Zarządzanie w e-sporcie – niestacjonarne 2020 – Collegium Da Vinci Poznań

Zarządzanie w e-sporcie – niestacjonarne 2020

I stopnia, niestacjonarne
  • 3 lata

    Czas trwania studiów

  • 1893

    Liczba godzin

  • 202

    Punkty 

Moduł – spójny blok zajęciowy w ramach którego występują różne formy realizacji zajęć dydaktycznych, pogrupowanych tematycznie w kursy. Ocena końcowa z danego modułu jest składową ocen z kursów, wchodzących w skład modułu.

Kurs– grupa treści kształcenia, stanowiąca spójną całość. Treści kształcenia można utożsamiać z tematami zajęć.

 

  • Moduł: Podstawy psychologii i komunikacji społecznej
    3 kursy
    30 h
    5 ECTS
    • W ramach tego modułu student zapozna się z podstawowymi pojęciami komunikacji społecznej oraz psychologii społecznej. Pozna mechanizmy psychologiczne warunkujące funkcjonowanie człowieka w społeczeństwie i nauczy się wykorzystywać tę wiedzę w zakresie marketingu.

    • Kurs 1. Komunikacja społeczna

      Wykład

      10 h
    • Kurs 2. Komunikacja społeczna w praktyce

      Ćwiczenia

      10 h
    • Kurs 3. Psychologia społeczna

      Ćwiczenia

      10 h
  • Moduł: Wprowadzenie do mediaworkingu (moduł projektowy)
    2 kursy
    20 h
    3 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Kurs 1. Podstawy pracy projektowej i ocena kompetencji

      Ćwiczenia

      5 h
    • Kurs 2. Projekt zespołowy

      Warsztat

      10 h
  • Moduł: Social media
    6 kursów
    60 h
    9 ECTS
    • W ramach zajęć z tego modułu student zapozna się z podstawowymi platformami społecznościowymi i nauczy się wykorzystywać je do działań marketingowych. Podczas warsztatów student pozna działanie wybranych narzędzi SM oraz będzie je stosował w ramach realizowanych projektów.

    • Kurs 1. Media społecznościowe

      Wykład

      8 h
    • Kurs 2. Zarządzanie społecznością i społeczny kapitał sieci - case study

      Warsztat

      10 h
    • Kurs 3. Optymalizacja profili społecznościowych

      Warsztat

      12 h
    • Kurs 4. Buzz marketing w internecie

      Warsztat

      8 h
    • Kurs 5. Narzędzia social media

      Warsztat

      10 h
    • Kurs 6. Warsztat tworzenia kontentu

      Warsztat

      12 h
  • Moduł: Marketing i techniki sprzedaży
    5 kursów
    60 h
    10 ECTS
    • W ramach tego modułu student pozna podstawy marketingu w zakresie sprzedaży, promocji, budowania wizerunku. W sposób praktyczny nauczy się wykorzystywać tę wiedzę w swojej praktyce marketingowej.

    • Kurs 1. Wprowadzenie do marketingu

      Wykład

      10 h
    • Kurs 2. Podstawy marketingu i planowanie kampanii marketingowej

      Warsztat

      20 h
    • Kurs 3. Kreowanie marki i wizerunku

      Konwersatoria

      10 h
    • Kurs 4. Event marketing

      Warsztat

      10 h
    • Kurs 5. Coaching sprzedażowy

      Warsztat

      10 h
  • Moduł: Ogólny
    4 kursy
    20 h
    5 ECTS
    • Celem modułu jest przybliżenie studentom możliwości oraz podstawowych zasad związanych ze studiowaniem.

    • Kurs 1. BHP

      E-learning

      5 h
    • Kurs 2. Ochrona własności intelektualnej

      E-learning

      5 h
    • Kurs 3. Wstęp do studiowania

      E-learning

      5 h
    • Kurs 4. Szkolenie biblioteczne

      E-learning

      5 h
  • Moduł: Człowiek-Myśl-Społeczeństwo
    2 kursy
    20 h
    1 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Kurs 1. Filozofia dla każdego

      Konwersatoria

      10 h
    • Socjologia dla każdego

      Konwersatoria

      10 h
  • Moduł: Spotkanie z opiekunem roku I
    1 kurs
    2 h
    0 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku

      Wykład

      2 h
  • Moduł: Tutoring I
    1 kurs
    15 h
    1 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Kurs 1. Tutoring zespołowy

      Warsztat

      15 h
  • Moduł: Rynki medialne
    3 kursy
    30 h
    5 ECTS
    • W ramach modułu student zapozna się z charakterystyką rynków medialnych w Polsce i na świecie oraz dowie się, w jaki sposób historia mediów determinuje zmiany w świecie medialnym.

    • Kurs 1. Rozwój mediów tradycyjnych

      Konwersatoria

      10 h
    • Kurs 2. Systemy medialne w Polsce i na świecie

      Wykład

      10 h
    • Kurs 3. Rynki reklamy medialnej

      Konwersatoria

      10 h
  • Moduł: Narzędzia informatyczne w reklamie sieciowej
    4 kursy
    60 h
    10 ECTS
    • W ramach tego modułu student nabędzie umiejętności wykorzystania podstawowych narzędzi informatycznych w reklamie internetowej, zarówno w zakresie reklam tekstowych, jak i graficznych. Student nabędzie również umiejętności niezbędne przy pozycjonowaniu stron internetowych.

    • Kurs 1. Reklamy tekstowe

      Warsztat

      10 h
    • Kurs 2. Przygotowanie reklamy graficznej

      Warsztat

      10 h
    • Kurs 3. Analityka internetowa

      Warsztat

      20 h
    • Kurs 4. Marketing efektywnościowy (SEM, SEO, PPC)

      Warsztat

      20 h
  • Moduł: Realizacja projektów audiowizualnych
    4 kursy
    30 h
    5 ECTS
    • W ramach modułu student nabędzie umiejętności związane z projektowaniem, przygotowywaniem, optymalizacją materiałów audiowizualnych w marketingu internetowym.

    • Kurs 1. Fotografia i video jako medium

      Wykład

      6 h
    • Kurs 2. Zarys podstaw technicznych fotografii oraz wideo

      Warsztat

      6 h
    • Kurs 3. Podstawy preprodukcji i postprodukcji

      Warsztat

      9 h
    • Kurs 4. Fotoedycja i obróbka zdjęć

      Warsztat

      9 h
  • Moduł: Prawo mediów i reklamy
    2 kursy
    20 h
    3 ECTS
    • W ramach modułu student nabędzie wiedzę z zakresu prawa mediów i reklamy oraz nabędzie umiejętność stosowania tej wiedzy w praktyce.

    • Prawo mediów

      Wykład

      10 h
    • Prawo reklamy

      Wykład

      10 h
  • Moduł: Teoria gier komputerowych / Gry mobilne
    3 kursy
    30
    9 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Gatunki gier komputerowych/Wprowadzenie gier mobilnych na rynek

      Ćwiczenia

      10 h
    • Systemy turnieowe w e-sporcie/Systemy zarobkowe w grach mobilnych

      Warsztat

      10 h
    • Rynek gier komputerowych/Techniczne aspekty tworzenia gier mobilnych

      Warsztat

      10 h
  • Moduł: Moduł językowy I
    1 kurs
    30 h
    5 ECTS
    • Celem modułu jest doskonalenie znajomości wybranego języka obcego przez studentów. Po zakończeniu studiów licencjackich student powinien posługiwać się wybranym językiem obcym na poziomie B2.

    • Kurs 1. Język obcy

      Ćwiczenia

      20 h
    • Język obcy e-learning

      e-learning

      10 h
  • Moduł: Technologiczny I
    1 kurs
    15 h
    2 ECTS
    • Celem modułu jest doskonalenie posiadanych przez studentów kompetencji medialnych w zakresie obsługi i korzystania z komputera oraz nowych mediów.

    • Kurs 1. Technologie informacyjne

      E-learning

      15 h
  • Moduł: Spotkanie z opiekunem roku II
    1 kurs
    2 h
    0 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku

      Wykład

      2 h
  • Moduł: Tutoring II
    1 kurs
    25 h
    1 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Kurs 1. Tutoring zespołowy

      Warsztat

      25 h
  • Moduł: E-sport I
    3 kursy
    30 h
    5 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Kurs 1. Podstawy e-sportu

      Wykład

      10 h
    • Kurs 2. Budowanie zespołu gamingowego

      Warsztat

      10 h
    • Kurs 3. Praca trenera e-sportu i zarządzanie zespołem

      Warsztat

      10 h
  • Moduł: E-sport II
    4 kursy
    30 h
    5 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Kurs 1. Psycholologia e-sportu i zarządzanie stresem

      Ćwiczenia

      5 h
    • Kurs 2. Praca komentatora i hosta

      Warsztat

      5 h
    • Kurs 3. Monetyzacja oraz sponsoring w branży e-sportu

      Ćwiczenia

      10 h
    • Kurs 4. Administracja turnieju e-sportowego

      Warsztat

      10 h
  • Moduł: Seminarium I
    1 kurs
    10 h
    5 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Kurs 1. Seminarium dyplomowe

      Seminarium

      10 h

Formy zajęć dydaktycznych: 

Wykład – forma prezentacji wiedzy polegająca głównie na monologu prowadzącego, uzupełniona często prezentacją multimedialną lub pokazem praktycznym. W CDV zazwyczaj zawiera elementy dyskusji z audytorium, czy udzielanie odpowiedzi na zadawane w trakcie wykładu pytania.

Konwersatorium – forma prezentacji wiedzy wzbogacona o zdobywanie kompetencji społecznych, polegająca na dyskusji na temat przedstawiony przez prowadzącego. Studenci zadają pytania prowadzącemu i sobie nawzajem, dyskutują przedstawione koncepcje, wyrażają swoje zdanie.

Ćwiczenia – zajęcia dydaktyczne o charakterze praktycznym pozwalające zdobyć wiedzę i umiejętności niezwiązane bezpośrednio z realizacją zadań zawodowych, a wymagające nakładu pracy od studenta. Typowymi ćwiczeniami są zajęcia z wychowania fizycznego, matematyki czy fizyki.

Warsztaty i  laboratoria komputerowe – zajęcia o charakterze praktycznym pozwalające zdobyć umiejętności związane z realizacją zadań zawodowych. Są to zajęcia interaktywne, w których wykładowca przedstawia wprowadzenie teoretyczne, a następnie wspiera studentów w samodzielnej lub zespołowej realizacji zadania. Zajęcia takie w bardzo dużym stopniu angażują studentów i pozwalają zdobywać wiedzę, rozwijać umiejętności i kompetencje społeczne. Warsztaty są dominującą formą realizacji zajęć na większości kierunków w CDV.

E-Learning forma samodzielnego zdobywania wiedzy, rzadziej umiejętności, z wykorzystaniem narzędzi informatycznych do kształcenia zdalnego, wspierana kontaktem z nauczycielem. Zazwyczaj stosowana jako narzędzie wspierające dydaktykę realizowaną w innych formach.

Seminarium – forma zajęć w bezpośrednim kontakcie z promotorem pracy, polegająca na projektowaniu procesu i konsultacji realizacji pracy dyplomowej.

 

Oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.