisz własne sesje coachingowe
  • otrzymujesz konsultacje mentorskie
  • masz dostęp do nowoczesnego sprzętu i oprogramowania
  • nad Twoim rozwojem czuwa mentor – opiekun kierunku
  • realne wsparcie Biura Karier w poszukiwaniu praktyk, staży i pracy
  • liczne zajęcia dodatkowe w postaci spotkań branżowych i warsztatów: KOMPASAULA POZNAŃ
  • udział w projektach biznesowych

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Anioł CDV

Karolina Bobko

Pok. A412

Biuro Sprzedaży Usług Edukacyjnych

Pok. 034 na parterze w Rotundzie

Godziny otwarcia

poniedziałek 11.00-17.00, wtorek 10.00-16.00, środa 11.00-17.00, czwartek 10.00-16.00, piątek 10.00-16.00, sobota 9.00-14.00

Poznaj inne kierunki

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.