Mediaworking
3 lata
Czas trwania studiów
2153
Liczba godzin
204
Punkty
Moduł – spójny blok zajęciowy w ramach którego występują różne formy realizacji zajęć dydaktycznych, pogrupowanych tematycznie w kursy. Ocena końcowa z danego modułu jest składową ocen z kursów, wchodzących w skład modułu.
Kurs– grupa treści kształcenia, stanowiąca spójną całość. Treści kształcenia można utożsamiać z tematami zajęć.
-
Rok IRok I
-
Rok IIRok II
-
Rok IIIRok III
-
V semestrV semestr
-
Moduł specjalizacyjny. Specjalność: Social media managerModuł specjalizacyjny. Specjalność: Social media manager
-
Moduł specjalizacyjny. Specjalność: Marketing automationModuł specjalizacyjny. Specjalność: Marketing automation
-
VI semestrVI semestr
-
Moduł specjalizacyjny. Specjalność: Social media managerModuł specjalizacyjny. Specjalność: Social media manager
-
Moduł specjalizacyjny. Specjalność: Marketing automationModuł specjalizacyjny. Specjalność: Marketing automation
-
-
Moduł: Podstawy psychologii i komunikacji społecznej3 kursy45 h5 ECTS
W ramach tego modułu student zapozna się z podstawowymi pojęciami komunikacji społecznej oraz psychologii społecznej. Pozna mechanizmy psychologiczne warunkujące funkcjonowanie człowieka w społeczeństwie i nauczy się wykorzystywać tę wiedzę w zakresie marketingu.
Kurs 1. Komunikacja społeczna
Wykład
10 h
Kurs 2. Komunikacja społeczna w praktyce
Ćwiczenia
20 h
Kurs 3. Psychologia społeczna
Ćwiczenia
15 h
-
Moduł: Wprowadzenie do mediaworkingu (moduł projektowy)2 kursy30 h3 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Podstawy pracy projektowej i ocena kompetencji
Ćwiczenia
10 h
Kurs 2. Projekt zespołowy
Warsztat
20 h
-
Moduł: Social media6 kursów90 h9 ECTS
W ramach zajęć z tego modułu student zapozna się z podstawowymi platformami społecznościowymi i nauczy się wykorzystywać je do działań marketingowych. Podczas warsztatów student pozna działanie wybranych narzędzi SM oraz będzie je stosował w ramach realizowanych projektów.
Kurs 1. Media społecznościowe
Wykład
10 h
Kurs 2. Zarządzanie społecznością i społeczny kapitał sieci - case study
Warsztat
15 h
Kurs 3. Optymalizacja profili społecznościowych
Warsztat
20 h
Kurs 4. Buzz marketing w internecie
Warsztat
10 h
Kurs 5. Narzędzia social media
Warsztat
15 h
Kurs 6. Warsztat tworzenia kontentu
Warsztat
20 h
-
Moduł: Marketing i techniki sprzedaży5 kursów100 h10 ECTS
W ramach tego modułu student pozna podstawy marketingu w zakresie sprzedaży, promocji, budowania wizerunku. W sposób praktyczny nauczy się wykorzystywać tę wiedzę w swojej praktyce marketingowej.
Kurs 1. Wprowadzenie do marketingu
Wykład
20 h
Kurs 2. Podstawy marketingu i planowanie kampanii marketingowej
Warsztat
30 h
Kurs 3. Kreowanie marki i wizerunku
Konwersatoria
15 h
Kurs 4. Event marketing
Warsztat
15 h
Kurs 5. Coaching sprzedażowy
Warsztat
20 h
-
Moduł: Ogólny4 kursy20 h5 ECTS
Celem modułu jest przybliżenie studentom możliwości oraz podstawowych zasad związanych ze studiowaniem.
Kurs 1. BHP
E-learning
5 h
Kurs 2. Ochrona własności intelektualnej
E-learning
5 h
Kurs 3. Wstęp do studiowania
E-learning
5 h
Kurs 4. Szkolenie biblioteczne
E-learning
5 h
-
Moduł: Wychowanie fizyczne I1 kurs20 h0 ECTS
Celem modułu jest promowanie zdrowego i aktywnego stylu życia wśród studentów.
Kurs 1. Wychowanie fizyczne
Ćwiczenia
20 h
-
Moduł: Człowiek-Myśl-Społeczeństwo2 kursy30 h2 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Filozofia dla każdego
Konwersatoria
15 h
Socjologia
Konwersatoria
15 h
-
Moduł: Spotkanie z opiekunem roku I1 kurs2 h0 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku
Wykład
2 h
-
Moduł: Język polski dla obcokrajowców I1 kurs60 h2 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Język polski
Ćwiczenia
60 h
-
Moduł: Wprowadzenie do studiowania dla obcokrajowców4 kursy100 h0 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Zajęcia integracyjne
Ćwiczenia
40 h
Kurs 2. Wiadomości o Polsce
Konwersatoria
20 h
Kurs 3. Nie tylko nauka
Konwersatoria
20 h
Kurs 4. Prezentacja
Warsztat
20 h
-
Moduł: Rynki medialne3 kursy50 h5 ECTS
W ramach modułu student zapozna się z charakterystyką rynków medialnych w Polsce i na świecie oraz dowie się, w jaki sposób historia mediów determinuje zmiany w świecie medialnym.
Kurs 1. Rozwój mediów tradycyjnych
Konwersatoria
15 h
Kurs 2. Systemy medialne w Polsce i na świecie
Wykład
20 h
Kurs 3. Rynki reklamy medialnej
Konwersatoria
15 h
-
Moduł: Narzędzia informatyczne w reklamie sieciowej4 kursy100 h10 ECTS
W ramach tego modułu student nabędzie umiejętności wykorzystania podstawowych narzędzi informatycznych w reklamie internetowej, zarówno w zakresie reklam tekstowych, jak i graficznych. Student nabędzie również umiejętności niezbędne przy pozycjonowaniu stron internetowych.
Kurs 1. Reklamy tekstowe
Warsztat
20 h
Kurs 2. Przygotowanie reklamy graficznej
Warsztat
20 h
Kurs 3. Analityka internetowa
Warsztat
20 h
Kurs 4. Marketing efektywnościowy (SEM, SEO, PPC)
Warsztat
40 h
-
Moduł: Realizacja projektów audiowizualnych4 kursy50 h5 ECTS
W ramach modułu student nabędzie umiejętności związane z projektowaniem, przygotowywaniem, optymalizacją materiałów audiowizualnych w marketingu internetowym.
Kurs 1. Fotografia i video jako medium
Wykład
10 h
Kurs 2. Zarys podstaw technicznych fotografii oraz wideo
Warsztat
10 h
Kurs 3. Podstawy preprodukcji i postprodukcji
Warsztat
15 h
Kurs 4. Fotoedycja i obróbka zdjęć
Warsztat
15 h
-
Moduł: Prawo mediów i reklamy2 kursy30 h3 ECTS
W ramach modułu student nabędzie wiedzę z zakresu prawa mediów i reklamy oraz nabędzie umiejętność stosowania tej wiedzy w praktyce.
Kurs 1. Prawo mediów
Konwersatoria
15 h
Kurs 2. Prawo reklamy
Konwersatoria
15 h
-
Moduł: Wychowanie fizyczne II1 kurs20 h0 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Wychowanie fizyczne
Ćwiczenia
20 h
-
Moduł: Moduł językowy I1 kurs40 h5 ECTS
Celem modułu jest doskonalenie znajomości wybranego języka obcego przez studentów. Po zakończeniu studiów licencjackich student powinien posługiwać się wybranym językiem obcym na poziomie B2.
Kurs 1. Język obcy
Ćwiczenia
40 h
-
Moduł: Technologiczny I1 kurs15 h2 ECTS
Celem modułu jest doskonalenie posiadanych przez studentów kompetencji medialnych w zakresie obsługi i korzystania z komputera oraz nowych mediów.
Kurs 1. Technologie informacyjne
E-learning
15 h
-
Moduł: Spotkanie z opiekunem roku II1 kurs2 h0 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku
Wykład
2 h
-
Moduł: Język polski dla obcokrajowców II1 kurs60 h2 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Język polski
Ćwiczenia
60 h
-
Moduł: Metody analizy rynku5 kursów100 h10 ECTS
W ramach tego modułu student zapozna się z podstawami prowadzenia badań marketingowych oraz medioznawczych. Nabędzie umiejętności projektowania procesu badawczego, prowadzenia badań, ich analizy i implementacji.
Kurs 1. Podstawy badań marketingowych
Wykład
20 h
Kurs 2. Metody badań medioznawczych
Ćwiczenia
20 h
Kurs 3. Współczesne potrzeby konsumenckie
Ćwiczenia
20 h
Kurs 4. Analiza działań konkurencji
Ćwiczenia
20 h
Kurs 5. Statystyka w badaniach marketingowych i medioznawczych
Warsztat
20 h
-
Moduł: Warsztat kreatywności i twórczego myślenia3 kursy50 h5 ECTS
W ramach modułu student nabędzie umiejętności pracy w metodologii Design Thinking oraz rozwinie swoją kreatywność podczas warsztatów.
Kurs 1. Design Thinking
Ćwiczenia
20 h
Kurs 2. Trening kreatywności i stymulacja twórczego myślenia
Warsztat
15 h
Kurs 3. Creative Writing
Warsztat
15 h
-
Moduł: Językowy II1 kurs40 h5 ECTS
Celem modułu jest doskonalenie znajomości wybranego języka obcego przez studentów. Po zakończeniu studiów licencjackich student powinien posługiwać się wybranym językiem obcym na poziomie B2.
Kurs 1. Język obcy
Ćwiczenia
40 h
-
Moduł: Technologiczny II1 kurs15 h2 ECTS
Celem modułu jest doskonalenie posiadanych przez studentów kompetencji medialnych w zakresie obsługi i korzystania z komputera oraz nowych mediów.
Kurs 1. Technologie informacyjne
E-learning
15 h
-
Moduł: Spotkanie z opiekunem roku III1 kurs2 h0 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku
Wykład
2 h
-
Moduł: Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe I1 kurs10 h1 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe
Warsztat
10 h
-
Moduł: Wprowadzenie do praktyk2 kursy16 h1 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Spotkanie z koordynatorem
Wykład
1 h
Kurs 2. E-learning
E-learning
15 h
-
Moduł: Międzykierunkowy do wyboru I50 h10 ECTS
W zależności od wybranego modułu.
-
Moduł: Warsztaty medialne5 kursów60 h5 ECTS
W ramach tego modułu student nabędzie umiejętności i rozwinie swój warsztat w zakresie tworzenia komunikatów prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych.
Kurs 1. Gatunki medialne
Wykład
10 h
Kurs 2. Warsztat prasowy
Warsztat
10 h
Kurs 3. Warsztat radiowy
Warsztat
15 h
Kurs 4. Warsztat telewizyjny
Warsztat
15 h
Kurs 5. Warsztat dziennikarstwa internetowego
Warsztat
10 h
-
Moduł: Infobrokering i zarządzanie bazami danych4 kursy50 h5 ECTS
W ramach tego modułu student nabędzie umiejętności niezbędne do analizowania i monitoringu internetu, pozna narzędzia służące do monitorowania treści w przestrzeni sieci oraz nauczy się tworzyć raporty medialne i infobrokerskie.
Kurs 1. Tworzenie i zarządzanie bazami danych
Wykład
10 h
Kurs 2. Infobrokering i monitoring internetu
Warsztat
20 h
Kurs 3. Przygotowywanie raportu medialnego i infobrokerskiego
Warsztat
15 h
Kurs 4. Pozyskiwanie informacji naukowej
Warsztat
5 h
-
Moduł: Public relations5 kursów90 h9 ECTS
W ramach tego modułu student zapozna się z podstawowymi zagadnieniami PR oraz MR, nabędzie kompetencje niezbędne do poprawnie prowadzonego kontaktu z mediami oraz zapozna się z podstawowymi zasadami CSR.
Kurs 1. Podstawy public relations
Wykład
10 h
Kurs 2. Media relations
Ćwiczenia
20 h
Kurs 3. Corporate Social Responsibility
Warsztaty
15 h
Kurs 4. Sponsoring w działalności public relations
Warsztat
20 h
Kurs 5. Internal PR
Warsztat
10 h
-
Moduł: Językowy III1 kurs40 h5 ECTS
Celem modułu jest doskonalenie znajomości wybranego języka obcego przez studentów. Po zakończeniu studiów licencjackich student powinien posługiwać się wybranym językiem obcym na poziomie B2.
Kurs 1. Język obcy
Ćwiczenia
40 h
-
Moduł: Spotkanie z opiekunem roku IV1 kurs2 h0 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku
Wykład
2 h
-
Moduł: Proseminarium1 kurs5 h1 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Proseminarium
Wykład
5 h
-
Moduł: Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe II1 kurs10 h1 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe
Warsztat
10 h
-
Moduł: Międzykierunkowy do wyboru II50 h10 ECTS
W zależności od wybranego modułu.
-
Moduł: Przestrzenie mediów i technologii3 kursy50 h5 ECTS
W ramach modułu student zapozna się z podstawowymi psychologicznymi kontekstami internetu, dokona przeglądy kulturowych przestrzeni mediów oraz zapozna się z zagadnieniami związanymi z funkcjonowaniem internetu w ujęciu socjologicznym.
Kurs 1. Psychologiczne konteksty internetu
Konwersatoria
15 h
Kurs 2. Kulturowe przestrzenie mediów i technologii
Konwersatoria
15 h
Kurs 3. Społeczne wymiary sieci
Konwersatoria
20 h
-
Moduł: Spotkanie z opiekunem roku V1 kurs2 h0 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku
Wykład
2 h
-
Moduł: Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe1 kurs5 h1 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe
Warsztat
5 h
-
Moduł specjalizacyjny w zależności od wybranej specjalizacjiWięcej informacji przy opisie modułu
Szczegóły poniżej.
-
Moduł: Communication design5 kursów100 h10 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Web design
Warsztat
20 h
Kurs 2. Typografia i projektowanie mediów
Warsztat
20 h
Kurs 3. Architektura informacji i UX design
Warsztat
20 h
Kurs 4. Corporate Identity
Warsztat
20 h
Kurs 5. Elementy programowania i projektowanie aplikacji
Warsztat
20 h
-
Moduł: Reklama internetowa4 kursy100 h10 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Reklama prasowa w sieci
Ćwiczenia
15 h
Kurs 2. Grafika reklamowa
Warsztat
35 h
Kurs 3. Reklama w mediach społecznościowych i na stronach www
Warsztat
30 h
Kurs 4. Reklama audiowizualna w internecie
Warsztat
20 h
-
Moduł: Seminarium I1 kurs10 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Seminarium dyplomowe
Seminarium
10 h
-
Moduł: Podstawy analityki internetowej3 kursy50 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Statystyka
Wykład
15 h
Kurs 2. Google Analitycs i inne narzędzia analityczne
Warsztat
20 h
Kurs 3. Monitoring w social media i targetowanie klientów
Warsztat
15 h
-
Moduł: Badania w internecie2 kursy50 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Badania internetowe jakościowe i ilościowe
Ćwiczenia
20 h
Kurs 2. Analiza konkurencji w internecie
Warsztat
30 h
-
Moduł: Bazy danych i bazy klientów3 kursy50 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Wprowadzenie do baz danych
Wykład
15 h
Kurs 2. Bazy danych i segmentacja klientów
Warsztat
15 h
Kurs 3. Zarządzanie bazami danych i bazami klientów
Warsztat
20 h
-
Moduł: Narzędzia systemu Marketing Automation3 kursy50 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Personalizacja stron internetowych
Warsztat
15 h
Kurs 2. Warsztat e-mail marketingu
Warsztat
15 h
Kurs 3. Kampanie sprzedażowe i remarketingowe
Warsztat
20 h
-
Moduł: Seminarium I1 kurs10 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Seminarium dyplomowe
Seminarium
10 h
-
Moduł: Akademia Managera1 kurs50 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Akademia Managera
Warsztat
50 h
-
Moduł: Spotkanie z opiekunem roku VI1 kurs2 h0 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku
Wykład
2 h
-
Moduł: Praktyka zawodowa500 h21 ECTS
Praktyka zawodowa.
-
Moduł specjalizacyjny w zależności od wybranej specjalizacjiWięcej informacji przy opisie modułu
Szczegóły poniżej.
-
Moduł: Zarządzanie zespołem4 kursy100 h10 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Budowanie relacji w zespole
Warsztat
25 h
Kurs 2. Metody projektowe
Warsztat
25 h
Kurs 3. Systemy motywacyjne
Warsztat
25 h
Kurs 4. Techniki wpływu społecznego
Warsztat
25 h
-
Moduł: Seminarium II1 kurs10 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Seminarium dyplomowe
Seminarium
10 h
-
Moduł: Integracja z systemami CRM4 kursy100 h10 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Zarządzanie relacjami z klientem
Wykład
25 h
Kurs 2. Wybrane systemy CRM
Warsztat
25 h
Kurs 3. Warsztat "Customer relationship management"
Warsztat
25 h
Kurs 4. Projekt zespołowy
Warsztat
25 h
-
Moduł: Seminarium II1 kurs10 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Seminarium dyplomowe
Seminarium
10 h
Formy zajęć dydaktycznych:
Wykład – forma prezentacji wiedzy polegająca głównie na monologu prowadzącego, uzupełniona często prezentacją multimedialną lub pokazem praktycznym. W CDV zazwyczaj zawiera elementy dyskusji z audytorium, czy udzielanie odpowiedzi na zadawane w trakcie wykładu pytania.
Konwersatorium – forma prezentacji wiedzy wzbogacona o zdobywanie kompetencji społecznych, polegająca na dyskusji na temat przedstawiony przez prowadzącego. Studenci zadają pytania prowadzącemu i sobie nawzajem, dyskutują przedstawione koncepcje, wyrażają swoje zdanie.
Ćwiczenia – zajęcia dydaktyczne o charakterze praktycznym pozwalające zdobyć wiedzę i umiejętności niezwiązane bezpośrednio z realizacją zadań zawodowych, a wymagające nakładu pracy od studenta. Typowymi ćwiczeniami są zajęcia z wychowania fizycznego, matematyki czy fizyki.
Warsztaty i laboratoria komputerowe – zajęcia o charakterze praktycznym pozwalające zdobyć umiejętności związane z realizacją zadań zawodowych. Są to zajęcia interaktywne, w których wykładowca przedstawia wprowadzenie teoretyczne, a następnie wspiera studentów w samodzielnej lub zespołowej realizacji zadania. Zajęcia takie w bardzo dużym stopniu angażują studentów i pozwalają zdobywać wiedzę, rozwijać umiejętności i kompetencje społeczne. Warsztaty są dominującą formą realizacji zajęć na większości kierunków w CDV.
E-Learning – forma samodzielnego zdobywania wiedzy, rzadziej umiejętności, z wykorzystaniem narzędzi informatycznych do kształcenia zdalnego, wspierana kontaktem z nauczycielem. Zazwyczaj stosowana jako narzędzie wspierające dydaktykę realizowaną w innych formach.
Seminarium – forma zajęć w bezpośrednim kontakcie z promotorem pracy, polegająca na projektowaniu procesu i konsultacji realizacji pracy dyplomowej.
Oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.