Doradztwo i coaching II stopień
1,5 roku
Czas trwania studiów
1180
Liczba godzin
120
Punkty
Moduł – spójny blok zajęciowy w ramach którego występują różne formy realizacji zajęć dydaktycznych, pogrupowanych tematycznie w kursy. Ocena końcowa z danego modułu jest składową ocen z kursów, wchodzących w skład modułu.
Kurs– grupa treści kształcenia, stanowiąca spójną całość. Treści kształcenia można utożsamiać z tematami zajęć.
-
Moduł: Psychologia w biznesie2 kursy50 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Psychologia rozwojowa z elementami psychologii klinicznej
Konwersatoria
30 h
Kurs 2. Psychologia w organizacji
Konwersatoria
20 h
-
Moduł: Podstawy coachingu i doradztwa3 kursy100 h10 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Podstawy coachingu i etyka pracy
Ćwiczenia
40 h
Kurs 2. Podstawy doradztwa i etyka pracy
Ćwiczenia
30 h
Kurs 3. Zarządzanie i rozwój kompetencji pracowników w organizacji
Warsztat
30 h
-
Moduł: Językowy1 kurs30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Język obcy
Ćwiczenia
30 h
-
Moduł: Spotkanie z opiekunem roku I1 kurs2 h0 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku
Inne
2 h
-
Moduł: Seminarium I1 kurs10 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Seminarium
Seminarium
10 h
-
Moduł: Wprowadzenie do praktyk2 kursy16 h1 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Spotkanie z koordynatorem
Wykład
1 h
Kurs 2. Wprowadzenie do praktyk
E-learning
15 h
-
Moduł: Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe I1 kurs10 h1 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe
Ćwiczenia
10 h
-
Moduł wyrównawczy: Psychologia pracy w doradztwie i coachingu3 kursy100 h10 ECTS
Szczegóły poniżej.
* dla absolwentów DiC 1 stopień moduł zaliczony na ocenę z licencjatuKurs 1. Psychologia ogólna
Konwersatoria
30 h
Kurs 2. Psychologia osobowości i różnic indywidualnych
Konwersatoria
45 h
Kurs 3. Komunikacja interpersonalna
Ćwiczenia
25 h
-
Moduł: Proces coachingu i doradztwa3 kursy50 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Prowadzenie sesji coachingowych i doradczych
Warsztat
30 h
Kurs 2. Sytuacje trudne w coachingu i doradztwie
Konwersatoria
20 h
-
Moduł: Akredytowany kurs ICF I1 kurs60 h10 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Akredytowany kurs ICF
Warsztat
60 h
-
Moduł: Spotkanie z opiekunem roku II1 kurs2 h0 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku
Inne
2 h
-
Moduł: Seminarium II1 kurs10 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Seminarium
Seminarium
10 h
-
Moduł: Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe II1 kurs10 h1 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe
Ćwiczenia
10 h
-
Moduł specjalizacyjny w zależności od wybranej specjalizacjiWięcej informacji przy opisie modułu
Szczegóły poniżej.
-
Moduł: Zarządzanie w organizacji3 kursy100 h10 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Podstawy zarządzania
Konwersatoria
35 h
Kurs 2. Zarządzanie kapitałem ludzkim
Ćwiczenia
30 h
Kurs 3. Style przywództwa
Ćwiczenia
35 h
-
Moduł: Strategia w biznesie3 kursy100 h10 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Wprowadzenie do zarządzania strategicznego
Wykład
30 h
Kurs 2. Analiza strategiczna i budowanie strategii
Ćwiczenia
35 h
Kurs 3. Zachowania organizacyjne i kultura organizacji
Ćwiczenia
35 h
-
Moduł: Warsztat pracy coacha2 kursy100 h10 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Narzędzia pracy coacha
Warsztat
50 h
Kurs 2. Psychologia zmiany i motywacji w coachingu
Konwersatoria
50 h
-
Moduł: Warsztat pracy doradcy zawodowego3 kursy100 h10 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Diagnoza kompetencji i potencjału zawodowego klienta
Ćwiczenia
35 h
Kurs 2. Planowanie kariery zawodowej i pokonywanie trudności na rynku pracy
Warsztat
30 h
Kurs 3. Metody doradcze i narzędzia pracy doradcy
Warsztat
35 h
-
Moduł: Akredytowany kurs ICF II1 kurs30 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Akredytowany kurs ICF
Warsztat
30 h
-
Moduł: Spotkanie z opiekunem roku III1 kurs2 h0 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Spotkanie z opiekunem roku
Inne
2 h
-
Moduł: Seminarium III1 kurs10 h5 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Seminarium
Seminarium
10 h
-
Moduł: Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe III1 kurs5 h1 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Praktyczne umiejętności i kompetencje zawodowe
Ćwiczenia
5 h
-
Moduł: Praktyka zawodowa260 h11 ECTS
Praktyka zawodowa.
-
Moduł: Międzykierunkowy do wyboru50 h10 ECTS
W zależności od wybranego modułu.
-
Moduł specjalizacyjny w zależności od wybranej specjalizacjiWięcej informacji przy opisie modułu
Szczegóły poniżej.
-
Moduł: Przywództwo w organizacji3 kursy100 h10 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
Warsztat
25 h
Kurs 2. Efektywne przywództwo w organizacji
Konwersatoria
40 h
Kurs 3. Zarządzanie konfliktem i mediacje
Warsztat
35 h
-
Moduł: Trendy HR i employer branding3 kursy100 h10 ECTS
Szczegóły poniżej.
Kurs 1. Rynek pracy - diagnoza i trendy
Ćwiczenia
35 h
Kurs 2. Assessment Center i rozmowa kwalifikacyjna
Warsztat
35 h
Kurs 3. Personal branding
Warsztat
30 h
Formy zajęć dydaktycznych:
Wykład – forma prezentacji wiedzy polegająca głównie na monologu prowadzącego, uzupełniona często prezentacją multimedialną lub pokazem praktycznym. W CDV zazwyczaj zawiera elementy dyskusji z audytorium, czy udzielanie odpowiedzi na zadawane w trakcie wykładu pytania.
Konwersatorium – forma prezentacji wiedzy wzbogacona o zdobywanie kompetencji społecznych, polegająca na dyskusji na temat przedstawiony przez prowadzącego. Studenci zadają pytania prowadzącemu i sobie nawzajem, dyskutują przedstawione koncepcje, wyrażają swoje zdanie.
Ćwiczenia – zajęcia dydaktyczne o charakterze praktycznym pozwalające zdobyć wiedzę i umiejętności niezwiązane bezpośrednio z realizacją zadań zawodowych, a wymagające nakładu pracy od studenta. Typowymi ćwiczeniami są zajęcia z wychowania fizycznego, matematyki czy fizyki.
Warsztaty i laboratoria komputerowe – zajęcia o charakterze praktycznym pozwalające zdobyć umiejętności związane z realizacją zadań zawodowych. Są to zajęcia interaktywne, w których wykładowca przedstawia wprowadzenie teoretyczne, a następnie wspiera studentów w samodzielnej lub zespołowej realizacji zadania. Zajęcia takie w bardzo dużym stopniu angażują studentów i pozwalają zdobywać wiedzę, rozwijać umiejętności i kompetencje społeczne. Warsztaty są dominującą formą realizacji zajęć na większości kierunków w CDV.
E-Learning – forma samodzielnego zdobywania wiedzy, rzadziej umiejętności, z wykorzystaniem narzędzi informatycznych do kształcenia zdalnego, wspierana kontaktem z nauczycielem. Zazwyczaj stosowana jako narzędzie wspierające dydaktykę realizowaną w innych formach.
Seminarium – forma zajęć w bezpośrednim kontakcie z promotorem pracy, polegająca na projektowaniu procesu i konsultacji realizacji pracy dyplomowej.
Oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.