Stanisław Trzciński
WykładowcaO mnie
Kulturoznawca, doktorant i wykładowca Uniwersytetu SWPS, a także Collegium Civitas w Warszawie. Prezes zarządu STX Music Solutions, współwłaściciel STX Jamboree, wieloletni dyrektor A&R wytwórni Universal Music Polska, wydawca serii płytowych m. in. Pozytywne Wibracje i Sygnowano Fabryka Trzciny. Organizator wydarzeń artystycznych, w tym festiwali muzycznych, gal wręczenia Fryderyków i koncertów gwiazd zagranicznych. Współautor programu Centrum Artystycznego Fabryka Trzciny. Wieloletni prowadzący audycje w warszawskim Radiu PiN.
Ekspert w dziedzinach music branding i marketingu muzycznego.
Ciekawi mnie
Na co dzień współpracuje z wieloma artystami, twórcami czy podmiotami rynku muzycznego a jednocześnie z agencjami reklamowymi, mediami i zarządami największych spółek w Polsce. Ekspert w dziedzinach music branding i marketingu muzycznego. Aktywny obserwator sojuszu marek na styku świata biznesu i kultury, w szczególności muzyki. W ramach doktoratu bada typologię odbiorców muzyki w dobie cyfryzacji. Od wielu lat prowadzi zajęcia z funkcjonowania szeroko rozumianego rynku muzycznego i audio-marketingu.