Danil Daneliuk
WykładowcaO mnie
Creator — to stanowisko wyznaczone jemu w agencji brandingowej, gdzie podjął pracę w wieku już 18 łat. Dziś projektuje tożsamość marek, od logotypu po cały system komunikacji i strony internetowe. W projektowaniu łączy analityczne i emocjonalne podejście. Jest autorem między innymi logotypów dla: Tre products, Balma, Schattdecor 30 years, Forum Rozwoju Miast, identyfikacji do wystaw Gdynia Design Days; oraz stron internetowych NAP contract, VOX i innych. Tworzył ilustracje dla ambasady Norwegii, album i kreacje graficzne dla ORSKA, komunikację wizualną dla AIDS Alliance, patterny dla producentów okładzin ściennych i wiele projektów opakowań. Zajmuje się fotografią komercyjną oraz artystyczną, w której poszukuje swoich kryterium jakości i dąży ku jak największej subiektywności. W tym wszystkim zostawia przestrzeń na eksperyment i przemyślenie.
Od 2017 roku wykłada w School of Form SWPS. Prowadził też kurs zajęć dla Urban Management studies na Collegium Da Vinci 2020 — 2021.
W swojej pracy dąży do rezonansu z konkretną publicznością, aby stworzyć więź emocjonalną. Idzie to w parze z dekonstrukcją percepcji i analitycznym myśleniem.
Ma nierozłączną więź z Japonią i podejściem do istoty rzeczy towarzyszącym ludziom z tego pięknego kraju~*. W wolny czas podziwia piękno, obserwuje świat i zachowanie ludzi, a wieczorem eksploruje syntezatory szukając wyjątkowe brzmienie i emocjonalność dźwięków.
W implementacji trendów skupię się na potrzebach ludzi(fizycznych, psychologicznych oraz emocjonalnych), na tym jak można rozumienie tych potrzeb przełożyć na zmiany w projektowaniu produktów, usług i architektury organizacji. Przez pryzmat projektowania koncepcyjnego i spekulatywnego(tak zwany Concept & Speculative Design), spróbujemy myśleć bez granic wypracowując swoje kryterium jakości, a dalej zderzymy ich z rzeczywistością i wyłonimy najlepsze możliwości dla ich implementacji.