Adrian Papla
student informatycznych technik zarządzania
I stopnia | Stacjonarne | Niestacjonarne

Informatyczne techniki zarządzania

Specjalizacje:

  • Technologie blockchain
  • IT project manager (ITPM)
  • Inspektor ochrony danych (IOD)

Zostań:

  • Project managerem
  • Konsultantem i architektem systemów rozproszonych
  • Analitykiem systemowym
  • Specjalistą ds. zarządzania zespołem w organizacji
  • Administratorem i wdrożeniowcem technologii blockchain
  • Administratorem bezpieczeństwa informacji
Kierunek dla tych osób, które interesują się zagadnieniami związanymi z informatyką, a mając świadomość ich powszechnego stosowania tak w biznesie, jak i w codziennym życiu, chciałyby je z powodzeniem wykorzystywać w zarządzaniu.

Opis

Informatyczne techniki zarządzania to interdyscyplinarne studia o profilu praktycznym. Łączą one kluczowe kompetencje z zakresu zarządzania z wykorzystaniem w praktyce technik i systemów informatycznych w realizacji bieżących zadań przedsiębiorstwa lub organizacji oraz projektowaniu nowych przedsięwzięć biznesowych i gospodarczych, także z wykorzystaniem technologii blockchain oraz inwestycji kryptowalutowych.

Studia stanowią dobry wybór dla wszystkich, którzy chcą nauczyć się stosowania nowoczesnych metod i technik zarządzania, bazując w szczególności na praktycznych zastosowaniach popularnych i zaawansowanych systemów informatycznych oraz znajomości mechanizmów gospodarki elektronicznej.

Kształcimy specjalistów nowego zarządzania (new management), potrafiących łączyć „tradycyjne” kwalifikacje managera z umiejętnościami technicznymi, by z powodzeniem wykorzystywać praktyczną wiedzę informatyczną w otoczeniu biznesowym, nawiązywać dialog z różnorodnymi specjalistami i działami przedsiębiorstwa, kreować sieci współpracy, podnosząc przy tym jakość i efektywność organizacji, przesądzając w efekcie o rozwoju przedsiębiorstw i ich konkurencyjności w ciągle zmieniającym się otoczeniu.

dr inż. Alicja Rytelewska

Opiekun kierunku odpowie na pytania merytoryczne związane z kierunkiem

Administratorem danych jest Collegium Da Vinci z siedzibą przy ul. gen. Kutrzeby 10, 61-719 Poznań. Pełny dokument Polityki Prywatności znajdziesz tutaj

Atuty kierunku

  • Zajęcia praktyczne

    Ponad 75% zajęć w programie studiów to zajęcia praktyczne.

  • Projekty we współpracy z firmami zewnętrznymi

    Skorzystasz z dostępu do najnowszych IT-labów i showroomów. Razem z naszymi partnerami organizujemy spotkania merytoryczne, m.in z ILoveCrypto - Meetup Blockchain Business Poznań.

  • Projekty zespołowe

    Nauka obejmuje projekty zespołowe i rozwiązywanie, wspólnie z praktykami, konkretnych i rzeczywistych zagadnień (case studies).

  • Cenione w branży certyfikaty

    Na studiach będziesz mieć możliwość zdobycia kompetencji, które przygotują Cię do uzyskania profesjonalnych, cenionych w branży certyfikatów w zakresie najpopularniejszych metod zarządczych (m.in.: PRINCE2 Foundation, metodyki wytwórczej AGILE, metody łańcucha krytycznego oraz metody Earned Value).

  • Zdobędziesz niezbędną wiedzę z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej.

    Na 3,4 i 6 semestrze będziesz miał do wyboru przedmioty spoza programu studiów, które pomogą Tobie podwyższyć kompetencje z innych dziedzin. Sam zdecydujesz w jakim kierunku chcesz jeszcze się rozwijać. Co roku przygotowywana jest oferta kilkunastu przedmiotów z różnych dziedzin

  • Trening kreatywności

    Odbędziesz trening kreatywności i twórczego myślenia.

  • Praktyki

    W CDV prężnie działa Biuro Karier, które stworzy Ci szansę na znalezienie bardzo atrakcyjnych praktyk zawodowych. Każdy z naszych partnerów gwarantuje miejsca na praktyki dla naszych studentów, które będą zgodne z twoim kierunkiem studiów

  • Bezpłatne oprogramowanie

    Jako student CDV otrzymasz bezpłatnie pakiet oprogramowania Microsoft Office ProPlus 365.

  • Dodatkowe przedmioty związane z innymi kierunkami

    Chcemy, aby studenci mogli rozwijać się całościowo i zgodnie ze swoją wizją, dlatego oprócz specjalizacji możesz wybrać dodatkowe przedmioty związane z innymi kierunkami dostępnymi w CDV, m.in. zarządzaniem kreatywnym, grafiką, mediaworkingiem, doradztwem i coachingiem, Data Science.

  • Wykładowcy - wykwalifikowani eksperci

    Zajęcia prowadzą wykwalifikowani eksperci, m.in. z firm i instytucji, z którymi współpracujemy, takich jak np.Bitcan.pl, Bitcoin, F-secure, I Love crypto, IBM, Impel, Kara, Netguru, Si-Consulting, Trifinity

Zapisz się do 12 lipca i zaoszczędź 85 zł!

Certyfikaty

PRINCE2 Foundation

Na studiach będziesz mieć możliwość zdobycia kompetencji, które przygotują Cię do uzyskania profesjonalnych, cenionych w branży certyfikatów, m.in. PRINCE2 Foundation

Partnerzy kierunku

Specjalizacje

Opis

Na specjalizacji Technologie blockchain zdobędziesz wiedzę z zakresu technologii blockchain i nabędziesz umiejętność stosowania jej w praktyce biznesowej.

Jeśli chcesz:

  • nabyć wiedzę z zakresu technologii blockchain i stosować ją w praktyce biznesowej,
  • dowiedzieć się, jak finansować przedsięwzięcia gospodarcze z wykorzystaniem technologii blockchain,
  • poznać prawne aspekty związane z inwestycjami wykorzystującymi nowe technologie,
  • nauczyć się zaawansowanych technik kryptografii,
  • poznać sposób funkcjonowania sieci Bitcoin oraz możliwości lokowania środków finansowych w kryptowaluty,
  • zbudować własną kopalnię kryptowalut na potrzeby nowych inwestycji.

Jaką pracę możesz podjąć?

  • Projektant systemów opartych na technologiach blockchain
  • Konsultant i architekt systemów transakcyjnych i rozproszonych
  • Manager systemów opartych na technologiach blockchain
  • Analityk systemowy
  • Analityk biznesowy
  • Administrator i wdrożeniowiec ds. technologii blockchain

Pamiętaj, że:

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok umiejętności specjalistycznych, są tzw. umiejętności miękkie takie jak: zarządzanie projektem, skuteczna komunikacja, praca w zespole czy autoprezentacja, które nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Najczęściej oferowane miesięczne wynagrodzenie brutto na pełen etat w 2017 roku to:

  • dla IT project managera – 16 000 zł,
  • dla analityka systemowego (business/system analyst) – 12 000 zł,
  • dla specjalisty ds. bezpieczeństwa (security specialist) – 12 000 zł.

Źródło: Hays Poland, „Raport płacowy 2018. Trendy na rynku pracy”

Opis

Na specjalizacji IT project manager (ITPM) poznasz skuteczne i praktyczne metody i narzędzia zarządzania projektami w organizacjach, w tym te z zakresu opracowywania, wdrażania i ewaluacji projektów dotyczących zarządzania oraz IT.

Jeśli chcesz:

  • poznać skuteczne i praktyczne metody i narzędzia zarządzania projektami w organizacjach, w tym te z zakresu opracowywania, wdrażania i ewaluacji projektów dotyczących zarządzania oraz IT,
  • poznać najważniejsze systemy IT wykorzystywane w organizacjach,
  • nauczyć się profesjonalnego projektowania systemów IT w organizacji, kreowania zmian i dostosowywania ich do potrzeb zmieniającego się otoczenia,
  • dowiedzieć się, jak wykorzystywać najnowocześniejsze techniki IT w biznesie,
  • integrować różne kompetencje, nawiązywać skuteczne relacje, komunikować i integrować aspekty  informatyczne, techniczne i zarządcze w każdej organizacji (w biznesie, administracji, samorządzie terytorialnym, nauce, kulturze i działalności społecznej),
  • nauczyć się technik prowadzenia skutecznego dialogu na rzecz rozwoju organizacji (i jej integracji) pomiędzy zespołami o różnych profilach.

Jaką pracę możesz podjąć?

  • Kierownik projektu
  • Specjalista ds. zarządzania zespołem projektowym
  • Analityk biznesowy
  • Analityk systemowy
  • Manager-integrator IT w organizacji
  • Specjalista ds. wdrożenia i utrzymania informatycznych systemów zarządzania w organizacji
  • Inne stanowiska integrujące kompetencje managerskie z umiejętnością wykorzystania technik, technologii i systemów informatycznych

Pamiętaj, że:

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok umiejętności specjalistycznych, są tzw. umiejętności miękkie takie jak: zarządzanie projektem, skuteczna komunikacja, praca w zespole czy autoprezentacja, której nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Najczęściej oferowane miesięczne wynagrodzenie brutto na pełen etat w 2017 roku to:

  • dla IT project managera – 16 000 zł,
  • dla analityka systemowego (business/system analyst) – 12 000 zł,
  • dla specjalisty ds. bezpieczeństwa (security specialist) – 12 000 zł.

Źródło: Hays Poland, „Raport płacowy 2018. Trendy na rynku pracy”

Opis

Na specjalizacji Inspektor ochrony danych (IOD) dowiesz się, jak wykorzystywać nowoczesne techniki w zakresie identyfikacji, oceny, profilaktyki i zwalczania zagrożeń w celu zapewnienia bezpieczeństwa i skutecznego działania organizacji.

Jeśli chcesz:

  • dowiedzieć się, jak wykorzystywać nowoczesne techniki w zakresie identyfikacji, oceny, profilaktyki i zwalczania zagrożeń w celu zapewnienia bezpieczeństwa i skutecznego działania organizacji,
  • nauczyć się zabezpieczać organizację przed atakami cyberterrorystów i cyberprzestępców oraz skutkami wypływu i utraty danych,
  • nauczyć się, jak przetwarzać i chronić dane osobowe, jak skutecznie radzić sobie z zagrożeniami ich naruszenia lub utraty,
  • zdobyć wiedzę z zakresu monitorowania, wykrywania i eliminowania zagrożeń w przestrzeni zarządzania informacją w przedsiębiorstwie, w szczególności w obszarze systemów i sieci komputerowych,
  • nabyć praktyczne umiejętności związane z wykorzystaniem narzędzi informatycznych do zabezpieczania kluczowych obszarów działalności firm.

Jaką pracę możesz podjąć?

  • Administrator bezpieczeństwa informacji
  • Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji
  • Analityk bezpieczeństwa informacji
  • Integrator bezpieczeństwa IT w organizacji (specjalista ds. zwalczania zagrożeń i metod zapewnienia  bezpieczeństwa informatycznego)
  • Projektant systemów bezpieczeństwa IT w organizacji
  • Manager bezpieczeństwa IT i ochrony danych

Pamiętaj, że:

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok umiejętności specjalistycznych, są tzw. umiejętności miękkie takie jak: zarządzanie projektem, skuteczna komunikacja, praca w zespole czy autoprezentacja, której nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Najczęściej oferowane miesięczne wynagrodzenie brutto na pełen etat w 2017 roku to:

  • dla IT project managera – 16 000 zł,
  • dla analityka systemowego (business/system analyst) – 12 000 zł,
  • dla specjalisty ds. bezpieczeństwa (security specialist) – 12 000 zł.

Źródło: Hays Poland, „Raport płacowy 2018. Trendy na rynku pracy”

Kadra

“W branży IT i zaawansowanych technologii nadal zmagamy się z niezagospodarowanym obszarem między inżynierami opracowującymi rozwiązania, a reprezentantami biznesu w organizacji. Na tej płaszczyźnie często dochodzi do nieporozumień, które w najlepszym przypadku skutkują opóźnieniami w realizacji, a w najgorszym niedostrzeżeniem innowacyjnych pomysłów z działu R & D. Absolwent tego kierunku będzie odpowiednio przygotowany do pełnienia roli pomostu między tymi dwoma światami. Z jednej strony będzie rozumieć zagadnienia technologiczne oraz potrafić wyłowić innowacje o dużym potencjale, a z drugiej strony będzie rozumieć realia biznesowe, potrafić zarządzać skomplikowanymi projektami oraz tłumaczyć techniczne zawiłości na język zrozumiały dla np. zarządów firm czy inwestorów.”
Leszek Tasiemski
Vice President, RDC & Poznań R&D at F-Secure. Odpowiedzialny za Rapid Detection Center oraz rozwijanie produktów związanych z wykrywaniem ataków i podatności w firmie F-Secure. Ma wieloletnie doświadczenie w przeprowadzaniu testów penetracyjnych oraz analiz powłamaniowych, głównie dla europejskiego sektora finansowego. Entuzjasta zastosowań sztucznej inteligencji w wykrywaniu cyberataków. Absolwent informatyki, ekonomii oraz MBA. Obecnie studiuje psychologię. Działa również jako mentor dla start-upów i jest certyfikowanym nauczycielem jogi.

Bartosz Bilicki

wykładowca

Bartosz Bilicki

wykładowca

O mnie

rozwińCEO w Trifinity.io – software house łączącym gamifikację z technologią stojącą za kryptowalutami.

rozwińBartek jest autorem takich pojęć jak: kryptomarketing, płaskie punkty, nowe zaangażowanie czy korpotoken. Wielokrotnie był prelegentem na imprezach branżowych m.in. na Mobile Trends Conference (2017, 2018), WordCamp (2010, 2011, 2017, 2018), Blockchain Alliance (03.2018, 05,2018), Kariera Developera (2018). Jest także inicjatorem spotkań Blockchain Business i prowadzącym live’y „To the moon” w ramach „I love crypto”.

Ciekawi mnie:

rozwińblockchain, kryptowaluty, tokenizacja, gamifikacja, IT w edukacji

Mateusz Kara

adwokat, wykładowca

Mateusz Kara

adwokat, wykładowca

rozwińAdwokat Mateusz Kara ostatnie kilka lat spędził obsłudze przedsiębiorstw, przede wszystkim wdrażając w spółkach giełdowych procedury MAR (Market Abuse Regulations) oraz regulacje w zakresie Komitetów Audytu przy Radach Nadzorczych. Zamiłowanie do upraszczania wszelkich procedur zaprowadziło go w kierunku technologii blockchain, której po poznaniu idących za nią możliwości stał się sympatykiem. Aktualnie zajmuje się prowadzeniem swojej kancelarii adwokackiej, jest współzałożycielem oraz kierownikiem działu prawnego w Biurze rachunkowym TAXO oraz w Bitcan.pl
Współautor e-booka Zrozumieć kryptowaluty (https://zrozumieckrypto.pl/), prelegent podczas różnych wydarzeń związanych z branżą blockchain – m.in. Blockchain Business Meetup. Autor cyklu w kwartalniku „I Love Crypto”, w którym opowiada o różnych aspektach prawnych związanych z kryptowalutami i technologią blockchain.

rozwińPrywatnie pasjonat książek biznesowych i nowych technologii.

mgr inż. Dominik Kurzawski

wykładowca

Spotkajmy się na:

Informatyka

Informatyczne Techniki Zarządzania

mgr inż. Dominik Kurzawski

wykładowca

O mnie

rozwińWykładowca-praktyk Wydziału Informatyki i Komunikacji Wizualnej. Absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, podyplomowych studiów z zakresu projektowania systemów informatycznych.

rozwińProfesjonalista na styku IT i biznesu, znający mechanizmy tworzenia dobrych relacji w zespole projektowym. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w Centrali jednego z poznańskich banków, gdzie nabierał doświadczenia w roli analityka procesów biznesowych oraz zarządzania projektami. Wyznaje zasadę, iż podstawowym krokiem na drodze prowadzącej do skutecznie funkcjonujących procesów jest ich analiza. Obecnie niezależny konsultant IT, odpowiedzialny za realizację projektów w ujęciu całościowym.

Ciekawi mnie

rozwińPrywatnie wielki fan klubu piłkarskiego FC Barcelona oraz boksu amatorskiego.

mgr inż. Leszek Tasiemski

wykładowca

Spotkajmy się na:

Informatyczne Techniki Zarządzania

mgr inż. Leszek Tasiemski

wykładowca

O mnie

rozwińPraktyk biznesu w zakresie bezpieczeństwa informatycznego oraz technologii i technik informatycznych w zarządzaniu przedsiębiorstwem (F-Secure Corp.- partner kierunku Informatyczne Techniki Zarządzania), mgr inż. Informatyki (Politechnika Poznańska), lic. ekonomii (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), MBA (Master of Business Administration, UEP i Georgia State University in Atlanta). Vice President, RDC & Poznań R&D at F-Secure. Odpowiedzialny za Rapid Detection Center oraz rozwijanie produktów związanych z wykrywaniem ataków i podatności w firmie F-Secure. Posiada wieloletnie doświadczenie w przeprowadzaniu testów penetracyjnych oraz analiz powłamaniowych, głównie dla europejskiego sektora finansowego.

Ciekawi mnie

rozwińEntuzjasta zastosowań sztucznej inteligencji w wykrywaniu cyberataków. Absolwent informatyki, ekonomii oraz MBA. Obecnie studiuje psychologię. Działa również jako mentor dla start-upów i jest certyfikowanym nauczycielem jogi.

Piotr Dyba

wykładowca

Spotkajmy się na:

Informatyczne techniki zarządzania

Piotr Dyba

wykładowca

O mnie

rozwińPraktyk zarządzania w firmie F-Secure, od 4 lat naucza programowania i rzeczy dookoła niego, wcześniej na Politechnice Poznańskiej, a od 2017 w CDV. Twórca autorskiego programu nauczania języka Python, publikuje na temat współczesnych peryferiów i ich wykorzystania w aplikacjach webowych oraz o cyberbezpieczeństwie. Zbudował i rozwinął świetny zespół programistów w swojej aktualnej firmie F-Secure. Pasjonat fotografii, jako korespondent wojenny wyjechał do Afganistanu. Publikował zdjęcia w ponad 100 tytułach drukowanych.

rozwińPrzeczytaj wywiad

dr inż. Leszek Wanat

wykładowca

Spotkajmy się na:

Informatyka

Informatyczne Techniki Zarządzania

Zarządzanie Kreatywne

Doradztwo i Coaching

dr inż. Leszek Wanat

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwent Uniwersytetu Przyrodniczego i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Doktor nauk ekonomicznych, nauczyciel akademicki i praktyk zarządzania w zakresie gospodarki elektronicznej i informatyki ekonomicznej.

Ciekawi mnie

rozwińCzłowiek, informatyka i taniec towarzyski

dr Alicja Rytelewska

Kierownik Katedry Coachingu i Zarządzania

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

Zarządzanie Kreatywne

Informatyczne Techniki Zarządzania

dr Alicja Rytelewska

Kierownik Katedry Coachingu i Zarządzania

O mnie

rozwińKierownik Katedry Coachingu i Zarządzania, Absolwentka Politechniki Poznańskiej oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Studiowała także zarządzanie i marketing na NHL Hogesschool w Holandii. W 2013 roku obroniła rozprawę doktorska, napisaną w Katedrze Pracy i Polityki Społecznej UE w Poznaniu, dotyczącą kompetencji menedżerów oraz ich wpływu na wyniki ekonomiczne przedsiębiorstw IT. Od 2004 roku jest wykładowcą akademickim, prowadząc zajęcia w Polsce i za granicą. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach oraz rozwojem organizacji. W swoich publikacjach i wydanej w 2015 roku monografii porusza zagadnienia dotyczące kompetencji i kwalifikacji pracowników, ich rozwoju oraz wpływu czynnika ludzkiego na wyniki przedsiębiorstw. Prowadzi także badania nad efektywnym zarządzaniem talentami. Była uczestnikiem i współorganizatorem wielu konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych.

rozwińOd kilkunastu lat związana z biznesem. Doświadczenie zawodowe zdobywała także prowadząc własną działalność gospodarczą w zakresie zarządzania, zarządzania ludźmi czy rozwojem talentów.

Ciekawi mnie

rozwińPrywatnie entuzjastka sportu, szczególnie tenisa ziemnego. W wolnej chwili lubi pograć w bridga z rodziną i przyjaciółmi.

mgr Małgorzata Chełkowska-Dorna

wykładowca

Spotkajmy się na:

Zarządzanie Kreatywne

Doradztwo i Coaching

mgr Małgorzata Chełkowska-Dorna

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka studiów magisterskich na UAM  i  Collegium Da Vinci oraz podyplomowych na WSHiU. Właścicielka i twórca marek Rewolucja i Brain Solutions, a także HR Ninja.

rozwińDla największych marek w Poznaniu i Polsce projektuje procesy Assessment Center, a także reorganizuje systemy motywacji obniżając skutecznie rotację pracowników. Projektuje scenariusze szkoleń rozwojowych i wspiera w wyłapywaniu talentów. Prowadzi procesy executive coachingu, szkoli i doradza w kwestii budowania efektywnych zespołów.  Prowadzi mediacje wewnątrz organizacji.

rozwińProjektuje gry szkoleniowe dla biznesu w ramach marki HR Ninja s.c, wykorzystując doświadczenie zdobyte jako szkoleniowiec i coach zewnętrzny w branżach: hotelarskiej, gastronomicznej, motoryzacyjnej, kosmetycznej, spożywczej, lotniczej, usługowej i w oświacie, a także płynące z pracy w międzynarodowej korporacji.

rozwińDrugim, poza biznesem obszarem zainteresowań zawodowych jest edukacja. Jest autorką kursów zawodowych przygotowanych dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Zawodowego. Certyfikowana trener efektywnej nauki i szybkiego czytania; stworzyła własny program efektywnej nauki. Szkoliła nauczycieli i dyrektorów wielkopolskich placówek oświatowych, a obecnie jako główny trener koordynuje projekt zakładający przeszkolenie z zakresu efektywnej nauki kadrę pedagogiczną poznańskich placówek oświatowych.

rozwińAkredytowany Coach ACC International Coach Federation. Twórca cyklu spotkań coachingowych dla kobiet: Babki w proszku.

rozwińCertyfikowany Madiator VCC

Ciekawi mnie

rozwiń…zmienność ludzkiej natury, każdy kolejny zakręt dróg i rzek, każdy dzień. Ciekawi mnie co myślą i czują moje psy. Ciekawi mnie las, nieustająco…

dr Lena Staś

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

Zarządzanie kreatywne

 

dr Lena Staś

wykładowca

O mnie

rozwińDoktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie Nauki Organizacji i Zarządzania (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu). Wieloletni trener i moderator w polsko-szwajcarskim programie dla poparcia wolnej przedsiębiorczości. Doświadczenie w zakresie prowadzenia warsztatów z pracownikami administracji publicznej oraz organizacjami biznesowymi w zakresie zarządzania zespołami, przywództwa, procesów decyzyjnych w organizacjach i rozwoju osobistego. Wykładowca podyplomowych studiów MBA w Wielkopolskiej Szkole Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu z zakresu skutecznego zarządzania organizacją i zarządzania operacjami. Trener w programie Train and Education In Strategically Significant Areas (Uniwersytet Ekonomiczny). Autorka wielu artykułów naukowych na podstawie prowadzonych badań i analiz poświęconych zarządzaniu, ostatnio wielopokoleniowości w zespołach oraz wykorzystaniu coachingu w organizacjach.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawi mnie życie, a moje motto brzmi: możesz wszystko.

dr Joanna Krajewska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

dr Joanna Krajewska

wykładowca

O mnie

Doktor nauk humanistycznych, coach, trenerka umiejętności psychospołecznych, entuzjastka Analizy Transakcyjnej i Non-Violent Communication.

Łączy przygotowanie akademickie z licznymi kursami i szkołami z zakresu psychologii, dzięki czemu prowadzi z powodzeniem różnorodne formy uczenia – od wykładów, poprzez konwersatoria i seminaria do warsztatów i treningów umiejętności interpersonalnych. Ukończyła Studium Umiejętności Osobistych Trenera i Lidera w Szkole Trenerów Komunikacji Opartej na Empatii, Studium Trenerskie w Pracowni Psychologicznej Spotkanie, kurs Trener Zmian przygotowujący do przeprowadzania klientów indywidualnych i instytucjonalnych przez zmiany kompetencyjne i rozwojowe, Szkołę Analizy Transakcyjnej (zdała test 101), kurs Akredytowany Coach International Coach Federation, kurs Mindfulness Based Stress Reduction, jest certyfikowaną trenerką i facylitatorką DiSC. Uczestniczka zaawansowanego programu szkoleniowego Praktyk Analizy Transakcyjnej dla osób pracujących z organizacjami.

Prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu rozwijania kompetencji psychospołecznych (specjalizuje się w komunikacji interpersonalnej, zarządzaniu stresem i asertywności) oraz sesje Assessment Center i Development Center. Szkoliła między innymi kadrę menadżerską Poczty Polskiej S.A., Ministerstwa Finansów, pracowników Urzędów Marszałkowskich w Kielcach i Katowicach, kadrę naukowo-dydaktyczną Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Politechniki Poznańskiej oraz European University Viadrina Frankfurt, pracowników przedsiębiorstw oraz studentów. W ramach projektu Wielkopolska Akademia HR zrealizowała ponad 600 godzin doradczych w wielkopolskich małych i średnich przedsiębiorstwach, badając potrzeby rozwojowe tych organizacji oraz projektując działania szkoleniowe (badania fokusowe, badania kultury organizacyjnej, sesje DC, przegląd/przygotowanie opisów stanowisk i siatek kompetencji).

Na co dzień związana z Centrum Psychologiczno-Coachingowym inspeerio, gdzie prowadzi coachingi oraz warsztaty rozwoju kompetencji interpersonalnych, koordynuje projekty psychoedukacyjne, a także – na portalu inspeerio – publikuje artykuły popularyzujące psychologię, coaching i rozwój osobisty.

Skupia się na szukaniu zasobów. Wierzy, że zmiana przekonań zmienia rzeczywistość.

dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska

wykładowca

dr inż. Magdalena Olechnowicz-Czubińska

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Politechniki Poznańskiej, w której obroniła pracę inżynierską na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz pracę magisterską ze specjalizacji Systemy Projakościowe i Ergonomia. Uzyskała tytuł magistra ekonomii na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu. Ukończyła studia podyplomowe Zarządzanie Bezpieczeństwem i Higieną Pracy na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W 2017 roku obroniła rozprawę doktorską, napisaną w Katedrze Przedsiębiorczości i Komunikacji w Biznesie, dotyczącą determinantów zachowań klientów przedsiębiorstw pożyczkowych. Przez dłuższy czas związana z biznesem, gdzie zajmowała stanowiska m.in. Kierownika zespołu sprzedaży, Kierownika ds. marketingu czy Specjalisty ds. rozwoju rynku. Od kilku lat jest wykładowcą akademickim. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem przedsiębiorstwem, rynkiem pożyczek pozabankowych, społeczną odpowiedzialnością biznesu czy oceną ryzyka zawodowego. Jest autorką publikacji dotyczących zagadnień zarówno z zakresu ergonomii, jak i problematyki rynku przedsiębiorstw pożyczkowych.

Agata Malecha

wykładowca

Agata Malecha

wykładowca

O mnie

rozwińDr psychologii. Od 2001 r. psycholog w szkole z oddziałami integracyjnymi. Od wielu lat współpracuje z instytucjami odpowiedzialnymi za dobro dzieci i ich rozwój. Jej praca zawodowa polega na wspieraniu innych, w kierunku osiągania wyższej satysfakcji z życia i samorealizowania się. Pracuje w obszarach podnoszących samoocenę i poczucie własnej wartości. Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób bezrobotnych oraz osób niepełnosprawnych w zakresie komunikacji i asertywności. Zainteresowania naukowe obejmują psychologię międzykulturową, psychologię kliniczną i osobowości. Wieloletni wykładowca, zarażający otoczenie swoją pasją do psychologii, muzyki i filmu. Jej atutem jest otwartość i łatwość nawiązywania kontaktu. Jest ciekawa drugiego człowieka, który stanowi dla niej wartość nadrzędną. Uważa, że tylko w relacji z drugim człowiekiem możemy się w pełni rozwijać.

prof. dr hab. Danuta Krzemińska

wykładowca

Spotkajmy się na :

Zarządzanie kreatywne

Doradztwo i coaching

Informatyczne techniki zarządzania

prof. dr hab. Danuta Krzemińska

wykładowca

O mnie

rozwińOd wielu lat związana byłam z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu i Katedrą Finansów Przedsiębiorstw.

rozwińNa moje wykształcenie składa się: uzyskanie tytułu profesora nauk ekonomicznych za książkę, Wiarygodność kontrahenta w kredycie kupieckim (2007), stopnia doktora habilitowanego nauk ekonomicznych za książkę, Finansowe znaczenie odpowiedzialności przedsiębiorstwa w stosunkach umownych (1995) oraz stopnia doktora (1980). Zainteresowania naukowe koncentrowałam wokół finansów małych i dużych przedsiębiorstw, funkcjonowania kredytu kupieckiego oraz zarządzania płynnością finansową. Dorobek naukowy liczący ponad 100 pozycji obejmuje książki, rozdziały w książkach i artykuły. Głównie odnosi się do badań przeprowadzonych w przedsiębiorstwach przy pomocy kwestionariuszy ankietowych. Ponadto napisałam kilkanaście recenzji prac doktorskich, kilka prac habilitacyjnych i na tytuł naukowy profesora. Otrzymałam nagrody Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu za książkę profesorską (2006), habilitacyjną (1995), Nagrodę Zespołową Ministra Nauki I Szkolnictwa Wyższego (1986). Brałam udział w projektach badawczych. Zarządzanie finansami ( od 2008),  Gospodarowanie majątkiem obrotowym w przedsiębiorstwie (2008), Znaczenie źródeł krótkoterminowego finansowania przedsiębiorstwa (2004) oraz Strategia kapitałowa przedsiębiorstwa (2000). Uczestniczyłam w bardzo wielu konferencjach ogólnopolskich i międzynarodowych.

rozwińZainteresowania i hobby:
Muzyka i sport

dr Jakub Wierzbicki

Prodziekan Wydziału Informatyki i Komunikacji Wizualnej

dr Jakub Wierzbicki

Prodziekan Wydziału Informatyki i Komunikacji Wizualnej

O mnie:

rozwińDoktor nauk społecznych w zakresie psychologii.

rozwińAbsolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (2007 – magister pedagogiki: doradztwo zawodowe i personalne, 2010 – magister psychologii: psychologia pracy i organizacji). W 2012 roku ukończył podyplomowe studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi na UAM. Obronił doktorat z psychologii na Uniwersytecie Gdańskim w 2017 roku. Interesuje się zagadnieniami związanymi z doradztwem zawodowym, planowaniem i zarządzaniem karierą, dynamiką małej grupy, a także psychologią ekonomiczną. Prowadzi szkolenia z zakresu rozwijania kompetencji diagnostycznych w doradztwie zawodowym i personalnym oraz kompetencji społecznych.

rozwińPrywatnie opiekun dwóch adoptowanych ze schroniska w Korabiewicach psów: Hugo & Boss’a, z którymi spędza każdą wolną chwilę.

Ciekawi mnie:

rozwińPoza psychologią pieniądza i konsumenta, czyli pasją naukową, lubi biegać i jeździć na rowerze. Uwielbia operę i musicale.

Izabella Grabowska

wykładowca

Izabella Grabowska

wykładowca

rozwińO mnie

rozwińSpecjalista HR, Trener,

Specjalista HR z wieloletnim doświadczeniem w realizacji polityki i strategii personalnych organizacji; konsultant, wykładowca. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu dedykowanych systemów motywacyjnych w sektorze małych oraz mikro-przedsiębiorstw. Doradztwo w procesach rekrutacyjnych w firmach branży B2B. Konsulting w zakresie zmian procesowych w obszarze HR w spółce giełdowej. Autorka publikacji z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, ze szczególnym uwzględnieniem kapitału ludzkiego w procesach wprowadzanych zmian organizacyjnych.

Program

Studia stacjonarne

  • 3 lata

    Czas trwania

  • 6

    Liczba semestrów

  • 2108

    Liczba godzin

  • 200

    Punkty 

Studia niestacjonarne

Zajęcia weekendowe co dwa tygodnie.

  • 3 lata

    Czas trwania

  • 6

    Liczba semestrów

  • 1518

    Liczba godzin

  • 200

    Punkty 

Ciekawi ludzie

Matura już za Tobą, a Ty wciąż masz mętlik w głowie?

Skorzystaj z naszych porad i dowiedz się między innymi:

  • Czy warto iść na studia?
  • Jak wybrać kierunek?
  • Jak zdobyć pieniądze na studiowanie?

Pobierz nasz (Nie)poradnik Maturzysty, z którym wszystko stanie się łatwiejsze!

Rekrutacja

Aby zapisać się na studia należy:

  • wypełnić elektroniczny formularz na stronie uczelni (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia) oraz dostarczyć do Centrum Organizacji Dydaktyki niezbędne dokumenty (pokój R038, parter Rotunda).

Na początek przygotuj potrzebne dokumenty

  • dowód osobisty,
  • świadectwo maturalne
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (wykonane zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych)
  • Wypełnij formularz rekrutacyjny
  • Po zalogowaniu do formularza rekrutacyjnego wygenerują się wszystkie dokumenty wymagane do przyjęcia Ciebie na studia. (Znajdziesz je w zakładce DOKUMENTY formularza rekrutacyjnego.)
  • Dokumenty możesz dostarczyć osobiście do Biura Rekrutacji – należy  je wydrukować  i podpisać na każdej stronie! Zwróć uwagę, że niektóre dokumenty wymagane są w dwóch egzemplarzach.
  • Dokumenty możesz dostarczyć online, nie wychodząc z domu, za pomocą serwisu UMOWNIK – po wypełnieniu wszystkich dokumentów w serwisie rekrutacja.cdv.pl będziesz mógł skorzystać z Umownika.

Opłatę rekrutacyjną należy wpłacać na konto:

Collegium Da Vinci
ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750
[w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwa kierunku]

Dostarcz komplet dokumentów do CENTRUM ORGANIZACJI DYDAKTYKI pokój R038, parter Rotunda.

Online – za pomocą serwisu UMOWNIK

System wygeneruje dla Ciebie:

  • umowę o kształcenie
  • regulamin opłat
  • ślubowanie

Musisz przygotować:

  • skan świadectwa maturalnego
  • skan dowódu wniesienia opłaty rekrutacyjnej

Osobiście:

  • pamiętaj zabierz ze sobą:
  • dowód osobisty (do wglądu)
  • świadectwo dojrzałości lub oryginalny odpis świadectwa dojrzałości (do wglądu)
  • kserokopię świadectwa dojrzałości
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)

oraz wydrukowane przez Ciebie z formularza rekrutacyjnego:

  • podpisaną przez Ciebie ankietę osobową ze zdjęciem w wersji cyfrowej (wykonanym zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów)
  • podpisane przez Ciebie podanie do Rektora
  • dwa egzemplarze umowy o kształcenie (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)
  • dwa egzemplarze regulaminu opłat (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)
  • podpisane przez Ciebie ślubowanie

 

Przez osoby trzecie lub pocztą na adres Uczelni (z dopiskiem Centrum Organizacji Dydaktyki):

UWAGA! O kolejności przyjęć i promocji decyduje data nadania dokumentów. Pamiętaj, wymagany jest komplet dokumentów i dokumenty MUSZĄ być przez Ciebie podpisane!

Upewnij się, że skompletowałeś wszystkie dokumenty:

  • kserokopię dowodu osobistego (w celu weryfikacji zgodności danych podanych przez Ciebie w formularzu rekrutacyjnym)
  • kserokopię świadectwa dojrzałości
  • świadectwo dojrzałości lub oryginalny odpis wydawany przez szkołę średnią do wglądu. Oryginał świadectwa dojrzałości przysłany pocztą jest zwracany przez Centrum Organizacji Dydaktyki
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)

oraz wydrukowane przez Ciebie z formularza rekrutacyjnego:

  • podpisaną przez Ciebie ankietę osobową ze zdjęciem w wersji cyfrowej (wykonanym zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów)
  • podpisane przez Ciebie podanie do Rektora
  • dwa egzemplarze Umowy o kształcenie (podpisane na każdej stronie)
  • dwa egzemplarze regulaminu opłat (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)
  • podpisane przez Ciebie ślubowanie

Opłaty

Obowiązujące ceny studiów

Informatyczne techniki zarządzania

Studia I stopnia, stacjonarne/niestacjonarne. Czas trwania: 3 lata

Czesne za jeden rok studiów

Wpisowe

  • 0 PLN
    do 12 lipca 2019
  • 85 PLN
    do 30 września 2019

Specjalna zniżka dla absolwentów CDV i WSNHID!

  • 550-650 PLN taniej

    zwolnienie z jednej z 12 rat

Czesne przy zapisie do 12 lipca

  • 6600 PLN
    płatne jednorazowo z góry

    Teraz 85 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 2x 3300 PLN
    płatne w dwóch ratach

    Teraz 85 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 12x 550 PLN
    płatne w 12 ratach

    Teraz 85 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

Czesne przy zapisie od 13 lipca do 15 września

  • 7200 PLN
    płatne jednorazowo z góry

    Opłata wpisowa 85 PLN

  • 2x 3600 PLN
    płatne w 2 ratach

    Opłata wpisowa 85 PLN

  • 12x 600 PLN
    płatne w 12 ratach

    Opłata wpisowa 85 PLN

Czesne przy zapisie po 15 września

  • 7800 PLN
    płatne jednorazowo z góry

    Opłata wpisowa 85 PLN

  • 2x 3900 PLN
    płatne w 2 ratach

    Opłata wpisowa 85 PLN

  • 12x 650 PLN
    płatne w 12 ratach

    Opłata wpisowa 85 PLN

Zniżki i promocje

W CDV możesz liczyć na zniżki w czesnym i stypendia, które sprawią, że studiowanie będzie łatwiejsze.

Sprawdź, ile możesz zaoszczędzić.

Poznaj program stypendialny w Collegium Da Vinci.

Stypendia Stypendia

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Anioł CDV

Karolina Bobko

Pok.  A412

Rekrutacja - Informacje

Karolina Szkudlarek

Poznaj inne kierunki

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.