Aplikuj

Agnieszka Ciesielska – Makarowska

Wykładowczyni

O mnie

Praktyk z 23 letnim doświadczeniem zawodowym, które zdobywała zarządzając największym Contact Center na polskim rynku: 15 milionów kontaktów z Klientami, 850 Pracowników, budżet 45 mln zł rocznie.

Podczas pracy zawodowej odpowiadała za wdrażanie zmian w organizacji w obszarze strategii i struktury organizacyjnej opartej na procesach, wdrażanie systemów IT, segmentację Klientów, politykę płacową, procesy klientocentryczne, reklamacje i windykację. Wspiera firmy polskie i zagraniczne. Uczestniczka wielu międzynarodowych projektów w zakresie budowania i zarządzania procesami sprzedaży i obsługi Klienta. Członek High Potetnial Group of International Perspective – międzynarodowy program rozwoju menedżerów (65 uczestników z 18 500 kandydatów).

Specjalizacje obszarowe

  • Contact Center – budowanie, rozwój, podnoszenie efektywności operacyjnej, sprzedaż zdalna, optymalizacja kosztów, redukcja wskaźnika rotacji, systemy informatyczne.
  • Działy Obsługi Klienta – budowanie długofalowych relacji, optymalizacja procesów, zapobieganie odejściom, procesy reklamacyjne, windykacja, BPM.
  • Budowa organizacji opartej na procesach klientocentrycznych, projekty innowacyjne, organizacje procesowe, KPI.
  • Indywidualne programy rozwoju zawodowego i coachingu menedżerskiego, szkolenia z zakresu sprzedaży i profesjonalnej obsługi Klienta.
  • Indywidualne ćwiczenia menadżerskie – autorski program.
  • Optymalizacja centrów kosztów przedsiębiorstwa.
  • Budowa i/lub reorganizacja architektury informatycznej.
  • Restrukturyzacja przedsiębiorstw.