Marketing internetowy – studia niestacjonarne 2021
2 lata
Czas trwania studiów
1056
Liczba godzin
149
Punkty
Moduł – spójny blok zajęciowy w ramach którego występują różne formy realizacji zajęć dydaktycznych, pogrupowanych tematycznie w kursy. Ocena końcowa z danego modułu jest składową ocen z kursów, wchodzących w skład modułu.
Kurs– grupa treści kształcenia, stanowiąca spójną całość. Treści kształcenia można utożsamiać z tematami zajęć.
-
Moduł: Komercyjny i społeczny projekt medialny I3 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Podstawy pracy zespołowej
Ćwiczenia
10 h
Kurs 2. Konstruowanie story w medialnych projektach społecznych
Wykład
10 h
Kurs 3. Konstruowanie story w medialnych projektach komercyjnych
Wykład
10 h
-
Moduł: Komercyjny i społeczny projekt medialny II3 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Internetowy projekt społeczny
Warsztat
10 h
Kurs 2. Internetowy projekt komercyjny
Warsztat
10 h
Kurs 3. Ewaluacja medialnych projektów komercyjnych i społecznych
Ćwiczenia
10 h
-
Moduł: Projektowanie komunikacji w mediach cyfrowych4 kursy60 h10 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Teorie komunikowania masowego w Sieci
Wykład
15 h
Kurs 2. Komunikowanie międzynarodowe i międzykulturowe w przestrzeni Sieci
Wykład
10 h
Kurs 3. Konstruowanie strategii komunikowania firm
Ćwiczenia
20 h
Kurs 4. Automatyzacja komunikowania w Internecie
Warsztat
15 h
-
Moduł: Psychologia mediów2 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Koncepcje psychologiczne w aspekcie mediów i technologii
Wykład
15 h
Kurs 2. Rozwój psychologiczny człowieka a media
Konwersatoria
15 h
-
Moduł: Programowanie w Internecie na potrzeby pracy Mediaworkera I2 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Podstawy XHTML i CSS dla Mediaworkerów
Warsztat
15 h
Kurs 2. JavaScript w pracy Mediaworkera
Warsztat
15 h
-
Moduł uzupełniający: Podstawy pracy Mediaworkera4 kursy100 h10 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Podstawy psychologii i komunikacji społecznej
Wykład
15 h
Kurs 2. Public relations
Konwersatoria
15 h
Kurs 3. Rynki medialne w Polsce i na świecie
Ćwiczenia
15 h
Kurs 4. Media społecznościowe w działalności internetowej
Warsztat
15 h
-
Moduł: Programowanie w Internecie na potrzeby pracy Mediaworkera II2 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Programowanie w języku PHP dla Mediaworkerów
Warsztat
15 h
Kurs 2. MySQL w pracy Mediaworkera
Warsztat
15 h
-
Moduł: Media a współczesny świat2 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Media tradycyjne i elektroniczne - historia i znaczenie
Wykład
15 h
Kurs 2. Media a globalne przemiany gospodarcze i społeczne
Konwersatoria
15 h
-
Moduł: Analityka internetowa i UX w kontekście społecznym5 kursów60 h10 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Narzędzia badania danych behawioralnych i deklaratywnych w mediach
Wykład
10 h
Kurs 2. Architektura informacji i UX
Ćwiczenia
15 h
Kurs 3. Audyt i optymalizacja stron internetowych
Warsztat
15 h
Kurs 4. Podstawy wizualizacji danych dla użytkowników
Wykład
10 h
Kurs 5. Wizualizacja danych dla użytkowników
Warsztat
10 h
-
Moduł: Wprowadzenie do praktyk2 kursy16 h1 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Spotkanie z koordynatorem
Wykład
1 h
Kurs 2. Przygotowanie do praktyk
E-learning
15 h
-
Moduł: Symulacje praktyczne przygotowujące do zawodu30 h3 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Portfolio i podstawy symulacji praktycznych
E-learning
30 h
-
Moduł: Podstawy ekonomii a nowe media3 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Podstawy makroekonomii w handlu internetowym
Wykład
10 h
Kurs 2. Podstawy mikroekonomii w handlu internetowym
Wykład
10 h
Kurs 3. Wprowadzenie do finansów przedsiębiorstwa internetowego
Konwersatoria
10 h
-
Moduł: Zarządzanie firmą internetową w dobie nowych technologii3 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Organizacja i zarządzanie w mediach
Wykład
10 h
Kurs 2. Strategie zarządzania firmą internetową
Konwersatoria
10 h
Kurs 3. Zarządzanie zespołem w pracy zdalnej i praca z klientem on-line
Konwersatoria
10 h
-
Moduł: Seminarium I1 kurs10 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Seminarium
Seminarium
10 h
-
Moduł: Seminarium I1 kurs10 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Seminarium
Seminarium
10 h
-
Moduł: Językowy1 kurs20 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Język obcy
Ćwiczenia
20 h
-
Moduł: Międzykierunkowy do wyboru I30 h10 ECTS
W zależności od wybranego modułu.
-
Moduł: Prawo handlowe, a nowe media2 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Podstawy prawa handlowego a media
Konwersatoria
15 h
Kurs 2. Prawo autorskie w Internecie a media
Konwersatoria
15 h
-
Moduł: Platformy sprzedażowe w Internecie2 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Sklepy internetowe i sprzedaż w social media
Warsztat
20 h
Kurs 2. Platformy aukcyjne i inne narzędzia e-handlu
Warsztat
10 h
-
Moduł: Badania marketingowe wspierające sprzedaż on-line3 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Basics of Internet based marketing research
Wykład
10 h
Kurs 2. Analiza potrzeb klientów dla branży e-commerce
Ćwiczenia
10 h
Kurs 3. Konstruowanie oferty sprzedażowej z wykorzystaniem eyetrackera
Warsztat
10 h
-
Moduł: Seminarium II1 kurs10 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Seminarium
Seminarium
10 h
-
Moduł: Praktyka zawodowa360 h15 ECTS
Praktyka zawodowa.
-
Moduł: Międzykierunkowy do wyboru II30 h10 ECTS
W zależności od wybranego modułu.
-
Moduł: Konstruowanie komunikatów reklamowych na potrzeby e-commerce2 kursy30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Konstruowanie reklamy video i animacji reklamowej w mediach
Warsztat
20 h
Kurs 2. Konstruowanie reklamy graficznej i tekstowej w mediach
Warsztat
10 h
-
Moduł: Seminarium III1 kurs10 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Seminarium
Seminarium
10 h
Formy zajęć dydaktycznych:
Wykład – forma prezentacji wiedzy polegająca głównie na monologu prowadzącego, uzupełniona często prezentacją multimedialną lub pokazem praktycznym. W CDV zazwyczaj zawiera elementy dyskusji z audytorium, czy udzielanie odpowiedzi na zadawane w trakcie wykładu pytania.
Konwersatorium – forma prezentacji wiedzy wzbogacona o zdobywanie kompetencji społecznych, polegająca na dyskusji na temat przedstawiony przez prowadzącego. Studenci zadają pytania prowadzącemu i sobie nawzajem, dyskutują przedstawione koncepcje, wyrażają swoje zdanie.
Ćwiczenia – zajęcia dydaktyczne o charakterze praktycznym pozwalające zdobyć wiedzę i umiejętności niezwiązane bezpośrednio z realizacją zadań zawodowych, a wymagające nakładu pracy od studenta. Typowymi ćwiczeniami są zajęcia z wychowania fizycznego, matematyki czy fizyki.
Warsztaty i laboratoria komputerowe – zajęcia o charakterze praktycznym pozwalające zdobyć umiejętności związane z realizacją zadań zawodowych. Są to zajęcia interaktywne, w których wykładowca przedstawia wprowadzenie teoretyczne, a następnie wspiera studentów w samodzielnej lub zespołowej realizacji zadania. Zajęcia takie w bardzo dużym stopniu angażują studentów i pozwalają zdobywać wiedzę, rozwijać umiejętności i kompetencje społeczne. Warsztaty są dominującą formą realizacji zajęć na większości kierunków w CDV.
E-Learning – forma samodzielnego zdobywania wiedzy, rzadziej umiejętności, z wykorzystaniem narzędzi informatycznych do kształcenia zdalnego, wspierana kontaktem z nauczycielem. Zazwyczaj stosowana jako narzędzie wspierające dydaktykę realizowaną w innych formach.
Seminarium – forma zajęć w bezpośrednim kontakcie z promotorem pracy, polegająca na projektowaniu procesu i konsultacji realizacji pracy dyplomowej.
Oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.