Informatyka – Projektowanie gier i mediów interaktywnych 2020
-
3,5 roku
Czas trwania studiów
-
2985
Liczba godzin
-
271
Punkty
Moduł – spójny blok zajęciowy w ramach którego występują różne formy realizacji zajęć dydaktycznych, pogrupowanych tematycznie w kursy. Ocena końcowa z danego modułu jest składową ocen z kursów, wchodzących w skład modułu.
Kurs– grupa treści kształcenia, stanowiąca spójną całość. Treści kształcenia można utożsamiać z tematami zajęć.
-
Moduł: Wprowadzenie do informatyki 3 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Wprowadzenie do informatyki
Wykład
10 h
-
Kurs 2. Wprowadzenie do informatyki
Laboratorium komputerowe
15 h
-
Kurs 3. Matematyczne podstawy IT (1)
Warsztat
25 h
-
-
Moduł: Organizacja pracy i komunikacja 2 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Organizacja pracy i komunikacja
Wykład 20 h / Warsztat 20 h
40 h
-
Kurs 2. Portfolio informatyka
Laboratorium komputerowe
10 h
-
-
Moduł: Podstawy programowania 2 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Podstawy programowania
Wykład 10 h / Laboratorium komputerowe 30 h
40 h
-
Kurs 2. Matematyczne podstawy programowania
Warsztat
10 h
-
-
Moduł: Systemy zarządzania treścią portali internetowych 1 kurs50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Systemy zarządzania treścią portali internetowych
Wykład 10 h / Laboratorium komputerowe 40 h
50 h
-
-
Moduł: Matematyka dyskretna 2 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1.Matematyka dyskretna z elementami logiki i teorii mnogości
Warsztat
30 h
-
Kurs 2. Rachunek prawdopodobieństwa
Warsztat
20 h
-
-
Moduł: Ogólny 4 kursy20 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. BHP
E-learning
5 h
-
Kurs 2. Wstęp do studiowania
E-learning
5 h
-
Kurs 3. Szkolenie biblioteczne
E-learning
5 h
-
Kurs 4. Ochrona własności intelektualnej
E-learning
5 h
-
-
Moduł: Wychowanie fizyczne I 1 kurs20 h0 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Wychowanie fizyczne
Ćwiczenia
20 h
-
-
Moduł: Językowy dla obcokrajowców I 1 kurs60 h0 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Język polski
Ćwiczenia
60 h
-
-
Moduł: Wprowadzenie do studiowania dla obcokrajowców 1 kurs50 h1 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Wprowadzenie do studiowania
Ćwiczenia
50 h
-
-
Moduł specjalizacyjny: Wprowadzenie do projektowania gier 2 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Projektowanie gier planszowych
Wykład 5 h / Warsztat 15 h
20 h
-
Kurs 2. Projektowanie gier interaktywnych
Wykład 5 h / Warsztat 25 h
30 h
-
-
Moduł specjalizacyjny: Wprowadzenie do projektowania gier 2 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Grafika 2D
Laboratorium komputerowe
25 h
-
Kurs 2. Modelowanie 3D
Laboratorium komputerowe
25 h
-
-
Moduł specjalizacyjny: Warsztaty projektowania gier I 2 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Portfolio twórcy gier (1)
Laboratorium komputerowe
40 h
-
Kurs 2. Portfolio twórcy gier (1)
Laboratorium komputerowe
10 h
-
-
Moduł: Tutoring I 1 kurs15 h1 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Tutoring I
Warsztat
15 h
-
-
Moduł: Systemy operacyjne i programowanie systemowe 3 kursy100 h10 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Systemy operacyjne
Wykład 20 h / Laboratorium komputerowe 30 h / E-learning 5 h
55 h
-
Kurs 2. Programowanie systemowe
Laboratorium komputerowe
25 h
-
Kurs 3. Matematyczne podstawy IT (2)
Warsztat
20 h
-
-
Moduł: Bezpieczeństwo systemów informatycznych 2 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Bezpieczeństwo systemów informatycznych
Wykład 15 h / Laboratorium komputerowe 20 h / E-learning 5 h
40 h
-
Kurs 2. Teoria liczb w bezpieczeństwie
Laboratorium komputerowe
10 h
-
-
Moduł: Programowanie strukturalne 3 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Programowanie strukturalne
Laboratorium komputerowe
15 h
-
Kurs 2. Programowanie niskopoziomowe
Laboratorium komputerowe
25 h
-
Kurs 3. Metody obliczeniowe
Warsztat
10 h
-
-
Moduł: Algorytmy i struktury danych 1 kurs50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Algorytmy i struktury danych
Wykład 25 h / Laboratorium komputerowe 25 h
50 h
-
-
Moduł: Wychowanie fizyczne II 1 kurs20 h0 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Wychowanie fizyczne
Ćwiczenia
20 h
-
-
Moduł: Językowy I 1 kurs40 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Język obcy
Ćwiczenia
40 h
-
-
Moduł: Językowy dla obcokrajowców II 1 kurs60 h0 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Język polski
Ćwiczenia
60 h
-
-
Moduł: Tutoring II 1 kurs25 h1 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Tutoring II
Warsztat
25 h
-
-
Moduł: Wprowadzenie do praktyk zawodowych 2 kursy16 h1 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Spotkanie z koordynatorem praktyk
Wykład
1 h
-
Kurs 2. Wprowadzenie do praktyk zawodowych
E-learning
15 h
-
-
Moduł specjalizacyjny: Projektowanie gier I 2 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Projektowanie gier (1)
Wykład 5 h / Laboratorium komputerowe 25 h
30 h
-
Kurs 2. Dźwięk w grach (1)
Wykład 5 h / Laboratorium komputerowe 15 h
20 h
-
-
Moduł specjalizacyjny: Multimedia 2 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Foto
Laboratorium komputerowe
15 h
-
Kurs 2. Audio-wideo
Laboratorium komputerowe
35 h
-
-
Moduł specjalizacyjny: Warsztaty projektowania gier II 2 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Projekt zespołowy (2)
Laboratorium komputerowe
40 h
-
Kurs 2. Portfolio twórcy gier (2)
Laboratorium komputerowe
10 h
-
-
Moduł: Komunikacja człowiek-komputer 2 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Psychofizjologia widzenia
E-learning
10 h
-
Kurs 2. Komunikacja człowiek-komputer
Wykład 15 h / Laboratorium komputerowe 25 h
40 h
-
-
Moduł: Architektura komputerów 2 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Architektura komputerów
Wykład
15 h
-
Kurs 2. Architektura komputerów i przetwarzanie rozproszone
Laboratorium komputerowe
35 h
-
-
Moduł: Programowanie obiektowe 2 kursy100 h10 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Programowanie obiektowe
Wykład 15 h / Laboratorium komputerowe 30 h
45 h
-
Kurs 2. Zaawansowane programowanie obiektowe
Wykład 15 h / Laboratorium komputerowe 40 h
55 h
-
-
Moduł: Systemy baz danych 1 kurs50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Systemy baz danych
Wykład 15 h / Laboratorium komputerowe 35 h
50 h
-
-
Moduł: Językowy II 1 kurs40 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Język obcy
Ćwiczenia
40 h
-
-
Moduł: Sieci komputerowe 1 kurs50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Sieci komputerowe
Wykład 20 h / Laboratorium komputerowe 30 h
50 h
-
-
Moduł specjalizacyjny: Grafika 2D 2 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Animacja 2D
Laboratorium komputerowe
25 h
-
Kurs 2. Tworzenie rekwizytów do gier
Laboratorium komputerowe
25 h
-
-
Moduł specjalizacyjny: Projektowanie gier II 4 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Psychologia gier
Konwersatorium
10 h
-
Kurs 2. Ludologia
Wykład
10 h
-
Kurs 3. Dźwięk w grach (2)
Laboratorium komputerowe
15 h
-
Kurs 4. Dźwięk w grach (2)
Konwersatorium
15 h
-
-
Moduł specjalizacyjny: Warsztaty projektowania gier III 2 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Projekt zespołowy (3)
Laboratorium komputerowe
40 h
-
Kurs 2. Portfolio twórcy gier (3)
Laboratorium komputerowe
10 h
-
-
Moduł: Wprowadzenie do systemów wbudowanych 2 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Podstawy elektroniki
Wykład 15 h / Laboratorium komputerowe 15 h
30 h
-
Kurs 2. Programowalne układy cyfrowe
Wykład 5 h / Laboratorium komputerowe 15 h
20 h
-
-
Moduł: Technologie internetowe 1 kurs50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Technologie internetowe
Wykład 20 h / Laboratorium komputerowe 30 h
50 h
-
-
Moduł: Językowy III 1 kurs40 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Język obcy
Ćwiczenia
40 h
-
-
Moduł: Międzykierunkowy do wyboru I 50 h5 ECTS
-
Moduł społeczno-humanistyczny do wyboru.
-
-
Moduł specjalizacyjny: Projektowanie gier III 3 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Gry mobilne
Laboratorium komputerowe
15 h
-
Kurs 2. Gry sieciowe
Laboratorium komputerowe
25 h
-
Kurs 3. Muzyka w grach
Laboratorium komputerowe
10 h
-
-
Moduł specjalizacyjny: Grafika komputerowa 2 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Modelowanie 3D
Laboratorium komputerowe
25 h
-
Kurs 2. Shadery i oświetlenie w silnikach gier
Laboratorium komputerowe
25 h
-
-
Moduł specjalizacyjny: Programowanie narzędzi 1 kurs50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Programowanie narzędzi dla silników gier
Laboratorium komputerowe
50 h
-
-
Moduł specjalizacyjny: Warsztaty projektowania gier IV 2 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Projekt zespołowy (4)
Laboratorium komputerowe
40 h
-
Kurs 2. Projekt zespołowy (4)
Laboratorium komputerowe
10 h
-
-
Moduł: Systemy wbudowane 2 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Projektowanie systemów wbudowanych
Wykład 5 h / Laboratorium komputerowe 20 h
25 h
-
Kurs 2. Aplikacje systemów wbudowanych
Wykład 5 h / Laboratorium komputerowe 20 h
25 h
-
-
Moduł: Inżynieria oprogramowania 1 kurs50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Inżynieria oprogramowania
Wykład 15 h / Laboratorium komputerowe 30 h / E-learning 5 h
50 h
-
-
Moduł: Rynek pracy 2 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Problemy społeczne i zawodowe informatyków
Warsztat 5 h / E-learning 10 h
15 h
-
Kurs 2. Działalność gospodarcza
Warsztat
35 h
-
-
Moduł: Międzykierunkowy do wyboru II 50 h5 ECTS
-
W zależności od wybranego modułu.
-
-
Moduł specjalizacyjny: Projektowanie doświadczeń AR i VR 2 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Projektowanie doświadczeń AR i VR
Laboratorium komputerowe
35 h
-
Kurs 2. Dźwięk przestrzenny
Laboratorium komputerowe
15 h
-
-
Moduł specjalizacyjny: Tworzenie gier mobilnych 1 kurs50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Tworzenie gier mobilnych
Laboratorium komputerowe
50 h
-
-
Moduł specjalizacyjny: Warsztaty projektowania gier V 2 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Projekt zespołowy (5)
Laboratorium komputerowe
40 h
-
Kurs 2. Portfolio twórcy gier (5)
Laboratorium komputerowe
10 h
-
-
Moduł: Metody sztucznej inteligencji 1 kurs50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Metody sztucznej inteligencji
Wykład 20 h / Laboratorium komputerowe 30 h
50 h
-
-
Moduł: Dyplomowy projekt zespołowy I 2 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Dyplomowy projekt zespołowy I
Laboratorium komputerowe 25 h / Konwersatoria 15 h
40 h
-
Kurs 2. Seminarium dyplomowe I
Konwersatoria
10 h
-
-
Moduł: Międzykierunkowy do wyboru III 50 h5 ECTS
-
W zależności od wybranego modułu.
-
-
Moduł specjalizacyjny: Tworzenie gier sieciowych 1 kurs50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Tworzenie gier sieciowych
Laboratorium komputerowe
50 h
-
-
Moduł specjalizacyjny: Optymalizacja i bezpieczeństwo kodu 3 kursy100 h10 ECTS
-
Szczegóły poniżej
-
Kurs 1. Optymalizacja kodu
Laboratorium komputerowe
35 h
-
Kurs 2. Bezpieczeństwo danych
Laboratorium komputerowe
35 h
-
Kurs 3. Złożoność obliczeniowa
Laboratorium komputerowe
30 h
-
-
Moduł: Dyplomowy projekt zespołowy II 2 kursy50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Dyplomowy projekt zespołowy II
Laboratorium komputerowe
40 h
-
Kurs 2. Seminarium dyplomowe II
Konwersatoria
10 h
-
-
Moduł: Praktyki zawodowe 500 h21 ECTS
-
Praktyka zawodowa.
-
-
Moduł specjalizacyjny: Zaawansowane programowanie w silnikach gier 1 kurs50 h5 ECTS
-
Szczegóły poniżej.
-
Kurs 1. Zaawansowane programowanie w silnikach gier
Laboratorium komputerowe
50 h
-
Formy zajęć dydaktycznych:
Wykład – forma prezentacji wiedzy polegająca głównie na monologu prowadzącego, uzupełniona często prezentacją multimedialną lub pokazem praktycznym. W CDV zazwyczaj zawiera elementy dyskusji z audytorium, czy udzielanie odpowiedzi na zadawane w trakcie wykładu pytania.
Konwersatorium – forma prezentacji wiedzy wzbogacona o zdobywanie kompetencji społecznych, polegająca na dyskusji na temat przedstawiony przez prowadzącego. Studenci zadają pytania prowadzącemu i sobie nawzajem, dyskutują przedstawione koncepcje, wyrażają swoje zdanie.
Ćwiczenia – zajęcia dydaktyczne o charakterze praktycznym pozwalające zdobyć wiedzę i umiejętności niezwiązane bezpośrednio z realizacją zadań zawodowych, a wymagające nakładu pracy od studenta. Typowymi ćwiczeniami są zajęcia z wychowania fizycznego, matematyki czy fizyki.
Warsztaty i laboratoria komputerowe – zajęcia o charakterze praktycznym pozwalające zdobyć umiejętności związane z realizacją zadań zawodowych. Są to zajęcia interaktywne, w których wykładowca przedstawia wprowadzenie teoretyczne, a następnie wspiera studentów w samodzielnej lub zespołowej realizacji zadania. Zajęcia takie w bardzo dużym stopniu angażują studentów i pozwalają zdobywać wiedzę, rozwijać umiejętności i kompetencje społeczne. Warsztaty są dominującą formą realizacji zajęć na większości kierunków w CDV.
E-Learning – forma samodzielnego zdobywania wiedzy, rzadziej umiejętności, z wykorzystaniem narzędzi informatycznych do kształcenia zdalnego, wspierana kontaktem z nauczycielem. Zazwyczaj stosowana jako narzędzie wspierające dydaktykę realizowaną w innych formach.
Seminarium – forma zajęć w bezpośrednim kontakcie z promotorem pracy, polegająca na projektowaniu procesu i konsultacji realizacji pracy dyplomowej.
Oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.