Kreatywna produkcja wideo – Collegium Da Vinci Poznań
Dariusz Kozłowski
student kierunku kreatywna produkcja wideo
I stopnia | Stacjonarne | Niestacjonarne

Kreatywna produkcja wideo

Zostań:

  • producentem kreatywnym
  • video content managerem
  • vlogerem
  • scriptwriterem
Marzysz o pracy w filmie? A może widzisz się w roli osoby tworzącej reklamy i teledyski? Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku oferujemy kierunek studiów przygotowujący do pracy w szeroko pojętej branży sztuki audiowizualnej.

Opis

Kreatywna produkcja wideo, to propozycja rozwoju kompetencji z zakresu poszczególnych procesów tworzenia filmu, teledysku oraz reklamy, zarówno telewizyjnej, jak i tej osadzonej w nowych mediach.

Zapoznamy Cię z marketingiem wideo z wykorzystaniem takich platform jak YouTube, Facebook, czy Instagram. Podczas studiów zdobędziesz wiedzę z zakresu filmu, telewizji, komunikacji społecznej oraz nowych mediów. Będziesz na bieżąco z trendami w branży audiowizualnej. Przeprowadzimy Cię przez wszystkie etapy realizacji wideo. Począwszy od developmentu, przez kreację, realizację,  aż do skutecznej sprzedaży projektu.

Wiedzę i doświadczenie zdobywasz podczas warsztatów w małych grupach, ćwiczeniowych, a także podczas dodatkowych spotkań z praktykami z branży oraz w ramach projektów indywidualnych i zbiorowych.

Podczas studiów na kierunku kreatywna produkcja wideo będziesz miał okazję wziąć udział w wielu wydarzeniach branżowych oraz planach zdjęciowych. Podczas studiów masz możliwość wzięcia udziału w ciekawych wyjazdach tematycznych (np. do studia telewizyjnego, agencji reklamowej czy domu produkcyjnego), aby poznać szczegóły swojej przyszłej pracy.

  • Tytuł licencjata zdobędziesz dzięki nowatorskiej formie zaliczenia, którą jest pitching. Jest to rodzaj prezentacji powszechnie znany w świecie filmu, reklamy i programów telewizyjnych. Ma na celu przedstawienie idei potencjalnym inwestorom mogącym zainwestować w projekt. Najczęściej osobami pitchującymi projekty są ich autorzy, czyli scenarzyści, reżyserzy i producenci. Ta forma sprzedaży idei audio-wizualnej będzie formą obrony licencjackiej

Zdobędziesz umiejętności pozwalające kierować produkcją kompletnego produktu audiowizualnego począwszy od procesu finansowania, przez kreację, realizację planu,  aż do jego skutecznej sprzedaży. Przygotujemy Cię do pracy w takich segmentach rynku jak produkcja telewizyjna, branża reklamowa, dziennikarstwo, social media, firmy zajmujące się audiowizualną oprawą eventów kulturalnych, a także w firmach dystrybucyjnych i PR.

MODEL KSZTAŁCENIA DA VINCI

Model kształcenia Da Vinci, obok koncentracji na kształceniu kompetencji przyszłości, wzorem zachodnich uniwersytetów, pozwala na daleko posuniętą indywidualizację ścieżki studiów tak, by jak najbardziej dopasować ją pod umiejętności, talenty, oczekiwania i możliwości czasowe studenta. Ten model kształcenia daje możliwość elastycznego kreowania zindywidualizowanej ścieżki edukacji przy wsparciu ekspertów m.in. tutorów, mentorów, absolwentów czy przedstawicieli otoczenia biznesowego.
Obok obowiązkowych na danym kierunku modułów zajęć, student wybiera też w trakcie studiów szereg modułów, które mogą być związane bezpośrednio z kierunkiem, ale nie muszą. Mogą stanowić tzw. moduły międzykierunkowe. Takie rozwiązanie pozwala nie tylko na indywidualizację ścieżki studiów ale także na jej interdyscyplinarność.

PRAKTYCZNOŚĆ

Centrum praktyczności

Łączy biznes, studentów i absolwentów. W Centrum Praktyczności każdy student może uzyskać informację o miejscach praktyk i staży, pomoc w przygotowaniu CV, zasięgnąć rady dotyczącej rozmów kwalifikacyjnych, skonsultować indywidualne portfolio, dowiedzieć się w jakich warsztatach lub spotkaniach networkingowych warto wziąć udział.

więcej
Projektowa praca licencjacka/inżynierska

Na ostatnim roku studiów każdy student będzie przygotowywał po opieką promotora pracę licencjacką lub inżynierską (w zależności od kierunku). Nie będzie to jednak tradycyjna praca dyplomowa, która polega tylko na analizie dostępnej literatury.

więcej
Wykładowca praktyk

Collegium Da Vinci jest miejscem, w którym dbamy o wszechstronny rozwój studentów – rozwój przygotowanych do życia zawodowego i zaangażowanych w to, co się dzieje dookoła ludzi, posiadających wiedzę, kompetencję i postawy adekwatne do potrzeb rynku pracy. Wykładowca jest w dużej mierze odpowiedzialny za to zadanie. Dlatego w CDV szczególną uwagę przywiązujemy do starannego doboru oraz doskonalenia umiejętności prowadzenia zajęć wykładowców praktyków.

więcej
Networking

Student oprócz zajęć z praktykami będzie miał możliwość już od pierwszego roku udziału w spotkaniach oraz pracach zespołów networkingowych. Dzięki temu każdy, kto interesuje się daną tematyką będzie miał możliwość rozwijania swoich kompetencji poza programem studiów, dzięki udziałowi w szeregu różnego rodzaju spotkań i warsztatów otwartych z przedstawicielami firm lub międzykierunkowych projektach dla firm.

więcej
Coworking

Collegium da Vinci dzięki zastosowaniu idei mentoringu oraz nertworkingu stanie się przestrzenią coworkingową, która da możliwość współpracy zespołom interdyscyplinarnym nad różnego rodzaju projektami. Jeśli student będzie chciał zrealizować zewnętrzny projekt biznesowy – Centrum Praktyczności będzie wspierało go w poszukiwaniu i rekrutowaniu innych studentów lub przedstawicieli pracodawców do zespołu w celu realizacji poszczególnych działań w projekcie. Dzięki temu każdy chętny będzie miał możliwość, po ukończeniu studiów, pochwalenia się w swoim CV zawodowym zrealizowanym już projektem dla biznesu.

Praktyki

Każdy student otrzyma z Centrum Praktyczności wykaz firm, które przyjmują studentów na praktyki. Aktualne miejsca praktyk od partnerów będą znajdowały się również na portalu praca.cdv.pl. Ponadto pracownicy Centrum Praktyczności na bieżąco będą śledzić oferty praktyk na portalach internetowych i przekazywać studentom, zgodnie z ich kierunkiem studiów.

więcej

INDYWIDUALIZACJA

MODUŁY DO WYBORU

Studia są dostosowane do oczekiwań i potrzeb każdego studenta, uczelnia przygotowała szereg ciekawych modułów z których student sam układa swój plan zajęć. To ty decydujesz czego chcesz się nauczyć na studiach i sam wybierasz moduły, które ciebie interesują!

MENTORING

W Collegium Da Vinci wykładowca to dodatkowo partner-mentor w rozwijaniu kompetencji, towarzyszy studentom podczas realizacji wyzwań praktycznych oraz wspiera ich swoją wiedzą ekspercką.

TUTORING

Tutor to przewodnik dla studenta – pomocnik w wyborze najciekawszej, najbardziej efektywnej ścieżki edukacyjnej. Oprócz wsparcia tutora, każdy student jest objęty indywidualną diagnozą talentów i kompetencji na podstawie dwóch narzędzi testu Gallupa i IP121.

więcej
E-LEARNING

Nowoczesna platforma e-learningowa umożliwiająca realizację wybranych zajęć w formie e-learningu i blended learningu przy zachowaniu najwyższej jakości, a jednocześnie elastyczności i swobody w zakresie harmonogramu realizacji poszczególnych kursów.

tydzień integracyjny

Tydzień integracyjny to 25-godzinny (dla studentów w trybie stacjonarnym) lub 15-godzinny (w trybie niestacjonarnym) program, którym rozpoczniesz swoją przygodę w Collegium Da Vinci. Stanowi połączenie wprowadzenia i wdrożenia w niezbędne uczelniane formalności, prezentacji oferty i lekcji pokazowych ze spotkaniami i warsztatami, czyli integracją studentów i wykładowców.

więcej

KOMPETENCJE I TALENTY

KOMPETENCJE PRZYSZLOŚCI

Najnowsze badania wskazują, że kompetencje, które będą charakteryzowały pracownika przyszłości to m.in: zdolność do aktywnego uczenia się, kreatywność, radzenie sobie ze stresem i praca pod presją czasu, analizowanie danych, eksperymentowanie i abstrakcyjne myślenie, a także umiejętność efektywnego komunikowania się i negocjacji. Dzięki nim będziemy w stanie dostosować się do dynamicznie zmieniającego się rynku pracy, nowego świata, który ewoluuje każdego dnia. Studia w CDV są skrojone pod studenta, jego talenty i oczekiwania, dają możliwość rozwijania 39 kompetencji przyszłości, które pozwolą każdemu studentów w jak najlepszy sposób przygotować się do funkcjonowania na zmieniającym się rynku pracy i w zawodach, które dopiero powstaną.

KOMPETENCJE KIERUNKOWE

Nauka w CDV oparta jest o zdefiniowany dla każdego kierunku pakiet kompetencji - Model Da Vinci daje szansę na elastyczne kreowanie swojej ścieżki edukacji przy wsparciu ekspertów m.in. tutorów, mentorów, czy przedstawicieli otoczenia biznesowego.

TALENTY WG GALLUPA

W Collegium Da Vinci wierzymy, że każdy posiada indywidualny i unikalny w swoim rodzaju potencjał, którego rozwój to najkrótsza droga do mistrzostwa, sukcesów i życiowego spełnienia. Wspieramy naszych studentów w odkryciu, wzmocnieniu i wykorzystaniu w praktyce naturalnych predyspozycji. Właśnie dlatego wprowadziliśmy, wzorem renomowanych uniwersytetów Cambridge i Oxford, metodę zindywidualizowanej pracy ze studentami, jaką jest tutoring.

więcej
CERTYFIKATY

Podczas studiów, po ukończeniu konkretnych modułów, oprócz dyplomu otrzymasz bezpłatnie zaświadczenia i certyfikaty zawodowe zewnętrzne i wewnętrzne, potwierdzające nabycie konkretnych kompetencji.

Indywidualne portfolio

W trakcie studiów student buduje indywidulane portfolio, czyli swoją wizytówkę, zbiór dokonań i zrealizowanych projektów. Drogowskaz dla przyszłych pracodawców, jakie ma osiągnięcia, umiejętności, certyfikaty, który jest bardzo pomocny w ubieganiu się o pracę, praktyki lub staż. Do portfolio będą mieli dostęp partnerzy, wykładowcy praktycy z możliwością zaproponowania zatrudnienia , stażu lub praktyki wybranym osobom na bazie zaprezentowanych w portfolio osiągnięć.

Droga studenta

1 rok

1 semestr

Kompetencje przyszłości

Liczba modułów: 1

Najnowsze badania wskazują, że kompetencje, które będą charakteryzowały pracownika przyszłości to m.in: zdolność do aktywnego uczenia się, kreatywność, radzenie sobie ze stresem i praca pod presją czasu, analizowanie danych, eksperymentowanie i abstrakcyjne myślenie, a także umiejętność efektywnego komunikowania się i negocjacji. Dzięki nim będziemy w stanie dostosować się do dynamicznie zmieniającego się rynku pracy, nowego świata, który ewoluuje każdego dnia. Studia w CDV są skrojone pod studenta, jego talenty i oczekiwania, dają możliwość rozwijania 39 kompetencji przyszłości, które pozwolą każdemu studentów w jak najlepszy sposób przygotować się do funkcjonowania na zmieniającym się rynku pracy i w zawodach, które dopiero powstaną.

Kompetencje kierunkowe

Liczba modułów: 3

Nauka w CDV oparta jest o zdefiniowany dla każdego kierunku pakiet kompetencji - Model Da Vinci daje szansę na elastyczne kreowanie swojej ścieżki edukacji przy wsparciu ekspertów m.in. tutorów, mentorów, czy przedstawicieli otoczenia biznesowego.

Ważny etap

Tydzień integracyjny

2 semestr

Kompetencje przyszłości

Liczba modułów: 2

Najnowsze badania wskazują, że kompetencje, które będą charakteryzowały pracownika przyszłości to m.in: zdolność do aktywnego uczenia się, kreatywność, radzenie sobie ze stresem i praca pod presją czasu, analizowanie danych, eksperymentowanie i abstrakcyjne myślenie, a także umiejętność efektywnego komunikowania się i negocjacji. Dzięki nim będziemy w stanie dostosować się do dynamicznie zmieniającego się rynku pracy, nowego świata, który ewoluuje każdego dnia. Studia w CDV są skrojone pod studenta, jego talenty i oczekiwania, dają możliwość rozwijania 39 kompetencji przyszłości, które pozwolą każdemu studentów w jak najlepszy sposób przygotować się do funkcjonowania na zmieniającym się rynku pracy i w zawodach, które dopiero powstaną.

Kompetencje kierunkowe

Liczba modułów: 3

Nauka w CDV oparta jest o zdefiniowany dla każdego kierunku pakiet kompetencji - Model Da Vinci daje szansę na elastyczne kreowanie swojej ścieżki edukacji przy wsparciu ekspertów m.in. tutorów, mentorów, czy przedstawicieli otoczenia biznesowego.

Ważny etap

Wybór modułów na 3 i 4 semestr

2 rok

3 semestr

Kompetencje kierunkowe

Liczba modułów: 2

Nauka w CDV oparta jest o zdefiniowany dla każdego kierunku pakiet kompetencji - Model Da Vinci daje szansę na elastyczne kreowanie swojej ścieżki edukacji przy wsparciu ekspertów m.in. tutorów, mentorów, czy przedstawicieli otoczenia biznesowego.

Moduły do wyboru

Liczba modułów: 3

Studia są dostosowane do oczekiwań i potrzeb każdego studenta, uczelnia przygotowała szereg ciekawych modułów z których student sam układa swój plan zajęć. To ty decydujesz czego chcesz się nauczyć na studiach i sam wybierasz moduły, które ciebie interesują!

4 semestr

Kompetencje kierunkowe

Liczba modułów: 2

Nauka w CDV oparta jest o zdefiniowany dla każdego kierunku pakiet kompetencji - Model Da Vinci daje szansę na elastyczne kreowanie swojej ścieżki edukacji przy wsparciu ekspertów m.in. tutorów, mentorów, czy przedstawicieli otoczenia biznesowego.

Moduły do wyboru

Liczba modułów: 3

Studia są dostosowane do oczekiwań i potrzeb każdego studenta, uczelnia przygotowała szereg ciekawych modułów z których student sam układa swój plan zajęć. To ty decydujesz czego chcesz się nauczyć na studiach i sam wybierasz moduły, które ciebie interesują!

Ważny etap

Wybór modułów na 5 i 6 semestr

Proseminarium

3 rok

5 semestr

Kompetencje kierunkowe

Liczba modułów: 3

Nauka w CDV oparta jest o zdefiniowany dla każdego kierunku pakiet kompetencji - Model Da Vinci daje szansę na elastyczne kreowanie swojej ścieżki edukacji przy wsparciu ekspertów m.in. tutorów, mentorów, czy przedstawicieli otoczenia biznesowego.

Moduły do wyboru

Liczba modułów: 3

Studia są dostosowane do oczekiwań i potrzeb każdego studenta, uczelnia przygotowała szereg ciekawych modułów z których student sam układa swój plan zajęć. To ty decydujesz czego chcesz się nauczyć na studiach i sam wybierasz moduły, które ciebie interesują!

Ważny etap

Seminarium dyplomowe cz.1

6 semestr

Moduły do wyboru

Liczba modułów: 1

Studia są dostosowane do oczekiwań i potrzeb każdego studenta, uczelnia przygotowała szereg ciekawych modułów z których student sam układa swój plan zajęć. To ty decydujesz czego chcesz się nauczyć na studiach i sam wybierasz moduły, które ciebie interesują!

Ważny etap

Seminarium dyplomowe cz.2

Zaliczenie praktyk

Obrona pracy dyplomowej

Kompetencje przyszłości

Na ciągle i dynamicznie zmieniającym się rynku pracy wymagane są inne kompetencje niż jeszcze kilka lat temu. Dziś, kiedy pracodawca oczekuje elastyczności, umiejętność sprawnego działania w różnym otoczeniu i ciągłego samodoskonalenia jest coraz bardziej pożądana.
Aby lepiej przygotować studentów do pracy zawodowej, uwzględniając opinie pracodawców oraz wyniki przeprowadzonych badań, opracowaliśmy zestaw kompetencji przyszłości, które wyróżnią absolwentów CDV na runku pracy!

Kreatywność
Współpraca w zespole
Przedsiębiorczość
Mobilność zawodowa
Elastyczność
Krytyczne myślenie
Rozwiązywanie złożonych problemów
Organizacja pracy własnej
Radzenie sobie ze stresem/ praca pod presją czasu

Kreatywność

Nauczysz się w sposób metodyczny kreować niezwykłe i nieoczywiste rozwiązania.

  • poznasz pojęcia takie jak twórczość, kreatywność, abstrakcyjne myślenie, konflikt
  • zdobędziesz wiedzę na temat źródeł kreatywności oraz ról w zespole kreatywnym
  • dowiesz się jakie przeszkody i bariery mogą pojawić się w działaniach kreatywnych
  • będziesz rozwiązywać problemy w przedsięwzięciach, zdobywając doświadczenie w budowie zespołów kreatywnych
  • nauczysz się wykorzystywać techniki i narzędzia kreatywne
  • będziesz tworzyć projekty z wykorzystaniem abstrakcyjnego myślenia

Współpraca w zespole

Nauczysz się współpracować w zespole, tworzyć zespoły i zarządzać zespołem.

  • będziesz współpracować w zespole nad projektami
  • nauczysz się tworzyć zespół
    poznasz dysfunkcje pracy zespołowej i role zespołowe
  • przećwiczysz rozwiązywanie konfliktów w zespole
  • poznasz podstawy zarządzania ludźmi
    nauczysz się umiejętnie dyskutować i argumentować
  • poznasz narzędzia informatyczne do organizacji pracy w przedsiębiorstwie (np. Trello)
  • poznasz metodyki zwinne zarządzania projektami (np. SCRUM)

Przedsiębiorczość

Nauczysz się wykorzystywać nadarzające się okazje zawodowe i biznesowe, szacować poziom ryzyka.

  • poznasz podstawowe pojęcia z ekonomii, finansów oraz prawa
    dowiesz się, jak założyć własną firmę (startup)
  • będziesz potrafić przygotować umowy niezbędne do prowadzenia własnej firmy
  • nauczysz się wykonać podstawowe rozliczenia firmowe
  • dowiesz się, jak analizować otoczenie ekonomiczno-prawne

Mobilność zawodowa

Nabędziesz umiejętność łatwego przekwalifikowania się, wykorzystując dotychczasowe doświadczenie; będziesz w stanie zmienić zawód w zależności od potrzeb otoczenia gospodarczo-ekonomicznego.

  • nauczysz się świadomie budować własną markę i pozycję na rynku
  • będziesz potrafić zaprezentować swoje mocne strony, zdobyte kompetencje
    poznasz zasady etyki w biznesie
    nauczysz się dostosowywać się do zmieniającego się otoczenia
  • będziesz potrafić poszukiwać źródeł finansowania dla własnych przedsięwzięć
  • poznasz ryzyka występujące w organizacji

Elastyczność

Nabędziesz umiejętność dostosowania się do sytuacji, nauczysz się otwartości na zmiany i wypracowywania kompromisu, kiedy okoliczności tego wymagają.

  • nauczysz się ciągle zdobywać nową wiedzę i umiejętności
  • wypracujesz pozytywne nastawienie do zmiany w kontekście osobistym, społecznym, kulturowym, gospodarczym
  • będziesz potrafić zaakceptować zmianę i traktować ją jako fakt

Krytyczne myślenie

Będziesz potrafić weryfikować fakty i posługiwać się logiką do określania mocnych i słabych stron różnych rozwiązań.

  • nabędziesz umiejętność myślenia w sposób racjonalny i uporządkowany, tak aby zrozumieć związki między faktami lub koncepcjami
  • nauczysz się podejmować trafniejsze decyzje, logicznie wnioskować i precyzyjniej komunikować
  • wypracujesz lepszą argumentację i zwiększysz swoją odporność na manipulację

Rozwiązywanie złożonych problemów

Nauczysz się rozwiązywać skomplikowane i złożone problemy.

  • będziesz tworzyć rozwiązania dla złożonych problemów
  • nauczysz się analizowania wielu danych i informacji
  • będziesz potrafił wyciągać wnioski z analiz i na ich podstawie podejmować  decyzje i wdrażać rozwiązania

Organizacja pracy własnej

Nauczysz się organizować swój czas pracy i wykorzystywać go efektywnie.

  • nauczysz się zarządzania sobą w czasie oraz planowania
  • poznasz narzędzia informatyczne do zarządzania pracą

Radzenie sobie ze stresem/ praca pod presją czasu

Nauczysz się podejmować właściwe decyzje pod presją czasu i w sytuacjach dużego stresu (także długotrwałego).

  • nauczysz się radzić sobie ze stresem i zarządzać swoimi emocjami
  • nabędziesz umiejętność aktywnego poszukiwania sedna problemu swojego, klienta, zespołu, czy organizacji
  • nauczysz się radzić sobie z pojawiającą się e pracy frustracją swoją, klienta, zespołu, czy organizacji

W V edycji Ogólnopolskiego Programu Akredytacji Kierunków Studiów „Studia z Przyszłością” decyzją Komisji oceniającej kierunek kreatywna produkcja wideo (studia I stopnia) uzyskał Certyfikat „Studia z przyszłością” i Znak Jakości. Certyfikatem konkursowym wyróżniane są kierunki/specjalności realizowane według nowoczesnych i wartościowych programów kształcenia, dobrze odpowiadające na potrzeby rynku pracy, a uczestników Konkursu ocenia jury, złożone z naukowców, przedstawicieli Fundacji Rozwoju Edukacji i Szkolnictwa Wyższego i reprezentantów środowisk gospodarczych.

Certyfikat otrzymały również inne kierunki w Collegium Da Vinci: Data Science (studia I stopnia) oraz IT Project Management (studia I stopnia).

Weronika Nowak

Doradca klienta
Zapraszam do kontaktu
697 690 034

Administratorem danych jest Collegium Da Vinci z siedzibą przy ul. gen. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań. Pełny dokument Polityki Prywatności znajdziesz tutaj

Atuty kierunku

Zapisz się teraz i skorzystaj!

Ścieżka studiów

Opis

Ścieżka jest proponowana wszystkim, którzy chcą zdobyć kompetencje i umiejętności z zakresu poszczególnych procesów tworzenia filmu, teledysku oraz reklamy, zarówno telewizyjnej, jak i tej osadzonej w nowych mediach.

Jeśli chcesz:

  • zajmować się produkcją filmów i seriali
  • zajmować się produkcją materiałów audiowizualnych o charakterze komercyjnym i społecznym
  • zajmować się produkcją materiałów reklamowych i komercyjnych w postaci video
  • zajmować się produkcją i realizacją nowomedialnych form audiowizualnych na potrzeby marketingu w serwisach społecznościowych

Jaką pracę możesz podjąć?

  • Producent kreatywny
  • Kierownik produkcji
  • Kierownik planu
  • Realizator wideo
  • Video Content Manager
  • Video Marketing Manager
  • Video Marketing Specialist
  • Creative Video Director
  • Vloger
  • Scriptwriter

Pamiętaj, że:

Model kształcenia Da Vinci pozwala Ci na całkowite zindywidualizowanie Twojej ścieżki edukacyjnej. Sam lub przy wsparciu tutora decydujesz, co Cię interesuje i czego chcesz się uczyć.

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok kompetencji kierunkowych, są tzw. kompetencje przyszłości takie jak: kreatywność, współpraca w zespole, przedsiębiorczość, czy rozwiązywanie złożonych problemów, które nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Zarobki producenta filmowego wynoszą nawet 12000 zł brutto

Źródło: wynagrodzenia.pl

 

Przykładowe moduły dla wybranej ścieżki

Chcesz pracować w branży sztuk audiowizualnych, marzysz o pracy w filmie, a może widzisz się w roli osoby tworzącej reklamy i teledyski?

Zobacz, jakie moduły do wyboru proponują Tobie wykładowcy kierunku, mają one na celu jak najlepsze przygotowanie do pracy w szeroko pojętej branży sztuki audiowizualnej.

  • Sytuacje kryzysowe na planie produkcyjnym
    50h
    ECTS 5
    • Po zakończonym module student będzie miał wiedzę jak reagować w sytuacjach kryzysowych występujących na planie filmowym np. związanych ze zmieniającymi się warunkami atmosferycznymi oraz wymagającymi planami filmowymi. Student pozna także techniki radzenia sobie ze stresem oraz metody jego redukcji na poziomie emocjonalnym, poznawczym, fizycznym.

      Przedmioty:

      • Kryzys na planie produkcyjnym
      • Psychologiczne konteksty radzenia sobie ze stresem
  • Produkcja wydarzeń kulturalnych
    50h
    ECTS 5
    • Po zakończeniu modułu student będzie znał podstawową terminologię związaną z organizacją wydarzeń kulturalnych, będzie rozumiał specyfikę rynków docelowych na których organizowane są wydarzenia kulturalne, a także będzie umiał odpowiednio dobierać narzędzia systemowe i procedury marketingu dóbr kultury.

      Przedmioty:

      • Organizacja wydarzeń audiowizualnych
      • Rola producenta wydarzenia kulturalnego
  • Marketing i reklama w produkcji audiowizualnej
    50h
    ECTS 5
    • Po zakończeniu modułu student zna strategie promocji na rynku muzycznym oraz zna proces planowania festiwali audiowizualnych z uwzględnieniem najważniejszych aspektów prawnych w organizacji takich wydarzeń.

      Przedmioty:

      • Marketing muzyczny
      • Festiwale audiowizualne – ścieżka planowania
  • Współpraca producenta wideo z zespołem filmowym
    50h
    ECTS 5
    • Po zakończeniu modułu student współpracuje w grupie znając punkty styku przy pracy producenta i aktorów, a także producenta i location scouta.

      Przedmioty:

      • Współpraca z aktorem
      • Współpraca z location scoutem

       

  • Produkcja reklam
    50h
    ECTS 5
    • Po zakończeniu modułu student zna proces tworzenia reklamy od koncepcji do realizacji, a także rozumie role craftu, czyli znaczenie realizacji projektu. Student buduje narracje w reklamie posługując się metodą storytellingu i design thinking.

      Przedmioty:

      • Reklama – pierwsze kroki w branży
      • Storydesign w reklamie
  • Komunikacja wizualna w produkcji wideo
    50h
    ECTS 5
    • Po zakończeniu modułu, student będzie miał podstawowe informacje i umiejętności dotyczące zarządzania procesami komunikacji wizualnej, w tym projektowana przekazów wizualnych oraz teorii obrazu.

      Przedmioty:

      • Teoria obrazu
      • Praktyczne aspekty komunikacji wizualnej
  • Reklama o charakterze dokumentalnym
    50h
    ECTS 5
    • Po zakończeniu modułu student pozna podstawowe koncepcje dotyczące filmu dokumentalnego, dorobek czołowych dokumentalistów oraz najważniejsze metody analizy filmu dokumentalnego, a także ukazuje najbardziej interesujące zjawiska we współczesnym filmie dokumentalnym. Student jest świadomy także fuzji gatunków (filmu dokumentalnego i reklamy).

      Przedmioty:

      • Dokument jako nowy trend w reklamie
      • Reklama jako film
  • Nowy proces produkcji
    50h
    ECTS 5
    • Styl dokumentalny w reklamie to w Polsce wciąż raczkujący, ale świetnie radzący sobie w świecie trend. Prawdziwe historie mają moc, której brakuje wystylizowanym i odrealnionym spotom telewizyjnym. Reklama o charakterze dokumentalnym to kontra do plastikowych filmów.

      Po zakończeniu modułu student zna i wykorzystuje techniki tworzenia materiałów audiowizualnych z myślą o odbiorcach przed ekranem smartphonu. Student tworzy content z myślą o tym gdzie i jak będzie on odbierany.

      Przedmioty:

      • Pionowy film reklamowy
      • Tworzenie brandent contentu w mediach społecznościowych
  • Autoprezentacja biznesowa
    50h
    ECTS 5
    • Po zakończeniu modułu student będzie znał podstawowe praktyczne informacje, dotyczące tego, w jaki sposób: radzić sobie z wystąpieniami publicznymi, konstruować spójne i przyciągające uwagę wypowiedzi, rozpoznawać manipulację językową. W ramach tego modułu student będzie także konstruować autoprezentacje biznesową.

      • Elementy retoryki i erystyki
      • Autoprezentacja w branży audiowizualnej
  • Angażująca kampania społeczna
    50h
    ECTS 5
    • Po zakończeniu modułu student będzie świadomy znaczenia projektów opartych na ważnych społecznie problemach np. równouprawnienie czy walka z hejtem w sieci. CM jest wszechstronną metodą pozwalającą na projektowanie programów powstałych na bazie potrzeb i zainteresowań przedsiębiorstwa z równoczesnym rozwiązywaniem problemów społecznych. Student projektuje i tworzy kampanie za pomocą metody CM.

      Przedmioty:

      • Cause marketing, czyli marketing sprawy ważnej społecznie
      • Sztuka tworzenia angażujących kampanii społecznych

Program studiów w roku akademickim 2021/2022

Studia stacjonarne

  • 3 lata

    Czas trwania

  • 6

    Lista semestrów

  • 2427

    Liczba godzin

  • 196

    Punkty 

Studia niestacjonarne

Zajęcia weekendowe wg. harmonogramu

  • 3 lata

    Czas trwania

  • 6

    Liczba semestrów

  • 1777

    Liczba godzin

  • 196

    Punkty 

Kadra

Stanisław Trzciński

wykładowca

Stanisław Trzciński

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińKulturoznawca, doktorant i wykładowca Uniwersytetu SWPS, a także Collegium Civitas w Warszawie. Prezes zarządu STX Music Solutions, współwłaściciel STX Jamboree, wieloletni dyrektor A&R wytwórni Universal Music Polska, wydawca serii płytowych m. in. Pozytywne Wibracje i Sygnowano Fabryka Trzciny. Organizator wydarzeń artystycznych, w tym festiwali muzycznych, gal wręczenia Fryderyków i koncertów gwiazd zagranicznych. Współautor programu Centrum Artystycznego Fabryka Trzciny. Wieloletni prowadzący audycje w warszawskim Radiu PiN.

rozwińEkspert w dziedzinach music branding i marketingu muzycznego.

rozwińCiekawi mnie

rozwińNa co dzień współpracuje z wieloma artystami, twórcami czy podmiotami rynku muzycznego a jednocześnie z agencjami reklamowymi, mediami i zarządami największych spółek w Polsce. Ekspert w dziedzinach music branding i marketingu muzycznego. Aktywny obserwator sojuszu marek na styku świata biznesu i kultury, w szczególności muzyki. W ramach doktoratu bada typologię odbiorców muzyki w dobie cyfryzacji. Od wielu lat prowadzi zajęcia z funkcjonowania szeroko rozumianego rynku muzycznego i audio-marketingu.

Joanna Malicka

wykładowca

Joanna Malicka

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJestem historyczką kina, producentką filmową, trenerką pitchingu.

rozwińUkończyłam filmoznawstwo, studiowałam produkcję w Szkole Filmowej w Łodzi i w Szkole Wajdy. Zajmuję się developmentem, scenariuszem i pracami literackimi, ale przede wszystkim nowoczesnymi narzędziami wykorzystywanymi w rozwijaniu projektu filmowego – głównie pitchingiem. Mam na koncie kilka wyprodukowanych przeze mnie krótkich metraży, wielokrotnie pracowałam przy międzynarodowych produkcjach, jestem laureatką Nagrody Gesellschaft zur Wahrnehmung von Film- und Fernsehrechten (GWFF) dla młodego producenta i studenta produkcji (przyznawane przez FilmFestiwal w Cottbus). Pracuję ze Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty podczas Polish Days, wykładam w Szkole Wajdy, w Szkole Filmowej im. Krzysztofa Kieślowskiego w Katowicach oraz w Gdyńskiej Szkole Filmowej.

rozwińCiekawi mnie

rozwińLubię chodzić do teatru. Lubię w nim różnorodność i zaskoczenia, zwracam uwagę na słowo, ale bardzo lubię teatr plastyczny. Lubię mądre książki i odjechane seriale. Lubię, kiedy kino grzebie mi w bebechach albo tak głęboko wciąga mnie historia, że zapominam, że to tylko kino. Lubię jeść, nurkować i pić wino.

Kamil Przełęcki

wykładowca

Kamil Przełęcki

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińPosiadam bogate doświadczenie w produkcji filmowej i telewizyjnej, zdobyte przy kierowaniu produkcją m.in. takich filmów jak: „Katyń”
(reż. A.Wajda), „Zemsta” (reż. A.Wajda), „Wyrok na Franciszka Kłosa”
(reż. A.Wajda) czy „Statyści” (reż. M.Kwieciński), „Barbórka” (M.Pieprzyca) oraz seriali tv: „Oficerowie” (reż. M.Dejczer), „Stacyjka” (reż. R.Piwowarski) czy w roli producenta filmów „Król życia” (reż. J.Zieliński) „Po prostu przyjaźń” (F.Zylber), „Plan B” (K.Dębska), „Malignum” K.Kądziela (development) i „Rutka” S.Fabicki (development) oraz dokumentu „Efekt motylka” (premiera 2020).

rozwińJestem pomysłodawcą wprowadzenia do Internetu po raz pierwszy
w Polsce już w 2006 roku wraz z premierą kinową filmu pełnometrażowego „Oda do radości” (reż. J.Komasa, A.Kazejak, M.Migas), a także producentem kreatywnym treści dedykowanych dla nowych mediów – np. pierwszego w Polsce serialu do oglądania za pomocą telefonu komórkowego („Winda”)
i oprawy interaktywnej do specjalnego odcinka serialu „Oficerowie”
w itvp.pl z wariantami zakończeń wybieranymi przez odbiorcę (2007).

rozwińByłem producentem wykonawczym formatu LG15 – n1ckola.pl (2009),
a także założycielem pierwszego w Polsce serwisu – wypożyczalni filmów przez Internet (Vod – netino.pl / 2006), a później twórcą i szefem serwisu VOD – kinoplex.pl (2010-2012).

rozwińW zakresie edukacji mam bieżące doświadczenie jako ekspert ekonomiczny ds. produkcji filmowej w PISF (2006 – 2020) i jako wykładowca kierunków związanych z mediami: Akademia Koźmińskiego, Uczelnia Łazarskiego
w Warszawie, Warszawska Szkoła Filmowa, Gdyńska Szkoła Filmowa oraz Uniwersytet Śląski w Katowicach – Wydział Radia i Telewizji.

rozwińByłem Dyrektorem Programowym Studium Producentów Audiowizualnych w Gdyni i współautorem wzoru kosztorysu produkcji i dystrybucji filmu fabularnego funkcjonującego w PISF, a także autorem algorytmu wyliczającego koszty i rentowność produkcji filmu (www.filmfactors.pl).

rozwińJestem jednym z autorów i wydawcą cyklu książek o produkcji filmowej – „KOMPENDIUM PRODUKCJI FILMU FABULARNEGO” (Warszawa, 2020r., www.kpff.com.pl).

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawi mnie rynek kinowy i VOD, zachowania publiczności, rozwój nowych technologii (produkowałem pierwszy w Europie film z DI w rozdzielności 4K i pierwszy w Polsce film udźwiękowiony w systemie Dolby ATMOS). Interesuję się (niekoniecznie bezkrytycznie) rozwojem technologicznym w tym AI i robotyki. Lubię zmiany, literaturę z pogranicza sci-fi i realizmu i nowe wyzwania.

Justyna Kuczyniecka ( Joniec)

wykładowca

Justyna Kuczyniecka ( Joniec)

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJestem doktorantką Wydziału Rzeźby i Działań Przestrzennych oraz absolwentką kierunku Scenografia na Wydziale Architektury Wnętrz i Scenografii Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu.

rozwińWspółtworzę firmę Pracownia JOT- specjalizującą się w scenografii reklamowej i eventowej. Posiadam doświadczenie w pracy na planach reklamowych ale także przy budowaniu większych form scenograficznych: rekwizytów i mockupów.

rozwińCiekawi mnie

rozwińInteresuje się zagadnieniami sztuki współczesnej powstałymi po roku 1969 roku – szczególnie działaniem w przestrzeni oraz site specific.

Emilia Mazik

wykładowca

Emilia Mazik

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwentka filozofii i zarządzania kulturą na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Od 2014 roku związana z Fundacją Ad Arte w Poznaniu, w której jest odpowiedzialna za koordynację projektów i współpracę międzynarodową. Zrealizowała kilkadziesiąt interdycysplinarnych projektów w obszarze kultury audiowizualnej, działań edukacyjnych oraz projektów promujących polskie kino za granicą. Od 2015 roku jest programmerką i koordynatorką programu Short Waves Festival – międzynarodowego festiwalu filmów krótkometrażowych, którego dyrektorką została w roku 2019. Jurorka festiwali filmowych w Polsce i zagranicą.

rozwińCiekawi mnie

rozwińJej zainteresowania obejmują styki filmu z innymi dziedzinami sztuki, politykę kulturalną oraz oraz międzysektorową współpracę w kulturze.

Jan Mukułowski

wykładowca

Jan Mukułowski

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińRadca prawny, absolwent studiów prawniczych w Polsce i Wielkiej Brytanii. Od 2016 r. prowadzi obsługę prawną Papaya Films oraz warsztaty prawne w ramach Papaya Films Academy. Wcześniej pracował w warszawskich biurach międzynarodowych kancelarii prawnych.

rozwińCiekawi mnie

rozwińDo jego zawodowych zainteresowań należy przede wszystkim prawo autorskie i nowych technologii, poszerzone o wszystkie pozostałe aspekty prawne produkcji filmowej i reklamowej.

Arkadiusz Nowakowski

wykładowca

Arkadiusz Nowakowski

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińReżyser krótkich form filmowych i teledysków. Absolwent animacji poznańskiej Akademii Sztuk Pięknych. Swój filmowy warsztat tworzył w pracy dla Warner Music Polska, Coca Coli, Reebok, Netflix, Asfalt Records, Adidas, Off Festival, Roche Musique i wielu innych.

rozwińZdobywca nagród Vimeo Staff Pick, Video of the Day czy Yach Film.

rozwińCiekawi mnie

rozwińNajwiększe fascynacje to połączenie dźwięku i obrazu oparte na ciągłych poszukiwaniach nowych jakości.

dr Agata Karaśkiewicz

wykładowca

dr Agata Karaśkiewicz

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińJęzykoznawczyni z zacięciem medialnym. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku Filologia, specjalność: etnolingwistyka.  Zainteresowania naukowe skupiają się wokół tzw. nowych mediów, w szczególności telewizji. Interesuje ją analiza dyskursu medialnego, problematyka rozumienia przekazów audiowizualnych oraz komunikacja za pośrednictwem mediów audiowizualnych. Dysertacja doktorska poświęcona zagadnieniu spójności telewizyjnych relacji na żywo.

rozwińŁączy wiedzę naukową z praktyką. Przez wiele lat współpracowała z lokalną telewizją, jako autorka, prowadząca i producentka programów. W 2013 roku założyła własną firmę producencką  – medioteka.biz, nastawioną na realizację nieszablonowych projektów wizualnych. Jej klientami są m.in Allegro All For Planet, Aquanet S.A. oraz Urząd Miasta Poznania.

mgr James Behr

wykładowca

mgr James Behr

wykładowca

rozwińProwadzi agencję Ad_Father zajmującą się budowaniem wizerunku marki na rozmaitych płaszczyznach marketingowych. Wcześniej zawodowo związany z agencjami: GPD Agency, JUST oraz Sixtyone Yards. Jako członek zespołów tworzących kampanie reklamowe na płaszczyznach ATL i BTL pracował przy tworzeniu projektów dla takich marek jak m.in. Credit Agricole, Lidl, Żywiec, Żabka, Coconaut®, Aviva, PGE, Tubądzin, PSB Mrówka, Purella, Stihl.

dr Mateusz Karatysz

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Mateusz Karatysz

wykładowca

O mnie

rozwińDziennikarz, fotograf freelancer, płynnie poruszający się pomiędzy nowymi i tradycyjnymi mediami, popularyzator low-costowego podejścia do fotografii. Absolwent Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa (obecnie CDV) oraz Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińRedaktor naczelny ogólnopolskiego czasopisma branżowego. Jego fotografie znajdziecie na Insta, FB, Pintereście oraz na www.mateuszkaratysz.pl

rozwińNa jego zajęciach posłuchacie dźwięku fotograficznej migawki, wyciśniecie pędzle w Photoshopie, poznacie tajniki dziennikarskiego języka, dzięki którym szpigiel, lead i szpalta staną się oczywistością.

Ciekawi mnie…

rozwińNaukowo zaciekawiony wszelkimi formami perswazyjności w komunikacji wizualnej. Oddany swojej pasji technik fotografii. Miłośnik zdjęć cyfrowych i analogowych oraz autor bloga fotograficznego i kanału YT, na których dzieli się swoimi fotograficznymi doświadczeniami. Zawodowo, od wielu lat redaktor naczelny ogólnopolskiego miesięcznika branżowego. Miłośnik psów rasy buldog francuski.

mgr Agnieszka Walczak

p.o. Kierownika Katedry Edukacji i Nowych Mediów

mgr Agnieszka Walczak

p.o. Kierownika Katedry Edukacji i Nowych Mediów

O mnie

rozwińJęzykoznawca, wykładowca, nauczyciel, specjalista ds. zarządzania projektami i budowania zespołu.

rozwińMagister Filologii Angielskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz absolwentka studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami, zarządzania w oświacie oraz nowych technologii w edukacji i kształceniu. Certyfikowany moderator Design Thinking. Członek IATEFL Poland. Wiedzę i umiejętności pogłębiała poprzez udział w szkoleniach i kursach obejmujących m.in. zwinne metodyki zarządzania projektami, coaching, tutoring i content marketing.

rozwińDoświadczeniem dzieliła się projektując i prowadząc szkolenia oraz pisząc artykuły popularnonaukowe m.in. z zakresu wykorzystania nowych technologii oraz zwinnych metodyk zarządzania projektami w edukacji. Kierowała zespołami projektowymi w instytucjach państwowych i obsługowo-sprzedażowymi w sektorze prywatnym.

rozwińCiekawi mnie

rozwiń…jak wyglądałby świat, gdyby obecnie obowiązujące zasady szkolnictwa przewrócić do góry nogami. Pasjonuje mnie nowoczesna edukacja oraz budowanie relacji w zespołach.

rozwińPrywatnie poświęcam się odkrywaniu świata poprzez podróże i literaturę, kontaktowi z drugim człowiekiem bez pośrednictwa Internetu oraz ogrodnictwu i architekturze wnętrz w wersjach mini.

Wojciech Hołysz

wykładowca

Wojciech Hołysz

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińUkończyłem studia na CDV (WSNHiD) i od 2009 roku pracuję w marketingu. Od 2010 roku prowadzę Filmpoint – kreatywną agencję wideo, której jestem współzałożycielem. W ciągu tych 10 lat tworzyłem koncepcje, reżyserowałem, zarządzałem produkcją, prowadziłem klientów, montowałem, komponowałem … a dodatkowo zajmowałem się biznesem, czyli wszystkim od księgowości, przez sprzedaż po marketing.

rozwińJak większość ludzi w marketingu jestem samoukiem i jak każdy w tej pozycji czuję, że gdybym na początku wiedział to co wiem teraz byłoby mi x1000 łatwiej. Dlatego, żeby Tobie było łatwiej chcę przekazać na moich zajęciach jak najwięcej z tego co te lata mnie nauczyły.

rozwińCiekawi mnie

rozwińW domu mam 6 gitar, 21 figurek postaci z horrorów oraz rosnącą kolekcję komiksów i książek z dziedzin psychologii, filozofii, marketingu, fizyki i biznesu. A w między czasie lubię dobrze zjeść.

Łukasz Dolata

wykładowca

Łukasz Dolata

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińKulturoznawca. Współwłaściciel Oversee, domu produkcji filmowej z Poznania. Pracowałem przy setkach realizacji dla dużych marek z całego wachlarza branż.

rozwińCiekawi mnie

rozwińUwielbiam podróże, literaturę biograficzną oraz oczywiście dobre kino.

Jarosław Piekarski

wykładowca

Jarosław Piekarski

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińMontażysta filmowy oraz VFX supervisor pracujący w obszarze rozmaitych form filmowych oraz reklamy. Z branżą filmową związany od kilkunastu lat. Filmy, które współtworzył były wyświetlane oraz nagradzane na wielu międzynarodowych festiwalach filmowych min. takich jak: Sundance, HotDocs Toronto, Camerimage, Gdynia Film Festiwal, Kraków Film Festiwal, Hollywood Shorts, Papaya Young Directors. Studiował fotografie na ASP w Poznaniu.

rozwińNa co dzień szef działu CGI w GPD Film Studio.

Marianna Piskorz

wykładowca

Marianna Piskorz

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwentka poznańskiego kulturoznawstwa na UAM, wykształcona również w kierunku muzycznym w klasie fletu poprzecznego. Pracowała m.in.: w poznańskim Radiu Afera jako dziennikarka, redaktorka działu kulturalnego, prezenterka i lektorka; przez dekadę, jako prezeska zarządu prowadziła Fundację Małego Domu Kultury, w ramach działalności tej organizacji realizowała projekty głównie z zakresu animacji i edukacji kulturowej. Współpracuje z teatrami: Usta Usta Republika, Sytuacje Grupa, współtworzy grupę artystyczną AnonyMMous.org i Fundację Render.

rozwińNa co dzień zajmuje się szeroko pojętą animacją i produkcją wydarzeń artystycznych, od 2005 związana z poznańskim Klubem Dragon, gdzie do 2017 roku pełniła funkcję menadżerki artystycznej. Zorganizowała setki koncertów, wydarzeń kulturalnych, kilka spektakli teatralnych i festiwali muzycznych. Współpomysłodawczyni i producentka Jazz Ring Festival. Absolwentka IV edycji Szkoły Przywództwa Instytutu Wolności. W 2017 roku ukończyła kurs mistrzowski Developing Your Film Festival zrealizowany przez ICO przy festiwalu filmowym w Edynburgu. Obecnie jest w trakcie Studiów Podyplomowych z Rozwoju Publiczności. Od 2016 roku pracuje w poznańskiej instytucji kultury współtworząc zespół Estrady Poznańskiej, gdzie kieruje produkcją Międzynarodowego Festiwalu Filmów Animowanych ANIMATOR.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPraca w kulturze jest moją pasją,w której mam szczęście sprawdzać się i spełniać od początku ścieżki zawodowej. Lubię wyzwania, precyzyjną organizację, książki i wszelkie przejawy artystycznej działalności ludzkiej. Raczej się nie nudzę.

rozwiń*Foto: Damian Christidis

Renata Żybura

wykładowca

Renata Żybura

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na wydziale Zarządzania, a następnie francuskojęzycznych studiów podyplomowych Master Administration des Entreprises realizowanych przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu wraz z Université de Rennes 1. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu projektami. W ramach Mastershot Film Festival odpowiada za fundraising, komunikację, organizację i zarządzanie wydarzeniami.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPasjonuje się francuską kulturą, literaturą i filmem, będąc od lat niepoprawną frankofilką. Tańczy flamenco i taniec współczesny. Uwielbia filmy Davida Lyncha, szpiegowskie powieści Johna Le Carré i dobrą muzykę.

Stanislaw Wryk

wykładowca

Stanislaw Wryk

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińZ wykształcenia europeista i historyk, z zawodu reporter.

rozwińOd 2007 roku reporter Telewizji Polsat „Wydarzeń” i Polsat News.  Relacjonował najważniejsze wydarzenia w Polsce i za granica ostatnich lat (ataki terrorystyczne w Paryżu, Brukseli, Berlinie, Tunezji, Nowym Jorku) Wysłannik Polsatu do Singapuru, Libanu, Kalifornii. Relacjonował politykę europejską ze Strasburga i Brukseli, z Paryża: wybory prezydenckie, parlamentarne we Francji.

rozwińWykładowca akademicki.

rozwińCiekawi mnie

rozwińMiłośnik Francji, ale koszykówki już w wydaniu amerykańskim (NBA). Wierny papierowym wydaniom gazet.  Wielbi powieści graficzne.

rozwińNiepoprawny entuzjasta endorfin, które daje sport (ukończone 10 maratonów).

Mateusz Kokot

wykładowca

Mateusz Kokot

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińZajmuję się projektowaniem graficznym w obszarze nowych mediów. Fascynuje mnie ruch w grafice, tworzę animowane ilustracje, plakaty oraz scenografie do sztuk teatralnych. Projektuję oprawy graficzne programów telewizyjnych oraz publikacje na potrzeby internetu. Prowadzę badania nad ewolucją współczesnego języka projektowania graficznego na przestrzeni animacji oraz interakcji.

Ewa Kujawińska

wykładowca

Ewa Kujawińska

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwentka Filmoznawstwa, Telewizji i Kultury Medialnej na Uniwersytecie im A. Mickiewicza;  kierowniczka Działu Filmu w Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu, gdzie odpowiada za program i działanie Kina Pałacowego oraz za koordynację wielu wydarzeń filmowych; producentka Międzynarodowego Festiwalu Filmów Dokumentalnych OFF CINEMA (od 2008 roku); jurorka na wielu festiwalach filmowych, m.in. zasiadała w jury CICAE – The International Confederation of Art Cinemas  – w sekcji Panorama na Berlinale 2016; absolwentka szkoleń „Audience Development Innovation Lab” organizowanych przez Europa Cinemas w Bolonii (2015) i Sofii (2019) oraz przez CICAE „Art Cinema. Action and Management” w Wenecji (2014 i 2017). Na

rozwińCiekawi mnie

rozwińMiłośniczka kotów, książek, winyli i tańca. Pasjonatka kultury włoskiej. Mój ulubiony film to „Wielkie piękno” Paolo Sorrentino.

Anita Trzyna

wykładowca

Anita Trzyna

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińProducentka i kierowniczka produkcji. Działająca w branży filmu i reklamy od ponad 10 lat. Absolwentka szkoły filmowej im. Krzysztofa Kieślowskiego w Katowicach na kierunku Organizacja Produkcji Filmowej i Telewizyjnej oraz Akademii Sztuk Pięknych w Salamance.

rozwińCiekawi mnie

rozwińSzeroko pojęta komunikacja wizualna. Zarówno w obrębie sztuki, kinematografii, czy mediów.

Marcin Mikulski

wykładowca

Marcin Mikulski

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwentem Szkoły Wajdy i rzymskiej Scuola Internazionale di Cinema e Televisione. Od kilku lat tworzy reklamy, teledyski i filmy krótkometrażowe. Jego najnowszy film „Marcel” wygrał Nagrodę Specjalną Jury na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni oraz Grand Prix na WAMA Film Festiwal i Lecie z Muzami. Obecnie pracuje nad debiutem pełnometrażowym.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawią mnie ludzie. Lubie poznawać ich historie. Każdy z nas jest ciekawą jedyną w swoim rodzaju osobą i od każdej osoby możemy się czegoś nauczyć.

Mateusz Młochowski

wykładowca

Mateusz Młochowski

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińMontażysta i producent. Absolwent Wydziału Montażu Filmowego PWSFTviT w Łodzi. Twórca agencji filmowej Mucha.

Krzysztof Rusinek

wykładowca

Krzysztof Rusinek

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent poznańskiego ASP na kierunku animacja. Związany z branżą graficzną od 18 lat. Wieloletni moderator polskiego forum Max3d.pl (animacja). Współzałożyciel Alchemiq studio.

rozwińKrzysztof jest osobą rozpoznawalną w polskim świecie grafiki 3d, obdarzony ogromną sympatią do świata. Zdolny rysownik, animator, modeler, rzeźbiarz, kompozytor.

rozwińW studio sprawuje funkcje Art Directora oraz leada animacji.

rozwińCiekawi mnie

rozwińZagadnienia związane z grafiką, sztuką i nowymi technologiami.

Łukasz Gdaniec

wykładowca

Łukasz Gdaniec

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent WSUS kierunku architektura wnętrz i grafika. Ponad 14 lat w branży graficznej. Znany specjalista w zakresie technikaliów i wizualizacji. Wieloletni trener wykształcił kilkudziesięciu grafików w Poznaniu.

rozwińŁukasz ma ogromną wiedzę z zakresu optyki, barwy, fizyki świat i umiejętności przełożenia tego na cyfrowe narzędzia do tworzenia grafiki.

rozwińWspółzałożyciel Alchemiq Studio, w studiu prowadzi funkcje leada 3d.

rozwińCiekawi mnie

rozwińZagadnienia związane z grafiką, sztuką i nowymi technologiami.

Łukasz Świerczyński

wykładowca

Łukasz Świerczyński

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińGrafik 3d, kompozytor z 14 letnim doświadczeniem w branży. Zamiłowanie do nauk społecznych, wiedza interdyscyplinarna i umiejętności interpersonalne pchnęły mnie w kierunku zarządzania produkcją i studiem.

rozwińWspółzałożyciel Alchemiq Studio, w firmie zajmuję się managmentem oraz prowadzeniem projektów.

rozwińCiekawi mnie

rozwińZagadnienia związane z nauką i techniką. Sport.

Wacław Mączyński

wykładowca

Wacław Mączyński

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Produkcji Filmowej i Telewizyjnej na PWSFTiTv w Łodzi. Założyciel studia animacji SQMStudio i Poznańskiej Wytwórni Filmowej, wypożyczalni sprzętu 2K4K, ekspert Poznan Film Commision.

rozwińZwiązany z branżą filmową od 15 lat, pracował głównie przy produkcjach komercyjnych, ma na koncie kilkadziesiąt reklam, filmów wizerunkowych, explainerów. Chętnie angażuje się w projekty autorskie: teledyski, krótkie metraże, przedsięwzięcia sceniczne.

Marta Nowakowska

wykładowca

Marta Nowakowska

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińSpecjalistka ds. praw licencyjnych, absolwentka UW.

rozwińZ branżą filmową związana od czasów studiów, gdy przez 2 lata prowadziła DKF UW. Następnie odpowiadała za zakup filmów w telewizjach płatnych: HBO Polska i HBO Central Europe oraz ogólnodostępnej Puls TV. Później rozpoczęła współpracę z największymi dystrybutorami filmów: Kino Świat i Monolith. Brała czynny rozwój dystrybucji VOD w Polsce.

rozwińObecnie zajmuje się sprzedażą praw do produkcji TFP w firmie Mówi Serwis, a także rozwijaniem projektów filmowych i serialowych. Chętnie dzieli się wiedzą – bierze udział w prelekcjach, wykładach i konferencjach o tematyce filmowej.

rozwińKocha zarówno wysokobudżetowe projekty hollywoodzkie, jak i kino niezależne. Redaguje i pisze scenariusze.

Mike Stern Sterzyński

wykładowca

Mike Stern Sterzyński

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińOperator filmowy i producent urodzony w Poznaniu.

rozwińJestem absolwentem Global Cinematography Institute w Hollywood oraz Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Prowadzę zajęcia na Wydziale Intermediów, Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu.

rozwińLaureat licznych nagród międzynarodowych (American Movie Award, LA Movie Award, Euro Film Festival, Boston Film Festival, Festiwal Filmowy w Gdyni). Producent międzynarodowych  filmów fabularnych oraz produkcji reklamowych w Europie i USA.

Karolina Jacewicz

wykładowca

Karolina Jacewicz

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwentka dwóch kierunków: Animacji oraz Projektowania Graficznego UAP. Zadebiutowała animacją „a.e.i.o.u” w 2008 na wystawie w Gallery Mittwoch w Berlinie.

rozwińTwórczyni kilkudziesięciu wielkoformatowych projekcji multimedialnych w różnych przestrzeniach miejskich m.in na festiwalu Urban Affairs w Berlinie, Outer Spaces w Poznaniu, Festiwalu Światła i Mappingu Skyway w Toruniu, Lumo Bialistoko, Transatlantyku (Poznań / Łódź), Festiwalu Teatralnym Wuhzen w Chinach i innych.

rozwińPracowała  i pracuje w teatrach w całej Polsce takich jak: Opera Wrocławska, Opera Podlaska, Warszawska Opera Kameralna, Teatr Wielki w Łodzi, Kielecki Teatr Tańca, Basen Artystyczny.

rozwińAutorka i współautorka scenografii multimedialnej kilkudziesięciu sztuk, m.in „Walkirii” Wagnera w operze w Oviedo (Hiszpania), „Fairy Queen” w Chinach, „Idomeneo” Mozarta, w Warszawskiej Operze Kameralnej, musicalu “Przerwana Cisza” w Basenie Artystycznym w Warszawie , tango operity „Maria de Buenos Aires” Piazzoli  – w reżyserii Michała Znanieckiego.

rozwińOdpowiadała za oprawę wizualną wielu koncertów symfonicznych pod batutą takich osobowości jak Krzysztof Penderecki czy Marcin Sompoliński.

rozwińWspółautorka instalacji multimedialnej Drogi Innowacji podczas Ceremonii Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury 2016 we Wrocławiu.

rozwińOdpowiadała za oprawę wizualną trasy koncertowej Doroty Masłowskiej – Mister D, a jej klip do utworu Marcina Zabrockiego “Herbu warkoczyk” został nominowany poza konkursem do nagrody YACHA oraz nagrody głównej na Ogólnopolskim Festiwalu Filmów Animowanych O!PLA.

rozwińJej wielkoformatowa wystawa oparta na nowych mediach 30/30 brała udział w programie 5 Mediations Biennale 2016 w Poznaniu.
Autorka warstwy obrazu spektaklu audiowizualnego muzyka jazzowego Fryderyka Szulgita podczas Mediations Biennale 2018.

rozwińPrelegentka TEDxPoznań.

rozwińWspółzałożycielka autorskiej Pracowni Multimediów i Mappingu MEDIALAB na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu.

rozwińNa ścieżce zawodowej wykonawczyni wielu komercyjnych realizacji z zakresu projektowania graficznego, animacji, działań multimedialnych, stage designu oraz jako dyrektor artystyczny wszystkich wymienionych obszarów.

rozwińWspółpracowała między innymi z takimi klientami jak: VGP, Mercedes, Audi, Danone, Orska, Franklin Templeton Investments, Allegro, HP, SAP (USA), Studio400 (Norwegia), Polski Instytut Audiowizualny.

mgr Ewa Bujak

wykładowca

mgr Ewa Bujak

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Politologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Były dziennikarz, rzecznik prasowy i Manager Public Relations.

rozwińOd ponad 10 lat pomagam budować reputację firm i marek osobistych, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Zarządzałam projektami Public Relations dla takich firm, jak: Kompania Piwowarska, Skoda Auto Polska, Volkswagen Group Polska, GlaxoSmithKline, Bank Pocztowy, Hicron, Grupa Nickel, Fibar Group. Obecnie wykładam i prowadzę szkolenia z komunikacji społecznej, wystąpień publicznych, public relations, komunikacji wewnętrznej, Employer Brandingu, CSR i komunikacji kryzysowej.

Ciekawi mnie

rozwińWszystko co związane jest z komunikacją między ludźmi oraz z komunikacją na linii…człowiek – sztuczna inteligencja (AI).

rozwińW wolnej chwili uciekam w góry. Lubię kabaret (ale tylko dobry!)

dr Sylwia Polcyn

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Sylwia Polcyn

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Wydziału Ekonomiczno-Społecznego Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu na kierunku Polityka Społeczna, Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Pedagogika specjalność pedagogika opiekuńczo-wychowawcza oraz na kierunku Pedagogika specjalność doradztwo zawodowe i personalne. W roku 2016 r. ukończyłam także studia podyplomowe na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ze Zintegrowanej Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej. Od 2013 roku byłam doktorantką w Zakładzie Dydaktyki Ogólnej na Wydziale Studiów Edukacyjnych, natomiast od 2017 roku nauczycielem-wychowawcą w Bursie Szkolnej nr 1 w Poznaniu oraz asystentem na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Doktoryzowałam się na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w 2018 roku pracą „Multimedialne gry edukacyjne w nauczaniu wczesnoszkolnym” pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego i dra Mariusza Przybyły. Jestem członkiem Wydziałowej Grupy Badawczej: Grupa Badawcza – Gamifikacji w edukacji na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, członkiem zespołu roboczego pt.: Młodzież i jej problemy w środowisku edukacyjnym pod kierunkiem prof. dr hab. Andrzeja Ćwiklińskiego Zespołu Pedagogiki Młodzieży przy KNP PAN. Jestem także autorką i współautorką licznych artykułów naukowych i popularnonaukowych związanych z zastosowaniem nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zagrożeń związanych z nowoczesnymi technologiami i mediami.

Ciekawi mnie

rozwińKonstruktywne i destruktywne konteksty zastosowania nowoczesnych technologii i nowych mediów w procesie kształcenia na różnych szczeblach edukacji, zastosowanie gier komputerowych w toku lekcji, zagrożenia cyfrowego świata.

dr Justyna Bucknall-Hołyńska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Justyna Bucknall-Hołyńska

wykładowca

O mnie

rozwińDoktor nauk humanistycznych, filmoznawca, kulturoznawca, nauczycielka języka polskiego jako obcego.

rozwińAbsolwentka filmoznawstwa i filologii polskiej UAM w Poznaniu.

rozwińPracowała na Uniwersytecie Szczecińskim na kierunkach: komunikacja medialna i wizerunkowa, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, studia pisarskie i kulturoznawstwo.

rozwińAutorka i redaktorka książek Marek Hłasko na ekranie. Scenariusze – adaptacje – filmowe portrety pisarza (Poznań 2015) i Władcy torrentów. Wokół angażującego modelu telewizji (Gdańsk 2014) oraz artykułów naukowych.

rozwińProwadzi Szkołę Języka Polskiego dla obcokrajowców.

Ciekawi mnie…

rozwińNaukowo zajmuje się szeroko pojętym kinem, telewizją i nowymi mediami. Specjalizuje się w serialach nowej generacji, a pasjonuje nowymi mediami w aspekcie kulturowym.

rozwiń 

dr Dagmara Moskwa

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

dr Dagmara Moskwa

wykładowca

O mnie

rozwińJestem asystentem w Instytucie Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk, badaczem, historykiem, copywriterem i specjalistą ds. mediów społecznościowych. Doktoryzuję się w Instytucie Wschodnim Wydziału Historycznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Badania do pracy doktorskiej poświęcam polityce historycznej współczesnej Rosji z naciskiem na sposób interpretowania drugiej wojny światowej w rosyjskich podręcznikach do historii dla szkół szczebla średniego. Moje zainteresowania naukowe oscylują wokół memory studies, historii i nauk politycznych ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji polityczno-społecznej Federacji Rosyjskiej. Współpracuję z Instytutem Rosyjska Szkoła Antropologiczna Rosyjskiego Państwowego Uniwersytetu Humanistycznego w Moskwie. Posiadam dyplom magistra wschodoznawstwa (Wydział Historyczny UAM) oraz stosunków międzynarodowych o specjalności dyplomacja i stosunki konsularne (Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM).

rozwińWspółtworzę dwa czasopisma naukowe. Jestem redaktorem naczelnym rocznika „Kavkaz-Przeszłość-Teraźniejszość-Przyszłość” (Instytut Historii Uniwersytetu Rzeszowskiego) oraz członkiem redakcji rocznika „Forum Wschodnie. Rocznik interdyscyplinarny” (Stowarzyszenie Współpracy Polska-Wschód).

rozwińNapisałam ponad dwadzieścia artykułów naukowych i kilka popularnonaukowych. Wzięłam udział w ponad dwudziestu konferencjach naukowych, organizowałam debaty i spotkania autorskie. Pracowałam również jako wykonawca grantu Narodowego Centrum Nauki (2012/06/M/HS3/00284) pt.: Stosunki między władzą sowiecką a polskim państwem podziemnym 1943-1945 (Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia).

rozwińPosiadam także doświadczenie dziennikarskie (współpracowałam z Portalem Spraw Zagranicznych) i w marketingu internetowym. Obecnie pracuję w agencji marketingowej Lorens Design na stanowisku Copywriter/Social Media Manager, gdzie odpowiedzialna jestem za tworzenie nowatorskich tekstów, prowadzenie bloga oraz mediów społecznościowych. Współpracowałam również z agencją marketingową Nuntius Sp. Z o.o., dla której realizowałam projekty m.in. dla takich marek jak Allegro.pl. Bakoma, Almette, Netto, czy Empik School (content marketing). Działam także jako copywriter-freelancer (content marketing, SEO, język korzyści) pisząc teksty dla Multikina czy teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu.

Ciekawi mnie…

rozwińCiekawią mnie ludzie, ich mentalność, nawyki i spojrzenie na świat. Zastanawiam się też nad tym, dokąd doprowadzi nas rozwój technologii oraz zanik umiejętności szczerej rozmowy? Jestem zakochana we „wschodzie”, tym postsowieckim – ludziach, kulturze i krajobrazach.

rozwińRelaksuję się trenując Muay Thai, biegając, tańcząc i gotując. Nie wyobrażam sobie życia bez dobrej muzyki, wciągającej książki oraz dalekich i bliskich podróży. Czasem też coś narysuję.

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

Pełnomocnik Dziekana ds. studentów z zagranicy, wykładowca

Spotkajmy się na:

Mediaworking

dr Klaudia Bączyk-Lesiuk

Pełnomocnik Dziekana ds. studentów z zagranicy, wykładowca

O mnie

rozwińDoktor nauk humanistycznych, literaturoznawca, dziennikarka, nauczycielka języka polskiego jako obcego.

rozwińAbsolwentka filologii polskiej (specjalności: dziennikarska i nauczycielska) UAM w Poznaniu, w 2014 roku z wyróżnieniem obroniła pracę doktorską na Uniwersytecie Wrocławskim.

rozwińAutorka książki Kreacje Judasza w prozie polskiej XX i początku XXI wieku oraz artykułów naukowych z zakresu komparatystyki i glottodydaktyki.

rozwińProwadziła zajęcia na Uniwersytecie Wrocławskim i Przykarpackim Uniwersytecie Narodowym im. W. Stefanyka, a także lektoraty języka polskiego w placówkach oświatowych w Iwano-Frankiwsku i Odessie. Od kilkunastu lat związana z edukacją na różnych jej szczeblach.

Ciekawi mnie…

rozwińJej zainteresowania naukowe dotyczą przede wszystkim: komunikacji międzynarodowej i międzykulturowej, glottodydaktyki polonistycznej, bilingwizmu w środowisku polsko-ukraińskim, a także współczesnej literatury apokryficznej. Prywatnie miłośniczka: podróży (najlepiej z plecakiem), filmów Marvela i gier planszowych.

prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Edukacja Prorozwojowa

Mediaworking

prof. CDV dr hab. Urszula Kluczyńska

wykładowca

O mnie

rozwińJestem socjolożką i pedagożką. W roku 2002 ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki,a w roku 2004 z socjologii. W 2007 roku obroniłam pracę doktorską na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Habilitację uzyskałam w roku 2018 na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińMoje zainteresowania badawcze koncentrują się wokół problematyki krytycznych studiów nad męskościami i mężczyznami ze szczególnym uwzględnieniem społecznych kontekstów zdrowia mężczyzn, starości, sportu, medykalizacji męskości i seksualności mężczyzn, oraz męskości i opieki. Podejmuję również problematykę zawodów opiekuńczych, pracy emocjonalnej, a także zjawiska maskulinizacji i feminizacji profesji. Mój obszar badawczy obejmuje także kulturowo-społeczne analizy zjawisk związanych z przejawami dyskryminacji. Interesuje mnie również zastosowanie jakościowych metod badawczych w badaniach naukowych.

rozwińJestem autorką monografii naukowych: Mężczyźni w pielęgniarstwie. W stronę męskości opiekuńczej, (Wyd. UMP Poznań 2017), Metamorfozy tożsamości mężczyzn w kulturze współczesnej (Wyd. Adam Marszałek 2009), współautorką książki Poza schematem. Społeczny konstrukt płci i seksualności wraz z Wiktorem Dynarskim i Anną M. Kłonkowską (Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 2016). Współredagowałam trzy numery specjalne czasopism naukowych poświęconych tematyce męskości. Opublikowałam ponad czterdzieści artykułów z zakresu krytycznych studiów nad mężczyznami i męskościami w krajowych i zagranicznych czasopismach naukowych. Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Socjologicznego i Polskiego Towarzystwa Genderowego.

Ciekawi mnie…

rozwińInteresują mnie ludzie, relacje, zmiana. Praktykuję Tai Chi oraz Qigong styl Lecący Żuraw. Od piętnastu lat jeżdżę niemal cały rok rowerem (tym samym). Interesuję się zdrowym żywieniem, które wcielam w praktykę. Wybór „góry czy morze” nie jest moim dylematem – zawsze będą to góry. Relaksuję się przy pracach manualnych z użyciem drewna, wikliny, wełny, włóczki czy filcu. Lubię tworzyć coś z niczego. Nie biegam, bo nie lubię.

dr Szymon Maćkowiak

wykładowca

dr Szymon Maćkowiak

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińAbsolwent Politechniki Poznańskiej. Doktor fizyki, inżynier i programista. Do tej pory pracował jako nauczyciel szkolny i akademicki, inżynier oprogramowania oraz prywatny przedsiębiorca. Jego naukowe zainteresowania wiążą się głównie z fizyką obliczeniową i komputerami. Ma doświadczenie w zakresie tworzenia symulacji komputerowych układów wielu ciał, przetwarzania danych za pomocą technik uczenia maszynowego oraz w zakresie komputerowego przetwarzania obrazów. Dodatkowo prowadzi warsztaty z programowania dla dzieci.

rozwińCiekawi mnie

rozwińPoza fizyką i komputerami lubi historię, w szczególności biografie uczonych oraz poznawanie okoliczności, w których dochodzili do ważnych odkryć. W czasie jazdy samochodem, w trakcie spacerów lub po prostu w wolnych chwilach, lubi słuchać podcastów i audiobooków w klimatach powieści płaszcza i szpady.

mgr Jolanta Piątkowska

wykładowca - praktyk

Spotkajmy się na:

Mediaworking

mgr Jolanta Piątkowska

wykładowca - praktyk

O mnie

rozwińCertyfikowany coach w pracy indywidualnej i grupowej, coach Action Learning, trener rozwoju osobistego, menadżer z wieloletnim doświadczeniem w biznesie.

rozwińJestem absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku nauki polityczne, specjalizacja marketing polityczny. Ukończyłam również Szkołę Coachingu Indywidualnego i Grupowego akredytowaną przez ICF. Posiadam certyfikat trenera uzyskany w firmie szkoleniowej Gamma oraz certyfikat coacha Action Learning WIAL Poland.

rozwińPrzez 10 lat pełniłam rolę menedżera zarządzającego zespołami obsługi klienta, sprzedażowymi, projektowymi  i technologicznymi, realizując cele dla czołowych agencji reklamowych w Polsce dla klientów międzynarodowych. Wielokrotnie tworzyłam i wdrażałam nowe struktury obsługi klienta, budowałam zespoły projektowe i technologiczne, procesy oraz procedury wspierające i rozwijające biznes w zakresie sprzedaży usług agencji reklamowych. Zarządzałam zespołami lokalnymi i zdalnymi.

rozwińW pracy trenera i coacha wykorzystuję praktyczne doświadczenia, które zdobyłam pracując na stanowisku menadżerskim, zarówno w obszarze zarządzania zespołem, jak i realizowania celów biznesowych.

Ciekawi mnie

rozwińSzczególnie bliskie są mi tematy takie jak: rozwój organizacji w kierunku turkusu, coaching transformacyjny oraz Action Learning. W wolnym czasie piszę artykuły o różnorodnych aspektach coachingu i rozwoju osobistego na moim blogu: Umysł na detoksie.

mgr Paulina Głowacka

wykładowca

Spotkamy się na:

mgr Paulina Głowacka

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińPedagożka z zamiłowania, absolwentka studiów magisterskich na specjalności edukacja elementarna i terapia pedagogiczna oraz studiów licencjackich edukacja elementarna i język angielski na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

rozwińCiekawi mnie

rozwińMoje zainteresowania naukowe oscylują wokół edukacyjnego wykorzystania nowych technologii oraz współczesnego dzieciństwa w świecie mediów.

rozwińPrywatnie entuzjastka filozofii minimalizmu oraz miłośniczka psów.

mgr Anna-Maria Sobczak

wykładowca

mgr Anna-Maria Sobczak

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińPrawnik ds. własności intelektualnej w Kancelarii Prawnej RPMS Staniszewski & Wspólnicy oraz aplikant radcowski w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Poznaniu. Absolwentka prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Szkoły Prawa Własności Intelektualnej im. H. Grocjusza w Warszawie oraz pierwszej edycji Szkoły Prawa Nowych Technologii IT&TMT w Warszawie.

rozwińOd początku swojej kariery zawodowej związana z prawem własności intelektualnej. Obecnie, w kancelarii prawnej RPMS, kieruje działem IP&IT&TMT, jak również zajmuje się obsługą klientów z zakresu prawa autorskiego, znaków towarowych, ochrony dóbr osobistych, ochrony danych osobowych oraz zwalczania nieuczciwej konkurencji.

rozwińDotychczasowa edukacja i dotychczasowe doświadczenie zawodowe, to dla niej nie tylko kariera, ale również obszar jej zainteresowań i pasja. Jest przede wszystkim praktykiem i swoje bogate doświadczenie wykorzystuje jako wykładowca Collegium Da Vinci w Poznaniu w Katedrze Edukacji i Nowych Mediów, prowadząc zajęcia z przedmiotów takich jak: Prawo Mediów, Prawo w Produkcji Treści Audiowizualnych oraz Prawo Handlowe, a Nowe Media.

rozwińCiekawi mnie

rozwińW czasie wolnym autor profilu w serwisie Instagram (instagram.com/prawnik_mody), który w ciekawy i nieszablonowy sposób przedstawia ciekawe kazusy prawne związane ze światem mody. Miłośniczka kultury winiarskiej, dobrej literatury, muzyki jazzowej oraz szeroko pojętej sztuki.

rozwińO mnie

  • adwokat, członek Okręgowej Rady Adwokackiej w Poznaniu
  • właścicielka Studia Adwokackiego (www.studioadwokackie.com), będącego autorską, butikową kancelarią, tworzącą ochronę prawną dla twórców biznesu, sztuki i IT
  • wykładowca i prelegentka na konferencjach / meetupach z zakresu prawa własności intelektualnej i prawa nowych technologii

rozwińOd początku swojej prawnej praktyki (2007 r.) zajmuję się obsługą prawną firm i podmiotów z branży kulturalno-rozrywkowej.

rozwińMoje doświadczenie to kilka tysięcy porad prawnych, umów, opinii i pism, kilkaset rozpraw sądowych i negocjacji, kilkadziesiąt założonych i obsługiwanych spółek…

rozwińZ jednej zatem strony – dotychczasowa praktyka pozwala mi czuć się pewnie w tym co robię, z drugiej natomiast – nadal jestem na tyle młoda (😉), że na każdą sprawę patrzę świeżym okiem i rozumiem zmiany zachodzące na rynku (choćby w podejściu do usług prawniczych). Śmiało mogę powiedzieć, że lubię to co robię, choć nawet mnie ten wniosek trochę dziwi, bo przecież bycie prawnikiem wydaje się jednym z nudniejszych zawodów na świecie. Ale bycie prawnikiem przedsiębiorców i artystów to zupełnie inna sprawa, wręcz skrojona pode mnie i pod to czym lubię się zajmować i z kim współpracować (w skrócie: z ludźmi, którym się chce).

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawi mnie ludzka kreatywność w każdej formie. Doceniam tych, którzy zakładają i prowadzą firmy czy startupy lub wprowadzają na rynek nowe rozwiązania IT. Uwielbiam młodą sztukę (obrazy, grafiki, murale), festiwale i koncerty. Wreszcie, ciekawi mnie i inspiruje życie ludzi szczerze wierzących (nie w formułki, nie w obrzędy, w Boga) i ich odwaga do robienia rzeczy prawdziwych (niekoniecznie popularnych).

Marcin Adamczak

wykładowca

Spotkajmy się na:

kreatywna produkcja wideo

Marcin Adamczak

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińDr hab., współzałożyciel firmy dystrybucyjnej Velvet Spoon, autor książek: Globalne Hollywood, filmowa Europa i polskie kino po 1989 roku (2010), Obok ekranu. Perspektywa badań produkcyjnych a społeczne istnienie filmu (2014), Kapitały przemysłu filmowego: Hollywood, Europa, Chiny (2019). Członek Międzynarodowej Federacji Krytyków Filmowych FIPRESCI oraz Stowarzyszenia Filmowców Polskich.

rozwińCiekawi mnie

rozwińrynek filmowy

dr Bartek Lis

Socjolog i badacz społeczny

dr Bartek Lis

Socjolog i badacz społeczny

O mnie

rozwińWażne jest dla mnie upraktycznianie wiedzy dlatego zawsze w swojej praktyce animacyjnej i edukacyjnej włączam wiedzę pochodzącą z realizowanych badań. Na co dzień jestem animatorem kultury i edukatorem związanym z Centrum Praktyk Edukacyjnych w Centrum Kultury Zamek w Poznaniu. Piszę teksty i artykuły zarówno naukowe, jak i popularyzatorskie z obszaru socjologii gender, animacji społeczno-kulturowej, edukacji obywatelskiej, studiów nad publicznością.

rozwińOd 2012 roku współpracuję z Towarzystwem Inicjatyw Twórczych „ę” a od 2015 Fundacją Impact jako badacz, ewaluator i szkoleniowiec. W latach 2012- 2017 byłem kuratorem projektów społecznych w Muzeum Współczesnym Wrocław. W CK Zamek zainicjowałem projekty/cykle edukacyjne włączające zróżnicowanych odbiorców: „Zamek Otwarty. Kultura dla i z seniorami zależnymi”, „Sztuka w ciemno”, „Nie widać” oraz „(nie)nowe publiczności”.

rozwińNaukowo i praktycznie zajmuję się m.in. edukacją obywatelską, rozwojem publiczności (audience development), tematyką „niewidocznych niepełnosprawności”, „senioralnej zależności”, wykorzystywaniem sztuki w edukacji i praktyce społecznej, udostępnianiem oferty instytucji kultury dla osób z niepełnosprawnościami. Od czasu moich studiów doktoranckich zajmuję się nieprzerwanie problematyką studiów nad męskościami, społeczną konstrukcją seksualności, socjologią ciała.

rozwińJako badacz, ekspert i edukator współpracowałem m.in. z  Creative Europe Desk Polska, Strefą Kultury Wrocław, Muzeum Zamkowym w Malborku, Muzeum Śląskim w Katowicach, Urzędem Miasta Poznania,  Teatrem Powszechnym im. Zygmunta Hübnera, Teatrem im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie, Narodowym Centrum Kultury, Fundacją Rozwoju Systemu Edukacji, oraz Fundacją Nordoff Robbins Polska.

rozwińJestem certyfikowanym moderatorem procesów  projektowych w metodologii „design thinking”.

rozwińAutor książki „Gejowskie (nie)męskości. Normy płciowe a strategie tożsamościowe mężczyzn homoseksualnych”. Stypendysta Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2020).

Ciekawi mnie

rozwińUwielbiam mapy i atlasy. Przydają się podczas podróży, także tych wciąż nieodbytych a wymarzonych, jak na przykład w wysokie góry. Ciekawi mnie historia (chyba każdy okres, no może najmniej starożytność). Lubię rozmawiać z ludźmi. Inspirują mnie do wymyślania kolejnych rzeczy albo szukania rozwiązań, które mogłyby być dla części z nich użyteczne. Ptaki, gwiazdy, tatuaże i pisanie – trochę banalnie, ale to też prawda.

Ciekawi ludzie

Folder kierunku Kreatywna produkcja wideo

Folder kierunku Kreatywna produkcja wideo

Pobierz folder prezentujący kierunek Kreatywna produkcja wideo w Collegium Da Vinci. Poznaj wykładowców i studentów.
Dowiedz się, jak zorganizowana jest nauka i dlaczego warto studiować Kreatywna produkcja wideo!

Pobierz Pobierz
{{ flipbook.page }} / {{ flipbook.numPages }}

Tutoring w CDV

Wzorem Uniwersytetów Oxford i Cambridge, zdecydowaliśmy się objąć wszystkich studentów rozpoczynających naukę programem tutoringowym.

Tutoring w CDV, to cykl spotkań z certyfikowanymi tutorami, które pozwolą naszym studentom na bardziej świadomy rozwój w czasie studiów. Przez 2 semestry studenci na indywidualnych i grupowych spotkaniach będą wzmacniać swoje mocne strony i eliminować ograniczenia.

Wierzymy, że indywidualne podejście do studentów, koncentrujące się na ich mocnych stronach, pozwoli każdemu z nich na realizację osobistych celów edukacyjnych i zawodowych.

Matura już za Tobą, a Ty nadal masz mętlik w głowie?

Skorzystaj z naszych porad i dowiedz się między innymi:

  • Czy warto iść na studia?
  • Jak wybrać kierunek?
  • Jak zdobyć pieniądze na studiowanie?

Pobierz nasz (Nie)poradnik Maturzysty, z którym wszystko stanie się łatwiejsze!

Rekrutacja

Aby zapisać się na studia należy:

  • wypełnić elektroniczny formularz rekrutacyjny na stronie uczelni (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia)
  • oraz podpisać umowę online za pomocą serwisu UMOWNIK (Możesz podpisać umowę na studia przez 24h online! Bez wychodzenia z domu, drukowania dokumentów czy przesyłania ich pocztą. Zawarcie umowy online jest w pełni bezpieczne, realizowane za pośrednictwem kompleksowego narzędzia do zawierania umów online, jakim jest Umownik. Pozwala na potwierdzenie zawarcia umowy oraz weryfikację tożsamości bez konieczności składania tradycyjnego podpisu lub podpisu elektronicznego.)
  • lub dostarczyć do Collegium Da Vinci niezbędne dokumenty (pokój R034, parter, rotunda)

Na początek przygotuj potrzebne dokumenty

  • dowód osobisty,
  • świadectwo maturalne,
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (wykonane zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych. Twarz widziana en face (na wprost), patrząca w obiektyw, uszy po obu stronach twarzy widoczne, na jasnym tle).

Zaloguj się do formularza rekrutacyjnego (zapisz się) i uzupełnij dane wymagane w procesie rekrutacji.

Wypełniony formularz rekrutacyjny wygeneruje dla Ciebie dokumenty niezbędne do przyjęcia na studia:

  • umowę o kształcenie
  • regulamin opłat
  • ślubowanie
  • ankietę osobową
  • podanie do Rektora

Opłatę wpisową* należy wpłacać na konto:

Collegium Da Vinci
ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750
[w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwę kierunku]

*Sprawdź obowiązujące promocje

Wypełniony formularz rekrutacyjny wygeneruje dla Ciebie dokumenty niezbędne do przyjęcia na studia:

  • umowę o kształcenie
  • regulamin opłat
  • ślubowanie
  • ankietę osobową
  • podanie do Rektora

Powyższe dokumenty należy dostarczyć do CDV. Wybierz jedną z możliwości:

  • ONLINE (najwygodniejsza forma, w rekrutacji 2020/2021 wybrana przez 90% kandydatów) – korzystając z serwisu UMOWNIK – opcja dostępna w zakładce DOKUMENTY formularza rekrutacyjnego
  • OSOBIŚCIE – dokumenty pobrane z formularza rekrutacyjnego oraz dodatkowo świadectwo maturalne (ksero, odpis) dostarcz do Collegium Da Vinci (pokój R034, parter, rotunda)
  • POCZTĄ – dokumenty pobrane z formularza rekrutacyjnego oraz dodatkowo świadectwo maturalne (ksero, odpis) dostarcz na adres Collegium Da Vinci, ul. Kutrzeby 10, 62-719 Poznań, z dopiskiem „rekrutacja, pokój R034, parter, rotunda”

Chcesz dowiedzieć się więcej o tych studiach?

Zadzwoń: 503 33 15 11

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Umownik – dowiedz się więcej o sposobie zawierania umowy online z uczelnią

Ważne dokumenty:

FAQ

Przeczytaj najczęściej zadawane pytania dotyczące rekrutacji w Collegium Da Vinci.

Czesne promocyjne!

Obowiązujące ceny studiów w roku akademickim 2021/2022 (przy zapisach do 12 lipca 2021).

Zapisując się do 12 lipca gwarantujemy

niższe czesne oraz zwolnienie z opłaty wpisowej.

Specjalna zniżka dla absolwentów CDV i WSNHID!

  • 0 PLN
    wpisowe
  • 710 PLN
    zwolnienie z jednej z 12 rat

Wpisowe

  • 85 PLN
    0 PLN
    do 12 lipca 2021

Studia stacjonarne i niestacjonarne - czesne za jeden rok studiów

  • 9000 PLN
    8520 PLN
    płatne w 1 racie
  • 4500 PLN
    4260 PLN
    płatne w 2 ratach
  • 750 PLN
    710 PLN
    płatne w 12 ratach

Czesne regularne

Obowiązujące ceny studiów w roku akademickim 2021/2022 (przy zapisie po 12 lipca 2021).

Specjalna zniżka dla absolwentów CDV i WSNHID!

  • 0 PLN
    wpisowe
  • 750 PLN
    zwolnienie z jednej z 12 rat

Wpisowe

  • 85 PLN
    po 12 lipca 2021

Studia stacjonarne i niestacjonarne - czesne za jeden rok studiów

  • 9000 PLN
    płatne w 1racie
  • 2x
    4500 PLN
    płatne w 2 ratach
  • 12x
    750 PLN
    płatne w 12 ratach

W Collegium Da Vinci  możesz liczyć na zniżki w czesnym i stypendia, które sprawią, że studiowanie będzie łatwiejsze.

Studia to inwestycja, dlatego warto sprawdzić wszystkie możliwości, jakie daje uczelnia swoim byłym, aktualnym i przyszłym studentom!

Sprawdź Sprawdź

Zniżki i promocje

W CDV możesz liczyć na zniżki w czesnym i stypendia, które sprawią, że studiowanie będzie łatwiejsze.

Sprawdź, ile możesz zaoszczędzić.

Preferencyjny kredyt studencki w CDV

CDV, przy współpracy z instytucjami finansowymi, przygotowała pomoc w zakresie uzyskania preferencyjnych kredytów studenckich.

Za co płacisz:

  • zajęcia prowadzą uznani na rynku praktycy, Twoi potencjalni pracodawcy!
  • pracujesz w małych grupach,
  • masz dostęp do nowoczesnego sprzętu i oprogramowania,
  • nad Twoim rozwojem czuwa mentor – opiekun kierunku,
  • realne wsparcie Biura Karier w poszukiwaniu praktyk, staży i pracy,
  • liczne zajęcia dodatkowe w postaci spotkań branżowych i warsztatów,
  • udział w projektach biznesowych,
  • kontakt z międzynarodową społecznością.

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Anioł CDV

Karolina Bobko

Pokokój  A412

Rekrutacja - Informacje

Weronika Nowak

Poznaj inne kierunki

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.