Zarządzanie kreatywne
2 lata
Czas trwania studiów
889
Liczba godzin
145
Punkty
Moduł – spójny blok zajęciowy w ramach którego występują różne formy realizacji zajęć dydaktycznych, pogrupowanych tematycznie w kursy. Ocena końcowa z danego modułu jest składową ocen z kursów, wchodzących w skład modułu.
Kurs– grupa treści kształcenia, stanowiąca spójną całość. Treści kształcenia można utożsamiać z tematami zajęć.
-
Rok IRok I
-
Rok IIRok II
-
III semestrIII semestr
-
Moduł specjalizacyjny. Specjalność: UX (User experience design)Moduł specjalizacyjny. Specjalność: UX (User experience design)
-
Moduł specjalizacyjny. Specjalność: Design ManagementModuł specjalizacyjny. Specjalność: Design Management
-
IV semestrIV semestr
-
Moduł specjalizacyjny. Specjalność: UX (User experience design)Moduł specjalizacyjny. Specjalność: UX (User experience design)
-
Moduł specjalizacyjny. Specjalność: Design ManagementModuł specjalizacyjny. Specjalność: Design Management
-
-
Moduł: Zarządzanie firmą2 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Podstawy organizacji i zarządzania
Wykład
10 h
Kurs 2. Strategie zarządzania i analiza strategiczna
Ćwiczenia
20 h
-
Moduł: Metodyka Design Thinking2 kursy30 h10 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Facylitacja i współtworzenie w projekcie
Ćwiczenia
10 h
Kurs 2. Etapy procesu i narzędzia wykorzystywane w Design Thinking
Warsztat
20 h
-
Moduł: Ochrona własności intelektualnej w projektowaniu3 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Prawne aspekty działalności gospodarczej
Wykład
10 h
Kurs 2. Prawa autorskie i prawa pokrewne
Ćwiczenia
10 h
Kurs 3. Praktyczne aspekty kontraktowania pracy twórczej
Ćwiczenia
10 h
-
Moduł: Rola Design Management w organizacji3 kursy30 h10 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Design jako proces
Ćwiczenia
10 h
Kurs 2. Design jako marka
Ćwiczenia
10 h
Kurs 3. Design jako relacje
Warsztat
10 h
-
Moduł: Spotkanie z opiekunem roku I1 kurs2 h0 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku
Wykład
2 h
-
Moduł wyrównawczy: Ekonomia dla managerów i finanse przedsiębiorstw4 kursy60 h10 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Podstawy makroekonomii
Ćwiczenia
15 h
Kurs 2. Podstawy mikroekonomii
Konwersatoria
15 h
Kurs 3. Wprowadzenie do finansów przedsiębiorstwa
Wykład
15 h
Kurs 4. Wprowadzenie do ZZL
Ćwiczenia
15 h
-
Moduł: Zarządzanie jednostką projektową3 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Organizacja pracy projektowej
Konwersatoria
10 h
Kurs 2. Account Management i kształtowanie relacji z klientem
Konwersatoria
10 h
Kurs 3. Crisis Management i kształtowanie relacji z mediami
Ćwiczenia
10 h
-
Moduł: Budowanie marki firmy3 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Corporate Identity - założenia tożsamości organizacji
Ćwiczenia
10 h
Kurs 2. Corporate Design - identyfikacja wizualna organizacji
Warsztat
10 h
Kurs 3. Corporate Image - kształtowanie doświadczeń klientów i wizerunku organizacji
Warsztat
10 h
-
Moduł: Zarządzanie projektami design3 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Proces rozwoju nowego produktu oraz interface'u
Konwersatoria
10 h
Kurs 2. Zarządzanie projektami graficznymi
Ćwiczenia
10 h
Kurs 3. Projektowanie elementów przestrzeni komercyjnych
Konwersatoria
10 h
-
Moduł: Spotkanie z opiekunem roku II1 kurs2 h0 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku
Wykład
2 h
-
Moduł: Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe I1 kurs10 h1 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe
Ćwiczenia
10 h
-
Moduł: Wprowadzenie do praktyk2 kursy16 h1 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Spotkanie z koordynatorem
Wykład
1 h
Kurs 2. E-learning
E-learning
15 h
-
Moduł specjalizacyjny w zależności od wybranej specjalizacjiWięcej informacji przy opisie modułu
Szczegóły poniżej.
-
Moduł: Formułowanie problemu projektowego3 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Podstawy psychologii poznawczej
Wykład
10 h
Kurs 2. Zachowania konsumenckie
Konwersatoria
10 h
Kurs 3. Visual Thinking
Ćwiczenia
10 h
-
Moduł: Badanie potrzeb klientów i kontekstu projektu3 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Badania ilościowe i jakościowe
Warsztat
10 h
Kurs 2. Badanie UX
Warsztat
10 h
Kurs 3. Analiza konkurencji (benchmarking)
Ćwiczenia
10 h
-
Moduł: Seminarium I1 kurs10 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Seminarium
Seminarium
10 h
-
Moduł: Zarządzanie zespołem kreatywnym3 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Budowanie i zarządzanie zespołem projektowym
Konwersatoria
10 h
Kurs 2. Zarządzanie rozproszonym zespołem projektowym
Ćwiczenia
10 h
Kurs 3. Narzędzia monitorowania prac zespołu projektowego
Ćwiczenia
10 h
-
Moduł: Definiowanie procesu projektowego3 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Założenia strategiczne projektu
Konwersatoria
10 h
Kurs 2. Business Model Canvas
Ćwiczenia
10 h
Kurs 3. Makieta ścieżki klienta
Warsztat
10 h
-
Moduł: Seminarium I1 kurs10 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Seminarium
Seminarium
10 h
-
Moduł: Spotkanie z opiekunem roku III1 kurs2 h0 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku
Wykład
2 h
-
Moduł: Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe II1 kurs10 h1 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe
Ćwiczenia
10 h
-
Moduł: Selektywny30 h10 ECTS
W zależności od wybranego modułu
Kurs 1. Moduł do wyboru I
Wykład 15 h / Konwersatoria 15 h
30 h
-
Moduł specjalizacyjny w zależności od wybranej specjalizacjiWięcej informacji przy opisie modułu
Szczegóły poniżej.
-
Moduł: Definiowanie strategii projektu3 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Założenia strategiczne projektu
Konwersatoria
10 h
Kurs 2. Business Model Canvas
Ćwiczenia
10 h
Kurs 3. Makieta ścieżki klienta
Warsztat
10 h
-
Moduł: Testy użyteczności i ewaluacja rozwiązań projektowych3 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Metody testowania użyteczności i używalności (eyetracking)
Warsztat
10 h
Kurs 2. Audyt UX
Warsztat
10 h
Kurs 3. Dokumentowanie projektu
Ćwiczenia
10 h
-
Moduł: Językowy1 kurs20 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Język obcy
Ćwiczenia
20 h
-
Moduł: Seminarium II1 kurs10 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Seminarium
Seminarium
10 h
-
Moduł: Analiza kontekstowa i design research3 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Badania ilościowe i jakościowe
Warsztat
10 h
Kurs 2. Empatyzacja i elementy etnografii
Konwersatoria
10 h
Kurs 3. Analiza konkurencji (benchmarking)
Ćwiczenia
10 h
-
Moduł: Ideacja i opracowanie wariantów projektowych3 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Techniki kreatywne - stymulowanie rozwoju nowych pomysłów
Ćwiczenia
10 h
Kurs 2. Synteza i opracowanie konceptów projektowych
Warsztat
10 h
Kurs 3. Metody ewaluacji, selekcji i wizualizacji konceptów projektowych
Ćwiczenia
10 h
-
Moduł: Językowy1 kurs20 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Język obcy
Ćwiczenia
20 h
-
Moduł: Seminarium II1 kurs10 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Seminarium
Seminarium
10 h
-
Moduł: Akadema Managera1 kurs50 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Akademia Managera
Warsztat
50 h
-
Moduł: Spotkanie z opiekunem roku IV1 kurs2 h0 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku
Wykład
2 h
-
Moduł: Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe III1 kurs5 h1 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe
Ćwiczenia
5 h
-
Moduł: Praktyka zawodowa260 h21 ECTS
Praktyka zawodowa.
-
Moduł specjalizacyjny w zależności od wybranej specjalizacjiWięcej informacji przy opisie modułu
Szczegóły poniżej.
-
Moduł: User interface3 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Architektura informacji
Ćwiczenia
10 h
Kurs 2. Ergonomia aplikacji
Warsztat
10 h
Kurs 3. Przygotowanie i obsługa narzędzi projektowych
Warsztat
10 h
-
Moduł: Modelowanie i prototypowanie rozwiązań projektowych2 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Zwinne techniki projektowania
Warsztat
15 h
Kurs 2. Modelowanie wariantów projektowych i narzędzia prototypowania
Warsztat
15 h
-
Moduł: Seminarium III1 kurs10 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Seminarium
Seminarium
10 h
-
Moduł: Modelowanie i szybkie prototypowanie3 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Metody testowania użyteczności i używalności
Ćwiczenia
10 h
Kurs 2. Techniki performatywne w prototypowaniu doświadczeń klientów
Ćwiczenia
10 h
Kurs 3. Techniki szybkiego prototypowania produktów i usług
Ćwiczenia
10 h
-
Moduł: Wdrożenie i zarządzanie zmianą3 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Planowanie i dokumentacja zmiany
Ćwiczenia
10 h
Kurs 2. Narzędzia kontroli procesu wdrożenia
Ćwiczenia
10 h
Kurs 3. Zarządzanie ryzykiem
Ćwiczenia
10 h
-
Moduł: Seminarium III1 kurs10 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Seminarium
Seminarium
10 h
Formy zajęć dydaktycznych:
Wykład – forma prezentacji wiedzy polegająca głównie na monologu prowadzącego, uzupełniona często prezentacją multimedialną lub pokazem praktycznym. W CDV zazwyczaj zawiera elementy dyskusji z audytorium, czy udzielanie odpowiedzi na zadawane w trakcie wykładu pytania.
Konwersatorium – forma prezentacji wiedzy wzbogacona o zdobywanie kompetencji społecznych, polegająca na dyskusji na temat przedstawiony przez prowadzącego. Studenci zadają pytania prowadzącemu i sobie nawzajem, dyskutują przedstawione koncepcje, wyrażają swoje zdanie.
Ćwiczenia – zajęcia dydaktyczne o charakterze praktycznym pozwalające zdobyć wiedzę i umiejętności niezwiązane bezpośrednio z realizacją zadań zawodowych, a wymagające nakładu pracy od studenta. Typowymi ćwiczeniami są zajęcia z wychowania fizycznego, matematyki czy fizyki.
Warsztaty i laboratoria komputerowe – zajęcia o charakterze praktycznym pozwalające zdobyć umiejętności związane z realizacją zadań zawodowych. Są to zajęcia interaktywne, w których wykładowca przedstawia wprowadzenie teoretyczne, a następnie wspiera studentów w samodzielnej lub zespołowej realizacji zadania. Zajęcia takie w bardzo dużym stopniu angażują studentów i pozwalają zdobywać wiedzę, rozwijać umiejętności i kompetencje społeczne. Warsztaty są dominującą formą realizacji zajęć na większości kierunków w CDV.
E-Learning – forma samodzielnego zdobywania wiedzy, rzadziej umiejętności, z wykorzystaniem narzędzi informatycznych do kształcenia zdalnego, wspierana kontaktem z nauczycielem. Zazwyczaj stosowana jako narzędzie wspierające dydaktykę realizowaną w innych formach.
Seminarium – forma zajęć w bezpośrednim kontakcie z promotorem pracy, polegająca na projektowaniu procesu i konsultacji realizacji pracy dyplomowej.
Oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.