Piotr Dyba
wykładowca informatycznych technik zarządzania
I stopnia | Stacjonarne | Niestacjonarne

Informatyczne techniki zarządzania

Specjalizacje:

  • Technologie blockchain
  • IT project manager (ITPM)
  • Inspektor Ochrony danych (IOD)

Zostań:

  • Project managerem IT
  • Administratorem i wdrożeniowcem technologii blockchain
  • Administratorem bezpieczeństwa informacji
  • Konsultantem i architektem systemów rozproszonych
  • Analitykiem systemowym
Kierunek dla tych osób, które interesują się zagadnieniami związanymi z informatyką, a mając świadomość ich powszechnego stosowania tak w biznesie, jak i w codziennym życiu, chciałyby je z powodzeniem wykorzystywać w zarządzaniu.

Opis

Informatyczne techniki zarządzania to interdyscyplinarne studia o profilu praktycznym. Łączą one kluczowe kompetencje z zakresu zarządzania z wykorzystaniem w praktyce technik i systemów informatycznych w realizacji bieżących zadań przedsiębiorstwa lub organizacji oraz projektowaniu nowych przedsięwzięć biznesowych i gospodarczych, także z wykorzystaniem technologii blockchain oraz inwestycji kryptowalutowych.

Kształcimy specjalistów nowego zarządzania (new management), potrafiących łączyć „tradycyjne” kwalifikacje managera z umiejętnościami technicznymi, by z powodzeniem wykorzystywać praktyczną wiedzę informatyczną w otoczeniu biznesowym, nawiązywać dialog z różnorodnymi specjalistami i działami przedsiębiorstwa, kreować sieci współpracy, podnosząc przy tym jakość i efektywność organizacji, przesądzając w efekcie o rozwoju przedsiębiorstw i ich konkurencyjności w ciągle zmieniającym się otoczeniu.

Chcesz SPRAWDZIĆ informatyczne techniki zarządzania, zanim zadecydujesz czy jest to odpowiedni kierunek dla Ciebie?
Zapraszamy na szkolenia, przybliżające naszą ofertę!

dr inż. Alicja Rytelewska

Opiekun kierunku odpowie na pytania merytoryczne związane z kierunkiem

Polityka prywatności

Atuty kierunku

  • Zajęcia praktyczne

    Ponad 75% zajęć w programie studiów to zajęcia praktyczne.

  • Projekty we współpracy z firmami zewnętrznymi

    Skorzystasz z dostępu do najnowszych IT-labów i showroomów. Razem z naszymi partnerami organizujemy spotkania merytoryczne, m.in z ILoveCrypto - Meetup Blockchain Business Poznań.

  • Projekty zespołowe

    Nauka obejmuje projekty zespołowe i rozwiązywanie, wspólnie z praktykami, konkretnych i rzeczywistych zagadnień (case studies). Będziesz realizował projekty, które pozwolą na zdobycie kompetencji praktycznych. Nasi partnerzy przygotowują prawdziwe case, które studenci rozwiązują na zajęciach. Po realizacji praktycznych case dostaniesz certyfikat od firm partnerskich poświadczający zdobyte kompetencje. Najlepsze projekty zostają zaimplementowane do organizacji.

  • Cenione w branży certyfikaty

    Na studiach będziesz mieć możliwość zdobycia kompetencji, które przygotują Cię do uzyskania profesjonalnych, cenionych w branży certyfikatów w zakresie najpopularniejszych metod zarządczych (m.in.: PRINCE2 Foundation, metodyki wytwórczej AGILE, metody łańcucha krytycznego oraz metody Earned Value).

  • Dodatkowa wiedza

    Zdobędziesz niezbędną wiedzę z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej. Na 3,4 6 semestrze będziesz miał do wyboru przedmioty spoza programu studiów, które pomogą Tobie podwyższyć kompetencje z innych dziedzin. Sam zdecyduje w jakim kierunku chcesz jeszcze się rozwijać. Co roku przygotowywana jest oferta kilkunastu przedmiotów z różnych dziedzin

  • Trening kreatywności

    Odbędziesz trening kreatywności i twórczego myślenia.

  • Praktyki

    Zaproponujemy Ci praktyki w firmach o profilu zgodnym z Twoim kierunkiem studiów.

  • Bezpłatne oprogramowanie

    Jako student CDV otrzymasz bezpłatnie pakiet oprogramowania Microsoft Office ProPlus 365.

  • Dodatkowe przedmioty związane z innymi kierunkami

    Chcemy, aby studenci mogli rozwijać się całościowo i zgodnie ze swoją wizją, dlatego oprócz specjalizacji możesz wybrać dodatkowe przedmioty związane z innymi
    kierunkami dostępnymi w CDV, m.in. zarządzaniem kreatywnym, grafiką, mediaworkingiem, doradztwem i coachingiem, edukacją prorozwojową.

  • Wykładowcy - wykwalifikowani eksperci

    Zajęcia prowadzą wykwalifikowani eksperci, m.in. z firm, z którymi współpracujemy, takich jak np. F-Secure, Si-Consulting, Si-eCommerce Impel, Impel Digital, Trecom, Crafton, Rockwool Global Business, Best.Net, Optimista Net, Związek Miast Polskich, ILoveCrypto.

Certyfikowane szkolenia

Wybierając kierunek Informatyczne Techniki Zarządzania w cenie studiów dostajesz możliwość skorzystania z certyfikowanych szkoleń. Dla najlepszych studentów są one bezpłatne w ramach Projektu „Wzmocnienie potencjału Collegium Da Vinci poprzez podniesienie jakości kształcenia”, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój.

SZKOLENIE WRAZ Z CERTYFIKATEM PROFESSIONAL SCRUM MASTER

Dla 25 najlepszych studentów kierunków Mediaworking, Informatyczne Techniki Zarządzania oraz Zarządzanie kreatywne.

 

Wartość rynkowa: 2336 zł

SZKOLENIE WRAZ Z CERTYFIKATEM GOOGLE ANALYTICS INDIVIDUAL QUALIFICATION

Dla 25 najlepszych studentów kierunków Mediaworking oraz Informatyczne Techniki Zarządzania.

 

Wartość rynkowa: 670 zł

WARSZTAT KOMPETENCJI FRIS

Dla 75 najlepszych studentów kierunków Informatyczne Techniki Zarządzania oraz Zarządzanie kreatywne.

 

Wartość rynkowa: 400 zł

BUSINESS ENGLISH CERTIFICATE (BEC) PRELIMINARY

Dla 30 najlepszych studentów kierunków Informatyczne Techniki Zarzadzania,  Doradztwo i coaching oraz Zarządzanie kreatywne.

 

Wartość rynkowa: 350 zł

Zapisz się teraz i skorzystaj!

Przy zapisie do 31 lipca, wpisowe 0 zł.

Oszczędzasz 300 zł!

Certyfikaty

PRINCE2 Foundation

Na studiach będziesz mieć możliwość zdobycia kompetencji, które przygotują Cię do uzyskania profesjonalnych, cenionych w branży certyfikatów, m.in. PRINCE2 Foundation

Partnerzy kierunku

Specjalizacje

Opis

Na specjalizacji Technologie blockchain zdobędziesz wiedzę z zakresu technologii blockchain i nabędziesz umiejętność stosowania jej w praktyce biznesowej.

Jeśli chcesz:

  • dowiedzieć się jak finansować przedsięwzięcia gospodarcze z wykorzystaniem technologii blockchain,
  • poznać prawne aspekty związane z inwestycjami wykorzystującymi nowe technologie,
  • nauczyć się zaawansowanych technik kryptografii,
  • poznać sposób funkcjonowania sieci Bitcoin oraz możliwości lokowania środków finansowych w kryptowaluty,
  • zbudować własną „kopalnię” kryptowalut na potrzebny nowych inwestycji.

Jaką pracę możesz podjąć?

  • Projektant systemów opartych o technologie blockchain
  • Konsultant i architekt systemów transakcyjnych i rozproszonych
  • Manager systemów opartych o technologie blockchain
  • Analityk systemowy
  • Analityk biznesowy
  • Administrator i wdrożeniowiec ds. technologii blockchain

Pamiętaj, że:

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok umiejętności specjalistycznych, są tzw. umiejętności miękkie takie jak: zarządzanie projektem, skuteczna komunikacja, praca w zespole czy autoprezentacja, której nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Najczęściej oferowane miesięczne wynagrodzenie brutto na pełen etat w 2016 roku to:

  • dla IT project managera – 16 000 zł,
  • dla analityka systemowego (business/system analyst) – 15 000 zł,
  • dla specjalisty ds. bezpieczeństwa (security specialist) – 15 000 zł.

Źródło: Hays Poland, „Raport płacowy 2017. Trendy na rynku pracy”

Opis

Na specjalizacji IT project manager (ITPM) poznasz skuteczne i praktyczne metody i narzędzia zarządzania projektami w organizacjach, w tym te z zakresu opracowywania, wdrażania i ewaluacji projektów dotyczących zarządzania oraz IT.

Jeśli chcesz:

  • nauczyć się profesjonalnego projektowania systemów IT w organizacji, kreowania zmian i dostosowywania ich do potrzeb zmieniającego się otoczenia,
  • dowiedzieć się, jak wykorzystywać najnowocześniejsze techniki IT w biznesie,
  • integrować różne kompetencje, nawiązywać skuteczne relacje, komunikować i integrować aspekty informatyczne, techniczne i zarządcze w każdej organizacji (w biznesie, administracji, samorządzie terytorialnym, nauce, kulturze i działalności społecznej),
  • nauczyć się technik prowadzenia skutecznego dialogu na rzecz rozwoju organizacji (i jej integracji) pomiędzy zespołami o różnych profilach.

Jaką pracę możesz podjąć?

  • IT project manager
  • Kierownik projektu
  • Specjalista ds. zarządzania zespołem projektowym
  • Analityk biznesowy
  • Analityk systemowy
  • Manager-integrator IT w organizacji
  • Specjalista ds. wdrożenia i utrzymania informatycznych systemów zarządzania w organizacji
  • Inne stanowiska integrujące kompetencje managerskie z umiejętnością wykorzystania technik,  technologii i systemów informatycznych

Pamiętaj, że:

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok umiejętności specjalistycznych, są tzw. umiejętności miękkie takie jak: zarządzanie projektem, skuteczna komunikacja, praca w zespole czy autoprezentacja, której nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Najczęściej oferowane miesięczne wynagrodzenie brutto na pełen etat w 2016 roku to:

  • dla IT project managera – 16 000 zł,
  • dla analityka systemowego (business/system analyst) – 15 000 zł,
  • dla specjalisty ds. bezpieczeństwa (security specialist) – 15 000 zł.

Źródło: Hays Poland, „Raport płacowy 2017. Trendy na rynku pracy”

Opis

Na specjalizacji Inspektor ochrony danych (IOD) dowiesz się, jak wykorzystywać nowoczesne techniki w zakresie identyfikacji, oceny, profilaktyki i zwalczania zagrożeń w celu zapewnienia bezpieczeństwa i skutecznego działania organizacji.

Jeśli chcesz:

  • nauczyć się zabezpieczać organizację przed atakami cyberterrorystów i cyberprzestępców oraz skutkami wypływu i utraty danych,
  • nauczyć się, jak przetwarzać i chronić dane osobowe, jak skutecznie radzić sobie z zagrożeniami ich naruszenia lub utraty,
  • zdobyć wiedzę z zakresu monitorowania, wykrywania i eliminowania zagrożeń w przestrzeni zarządzania informacją w przedsiębiorstwie, w szczególności w obszarze systemów i sieci komputerowych,
  • nabyć praktyczne umiejętności związane z wykorzystaniem narzędzi informatycznych do zabezpieczania kluczowych obszarów działalności firm.

Jaką pracę możesz podjąć?

  • Inspektor ochrony danych
  • Administrator bezpieczeństwa informacji
  • Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji
  • Analityk bezpieczeństwa informacji
  • Integrator bezpieczeństwa IT w organizacji (specjalista ds. zwalczania zagrożeń i metod zapewnienia  bezpieczeństwa informatycznego)
  • Projektant systemów bezpieczeństwa IT w organizacji
  • Manager bezpieczeństwa IT i ochrony danych

Pamiętaj, że:

Na bardzo szybko zmieniającym się rynku pracy najważniejsze obok umiejętności specjalistycznych, są tzw. umiejętności miękkie takie jak: zarządzanie projektem, skuteczna komunikacja, praca w zespole czy autoprezentacja, której nabędziesz w Collegium Da Vinci.

Uczelniane biuro karier pomoże Ci w znalezieniu płatnych praktyk u naszych partnerów oraz w znalezieniu pracy po zakończeniu studiów.

Możesz otrzymać dofinansowanie studiów w formie stypendium socjalnego czy stypendium Rektora.

Program Erasmus umożliwi Ci podjęcie nauki na partnerskich uczelniach w Europie.

Najczęściej oferowane miesięczne wynagrodzenie brutto na pełen etat w 2016 roku to:

  • dla IT project managera – 16 000 zł,
  • dla analityka systemowego (business/system analyst) – 15 000 zł,
  • dla specjalisty ds. bezpieczeństwa (security specialist) – 15 000 zł.

Źródło: Hays Poland, „Raport płacowy 2017. Trendy na rynku pracy”

Kadra

“W branży IT i zaawansowanych technologii nadal zmagamy się z niezagospodarowanym obszarem między inżynierami opracowującymi rozwiązania, a reprezentantami biznesu w organizacji. Na tej płaszczyźnie często dochodzi do nieporozumień, które w najlepszym przypadku skutkują opóźnieniami w realizacji, a w najgorszym niedostrzeżeniem innowacyjnych pomysłów z działu R & D. Absolwent tego kierunku będzie odpowiednio przygotowany do pełnienia roli pomostu między tymi dwoma światami. Z jednej strony będzie rozumieć zagadnienia technologiczne oraz potrafić wyłowić innowacje o dużym potencjale, a z drugiej strony będzie rozumieć realia biznesowe, potrafić zarządzać skomplikowanymi projektami oraz tłumaczyć techniczne zawiłości na język zrozumiały dla np. zarządów firm czy inwestorów.”
Leszek Tasiemski
Vice President, RDC & Poznań R&D at F-Secure. Odpowiedzialny za Rapid Detection Center oraz rozwijanie produktów związanych z wykrywaniem ataków i podatności w firmie F-Secure. Ma wieloletnie doświadczenie w przeprowadzaniu testów penetracyjnych oraz analiz powłamaniowych, głównie dla europejskiego sektora finansowego. Entuzjasta zastosowań sztucznej inteligencji w wykrywaniu cyberataków. Absolwent informatyki, ekonomii oraz MBA. Obecnie studiuje psychologię. Działa również jako mentor dla start-upów i jest certyfikowanym nauczycielem jogi.

dr inż. Leszek Wanat

wykładowca

Spotkajmy się na:

Informatyka

Informatyczne Techniki Zarządzania

Zarządzanie Kreatywne

Doradztwo i Coaching

dr inż. Leszek Wanat

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwent Uniwersytetu Przyrodniczego i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Doktor nauk ekonomicznych, nauczyciel akademicki i praktyk zarządzania w zakresie gospodarki elektronicznej i informatyki ekonomicznej.

Ciekawi mnie

rozwińCzłowiek, informatyka i taniec towarzyski

dr inż. Alicja Rytelewska

Kierownik Katedry Coachingu i Zarządzania

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

Zarządzanie Kreatywne

Informatyczne Techniki Zarządzania

dr inż. Alicja Rytelewska

Kierownik Katedry Coachingu i Zarządzania

O mnie

rozwińKierownik Katedry Coachingu i Zarządzania, Absolwentka Politechniki Poznańskiej oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Studiowała także zarządzanie i marketing na NHL Hogesschool w Holandii. W 2013 roku obroniła rozprawę doktorska, napisaną w Katedrze Pracy i Polityki Społecznej UE w Poznaniu, dotyczącą kompetencji menedżerów oraz ich wpływu na wyniki ekonomiczne przedsiębiorstw IT. Od 2004 roku jest wykładowcą akademickim, prowadząc zajęcia w Polsce i za granicą. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach oraz rozwojem organizacji. W swoich publikacjach i wydanej w 2015 roku monografii porusza zagadnienia dotyczące kompetencji i kwalifikacji pracowników, ich rozwoju oraz wpływu czynnika ludzkiego na wyniki przedsiębiorstw. Prowadzi także badania nad efektywnym zarządzaniem talentami. Była uczestnikiem i współorganizatorem wielu konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych.

rozwińOd kilkunastu lat związana z biznesem. Doświadczenie zawodowe zdobywała także prowadząc własną działalność gospodarczą w zakresie zarządzania, zarządzania ludźmi czy rozwojem talentów.

Ciekawi mnie

rozwińPrywatnie entuzjastka sportu, szczególnie tenisa ziemnego. W wolnej chwili lubi pograć w bridga z rodziną i przyjaciółmi.

Bartosz Bilicki

wykładowca

Bartosz Bilicki

wykładowca

O mnie

rozwińCEO w Trifinity.io – software house łączącym gamifikację z technologią stojącą za kryptowalutami.

rozwińBartek jest autorem takich pojęć jak: kryptomarketing, płaskie punkty, nowe zaangażowanie czy korpotoken. Wielokrotnie był prelegentem na imprezach branżowych m.in. na Mobile Trends Conference (2017, 2018), WordCamp (2010, 2011, 2017, 2018), Blockchain Alliance (03.2018, 05,2018), Kariera Developera (2018). Jest także inicjatorem spotkań Blockchain Business i prowadzącym live’y „To the moon” w ramach „I love crypto”.

Ciekawi mnie:

rozwińblockchain, kryptowaluty, tokenizacja, gamifikacja, IT w edukacji

mgr inż. Leszek Tasiemski

wykładowca

Spotkajmy się na:

Informatyczne Techniki Zarządzania

mgr inż. Leszek Tasiemski

wykładowca

O mnie

rozwińPraktyk biznesu w zakresie bezpieczeństwa informatycznego oraz technologii i technik informatycznych w zarządzaniu przedsiębiorstwem (F-Secure Corp.- partner kierunku Informatyczne Techniki Zarządzania), mgr inż. Informatyki (Politechnika Poznańska), lic. ekonomii (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), MBA (Master of Business Administration, UEP i Georgia State University in Atlanta). Vice President, RDC & Poznań R&D at F-Secure. Odpowiedzialny za Rapid Detection Center oraz rozwijanie produktów związanych z wykrywaniem ataków i podatności w firmie F-Secure. Posiada wieloletnie doświadczenie w przeprowadzaniu testów penetracyjnych oraz analiz powłamaniowych, głównie dla europejskiego sektora finansowego.

Ciekawi mnie

rozwińEntuzjasta zastosowań sztucznej inteligencji w wykrywaniu cyberataków. Absolwent informatyki, ekonomii oraz MBA. Obecnie studiuje psychologię. Działa również jako mentor dla start-upów i jest certyfikowanym nauczycielem jogi.

mgr Małgorzata Chełkowska-Dorna

wykładowca

Spotkajmy się na:

Zarządzanie Kreatywne

Doradztwo i Coaching

mgr Małgorzata Chełkowska-Dorna

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka studiów magisterskich na UAM  i  Collegium Da Vinci oraz podyplomowych na WSHiU. Właścicielka i twórca marek Rewolucja i Brain Solutions, a także HR Ninja.

rozwińDla największych marek w Poznaniu i Polsce projektuje procesy Assessment Center, a także reorganizuje systemy motywacji obniżając skutecznie rotację pracowników. Projektuje scenariusze szkoleń rozwojowych i wspiera w wyłapywaniu talentów. Prowadzi procesy executive coachingu, szkoli i doradza w kwestii budowania efektywnych zespołów.  Prowadzi mediacje wewnątrz organizacji.

rozwińProjektuje gry szkoleniowe dla biznesu w ramach marki HR Ninja s.c, wykorzystując doświadczenie zdobyte jako szkoleniowiec i coach zewnętrzny w branżach: hotelarskiej, gastronomicznej, motoryzacyjnej, kosmetycznej, spożywczej, lotniczej, usługowej i w oświacie, a także płynące z pracy w międzynarodowej korporacji.

rozwińDrugim, poza biznesem obszarem zainteresowań zawodowych jest edukacja. Jest autorką kursów zawodowych przygotowanych dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Zawodowego. Certyfikowana trener efektywnej nauki i szybkiego czytania; stworzyła własny program efektywnej nauki. Szkoliła nauczycieli i dyrektorów wielkopolskich placówek oświatowych, a obecnie jako główny trener koordynuje projekt zakładający przeszkolenie z zakresu efektywnej nauki kadrę pedagogiczną poznańskich placówek oświatowych.

rozwińAkredytowany Coach ACC International Coach Federation. Twórca cyklu spotkań coachingowych dla kobiet: Babki w proszku.

rozwińCertyfikowany Madiator VCC

Ciekawi mnie

rozwiń…zmienność ludzkiej natury, każdy kolejny zakręt dróg i rzek, każdy dzień. Ciekawi mnie co myślą i czują moje psy. Ciekawi mnie las, nieustająco…

mgr inż. Dominik Kurzawski

wykładowca

Spotkajmy się na:

Informatyka

Informatyczne Techniki Zarządzania

mgr inż. Dominik Kurzawski

wykładowca

O mnie

rozwińWykładowca-praktyk Wydziału Informatyki i Komunikacji Wizualnej. Absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, podyplomowych studiów z zakresu projektowania systemów informatycznych.

rozwińProfesjonalista na styku IT i biznesu, znający mechanizmy tworzenia dobrych relacji w zespole projektowym. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w Centrali jednego z poznańskich banków, gdzie nabierał doświadczenia w roli analityka procesów biznesowych oraz zarządzania projektami. Wyznaje zasadę, iż podstawowym krokiem na drodze prowadzącej do skutecznie funkcjonujących procesów jest ich analiza. Obecnie niezależny konsultant IT, odpowiedzialny za realizację projektów w ujęciu całościowym.

Ciekawi mnie

rozwińPrywatnie wielki fan klubu piłkarskiego FC Barcelona oraz boksu amatorskiego.

dr Lena Staś

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

Zarządzanie kreatywne

 

dr Lena Staś

wykładowca

O mnie

rozwińDoktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie Nauki Organizacji i Zarządzania (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu). Wieloletni trener i moderator w polsko-szwajcarskim programie dla poparcia wolnej przedsiębiorczości. Doświadczenie w zakresie prowadzenia warsztatów z pracownikami administracji publicznej oraz organizacjami biznesowymi w zakresie zarządzania zespołami, przywództwa, procesów decyzyjnych w organizacjach i rozwoju osobistego. Wykładowca podyplomowych studiów MBA w Wielkopolskiej Szkole Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu z zakresu skutecznego zarządzania organizacją i zarządzania operacjami. Trener w programie Train and Education In Strategically Significant Areas (Uniwersytet Ekonomiczny). Autorka wielu artykułów naukowych na podstawie prowadzonych badań i analiz poświęconych zarządzaniu, ostatnio wielopokoleniowości w zespołach oraz wykorzystaniu coachingu w organizacjach.

rozwińCiekawi mnie

rozwińCiekawi mnie życie, a moje motto brzmi: możesz wszystko.

dr Joanna Krajewska

wykładowca

Spotkajmy się na:

Doradztwo i Coaching

dr Joanna Krajewska

wykładowca

O mnie

Doktor nauk humanistycznych, coach, trenerka umiejętności psychospołecznych, entuzjastka Analizy Transakcyjnej i Non-Violent Communication.

Łączy przygotowanie akademickie z licznymi kursami i szkołami z zakresu psychologii, dzięki czemu prowadzi z powodzeniem różnorodne formy uczenia – od wykładów, poprzez konwersatoria i seminaria do warsztatów i treningów umiejętności interpersonalnych. Ukończyła Studium Umiejętności Osobistych Trenera i Lidera w Szkole Trenerów Komunikacji Opartej na Empatii, Studium Trenerskie w Pracowni Psychologicznej Spotkanie, kurs Trener Zmian przygotowujący do przeprowadzania klientów indywidualnych i instytucjonalnych przez zmiany kompetencyjne i rozwojowe, Szkołę Analizy Transakcyjnej (zdała test 101), kurs Akredytowany Coach International Coach Federation, kurs Mindfulness Based Stress Reduction, jest certyfikowaną trenerką i facylitatorką DiSC. Uczestniczka zaawansowanego programu szkoleniowego Praktyk Analizy Transakcyjnej dla osób pracujących z organizacjami.

Prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu rozwijania kompetencji psychospołecznych (specjalizuje się w komunikacji interpersonalnej, zarządzaniu stresem i asertywności) oraz sesje Assessment Center i Development Center. Szkoliła między innymi kadrę menadżerską Poczty Polskiej S.A., Ministerstwa Finansów, pracowników Urzędów Marszałkowskich w Kielcach i Katowicach, kadrę naukowo-dydaktyczną Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Politechniki Poznańskiej oraz European University Viadrina Frankfurt, pracowników przedsiębiorstw oraz studentów. W ramach projektu Wielkopolska Akademia HR zrealizowała ponad 600 godzin doradczych w wielkopolskich małych i średnich przedsiębiorstwach, badając potrzeby rozwojowe tych organizacji oraz projektując działania szkoleniowe (badania fokusowe, badania kultury organizacyjnej, sesje DC, przegląd/przygotowanie opisów stanowisk i siatek kompetencji).

Na co dzień związana z Centrum Psychologiczno-Coachingowym inspeerio, gdzie prowadzi coachingi oraz warsztaty rozwoju kompetencji interpersonalnych, koordynuje projekty psychoedukacyjne, a także – na portalu inspeerio – publikuje artykuły popularyzujące psychologię, coaching i rozwój osobisty.

Skupia się na szukaniu zasobów. Wierzy, że zmiana przekonań zmienia rzeczywistość.

Magda Olechnowicz-Czubińska

wykładowca

Magda Olechnowicz-Czubińska

wykładowca

O mnie

rozwińAbsolwentka Politechniki Poznańskiej, w której obroniła pracę inżynierską na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz pracę magisterską ze specjalizacji Systemy Projakościowe i Ergonomia. Uzyskała tytuł magistra ekonomii na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu. Ukończyła studia podyplomowe Zarządzanie Bezpieczeństwem i Higieną Pracy na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W 2017 roku obroniła rozprawę doktorską, napisaną w Katedrze Przedsiębiorczości i Komunikacji w Biznesie, dotyczącą determinantów zachowań klientów przedsiębiorstw pożyczkowych. Przez dłuższy czas związana z biznesem, gdzie zajmowała stanowiska m.in. Kierownika zespołu sprzedaży, Kierownika ds. marketingu czy Specjalisty ds. rozwoju rynku. Od kilku lat jest wykładowcą akademickim. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki związanej z zarządzaniem przedsiębiorstwem, rynkiem pożyczek pozabankowych, społeczną odpowiedzialnością biznesu czy oceną ryzyka zawodowego. Jest autorką publikacji dotyczących zagadnień zarówno z zakresu ergonomii, jak i problematyki rynku przedsiębiorstw pożyczkowych.

Agata Malecha

wykładowca

Agata Malecha

wykładowca

O mnie

rozwińDr psychologii. Od 2001 r. psycholog w szkole z oddziałami integracyjnymi. Od wielu lat współpracuje z instytucjami odpowiedzialnymi za dobro dzieci i ich rozwój. Jej praca zawodowa polega na wspieraniu innych, w kierunku osiągania wyższej satysfakcji z życia i samorealizowania się. Pracuje w obszarach podnoszących samoocenę i poczucie własnej wartości. Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób bezrobotnych oraz osób niepełnosprawnych w zakresie komunikacji i asertywności. Zainteresowania naukowe obejmują psychologię międzykulturową, psychologię kliniczną i osobowości. Wieloletni wykładowca, zarażający otoczenie swoją pasją do psychologii, muzyki i filmu. Jej atutem jest otwartość i łatwość nawiązywania kontaktu. Jest ciekawa drugiego człowieka, który stanowi dla niej wartość nadrzędną. Uważa, że tylko w relacji z drugim człowiekiem możemy się w pełni rozwijać.

Program

Studia stacjonarne

Model 3+2 pozwalający studiować dziennie i zbierać doświadczenie w pracy.

  • 3 lata

    Czas trwania

  • 6 semestrów

    Liczba semestrów

  • 1955

    Liczba godzin

  • 201

    Punkty 

Studia niestacjonarne

Zajęcia weekendowe co dwa tygodnie.

  • 3 lata

    Czas trwania

  • 6 semestrów

    Liczba semestrów

  • 1375

    Liczba godzin

  • 201

    Punkty 

Ciekawi ludzie

“Chciałbym zarazić moich przyszłych studentów ciągłym dążeniem do automatyzacji – żeby w każdej swojej powtarzającej się akcji, szukali możliwości oprogramowania jej tak, żeby następnym razem zajęła mniej czasu lub nawet nie zajęła go wcale.”
Piotr Dyba
wykładowca na kierunku informatyczne techniki zarządzania
Przeczytaj wywiad Przeczytaj wywiad

Rekrutacja

Aby zapisać się na studia należy:

  • wypełnić elektroniczny formularz na stronie uczelni (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia)
  • oraz dostarczyć do Centrum Organizacji Dydaktyki niezbędne dokumenty (pokój R038, parter Rotunda).

Na początek przygotuj potrzebne dokumenty

  • dowód osobisty,
  • świadectwo maturalne
  • zdjęcie w wersji cyfrowej (wykonane zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych)
  • Po wypełnieniu formularza rekrutacyjnego, otrzymasz dostęp do wszystkich wymaganych dokumentów. (Znajdziesz je w zakładce DOKUMENTY formularza rekrutacyjnego.)
  • Dokumenty należy  wydrukować  i podpisać na każdej stronie!

Opłatę rekrutacyjną należy wpłacać na konto:

Collegium Da Vinci
ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
02 1090 1476 0000 0001 3627 5750
[w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwa kierunku]

Dostarcz komplet dokumentów do CENTRUM ORGANIZACJI DYDAKTYKI pokój R038, parter Rotunda.

Osobiście:

pamiętaj zabierz ze sobą:

  • dowód osobisty (do wglądu)
  • kserokopię dowodu osobistego
  • świadectwo dojrzałości lub oryginalny odpis świadectwa dojrzałości (do wglądu)
  • kserokopię świadectwa dojrzałości
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)

oraz wydrukowane przez Ciebie z formularza rekrutacyjnego:

  • podpisaną przez Ciebie ankietę osobową ze zdjęciem w wersji cyfrowej (wykonanym zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów)
  • podpisane przez Ciebie podanie do Rektora
  • dwa egzemplarze umowy o kształcenie (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)
  • dwa egzemplarze regulaminu opłat (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)

 

Przez osoby trzecie lub pocztą na adres Uczelni (z dopiskiem Centrum Organizacji Dydaktyki):

UWAGA! O kolejności przyjęć i promocji decyduje data nadania dokumentów. Pamiętaj, dokumenty MUSZĄ być przez Ciebie podpisane!

upewnij się, że skompletowałeś wszystkie dokumenty:

  • kserokopię dowodu osobistego
  • kserokopię świadectwa dojrzałości
  • świadectwo dojrzałości lub oryginalny odpis wydawany przez szkołę średnią do wglądu. Oryginał świadectwa dojrzałości przysłany pocztą jest zwracany przez Centrum Organizacji Dydaktyki
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej na konto Uczelni (nr konta 02 1090 1476 0000 0001 3627 5750)

oraz wydrukowane przez Ciebie z formularza rekrutacyjnego:

  • podpisaną przez Ciebie ankietę osobową ze zdjęciem w wersji cyfrowej (wykonanym zgodnie z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów)
  • podpisane przez Ciebie podanie do Rektora
  • dwa egzemplarze Umowy o kształcenie (podpisane na każdej stronie)
  • dwa egzemplarze regulaminu opłat (podpisane przez Ciebie na każdej stronie)

Opłaty

Ceny studiów obowiązujące w roku akademickim 2018/2019.

Informatyczne techniki zarządzania

Studia I stopnia, stacjonarne/niestacjonarne. Czas trwania: 3 lata

Opłata rekrutacyjna

  • 100 PLN
    1-31 sierpnia 2018
  • 150 PLN
    1-30 września 2018
  • 300 PLN
    po 30 września 2018

Studia stacjonarne i niestacjonarne - czesne za jeden rok studiów

  • 6600 PLN
    płatne jednorazowo z góry

    Teraz 300 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 2x 3300 PLN
    płatne w dwóch ratach

    Teraz 300 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

  • 12x 550 PLN
    płatne w 12 ratach

    Teraz 300 PLN taniej

    bez opłaty wpisowej

Specjalna zniżka dla absolwentów CDV!

  • 550 PLN taniej!
    zwolnienie z jednej z 12 rat

Poznaj program stypendialny w Collegium Da Vinci.

Stypendia Stypendia

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Anioł CDV

Karolina Bobko

Pok.  A412

Biuro Sprzedaży Usług Edukacyjnych

Pok. 034 na parterze w Rotundzie

Godziny otwarcia

poniedziałek 11.00-17.00, wtorek 10.00-16.00, środa 11.00-17.00, czwartek 10.00-16.00, piątek 10.00-16.00, sobota 9.00-14.00

Poznaj inne kierunki

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.