Monika Borycka
WykładowczyniO mnie
Obserwatorka trendów, analityczka innowacji technologicznych i specjalistka futures studies. Założycielka i CEO marki TrendRadar, pod szyldem której przybliża wiedzę o trendwatchingu i przyszłości. Wykładowczyni, opiekunka merytoryczna studiów podyplomowych Trendwatching & Futures Studies na AGH, współautorka podcastu „Wycinki z przyszłości”. Współpracuje z firmami i organizacjami w zakresie analizy trendów i innowacji, pomagając im zrozumieć przyszłość i dobrze przygotować się na zmiany. Posiada doświadczenie w realizacji różnych projektów indywidualnie i w partnerstwie w zakresie opracowania i prowadzenia warsztatów oraz szkoleń, wystąpień inspiracyjnych, tworzenia raportów trendowych i analitycznych, konsultowania i planowania innowacji. Współpracowała m.in. z Danone, Maczfit, Onet, Meta, Google, Tik Tok, PWC, ING, Home.pl, Ania Kruk Jewerelly, Strefa Kultury Wrocław, GZM Metropolia, UM Lublin, Gdynia Design Days, Łódź Design Festival, ZZM m.st. Warszawa i wieloma innymi. Wcześniej związana z mediami. Posiada 13-lat doświadczenia w oddziałach digitalowych największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych (TVN, TVN24, TVP), gdzie zajmowała się m.in. trendwatchingiem, analizą i wdrażaniem innowacji.