Joanna Cynalewska
WykładowczyniO mnie
Media Manager w firmie NIVEA Polska
Socjolog z wykształcenia, badacz i analityk z powołania, marketingowiec i mediowiec z zawodu.
Od ponad 10 lat związana z obszarem strategii i komunikacji marketingowej. Swoją karierę rozpoczęła w Centrum Badań Stosowanych Ultex Ankieter, gdzie zdobyła doświadczenie w zakresie przygotowania oraz realizacji badań zarówno ilościowych jak i jakościowych. W okresie tym badała m.in. polskie szkolnictwo wyższe i jego proces przystosowywania się do funkcjonowania w warunkach Zjednoczonej Europy. Realizowała również badania marketingowe i od 2005 roku na stałe związała się z tym obszarem. W agencji reklamowej Tequila zajmowała się głównie projektami z zakresu pozycjonowania marki i strategii komunikacji. W 2008 roku skoncentrowała się na obszarze komunikacji z konsumentem, gdzie, najpierw przez 6 lat była strategiem w domu mediowym Media Concept, a od ponad 2 lat zajmuje się komunikacją mediową marek NIVEA i Eucerin w Polsce i krajach Bałtyckich. Na bieżąco śledzi trendy oraz interesuje się niestandardowym podejściem do komunikacji z konsumentem. Przez dwa lata była członkiem Komitetu Organizacyjnego branżowego konkursu Media Trendy.
W czasach agencyjnych doświadczenie zdobywała w różnych branżach – od motoryzacji (Volkswagen, Audi), przez farmację (TEVA, Schering Plough), FMCG (Pivovary Topvar, Grupa Żywiec) po branżę budowlaną (Altax). Obecnie koncentruje się na branży kosmetycznej.