Mediaworking 2020 – studia I stopnia stacjonarne
-
3 lata
Czas trwania studiów
-
2193
Liczba godzin
-
212
Punkty
Moduł – spójny blok zajęciowy w ramach którego występują różne formy realizacji zajęć dydaktycznych, pogrupowanych tematycznie w kursy. Ocena końcowa z danego modułu jest składową ocen z kursów, wchodzących w skład modułu.
Kurs– grupa treści kształcenia, stanowiąca spójną całość. Treści kształcenia można utożsamiać z tematami zajęć.
-
Moduł: Podstawy psychologii i komunikacji społecznej 3 kursy45 h5 ECTS
-
W ramach tego modułu student zapozna się z podstawowymi pojęciami komunikacji społecznej oraz psychologii społecznej. Pozna mechanizmy psychologiczne warunkujące funkcjonowanie człowieka w społeczeństwie i nauczy się wykorzystywać tę wiedzę w zakresie marketingu.
-
Kurs 1. Komunikacja społeczna
Wykład
10 h
-
Kurs 2. Komunikacja społeczna w praktyce
Ćwiczenia
20 h
-
Kurs 3. Psychologia społeczna
Ćwiczenia
15 h
-
-
Moduł: Wprowadzenie do mediaworkingu (moduł projektowy) 2 kursy30 h3 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Podstawy pracy projektowej i ocena kompetencji
Ćwiczenia
10 h
-
Kurs 2. Projekt zespołowy
Warsztat
20 h
-
-
Moduł: Social media 6 kursów90 h9 ECTS
-
W ramach zajęć z tego modułu student zapozna się z podstawowymi platformami społecznościowymi i nauczy się wykorzystywać je do działań marketingowych. Podczas warsztatów student pozna działanie wybranych narzędzi SM oraz będzie je stosował w ramach realizowanych projektów.
-
Kurs 1. Media społecznościowe
Wykład
10 h
-
Kurs 2. Zarządzanie społecznością i społeczny kapitał sieci - case study
Warsztat
15 h
-
Kurs 3. Optymalizacja profili społecznościowych
Warsztat
20 h
-
Kurs 4. Buzz marketing w internecie
Warsztat
10 h
-
Kurs 5. Narzędzia social media
Warsztat
15 h
-
Kurs 6. Warsztat tworzenia kontentu
Warsztat
20 h
-
-
Moduł: Marketing i techniki sprzedaży 5 kursów100 h10 ECTS
-
W ramach tego modułu student pozna podstawy marketingu w zakresie sprzedaży, promocji, budowania wizerunku. W sposób praktyczny nauczy się wykorzystywać tę wiedzę w swojej praktyce marketingowej.
-
Kurs 1. Wprowadzenie do marketingu
Wykład
20 h
-
Kurs 2. Podstawy marketingu i planowanie kampanii marketingowej
Warsztat
30 h
-
Kurs 3. Kreowanie marki i wizerunku
Konwersatoria
15 h
-
Kurs 4. Event marketing
Warsztat
15 h
-
Kurs 5. Coaching sprzedażowy
Warsztat
20 h
-
-
Moduł: Ogólny 4 kursy20 h5 ECTS
-
Celem modułu jest przybliżenie studentom możliwości oraz podstawowych zasad związanych ze studiowaniem.
-
Kurs 1. BHP
E-learning
5 h
-
Kurs 2. Ochrona własności intelektualnej
E-learning
5 h
-
Kurs 3. Wstęp do studiowania
E-learning
5 h
-
Kurs 4. Szkolenie biblioteczne
E-learning
5 h
-
-
Moduł: Wychowanie fizyczne I 1 kurs30 h0 ECTS
-
Celem modułu jest promowanie zdrowego i aktywnego stylu życia wśród studentów.
-
Kurs 1. Wychowanie fizyczne
Ćwiczenia
30 h
-
-
Moduł: Człowiek-Myśl-Społeczeństwo 2 kursy30 h1 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Filozofia dla każdego
Konwersatoria
15 h
-
Socjologia dla każdego
Konwersatoria
15 h
-
-
Moduł: Spotkanie z opiekunem roku I 1 kurs2 h0 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku
Wykład
2 h
-
-
Moduł: Język polski dla obcokrajowców I 1 kurs60 h2 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Język polski
Ćwiczenia
60 h
-
-
Moduł: Wprowadzenie do studiowania dla obcokrajowców 4 kursy100 h0 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Zajęcia integracyjne
Ćwiczenia
40 h
-
Kurs 2. Wiadomości o Polsce
Konwersatoria
20 h
-
Kurs 3. Nie tylko nauka
Konwersatoria
20 h
-
Kurs 4. Prezentacja
Warsztat
20 h
-
-
Moduł: Tutoring I 1 kurs15 h1 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Tutoring zespołowy
Warsztat
15 h
-
-
Moduł: Rynki medialne 3 kursy50 h5 ECTS
-
W ramach modułu student zapozna się z charakterystyką rynków medialnych w Polsce i na świecie oraz dowie się, w jaki sposób historia mediów determinuje zmiany w świecie medialnym.
-
Kurs 1. Rozwój mediów tradycyjnych
Konwersatoria
15 h
-
Kurs 2. Systemy medialne w Polsce i na świecie
Wykład
20 h
-
Kurs 3. Rynki reklamy medialnej
Konwersatoria
15 h
-
-
Moduł: Narzędzia informatyczne w reklamie sieciowej 4 kursy100 h10 ECTS
-
W ramach tego modułu student nabędzie umiejętności wykorzystania podstawowych narzędzi informatycznych w reklamie internetowej, zarówno w zakresie reklam tekstowych, jak i graficznych. Student nabędzie również umiejętności niezbędne przy pozycjonowaniu stron internetowych.
-
Kurs 1. Reklamy tekstowe
Warsztat
20 h
-
Kurs 2. Przygotowanie reklamy graficznej
Warsztat
20 h
-
Kurs 3. Analityka internetowa
Warsztat
20 h
-
Kurs 4. Marketing efektywnościowy (SEM, SEO, PPC)
Warsztat
40 h
-
-
Moduł: Realizacja projektów audiowizualnych 4 kursy50 h5 ECTS
-
W ramach modułu student nabędzie umiejętności związane z projektowaniem, przygotowywaniem, optymalizacją materiałów audiowizualnych w marketingu internetowym.
-
Kurs 1. Fotografia i video jako medium
Wykład
10 h
-
Kurs 2. Zarys podstaw technicznych fotografii oraz wideo
Warsztat
10 h
-
Kurs 3. Podstawy preprodukcji i postprodukcji
Warsztat
15 h
-
Kurs 4. Fotoedycja i obróbka zdjęć
Warsztat
15 h
-
-
Moduł: Prawo mediów i reklamy 2 kursy30 h3 ECTS
-
W ramach modułu student nabędzie wiedzę z zakresu prawa mediów i reklamy oraz nabędzie umiejętność stosowania tej wiedzy w praktyce.
-
Kurs 1. Prawo mediów
Konwersatoria
15 h
-
Kurs 2. Prawo reklamy
Konwersatoria
15 h
-
-
Moduł: Wychowanie fizyczne II 1 kurs30 h0 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Wychowanie fizyczne
Ćwiczenia
30 h
-
-
Moduł: Moduł językowy I 1 kurs40 h5 ECTS
-
Celem modułu jest doskonalenie znajomości wybranego języka obcego przez studentów. Po zakończeniu studiów licencjackich student powinien posługiwać się wybranym językiem obcym na poziomie B2.
-
Kurs 1. Język obcy
Ćwiczenia
40 h
-
-
Moduł: Technologiczny I 1 kurs15 h2 ECTS
-
Celem modułu jest doskonalenie posiadanych przez studentów kompetencji medialnych w zakresie obsługi i korzystania z komputera oraz nowych mediów.
-
Kurs 1. Technologie informacyjne
E-learning
15 h
-
-
Moduł: Spotkanie z opiekunem roku II 1 kurs2 h0 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku
Wykład
2 h
-
-
Moduł: Język polski dla obcokrajowców II 1 kurs60 h2 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Język polski
Ćwiczenia
60 h
-
-
Moduł: Tutoring II 1 kurs25 h1 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Tutoring zespołowy
Warsztat
25 h
-
-
Moduł: Metody analizy rynku 5 kursów100 h10 ECTS
-
W ramach tego modułu student zapozna się z podstawami prowadzenia badań marketingowych oraz medioznawczych. Nabędzie umiejętności projektowania procesu badawczego, prowadzenia badań, ich analizy i implementacji.
-
Kurs 1. Podstawy badań marketingowych
Wykład
20 h
-
Kurs 2. Metody badań medioznawczych
Ćwiczenia
20 h
-
Kurs 3. Współczesne potrzeby konsumenckie
Ćwiczenia
20 h
-
Kurs 4. Analiza działań konkurencji
Ćwiczenia
20 h
-
Kurs 5. Statystyka w badaniach marketingowych i medioznawczych
Warsztat
20 h
-
-
Moduł: Warsztat kreatywności i twórczego myślenia 3 kursy50 h5 ECTS
-
W ramach modułu student nabędzie umiejętności pracy w metodologii Design Thinking oraz rozwinie swoją kreatywność podczas warsztatów.
-
Kurs 1. Design Thinking
Ćwiczenia
20 h
-
Kurs 2. Trening kreatywności i stymulacja twórczego myślenia
Warsztat
15 h
-
Kurs 3. Creative Writing
Warsztat
15 h
-
-
Moduł: Językowy II 1 kurs40 h5 ECTS
-
Celem modułu jest doskonalenie znajomości wybranego języka obcego przez studentów. Po zakończeniu studiów licencjackich student powinien posługiwać się wybranym językiem obcym na poziomie B2.
-
Kurs 1. Język obcy
Ćwiczenia
40 h
-
-
Moduł: Technologiczny II 1 kurs15 h2 ECTS
-
Celem modułu jest doskonalenie posiadanych przez studentów kompetencji medialnych w zakresie obsługi i korzystania z komputera oraz nowych mediów.
-
Kurs 1. Technologie informacyjne
E-learning
15 h
-
-
Moduł: Spotkanie z opiekunem roku III 1 kurs2 h0 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku
Wykład
2 h
-
-
Moduł: Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe I 1 kurs10 h1 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe
Warsztat
10 h
-
-
Moduł: Wprowadzenie do praktyk 2 kursy16 h1 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Spotkanie z koordynatorem
Wykład
1 h
-
Kurs 2. Przygotowanie do praktyk (e-learning)
E-learning
15 h
-
-
Moduł: Międzykierunkowy do wyboru 1 50 h10 ECTS
-
W zależności od wybranego modułu.
-
-
Moduł: Warsztaty medialne 5 kursów60 h5 ECTS
-
W ramach tego modułu student nabędzie umiejętności i rozwinie swój warsztat w zakresie tworzenia komunikatów prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych.
-
Kurs 1. Gatunki medialne
Wykład
10 h
-
Kurs 2. Warsztat prasowy
Warsztat
10 h
-
Kurs 3. Warsztat radiowy
Warsztat
15 h
-
Kurs 4. Warsztat telewizyjny
Warsztat
15 h
-
Kurs 5. Warsztat dziennikarstwa internetowego
Warsztat
10 h
-
-
Moduł: Infobrokering i zarządzanie bazami danych 4 kursy50 h5 ECTS
-
W ramach tego modułu student nabędzie umiejętności niezbędne do analizowania i monitoringu internetu, pozna narzędzia służące do monitorowania treści w przestrzeni sieci oraz nauczy się tworzyć raporty medialne i infobrokerskie.
-
Kurs 1. Tworzenie i zarządzanie bazami danych
Wykład
10 h
-
Kurs 2. Infobrokering i monitoring internetu
Warsztat
20 h
-
Kurs 3. Przygotowywanie raportu medialnego i infobrokerskiego
Warsztat
15 h
-
Kurs 4. Pozyskiwanie informacji naukowej
Warsztat
5 h
-
-
Moduł: Public relations 5 kursów90 h9 ECTS
-
W ramach tego modułu student zapozna się z podstawowymi zagadnieniami PR oraz MR, nabędzie kompetencje niezbędne do poprawnie prowadzonego kontaktu z mediami oraz zapozna się z podstawowymi zasadami CSR.
-
Kurs 1. Podstawy public relations
Wykład
10 h
-
Kurs 2. Media relations
Ćwiczenia
20 h
-
Kurs 3. Corporate Social Responsibility
Warsztaty
15 h
-
Kurs 4. Sponsoring w działalności public relations
Warsztat
20 h
-
Kurs 5. Internal PR
Warsztat
10 h
-
-
Moduł: Językowy III 1 kurs40 h5 ECTS
-
Celem modułu jest doskonalenie znajomości wybranego języka obcego przez studentów. Po zakończeniu studiów licencjackich student powinien posługiwać się wybranym językiem obcym na poziomie B2.
-
Kurs 1. Język obcy
Ćwiczenia
40 h
-
-
Moduł: Spotkanie z opiekunem roku IV 1 kurs2 h0 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku
Wykład
2 h
-
-
Moduł: Proseminarium 1 kurs5 h1 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Proseminarium
Wykład
5 h
-
-
Moduł: Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe II 1 kurs10 h1 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe
Warsztat
10 h
-
-
Moduł: Międzykierunkowy do wyboru 2 50 h10 ECTS
-
W zależności od wybranego modułu.
-
-
Moduł: Przestrzenie mediów i technologii 3 kursy50 h5 ECTS
-
W ramach modułu student zapozna się z podstawowymi psychologicznymi kontekstami internetu, dokona przeglądu kulturowych przestrzeni mediów oraz zapozna się z zagadnieniami związanymi z funkcjonowaniem internetu w ujęciu socjologicznym.
-
Kurs 1. Psychologiczne konteksty internetu
Konwersatoria
15 h
-
Kurs 2. Kulturowe przestrzenie mediów i technologii
Konwersatoria
15 h
-
Kurs 3. Społeczne wymiary sieci
Konwersatoria
20 h
-
-
Moduł: Spotkanie z opiekunem roku V 1 kurs2 h0 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku
Wykład
2 h
-
-
Moduł: Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe 1 kurs5 h1 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe
Warsztat
5 h
-
-
Moduł specjalizacyjny w zależności od wybranej specjalizacji Więcej informacji przy opisie modułu
-
Szczegóły poniżej.
-
-
Moduł: Communication design 5 kursów100 h10 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Web design
Warsztat
20 h
-
Kurs 2. Typografia i projektowanie mediów
Warsztat
20 h
-
Kurs 3. Architektura informacji i UX design
Warsztat
20 h
-
Kurs 4. Corporate Identity
Warsztat
20 h
-
Kurs 5. Elementy programowania i projektowanie aplikacji
Warsztat
20 h
-
-
Moduł: Reklama internetowa 4 kursy100 h10 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Reklama prasowa w sieci
Ćwiczenia
15 h
-
Kurs 2. Grafika reklamowa
Warsztat
35 h
-
Kurs 3. Reklama w mediach społecznościowych i na stronach www
Warsztat
30 h
-
Kurs 4. Reklama audiowizualna w internecie
Warsztat
20 h
-
-
Moduł: Seminarium I 1 kurs10 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Seminarium dyplomowe
Seminarium
10 h
-
-
Moduł: Spotkanie z opiekunem roku VI 1 kurs2 h0 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku
Wykład
2 h
-
-
Moduł: Praktyka zawodowa 500 h21 ECTS
-
Praktyka zawodowa.
-
-
Moduł specjalizacyjny w zależności od wybranej specjalizacji Więcej informacji przy opisie modułu
-
Szczegóły poniżej.
-
-
Moduł: Zarządzanie zespołem 4 kursy100 h10 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Budowanie relacji w zespole
Warsztat
25 h
-
Kurs 2. Metody projektowe
Warsztat
25 h
-
Kurs 3. Systemy motywacyjne
Warsztat
25 h
-
Kurs 4. Techniki wpływu społecznego
Warsztat
25 h
-
-
Moduł: Seminarium II 1 kurs10 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Seminarium dyplomowe
Seminarium
10 h
-
-
Moduł: Międzykierunkowy do wyboru 3 50 h10 ECTS
-
W zależności od wybranego modułu.
-
Formy zajęć dydaktycznych:
Wykład – forma prezentacji wiedzy polegająca głównie na monologu prowadzącego, uzupełniona często prezentacją multimedialną lub pokazem praktycznym. W CDV zazwyczaj zawiera elementy dyskusji z audytorium, czy udzielanie odpowiedzi na zadawane w trakcie wykładu pytania.
Konwersatorium – forma prezentacji wiedzy wzbogacona o zdobywanie kompetencji społecznych, polegająca na dyskusji na temat przedstawiony przez prowadzącego. Studenci zadają pytania prowadzącemu i sobie nawzajem, dyskutują przedstawione koncepcje, wyrażają swoje zdanie.
Ćwiczenia – zajęcia dydaktyczne o charakterze praktycznym pozwalające zdobyć wiedzę i umiejętności niezwiązane bezpośrednio z realizacją zadań zawodowych, a wymagające nakładu pracy od studenta. Typowymi ćwiczeniami są zajęcia z wychowania fizycznego, matematyki czy fizyki.
Warsztaty i laboratoria komputerowe – zajęcia o charakterze praktycznym pozwalające zdobyć umiejętności związane z realizacją zadań zawodowych. Są to zajęcia interaktywne, w których wykładowca przedstawia wprowadzenie teoretyczne, a następnie wspiera studentów w samodzielnej lub zespołowej realizacji zadania. Zajęcia takie w bardzo dużym stopniu angażują studentów i pozwalają zdobywać wiedzę, rozwijać umiejętności i kompetencje społeczne. Warsztaty są dominującą formą realizacji zajęć na większości kierunków w CDV.
E-Learning – forma samodzielnego zdobywania wiedzy, rzadziej umiejętności, z wykorzystaniem narzędzi informatycznych do kształcenia zdalnego, wspierana kontaktem z nauczycielem. Zazwyczaj stosowana jako narzędzie wspierające dydaktykę realizowaną w innych formach.
Seminarium – forma zajęć w bezpośrednim kontakcie z promotorem pracy, polegająca na projektowaniu procesu i konsultacji realizacji pracy dyplomowej.
Oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.