Agnieszka Ciesielska – Makarowska
WykładowczyniO mnie
Praktyk z 23 letnim doświadczeniem zawodowym, które zdobywała zarządzając największym Contact Center na polskim rynku: 15 milionów kontaktów z Klientami, 850 Pracowników, budżet 45 mln zł rocznie.
Podczas pracy zawodowej odpowiadała za wdrażanie zmian w organizacji w obszarze strategii i struktury organizacyjnej opartej na procesach, wdrażanie systemów IT, segmentację Klientów, politykę płacową, procesy klientocentryczne, reklamacje i windykację. Wspiera firmy polskie i zagraniczne. Uczestniczka wielu międzynarodowych projektów w zakresie budowania i zarządzania procesami sprzedaży i obsługi Klienta. Członek High Potetnial Group of International Perspective – międzynarodowy program rozwoju menedżerów (65 uczestników z 18 500 kandydatów).
Specjalizacje obszarowe
- Contact Center – budowanie, rozwój, podnoszenie efektywności operacyjnej, sprzedaż zdalna, optymalizacja kosztów, redukcja wskaźnika rotacji, systemy informatyczne.
- Działy Obsługi Klienta – budowanie długofalowych relacji, optymalizacja procesów, zapobieganie odejściom, procesy reklamacyjne, windykacja, BPM.
- Budowa organizacji opartej na procesach klientocentrycznych, projekty innowacyjne, organizacje procesowe, KPI.
- Indywidualne programy rozwoju zawodowego i coachingu menedżerskiego, szkolenia z zakresu sprzedaży i profesjonalnej obsługi Klienta.
- Indywidualne ćwiczenia menadżerskie – autorski program.
- Optymalizacja centrów kosztów przedsiębiorstwa.
- Budowa i/lub reorganizacja architektury informatycznej.
- Restrukturyzacja przedsiębiorstw.