Mediaworking 2020 – studia I stopnia stacjonarne

I stopnia, stacjonarne
  • 3 lata

    Czas trwania studiów

  • 2193

    Liczba godzin

  • 212

    Punkty 

 

Moduł – spójny blok zajęciowy w ramach którego występują różne formy realizacji zajęć dydaktycznych, pogrupowanych tematycznie w kursy. Ocena końcowa z danego modułu jest składową ocen z kursów, wchodzących w skład modułu.

Kurs– grupa treści kształcenia, stanowiąca spójną całość. Treści kształcenia można utożsamiać z tematami zajęć.

 

  • Moduł: Warsztaty medialne
    5 kursów
    60 h
    5 ECTS
    • W ramach tego modułu student nabędzie umiejętności i rozwinie swój warsztat w zakresie tworzenia komunikatów prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych.

    • Kurs 1. Gatunki medialne

      Wykład

      10 h
    • Kurs 2. Warsztat prasowy

      Warsztat

      10 h
    • Kurs 3. Warsztat radiowy

      Warsztat

      15 h
    • Kurs 4. Warsztat telewizyjny

      Warsztat

      15 h
    • Kurs 5. Warsztat dziennikarstwa internetowego

      Warsztat

      10 h
  • Moduł: Infobrokering i zarządzanie bazami danych
    4 kursy
    50 h
    5 ECTS
    • W ramach tego modułu student nabędzie umiejętności niezbędne do analizowania i monitoringu internetu, pozna narzędzia służące do monitorowania treści w przestrzeni sieci oraz nauczy się tworzyć raporty medialne i infobrokerskie.

    • Kurs 1. Tworzenie i zarządzanie bazami danych

      Wykład

      10 h
    • Kurs 2. Infobrokering i monitoring internetu

      Warsztat

      20 h
    • Kurs 3. Przygotowywanie raportu medialnego i infobrokerskiego

      Warsztat

      15 h
    • Kurs 4. Pozyskiwanie informacji naukowej

      Warsztat

      5 h
  • Moduł: Public relations
    5 kursów
    90 h
    9 ECTS
    • W ramach tego modułu student zapozna się z podstawowymi zagadnieniami PR oraz MR, nabędzie kompetencje niezbędne do poprawnie prowadzonego kontaktu z mediami oraz zapozna się z podstawowymi zasadami CSR.

    • Kurs 1. Podstawy public relations

      Wykład

      10 h
    • Kurs 2. Media relations

      Ćwiczenia

      20 h
    • Kurs 3. Corporate Social Responsibility

      Warsztaty

      15 h
    • Kurs 4. Sponsoring w działalności public relations

      Warsztat

      20 h
    • Kurs 5. Internal PR

      Warsztat

      10 h
  • Moduł: Językowy III
    1 kurs
    40 h
    5 ECTS
    • Celem modułu jest doskonalenie znajomości wybranego języka obcego przez studentów. Po zakończeniu studiów licencjackich student powinien posługiwać się wybranym językiem obcym na poziomie B2.

    • Kurs 1. Język obcy

      Ćwiczenia

      40 h
  • Moduł: Spotkanie z opiekunem roku IV
    1 kurs
    2 h
    0 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku

      Wykład

      2 h
  • Moduł: Proseminarium
    1 kurs
    5 h
    1 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Kurs 1. Proseminarium

      Wykład

      5 h
  • Moduł: Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe II
    1 kurs
    10 h
    1 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Kurs 1. Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe

      Warsztat

      10 h
  • Moduł: Międzykierunkowy do wyboru 2
    50 h
    10 ECTS
    • W zależności od wybranego modułu.

  • Moduł: Communication design
    5 kursów
    100 h
    10 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Kurs 1. Web design

      Warsztat

      20 h
    • Kurs 2. Typografia i projektowanie mediów

      Warsztat

      20 h
    • Kurs 3. Architektura informacji i UX design

      Warsztat

      20 h
    • Kurs 4. Corporate Identity

      Warsztat

      20 h
    • Kurs 5. Elementy programowania i projektowanie aplikacji

      Warsztat

      20 h
  • Moduł: Reklama internetowa
    4 kursy
    100 h
    10 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Kurs 1. Reklama prasowa w sieci

      Ćwiczenia

      15 h
    • Kurs 2. Grafika reklamowa

      Warsztat

      35 h
    • Kurs 3. Reklama w mediach społecznościowych i na stronach www

      Warsztat

      30 h
    • Kurs 4. Reklama audiowizualna w internecie

      Warsztat

      20 h
  • Moduł: Seminarium I
    1 kurs
    10 h
    5 ECTS
    • Szczegóły poniżej.

    • Kurs 1. Seminarium dyplomowe

      Seminarium

      10 h

 

Formy zajęć dydaktycznych: 

Wykład – forma prezentacji wiedzy polegająca głównie na monologu prowadzącego, uzupełniona często prezentacją multimedialną lub pokazem praktycznym. W CDV zazwyczaj zawiera elementy dyskusji z audytorium, czy udzielanie odpowiedzi na zadawane w trakcie wykładu pytania.

Konwersatorium – forma prezentacji wiedzy wzbogacona o zdobywanie kompetencji społecznych, polegająca na dyskusji na temat przedstawiony przez prowadzącego. Studenci zadają pytania prowadzącemu i sobie nawzajem, dyskutują przedstawione koncepcje, wyrażają swoje zdanie.

Ćwiczenia – zajęcia dydaktyczne o charakterze praktycznym pozwalające zdobyć wiedzę i umiejętności niezwiązane bezpośrednio z realizacją zadań zawodowych, a wymagające nakładu pracy od studenta. Typowymi ćwiczeniami są zajęcia z wychowania fizycznego, matematyki czy fizyki.

Warsztaty i  laboratoria komputerowe – zajęcia o charakterze praktycznym pozwalające zdobyć umiejętności związane z realizacją zadań zawodowych. Są to zajęcia interaktywne, w których wykładowca przedstawia wprowadzenie teoretyczne, a następnie wspiera studentów w samodzielnej lub zespołowej realizacji zadania. Zajęcia takie w bardzo dużym stopniu angażują studentów i pozwalają zdobywać wiedzę, rozwijać umiejętności i kompetencje społeczne. Warsztaty są dominującą formą realizacji zajęć na większości kierunków w CDV.

E-Learning forma samodzielnego zdobywania wiedzy, rzadziej umiejętności, z wykorzystaniem narzędzi informatycznych do kształcenia zdalnego, wspierana kontaktem z nauczycielem. Zazwyczaj stosowana jako narzędzie wspierające dydaktykę realizowaną w innych formach.

Seminarium – forma zajęć w bezpośrednim kontakcie z promotorem pracy, polegająca na projektowaniu procesu i konsultacji realizacji pracy dyplomowej.

 

Oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.

Strona wykorzystuje pliki cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.