Mediaworking – Collegium Da Vinci Poznań

Mediaworking

, stacjonarne
  • 3 lata

    Czas trwania studiów

  • 2153

    Liczba godzin

  • 204

    Punkty 

 

Moduł – spójny blok zajęciowy w ramach którego występują różne formy realizacji zajęć dydaktycznych, pogrupowanych tematycznie w kursy. Ocena końcowa z danego modułu jest składową ocen z kursów, wchodzących w skład modułu.

Kurs– grupa treści kształcenia, stanowiąca spójną całość. Treści kształcenia można utożsamiać z tematami zajęć.

 

  • Moduł: Rynki medialne
    3 kursy
    50 h
    5 ECTS
    • W ramach modułu student zapozna się z charakterystyką rynków medialnych w Polsce i na świecie oraz dowie się, w jaki sposób historia mediów determinuje zmiany w świecie medialnym.

    • Kurs 1. Rozwój mediów tradycyjnych

      Konwersatoria

      15 h
    • Kurs 2. Systemy medialne w Polsce i na świecie

      Wykład

      20 h
    • Kurs 3. Rynki reklamy medialnej

      Konwersatoria

      15 h
  • Moduł: Narzędzia informatyczne w reklamie sieciowej
    4 kursy
    100 h
    10 ECTS
    • W ramach tego modułu student nabędzie umiejętności wykorzystania podstawowych narzędzi informatycznych w reklamie internetowej, zarówno w zakresie reklam tekstowych, jak i graficznych. Student nabędzie również umiejętności niezbędne przy pozycjonowaniu stron internetowych.

    • Kurs 1. Reklamy tekstowe

      Warsztat

      20 h
    • Kurs 2. Przygotowanie reklamy graficznej

      Warsztat

      20 h
    • Kurs 3. Analityka internetowa

      Warsztat

      20 h
    • Kurs 4. Marketing efektywnościowy (SEM, SEO, PPC)

      Warsztat

      40 h
  • Moduł: Realizacja projektów audiowizualnych
    4 kursy
    50 h
    5 ECTS
    • W ramach modułu student nabędzie umiejętności związane z projektowaniem, przygotowywaniem, optymalizacją materiałów audiowizualnych w marketingu internetowym.

    • Kurs 1. Fotografia i video jako medium

      Wykład

      10 h
    • Kurs 2. Zarys podstaw technicznych fotografii oraz wideo

      Warsztat

      10 h
    • Kurs 3. Podstawy preprodukcji i postprodukcji

      Warsztat

      15 h
    • Kurs 4. Fotoedycja i obróbka zdjęć

      Warsztat

      15 h
  • Moduł: Prawo mediów i reklamy
    2 kursy
    30 h
    3 ECTS
    • W ramach modułu student nabędzie wiedzę z zakresu prawa mediów i reklamy oraz nabędzie umiejętność stosowania tej wiedzy w praktyce.

    • Kurs 1. Prawo mediów

      Konwersatoria

      15 h
    • Kurs 2. Prawo reklamy

      Konwersatoria

      15 h
  • Moduł: Wychowanie fizyczne II
    1 kurs
    20 h
    0 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Kurs 1. Wychowanie fizyczne

      Ćwiczenia

      20 h
  • Moduł: Moduł językowy I
    1 kurs
    40 h
    5 ECTS
    • Celem modułu jest doskonalenie znajomości wybranego języka obcego przez studentów. Po zakończeniu studiów licencjackich student powinien posługiwać się wybranym językiem obcym na poziomie B2.

    • Kurs 1. Język obcy

      Ćwiczenia

      40 h
  • Moduł: Technologiczny I
    1 kurs
    15 h
    2 ECTS
    • Celem modułu jest doskonalenie posiadanych przez studentów kompetencji medialnych w zakresie obsługi i korzystania z komputera oraz nowych mediów.

    • Kurs 1. Technologie informacyjne

      E-learning

      15 h
  • Moduł: Spotkanie z opiekunem roku II
    1 kurs
    2 h
    0 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku

      Wykład

      2 h
  • Moduł: Język polski dla obcokrajowców II
    1 kurs
    60 h
    2 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Kurs 1. Język polski

      Ćwiczenia

      60 h

 

Formy zajęć dydaktycznych: 

Wykład – forma prezentacji wiedzy polegająca głównie na monologu prowadzącego, uzupełniona często prezentacją multimedialną lub pokazem praktycznym. W CDV zazwyczaj zawiera elementy dyskusji z audytorium, czy udzielanie odpowiedzi na zadawane w trakcie wykładu pytania.

Konwersatorium – forma prezentacji wiedzy wzbogacona o zdobywanie kompetencji społecznych, polegająca na dyskusji na temat przedstawiony przez prowadzącego. Studenci zadają pytania prowadzącemu i sobie nawzajem, dyskutują przedstawione koncepcje, wyrażają swoje zdanie.

Ćwiczenia – zajęcia dydaktyczne o charakterze praktycznym pozwalające zdobyć wiedzę i umiejętności niezwiązane bezpośrednio z realizacją zadań zawodowych, a wymagające nakładu pracy od studenta. Typowymi ćwiczeniami są zajęcia z wychowania fizycznego, matematyki czy fizyki.

Warsztaty i  laboratoria komputerowe – zajęcia o charakterze praktycznym pozwalające zdobyć umiejętności związane z realizacją zadań zawodowych. Są to zajęcia interaktywne, w których wykładowca przedstawia wprowadzenie teoretyczne, a następnie wspiera studentów w samodzielnej lub zespołowej realizacji zadania. Zajęcia takie w bardzo dużym stopniu angażują studentów i pozwalają zdobywać wiedzę, rozwijać umiejętności i kompetencje społeczne. Warsztaty są dominującą formą realizacji zajęć na większości kierunków w CDV.

E-Learning forma samodzielnego zdobywania wiedzy, rzadziej umiejętności, z wykorzystaniem narzędzi informatycznych do kształcenia zdalnego, wspierana kontaktem z nauczycielem. Zazwyczaj stosowana jako narzędzie wspierające dydaktykę realizowaną w innych formach.

Seminarium – forma zajęć w bezpośrednim kontakcie z promotorem pracy, polegająca na projektowaniu procesu i konsultacji realizacji pracy dyplomowej.

 

Oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.