Sesja zdjęciowa Fashion & New Media 2018/2019 – Collegium Da Vinci Poznań

Sesja zdjęciowa Fashion & New Media 2018/2019

Celem objętej programem studiów sesji zdjęciowej było przełożenie na wizualny efekt idei marki. W wyniku współpracy Słuchaczy z fotografką Dominiką Jarczyńską oraz producentką / stylistką sesji zdjęciowej Joanną Kuchtą, z aktywnym zaangażowaniem Słuchaczy w przygotowanie scenografii, rekwizytów oraz zaproszenie modeli/modelek, miały powstać fotografie w najlepszy możliwy sposób obrazujący markę i jej założenia.

Fotografka: Dominika Jarczyńska

Stylistka, producentka: Joanna Kuchta

Koordynacja: Agata Kiedrowicz / Kierowniczka merytoryczna Fashion & New Media

Grupa 1

Zadanie: Koncept autorskiej marki Mr. Satoshi & Ms. Nakamoto produkującej odzież i gadżety dla wszystkich pasjonatów technologii, którzy cenią niezależność i asystemowość. Bezpośrednią inspiracją do kreacji marki jest anonimowa postać twórcy bitcoina – kryptowaluty, uosabiająca wartości wolności i autonomii. Marka chce być oczywistym wyborem dla osób, które łączą miłość do technologii i mody. Marka wolna i niezależna, dla ludzi z pasją, wyobraźnią i luzem w wyrażaniu swojego stylu.

Skład grupy: Jędrzej Jezierski, Paulina Galicka

Galeria

1
2
3
4
5
6

Grupa 2 – Brief od marki YES

Zadanie: Stworzenie koncepcji biżuterii męskiej (uwzględniającej produkt, ekspozycję strategię sprzedaży i komunikacji) dla mężczyzny lubiącego się wyróżniać, ceniącego design i oryginalność.

Skład grupy: Adriana Gruszecka, Renata Maćkowiak, Monika Pietrzak

Galeria

1
2
3
4

Grupa 3 – Brief od marki Birbante Rocca, autorskiego butiku z włoskim obuwiem.

Zadanie: Rebranding marki w oparciu o zdefiniowane już wartości: rzemiosło, jakość, włoskie poczucie estetyki, ponadczasowość. Buty Birbante Rocca określają pewien styl życia, nonszalancką, niezależną, nieco niegrzeczną postawę do otoczenia, świadomość siebie i chęć odkrywania świata.

Skład grupy: Kinga Borecka, Paweł Giziński, Zuzanna Połeć

Galeria

1
2
3
4
5
6

Grupa 4 – Brief od agencji kreatywnej MOXIE / 100% Retail & Fashion

Zadanie: Strategia komunikacji branżowej konferencji 100% Retail & Fashion w mediach. Wydarzenie 100% Retail & Fashion dedykowane szeroko pojętej branży fashion to “must have” wszystkich marketerów, strategów, specjalistów od komunikacji i wizerunku marki, miejsce wymiany doświadczeń oraz zastrzyk inspiracji i impuls do rozwoju dla wszystkich, którzy nie wiedzą, jak zacząć.

Skład grupy: Marcin Gawinecki, Weronika Judkowiak, Dominika Szymańska

Galeria

1
2
3
4
4
5
6

Grupa 5 – Brief od Forma Szkoła Mody

Zadanie: Czym jest nowoczesna edukacja mody? Rebranding marki w oparciu o współczesne trendy w edukacji oraz dialog rzemiosła z nowymi technologiami. Szkoła mody przyszłości to swoisty Fashion Lab – profesjonalne i nowoczesne miejsce badań, wymiany wiedzy i doświadczeń.

Skład grupy: Katarzyna Barabasz, Kinga Korbalewska

Galeria

1
2
3
4
5

Grupa 6 – Brief od marki YES

Zadanie: Koncepcja pro-ekologicznej kampanii wizerunkowej w oparciu o wartości marki: design, autentyczność, tożsamość, otwartość. Powstał innowacyjny koncept kolekcji biżuterii z użyciem kruszcu pochodzącego z elektroodpadów, kamieni hodowanych w laboratorium oraz pochodzącymi z recyklingu. Kobieta YES jest mądra, świadoma, odpowiedzialna: „Moda nie musi służyć wyłącznie zakrywaniu ciała. Może przysłużyć się czemuś większemu, słuszniejszemu”.

Skład grupy: Natalia Gibowska, Maria Gocan, Katarzyna Garbiak, Katarzyna Żmuda

Galeria

1
2
3
4
5

Grupa 7

Zadanie: Koncept autorskiej marki Exclusive Design by Victoria Volter. Idea marki oparta na rodzinnym dziedzictwie, historycznych inspiracjach oraz kunszcie artystycznego rzemiosła chce przywrócić ducha dawnej świetności i elegancji w wydaniu glamour, w dialogu aktualnymi z
tendencjami zrównoważonej mody (upcykling, zero waste, re-fashion). Powstałe zdjęcia opowiadają wielopłaszczyznową historię, zapraszają do interpretacji, komunikując unikalność przekazu marki. Ambasadorka marki Exclusive Design by Victoria Volter to naturalna, nowoczesna, twórcza kobieta, która interpretuje styl retro we współczesny, autorski sposób.

Skład grupy: Małgorzata Retkowska

Galeria

1
2
3
4
5
6

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.